![]() |
![]() |
![]() |
Урбани автопати - Скопје |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 45678 13> |
Author | ||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
@ pbanks
Не зборев конкретрно за таа зграда (мада и таа го лимитира коридорот на околу 35 метри широчина што не е воопшто сјајно за коридор на урбан автопат). Не е само таа никната во последно време. Ваму се нешто се гради, се доградува, се надградува, се проширува... Зошто се дозволува сето тоа? Исто така во контекст на потребата од Северен Булевар сакав да ја доловам тамошната гужва која остана голем проблем и покрај пуштањето на обиколницата. Edited by Cloverstack - 02-Oct-2009 at 01:56 |
||
![]() |
||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
главната причина што не функционира клучкава и пластичарската улица е што тој дел е целиот ко да сме некое племе, тотален неред, било да е со градби, паркирање или други начини на узурпирање на јавен простор, доколку таа улица функционираше како урбан автопат со истата големина како сега, и да поминуваа камиони од таму немаше да има некој поголем проблем, дури и во најлош случај да не се реализира северен булевар
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
![]() Хаосот што го спомнуваш секако е голем проблем, но како може таа улица со постојниот профил (2х1) да функционира како урбан автопат и каква врска има клучката со тоа??? |
||
![]() |
||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
и да се прошири таа улица, проблемот сепак ќе остане ист, а доколку се дислоцирани сите тие тезги и продавници кои ги држат само цигли, дури и три ленти можат да вршат работа ако има непрекинат сообраќај, барем на некое време |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
На еден сегмент не се ни 3 ленти туку 2 (пишав 2х1 не 2+1). Од 6 ленти, булеварот нагло се стеснува на 2
![]() А проблем не се единствено пластичарите туку хаосот во значителна мерка би си постоел и без нив. Плус таму се и семафорите кои доста закрчуваат. Воведување ред е потребно, но е далеку од доволно. Северен Булевар е нужност. Плус тоа самиот булевар би створил и подобри услови за воведување на ред. Edited by Cloverstack - 13-Sep-2009 at 16:01 |
||
![]() |
||
Дуле ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 17-Jul-2009 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
pbanks
Ако не ти е тешко, дали ќе можеш уште еднаш да го аплоадираш ГУПот за Скопје од првиот пост на оваа нишка, пошо отворам страната ама праи проблеми у стилот Page not found!!! или па директ да го пратиш на мејл gorast_micev@hotmail.com ![]() |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
![]() Дуле, фала на потсетувањето, при миграцијата на сајтот некои фајлови не беа префрлени меѓу кои и овој што го бараш. Линкот е повторно достапен http://www.build.com.mk/docs/GUP-Transport.jpg ![]() |
||
![]() |
||
Дуле ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 17-Jul-2009 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
„Јасмин“ блокиран од реки возила Граѓаните се револтирани од „крпење“ на сообраќајните проблеми со привремени решенија и бараат капитални сообраќајни проекти од градските власти Улицата Мито Хаџи Василев-Јасмин пред пет години беше претворена во
еднонасочна за да се намали сообраќајниот метеж, но ова решение на
тогашниот градоначалник Ристо Пенов сега се покажува како
контрапродуктивно и нефункционално. Улицата веќе две години е меѓу
најпрометните и најхаотичните во Скопје, бидејќи со „11 Октомври“ е
една од двете улици што ги поврзуваат населбите Кисела Вода, Црниче со
центарот на градот. Оваа улица ја користат и жители на Аеродром,
Лисиче, Драчево, Припор и на други населби кога патуваат кон западниот
дел од градот. Јорданка Ивановска http://www.dnevnik.com.mk/default.asp?ItemID=D2C39747CF6EB446952DA2D97BD4F396 Edited by Cloverstack - 07-Oct-2009 at 16:36 |
||
![]() |
||
Дуле ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 17-Jul-2009 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
ЈУЖЕН ЈУЖЕН ЈУЖЕН ЈУЖЕН ЈУЖЕН ЈУЖЕН БУЛЕВАР ВИШЕ ДА ВЕ УТЕПА ДЕБИЛИ НИ ЕДНИ!!! Не дека се праат улави го знаат мн добро планот како треба да биде ама упорно нешто да се кочи да се измишлава само пари да земат МА задњи да им се!!!
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Упорно верглаат со некакво проширување на Гологанов! Што има везе првомајска со овој дел од Јасмин, или онака генерички колку да се каже нешто! Не џабе е тој ЈУЖЕН нацртан у планот, дајте аман да го изградиме веќе еднаш!
|
||
![]() |
||
Дуле ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 17-Jul-2009 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
Абе Чак Норис да им го пратиш со ГУПот у раце да им влезе унутра џаба е... Сила бога не моли!!!
