build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Инфраструктура (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 33>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #181 Posted: 24-Feb-2010 at 00:42
Originally posted by Danielbtmk

"Наши" се овие? За постоечка пруга или за некоја нова што се планира да се гради?



Да да наши се овие прагови и во голем број може да се видат на железничката станица Ѓорче Петров...
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #182 Posted: 24-Feb-2010 at 00:14

"Наши" се овие? За постоечка пруга или за некоја нова што се планира да се гради?

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #183 Posted: 23-Feb-2010 at 23:04
Бетонски прагови за брзи пруги







Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #184 Posted: 20-Feb-2010 at 17:57

Срамота од вкупно 925км железничка мрежа во Македонија електрифицирана е само околу 30% односно 312,66км.

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #185 Posted: 08-Feb-2010 at 05:54
Еве го одговорот за ова што всушност прашував. Сум го имал одговрот во ГУП-от. Не ми ни текна да проверам....

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #186 Posted: 24-Jan-2010 at 21:14
Секаде низ скопскиот железнички јазол мостовите се дупли, предвидени за два колосека, кон ранжирната станица во Лисиче се и со повеќе.
Се надевам во некоја иднина и дека ќе го добиеме и тоа но дотогаш ...
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #187 Posted: 24-Jan-2010 at 19:57
За оној мост што прашував пред некој ден http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=476&PID=56126#56126 (41°58'35.37"N 21°30'7.17"E) сега приметив дека тука всушност пругата е дупла. Значи мсотов е изграден со профил на него да проаѓаат 4-5 пруги. Ај ако имате споделето нешто од првичните планови за железничкиот прстен околу Скопје, дали е тука планирано нешто како мини депо или па може и да има веројатност ова да е планирано за да проаќа тука пат, кога веќе собира дупла пруга. А од друга страна па овој мост (41°58'25.20"N 21°29'58.60"E) одговара на сегашниот профил на пругата тука, со две линии.


Edited by lslcrew - 24-Jan-2010 at 20:07
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #188 Posted: 22-Jan-2010 at 15:17
Ма лесно е сето тоа се уреди-проектира бидејќи тој простор е на железница така да нема правни пречки освен финансиски
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #189 Posted: 22-Jan-2010 at 14:53
А зашто не би имало две одвајања од двете пруги. Едно за депо>станица, друга за станица>депо?! Ако веќе се прави дупли колосек некогаш не би требало за стотина метри пруга да се остави тесно грло баш пред железничка и да има крак што ќе се користи во две насоки. Ај да речеме дека ќе се разработи железницата, некој ден кога тогаш. Подобо да бидат две да има полесен пшроток станица-депо, да не треба да се чекаат возовите меѓу станица и депо кој ќе ја користи единсвената делница. 
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #190 Posted: 22-Jan-2010 at 14:32
Кон депото во Лисиче има доволно површина да се продолжи насипот за дупли колосек, а негдека подолу од сегашното да се одвои од новата траса и крак кон депото.



Доволно место за уште една траса и за приклучок



Но тоа сигурно за жал нема да се деси барем во наредните 10-тина години, премногу други проблеми и дупки треба да се закрпат, па потоа да се мисли за дупли колосек.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #191 Posted: 22-Jan-2010 at 07:16
Добро, а ако некогаш Скопје добие дупла пруга, као ќе изгледа тоа. Насипот ќе се прошири и одозгоре ќе се доде уште една пруга?! Како ќе изгледа влзеот во железничка од страна на Кисела Кода?! Од железничката има два излеза, едниоот сега е за  пругата, другиот е за депото. Тогаш како ќе се иде во депо?!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #192 Posted: 21-Jan-2010 at 23:47
На времето трбало да биде дупла пруга како и подвожњакот на
41°58'29.09"N
21°27'44.91"E
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #193 Posted: 21-Jan-2010 at 21:16
Железничари што со овој мост 41°58'35.23"N 21°30'6.94"E?! Колку што приметувам е дупли мост вероватно за идна дупла железница, а сега се користи пола како патен?!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #194 Posted: 21-Jan-2010 at 20:55
Добро Владо сепак за тамо за кафеавиот премин зборев за пешачки да биде, другиве жолтите сообракјајни си се планирани они. Така да не му треба многу простор.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #195 Posted: 21-Jan-2010 at 20:52
Во потполност те разбирам за вртењето, но колку знам таа сива парцела поред школото е приватна и веќе нешто почна да се гради така да останува многу мал пролаз за улица (не рачунајќи ги 3-4 куќи кој стојат на тој потег)
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #196 Posted: 21-Jan-2010 at 20:48
Валдимир мислев на Трубарево, но сепак и да се кружи одоколу една недела не не проблем.

За првиот сигурно има имоти има и куќи што живеат луѓе. Се се тоа трошни куќи и некои бавчи, би се решило, За вториов има еда или две ниви (што се садат на 2км од строг центар) од страна на кисела вода, натака е државно до другата страна.

