build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Булевар Македонија

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 13>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #181 Posted: 13-Mar-2012 at 15:12
Градот нема средства за реконструкција на улиците и нивно претворање во булевати (знаеме на кои мислам), а камоли да го гради "јужен булевар". Ќе имаме затворена клучна улица 6 години и на тоа и ќе остане, на 800 метри кои нема да вредат за застојот кој ќе го направат!
Факт, не градат трговски заради подземната улица, градат подземна заради објектите над неа! Ова е битна разлика.
А дури и да има градот пари за изградба на градските булевари прашање е, дали ќе дочекаме изградба на 3 битни премостувања на Вардар? Тие ќе ја решат гужвата. Зборам за кај на Илинденска, кај Влада и МЗТ. Овие 3 точки го хендикепираат градот.

Е тек после може да збориме за Јужен.
Моје мислење - доколку се реализира се ќе остане на 800 метри кои вака ги возам за 50, а така за 48 секунди.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #182 Posted: 13-Mar-2012 at 04:26
Не е дека нема никаква логика, од она што можам како имплицитен план да го видам е дека сакаат краци од теодосиј гологанов да понираат пред предвидениот голем кружен тек пред Дом на Печат, да се искористи подземниот дел на јужен булевар позади стара железничка за да се продолжи до кај подвожњакот, каде тоа што е сега подвожак би станало надвожњак, каде што јужен булевар ќе изелзе на површина (кај дуќанчињата кај рампа кои ќе треба да бидат срушаени) и додека не се изгради предвидената траса која продолува кон пругата и после иде паралелно со пругата, сега што се проширува првомајска ќе го прифаќа сообраќајот. Не ме разбирај погрешно и јас сум против половични или делимични решенија, ама подобро е да почнеш нешто што дефинитивно треба да постои отколку воопшто да не го започнуваш. Гледај на овој дел како семе кое треба да ги пушти корењата.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #183 Posted: 12-Mar-2012 at 23:29
PreviousВо некаква ужасна заблуда си! 800 метри тунел и тоа само на 6 метри под земја кој ќе се работи со површински коп неможеш да ме убедиш дека чини 60 милиони евра, а веројатно најмалку 10 пати помалку! Наместо да изградат подземна гаража ќе изградат тунел, толку едноставно е. Ионака се копаат темелите на зградата, па наместо подземните нива ќе има тунел. Се разбира многу позитивно е што оставија простор и за ЛРТ траса, но треба да се остави простор и за станица, не после да се чудиме што не снашло. Плус ќе беше супер ако овој трговски комплекс имаше директна топла врска со идната ЛРТ мрежа на Скопје.

Ова воопшто не е никаков амбициозен проект, туку најобично површинско копкање на краток и плиток тунел! Да не се залажуваме, амбициозен проект ќе бидат тунелите под Плоштадот или Калето, кои че се долги неколкукратно повеќе и ќе треба да се копаат подземно, на многу поголема длабочина.

Јас пак апсолутно гледам проблем што се гради вака на парче, само 800 метри. Ти дадов аналоген пример: кој град почнува да ја гради својата метро мрежа која има само 2 станици оддалечени 800 метра? Што решава ова?

И јасно ми е дека кружните текови се само за локаниот сообраќај не за транзитниот, но ми се чини (иако не сум сигурен) дека во ГУПот баш на вкрстувањата со Водњанска си има класична бесконфликтна клучка.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
nylon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 168
  Quote nylon Quote  Post ReplyReply #184 Posted: 12-Mar-2012 at 23:06

Originally posted by Andrej_LJ

Јас би го повикал Кловер да даде мислење околу оваа работа бидејќи е најзапознаен со ситуацијата. Мене ми изгледа дека треба да се молиме ова да не се изгради и да пропадне замислата. Според мене (не сум читал доста околу ова и не сум запознаен), само лудак (какви што несомнено се градските власти, тоа го имаат на n-големи и долгорочни проекти докажано) може да го гради Јужен бул. вака на кратки парчиња и не како поголема целина. Ова ќе даде еднакви резултати како да речеме да почне да се гради метро мрежа во даден град со две станици, меѓусебно оддалечени 800 метри. Што ќе решат овие 800 метри, кога главниот проблем е запушената раскрсница кај Нова Македонија и тоа само во правец од МХ Јасмин кон Теодосиј Гологанов?! Повторно целиот сообраќај се забива во кружен тек на истата раскрсница. Втора нејасна работа ми се овие кружни текови, дали се според ГУПот или сега се лепнати со цел оефтинување и се разбира аматеризација на целиот проект.


Мислам дека ако се изгради ова ќе биде полн погодок. Па привтен инвеститор да изгради проект од 60 милиони и да го предаде на градот не е мала работа. Плус, во Капитал прочитав дека ќе има по три ленти во насока и 12 метри траса за ЛРТ со подземна станица на средина на објектот. Мора да признаеме дека ваков амбициозен проект во Скопје не е виден од изградбата на Нова железничка станица. Исто така верувам дека Лимак има доволна финансиска моќ за да го резлизира овој проект.

Исто така не гледам проблем што другите делови не се градат истовремено. Па трасата е предвидена, односно не се менува, што значи дека другите делови без проблем би се интегрирале во овој дел.

За крижните текови, мислам дека оваа сообраќајница нема да излегува на нив и ќе продолжува подземно под нив. Ваков заклучок донесов по изјавата на Коце, каде шти вика дека градот во следнит период ќе ги изработи проектите за дригите подземни делови и врската со Гологанов.

Edited by nylon - 12-Mar-2012 at 23:09
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #185 Posted: 12-Mar-2012 at 22:55
Јас би го повикал Кловер да даде мислење околу оваа работа бидејќи е најзапознаен со ситуацијата. Мене ми изгледа дека треба да се молиме ова да не се изгради и да пропадне замислата. Според мене (не сум читал доста околу ова и не сум запознаен), само лудак (какви што несомнено се градските власти, тоа го имаат на n-големи и долгорочни проекти докажано) може да го гради Јужен бул. вака на кратки парчиња и не како поголема целина. Ова ќе даде еднакви резултати како да речеме да почне да се гради метро мрежа во даден град со две станици, меѓусебно оддалечени 800 метри. Што ќе решат овие 800 метри, кога главниот проблем е запушената раскрсница кај Нова Македонија и тоа само во правец од МХ Јасмин кон Теодосиј Гологанов?! Повторно целиот сообраќај се забива во кружен тек на истата раскрсница.
Втора нејасна работа ми се овие кружни текови, дали се според ГУПот или сега се лепнати со цел оефтинување и се разбира аматеризација на целиот проект.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #186 Posted: 12-Mar-2012 at 22:52
Мене ми се верува дека ќе се гради но за квалитетот на извадбатa не сум баш многу сигурен. Не сакам да шпекулирам ама се гледа во аеродромот, само што почна да си оди во негативен правец ( попусти при изградба итн.)
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #187 Posted: 12-Mar-2012 at 22:50
ПОТПИШАН ДОГОВОРОТ ЗА ПОДЗЕМНА СООБРАЌАЈНИЦА КАЈ СТАРАТА ЖЕЛЕЗНИЧКА СТАНИЦА
Градот Скопје денеска /12.03.2012 година/ склучи договор со компанијата „Лимак“ од Република Турција со којшто се уредуваат односите за изградба на подземната сообраќајница во согласност со Деталниот урбанистички план „Стара железничка станица“.

Во име на Градот Скопје договорот го потпиша градоначалникот Коце Трајановски, а во име на фирмата „Лимак“ договорот го потпиша Халдун Фират Коктурк, одговорен за Балканот во оваа компанија.

-  Компанијата „Лимак“ ќе ја изгради новата сообраќајница под земја, на длабочина од 6 метри. Булеварот ќе биде долг 800 метри и ќе има по три коловозни ленти во секоја насока. Се очекува градежните работи на подземната сообраќајница да почнат за една година. Прво ќе се гради булеварот, а потоа и објектите што ќе никнат над него – објекти за колективно домување, трговски и деловни центри и хотели. Со овој договор практично почнува реализацијата на проектот за Јужен булевар во Скопје. Градот Скопје во наредниов периодот ќе почне да прави проекти за продолженијата на подземната сообраќајница и нејзиното поврзување со булеварот Митрополит Теодосиј Гологанов – рече градоначалникот Трајановски на потпишувањето на договорот.

Претставникот на „Лимак“, Халдун Коктурк, објасни дека ова е прв проект на компанијата во Република Македонија.

- Компанијата „Лимак“ е еден од најголемите инвеститори во Република Турција, којашто од 1976 година работи со инвестиции во градежништвото, туризмот и енергетиката. Скопје е еден од најкултуролошките градови на Балканот и ние сме сигурни дека со нашата заложба градот уште повеќе ќе се изгради – нагласи Коктурк.