|
||
![]() |
||
G.I. Joe ![]() Senior Member ![]() Joined: 05-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 417 |
![]() ![]() |
|
primarnite soobrakjajnici MORA da gi izgradat sakale nekjele nekoi. nema kaj da se bega od niv gradot e oformen po nivni terk , znaci MORA da gi ima. samo nema pari
|
||
![]() |
||
The Man ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 135 |
![]() ![]() |
|
Има пари, но тие се трошат за погрешни намени. |
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Сакам да прашам дали има готови целосни проекти и (сите потребни) студии за градскиве магистрали. Потоа со готови проекти, може да се кандидатства за ЕУ пред-пристапните фондови за развој, пред банките итн. Друга формула е Владата да ја подели надлежноста (ако тоа веќе се нема направено) врз магистралните патишта во Скопје и да финансира дел од оваа изградба. Вака Софија го гради метрото и најважните градски автопати! Инаку концесија и наплата на патарини во градска средина при илјадници возила на час е чисто безумие и криминал-тоа секој го знае! Висењето по семафори ќе се префрли на наплатните станици...
|
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
The Man ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 135 |
![]() ![]() |
|
Да се надополнам за тоа што го пишав горе. Очигледно е дека се што моментално се работи во Скопје е за мачкање очи, визуелен ефект. Почнувајќи од жардињерите, па се до безброј споменици кои што никнаа и тек сега ќе никнуваат. Не сум против ваквите работи, но сега не е време за тоа. Скопје се гуши веќе одамна, а за 3-4 години ситуацијата ќе стане жалосна (не дека сега не е...). Мора сега да се дејствува. Се поубеден сум дека од Јужен Булевар ни Ј нема да видиме барем наредниве 5 години. А со темпото на изградба кое што обично го поседуваат градските власти, откако ќе почнат (ако почнат) можеби 5 години ќе им треба да го завршат.
Најверојатно ќе добиеме некаква импровизација се до делот каде што Првомајска се сретнува со Народни Херои, и цела Првомајска ќе ја прогласат за Јужен Булевар и ќе се пофалат дека изградиле брза крстосница, што би било огромна лага. Некогаш се чувствувам како деца да ја водат државава. |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
![]() Тука некаде сум со размислувањата и јас ![]() @ Andrej_LJ Се разбира дека нема проекти и со самото тоа е јасно колку може да веруваме кога некој од надлежните ќе почне да ни мачка очи. Всушност ова што го спомна е многу суштинско прашање. Да имаше барем проекти, тоа ќе значеше дека сме чекор поблиску до реализација. Да имаше проекти, тоа ќе значеше и понатамошно анимирање на општеството во правец на реализација. Да имаше проекти не ќе можеше да се узурпираат или манипулираат трасите. И конечно, како што спомна, да имаше проекти ќе можевме со нив да бараме средства од разноразни фондови, но не само тоа, туку ќе можеше во најмала рака да се бараат кредити, затоа што исплатливоста не е под прашање и нас ни одговара да ги градиме урбаните автопати во крајна линија и со позајмени пари... клучно е да се реализираат што побргу! Инаку после мртвилото од 90-тите, овие проекти повторно се актуелизираа некаде на преодот кон новиот милениум. И за цело ова време имаме само празни најави и ветувања, а ништо конкретно. Десет години празен муабет, а се работи за исклучително важни и економски оправдани сообраќајници. Десет години не успеаа ни проекти да спремат... |
||
![]() |
||
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
|
Јужен Булевар нема да се изгради никогаш не за друго сега на трасата посебно кај делот со Капиштец има газди кои на привремени објекти без маркици изградија ресторани и нема да дадат да се гради, па цел град ќе трпи поради некоја будала. Тоа едно второ е што со тоа проширување 2+2 ленти што го најавува Коце ќе замре идејата за Јужен Булевар бидејќи кога ќе видиме нешто до пола и веднаш ќе помислиме дека сме направиле чудо всушност тоа е само привремено како и секој друг посебно сообраќаен проект во градов.
За улиците нејќам ни да зборувам со крпење дупки не се станува метропола, која што Скопје нема ни пола буква од називот. |
||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
![]() Само да ве потсетам дека последен Трифун ветуваше дека барем ќе се направела проектна документација за некои од трасите (ако не се лажам конкретно говореше за Јужен Булевар). Сигурен сум дека тоа го имаме забележано и некаде во нишкава поназад. Она што е скоро сигурно е дека проекти нема, од време на време некој ете како Трифун се решава да ни замачка очи дека барем прави проектна документација во недостаток на реализација на проекти на терен. Но јас сум лично скептик дека било што се направило. Дури и да се направило тоа не е никаква гаранција дека истото ќе се реализира. Да земеме еден прост пример, за фонтаната на плоштад не само што има проект и изработени сегменти туку има и вградена инсталација од околу 400.000ЕУР. Тоа не го спречи првин Трифун да го избрише тој проект а потоа и владата со нивната позната кампања за споменици. |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
gorco ![]() Senior Member ![]() Google Maps: Regional Expert Joined: 22-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 642 |
![]() ![]() |
|
Не поради тие будали, туку поради фактот што нашата "политичка елита" дреме по истите ![]() ![]() Како и да е лошо е што истиот јужен булевар ќе мора лошо да се спои онаму кај Алумина, кај што има станбена зграда и објектот во кој е сместен ресторанот Македонска Куќа и Слобода Превоз. Ќе мора нешто да се руши и таму |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 45678 13> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |