![]() |
![]() |
![]() |
Такси превоз |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 89101112 16> |
Author | ||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Намерно го избегнав. Најважно е да не промовоираме државна анационалност и арелигиозност како наводно "решение" и лек против гетоизација и сегментирање, притоа погазувајќи ги основните индивидуални човекови слободи. Треба малку повеќе да си посветиме време на прифаќање меѓусебно, па дури и го избегнувам зборот толеранција како претежок зашто подразбира толерирање нешто што по природа е неприфатливо, а тука зборуваме за апсолутно прифатлива симболика. Тука е принципот.
Edited by lslcrew - 18-Nov-2010 at 18:06 |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
![]() Во цитатот го испушти последниот дел кој беше најважен. |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Па се фатив за оваа пошто метам дека ги пореметува основните постулати на демократијата. За бројот на таксисти ќе се договориме полесно и не е проблем.
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
И до лоботомија стигнавме...
![]() Упорно и упорно ги мешаш работите. Никој никому не му брани искажување на национална или верска припадност. Ама такси возилата немаат верска и национална припадност, тие се дел од јавниот превоз и нивното китење со вакви симболи не е добро. И на крајот на краиштата премногу си контрадикторен од параграф во параграф. Тврдиш дека верските и етнички симболи во такси возилата не влијаеле на сегментирање и гетоизирање. Исто така цело време повторуваш дека нивното истакнување е свето право на поединецот. А од друга страна го кажа и ова:
Се слагам дека додека владее таков хаос во такси превозот, жално што токму за ова се фативме... Баш тоа го пишав во претходниот пост. Ама Митатос пиша 9 точки од која ова беше само една, а ти беше тој што се фати токму за нејзе. Јас лично ретко се возам во такси, а и кога се возам баш ми е гајле дали таксистот закачил нешто на ретровизор или бапнал некаква налепница, таписерија или нешто слично... Ама се работи за принцип. Edited by Cloverstack - 18-Nov-2010 at 17:51 |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Дали лоботомијата ќе помогне во спречување на гетоизација и сегментирање. Не! Напротив, само либералниот пристап може да донесе. А и сваќањата дека туѓата демонстрација на припадноста мене ме загрозува не води никаде, најмалку кон спречување сегментирање и гетоизација. Проблемот запнува зашто како модели на "обединување" земате погрешни рецепти на лоботомија наспроти толеранција. Мораме малку од овој милет систем да се сконцентрираме кон индивидуалните права.
Не сакам сега муабетов да свртиме во проповедање за демократија и човекови права, се оддалечивме од темата за таксисти, само мора малку да се размили и разбистри ова, а град Скопје не смее да се втурнува во вакви егзибиции и да си прави само проблеми што и покрај сите маки и да донесе некоја ваква ставка во правилник пак таа или ќе биде вон согланост со закони и устав или нема во пракса воопшто да се спроведе. Ни се шетаат нерегистрирани коли по улиците и диви таксисти дупло повеќе од нормални и сега дојде до туѓите верски симболи кои стварале "момент на неугодност". Edited by lslcrew - 18-Nov-2010 at 16:20 |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
@ lslcrew
Не! Тоа што го збориш нема ама баш никаква врска со лични слободи. Се работи за уредување на возило во јавниот превоз, а не за приватно возило или за тоа дали некој на себе носи ланче со верски симбол. Па уште да се дозволело одредени компании ако проценеле дека било профитабилно да го наметнеле како правило поставувањето на вакви симболи?!? Посебни такси компании за посебни етнички и верски заедници?!? Нон-сенс! Што е тоа, со сила ќе го сегментираме и гетоизираме општествово?!? Се залагаме за унифициран такси превоз по најситни детали, а од друга страна вакви бесмислици. А тоа што покрај толку суштински прашања и проблеми во такси-превозот дискусијава запна на ова, тоа е поразително! Edited by Cloverstack - 18-Nov-2010 at 16:13 |
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
Ако збориме за религиозни обележја, мислам дека за да бидеш верник треба да обврнеш внимание на други работи, а не на крстови во возила или слично. Според мене е чисто суеверие. И секако не задира во уставот, случајот да не се поставуваат вакви обележја, бидеќи уставот ти гарантира право на религиозна определеност, како и да се чуствуваш или веруваш без никој да ти го одземе тоа право, но сигурно не задира во сферата на истакнувања или изразувања на секоја религиозна определеност до ова ниво. Тука ама баш воопшто не се прекршуваат никакви права. Мене воопшто не ми смета а не го гледам проблем за другите. Но мислам дека професионалноста ја ограничува оваа можност. Од друга страна пак толеранцијата кон која било религија од страна на патникот не би требало да предизвика тој да се чуствува непријатно. Незнам, премногу е субјективно. Но дали би го жртвувал за бизнис, сигурно да. Незнам ни зошто воопшто разговараме.
