Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT ) |
Post Reply | Page <1 5253545556 60> |
Author | |
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #1061 Posted: 02-Jul-2014 at 09:34 |
Гледам дека крајниот рок за поднесување понуди за трамвајот е 1 септември годинава. Некако ми изгледа дека истиот е продолжен или пак е објавен некој нов тендер, кој веќе се крие од јавност заради срамот што се јавува од секое ново повторување на истиот.
Има ли некој апдејт на проектов? |
|
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #1062 Posted: 02-Jul-2014 at 10:27 |
ovaj_stariov
Senior Member Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1319 |
Quote Reply #1063 Posted: 02-Jul-2014 at 10:49 |
Остајте сега трамвај прво тркалово да го направиме.
|
|
build.mk, гради форумска историја
|
|
Danndy
Senior Member Joined: 03-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 410 |
Quote Reply #1064 Posted: 02-Jul-2014 at 16:28 |
Само на Симс 4 и СК 2014 трамвај во 2014 се планира.
|
|
Traveling.
|
|
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #1065 Posted: 02-Jul-2014 at 17:36 |
Наместо ситуацијата од немање класичен трамвај да се искористи со покренување на нови трендови или воведување нешто на кое други ќе ни завидуваат, овие решиле повторно да градат нешто на што времето му е одамна изминато!
|
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #1066 Posted: 23-Jul-2014 at 12:12 |
ШАРЕНИЛО ОД НОВА И СТАРА ОПРЕМА НА УЛИЦИТЕ
ПОЛОВИНА ГРАД ОСТАНА БЕЗ НОВИ СТОЈАЛИШТА ОТИ СЕ ЧЕКА ТРАМВАЈОТ Јорданка Ивановска И покрај заложбите на Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“ да ги модернизира автобуските стојалишта низ градот со нова опрема, натстрешница и клупи, во речиси сите населби с` уште се среќаваат старите стојалишта, од времето на социјализмот, без заштита од дожд и сонце, каде што патниците се принудени да чекаат на нога. И да газат во кал и ѓубре, затоа што под нив нема бетонски подлоги, ниту канти за отпадоци. На некои стојалишта воопшто нема опрема, ниту знак дека местото е станица, па едвај се препознава дека таму се чека автобус. На дел од новите постојки, пак, воопшто нема истакнат возен ред за информирање на патниците, а други се оштетени од вандали. Пензионерите бараат клупи На станиците владее шаренило од три типа опрема: новите, кои се сиви и стаклени, следуваат старите црвени, кои се валкани и ’рѓосани, без бетонска подлога, како и најстарите жолтите, во вид на чадори на зелени столбови, кои едвај се држат, а се случува и да паднат од силни ветрови. Обновата на стојалиштата се одвиваше во минатата година. ЈСП набави опрема за модернизација на 226 стојалишта, што не е доволно да се покрие територијата на целиот град. Најреволтирани од ваквата состојба се пензионерите. - На многу автобуски станици нема клупи за седење, па принуден сум да барам некое столпче или жардиниера. Ако нема, седам на тротоар, што е невозможно ако врне. Исто така никаде не може да се прочита кој број на автобус поминува од некоја станица и каде воопшто оди - вели Раде Стојановски од Ново Лисиче. Стари постојки с` уште има на „Kлимент Охридски“ кај поранешен НИП, кај Владата, на многу места во Аеродром и Ново Лисиче, на „Kузман Јосифовски-Питу“ кај Народна банка, на „Партизански одреди“, кај црквата „Пресвета Богородица“ и во други населби. На многу улици каде што поминуваат автобусите на ЈСП воопшто нема означено стојалиште. Останува на граѓаните да нагаѓаат, како, на пример, на „Трета македонска бригада“ кај средното училиште „Димитар Влахов“, кај „Раде Kончар“, на едната страна од булеварот „Јане Сандански“, во населбата Влае, во дел од Ново Лисиче, а една фали и на „Илинденска“. Цел на вандали Директорот на ЈСП, Мишо Николов, рече дека старите постојки не се заменети со нови на трасата каде што во иднина треба да поминува трамвајот. А таа е од Ново Лисиче до Ѓорче Петров, растојание од дваесетина километри и минува по булеварите Партизански одреди и Јане Сандански. - Обврската за обнова на стојалиштата на оваа траса е на изведувачот што ќе го добие тендерот за воведување трамвајски сообраќај. Ако ги модернизиравме и овие стојалишта лани, ќе се изложевме на голем трошок - изјави директорот Николов. Тој е свесен за проблемот и рече дека ќе вложат напори да се надмине, евентуално да се освежат старите стојалишта. Во однос на информативните табли, тој рече дека тие редовно се цел на вандали кои ги вадат и ги оштетуваат. Според Николов, вработените на ЈСП се трудат редовно да ги обновуваат. Во секој случај, тој потсети дека неделава ќе има електронската аукција за избор на фирма што ќе воведува електронска наплата и автоматска локација на автобусите. Дел од овој проект ќе биде и поставување електронски информативни табли на пофреквентните стојалишта, од кои граѓаните на самото место ќе се информираат за бројот на автобусот и за времето на пристигање на одредена станица. http://www.dnevnik.mk/default.asp?ItemID=3BEC9EE453FDD844A3647F8DB8C3C2B9 Добро е барем си планираат за во иднина Edited by jyvation - 17-Oct-2014 at 03:32 |
|
mr bombastic
Senior Member Joined: 10-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 420 |
Quote Reply #1067 Posted: 03-Sep-2014 at 03:21 |
Изгледа Коце решил до крајот на мандатот да го одложува рокот и таман пак ќе има со што да си ја исполни програмата за наредните избори со неверојатниот проект наречен трамвај кој на тие избори тогаш "сигурно ќе биде" реализиран...
