build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 90>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #181 Posted: 03-Jul-2012 at 22:24
Не верувам дека е така, ама најдобра можна варијанта е автобусот да бил пуштен за да се тестира како се однесува во сообраќајот по Охридките улици, да се обележат евентуални критични места и слично , па дури потоа да се пуштат најавените панирамски во сообраќајот.
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #182 Posted: 03-Jul-2012 at 18:20
 а кои беа другите 6 автобуси?
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
ko4ani View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 288
  Quote ko4ani Quote  Post ReplyReply #183 Posted: 03-Jul-2012 at 17:07
ne ne nosat deca decata otidoa so beliot man od berovo trans gledav na vesti 
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #184 Posted: 03-Jul-2012 at 16:59
Originally posted by sanos_a

најверојатно носеа деца на бесплатен одмор од владата
Ako ova e tocno togas nekoj navistina si igra so bezbednosta na decata Ohno
Ne mozam da poveruvam kakvi "umovi" imaat vlast i mok da rakovodat so drzavata. da pratis deca vo drug grad so gradski avtobusi e navistina ludilo za koe i krivicno se odgovara!
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #185 Posted: 03-Jul-2012 at 15:53
најверојатно носеа деца на бесплатен одмор од владата
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #186 Posted: 03-Jul-2012 at 13:11
Викендот во Охрид гостин еден Јутонг.Минатиот викенд се моташе еден ЛАЗ со пензионери најверојатно колку успеав да видам од затемнетите стакла.

Инаку,статијата е за недобивањето на панорамски возила за Охрид иако се веќе стигнати со месеци во Македонија.Малку е поостра, со оглед дека е про-градоначалничка страната
Кога сме веќе кај нив, за слики од Билд од патот Охрид - Битола слободно нека замолат ако не можат сами да обезбедат слики.
Back to Top
kenzo_fan View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2011
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote kenzo_fan Quote  Post ReplyReply #187 Posted: 13-Jun-2012 at 22:34
Originally posted by Petar

Interesno e sto do sega nikoj ne mu vlegol so avtomobil vo objektot...

Ovoj objekt bukvalno e zalepen do ulicata.

Улицата во тој дел е накратко права и нема како да се забиеш во зградата, но безброј излетувања на коли се случиле пред и после оваа точка, токму поради изразената полукружност за која пишував. Познати примери на кои ми текнува се Пунтото што се заби во скалите од Собрание и кола што влезе во излог некаде кај книжарата кај Космо. 

 

"Скопје е промашен град" - Арх. Живко Поповски
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #188 Posted: 13-Jun-2012 at 21:58
Еве го тоа што го зборев, само каснат за 1 автобус и десетина загрозени граѓани:

Originally posted by alexsend

...вината паѓа на ЈСП затоа што требале да дадат изрична забрана за двужење по улички несоодветни за превозните средства со кои располагаат.


----
После овој случај, ЈСП „Скопје“ подготвува листа на улици кои во иднина ќе бидат забранети за поминување на двокатните автобуси.

http://www.plusinfo.mk/vest/46076/Ja-urnaa-nastreshnicata-kade-se-zabi-avtobusot-57

Edited by alexsend - 13-Jun-2012 at 21:59
Back to Top
Petar View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Nov-2011
Online Status: Offline
Posts: 269
  Quote Petar Quote  Post ReplyReply #189 Posted: 13-Jun-2012 at 21:45
Interesno e sto do sega nikoj ne mu vlegol so avtomobil vo objektot...
Ovoj objekt bukvalno e zalepen do ulicata.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #190 Posted: 13-Jun-2012 at 21:26
Ја урнаа настрешницата каде се заби автобусот „57“
Објавено: пред 2 часа
Прочитано: 630
Печати

На улицата Даме Груев во центарот на Скопје работниците го урнаа бетонскиот настрешник во кој пред една недела се заби двокатен автобус. Образложението за отстранувањето на издатокот од бетон е дека тој ќе им пречел на автобусите и на камионите кои во иднина ќе поминуваат од тука, пишува во утрешниот број на „Вест“.
Пред една недела, двокатен автобус со број 57 удри во издадениот натстрешник на улицата во близина на хотелот "Бристол".
После овој случај, ЈСП „Скопје“ подготвува листа на улици кои во иднина ќе бидат забранети за поминување на двокатните автобуси.
http://www.plusinfo.mk/vest/46076/Ja-urnaa-nastreshnicata-kade-se-zabi-avtobusot-57
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #191 Posted: 07-Jun-2012 at 13:55
И на знаците ќе пишува донација од "Влада на Република Македонија"

Него среќа имало мнг гужва па автобусот се движел бавно инаку...