Истото важи и за националистички симболи. Не сме мали деца, за да се задоволуваме од вакви апсурдни потреби, кои воопшто не се ни потреби. А во никој случај права. |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
А конкретно по однос на верско-националните симболи треба да си разграничиме што е демонстрација на припадност и не загрозува и не навредувава, а што е национализам што загрозува и навредува. Не може така прост пристап и комплет се да ставаме во иста кошница па со својот национализам дури и туѓата демонстрација на припадноста да ја толкуваме како национализам од другата страна. Тоа е недозволиво, а најмалку па градот да биде посредник што тоа ќе го уредува. Најлибералниот пристап каде што што сопственикот на таксито (компанијата, таксистот) ќе уредува како ќе му биде уредена колата и каде муштеријата ќе влезе во кое такси сака. Edited by lslcrew - 18-Nov-2010 at 15:40 |
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
Само уште на кратко. Може и да се воведи и софтвер на секако соодветен хардвер за во такси-возила. Софтвер кој би им го покажувал најкраткиот и најбрзиот пат до одредена дестинација, и секако приближната цена за услугата.
Секако и моменталната позиција на такси-возилото на зацртаниот пат, што би функционирало преку GPS, и уште колку има останато до дестинацијата.... Ова е од бенефит и за возачите, кои ќе немаат потреба да бараат дестинации на слепо, или преку радио-станица, но и за клиентите кои нема да можат да бидат излажани, поготово зборот ми е за луѓе кои не живеат во Скопје. Едноставно, навигациони уреди, но со мали модифиации.... |
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
Јас мислам дека треба да се професионални како и сите други професии, и да овозможат најдобра услуга за клиентите. На крајот тие ги зимаат парите, а за тие пари треба да си ја завршат својата должност. Денес профитот и услугата, мислам дека се над чуствата, емоциите, и определбата.
Нека ги покачат цените, но да се подобри услугата. А околу унифицирањето јас сум против. Нека се постават обрвски за возилото, какво треба да биде и кои критериуми да ги исполнува, под што се подразбира да е ново, средено, функционално и чисто. Нека се постават налепници на македонски, албански и англиски на прозорците и шофершајбната со која ќе се информираат клиентите за лиценцираноста, цената и безбедноста на услугата. Нека се воведе систем на контрола на возењето на такси-возилата и каде тие се наоѓаат, за што веќе мислам дека има во некои такси-компании. Има уште многу за дискутирање на оваа тема, сега не би пишувал.... Но во никој случај да не се наметнува некоја боја или пак незнам возило, што и да е унифицираност од страна на држата или градот. Во секој случај во една професионална, сериозна и лиценцирана такси-компанија сигурен сум дека возилата ќе бидат унифицирани, и нема да има разнобојност и различни видови возила.... |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Инаку потпоно сум на линија со nylon Edited by Cloverstack - 18-Nov-2010 at 12:49 |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Мислам дека трудот на градските власти за воспоставување на ред во такси превозот нема да промени ништо. Покрај дивите таксисти, самите такси здруженија се поделени на 2-3 групи, при што таман едната ќе постигне договор со градот, другата се решава да штрајкува и обратно.
Овде работата треба да си ја превземе инспекторатот и полицијата со одземање на регистрациите и привремено на патничките возила. Просто е неверојатно како овој проблем не може да се надмине. Edited by BOJAN - 18-Nov-2010 at 12:29 |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
8. @Митат апсолутно се сложувам дека иако е непотребно и нетипично градот да покрива туѓи торшоци сепак како прагматичен пристап е задоволително тоа што ќе им покрие делови од трошоците, табли, фолии и слично. Државни фасади и слични појави се се на товар на овој пристап. Не дека не дава резултати, ама пак е импровизација во некои транзициони услови на што ќе му дојде времето да не биде така веќе.