Рокот за поднесување понуди сега е продолжен до 3 ноември годинава... |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15196 |
Quote Reply #1068 Posted: 07-Oct-2014 at 12:46 |
Потребни се „лесно метро“ и планско градење
Проширувањето на градските сообраќајници не го намалува туку го зголемува проблемот. Проширената сообраќајница привлекува нов сообраќај, велат сообраќајните експерти Се нудат решенија за растоварување на сообраќајот Во Скопје со децении расте конфликтот меѓу автомобилот и градот, меѓу пешакот и автомобилот и меѓу велосипедот и сите други заедно. Овој став го делат голем број граѓани на главниот град, од Сарај до Ново Лисиче, од Скопје Север до Водно. Точката до која оваа нетрпеливост стигна во последните неколку години беше аларм за градската администрација да ги прошири булеварите, да набави нови автобуси и да продолжи да повикува на зголемена свест за користење велосипед. Пред неколку дена од неформалното здружение на граѓани „Сите на точак“ по 29-ти пат излегоа со велосипеди и ја покажаа критичната маса за промени во сообраќајната култура и инфраструктура. Овие граѓани повикаа не само на простор за велосипедистите, туку на „простор за сите“. Овој нивен израз на незадоволство е уште едно потсетување дека за да се вози велосипед, освен свест, потребни се и доволно патеки. Граѓаните велат дека за да користат јавен транспорт и да возат велосипед почесто е потребно да имаат повеќе избор, поквалитетна услуги и подобра инфраструктура. Градот е зрел за шински јавен превоз Трендот на растечки сообраќај во главниот град не го издвојува главниот град од другите во светот, каде што низ годините е сѐ поголем конфликтот меѓу потребите за здрава животна средина и побрзиот и поквалитетен начин на транспорт. Според професорот Никола Крстаноски од отсекот за сообраќај и транспорт на Техничкиот факултет во Битола, време е за градење поинаква политика за развој на сообраќајниот систем. - Во стручните кругови се зборува за конфликт помеѓу градот и автомобилот, зашто автомобилот бара преголеми површини за движење и паркирање. Познат е феноменот дека проширување на градска сообраќајница порано или подоцна не го намалува туку го зголемува проблемот. Проширената сообраќајница привлекува нов сообраќај. Затоа денес се зборува за градење и за поддршка на одржлив транспортен урбан систем, кој пред сѐ значи што помала употреба на автомобили и сѐ поголем број патувања во градот со јавен градски превоз, велосипеди, мопеди, такси и други видови „почисти“ и поефикасни превозни средства - појаснува Крстаноски. Професорот нагласува дека јавниот превоз во Скопје е подобрен, но дека моменталната траса на автобуски линии е наследена и не одговара на потребите на граѓаните и на урбаното живеење. - Скопје со повеќе од половина милион жители е повеќе од зрел да воведе шински јавен градски превоз, односно систем на брз трамвај или лесно метро. Овој систем, за разлика од класичниот трамвај, користи траси што се физички одвоени од преостанатиот сообраќај, односно не користи исти сообраќајни ленти со автомобилите - вели тој за долгогодишната идеја за скопски трамвај. Наследени грешки Грешките од минатите децении како лошо урбанистичко планирање што немало визија за развојните текови во блиска иднина создадоа состојби во кои денес сообраќајот и движењето на граѓаните се попречени, а се намалува и можноста да се поправат грешките. Резултатите се претрупани булевари, узурпирани тротоари и мал број велосипедски патеки. Професорот Крстаноски како пример на планирања без визија ја посочува населбата Капиштец, каде што се градеа високи згради, а плановите