build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Градска инфраструктура (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789 30>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #121 Posted: 16-Feb-2010 at 18:02
Не би рекол дека заштедите ќе бидат големи. Точно е дека ќе се намали потрошувачката, за некое мало ниво, но со очекуваниот пораст на бројот на автомобили во Македонија, тоа нема да се случи, туку напротив, ќе продолжиме да увезуваме се повеќе нафта.

Затоа реков едиснтвено решение што штеди (на сите нивоа) е развој на градски јавен превоз кој ќе ги обесхрабрува луѓето да возат коли во центар на град. Ова не го измислив јас, ова е филозофија во сите развиени градови во светот.
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #122 Posted: 16-Feb-2010 at 18:05

Мислиш дека Скопје лежи само на таа раскрсница? Тој проект е би рекол смешен и не може да се спореди со клучни проекти посебно тунелот и Јужен Булевар.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #123 Posted: 16-Feb-2010 at 18:14
Originally posted by krale

Не би рекол дека заштедите ќе бидат големи. Точно е дека ќе се намали потрошувачката, за некое мало ниво, но со очекуваниот пораст на бројот на автомобили во Македонија, тоа нема да се случи, туку напротив, ќе продолжиме да увезуваме се повеќе нафта.

Затоа реков едиснтвено решение што штеди (на сите нивоа) е развој на градски јавен превоз кој ќе ги обесхрабрува луѓето да возат коли во центар на град. Ова не го измислив јас, ова е филозофија во сите развиени градови во светот.


Види не се ова работи кои ги кажуваме од ѓутуре па сега да мерима јас и ти некои перцепции, јас ти ги пренесувам пресметките од анализите кои струеја по медиумите низ годиниве. Тоа што ќе имаме повеќе возила нема врска, тие возила и онака ќе ги имаме и тоа само повеќе ќе не гуши а потрошувачката за нафта избегнувањето вистински зафати во сообраќајната мрежа ќе се зголемува непропорционално повеќе со бројот на нови коли.

Инаку генералнмо се сложувам со она што го говориш за јавниот превоз за тоа имаме доста говорено во соодветните нишки.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #124 Posted: 16-Feb-2010 at 18:18
Originally posted by krale

@pbanks

Мислам дека заборавив да напомнам, можеби најбрз ефект на сообраќајот би имала изградба на клучка кај мавровка на повеќе нивоа. Тоа значително би го олеснило целиот сообраќај, бидејќи реално, тоа е најфреквентната раскрница во државава.


Јас ти дадов логички приказ на текот на сообраќајот кој го дава одговорот зошто таа крстосница е најфрекфентна. Не сум априори против клучка на тој потег, но сметам дека тоа е сепак прилично централно подрачје за да го труеме со некоја грдосија бидејќи со оглед на комплексноста на вкрстувањето ќе треба да се завземе доста простор доколку сакаме квалитетна клучка.

Да резимирам. Гужвата на таа крстосница е причинско-последична а не сама по себе.
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1976
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #125 Posted: 16-Feb-2010 at 19:04
Мојата листа на приоритет:

1. Булевар под плоштадот - спојување на Партизанска и Кузман Јосифовски - Питу.

2. Спојување на Гоце Делчев и АСНОМ

3. Комплетирање на прстенот Југославија

4. Проширување и продолжување на Првомајска

5. Проширување и продолжување на Илинденска (ова вклучува тунел после Владата, до Паркот, а не импровизации)

6. ТЕК СЕГА изградба на Јужен Булевар (т.е. булевар Македонија) од Ѓорче до Драчево, и притоа:
      - кај Ѓорче да поминува јужно од игралиштето на ФК Македонија, да помине преку Вардар, да се сруши/дислоцира Реплек бидејќи очигледно смета ептен, и да си продолжи накај центар при што со него паралелно со по 4 ленти ќе одат Митрополит Теодосиј Гологанов и Миле Поп Јорданов-Јуриј Гагарин-Народен Фронт споени.
      - Народен фронт да излегува на раскрсница со Водњанска, а не Васил Ѓоргов, која би станала слепа тука (или нешто друго да се изведе).
      - Пред паркот на новинарите да понира под земја, да не се чепка паркот.
      - Да нема никакви импровизации со кружни токови, бидејќи со денивелизација мислам дека ќе се избегне потребата од ова.
      - Кај Рамстор ќе си фура подземно, над земја нека градат што сакаат. А јас би рекол да си остане таа уличка како сервисна или пешачка.
      - Да излегува над земја кај Нико Компјутери некаде, и од таму да продолжи кон Драчево. Тука да се исправи на 11ти Октомври кривината, и да се направи клучка со бул.Македонија. Во клучкава не би ја ставал директно бул.Крушевска Република, туку таа нека се исправи (да се срушат бараките кај тутунски) и да си направи крстосница со 11ти Октомври)
      - Да не се спојува со Првомајска туку да оди директно до северната страна на Драчево.