Компанијата „Лимак“, според договорот, откако ќе ја изгради подземната сообраќајница има обврска да ја предаде во владение на Градот Скопје.

http://www.skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=4877&mid=482&tabId=1&tabindex=0



Edited by N23 - 12-Mar-2012 at 22:51
Back to Top
nouseforname View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Dec-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 156
  Quote nouseforname Quote  Post ReplyReply #188 Posted: 12-Mar-2012 at 22:15
nekako ova mn mi nalicuva na slednata golema dupka vo skopje,nekako ama bas IC ne mi se veruva deka ova ke se naprai :/
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #189 Posted: 12-Mar-2012 at 20:49
Огромен скептик сум за целава работа!
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1976
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #190 Posted: 12-Mar-2012 at 20:25
Со кое право користат мој рендер, кој не само што не е официјален, туку и не ни соодветствува на локацијата?
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #191 Posted: 12-Mar-2012 at 20:23
Back to Top
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 420
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #192 Posted: 12-Mar-2012 at 03:52
ПОКАНА

Утре /12.03.2012 година, понеделник/ во 14 часот, Градоначалникот на Град Скопје, Коце Трајановски, со претставници од турската компанија „Лимак“, ќе потпишат договор за уредување на односите зa изградба на подземна сообраќајница во Скопје.

Договорот ќе се потпише во салата до Кабинетот на градоначалникот.



http://www.skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=4873&mid=482&tabId=1&tabindex=0


Edited by mr bombastic - 12-Mar-2012 at 04:09
Back to Top
G.I. Joe View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 417
  Quote G.I. Joe Quote  Post ReplyReply #193 Posted: 23-Feb-2012 at 14:02
Dobro za podzemniot del , no so ke se pravi so ostatokot od bulevarot , koga ke pocni da se gradi ?? Paralelno ili segment po segment od koga ke zavrsi podzemniot ?!
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #194 Posted: 23-Feb-2012 at 12:22

Јужен булевар ќе почнува и ќе завршува со кружен тек

Соња Јованова
Јужен булевар важи за најважниот сообраќаен дел во центарот на Скопје, па ако се изгради подземната улица, значително ќе се растовари сообраќајниот метеж

Подземна улица долга еден километар, широка 36 метри, со по два коловози од 12 метри, две ленти по три метри за застанување на возилата и средишен коридор со широчина од 12 метри за трамвајска линија. Ваква е планирано да изгледа подземната сообраќајница на Јужен булевар, чија парцела пред два дена беше продадена на турската компанија Лимак холдинг.

Иако конечниот проект за тоа како ќе изгледа сообраќајницата ќе се изработи откако фирмата ќе го потпише договорот со град Скопје, сепак, според нацртаното во Деталниот урбанистички план за Стара железничка станица, предвидено е подземниот дел од булеварот со должина од еден километар да почнува од задната страна на Рамстор, а да завршува на источната страна, под улица Бихаќка, во локалитетот подвозник. Трамвајската станица пак, ќе биде централно поставена под објектите, каде што патниците преку елеватори ќе излегуваат надвор. Рампите за поврзување на Јужен булевар со локалната улична мрежа се со минимална должина од 120 метри и минимална ширина од пет метри. Дополнително, со проекти ќе се решава вентилирањето на воздухот во тунелот.

Овој градежен зафат, кој се проценува на 60 милиони евра, според проектот, треба да заврши најмногу за шест години, по што Лимак холдинг ќе може да ги изгради и деловно-трговските објекти над сообраќајницата. Дозволено е да се изградат хотел, трговски центар, помали трговски единици високи до 20 ката. За да се олесни пешачкиот сообраќај пак, предвидено е низ објектите што ќе се изградат да поминуваат патеки. Инаку, објектите над булеварот со околните содржини ќе се поврзуваат со еднонасочни улици.

Во сабота ќе се продава втората парцела од Јужен булевар

Втората парцела од деталниот урбанистички план за Стара железничка станица ќе се продава во сабота на јавно наддавање. На местото на паркингот меѓу Музејот на град Скопје и Рамстор ќе се гради комерцијален објект, кој треба да биде изграден со пресликна фасада и висина како и железничката станица. Во ДУП постои можност да се обнови разрушениот дел на Старата железничка станица.

Која е Лимак холдинг?

Турската компанија Лимак холдинг важи за брзорастечка компанија, која е влезена во многу бизниси, од хотелиерство до енергетика. Досега имаше неколку неуспешни обиди да влезе на македонскиот пазар. Минатата година учествуваше на тендерот за изградба на хидроцентралите Чебрен и Галиште, но поради непотполна документација, не се квалификуваше за наредната фаза од реализацијата на проектот. Потоа се обиде да се квалификува и за концесионирање на автопатиштата во Македонија во конзорциум со Алпине бау од Австрија и Сома ентерпрајз од Индија.