не предвидуваа доволно простор за паркирање и за сообраќај. Дополнително, тој го посочува и трговскиот комплекс спроти Градежниот факултет, кој привлекува сообраќај и за кој нема никакви решенија за пренатрупаноста. Граѓаните велат дека ги мачи дилемата, која им се наметнува од два спротивни впечатока, дека иако се работи на инфраструктурата, сепак проблемите не се намалуваат. Од градската администрација велат дека вложуваат многу во конкретни проекти и кампањи. http://novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=107141036591&id=14&prilog=0&setIzdanie=23292 |
|
За сè има вторпат
|
|
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #1069 Posted: 07-Oct-2014 at 14:49 |
Добро е, има сеуште разумни професори, уште да има кој да ги чуе. |
|
23ka.wordpress.com
|
|
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #1070 Posted: 07-Oct-2014 at 16:21 |
Реченицата беше отприлика вака:
30 и кусур години во Скопје не е позначајно сменета активна или додадена нова линија во јавниот превоз. Толку од инвентивноста на институциите. |
|
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2652 |
Quote Reply #1071 Posted: 07-Oct-2014 at 16:50 |
Е како не е? Додадени се 2А, 3А, 3Б, 4А, 15А, 18А, 22А, 33, 42, 43, 44, 118, 163. Но она што е лошо и што на никого не му текнува е што не е воведена ниедна линија што низ Карпош би поминувала напречно, Момин Поток - Козле по 8-ми Септември , Градски Парк - Капиштец по Франклин Рузвелт и линија што ќе ги поврзува Бул. Илинден со Т. Гологанов преку Манапо и Лондонска. Тоа според мене, е огромен пропуст, и просто не можам да сфатам како никој не го согледал досега овој проблем. Мене лично како кумановец ми пречело кога сум морал да ги минувам пешки овие делници, а камоли на Скопјаниве кои мора да минуваат север-југ одејќи на работа од Капиштец и Козле кон Сити-Мол, СЦ Борис Трајковски, Систина, Визбегово, Градски Парк итн. А исто така и за оние што живеат на Бул. Илинден а одат на работа накај Козле, Капиштец и Клинички Центар. Плус, да се воведе линија која ќе ги поврзе Скопски Саем и Универзитетот Св. Кирил и Методиј со Кисела Вода. И за Кисела Вода да се пушти ноќна 24. Мислам дека со горенаведените корекции значајно би се намалила потребата од користење автомобил. Просто ми е несфатливо како никогаш досега не е дискутиран овој проблем на седниците на Советот на Град Скопје. Edited by phenomenon - 07-Oct-2014 at 17:11 |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
ehrlich
Senior Member Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
Quote Reply #1072 Posted: 07-Oct-2014 at 17:20 |
За овие проблеми коментираат само граѓаните и некогаш поставуваш прашање до ЈСП, за тие да одговорат дека не биле надлежни. Во нашава држава никогаш никој за ништо не е надлежен, па мајка му стара ако не си надлежен, ќе речеш фала за предлогот и ти како институција (во случајов ЈСП) ќе го проследиш предлогот до Град Скопје, не гледам ништо тешко во тоа.
Инаку, да, конечно асално нешто објавено за градов. Очигледно само Нова Македонија остана која од време на време објавува добри текстови (освен за загадување, се разбира кога треба) |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #1073 Posted: 07-Oct-2014 at 17:22 |
Не знам зошто во Скопје не се воведат кружни линии, како што е на пример, кружна линија за центарот на Скопје или пак за населбите Аеродром и Ново Лисиче, па и за Карпош. Има голем број на граѓаните што одат од еден кон друг дел на Партизански одреди или по Јане Сандански. Овие автобуси би можеле да сообраќаат и по помалите улици за да го остварат турнусот. Ова ми е само идеја.