7. Тунел под Кале и спојување на Св.Климент Охридски и Македонско-Косовска Бригада

8. Претходно споменатиот бул.Крушевска Република да го згази Маџир Маало и преку Вардар да помине западно од МТВ каде би имало клучка со бул.Гоце Делчев (овде Гоце Делчев би бил над земја а бул.Крушевска Република да понира под земја). Потоа да помине меѓу Универзитетот и Крњево и да направи евентуално клучка со бул.Александар Македонски.

9. Иако мене лично најмногу ме засега, сепак објективно ставам низок приоритет на проширувањето на бул.Христијан Тодоровски - Карпош кон источната страна на Бутел 1 и спојување со веќе направената клучка со обиколницата.


Edited by alexgizh - 16-Feb-2010 at 19:05
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #126 Posted: 16-Feb-2010 at 20:35
Originally posted by UrbanFreak

Се сложувам дека проектите од инфраструктурен карактер и СК2014 не се од ист карактер, но лсл забораваш дека купчето пари од кое и двата треба да се финансираат е исто. Значи ајде да зборуваме за приоритети не за вкусови. Дали поголем приоритет за 700.000 луѓе кои дневно се наоѓаат или проаѓаат во Скопје е поголем или помал од изградбата на купола на собранието, или пак обнова на грдите фасади, или пак изградбата на триумфалната порта?
што се однесува до дискусиите со крале за немање пари, најубаво го состави урбан фрик

а што се однесува до изградбата на клучки и проширување на биулевари, тоа не би било потребно доколку би биле изградени капиталните сообраќајници и останата инфраструктура, бидејќи главна причина што сегашните улици и раскрсници се крцати е непостоењето на таа развиена инфраструктура која е испланирана уште одамна
дури и јас го разбрав тоа!
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #127 Posted: 16-Feb-2010 at 21:40
Колку што знам, тунелот под плоштадот (освен паркинг итн.) има само една инфраструктурна предност - ја заобиколува раскрсницата кај мавровка за онеи што одат од аеродром-партизанска и обратно. Тотална глупост да се трошат толку пари, кога истото може да се направи со клучка кај мавровка.

и не ми спомнувајте заобиколување на центар, зашто во тој случај никој што оди во овој правец, нема да има потреба да оди од кај рекорд.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #128 Posted: 21-Feb-2010 at 10:37
Originally posted by pbanks


Originally posted by krale

@pbanks

Мислам дека заборавив да напомнам, можеби најбрз ефект на сообраќајот би имала изградба на клучка кај мавровка на повеќе нивоа. Тоа значително би го олеснило целиот сообраќај, бидејќи реално, тоа е најфреквентната раскрница во државава.
Јас ти дадов логички приказ на текот на сообраќајот кој го дава одговорот зошто таа крстосница е најфрекфентна. Не сум априори против клучка на тој потег, но сметам дека тоа е сепак прилично централно подрачје за да го труеме со некоја грдосија бидејќи со оглед на комплексноста на вкрстувањето ќе треба да се завземе доста простор доколку сакаме квалитетна клучка.Да резимирам. Гужвата на таа крстосница е причинско-последична а не сама по себе.


Има ли некој направено скица како евентуална клучка тука би изгледала? Некој проект мислам. Бидејќи не знам колкаво место би завземала, со оглед на тоа дека таа сега е огромна, односно 9 ленти во правез Бит-Пазар-АЕРОДРОМ, и 8 ленти во правец САЕМ-Центар. Во клучка без семафори, веројатно некои од овие правци е доволно да имаат 4 ленти (2 за секој смер), што значи ќе се направи место за клучката.
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #129 Posted: 22-Feb-2010 at 14:08
Originally posted by krale

Originally posted by pbanks


Originally posted by krale

@pbanks

Мислам дека заборавив да напомнам, можеби најбрз ефект на сообраќајот би имала изградба на клучка кај мавровка на повеќе нивоа. Тоа значително би го олеснило целиот сообраќај, бидејќи реално, тоа е најфреквентната раскрница во државава.
Јас ти дадов логички приказ на текот на сообраќајот кој го дава одговорот зошто таа крстосница е најфрекфентна. Не сум априори против клучка на тој потег, но сметам дека тоа е сепак прилично централно подрачје за да го труеме со некоја грдосија бидејќи со оглед на комплексноста на вкрстувањето ќе треба да се завземе доста простор доколку сакаме квалитетна клучка.Да резимирам. Гужвата на таа крстосница е причинско-последична а не сама по себе.