Лимак веќе е присутна во регионот откако минатата година стана сопственик на меѓународниот аеродром во Приштина. Веќе оперира со аеродромот Сабиха Гокчен во Истанбул. Компанијата сè уште нема отворено претставништво во земјава, а според Турската стопанска комора во Скопје, инвеститорите тоа ќе го сторат деновиве, кога треба да се потпише и договорот со град Скопје.

Се шпекулира дека фирмата е во сопственост на зетот на премиерот на Турција и дека зделките за ширење на бизнисите се договараат по политичка линија. Се претпоставува дека истата компанија ќе се јави и на тендерот за втората локација од Јужен булевар, кај Музејот на град Скопје.

http://www.kapital.com.mk/mk/dneven_vesnik.aspx/80516/juzhen_bulevar_kje_pochnuva_i_kje_zavrshuva_so_kruzhen_tek.aspx?iId=2611

Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #195 Posted: 19-Feb-2012 at 10:34
17.02.2012, 17:47
Само една компанија сака да го купи плацот над Јужен булевар

Земјиштето се продава за три милиони евра, а купецот ќе мора претходно на свој трошок да ја изгради подземната улица

Деспина Трајковска

Очекувано или не, само една компанија е заинтересирана да го купи земјиштето над Јужен булевар на кое ќе може да гради деловен и хотелски комплекс висок дури до 20 ката, но откако претходно на свој трошок ќе ја изгради предвидената подземна улица. За да стане сопственик на земјиштето од приближно 32.000 квадрати, кое се протега во должина од околу 1 километар, инвеститорот ќе треба на државата да и' искешира само три милиони за атрактивниот плац. Заинтересираната компанија, практично, ќе се наддава сама со себе на лицитацијата, што е дозволено со објавата за продажба на земјиштето.

„Електронското јавно наддавање може да почне со најмалку еден учесник. Наддавањето се врши ‘чекорно‘ со зголемување на вредноста со секој ‘чекор‘ не помал од триста денари“, се вели во огласот што го распиша Министерството за транспорт и врски минатиот месец.

Од таму не откриваат која компанија се пријавила за учество на лицитацијата. Велат дека е противзаконски сега да откриваат дали станува збор за домашна или за странска компанија. Единствено информираат дека само една компанија е заинтересирана да го купи плацот во непосредна близина на Стара железничка станица.

„Заклучно со крајниот рок, 15 февруари, до Министерството за транспорт пристигна една пријава за учество на електронското јавно наддавање за локацијата која се наоѓа во општина Центар, а е наменета за изградба на култура – В3, со компатибилни класи на намени – времено сместување, мали комерцијални и деловни единици, големи трговски единици, деловни простории, државни институции и спорт и рекреација“, велат од Министерството.

Станува збор за парцела од речиси 10.000 квадратни метри со вкупна почетна цена од околу 450.000 евра. При презентацијата на урбанистичкиот план, планерите објаснија дека, всушност, таму е предвидена изградба на комерцијален објект на местото на сегашниот паркинг меѓу Музејот и ТЦ „Рамстор“. ДУП-от налага инвеститорот да го изгради објектот со „пресликана“ фасада и висина како и железничката станица. Истовремено, планот дава можност и за обнова и развој на разрушениот дел на Старата железничка станица, кој практично е испланиран да биде влез во новиот деловно-административен комплекс.

Инаку, се' уште не е утврдено за колку време купецот ќе има обврска да ја изгради подземната улица. Тоа, според објаснувањето на Министерството, допрва ќе го дефинираат идниот сопственик на плацот и Град Скопје.

„Пред потпишувањето на договорот за оттуѓување на земјата, инвеститорот ќе има обврска да склучи договор со Град Скопје за уредување на односите за изградба на подземната сообраќајница“, велат од Транспорт.

Според ДУП, улицата треба да биде широка 31,5 метри, да има две ленти за сообраќај од по 3,75 метри во двата правца и две ленти широки по 3 метри наменети за застанување на возилата. Во урбанистичкиот план е зацртан и средишен коридор на улицата со трамвајска пруга.

