build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Локална самоуправа

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Локална самоуправа
    Posted: 08-Mar-2012 at 00:41


Кога пишувам „некој“, се знае на кого мислам
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 08-Mar-2012 at 00:32
Originally posted by FoSsiL

Дали во територија на општина Аеродром спаѓа Транспортен Центар, дали е поделен помеѓу Аеродром и Центар или пак е на територија на Центар?

Транспортниот центар спаѓа под Општина Аеродром.
Originally posted by FoSsil

Истото и за Вардар. Дали реката е поделена меѓу Аеродром и Гази Баба или пак спаѓа во територија на некоја од овие две....?

Во тој дел Реката Вардар спаѓа под Општина Аеродром.

Подетално:

Закон за Градот Скопје (член 8)

Мапа на Општина Аеродром

Мапа на Општина Центар
Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 07-Mar-2012 at 22:36


Границите на општините во рамки на Градот Скопје се дефинирани преку текстот на законот (само не знам дали тој за окална самоуправа или за Град Скопје). Сигурно некој може да најде и во кој број на „Службен весник“ истиот е објавен...
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 07-Mar-2012 at 22:22
По она што е на терен, ТЦ треба да е дел од Аеродром. 
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 07-Mar-2012 at 21:22

Мислам дека е на добро место прашањево иако мислам дека имаше и некоја друга тема...

Дали во територија на општина Аеродром спаѓа Транспортен Центар, дали е поделен помеѓу Аеродром и Центар или пак е на територија на Центар?

Истото и за Вардар. Дали реката е поделена меѓу Аеродром и Гази Баба или пак спаѓа во територија на некоја од овие две....?

Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 28-Dec-2011 at 19:25
antiuser ne znam што не ти е јасно.убаво си пишува 13,5 мил евра оперативен буџет од кои 8,2 мил евра се капитални расходи што и не е малку за толкав буџет а останатите 5,3 идат за плати на администрацијата греенје на сколите и слично
Back to Top
Macedonicus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Google Maps: Regional Expert

Joined: 29-May-2011
Location: Czech Republic
Online Status: Offline
Posts: 398
  Quote Macedonicus Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 28-Dec-2011 at 19:23
Пак ќе кажам, мислам дека локалната самоуправа треба да се укине и да се оди на регионска управа т.е по региони. Статистичките региони да се напраат првостепени и да се даваат пари онаму каде што највеќе треба. Така е во секоја нормална земја во светов
ಠ_ಠ
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 28-Dec-2011 at 17:46
За школи на пример кои сега се под општините сега. Се разбира изузетно мал дел од буџетот оди директно за равој. Она што мене повеќе ме интересира е од каде општина Куманово наеднаш добива 30% повеќе средства?Тоа е околу 8 милиони евра што нема од каде да се добијат освен преку задолжување. Се разбира јас немам ништо против задолжувањето, но на нашите управници им стана навика да не даваат отчет за ништо! Од каде ќе дојдат овие пари, за што ќе се наменат, колку ќе продуцираат и колку/кога ќе треба да ги вратиме?
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
antiuser View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 204
  Quote antiuser Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 28-Dec-2011 at 17:24
Originally posted by axel

Годинешниов буџет поголем за 30 одсто

 Буџетот на Општината Куманово за наредната година ќе биде повисок за 30 проценти во однос на оваа година и ќе изнесува околу 27,5 милиони евра.

Годинешниов%20буџет%20поголем%20за%2030%20одсто

Од него 13,5 милиони евра е оперативна програма, од кои 8,2 милиони евра се капитални инвестиции, а останатите се плати и матерјални трошоци на локалната администрација. Буџетот мината година изнесувал 22,8 милиони евра.

Градоначалникот смета дека овој буџет е развоен и социјален, а на утрешаната седница ќе се чуе како ќе го оцени опозицијата.

http://www.kumanovonews.com/vesti/ekonomija/godinesniov-budzet-pogolem-za-30-odsto.html



Заем само 8 милиона одат во капитални инвестиции од 27 и нешто милиони ?  Во какви глупости се трошат другите пари?