Edited by alexsend - 07-Jun-2012 at 13:58
Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #192 Posted: 07-Jun-2012 at 13:37


Не би ме изненадило ако ги обвинат организаторите на протестот Рекорд е потегот каде најчесто (ќе) се затвара сообраќајот, па може да падне и забрана за протести, па и за странски делегации ако треба..

Веројатно сега ќе следи голема акција за означување на критичните места со светлосна сигнализација - донација од Владата, тендер за планирање на алтернативни траси, рушење згради и надвозници, целосна забрана за стреи и тремови (и засадување бонсаи).
И секако, во автобусите - наместо музика, постојано ќе оди гласот на Мишко „во ред е, во ред е“, а ако настане „ситуација“ - оди аларм: „ви укажувам да внимавате, ви укажувам да внимавате..“
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #193 Posted: 07-Jun-2012 at 12:52
Мислам дека може да се зборува за парцијална одговорност на возачот, само доколку постоела сообраќајна сигнализација која предупредувала за препреката, а по се изгледа не постоела, што доколку е така, уште повеќе ја зголемува одговорноста на оние кои запнаа да ги воведат двокатниве автобуси (чија одговорност е неспорна во било кој случај), ама не се потрудија да осигураат безбедно движење на истите.

Повторно велам, сите вообичаени, но и потенцијални сообраќајници по кои двокатниве автобуси би можело да се случи да се движат, требало да бидат анализирани. Оние каде што има препреки, морало да бидат прописно обележани, но и да бидат исклучени дури и како алтернативни траси, освен во краен случај. Кога беа толкави „фраери“, покрај сите забелешки и укажувања по разни основи, сепак да ја истуркаат набавката на над 200 двокатни автобуси, морало некој сериозно да се позанимава со сите аспекти. Ако сакаш 200+ двокатни автобуси, нормално дека ќе има компликации и повеќе работа и повеќе главоболки.

Ама не, еве Мишко веќе подели одговорност и еве како директорот на ЈСП замислува дека тоа треба да функционира... Требало возачите да внимаваат, он постојано им укажувал на тоа, ама шо да праи кога овие се неразбрани... Тоа е „системот“ што треба да ја замени анализата и планирањето. Штета што никој од новинариве не го праша Мишко, на што да внимаваат возачите во случај да нема поставено соодветна сообраќајна сигнализација!

... На крстосницата со улицата „Македонија“, како што изјави за Телма директорот на ЈСП Мишо Николов, поради невнимание на возачот, автобусот со горниот дел удрил во раб од зградата на аголот. „Постојано им укажуваме на возачите на двокатните автобуси да внимаваат во вакви ситуации кога сообраќајот е пренасочен, зашто тие се навикнати габаритните автобуси да ги возат по скопските булевари“.
http://www.telma.com.mk/index.php?task=content&cat=1&rub=6&item=17434

... Поради вчерашниот протест во центарот на градот, беше неопходно да се пренасочи движењето на автобусите. На оваа улица не е предвидено да поминуваат двокатни автобуси, заради што и не се скастрени гранките од дрвјата. Се работи за невнимание на возачот, штетата е 1.000 евра, но возилото е осигурено.
http://www.plusinfo.mk/vest/45299/Avtobusot-shto-udri-vo-nastreshnica-napravi-shteta-od-1000-evra

Edited by Cloverstack - 07-Jun-2012 at 12:56
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #194 Posted: 07-Jun-2012 at 08:51
Еден краток стручен осврт.

Прво што бара автобусот на оваа улица? Зошто е пренасочен? Одговорност од подалечна причина почнува да се бара токму од тука.

Потоа многу јасно е дека се работи за невнимание на возачот. Но сепак инцидентот не се случил на трасата на автобусот. Тој е приморан да вози по друга улица.
Дури и да станува збор за повисока форма на небрежност сепак неможе да се поистовети со лошата намера на возачот. Сигурно не се удрил свесно, намерно.
Автобусите се осигурани, штетата треба да ја надомести осигурителот.
При осигурување од одговорност во спроведното право речиси секаде грубото невнимание е пориено со осигурувањето.
Дури и да се работи за намера (но зошто возачот би имал интерес од тоа?) осигурителот може да ја исклучи намерата посредно. Тоа значи дека ќе го исплати осигурувањето но ќе бара надомест од причинителот односно подалечната причина која довела до несреќниот настан. Како организаторот на протестот поради кој е затворена улицата или полицијата, која требало да знае дека двокатен автобус несмее да пренасочи на таа улица, или пак сепак доколку имаат добар адвокатски тим да докажат дека вината паѓа на ЈСП затоа што требале да дадат изрична забрана за двужење по улички несоодветни за превозните средства со кои располагаат.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #195 Posted: 07-Jun-2012 at 01:33
Originally posted by kultuzin

Одговорноста според мене треба да ја презеде директорот на ЈСП. И не само поради оваа сообраќајка туку и поради некористење на информативните дисплеи, нехигиената, гласната музика и илјада други ситни и крупни работи.