Има ли некој направено скица како евентуална клучка тука би изгледала? Некој проект мислам. Бидејќи не знам колкаво место би завземала, со оглед на тоа дека таа сега е огромна, односно 9 ленти во правез Бит-Пазар-АЕРОДРОМ, и 8 ленти во правец САЕМ-Центар. Во клучка без семафори, веројатно некои од овие правци е доволно да имаат 4 ленти (2 за секој смер), што значи ќе се направи место за клучката.
Не сум експерт по оваа проблематика, но сметам дека клучка нема многу да реши од проблемите. Највеќе поради тоа што следниот семафор кај стоковна куќа Илинден е на околу 100м оддалеченост од раскрсницата, додека во спортивниот правец новиот семафор кај МРТВ/Универзитет е исто така на некои 200 метри. Значи избегнувањето на црвеното светло на овој семафор нема да значи воопшто поголема проточност. Понатаму (ради илустрација зошто е подобар и неопходен тунелот под плоштад) за сите оние ки ќе сакаат да го заобиколат центарот за да одат од Аеродром накај Карпош им преостануваат уште 2 семафори (после мостот Гоце Делчев и кај фамозната УПА) за да излезат кај црквата. Значи не се работи само за една раскрсница па сме решиле работа, туку преостануваат уште 3. Исто е и за обратната насока. Но според моето искуство (а често ја поминувам раскрсницава) самата раскрсница е можеби со најголем капацитет во Скопје. Според твоето броење Крале, се работи за 17 ленти вкупно. Јас лично на оваа раскрсница никогаш не сум чекал повеќе од 7-8 минути, и тоа најчесто проблемите се предизвикани од следните последователни раскрсници.
 
Значи целосно сум на линија со ПБанкс за неопходноста на подземниот коридор, кој од повеќе аспекти значително би ја намалил гужвата на оваа раскрсница. Да не го забораваме и огромниот ефект врз идниот јавен транспорт, што овој подземен коридор би ја имал, доколку го направат саглам, со планирани димензии за ЛРТ, доволно излези нкај плоштад и можност за вклучување кај фамозната Триумфална Капија од Ск-2014
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #130 Posted: 22-Feb-2010 at 16:42
Originally posted by UrbanFreak


Не сум експерт по оваа проблематика, но сметам дека клучка нема многу да реши од проблемите. Највеќе поради тоа што следниот семафор кај стоковна куќа Илинден е на околу 100м оддалеченост од раскрсницата, додека во спортивниот правец новиот семафор кај МРТВ/Универзитет е исто така на некои 200 метри. Значи избегнувањето на црвеното светло на овој семафор нема да значи воопшто поголема проточност. Понатаму (ради илустрација зошто е подобар и неопходен тунелот под плоштад) за сите оние ки ќе сакаат да го заобиколат центарот за да одат од Аеродром накај Карпош им преостануваат уште 2 семафори (после мостот Гоце Делчев и кај фамозната УПА) за да излезат кај црквата. Значи не се работи само за една раскрсница па сме решиле работа, туку преостануваат уште 3. Исто е и за обратната насока. Но според моето искуство (а често ја поминувам раскрсницава) самата раскрсница е можеби со најголем капацитет во Скопје. Според твоето броење Крале, се работи за 17 ленти вкупно. Јас лично на оваа раскрсница никогаш не сум чекал повеќе од 7-8 минути, и тоа најчесто проблемите се предизвикани од следните последователни раскрсници.
 

Значи целосно сум на линија со ПБанкс за неопходноста на подземниот коридор, кој од повеќе аспекти значително би ја намалил гужвата на оваа раскрсница. Да не го забораваме и огромниот ефект врз идниот јавен транспорт, што овој подземен коридор би ја имал, доколку го направат саглам, со планирани димензии за ЛРТ, доволно излези нкај плоштад и можност за вклучување кај фамозната Триумфална Капија од Ск-2014


Фино е да се сонува. Јас не сум против тунел ако ги имаме парите. Но во време на општа немаштија, мора да се биде рационален. Еден проект кој чини колку цел проект Скопје 2014 и што се финансира 8 години, е тешко издржан ако користа од него може да се постигне на сличен начин за многу поефтино.

