build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Булевар Македонија

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1976
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #201 Posted: 17-Feb-2012 at 14:20
Originally posted by OCB



Преку преглед на ГУП-от кој се однесува на идните сообраќајни решенија во Скопје и сателитската снимка на Гугл мапс, трасата за Јужен булевар во Кисела Вода е линија на која скоро и да нема објекти. Во право ли сум ако претпоставам дека изјавата на Ѓорчев е импровизација на човек кој кога се работи за инфраструктурни решенија е еднаков на вирус?


OCB, зградите постојат. Се наоѓаат на ул.Петар Делјан.

http://wikimapia.org/#lat=41.9816815&lon=21.4449692&z=16&l=0&m=b
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #202 Posted: 17-Feb-2012 at 14:01


Преку преглед на ГУП-от кој се однесува на идните сообраќајни решенија во Скопје и сателитската снимка на Гугл мапс, трасата за Јужен булевар во Кисела Вода е линија на која скоро и да нема објекти. Во право ли сум ако претпоставам дека изјавата на Ѓорчев е импровизација на човек кој кога се работи за инфраструктурни решенија е еднаков на вирус?
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #203 Posted: 17-Feb-2012 at 12:36
Јужниот булевар ќе урне 420 куќи и две згради

Ако се гради Јужниот булевар во Кисела Вода, ќе мора да се урнат околу 420 ку­ќи и две згради, што е многу ризично и речиси невозможно да се из­ве­де, рече градоначалникот на Кисела Вода Марјан Ѓорчев. Тој тврди дека предвидениот булевар ја кочи Општината во реализација на деталните урбанистички планови и во легализација на диви објекти во на­сел­би­те Градинар и 11 Октомври - бараки.

"Гра­дот мора конечно да покаже проект за овој булевар во нашата Оп­шти­на, за да знаеме што и како е предвидено. Каде ќе поминува, ќе има ли надвозник, премини и кружни текови, и каде? Згора на сe, како што е пред­ви­де­но со Генералниот урбанистички план на Град Скопје, тој ќе урне ку­ќи и згради. Каде ќе им се градат нови станови на тие луѓе? Според мои про­цен­ки, изградбата ќе чини 50 милиони евра, а плус ќе треба да се ре­ша­ва­ат и имотно-правни проблеми што, според мене, многу тешко ќе се слу­чи", вели Ѓорчев.
Од Град Скопје велат дека работат на промена на ГУП-от, а општините кои имаат забелешки, може да ги достават во Градот на разгледување.

"Ју­жен булевар е предвиден во планот за Скопје уште пред повеќе од 40 го­ди­ни и, доколку Кисела Вода има забелешки за неговата реализација, не­ка ги пријави во Градот. Тука тие ќе се проценат и ќе се утврди дали е мож­на реализацијата на проектот", изјавија од Градот.

http://www.vest.com.mk/?ItemID=378964EBC505DF48ADD38439233D164E
Back to Top
Baze View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 409
  Quote Baze Quote  Post ReplyReply #204 Posted: 21-Nov-2011 at 11:09

Облакодери ќе го сардисаат „Јужен булевар“

Потенцијалниот инвеститор ќе има обврска прво да ја изгради подземната сообраќајница

а потоа да гради над неа на отстапените парцели

Комерцијално-деловни објекти, во должина од еден километар, високи дури до 20 ката, ќе се вивнат над „Јужен булевар“ зад Старата железничка станица, на делот што беше предвиден да биде подземна сообраќајница. Ќе се бара инвеститор што ќе биде обврзан прво да го изгради подземниот булевар, а за возврат ќе ги добие парцелите за градба што се над него.

Оваа замисла на општинарите од Центар и дефинитивно доби зелено светло од мнозинството на Советот. Советниците, всушност, по вторпат дадоа виза за планот откако по првата верзија тој беше укинат од Уставниот суд поради скратената постапка на усвојување, иако законските норми кога тој се донесе не го дозволуваа тоа. Сега, Советот дури ја одобри зголемената катност на објектите над булеварот, кои во првичната верзија беа планирани со 16 метри висина и дозволени два ката.

Тоа е, всушност, единствената разлика од првата варијанта на ДУП-от. Со последната усвоена промена, се потврдуваат трите ротонди во реонот на Стара железницка станица. Два помали кружни тека треба да го „негираат“ надвозникот кон Црниче, со едниот ќе се врзат улиците „Мито Хаџивасилев-Јасмин“ и „Кочо Рацин“, а со другиот „Железничка“ и „Бихаќска“. На другата страна на комплексот, пак, сообраќајното решение на планот предвидува да се изгради голема ротонда, која ќе го регулира сообраќајот на раскрсницата на улиците „Јасмин“ и „Железничка“ со „Свети Климент Охридски“, „Водњанска“ и „Васил Ѓоргов“.

И со оваа верзија на планот се предвидува изградба на трговски центар на паркингот помеѓу Музејот на Град Скопје и ТЦ „Рамстор“, чијшто инвеститор ќе има обврска да ја преслика фасадата и висината на Железничката станица, во согласност со конзерваторската основа за дел од реонот. Планот дава можност и за обнова и развој на разрушениот дел на Старата железничка станица, кој практично е испланиран да биде влез во новиот деловно-административен комплекс. (Дс.Т.)

Back to Top
Baze View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 409
  Quote Baze Quote  Post ReplyReply #205 Posted: 21-Nov-2011 at 10:51
УС­ВО­ЕН ДУП-ОТ "СТА­РА ЖЕ­ЛЕЗ­НИЧ­КА СТА­НИ­ЦА"

Ју­жниот бу­ле­вар под зем­ја, над не­го згра­ди и тр­гов­ски цен­три

Јуж­ни­от бу­ле­вар ќе се гра­ди пет мет­ри под зем­ја, а на мес­то­то на се­гаш­на­та ули­ца ќе се гра­дат два­е­сет­кат­ни­ци. Оваа про­ме­на е пред­ви­де­на со но­ви­от де­та­лен ур­ба­нис­тич­ки план "Ста­ра же­лез­нич­ка", кој го ус­во­и­ја со­вет­ни­ци­те во Оп­шти­на Цен­тар, по втор пат от­ка­ко пад­на на Ус­та­вен суд, оти бе­ше до­не­сен по скра­те­на пос­тап­ка.

Под­зем­на­та ули­ца тре­ба да ја гра­ди ин­вес­ти­тор, кој за воз­врат ќе го до­бие зем­јиш­те­то над со­об­ра­ќај­ни­ца­та. Град Скоп­је тре­ба да го нај­де ин­вес­ти­то­рот, кој ќе до­бие по­вр­ши­на за град­ба од 213.000 квад­рат­ни мет­ри, ка­де што ќе мо­же да гра­ди стан­бе­ни об­јек­ти, тр­гов­ски и де­лов­ни цен­три. Мак­си­мал­на­та ви­си­на на об­јек­ти­те е 20 ка­та плус при­зем­је, што е ду­ри за 18 ка­та по­ве­ќе од пр­вич­ни­от план, кој пад­на на Ус­та­вен.
За прис­тап до Јуж­ни­от бу­ле­вар ќе се гра­дат и три круж­ни те­ка, и тоа два кај пос­тој­ни­от под­воз­ник на ули­ца­та Би­хаќ­ска и еден на крс­тос­ни­ца­та на Вод­њан­ска со ули­ци­те Же­лез­нич­ка и На­ро­ден фронт.

Пла­нот пред­ви­ду­ва и из­град­ба на тр­гов­ски цен­тар на пар­кин­гот ме­ѓу Му­зе­јот на Град Скоп­је и ТЦ "Рам­стор". Тој тре­ба да би­де со фа­са­да и ви­си­на ка­ко што из­гле­да Ста­ра­та же­лез­нич­ка ста­ни­ца, ко­ја, пак, е пред­ви­де­но да се рес­тав­ри­ра. Пок­рај тр­гов­ски­ цен­тар, из­ме­ни­те на пла­нот пред­ви­ду­ва­ат и из­град­ба на кат­на га­ра­жа зад "Рам­стор". (А.А.)

http://www.vest.com.mk/?ItemID=6965B654D9DA034D8FF1DCE902EECACF
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #206 Posted: 21-Nov-2011 at 03:06
Јужниот булевар под земја, над него висококатници


Во старо-новиот донесен ДУП "Стара железничка", покрај подземниот сообраќаен коридор, облакодери, катна гаража се предвидува и изградба на трговски центар на паркингот помеѓу Музејот на Град Скопје и ТЦ "Рамстор"


На местото на постоечката магистрална сообраќајница Јужен булевар, општина Центар ќе гради катна гаража, модерен подземен сообраќаен коридор, но и повеќе објекти, висококатници од 70 метри (приземје + 20 ката). Ова е дел од донесените одлуки на последната седница на општина Центар околу измените во Деталниот урбанистички план "Стара железничка станица". Измените повторно ги изгласа Советот на општина Центар откако, по иницијативата на професорот Мирослав Грчев, Уставниот суд ја укина последната одлука за истиот ДУП, поради скратената постапка во која беше донесен.