9. Ако туѓите етнички/верски симболи те прават да се чувствуваш неугодно и ако таксито во кое ќе влезеш ова ти е критериум тогаш може би и дискриминација да потекнува од себе дискриминирајки ги таксистите. Едноставно влагам и десете минути ми се апсолутно небитни што имал закачено таксистот во кола. Сепак и тамо има некоја слобода. Што знам може би и некоја такси компанија и ова ќе го спроведе, но ова не е работа на градот. Кодекс на облакање да, но ова е веќе лична слобода и избор. Па крај краева и имаме избор, а изборот демократски е да се употреби и за дискриминација и избор во кое такси ќе влезам. -------- И овие услови за кои цело време зборуваме. Најлесно да речеме тука да се тргнат дивите таксисти, ама ај иди биди тој што ќе ги тргне. Не е ни тоа лесно да се спроведе. Нема решенија преку ноќ, системтски пристап ќе донесе резултати и добро е конечно некој мисли и на ова. Бројот на таксисти секако бара ограничување, ама и тоа треба да е динамичен и да се корегира на година, две, три, сепак и градот се шири и потребите исто. |
||
![]() |
||
nylon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 168 |
![]() ![]() |
|
Ова што го кажуваш е ОК од социјална гледна точка. Но незаборавај дека државата функционира со зафаќање на дел од доходот на граѓаните (значи тоа е зафаќање, а не земање, бидејќи тие пари се наменети по дефиниција за општокорисни работи). Впрочем тоа е и обврска на секој граѓанин.
А не ли мислиш дека зголемувањето на цената на такси превозот оди во корист на таксистите? Досега такси превозот беше премногу евтин. Според мене треба барем двојно да се згоелеми цената, што покрај другото би допринело и за намалување на бројот на таксистите а со тоа и хаосот во сообраќајот. Мора да разбереме дека таксизмот треба да ја преброди оваа фаза на хонорарност и дополнителен приход. Сепак тоа е сериозна работа и треба да се третира како и сите други. Неможе сеуште таксистите да одбиваат да стават фискални каси, затоа што ако стават нема да можат после со парите да одат во кафана, туку ќе треба да ги стават на својата сметка во банка. Дали мислиш ти дека таксистите треба да бидат привилигирани во однос на другите правни лица? Дали мислиш дека градот треба да ги ослободи од давачките? Па градот, де факто, на нив им дава франшиза за да ја вршат таа дејност. Незнам сега колку изнесува лиценцата, но секако дека треба да биде барем 10% од приходот на таксистот. Градот им дава ексклузивна можост со лиценцата да превезуваат патници остварувајќи приход. Како мислиш дека ќе се направат такси станици и ќе се средат дивите таксисти ако градот нема пари во буџетот? Или ние можеби сме В.Британија во времето на Викторија па ќе го земе златото од Индија ![]() |
||
![]() |
||
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
|
Е да ти кажам на што поконкретно мислев МОНОПОЛ, не така како што сфакаш ти, јас знам што значи монопол али не ми ја сфати поентата, монопол во смисла на тоа дека ке зависиш од нив, они како ке кажат така ти ке работиш во твоја фирма, не смееш ова, не смееш тоа, не смееш вака,за тебе 3000 денари не се ништо али иди прашај ги нив колку се,па не е така лесно да кажеш они тие 3000 илјади досега 10 пати ги земале зошто ништо не направија досега ако сакаш да го чуеш одговорот е дека се ЛОПОВИ, и не ги интересира такси превозот , не ги интересира дали ке бидат зелени црвени плави или било каква боја нив ги интересира само нивниот интерес, како да се полни буџетот.
А како да се направи ефикасен такси превоз....... ее тоа сега за сега сме далеку али ке ти го кажам и мојот предлог. 1.Да се одстранат сите диви таксисти. 2.Да се воведе такси службата во скопје во ограничен број. 3.Да се создадат услови за работа, па после да се бараат други услови за униформирање и доделување на табли. 4.Не може градот да изиграва такси компанија ,не може само да става услови,треба и да исполнува. 5.Треба да се почитуваат сите такси компании и да се дојде до едно решение во кое сите компании ке бидат задоволни ,зборам за тие компании кои постојат од кружниот ток на таксисти. 6.Во скопје скоро сите такси станици се узурпирани и не се почитува нивната постојка од дивите таксисти, или од несовесни грагани кои се паркираат таму. 7.Да се помагаат тие компании во униформирањето ,да се скратат надоместите, бидејки од една компанија повеке луге вадат леб,а државата не ја интересира само бара давачки. 8.Да се воведе систем во кој што нема да има никакви верски, национални ,икони и ред др работи во кои што муштериите би се чуствувале дискриминирани,или неугодни во такси превозот. 9.Да се постават услови таксистите што ке ги добијат тие дозволи за работа, нивните коли да имаат услови како што е пример: Абс,клима, серво, еуро2 итн. идр... има многу за зборување али сега немам време да ги напоменам сите. Од времето на СФРЈ такси службата фунскионирала ТОП , и такси превозот бил ЛУКСУЗ , после 90-тите години се поремети униформата и таблите кои беа сите жолти. |