Edited by N23 - 28-Dec-2011 at 18:43
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 28-Dec-2011 at 16:17

Годинешниов буџет поголем за 30 одсто

 Буџетот на Општината Куманово за наредната година ќе биде повисок за 30 проценти во однос на оваа година и ќе изнесува околу 27,5 милиони евра.

Годинешниов%20буџет%20поголем%20за%2030%20одсто

Од него 13,5 милиони евра е оперативна програма, од кои 8,2 милиони евра се капитални инвестиции, а останатите се плати и матерјални трошоци на локалната администрација. Буџетот мината година изнесувал 22,8 милиони евра.

Градоначалникот смета дека овој буџет е развоен и социјален, а на утрешаната седница ќе се чуе како ќе го оцени опозицијата.

http://www.kumanovonews.com/vesti/ekonomija/godinesniov-budzet-pogolem-za-30-odsto.html

Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 19-Dec-2011 at 18:34

Скроен општинскиот буџет

Буџетот на општина Куманово за наредната година ќе изнесува околу 25 милиони евра.

Скроен%20општинскиот%20буџет

Од  тоа 13,5 милиони евра се оперативен буџет, а 12  милиони денари за плати во јавните дејности и матерјални трошоци. Во однос на минатат година општинската каса во инвестициите ќе биде потешка за повеќе од 200 милиони денари.

Јас сум оптимист дека во поголем процент ќе ги завршиме големите капитални проекти за затворениот базен, улици и инфраструктирните проекти. Самата бројка покажува дека овој буџет е развојен, бидејќи имаме зголемување на капиталните инвестиции за сто проценти-вели градоначалникот Замјановски Дамјановски.   

Тој се надева дека со легализација на земјиштето во оштинската каса ќе се слејат повеќе пари и релизацијата на буџетот ќе биде приближна до проектираната бројка. 

http://www.kumanovonews.com/vesti/ekonomija/skroen-opstinskiot-budzet.html

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 25-Nov-2011 at 23:40
Вистине е ова, голем број општини не се ниту заинтересирани да го преземат државното земјиште, но таквите општини(најчесто руралните средини и помалите градови) пресметале дека со преземањето на земјиштето не добиваат многу, т.е. градежно земјиште за кое нема заинтересирани и кое не може да достигне на цена, а од друга страна ќе треба да плаќаат постојано вработени службеници за кои ќе треба да се плаќаат придонеси и воопшто за целиот процес. Едноставно, не им е исплатливо.
Back to Top
Superman View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 154
  Quote Superman Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 25-Nov-2011 at 18:34
Општините бараат повеќе пари, но не го презеле градежното земјиште

Никола Крстиќ

Општините бараат поголемо парче од даночната пита. За да се зајакнат нивните капацитети, повеќе пари да завршуваат во локалните, наместо во централната каса.

„Примарно барање во сите натамошни преговори со централната власт ќе биде зголемување на финансиската независност на локалните власти, преку зголемување на средствата од зафаќањето на ДДВ во износ од 6 проценти и најмалку 30 проценти од персоналниот данок“ изјави Коце Трајановски, претседател на ЗЕЛС.

Централната власт на ставот – постојано работиме на подигање на приходниот капацитет на општините, до крајот на годинава сите треба да преминат во втората фаза на децентрализацијата.

„Со измената на Законот за финансирање на единиците на локалната самоуправа, зголемен е и процентот на приходите од данокот на додадена вредност од 3 на 4,5 проценти, што ќе се реализира етапно до 2013 година и ќе влијае на порастот на приходите на општинските буџети во оваа и ВО наредните години“ изјави вицепремиерот и министер за финансии Зоран Ставрески.

„Досегашните успеси на сите општини се резултат на децентрализацијата, како главен столб на општеството и демократијата која ќе ја поддржува централната власт и во иднина“ рече министерот за локална самоуправа Невзат Бејта.

И додека бараат повеќе пари од даноците, слабо ги користат другите извори на капитал. Новиот инструмент, издавањето општински обврзници, досега го применил единствено Градот Скопје, а само 14 општини ги исполниле условите за преземање на државното неизградено земјиште.