А еве ја таа варијанта. Клучката кај Мавровка мора да ја опфати и раскрсницата пред СЌ Илинден, инаку целиот проект е бесполезен.

Ако е така, тогаш од Соборна до Аеродром (во споредба со тунелот до Народна Банка) ќе има само два дополнителни семафори (кај новото Веро што се гради и кај УПА). Семафорите кај Веро исто се решеваат со клучка. Останува само УПА.

Значи во најдобар случај, целиот проект во споредба со клучка кај Мавровка-Илинден и новото Веро, заштедува 1 семафор (УПА) а градбата на клучкиве е ненормално поевтина од тунел.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #131 Posted: 23-Feb-2010 at 15:23
Само да рапортирам... на Владата има знаме.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #132 Posted: 24-Mar-2010 at 18:49
АСФАЛТ НА ПОДВОЗНИКОТ НА БУЛЕВАРОТ 8.СЕПТЕМВРИ

Од денеска /24.03.2010 година/ екипите на ЈП „Улици и патишта“ ги асфалтираат тротоарите од двете страни на подвозникот кај хотелот „Александар палас”. За асфалтирање на пешачката патека досега се употребени 20 тони асфалтна маса АБ 11. Ова е последната фаза од реконструкцијата на подвозникот на булеварот 8.Септември којашто почна пред еден месец.

Од тротоарите на подвозникот досега се извадени оштетените армирано-бетонски плочи и се заменети со нови. Извршена е и санација на гредите. 

Во текот на денешниот ден по целата должина на подвозникот, којашто изнесува 26 метри, ќе се поставуваат и заштитни столпчиња. Потоа, ќе се асфалтира и велосипедската патека од двете страни на подзвозникот.





www.skopje.gov.mk

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #133 Posted: 25-Mar-2010 at 03:53

Пробиштип бара улици без капија

Граѓаните поведоа судски спор за отстранување на капиите од две улици, кои половина век беа затворени и користени само за потребите на рудникот „Злетово“

Граѓани и стопанственици од Пробиштип по судски пат бараат фирмата „Индо минерали и метали“, која го стопанисува рудникот „Злетово“, да ги отстрани капиите од двете градски улици за да може непречено да се користат. Во изминатите 50 години, додека рудникот го стопанисуваше државата, двете спорни улици беа користени само за потребите на рудникот „Злетово“.

Граѓаните реагираат затоа што улиците „Цветко Тонев“ и „Нада Панчева“ уште при формирањето на Пробиштип, имале функција на сообраќајници за поврзување на новоформираната рудничка колонија со соседната селска населба. Но, подоцна, со поставувањето на железните капии и оградата, овие две улици станаа дел од индустрискиот круг на рудникот „Злетово“.

- Пред десетина години, со постапката за приватизација на имотот на рудникот во Пробиштип, дел од помошните погони и објекти во индустрискиот круг добија нови сопственици, но поради пропусти и недоречености во купопродажбените договори, почнаа и несогласување за користење на трафостаниците и улиците. Двете улици и понатаму беа користени само од компанијата „Индо минерали и метали“ - изјави Синиша Цветановски, сопственик на фирма, која има производствен погон на „Цветко Тонев“.

Локалната власт на Пробиштип го поддржува барањето на граѓаните.

- „Индо минерали и метали“ бара да остане сопственик на целиот индустриски круг, во кој се и погоните што сега имаат нови сопственици. Тоа не е дозволиво. Индустрискиот круг повеќе не може да функционира како една целина со еден сопственик, бидејќи во него има приватен, општински и државен имот.

Со купопродажбениот договор „Индо минерали и метали“ купи конкретен имот, погонот флотација и управната зграда. Улиците се надлежност на општината. Фирмата треба да го ослободи и зелениот појас над улицата Цветко Тонев до стариот градски плоштад, кој е сопственост на Република Македонија. Компанијата може да си го огради само имотот што им припаѓа со купопродажбениот договор - велат во локалната самоуправа во Пробиштип.

Деновиве, по барање на судот, сопствениците на „Индо минерали и метали“ ги отворија капиите на улицата Цветко Тонев, но со тоа целосно не ги задоволија барањата на стопанствениците и граѓаните.

