build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Моторни гарнитури

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3536373839 41>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #721 Posted: 28-Mar-2016 at 23:34
Владимир, ерлих мислам дека беспотребно внесувате премногу емоции во текстовите.
Е сега кога сме кај темата колку од нашата железничка инфраструктура подржува повисоки брзини од односно е обновена би било фино да се види некоја мапа. Точно е дека некои делници се оспособени за брзини до 120 км/ч (иако јас би сакал да беше 160) ама брзината на патувањето дури и на експресот зависи од состојбата на пругите.
Еднаш видов во германија мапа на железничката мрежа каде точно е наведено која делница е оспособена за до кои патни брзини. Знам дека во последниве неколку години некои делници беа обновени, но поради тоа што се дефинирани по селата кои се на краевите на тие делници немам преглед точно колкави се тие делници.
Па претпоставувам Владимир може ти имаш илимзнаеш од каде може да се најде ваква мапа.
Иако реално има друга тема за железничката инфраструктура.

Нешто како ова ама само за Македонија со специфичните брзини:


Edited by mirakuliks - 28-Mar-2016 at 23:54
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #722 Posted: 29-Mar-2016 at 00:40
Видете, нормална железница ќе имаме тогаш кога по овие шест гарнитури ќе се набават уште шест во наредните три-четири години. Потоа, по пет-шест години ќе набавиме уште пет-шест гарнитури. Кога едно раководство во министерство или во железничкото претпријатие нема да си заминува земајќи си го себе и штекерот за телефон од просториите. И кога наместо на 40-50 години, реконструкцијата на пругите на 10 години.

И ова не е некаква хипотеза. Нерационално трошиме пари и се однесуваме. Технологијата како моторни гарнитури нема да го сменат нашето однесување.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #723 Posted: 29-Mar-2016 at 02:35
Бојан не е спорно дека железничкиот транспорт во Македонија е запоставен во последниве 25, а може и повеќе години. И сосема се согласувам со тебе дека овие инвестиции што ги гледаме во последниве година-две со набавка на нови патнички гарнитури, нови товарни вагони, обнова на пругите на дадени делници не смеат да бидат еднократни туку континуирани инвестиции во разумен временски циклус за да може целиот систем да созрее и претставува нешто во што граѓаните ќе гледаат како најдоверлив тип на транспорт, кој навремено и квалитетно ќе ги опслужува потребите за патување во земјава.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #724 Posted: 29-Mar-2016 at 20:39
Пристигна четвртиот нов воз од Кина

Министерот за транспорт и врски вечерва на својот ФБ профил објави дека од Кина пристигна четвртиот воз во Македонија. Според статусот со Владо Мисајловски, ова е четврт од вкупно шест нови возови кои треба да пристигнат.



http://skopjeinfo.mk/foto-pristigna-chetvrtiot-nov-voz-od-kina
За сè има вторпат
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #725 Posted: 06-Apr-2016 at 14:52
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #726 Posted: 06-Apr-2016 at 15:37
Neli kameri ima? Zosto ne funkcionirat kamerite? Zosto ne se vovede metodologija za zastita od vandalizmot? Kako toa od MZ se zacudeni poradi nasiot NIKAKOV mentalitet? Dali mislea deka preku nok ke se smenat navikite? Ako imas nekoja anmomalija vo opstetsvoto treba da se raboti na najzino minimiziranje a vo krajna linija i otklonuvanje a ne da se ostavi na slucajnosta pa sto bide neka bide.
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #727 Posted: 06-Apr-2016 at 15:53
Аномалии во Македонија може да се решат само со казни. Образованието и домашната култура се привилегија за малкумина. Ако нема кој да изрекува казни џабе е се. Патем каде се казните од камерите кои ги купивме на секој семафор во Скопје!?
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #728 Posted: 06-Apr-2016 at 15:56


Мала дигресија за камерите. Баш денес на мостот после Реплек во насока на Ѓорче Петров, имаше екипа која правеше нешто со камерите поставени на тој мост.