||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
||
![]() |
||
nylon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 168 |
![]() ![]() |
|
А кој е твојот предлог? Како мислиш дека сакаат да воспотават монопол? Ако сите се исти, односно не се разликуват во изгледот, тоа значи дека малите компании ќе имаат исти шанси како и големите. Единствен фактор кој ќе одлучува за изборот на колата во која би влегол потенцијалниот патник би бил атрактивноста на колата. Тоа значи дека ќе се овозможи пофер конкуренција, што е спротивно на монопол. Тоа што викаш дека целта со новите лиценци било да се наполни градскиот буџет е чиста глупост. Па 3000 денари чини да се направи само такси таблицата. Дека до сега некои инвестирале многу пари во рекламирање (баш рекламирање, а не маркетинг, затоа што кај нас зделки за "рекламирање" се прават во кафана со "газдите на "медиумите""), и понатаму ќе имаат "корист" од тоа бидејќи и понатаму компаниите ќе си имаат сопствени броеви за повик. Единствено што не се сложувам со новите правила е што не се воведени стандарди за колите и за облекувањето и однесувањето на возачите. Ако можеше во Софија и Белград(претпоставувам) да воведат стандарди може и Скопје. Доказ дека такси бизнисот е исплатлив се новите компании кои влегоа со нови и солидни коли, што значи дека сите може да инвестираат во подновување на возниот парк. Не е проблем за просечен таксист да инвестира во нова кола, бидејќи со 13000 евра може да се купи сосем солидна кола за балкански услови, проблемот е во тоа што кај некои таксисти нема иницијатива и едноставно се трудат пасивно да донесат некоја пара дома. Впрочем повеќето коли се ОК, но несмее да се дозволи тие 5-6% Лади и Варбурзи да продолжат да возат низ градот. Исто така треба да се воведе и кодекс за облекување и однесување. Неможе во град кој се темели на европски вредности да има таксисти по влечки и маици со циркони. Не би бил некој проблем ако се пропише бела кошула и пристојни панталони. П.С. Верувам дека налепниците ќе ги напраат со некој жиг или нешто слино за да неможе да се фалсификуваат. Edited by nylon - 17-Nov-2010 at 21:31 |
||
![]() |
||
toasumjas ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-Jun-2010 Location: Skopje/ljubljan Online Status: Offline Posts: 434 |
![]() ![]() |
|
Незнам за бизнисите на некој луѓе али знам дека мора под хитно да се унифицираат сите таксисти (сосе нив и приватните аутобуси) и ко у секој нормален град да биддат у една боја или две(жолто бела). Једино што и мене ме нервира е што не гледам критериум за возилата, не може више скапаници да се возат по градов на што личи тоа!Мора под хитно закон и за тоа ако не донеле.
|
||
![]() |
||
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
|
Овие изгледа сакаат да воспостават монопол во такси групациите, ама тешко доколку вака се краде од лиценци ,и од разни безвезни казни или даноци за истакнување на фирма или наплатување на лиценци, што е работата со тие што веке ја платиле значи ке им ја поништат,па сега други, и секој пат едно исто само да се полни буџетот, ова е срамота за градот, таксистите никогаш нема да успее градот да ги контролира,како што се некои компании кои на големо ги рекламират своите фирми ,и инвестирале над 1 милион евра, па некој сега да им го наруши бизнисот навистина е една голема глупост.
|
||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
http://vest.com.mk/?ItemID=F231B06722B37E409CF314348D316615 _______________________ Еве дознавме како ќе изгледаат такси возилата. Сè е супер, освен: * „Ако имало поголема заинтересираност, ќе се доделеле нови лиценци“. Глупости. Се знае колку таксисти требаат, толку лиценци и ќе има. * Никаде да не го пиши името на фирмата. Колку што знам законот вика дека името на фирмата мора да биде уредно истакнато било да си фирма за земјоделско ѓубриво, или фирма што се занимава нанотехнологија. Во случај на незадоволителна услуга, или загубен предмет, би било добро патникот да знае каде да се обрати. Навистина ќе имаат сите таксисти реден број, ама треба да се знае и фирмата. Тоа нормално, со мини/средни букви во возилото или на него, ама не со табла или џиновски натпис! * Никаде не е наведен како критериум моторот на возилото, па воопшто и севкупниот квалитет. Со ова исто право на лиценца имаат една стара Лада и едно Порше Панамера, или еден Приус хибрид и еден дизел Мерцедес од 1992. Edited by гитардемон - 17-Nov-2010 at 16:12 |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
|
Во Германија се сите такси возила се светло беж боја, ако веќе сака да се споредува со западна вропа.
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 89101112 16> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |