build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Инфраструктура (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213 33>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #201 Posted: 21-Jan-2010 at 20:20
Мислам дека тешко може ова брзо да се реши се додека таа пољана-нива-неурбан дел добие своја смисла па да се створи патека и подшински прелаз кој ке го најде своето право место.

41°59'0.67"N
21°26'41.34"E
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #202 Posted: 21-Jan-2010 at 20:14
Јас пак не можам да се изначудам какви се овие глупости во текстот. Од кога тоа се поставуваат заштитни рампи на пешачки премини преку пруги??? Плус тоа, ако некои намерно играле опасни игри на пругите, како во тоа ќе го спречат рампите? За ментални проблеми на таквите дебили, решението нека го бараат психолози или психијатри.

А ЛСЛ ова што велиш дека можело некој да се занесел и да не ја слушнел/видел локомотивата или пак дека таква работа е уште поверојатна со слушалки на уши, тоа повторно нема врска со поставување рампи. Како што луѓето внимаваат кога преминуваат улица, нека внимаваат и кога преминуваат пруга. Плус тоа, онаа на насипот ионака не може да не ја приметат бидејќи мора да се качат горе, а за оние долу рампи се екстремно непрактични.



Иначе барем за главната пругата (на насипот), долгорочно решение секако дека е да се направи пролаз под нејзе. Ама ова со рампиве ми е тотално малоумно... Изгледа овие од Вест денеска немале со што да пополнат рубрика. Што е следно? Рампи за преминување на улици?


Edited by Cloverstack - 21-Jan-2010 at 20:16
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #203 Posted: 21-Jan-2010 at 19:55
Со оглед на тоа што ми е во маало, проблемов многу добро го познавам. Едно чудо луѓе сум само пред неколку дена си ги гледал ни маало испогинаа на пругава. А и голем број на случаеви има што за влакно избегале трагедија. А да посочам и еден друг пример што му се има случено на познаник моја возраст. Тука г лавен проблем не е само главната пруга туку и пругата што е пристапот за депото. Тука возовите се движат со некоја многу спора брзина и ако си многу блиску до нив не се ни слушаат ако не обрнеш внимание. А поготово се работи за средношколци и млади луѓе што поголема е веројатноста да имаат слушалки на уши. А како што се гледа има и високи треви и грмушки што летоска ако не се запалт случајно нема никој да ги среди. Па така човекот си идел со слушалки на уши загледан у земја и на пола метро пред него пат му пресекла локомотива од никаде. Така да колку и да изгледа безопасно секој може да се занесе и од ништо да бидне беља. Мора да се бараат начини да се премости овој преоблем. Оној премин за кој пишува вест е е туика, туку неколку стотина метри поисточно и излага на МЗТ некаде, така да воопшто нема да го реши овој конретен проблем. Никој нема да печачи двеста метри повеќе, пак ќе се преоѓа од тука. Башка тој премин за кој што пишува е патен премин за кој не сум сигурен дали се предвидени тротоари. Овдека мора да има пешачки премин под главната пруга пошто тука ионака се работи за висок насип, а проблем е и што луѓето се движат низ сред депо. А сличен проблем постои и едн анаселба поисточно каде се прерипуваат и огради секојдневно и буквално низ гаражите се проаѓа. Чуварите реагираат но сепак неможат ништо да направат.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #204 Posted: 21-Jan-2010 at 19:46

Заштитните рампи покрај пругата уште ги нема

Четврта година по ред Општината не постави ниту една рампа која ќе се спушта кога ќе доаѓа воз, а учениците од училиштето "Димитар Влахов" слободно си ја претрчуваат пругата и играат опасни игри на шините

Заштитните рампи кои Општина Кисела Вода со години ветува дека ќе ги постави покрај железничката пруга во близина на државното средно училиште "Димитар Влахов", уште ги нема. Четврта година по ред учениците си ја претрчуваат пругата без никакви забрани и предупредување.
Патеката, која тие сами си ја истапкаа преку пругата, им е од корист оти, како што кажуваат, преку неа побрзо стигнуваат во училиште и не мора да заобиколуваат преку Центар и Аеродром.
Освен што со дивиот премин учениците добиваат на време, тој им е добредојден и затоа што на шините секојдневно измислуваат некои опасни игри. Ги чекаат возовите да наидат, па потоа се натпреваруваат кој подолго ќе остане пред нив.
Опасниот премин преку пругата го користат и жителите од околните згради. Тие велат дека со години бараат Општината да постави барем една рампа која ќе се спушта кога ќе доаѓа воз или само знак за предупредување, но досега на нивните барања никој не одговорил.
"Сите замижуваат пред проблемот, а прашање на време е кога ќе има жртва", се жалат жителите.
Општина Кисела Вода признава дека дивиот премин преку пругата е опасен за жителите, иако досега ништо не презела за да го реши проблемот.
"Ветуваме дека ќе поставиме заштитна ограда по должина на железничката пруга и ќе ги заштитиме жителите", велат од Кисела Вода.
И Општина Аеродром, која од Кисела Вода е разделена со пругата, пред неколку месеци донесе план за дивиот железнички премин.Тие предвидоа тунел под пругата за поврзување на општините. Но засега нема ништо. Ниту е почнато да се гради ниту има најава за такво нешто.

http://vest.com.mk/?ItemID=09A9F1AB34CAE94EA1957F5A8AFD7F80


Edited by lslcrew - 21-Jan-2010 at 19:46
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #205 Posted: 16-Jan-2010 at 02:26
во последно време добиваме доста оптимистички најави во врска со железницата, да се надеваме дека нема да паднат во заборав како порано, ова е одлична вест Cheers
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #206 Posted: 15-Jan-2010 at 23:42
Соопштение до јавноста - 15.1.2010

                                 Почитувани,

               Ве информираме дека во текот на 2010 година, Министерството за транспорт и врски, во областа на железниците предвидува да реализира проекти, кои ќе бидат насочени кон подобрување на моменталнта состојба на железницата во нашата држава и обезбедување на подобар и поефикасен превоз на лица и стоки низ територијата на нашата држава.
               За таа цел, со средства обезбедени од Светска Банка, склучени се договори со фирмите „Гоша“ од Република Србија и „Гредељ“ од Република Хрватска, за набавка на 36 нови товарни плато вагони. Истите ќе ја модернизираат нашата железница, ќе го подобрат возниот парк на Македонски Железници Транспорт АД Скопје, а воедно ќе бидат придобивка за подобрување на товарниот железнички сообраќај и ќе допринесат кон подобрување на условите за превоз на стоки низ нашата држава. Новите вагони се во фаза на изработка и ќе бидат испорачани во Република Македонија во текот на 2010 година.
               Бидејќи развојот на инфраструктурата е од клучно значење за Република Македонија и за регионот на Југоисточна Европа, Министерството за транпорт и врски работи на развојот на двата основни Пан-европски Коридори што ги претставуваат главните траси за развој.
Имено, Пан Европскиот Коридорот VIII кој поминува во нашата држава е недоизграден и активно се работи на комплетирање на активностите за негова изградба.
Во текот на 2009 година избрана беше фирма која е задолжена за изработка на идејниот проекти и студии за изградба на железничката мрежа на Коридор VIII, делница Кичево – Лин, а во текот на 2010 година ќе следи распишување на тендер за избор на консултантска куќа која ќе треба да започне со изработката на основниот проект на оваа делница, со рок на изработка до 36 месеци. Исто така, за делницата Куманово – Крива Паланка – граница со Република Бугарија, потребно е да се изработат главни проекти за мостови и главни проекти за тунели и траса, со рок на изработка од 18 месеци.
               Исто така, со планот за изградба, реконструкција, модернизација, ремонт и одржување на железничката инфраструктура за 2010 година, со кој се опфатени санација на железнички станици, осигурување на железнички премини, инсталирање на комуникациона мрежа и друго, само се потврдува заложбата на Министерството за транспорт и врски за подобрување на условите во железничкиот транспорт и излегување во пресрет на граѓаните на нашата држава и нивните потреби.
                 Со успешното реализирање на овие значајни проекти, железницата на граѓаните на Република Македонија треба да им овозможи доверлив сервис, намалување на времето на патување и поврзување, намалување на штетните емисии, подобрување на квалитетот и пристапноста на системот за прифатливи цени.