- Не е цел капиите само да се отворени. Бараме тие целосно да бидат отстранети од улиците Нада Панчева и Цветко Тонев. Со нивно отстранување овие улици ќе си ја повратат првобитната намена, да бидат слободни за сообраќај за возила и пешаци - изјави Невенка Нотевска, секретар на Општина Пробиштип.

http://dnevnik.com.mk/?ItemID=561563BF4E18A949B2A34B14AC693016
Back to Top
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #134 Posted: 15-Apr-2010 at 01:31

Трајановски: Приоритет за Градот се сообраќајните проблеми

Решавање сообраќајни проблеми и подобрување на хигиената во градот, се дел од остварените проекти на градоначалникот на Град Скопје Коце Трајановски во првата година од неговиот мандат.

- Минатава година ја посветивме на решавање на сообраќајните проблеми во градот. Првпат по десет години, во центарот на Скопје почна да се гради и проширува улица од витално значење, булеварот „Илинден“, рече Трајановски на денешната прес-конференција и додаде оти сообраќајницата на есен ќе добие по две коловозни ленти во секоја насока, средишно зеленило и штедливо осветлување.
 
Нови коловозни ленти, како што додаде, ќе добие и булеварот „Србија“, а проширен е и булеварот „Видое Смилевски-Бато“. Минатата година изграден е пристапниот пат од Волково кон обиколницата, а селата Копаница и Рашче, општина Сарај се поврзани со асфалтен пат.
 
- За поголема безбедност на пешаците ги обновивме пешачките патеки на мостовите „Обединети нации“ и „8 Септември“. Целосно беше реконструиран и подвозникот на булеварот „8 Септември“. Го обновивме и патот кој води од Средно Водно до манастирот „Свети Пантелејмон“, рече Трајановски.
 
За подобрување на хигиената во градот спроведена е акција за чистење на сите скопски општини, за расчистување на дивите депонии и за уредување на зеленилото. За поефикасно собирање на отпадот од контејнерите, како што рече Трајановски, набавивме шест нови возила за потребите на ЈП „Комунална хигиена“, а пристигнаа и нови возила и машини за ЈП „Паркови и зеленило“ за поткастрување на високите гранки и за корнење на пенушките. Исчистено е коритото на реката Вардар и Водњанскиот и Усјанскиот канал.
- Ја воведовме практиката преку непосредни контакти со граѓаните да ги слушнеме нивните проблеми и да најдеме начин како поефикасно да ги решиме. Средбите со граѓаните во месните заедници ќе ги организираме и натаму, нагласи градоначалникот Трајановски.
 
Тој потсети дека минатата година Градскиот парк доби нова урбана опрема, клупи и корпи за отпадоци, а целосно е обновено платото пред споменикот на Гоце Делчев. - Град Скопје минатава година изгради и хортикултурно уреди средишни жардиниери со вкупна површина од 28.376 квадратни метри, а во должина од 6.469 метри. Беа воведени нови содржини и во парк-шумата Гази Баба, а целосно се реновирани и двата видиковци на Водно, рече Трајановски.
 
Минатата година почнати се и завршени неколку водоводни и канализациски мрежи, изградена е и пуштена во употреба фекалната канализација од реката Вардар до населеното место Инџиково. Се гради и новата водоводна мрежа за населбата Маџари, а се менуваат водоводните цевки и во Горно и Долно Лисиче. - Населбите Камник, Виниче и Раштак добија квалитетно водоснабдување. За да се намалат загубите на вода во системот воведовме и водомери на далечинско отчитување, според најновите европски стандарди, рече Трајановски.
 
Скопскиот градоначалник информира дека се набавени ново возило за заловување кучиња-скитници, 10 нови кафези кои ќе се користат при заловувањето, 10 нови јамки за заловување, три силиконски јамки за заловување, три мрежи со обрач и три мрежи со рачки. Зголемен е бројот на персоналот во стационарот Вардариште, а во тек се подготовки за негово двојно проширување на капацитетот.
 
- Обновата на Зоолошката градина не застанува, се градат нови живеалишта, а некои од старите се реновираат. Зоолошката градина ќе биде дом на нови, егзотични животни, рече Трајановски и потсети дека езерото Матка е порибено со ендемична пастрмка.
 
Минатата година почна со работа киното „Милениум“, реновиран е Детскиот културен центар „Карпош“, а во Градскиот парк и во паркот „Жена борец“ е воведен бесплатен интернет.