Токму за ова апел од министерот за транспорт и врски – во отворено писмо ги повикува градоначалниците да ги преземат сите чекори за земјиштето да се префрли кај нив.

„Се надевам дека со имплементација на овој процес и со пренесувањето на надлежностите на единиците на локалната самоуправа, ќе бидеме чекор понапред во процесот на децентрализацијата“ стои во писмото.

Во меѓувреме, општините зафатени со ловење инвеститори и донатори и со презентирање на сработеното на шестиот по ред саем ЗЕЛС ЕКСПО, кој беше отворен денеска.



http://www.mtv.com.mk/mk/vesti/makedonija/32078/opshtinite_baraat_povekje_pari,_no_ne_go_prezele_gradezhnoto_zemjishte.aspx

Edited by Superman - 25-Nov-2011 at 18:35
The One Whose Name Cannot Be Spoken...
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 13-Mar-2011 at 15:22
МАКЕДОНИЈА | 13.03.2011
„Централната власт во Македонија е премногу скржава“



ЗЕЛС очекува зголемување на средствата

Управниот одбор на Заедницата на општини на Македонија очекува од парите за ДДВ локалните власти годинава да добиваат 4,5%, а во 2012 година - 6%. Треба да се зголемат и издвојувањата од персоналниот данок - 15%.

Марјан Ристески, градоначалникот на Прилеп и претседател на Комисијата за финансирање во составот на ЗЕЛС, вели:

„Оваа година очекуваме ново зголемување на процентот. Меѓутоа, сметаме дека тоа не е доволно за да можат општините да станат посамостојни и да бидат во состојба да решаваат колку е можно повеќе проблеми на своето подрачје.“

Енвер Пајазити, градоначалникот на селската општина Брвеница во тетовскиот регион, напоменува:

„Ние се претвораме во административна, а не во функционална општина, не сме во состојба да го задоволуваме ниту минимумот на потребите на месното население.“

Ивана Билбиловска, портпаролката на Министерството за финансии, информира што е прифатено до овој момент од барањата на македонските општини:
Од Министерството за финансии не соопштуваат засега ништо за преговорите околу зафаќањата од „персоналецот“ за општините

„Од 3,4 проценти, колку што беше издвојувањето од данокот на додадена вредност во 2010 година, во 2011-та тоа ќе се зголеми на 3,7 отсто, во 2012-та на 4, а во 2013 година на 4,5 проценти. Во насока на барањата на Заедницата на единиците на локални самоуправи се и законските измени што се во законска процедура за овозможување сите општини да се задолжуваат со рок до 10 години.“


Од Министерството за финансии не соопштуваат засега ништо за преговорите околу зафаќањата од „персоналецот“ за општините

Значи, Министерството за финансии позитивно одговори на предлогот на асоцијацијата на локалните самоуправи до Владата таа да продолжи со обезбедувањето долгорочни заеми за општините, но, со рокови за враќање зголемени од 5 на 10 години за општините, кои се „заглавени“ се‘ уште во првата фаза од децентрализацијата. Од министерството не соопштуваат засега ништо за преговорите околу зафаќањата од „персоналецот“ за општините, дали има каков било позитивен исход од тоа за локалните самоуправи во земјата.

„Владата е премногу скржава и неуспешна во решавањето на приоритетите на општините со јавните пари“


Абдулменаф Беџети, експерт за јавни финансии од Штуловиот универзитет во Тетово, е категоричен во својата сомнеж дека Владата ќе даде повеќе пари за општините од двата споменати данока:


Општините бараат, централната власт тешко дава

„Управувањето со пари е власт. Тоа е и целта на власта. Генерално, секоја власт не сака да го даде тоа, ама кај нас се покажува дека ова трае предолго и оти централната власт е премногу скржава.“

Саво Ашталковски, професор по финансирање на локалната самоуправа од ФОН Универзитетот во Скопје, смета:

„Дел од тие пари, кои ги бараат општините, се веќе планирани за други намени по секторите на јавна управа. Во една ситуација во која се наоѓа централниот буџет сега е многу тешко да се очекува некое позначајно прелевање на дел од парите од централниот кон локалните буџети според оваа основа. Но, со тек на време, очекувам зголемување на овие ставки.“

Професорот Беџети дополнува: „Централната власт се покажа како неуспешна во управување со јавните пари во правец на преференциите и приоритетите на локалните самоуправи.“

__________

Како да се постигне помала зависност и поголема самостојност на општините? Ашталковски одговара:

„Долгорочно тие не можат да ја бараат финансиската самостојност само од централната власт. Значи, треба да посегнат по оние пазарни извори што им стојат на располагање, а, пред се‘, задолжување кај банките и емисии на општински обврзници на финансиските пазари.“

Во ваков контекст е и ставот на градоначалникот на Брвеница Пајазити:


Енвер Пајазити, градоначалник на Брвеница

„Покрај овие постојниве, ние мораме да изнајдеме и други извори на пари. Имаме и сопствени извори на финансирање: од купопродажни договори, од данок на имот, а од 1. јули годинава и од приливите врз основа на управувањето со градежното земјиште, што ќе им припадне на општините како надлежност. Но, сево ова не е доволно, особено не за селските општини.“


Автор: Свето Тоевски
Редактор: Елизабета Милошевска Фиданоска


http://www.dw-world.de/dw/article/0,,6460754,00.html?maca=maz-TB_maz_TVA1-3119-html-cb
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 05-Mar-2011 at 17:57
Пред се, иако е голема работа, ајде да ја погледнеме способноста на нашите општини да си играат со обврзниците. Прво, иаме релативно сиромашни со пари општини. Второ и тие пари малку што ги имаат не знаат правилно да ги уложат. Училишта? Па како ќе ги вратат после парите назад. Се знае ли уопште за што ќе се користат. Доспевање од неколку години???? Ај да појасниме, банките секогаш ги купуваат обвзниците кои се со краток рок на доспевање, во превод брзи пари. Затоа и цело време се редовни муштерии на НРБМ. Не верувам дека ќе се најде банка, која ќе учествуе на пазарот со општински обврзници, без притоа да види сериозен проект кој со сигурност ќе донесе пари назад за општината. Спортски сали, стадиони, луна паркови, инфраструктура која ќе донесе инвестиции, за такви нешта треба да се користат парите. За жал, сметам дека е ова алатка за да се покријат тековните потреби на општините, а после тоа генерациите ќе ги остават со наталожени долгови. Играњето со обврзници е релативно исплатлив бизнис за секоја банка, само потребно е во игра да има свежи пари. НБРМ нормално тие пари ги има. Но дали општините се креативни да ги добијат тие пари?
Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 05-Mar-2011 at 16:42
Епа тоа само докажува колку од форумџииве сме лаици за дискутирање за нешто сериозно. Јас си кажувам, врска немам од архитектура, затоа само следам и коментирам за нешто што не треба стручност
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 03-Mar-2011 at 18:46
Добро бе, не се најде еден јунак да коментира на темава? Па ова е можеби најважната вест годинава. Со ова општините ќе можат (да се потрудат) да реализираат огромни инфраструктурни проекти!

Алооо, муабет да слушнам, за какви банални работи разговараме, ова е многу многу важно.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 01-Mar-2011 at 22:33
Општините подготвени за првата општинска обврзница
ВТОРНИК, 01 МАРТ 2011 18:14


Над 60 општини во земјава се подготвени да ја издадат првата општинска обврзница, новиот инструмент кој ќе им овозможи да обезбедат дополнителни финансиски средства за реализација на своите капитални проекти. Меѓу првите општини кои може да ја издадат првата обврзници во април годинава се градот Скопје, Илинден, Битола, Кичево и Куманово.

Ова го соопштија вицепремиерот и министер за финансии Зоран Ставрески и градоначалникот на град Скопје и претседател на ЗЕЛС, по денешната средба на која вицепремиерот Ставрески го претстави пред УО на ЗЕЛС Водичот за издавање општински обврзници.

- На чекор сме на издавање на првите општински обврзници во Република Македонија. Министерството за финансии согласно договореното со Управниот одбор на ЗЕЛС подготови Водич за издавање општински обврзници во кој е опишана целата процедура и од аспект на инструментот и од аспект на законската рамка и постапката што треба да ја следат општините за да може на наједноставен начин да ги подготват проспектите за издавање на првите обврзници, изјави министерот Ставрески.

Тој истакна дека анализирани се и искуствата од соседните земји и врз основа на тие искуства и нашата законска рамка е подготвен водич кој ќе им помогне на општините да можат да го совладаат овој проект, бидејќи е нов, пионерски. - Ние сме тука како Министерство за финансии низ овој процес да соработуваме на партнерски однос со општините и да дојдеме до таа фаза кога ќе бидат издадени првите обврзници, рече министерот Ставрески.

Тој изрази уверување дека врз основа на интересот што го покажале општините може набрзо веќе на почетокот на вториот квартал, можеби во април да бидат издадени првите обврзници во Македонија од страна на општините. - Верувам дека истите ќе бидат прифатени и од банките и пензиските фодови, како главни институционални инвеститори бидејќи се корисни и за инвеститорите во смисла на диверсификација на портфолиото и обезбедување соодветен принос, но пред се се корисни за општините, бидејќи на овој начин општините освен позајмиците што им беа на располагање, односно кредитите од банките или од буџетот, ќе може да обезбедат дополнителни долгорочни средства за финансирање пред се на нивните развојни проекти, истакна министерот.



Обврзниците ќе бидат долгорочни инструменти издадени на рок од неколку години и како такви ќе може да бидат вклопени во вкупните буџетски потреби на општините и да обезбедат финанисрање на значајни проекти од областа на комуналната инфраструктура, реконструкција на училишта и се друго што општините сметаат дека е во рамки на нивните приоритети.

Министерот смета дека над 60 општини можат да издадат обврзници во моментов. При што, како што рече, се разбира дека оние општини кои имаат подобри финансии имаат подобри шанси да ги издадат обврзниците и да платат пониски камати. Министерството има подготвено листа за тоа која општина колкав износ на обврзници може да издаде и оти сега зависи се од општините, кои, како што додаде министерот, треба да го исконбинираат овој начин на обезбедување финансиски средства со останатите заеми.

Максималниот лимит за издавање обврзници утврден во законската регулатива е вкупното долгорочно задолжување да не може да надмине 100 проценти од тековно оперативниот буџет на општината, а годишното сервисирање на долгот не може да надмине 30 проценти. - Тоа се лимити кои во Македонија се полиберални отколку во другите земји од соседството, а со цел општините да имаат поголем простор за да ги обезбедат овие средства. При тоа, се разбира, задржувајќи ги оние стандарди за она што е разумно ниво на задолжување, за да не дојдат општините во потешкотии од друга природа, рече министерот за финансии.

Според градоначалникот Трајановски можеби прва општина која ќе издаде обврзница ќе биде Градот Скопје, а меѓу првите ги напомена и Илинден, Битола, Кичево и Куманово.

- Има поголем број општини кои се заинтересирани за издавање обврзници и практично со ова општините ќе покажат дека сепак се витални и ќе ги користат сите можности за да ги реализираат своите проекти, рече Трајановски и изрази уверување дека ова за општините ќе биде многу значајно за подобрување на нивната финансиска стабилност.

Трајановски смета дека и финансиските институции ќе бидат заинтересирани за општинските обврзници бидејќи, како што вели, и општините се добар финансиски партнер.

Важно е, рече тој, издавањето на обврзницата да биде за одредени проекти зашто така ќе биде полесно и да се купи од страна на инвеститорите.

Општинските обврзници се уште една можност на општините, покрај позајмиците и кредитите да обезбедат финансиски средства потребни за реализација на нивните капитални проекти. Парите, според Трајановски, никогаш не се доволно и затоа ја поздравуваме и со нетрпение ја очекувавме оваа активност за да можат општините да ги издаваат обврзниците.



Тој ја нагласи добрата соработка со Министерството за финансии и поддршката што оваа инститиуција им ја даде за реализација на овој проект.


http://tera.mk/index.php?option=com_content&task=view&id=32448&Itemid=106

Сè супер, но во фаза на децентрализацијата во која општинските буџети де факто зависат од волјата и расположението (и провиненцијата на локалната власт во општината во прашање) на централната власт, се прашувам колку способноста за отплаќање на сумите по доспевањето на обврзниците има врска со локалната власт? Реално исто како да се позајмува државата, ама на име на општините.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Makedonij View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Apr-2009
Location: Celje - Виница
Online Status: Offline
Posts: 2190
  Quote Makedonij Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 22-Jan-2011 at 19:11
Изгласан буџетот за 2011 година

На 29.12.2010 беше одржана последната седница на Советот на Oпштина Струмица за оваа година на која беше усвоен буџетот за 2011 година и истиот тежи 1 милијарда и 77 милиони денари или 17,5 милиони евра.

Буџетот за 2011-та е за 10% зголемен во однос на оној од 2010-та година, од кои најголемиот дел се сопствени извори 53% од вкупните средства за 2011-та, а 41% се блок дотации, додека 5,5% се средства од самофинансирачки активности и само 0,5% се донации. 68% од основниот буџет на општината кој се полни со изворните приходи уплатени од граѓаните на Општина Струмица, ќе им се враќаат назад на граѓаните преку капиталните-развојни програми. Гасификација на Струмица, 16 нови фабрики, 14 откупно-дистрибутивни центри, канализациони и водоводни мрежи, реконструкција на корзото.Тоа се едни од поголемите капитални инвестиции на Општина Струмица во 2011-та.

Советниците во оваа 2010-та година одржаа 17 седници на кои се произнесоа по 218 точки, при што донесоа 59 одлуки, 34 програми, 15 решенија, 13 други акти и 97 заклучоци за усвојување на програми за работа и извештаи за работа на училиштата, секторите и одделенијата на општинската администрација, јавните претпријатија и други органи, организации и установи што се во надлежност на локалната самоуправа.

http://www.strumica.gov.mk

Edited by Makedonij - 22-Jan-2011 at 19:12
ЈАС ГО РАЗБИРАМ СВЕТОТ КАКО ПОЛЕ НА КУЛТУРЕН НАТПРЕВАР...ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 20-Jan-2011 at 18:04
Дали на Битола и е потребна општинска обврзница?
ЧЕТВРТОК, 20 ЈАНУАРИ 2011 17:13


Во текот на оваа година се очекува да се издадат првите општински обврзници во нашата земја, како алртернативен извор на средства за финансирање на капитални проекти во општините. Досега пет општини, Гевгелија, Куманово, Штип, Илинден и Гостивар, имаат потпишано меморандум со УСАИД за вреднувањето на нивниот кредитен рејтинг. Издавањето на општинските обврзници се очекува да ослободи дел од неискористениот капитал што лежи во разни фондови, а може да придонесе за заживување на локалната економија, за обезбедување на капитал за крупни инфраструктурни проекти. Оваа тема често, во форма на советнички прашања, е присутна и во советот на општина Битола.



-Зошто Битола нема кредитен рејтинг да издава општинска обврзница и дали се согласувате со изјавата на високи владини функционери за користа од општинската обврзница, што е спротивно на вашите досегашни изјави - праша Валентин Груевски, советник од ЛДП.



Според градоначалникот, општина Битола е кредитно способна, но за програмите и проектите општината користела други извори на финансирање, па немало потреба од емисија на општинска оврзница.



-Кредитниот рејтинг кој го имаме не сакаме да го користиме, цениме дека можеме да најдиме други извори за финансирање - рече Владимир Талески, градоначалник.



На неодамна организирана конференција од страна на ЗЕЛС и УСАИД претставници од градовите Ријека и Копривница од Хрватска ги презентираа своите позитивни искуства при користење на општинските обврзници, а пренесени беа и искуства од бугарски и унгарски општини.


http://tera.mk/index.php?option=com_content&task=view&id=30811&Itemid=106

Мене ми текнува еден полесен начин за обезбедување средства. Се вика целосна децентрализација, и ја чекаме 15 години и веројатно ќе ја чекаме уште 15!
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.063 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.