               Со почит,
               Министерство за транспорт и врски
http://mtc.gov.mk/new_site/mk/storija.asp?id=2265


Edited by Vladimir P - 15-Jan-2010 at 23:43
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #207 Posted: 05-Jan-2010 at 20:36
И поглед кон автопатот

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #208 Posted: 05-Jan-2010 at 20:31
Денеска на станицата Рајко Жинзифов

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #209 Posted: 26-Dec-2009 at 20:19
Благодарам за информацијата zookisk
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #210 Posted: 26-Dec-2009 at 18:37
Originally posted by Cloverstack

Океј, значи во случајов „М“ означува станица Маџари?

А „О“?
Круг од светлечки зелени сигнални сијалици "О" означува Сигнален знак ,,ТРГНУВАЊЕ".
Овие сигнали се вградуваат на столбот на колосечниот излезен сигнал,или на некое друго место покрај секој излезен колосек зависно од условите на станицата.Зависноста на овој светлосен сигнал и излезниот сигнал мора да биде таква со нив да може да се ракува дури тогаш кога излезниот сигнал ќе покажува сигнален знак за дозволено возење.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #211 Posted: 25-Dec-2009 at 22:18
Да, навистина убави вести, но јас сум воглавно на линија со Бојан - со оглед на состојбата и потребите на железницата, овие вести се премалку... треба многу повеќе и тоа итно! Исто така да не ги заборавиме бомбастичните ветувања од лани. Имено 2009 се најавуваше како година на огромни инвестиции во железницата во Македонија, а еве како заврши таа приказна:
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=550&PID=48195#48195

Инаку дечки, каде успеавте да видите информација за активирање на повеќе перони на скопската станица? Дефинитивно тоа не ни е потребно во догледна иднина, но колку што гледам не е ни спомнато  Dunno
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #212 Posted: 25-Dec-2009 at 21:07
одлична вест, едноставно длабоко се надевам дека ќе се исполни Cheers

едно прашање, дали бетонските прагови помагаат за развивање на поголеми брзини? (занемарувајќи ги другите влијанија)
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #213 Posted: 25-Dec-2009 at 11:32
Честитки до Владата што конечно се сетила за бар делумно решавање на наталожените проблеми во овој сектор.

Сепак, треба да бидеме искрени и да си признаеме дека 17,6 милиони евра се малку пари за детална реконструкција на Коридор 10.

Исто така, во однос на скопската железничка станица, сметам дека би било подобро детално да се реконструираат сегашните перони за да не прокиснуваат, што во основа е милионска сума на пари, да се реконструираат постојните перони, чекалните, тоалетите, шалтерите, станицата да добие нормална гардероба, менувачница, сектор за информации со полиглоти, отколку да се градат новите перони и да се менува конструкцијата.

Искрено, сметам дека парите за нови перони треба да се дадат на изградба на нова железничка станица во Велес и детална реконструкција на станиците во Битола, Кичево, Тетово, Гостивар...Жителите од внатрешноста на Македонија сепак го заслужуваат тоа.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #214 Posted: 24-Dec-2009 at 23:45
Одлична вест! Посебно ме радува што ќе се активираат повеќе перони. И ова за кровната конструкција, дали случајно ќе се работи по изворниотплан за цела да биде поклопена?!