Последни парцели во Центар што ги продава државата

Овие две парцели се последните атрактивни плацеви чија продажба ќе се реализира преку Министерството за транспорт и врски. Иако некои општини почнаа сами да ги отуѓуваат државните парцели, Општина Центар се' уште го нема преземено управувањето со државното земјиште. Тоа, според најавите, ќе се реализира до лето. Со колку парцели за продажба ќе располага Општината и со каква намена се тие, надлежните се' уште утврдуваа
http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=86EA96C14CCD554081B6191F92AF4B2E
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #196 Posted: 17-Feb-2012 at 20:28
еден од послабите градоначалници во РМ
Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #197 Posted: 17-Feb-2012 at 19:28
Бидејќи коментираме изјава на политичар, таков ќе биде и мојот пост.

Според мене, потребно е внимателно да се следат изјавите од разни нивоа, а на оваа тема, кои ќе се појават во следниов период - можеби глупоста ќе биде изолирана појава. Така ќе видиме дали навистина планираат да го избришат Јужниот булевар заради: нови површини за градба, паралелно „остварување“ на легализацијата на секоја дивоградба помножено со гласови на локални избори, бидејќи до таму им стига планирањето - што нели е поголемо достигање од изградба на градска инфраструктура. И морам да се посомневам дека сакаат да му направат услуга и на идниот купувач на мега-парцелата позади Старата Железничка - да не троши драгоцен простор на сообраќајница. Мислам дека новиот ГУП ќе даде многу изненадувања и реакции, но за да се покријат, некоја кутра модернистичка фасада ќе добие „стајлинг“..

И да не заборавам, ниеден политичар од актуелнава власт веќе нема право да тврди дека 50 милиони евра е голема сума за инфраструктурна инвестиција во Скопје..
Back to Top
G.I. Joe View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 417
  Quote G.I. Joe Quote  Post ReplyReply #198 Posted: 17-Feb-2012 at 19:25
Po se izgleda Gjorcev i licno e zasegnat od izgradbata na bulevarot pa zatoa negoduva ![url]http://www.plusinfo.mk/vest/33762/Koce-kje-go-rushi-Marjan-Gjorchev-za-da-go-izgradi-Juzhen-bulevar[url]
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #199 Posted: 17-Feb-2012 at 18:41
Ако се гради Јужниот булевар во Кисела Вода, ќе мора да се урнат околу 420 ку­ќи и две згради, што е многу ризично и речиси невозможно да се из­ве­де, рече градоначалникот на Кисела Вода Марјан Ѓорчев.
Го поканувам господинот Марјан Ѓорчев, заедно да направиме обиколка долж предвидената траса на Јужен Булевар во општина Кисела Вода и да ги преброиме буквално сите објекти, вклучувајќи:

- привремени објекти
- дивоградби
- трошни куќарки под сите стандарди
- објекти во распаѓање
- лимени гаражи
- импровизирани складишта
- шупи
- гулубарници
- полски клозети
- кокошарници
- свињарници

... буквално се живо да пребороиме и да видиме дали и со вакви критериуми ќе се дојде до 20% од бројкава која тој очигледно ја извадил од газот!



Тој тврди дека предвидениот булевар ја кочи Општината во реализација на деталните урбанистички планови и во легализација на диви објекти во на­сел­би­те Градинар и 11 Октомври - бараки.
Јужниот Булевар баш треба и мора да ја закочи легализацијата на дивоградби на неговата траса. Што сака овој Ѓорчев, дивоградбите да ја запечатат судбината на овој стратешки проект од непроценлива вредност? Какво безобразие!


Originally posted by OCB

Во право ли сум ако претпоставам дека изјавата на Ѓорчев е импровизација на човек кој кога се работи за инфраструктурни решенија е еднаков на вирус?
Типот очигледно појма си нема (ниту можеме да очекуваме од него желба да научии да разбере) кога станува збор за инфраструктура или било што поврзано со неа, но сепак неговиве заложби сигурно не произлегуваат само од неговото незнаење. Ќе си земам за право да претпоставам дека по обичај, овие „лобисти“ за бришење на клучните инфраструктурни коридори во Скопје, ова го прават во дослух со интересите на поединци и групи кои сакаат да зацртаат и зграбат градежни маркички на секој чекор. Едноставно премногу пари се вртат во тој „бизнис“ на усвојување ужасни урбанистички планови од кои профитира шака луѓе, а патат стотици илјади граѓани. Мора конечно да ги запре и дисциплинира некој од повисоко, пошто јасно е дека сами нема да запрат.



Edited by Cloverstack - 17-Feb-2012 at 18:42
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #200 Posted: 17-Feb-2012 at 14:51
Едната сигурно ќе пречи, ама другата и не баш... профилот на Јужен не е толку широк, а и да смета, можат малку да го стеснат тука... мал сегмент е...
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 13>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.465 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.