Ако него му било делегирано да оформи некое тело кое ќе ја направи таа анализа за трасите по кои двокатниве ќе можат безбедно да се движат, а тој тоа не го направил, тогаш да, ама чисто се сомневам дека случајот е таков. А „некористењето на информативните дисплеи, нехигиената, гласната музика и илјада други ситни и крупни работи“ немаат никаква врска со случајов. Мислам дека е кристално јасно дека не може Мишко да одговара за автобус што се забил во зграда, затоа што на пример во автобусите хигиената не била на соодветно ниво. Ајде да не правиме пародија од механизмот одговорност. Одговорноста во случајов може лесно и прецизно да се лоцира и тоа го објаснив во претходниот пост. Ама се си мислам дека веројатно ќе се најде некое жртвено јагне... веројатно ќе биде возачот, а евентуално може да биде и Мишко, не исклучувам. Со голема сигурност може да се исклучи само опцијата дека ќе биде казнет оној кој навистина ја сноси одговорноста!



Edited by Cloverstack - 07-Jun-2012 at 01:34
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #196 Posted: 07-Jun-2012 at 01:20
Одговорноста според мене треба да ја презеде директорот на ЈСП. И не само поради оваа сообраќајка туку и поради некористење на информативните дисплеи, нехигиената, гласната музика и илјада други ситни и крупни работи.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #197 Posted: 07-Jun-2012 at 01:11
Имало ли некаков орган или институција кои направиле анализа на потенцијалните траси по кои ќе можат да се движат циркузантскиве автобуси? Ако имало, тогаш нека повелат нека понесат одговорност. Ако немало, тогаш нека повелат да понесат одговорност оние кои ја истуркаа одлуката за набавка на двокатни автобуси, а не уредиле некој да ги анализира потенцијалните траси и со тоа не обезбедија логични безбедносни предуслови. Бидејќи кога на времето се предупредуваше за можноста од вакви инциденти, тие забелешки многу самоуверено и арогантно се отфрлаа. Не може да се шегуваме со вакви работи, овде многу лесно можеле да загинат или да бидат унаказени повеќе патници, а исто така прашање е уште колку вакви потенцијални стапици има низ градов, кои благодарение на површниот пристап на надлежните, ќе останат мистерија додека не ги пронајде некој двокатен автобус, во буквална смисла!

Еве уште една фотка:



Edited by Cloverstack - 07-Jun-2012 at 01:36
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #198 Posted: 06-Jun-2012 at 23:27

Originally posted by Andrej_LJ

Да, според моите извори избраната техника за таа намена се двокатните автобуси, кои еден за друг ќе бидат удирани додека зградата не падне и се пробие Даме Груев. Ем проширена улица, ем кинеските кичасти пластики аут!


Шега на страна, што барал автобусот 57 на Даме Груев? Ова особено се случува преку ден кога Рекорд е затворен, но зошто бил затворен Рекорд навечер?
Иначе ова ја потврдува нашата неспособност за ништо. Едноставно неможам да замислам како ние би можеле да изградиме и експолатираме прав ЛРТ, кој бара длабока прецизност и дисциплина, кога неможеме базична работа како функционирање на јавниот превоз низ најголемиот центар на градот да ја средиме како што треба.

Рекорд беше затворен затоа што се протестираше по повод една година од убиството на Мартин Нешковски.

23ka.wordpress.com
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #199 Posted: 06-Jun-2012 at 22:51
Да, според моите извори избраната техника за таа намена се двокатните автобуси, кои еден за друг ќе бидат удирани додека зградата не падне и се пробие Даме Груев. Ем проширена улица, ем кинеските кичасти пластики аут!

Шега на страна, што барал автобусот 57 на Даме Груев? Ова особено се случува преку ден кога Рекорд е затворен, но зошто бил затворен Рекорд навечер?
Иначе ова ја потврдува нашата неспособност за ништо. Едноставно неможам да замислам како ние би можеле да изградиме и експолатираме прав ЛРТ, кој бара длабока прецизност и дисциплина, кога неможеме базична работа како функционирање на јавниот превоз низ најголемиот центар на градот да ја средиме како што треба.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
kenzo_fan View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2011
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote kenzo_fan Quote  Post ReplyReply #200 Posted: 06-Jun-2012 at 22:47
Увертира во ширење на Даме Груев? 
"Скопје е промашен град" - Арх. Живко Поповски
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.449 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.