Железничари чекаме некоја изворна информација!

 Cheers

А добро е и што слушаме за санации и реконструкции и на други пруги.
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #215 Posted: 24-Dec-2009 at 21:35
Веста можи да оди и во железнички стaници,но повеќето информации се за инфраструктурата.


Железничката станица во Скопје ќе се модернизира по теркот на европските
Ќе се модернизира железничката инфраструктура на Коридорот 10 стара речиси 40 години. Како што дознава Канал 5 од владини извори, државата ќе се задолжи со 17,6 милиони евра за да ги замени старите дотраени пруги со нови а дрвените прагови да ги замени со бетонски. Одлуката е помината на последната владина седница, се очекува парите да се обезбедат од Европската банка за обнова и развој во првата половина од идната година. Ова се прави за да се обезбеди побрз и поквалитетен патнички и товарен сообраќај. Ќе се реконструираат патните правци - Табановце – Куманово 13,3 километри, Миравци-Смоквица 13 километри, Ногаевци-Градско 9 километри и Градско – Неготино речиси 22 километри.
Она што се планира во иднина е модерна железничка станица. Ќе се направи нова поголема кровна конструкција, ќе се изградат нови постројки и топли чекални. На патниците ќе им се понудат квалитетни услуги.
Засега железничкиот сообраќај се уште е на ниско ниво за разлика од регионот. Патниците се уште се соочуваат со недостиг на возови што доцнат по неколку часа, често се возат во незатоплени вагони стари и по неколку децении.


http://kanal5.com.mk/default.aspx?mId=44&egId=14&eventId=56356

Edited by ovaj_stariov - 24-Dec-2009 at 21:35
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #216 Posted: 23-Dec-2009 at 20:01
Originally posted by Cloverstack

Океј, значи во случајов „М“ означува станица Маџари?

А „О“?
Стварно не би знаел, не сум некој фан по инфрата, највероватно некој ќе ни објасни.
Не верувам дека е 0 км, или дека е за 0 колосек (нема таков) едино мислам дека ако е зелен е поаѓање !!!???


Edited by Vladimir P - 23-Dec-2009 at 20:03
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #217 Posted: 23-Dec-2009 at 19:37
Океј, значи во случајов „М“ означува станица Маџари?

А „О“?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #218 Posted: 23-Dec-2009 at 19:26
Железнички светлосни сигнали
 
 

1. Стој.
2. Слободно.
3. Внимателно, очекувај стој.
4. Слободно, очекувај ограничување на на брзината
5. Ограничена на брзината, очекувај стој.
6. Ограничена на брзината, очекувај слободно.
7. Ограничена на брзината, очекувај ограничена на брзината.
8. Ограничена на брзината.
9. Внимателен влез во станица со 10 км/час., предсигнали на главните сигнали
10. Очекувај стој.
11. Очекувај слободно.
12. Очекувај ограничување на брзината.
13. Главни сигнал прикажува стој.
14. Главни сигнал прикажува слободно.
15. Главни сигнал прикажува, ограничување на брзината, станични сигнали
16. Дозволено возење до ... (правац означува почетно слово пруга/станица).
17. Дозволено возење до ... колосекот (правацот означува број на колосекот).
18. Возење со ограничена брзина од ... км/час.
19. Забрането возење.
20. Дозволено возење, маневарски сигнал
21. Забрането маневрирање.
22. Слободно маневрирање.
23. Забрането маневрирање.
24. Слободно маневрирање.
25. Забрането туркање.
26. Туркај полека.
27. Туркај побрзо.
28. Назад.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #219 Posted: 23-Dec-2009 at 16:52
Може ли некој да ја објасни сигнализацијата?

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #220 Posted: 29-Nov-2009 at 05:00
Настрана дефектов, како можело да не остави без струја квар во далноводот Благоеврад Солун, нели имаме независен систем?!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213 33>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.355 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.