____________________________

Инаку, навистина не гледам и јас друго решение освен казни.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #729 Posted: 06-Apr-2016 at 16:24
Само стап и камен е спасот !!
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #730 Posted: 06-Apr-2016 at 17:55
Случајности нема. Ако од Македонски железници утврдиле дека значајно е зголемен бројот на диверзии на пругите по пристигнувањето на новите возови, тогаш тоа значи дека некој сака уште веднаш да ги уништи овие гарнитури. Ова значи дека треба да се работи со полицијата за утврдување на локациите каде се поставуваат вакви препреки и на утврдување кој би можел да има корист од сето ова.

Јас не сакам да обвинувам, но следејќи ги ваквите случаи во околните балкански земји, најчесто се работи за диви автопревозници кои гледаат конкуренција во новите возови.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #731 Posted: 06-Apr-2016 at 18:18
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #732 Posted: 06-Apr-2016 at 21:00
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
ViktorMKD View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 07-Jan-2016
Online Status: Offline
Posts: 39
  Quote ViktorMKD Quote  Post ReplyReply #733 Posted: 17-Apr-2016 at 17:13
Видео од ЕМГ во Велес, снимено пред некој ден
https://www.youtube.com/watch?v=fNMz-7xRZSY

Edited by ViktorMKD - 17-Apr-2016 at 17:13
Back to Top
Bube View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 06-May-2014
Online Status: Offline
Posts: 24
  Quote Bube Quote  Post ReplyReply #734 Posted: 17-Apr-2016 at 20:45
Ете колку внимание е вложено....се прашувам дали воопшто имало примопредавање....

http://off.net.mk/lokalno/makedonshtina/makedonski-gugl-zheleznici

ИРАКИНРАЖОП    
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 763
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #735 Posted: 20-Apr-2016 at 21:25
Originally posted by Bube

Ете колку внимание е вложено....се прашувам дали воопшто имало примопредавање....

http://off.net.mk/lokalno/makedonshtina/makedonski-gugl-zheleznici

ИРАКИНРАЖОП    

Ништо невообичаено, небитни грешки во почетните фази кои ги прават сите останати производители во светот
кои грешки подоцна се корегираат така да веќе кај втората серија на производите повеќе ги нема, целосно се отклонети.

Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #736 Posted: 20-Apr-2016 at 22:04
Каменувана новата гарнитура R 2021, на релација Табановци – Скопје по напуштањето на станица Куманово во населбата Черкези околу 17 часот.

извор: https://www.facebook.com/%D0%9A%D0%BB%D1%83%D0%B1-%D0%BD%D0%B0-%D1%99%D1%83%D0%B1%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%B8-%D0%BD%D0%B0-%D0%B6%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%B7%D0%BD%D0%B8%D1%86%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%B2%D0%BE-%D0%9C%D0%B0%D0%BA%D0%B5%D0%B4%D0%BE%D0%BD%D0%B8%D1%98%D0%B0-Macedonian-Railways-Fan-Club-767277056651521/?fref=ts
За сè има вторпат
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #737 Posted: 20-Apr-2016 at 22:31
Да се надоврзам на претходниот пост...


Edited by alexsend - 20-Apr-2016 at 22:31
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 313
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #738 Posted: 20-Apr-2016 at 23:19

Ако каменувањето се случило еднаш, не значи дека ќе престане само до себе: за мене е трагикомично тоа што не видов/ме кој ја прави бељата. Невозможно е да не бидат најдени и фатени...и казнети.

Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #739 Posted: 21-Apr-2016 at 02:21
Јас па мислам дека треба едно систематско решение за овој проблем. Имено најверојатно во сите овие случаи коге се каменува воз тоа се случува во или многу блиску до населено место. Затоа најдобро решение е да се постават ѕидови од двете страни на железничката пруга во населени места. Оваа практика може да се забележи и во Германија. Имено ѕидовите имаат и дополнителни функции, како зголемување на безбедноста со тоа што ќе спречи масовно преминување на пругите на необележани и неконтролирани места и ќе ја намали бучавата во околината која возот ја создава.
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 763
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #740 Posted: 23-Apr-2016 at 15:51
Поглед од управувачницата:


.
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3536373839 41>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.445 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.