Што се однесува до ноќните, јас тврдам дека фалат барем уште две-три автобуски линии или пак да се воведат сосема нови линии кои ќе сообраќаат само ноќе и ќе поврзуваат две-три од постоечките линии. Се разбира, со ова би сообраќале и повеќе автобуси на овие линии. |
|
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #1074 Posted: 07-Oct-2014 at 21:13 |
Зависи, ако е за пофалба сите се први.За реакции и преземање одговорност сите се глуви, слепи или исчезнати |
|
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #1075 Posted: 23-Oct-2014 at 12:04 |
Ништо од ова не можам да го тврдам со сигурност, но да речеме дека може да служи за приближна слика колку би не коштало еден ваков систем. Мој став е дека ова би било еден од поскапите случаи, и дека може да се напраи и за помалку. Има многу работи што фалат, што не се прикажани, а ми биле во глава така да...
иначе тоа ѕвездичката ако ја приметите требаше да биде *при комерцијална брзина од 20км/ч. (што е некој заокружен просек за ЛРТ во Европа) |
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #1076 Posted: 23-Oct-2014 at 12:09 |
А да направевте линии и станици блиску до спортскиве објекти во Скопје.Еве немора БТ или СЦЈН еве до стадионот да има барем.
|
|
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #1077 Posted: 23-Oct-2014 at 12:14 |
Фалат уште три замислени линии иначе, едната е Железара - Карпош 4 преку центар и Рузвелтова, другата е Топанско Поле - Драчево и третата Ченто - Центар
До СЦБТ би идела таа првата, за другиве спортски објекти нема линии баш до нив, ама Л1 поминува прилично блиску до СЦЈС, а стадионот би бил достапен преку една тролејбусна линија. Тоа ви викам, многу работи фалат, што не се прикажани тука... Edited by FoSsiL - 23-Oct-2014 at 12:14 |
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
one1
Senior Member БАНИРАН Joined: 13-Mar-2013 Online Status: Offline Posts: 416 |
Quote Reply #1078 Posted: 23-Oct-2014 at 12:14 |
Фосил се знаат стварните и реални приоритети на Скопје. Стварните се дека се подземни подземни посоки во централното градско подрачје. И фактот што без еден огромен проект како урбаниот воз и користењето на внатрешниот полупрстен што е денес заобикола за меѓуградскиот и товарен железнички сообраќај исцртан на сликата. Исто така без завршување на сите проширувања, вклучувајќи и урбани посоки и булевари како јужен булевар воцентар, денивелирање на рекорд нема само што не е можно туку и не е исплатливо проект ЛРТ Град Скопје.
|
|
phenomenon
Senior Member Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2652 |
Quote Reply #1079 Posted: 23-Oct-2014 at 12:15 |
Линијата L3 ти е несразмерно кратка во однос на другите две. И како мислиш ова линија да ја протераш низ Водњанска со сета таа гужва што ја имаш сега, а ќе ја имаш уште повеќе со изградбата на Сончев Град?
|
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
mr bombastic
Senior Member Joined: 10-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 420 |
Quote Reply #1080 Posted: 29-Oct-2014 at 04:37 |
Ете го повторно циркузот баш како и што постирав кога претходно беше пролонгиран рокот,Коце вака ќе си ја тера до крај на мандат...да не беше трагично ќе беше комично....
Повторно пролонгиран терминот за понуди за скопскиот трамвај Тендерот за изградба на трамвај во Скопје ќе наполни една година. По септемвриското пролонгирање на рокот, Градот Скопје деновиве го определи 28 јануари 2015 година како краен датум за доставување на понудите од компаниите што се заинтересирани за проектирање, изградба, финансирање, стопанисување и трансфер на трамвајот во главниот град. Ова е четврто поместување на датумот за испраќање на понудите, по првичното одложување на почетокот на мај, како и почетокот на септември и почетокот на ноември како дополнителни рокови. Кон крајот на јануари 2015 година ќе бидат познати имињата на компаниите што пројавиле интерес за реализација на скопскиот трамвај. Освен крајниот рок, не се променети други сегменти од веќе распишаниот тендер за воспоставување на јавно – приватно партнерство. Компанијата што ќе биде избрана, предвидено е да управува со трамвајскиот систем во период од 35 години. За изградба на трамвајската линија 1, со должина од 12,1 километри, и за набавка на најмалку 22 трамвајски возила, таа ќе треба да инвестира 243 милиони евра. За возврат, идниот концесионер би ги добивал приходите од остварената продажба на билети и од сите други извори на финансирање. Огласот за доделување на договор за јавно – приватно партнерство за изведба на трамвајот во Скопје беше објавен на почетокот од јануари 2014 година. http://www.build.mk/?p=40164 |
|
Post Reply | Page <1 5253545556 60> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |