build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Такси превоз

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 16>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #181 Posted: 18-Nov-2010 at 18:05
Намерно го избегнав. Најважно е да не промовоираме државна анационалност и арелигиозност како наводно "решение" и лек против гетоизација и сегментирање, притоа погазувајќи ги основните индивидуални човекови слободи. Треба малку повеќе да си посветиме време на прифаќање меѓусебно, па дури и го избегнувам зборот толеранција како претежок зашто подразбира толерирање нешто што по природа е неприфатливо, а тука зборуваме за апсолутно прифатлива симболика. Тука е принципот.

Edited by lslcrew - 18-Nov-2010 at 18:06
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #182 Posted: 18-Nov-2010 at 17:59


Во цитатот го испушти последниот дел кој беше најважен.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #183 Posted: 18-Nov-2010 at 17:56
Па се фатив за оваа пошто метам дека ги пореметува основните постулати на демократијата. За бројот на таксисти ќе се договориме полесно и не е проблем.

Јас лично ретко се возам во такси, а и кога се возам баш ми е гајле дали таксистот закачил нешто на ретровизор или бапнал некаква налепница или нешто слично.
Така е и така треба да остане.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #184 Posted: 18-Nov-2010 at 17:48
И до лоботомија стигнавме...  Roll%20eyes

Упорно и упорно ги мешаш работите. Никој никому не му брани искажување на национална или верска припадност. Ама такси возилата немаат верска и национална припадност, тие се дел од јавниот превоз и нивното китење со вакви симболи не е добро.

И на крајот на краиштата премногу си контрадикторен од параграф во параграф. Тврдиш дека верските и етнички симболи во такси возилата не влијаеле на сегментирање и гетоизирање. Исто така цело време повторуваш дека нивното истакнување е свето право на поединецот. А од друга страна го кажа и ова:
Originally posted by lslcrew

Мора да се остави ова да биде регулирано од приватниот сектор, не од градот, зашто непотребно градот ќе се втурне во бесмислени ограничувања и правила. А може и ќе се наметне проценката на профит, па може ќе има компании што ќе се водат дека со дополнителна симболика ќе изгубат профит и ќе ограничат, може некои сметаат дека ќе добијат профит и ќе истакнуваат.



Се слагам дека додека владее таков хаос во такси превозот, жално што токму за ова се фативме... Баш тоа го пишав во претходниот пост. Ама Митатос пиша 9 точки од која ова беше само една, а ти беше тој што се фати токму за нејзе.
Јас лично ретко се возам во такси, а и кога се возам баш ми е гајле дали таксистот закачил нешто на ретровизор или бапнал некаква налепница, таписерија или нешто слично... Ама се работи за принцип.



Edited by Cloverstack - 18-Nov-2010 at 17:51
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #185 Posted: 18-Nov-2010 at 16:20
Дали лоботомијата ќе помогне во спречување на гетоизација и сегментирање. Не! Напротив, само либералниот пристап може да донесе. А и сваќањата дека туѓата демонстрација на припадноста мене ме загрозува не води никаде, најмалку кон спречување сегментирање и гетоизација. Проблемот запнува зашто како модели на "обединување" земате погрешни рецепти на лоботомија наспроти толеранција. Мораме малку од овој милет систем да се сконцентрираме кон индивидуалните права.

Не сакам сега муабетов да свртиме во проповедање за демократија и човекови права, се оддалечивме од темата за таксисти, само мора малку да се размили и разбистри ова, а град Скопје не смее да се втурнува во вакви егзибиции и да си прави само проблеми што и покрај сите маки и да донесе некоја ваква ставка во правилник пак таа или ќе биде вон согланост со закони и устав или нема во пракса воопшто да се спроведе. Ни се шетаат нерегистрирани коли по улиците и диви таксисти дупло повеќе од нормални и сега дојде до туѓите верски симболи кои стварале "момент на неугодност".


Edited by lslcrew - 18-Nov-2010 at 16:20
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #186 Posted: 18-Nov-2010 at 16:00
@ lslcrew

Не! Тоа што го збориш нема ама баш никаква врска со лични слободи. Се работи за уредување на возило во јавниот превоз, а не за приватно возило или за тоа дали некој на себе носи ланче со верски симбол.

Па уште да се дозволело одредени компании ако проценеле дека било профитабилно да го наметнеле како правило поставувањето на вакви симболи?!? Посебни такси компании за посебни етнички и верски заедници?!? Нон-сенс! Што е тоа, со сила ќе го сегментираме и гетоизираме општествово?!? Се залагаме за унифициран такси превоз по најситни детали, а од друга страна вакви бесмислици.

А тоа што покрај толку суштински прашања и проблеми во такси-превозот дискусијава запна на ова, тоа е поразително!



Edited by Cloverstack - 18-Nov-2010 at 16:13
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #187 Posted: 18-Nov-2010 at 15:50
Ако збориме за религиозни обележја, мислам дека за да бидеш верник треба да обврнеш внимание на други работи, а не на крстови во возила или слично. Според мене е чисто суеверие. И секако не задира во уставот, случајот да не се поставуваат вакви обележја, бидеќи уставот ти гарантира право на религиозна определеност, како и да се чуствуваш или веруваш без никој да ти го одземе тоа право, но сигурно не задира во сферата на истакнувања или изразувања на секоја религиозна определеност до ова ниво. Тука ама баш воопшто не се прекршуваат никакви права. Мене воопшто не ми смета а не го гледам проблем за другите. Но мислам дека професионалноста ја ограничува оваа можност. Од друга страна пак толеранцијата кон која било религија од страна на патникот не би требало да предизвика тој да се чуствува непријатно. Незнам, премногу е субјективно. Но дали би го жртвувал за бизнис, сигурно да. Незнам ни зошто воопшто разговараме.

Истото важи и за националистички симболи. Не сме мали деца, за да се задоволуваме од вакви апсурдни потреби, кои воопшто не се ни потреби. А во никој случај права.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #188 Posted: 18-Nov-2010 at 15:36
Originally posted by Cloverstack

Не зборуваме за приватно возило туку за вид на јавен превоз. Затоа целата работа нема ни блага врска со лична слобода и избор. И ова не се однесува на само на верски и етнички симболи, туку на сите можни додатоци на таксито што може да се замислат. Ако веќе бараме кодекси и униформи, тотално несфатливо е да биде оставено секој да си го кастамизира возилото по свој вкус и убедувања.
Види крај краева ќе се сведеме на избор на муштеријата каде ќе се качи. Премногу е себично да бараме од градот да спроведува вонуставни услови и да регулира тематика која задира во личната слобода на таксистот. Може ќе има компании што ќе го уредуваат ова прашање и ќе забрануваат, може ќе има компании што ќе бараат дополнително одредена симболика. Мора да се остави ова да биде регулирано од приватниот сектор, не од градот, зашто непотребно градот ќе се втурне во бесмислени ограничувања и правила. А може и ќе се наметне проценката на профит, па може ќе има компании што ќе се водат дека со дополнителна симболика ќе изгубат профит и ќе ограничат, може некои сметаат дека ќе добијат профит и ќе истакнуваат.

А конкретно по однос на верско-националните симболи треба да си разграничиме што е демонстрација на припадност и не загрозува и не навредувава, а што е национализам што загрозува и навредува. Не може така прост пристап и комплет се да ставаме во иста кошница па со својот национализам дури и туѓата демонстрација на припадноста да ја толкуваме како национализам од другата страна. Тоа е недозволиво, а најмалку па градот да биде посредник што тоа ќе го уредува.

Најлибералниот пристап каде што што сопственикот на таксито (компанијата, таксистот) ќе уредува како ќе му биде уредена колата и каде муштеријата ќе влезе во кое такси сака.


Edited by lslcrew - 18-Nov-2010 at 15:40
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #189 Posted: 18-Nov-2010 at 14:56
Само уште на кратко. Може и да се воведи и софтвер на секако соодветен хардвер за во такси-возила. Софтвер кој би им го покажувал најкраткиот и најбрзиот пат до одредена дестинација, и секако приближната цена за услугата.

Секако и моменталната позиција на такси-возилото на зацртаниот пат, што би функционирало преку GPS, и уште колку има останато до дестинацијата.... Ова е од бенефит и за возачите, кои ќе немаат потреба да бараат дестинации на слепо, или преку радио-станица, но и за клиентите кои нема да можат да бидат излажани, поготово зборот ми е за луѓе кои не живеат во Скопје.

Едноставно, навигациони уреди, но со мали модифиации....
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #190 Posted: 18-Nov-2010 at 14:45
Јас мислам дека треба да се професионални како и сите други професии, и да овозможат најдобра услуга за клиентите. На крајот тие ги зимаат парите, а за тие пари треба да си ја завршат својата должност. Денес профитот и услугата, мислам дека се над чуствата, емоциите, и определбата.

Нека ги покачат цените, но да се подобри услугата.

А околу унифицирањето јас сум против. Нека се постават обрвски за возилото, какво треба да биде и кои критериуми да ги исполнува, под што се подразбира да е ново, средено, функционално и чисто. Нека се постават налепници на македонски, албански и англиски на прозорците и шофершајбната со која ќе се информираат клиентите за лиценцираноста, цената и безбедноста на услугата. Нека се воведе систем на контрола на возењето на такси-возилата и каде тие се наоѓаат, за што веќе мислам дека има во некои такси-компании. Има уште многу за дискутирање на оваа тема, сега не би пишувал.... Но во никој случај да не се наметнува некоја боја или пак незнам возило, што и да е унифицираност од страна на држата или градот. Во секој случај во една професионална, сериозна и лиценцирана такси-компанија сигурен сум дека возилата ќе бидат унифицирани, и нема да има разнобојност и различни видови возила....
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #191 Posted: 18-Nov-2010 at 12:41
Originally posted by lslcrew

Ако туѓите етнички/верски симболи те прават да се чувствуваш неугодно и ако таксито во кое ќе влезеш ова ти е критериум тогаш може би и дискриминација да потекнува од себе дискриминирајки ги таксистите. Едноставно влагам и десете минути ми се апсолутно небитни што имал закачено таксистот во кола. Сепак и тамо има некоја слобода. Што знам може би и некоја такси компанија и ова ќе го спроведе, но ова не е работа на градот. Кодекс на облакање да, но ова е веќе лична слобода и избор. Па крај краева и имаме избор, а изборот демократски е да се употреби и за дискриминација и избор во кое такси ќе влезам.
Не зборуваме за приватно возило туку за вид на јавен превоз. Затоа целата работа нема ни блага врска со лична слобода и избор. И ова не се однесува на само на верски и етнички симболи, туку на сите можни додатоци на таксито што може да се замислат. Ако веќе бараме кодекси и униформи, тотално несфатливо е да биде оставено секој да си го кастамизира возилото по свој вкус и убедувања.

Originally posted by lslcrew

И овие услови за кои цело време зборуваме. Најлесно да речеме тука да се тргнат дивите таксисти, ама ај иди биди тој што ќе ги тргне. Не е ни тоа лесно да се спроведе. Нема решенија преку ноќ, системтски пристап ќе донесе резултати и добро е конечно некој мисли и на ова. Бројот на таксисти секако бара ограничување, ама и тоа треба да е динамичен и да се корегира на година, две, три, сепак и градот се шири и потребите исто.
Охо да знаеш колку е лесно да се тргнат дивите таксисти, доколку постои политичка воља и чесен пристап. И не само што не е научна фантастика, туку е и неопходно и крајно време е да се среди тоа. Се разбира се слагам дека бројот на таксисти треба да биде динамичен, но тоа нема врска со дивите, бидејќи тие немаат место во таа бројка.


Инаку потпоно сум на линија со nylon


Edited by Cloverstack - 18-Nov-2010 at 12:49
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #192 Posted: 18-Nov-2010 at 12:28
Мислам дека трудот на градските власти за воспоставување на ред во такси превозот нема да промени ништо. Покрај дивите таксисти, самите такси здруженија се поделени на 2-3 групи, при што таман едната ќе постигне договор со градот, другата се решава да штрајкува и обратно.

Овде работата треба да си ја превземе инспекторатот и полицијата со одземање на регистрациите и привремено на патничките возила. Просто е неверојатно како овој проблем не може да се надмине.


Edited by BOJAN - 18-Nov-2010 at 12:29
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #193 Posted: 18-Nov-2010 at 03:25
8. @Митат апсолутно се сложувам дека иако е непотребно и нетипично градот да покрива туѓи торшоци сепак како прагматичен пристап е задоволително тоа што ќе им покрие делови од трошоците, табли, фолии и слично. Државни фасади и слични појави се се на товар на овој пристап. Не дека не дава резултати, ама пак е импровизација во некои транзициони услови на што ќе му дојде времето да не биде така веќе.

9. Ако туѓите етнички/верски симболи те прават да се чувствуваш неугодно и ако таксито во кое ќе влезеш ова ти е критериум тогаш може би и дискриминација да потекнува од себе дискриминирајки ги таксистите. Едноставно влагам и десете минути ми се апсолутно небитни што имал закачено таксистот во кола. Сепак и тамо има некоја слобода. Што знам може би и некоја такси компанија и ова ќе го спроведе, но ова не е работа на градот. Кодекс на облакање да, но ова е веќе лична слобода и избор. Па крај краева и имаме избор, а изборот демократски е да се употреби и за дискриминација и избор во кое такси ќе влезам.

--------

И овие услови за кои цело време зборуваме. Најлесно да речеме тука да се тргнат дивите таксисти, ама ај иди биди тој што ќе ги тргне. Не е ни тоа лесно да се спроведе. Нема решенија преку ноќ, системтски пристап ќе донесе резултати и добро е конечно некој мисли и на ова. Бројот на таксисти секако бара ограничување, ама и тоа треба да е динамичен и да се корегира на година, две, три, сепак и градот се шири и потребите исто.
Back to Top
nylon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 168
  Quote nylon Quote  Post ReplyReply #194 Posted: 17-Nov-2010 at 23:26
Ова што го кажуваш е ОК од социјална гледна точка. Но незаборавај дека државата функционира со зафаќање на дел од доходот на граѓаните (значи тоа е зафаќање, а не земање, бидејќи тие пари се наменети по дефиниција за општокорисни работи). Впрочем тоа е и обврска на секој граѓанин.
А не ли мислиш дека зголемувањето на цената на такси превозот оди во корист на таксистите? Досега такси превозот беше премногу евтин. Според мене треба барем двојно да се згоелеми цената, што покрај другото би допринело и за намалување на бројот на таксистите а со тоа и хаосот во сообраќајот.
Мора да разбереме дека таксизмот треба да ја преброди оваа фаза на хонорарност и дополнителен приход. Сепак тоа е сериозна работа и треба да се третира како и сите други. Неможе сеуште таксистите да одбиваат да стават фискални каси, затоа што ако стават нема да можат после со парите да одат во кафана, туку ќе треба да ги стават на својата сметка во банка. Дали мислиш ти дека таксистите треба да бидат привилигирани во однос на другите правни лица?
Дали мислиш дека градот треба да ги ослободи од давачките? Па градот, де факто, на нив им дава франшиза за да ја вршат таа дејност. Незнам сега колку изнесува лиценцата, но секако дека треба да биде барем 10% од приходот на таксистот. Градот им дава ексклузивна можост со лиценцата да превезуваат патници остварувајќи приход. Како мислиш дека ќе се направат такси станици и ќе се средат дивите таксисти ако градот нема пари во буџетот? Или ние можеби сме В.Британија во времето на Викторија па ќе го земе златото од Индија . Извини за иронијата, но сакав да го објаснам посликовито, иако сум сигурен дека совршено ме разбираш.
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #195 Posted: 17-Nov-2010 at 22:05
Е да ти  кажам на што поконкретно мислев МОНОПОЛ, не така како што сфакаш ти, јас знам што значи монопол али не ми ја сфати поентата, монопол во смисла на тоа дека ке зависиш од нив, они како ке кажат така ти ке работиш во твоја фирма, не смееш ова, не смееш тоа, не смееш вака,за тебе 3000 денари не се ништо али иди прашај ги нив колку се,па не е така лесно да кажеш они тие 3000 илјади досега 10 пати ги земале зошто ништо не направија досега ако сакаш да го чуеш одговорот е дека се ЛОПОВИ, и не ги интересира такси превозот , не ги интересира дали ке бидат зелени црвени плави или било каква боја нив ги интересира само нивниот интерес, како да се полни буџетот.

А како да се направи ефикасен такси превоз....... ее тоа  сега за сега сме далеку али ке ти го кажам и мојот предлог.