За третиот комплет е државно.

Аха и забораив да кажам едиснтвен проблем е препумна станица на водовод што лежи баш на трасата. Тоа може да биде проблем да се премостува да се гради нова, маакр што за нормална држава не би требало да биде проблем. Како што кажав, вреди зашто преголема е добивката.

Би сакал ако може некој што е упатен да ми каже од прилика колку би коштало овоа со оглед на специфичноста на зафатот. Знам дека не е лесно ни од око така да се проценува, но нешто приближно субјективна процена?!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #197 Posted: 21-Jan-2010 at 20:43
Никогаш неможе да биде вишок од вакви поврзувања. Во некоја иднина сите овие пусти делови покрај депото ќе мора да се населат. Неможе да стојат така вечно пусти. Сега имаме ситуација за нешто што е неколку стотина метри од тебе, да треба да се вози со километри и бадијала да се прави гужва у непосреден центар. Никогаш неможе да кажеме доста се. Ионака неможе да бидат трасите узурпирани или пренаменети, така да отворена е можност. едно време порано се залагав за пругата да се дигне на столбови до подвозникот на бул. Србија кај лисиче, а од одоздоле да се добие ефективна површина. Сепак ова е занесување додека не сум бил упатен и премногу скапо, па ни најбогати држави не си го дозволуваат од бадијала. Со мора во иднина да гледаме од две слепи црева да се создаде евективна проточна површина со 3-4 премини што се сосема доволно за нормална комуникација со соседно маало. Имаме де факто ситуација како да живееме у погранична зона или берлински ѕид до тебе, па треба да акаш 5 километра за сто метра. Апсурдна ситуација. Од друга страна јас незнам зашто воопшто институциите чекаат, јас да сум на нивно место ни две ни три би побарал учество од цела таа тамо индиутриска зона на 3-та Македонска. Каде е општествена одговорсно за приклучување кон проекти од непосредн важност, пред нивна врата е потребата, нивни работено секој ден кружат по градов за сто метра, нивна стока кружи со камиони и комбиља низ Скопје.

Стварно е жално што така стои вака чиста траса, државно земјиште, ефтин зафат, а преголема добивка од директен интерес на две големи општини.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #198 Posted: 21-Jan-2010 at 20:42
Originally posted by lslcrew

... Проблем е што тука уствари би се отсекло дело депо на некое време, но сепак Скопје има железнички прстен така и не проблем и со сечењето на главната пруга на одреден период, има уште едно депо така да не е тоа толку голем проблем.

За првите два премина некако со имотно правните заврзлами би се решиле, можда.
Но за третиот дел не верувам дека таков огромен зафат би се направил.

П.С. Друго депо нема, а излезот од депото е само од тука (порано имаше и од страната према Драчево, но тој е затворен заради контрола)
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #199 Posted: 21-Jan-2010 at 20:30


При изградбата на премини и сообраќајници претпоставувам дека нема потреба ни од отсекување на депото, па ни од привремено размонтирање на некои пруги подолу кај „балонот“ (така се вика она разгранувањето на пругите). Има избор на градежни методи за кои вакви зафати се „ситна риба“. Низ светов чуда се прават, па и ние конечно треба да мрднеме малку од митови како на пример дека на „ладно“ не се асфалтира или бетонира и слично.


Edited by Cloverstack - 21-Jan-2010 at 20:31
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #200 Posted: 21-Jan-2010 at 20:24
Еве како јас би го решил проблемот...


Со жолто се бележани идните сообраќајници што треба да бидат сообраќајни врски меѓу Кисела Вода и Аеродром, една под пругата една покрај пругата. Е сега би додал уште една пешачка под пругата со тоа што планираниот предходно премин воопшто не би имал тротоари туку би бил икслучиво сообраќаен, а воој со кафеаво што ги имам доцртано би бил икслучиво пешачки како продолжение на маалските улици од населба 11 октомври и од ова маалово од карши преку пругата.

За овој концепт ќче дада неколку аргументи зашто е подобар од она што сега е планирано. Како прво го скратува профилот на другиот подвозник со тоа што тамо не би требало воопшто да се градат троатоари и ја намалува неговата цена и тежина на изведба, а е прилично тежок терен со 15-тина пруги што ионака ќе етапно ќе треба да се демонтираат/монтираат. Друга работа вамо се добива исклучиво пешачки подвозник, а тоа значи поголема безбедност, и ако ги видите патеките што се вештачки разгазени јасно се заклучува каде всушност е потребата на пешаците. Друга работа е што овдека се работи само за две пруги, што е прилично полесно и побрзо за изведба. Проблем е што тука уствари би се отсекло дело депо на некое време, но сепак Скопје има железнички прстен така и не проблем и со сечењето на главната пруга на одреден период, има уште едно депо така да не е тоа толку голем проблем.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 33>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 1.107 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.