 
За наведеново само зоолошка признавам, другово треба да биде секојдневие, а не предмет за собирање поени и фалење. Камо мостови, тунели, железници, трамваи, булевари. Ќе ни мачкаат очи со илинденска сеа цел мандат. Ја мислев приоритети се барокна архитектура, а оно било сообраќај. Nuts
 


Edited by pbanks - 15-Apr-2010 at 01:37
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #135 Posted: 15-Apr-2010 at 01:39
Имав поголеми очекувања од Коце, пред се заради sync-от со централната власт. За една година се случи премалку, Илинденска, Првомајска не се проекти кои треба да не импресионираат, до сега требаше да има поконкретни чекори за барем еден проект од типот на трамвајот, подземниот коридор и сл. 
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #136 Posted: 15-Apr-2010 at 01:56
eve i podetalno koi proekti gi zavrsil koce trajanovski i so planira..vi kratki crti ima i za tramvajot

http://www.skopje.gov.mk/userfiles/GRAD%20SKOPJE%20br_13%20MAK.pdf
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #137 Posted: 20-Apr-2010 at 11:38
ВО ЃОРЧЕ ПЕТРОВ
Наскоро кружен тек кај црквата Изградбата на кружниот тек кај црквата „Св.Петар и Павле“ ќе почне наскоро, најавуваат од општина Ѓорче Петров. Портпаролот Момо Николовски вели дека сите подготвителни работи се завршени и се чека само на подобрување на времето. - Општината и Град Скопје ќе почнат со реализација на договорот за изградба на кружен тек меѓу улиците 4Јули, Лука Геров, Партизанска и Македонска војска. Ова е договорено на последната средба меѓу градоначалниците Сокол Митровски и Коце Трајановски. Досега движењето по улиците беше вистинска вештина и за возачите и за пешаците, но со кружниот тек проблемите ќе се надминат - вели Николовски и додава дека се очекува изградбата да заврши до јуни. Општината учествува во изработка на проектите и во завршните работи, а Градот ќе ја финансира изградбата. Крстосницата каде што се сечат четирите улици е голем проблем за жителите на Ѓорче Петров, кој тие одамна бараат да се реши.

http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=1&EditionID=2000&ArticleID=138913
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #138 Posted: 27-Apr-2010 at 12:02
Почна асфалтирањето на улиците „Горноврановска“ и „Божин Николов“ во Горно Лисиче - 27.4.2010

 

Министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески и градоначалникот на општина Аеродром, Ивица Конески денеска го означија почетокот на асфалтирањето на улиците „Горноврановска“ и „Божин Николов“ во скопската населба Горно Лисиче.

Ќе се асфалтирааат двете улици во должина од над еден километар, а градежните работи треба да завршат за околу 60-тина дена. Претходно, завршена е реконструкцијата на водоводната и канализационата мрежа.

- Ова е еден мал сегмент од целокупниот проект на градоначалникот на општина Аеродром. Целта на глобалниот проект е да нема септички јами во Аеродром и заедно со овие потпроекти и изградбата на колекторскиот систем, кој веќе е во тек, очекувам еднаш засекогаш да се реши проблемот со фекалната канализација во општина Аеродром, изјави министерот Јанакиески.

Градоначалникот Конески се надева дека со асфалтирањето на двете улици ќе се подобрат условите за живот на граѓаните од овој дел на општината.

http://mtc.gov.mk/new_site/mk/storija.asp?id=2488
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #139 Posted: 04-May-2010 at 07:48

Берово ја обновува „Маршал Тито“

Реконструкција на главната беровска улица Маршал Тито почна деновиве. Покрај асфалтирањето на сообраќајницата, трајно ќе се решаваат проблемите со атмосферската канализација, ќе се поплочуваат тротоарите, а ќе се направи и ново хортикултурно уредување на просторот околу улицата. Се очекува работите да завршат за еден месец, односно до почетокот на летната туристичка сезона во Малеш.

Вредноста на проектот, кој беше изгласан во Првиот форум на заедниците, е 13 милиони денари, од кои шест се обезбедени од Швајцарската агенција за развој и соработка, а седум милиони од општинскиот буџет.

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=FD61A8069F36F24CBD53E6A07AEC24E0
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #140 Posted: 05-May-2010 at 11:38
Долно Нерези ќе добие канализација

Општина Карпош почна со изградба на атмосферската и фекалната канализација на улицата Демир Трајко во населбата Долно Нерези. По завршувањето на работите за изградба на канализацијата, улицата ќе добие нов асфалт. За овој проект од буџетот на Општината одвоени се 2,6 милиони денари.

http://www.vest.com.mk/?ItemID=5CBF1F2772B7E74AB8102B3C587A2CA3
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789 30>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.436 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.