1.Да се одстранат сите диви таксисти.
2.Да се воведе такси службата во скопје  во ограничен број.
3.Да се создадат услови за работа, па после да се бараат други услови за униформирање и доделување на табли.
4.Не може градот да изиграва такси компанија ,не може само да става услови,треба и да исполнува.
5.Треба да се почитуваат сите такси компании и да се дојде до едно решение во кое сите компании ке бидат задоволни ,зборам за тие компании кои постојат од кружниот ток на таксисти.
6.Во скопје скоро сите такси станици се узурпирани и не се почитува нивната постојка од дивите таксисти, или од несовесни грагани кои се паркираат таму.
7.Да се помагаат тие компании во униформирањето ,да се скратат надоместите, бидејки од една компанија повеке луге вадат леб,а државата не ја интересира само бара давачки.
8.Да се воведе систем во кој што нема да има никакви верски, национални ,икони и ред др работи во кои што муштериите би се чуствувале дискриминирани,или неугодни во такси превозот.
9.Да се постават услови таксистите што ке ги добијат тие дозволи за работа, нивните коли да имаат услови како што е пример: Абс,клима, серво, еуро2 итн.
идр... има многу за зборување али сега немам време да ги напоменам сите.

Од времето на СФРЈ такси службата фунскионирала ТОП , и такси превозот бил ЛУКСУЗ , после 90-тите години се поремети униформата и таблите кои беа сите жолти.

"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
nylon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 168
  Quote nylon Quote  Post ReplyReply #196 Posted: 17-Nov-2010 at 21:28
Originally posted by mitatos

Овие изгледа сакаат да воспостават монопол во такси групациите, ама тешко доколку вака се краде од лиценци ,и од разни безвезни казни или даноци за истакнување на фирма или наплатување на лиценци, што е работата со тие што веке ја платиле значи ке им ја поништат,па сега други, и секој пат едно исто само да се полни буџетот, ова е срамота за градот, таксистите никогаш нема да успее градот да ги контролира,како што се некои компании кои на големо ги рекламират своите фирми ,и инвестирале над 1 милион евра, па некој сега да им го наруши бизнисот навистина е една голема глупост.

А кој е твојот предлог? Како мислиш дека сакаат да воспотават монопол? Ако сите се исти, односно не се разликуват во изгледот, тоа значи дека малите компании ќе имаат исти шанси како и големите. Единствен фактор кој ќе одлучува за изборот на колата во која би влегол потенцијалниот патник би бил атрактивноста на колата. Тоа значи дека ќе се овозможи пофер конкуренција, што е спротивно на монопол.
Тоа што викаш дека целта со новите лиценци било да се наполни градскиот буџет е чиста глупост. Па 3000 денари чини да се направи само такси таблицата.
Дека до сега некои инвестирале многу пари во рекламирање (баш рекламирање, а не маркетинг, затоа што кај нас зделки за "рекламирање" се прават во кафана со "газдите на "медиумите""), и понатаму ќе имаат "корист" од тоа бидејќи и понатаму компаниите ќе си имаат сопствени броеви за повик.

Единствено што не се сложувам со новите правила е што не се воведени стандарди за колите и за облекувањето и однесувањето на возачите. Ако можеше во Софија и Белград(претпоставувам) да воведат стандарди може и Скопје. Доказ дека такси бизнисот е исплатлив се новите компании кои влегоа со нови и солидни коли, што значи дека сите може да инвестираат во подновување на возниот парк. Не е проблем за просечен таксист да инвестира во нова кола, бидејќи со 13000 евра може да се купи сосем солидна кола за балкански услови, проблемот е во тоа што кај некои таксисти нема иницијатива и едноставно се трудат пасивно да донесат некоја пара дома. Впрочем повеќето коли се ОК, но несмее да се дозволи тие 5-6% Лади и Варбурзи да продолжат да возат низ градот. Исто така треба да се воведе и кодекс за облекување и однесување. Неможе во град кој се темели на европски вредности да има таксисти по влечки и маици со циркони. Не би бил некој проблем ако се пропише бела кошула и пристојни панталони.

П.С. Верувам дека налепниците ќе ги напраат со некој жиг или нешто слино за да неможе да се фалсификуваат.

Edited by nylon - 17-Nov-2010 at 21:31
Back to Top
toasumjas View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Jun-2010
Location: Skopje/ljubljan
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote toasumjas Quote  Post ReplyReply #197 Posted: 17-Nov-2010 at 20:11
Незнам за бизнисите на некој луѓе али знам дека мора под хитно да се унифицираат сите таксисти (сосе нив и приватните аутобуси) и ко у секој нормален град да биддат у една боја или две(жолто бела). Једино што и мене ме нервира е што не гледам критериум за возилата, не може више скапаници да се возат по градов на што личи тоа!Мора под хитно закон и за тоа ако не донеле.
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #198 Posted: 17-Nov-2010 at 18:12
Овие изгледа сакаат да воспостават монопол во такси групациите, ама тешко доколку вака се краде од лиценци ,и од разни безвезни казни или даноци за истакнување на фирма или наплатување на лиценци, што е работата со тие што веке ја платиле значи ке им ја поништат,па сега други, и секој пат едно исто само да се полни буџетот, ова е срамота за градот, таксистите никогаш нема да успее градот да ги контролира,како што се некои компании кои на големо ги рекламират своите фирми ,и инвестирале над 1 милион евра, па некој сега да им го наруши бизнисот навистина е една голема глупост.
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #199 Posted: 17-Nov-2010 at 16:00
ЗА ПОЕФИКАСНО СПРОВЕДУВАЊЕ НА НОВАТА ОДЛУКА

Градот бесплатно ќе дели такси-табли



Таксистите ќе ги добијат таблите и налепниците со бројот на возилото бесплатно, но доколку ги оштетат, ќе мора да ги платат.

Таксистите ќе добијат бесплатни табли за возилата од Град Скопје. Надлежните во Градот ја донеле ваквата одлука за да им ги намалат трошоците на таксистите и за да им го олеснат приспособувањето кон новиот правилник за такси-превоз. Секој таксист ќе добие табли и налепници за во­зилата откако ќе ја извади лиценцата за работа.

"Во тек е јавна набавка на таблите и на­лепниците со бројот на возилото, кои ќе бидат залепени на предните и на задните врати. Таксистите ќе ги добијат таблите бесплатно, но доколку ги оштетат, ќе мора да ги платат. Нивна обврска е само да ги бојадисаат возилата во бело-жолта боја и да извадат лиценца за работа, која чини 3.000 денари", велат од Град Скопје.

Сега засега ќе бидат набавени 3.000 табли, но доколку бројот на барања за вршење такси-деј­ност е поголем, ќе бидат набавени дополнителен број.
Новата одлука за такси-превоз ќе стапи на сила по Нова година. Со неа се предвидува зголему­вање на цената на такси-превозот и тоа 20 денари само за старт, а за секој километар по 25 де­нари. Па така ако досега скопјани плаќаа по 50 денари за два километра, сега ќе плаќаат по 70 денари.

Освен поскапување на превозот, со новата одлука, конечно, ќе се воведе унификација на такси-превозот. Сите возила треба да бидат бојосани во бело-жолта боја. На такси- таблите не смее да стои името на компанијата, туку само ознаката "такси". Името на такси-компанијата не смее да биде напишана никаде на возилото, туку само да стои бројот на возилото. Со одлуката се предвидува Градот да издаде само 3.000 лиценци, кои треба да стојат на прегледно место во возилото. Старите лиценци нема да важат, односно сите оние што сега имаат лиценци ќе треба да извадат нови. (А.А.)


http://vest.com.mk/?ItemID=F231B06722B37E409CF314348D316615
_______________________

Еве дознавме како ќе изгледаат такси возилата. Сè е супер, освен:

* „Ако имало поголема заинтересираност, ќе се доделеле нови лиценци“. Глупости. Се знае колку таксисти требаат, толку лиценци и ќе има.

* Никаде да не го пиши името на фирмата. Колку што знам законот вика дека името на фирмата мора да биде уредно истакнато било да си фирма за земјоделско ѓубриво, или фирма што се занимава нанотехнологија. Во случај на незадоволителна услуга, или загубен предмет, би било добро патникот да знае каде да се обрати. Навистина ќе имаат сите таксисти реден број, ама треба да се знае и фирмата. Тоа нормално, со мини/средни букви во возилото или на него, ама не со табла или џиновски натпис!

* Никаде не е наведен како критериум моторот на возилото, па воопшто и севкупниот квалитет. Со ова исто право на лиценца имаат една стара Лада и едно Порше Панамера, или еден Приус хибрид и еден дизел Мерцедес од 1992.

Edited by гитардемон - 17-Nov-2010 at 16:12
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #200 Posted: 16-Oct-2010 at 18:04
Во Германија се сите такси возила се светло беж боја, ако веќе сака да се споредува со западна вропа.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 16>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.219 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.