Инаку за изградбата на Јужен булевар под земја, најпрво ќе се бара инвеститор, кој за возврат ќе ја добие парцелата над подземната сообраќајница. Првите неколку ката од објектите кои ќе се градат над подземната сообраќајница ќе се користат за паркиралишта, а предвидено е и изградба на трговски центар на паркингот помеѓу Музејот на Град Скопје и ТЦ "Рамстор", како и изградба на катна гаража зад "Рамстор". Во споредба со претходно предвидениот урбанистички план, во новата замисла на проектантите не е зголемена само катноста на објектите, туку и површината за градба од 150.000 на 213.000 метри квадратни.

При расправата на Советот, се отвори дилемата за тоа колку идниот инвеститор ќе се придржува кон договорот: прво да ја изгради подземната сообраќајница, па потоа да гради, посочувајќи го примерот со објектот (Старата народна банка) на Градскиот плоштад, што е веќе во крајна фаза на изградба, а за што инвеститорот исто така беше обврзан, најпрво да изгради подземна сообраќајница која ќе понира од зградата, а ќе излезе кај хотелот "Холидеј ин". Тоа не се случи, иако Советот ја изгласа таа одлука.

Инаку на јавната анкета за ДУП-от "Стара железничка станица" се доставија само четири анкети со забелешки околу новите измени во планот.

Според ГУП, Јужниот булевар е уреден како сообраќаен коридор со две регулациски линии од неговата лева и десна страна и треба да биде експресна магистрала која ги поврзува Тетово со населбата Ѓорче Петров, да поминува низ Центар, низ населбата Кисела Вода, па кон Драчево. Иако, оваа одамна предвидена сообраќајница досега не се изгради, планерите укажуваат дека на неа се темели сообраќајниот план за градот и е од витално значење за регулирање на сообраќајниот метеж по скопските улици.

http://vecer.com.mk/?ItemID=C87267C965F1074A944639F2C30DC9C6

Аааа браво да ја спомне некој уличката за под кејот. Еднаш како модел го предложив еве пак ќе го кажам, а зашто државата не би го изградила тунелот под земја до прво ниво, или ако сака и првите катови до она што е за паркирање, па после нагоре да ги продава како локации на кои ќе се настави објект што би го градел некој приватен инвеститор. Пошто тоа што би го вложила државата во таков случај сигурно нема да биде помалку од тоа што од тоа што би го вложил приватен инвеститор зашто и би немало економска логика.


Edited by lslcrew - 21-Nov-2011 at 03:09
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #207 Posted: 30-Sep-2011 at 23:47
А зошто јужен булевар на вијадукт би бил подобар од вкопан јужен булевар?
Back to Top
ProMKD View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 244
  Quote ProMKD Quote  Post ReplyReply #208 Posted: 30-Sep-2011 at 21:33
Originally posted by nylon

Јас мислам дека кружниов тек нема да претставува пречка за "јужниот булевар". Смешно ќе биде убан автопат да се гради на земја. Барем во густо населените места, како што е и ова, треба да се изведе на виадукти (ако така се викаат), односно денивелирано, нешто слично како обиколницата во Софија (сум ги видел сликите на форумов). Така ќе помине преку кружниот тек и нема да претставува никаков проблем.

Тоа е добра идеја, за издигнат автопат, коишто се применува во многу градови низ светот. Но од тоа што слушам, коштаат МНОГУ пари за оддржување. А како што сме ние за оддржување, денес има пари, утре нема, се сменила власт, нека пропадне таа инвестиција. Тоа е страшна работа, да возиш на мост или издигнат автопат што не е оддржуван, а одоздола да има улица кадешто бетон паѓа на секоја страна.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #209 Posted: 30-Sep-2011 at 15:07
Originally posted by nylon

Јас мислам дека кружниов тек нема да претставува пречка за "јужниот булевар". Смешно ќе биде убан автопат да се гради на земја. Барем во густо населените места, како што е и ова, треба да се изведе на виадукти (ако така се викаат), односно денивелирано
Планирано е во центарот да биде во тунел (плиток тунел по принцип ископај па покриј, бидејќи трасата е чиста), а накај периферија да биде во засек.
Back to Top
nylon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 168
  Quote nylon Quote  Post ReplyReply #210 Posted: 28-Sep-2011 at 11:51
Јас мислам дека кружниов тек нема да претставува пречка за "јужниот булевар". Смешно ќе биде убан автопат да се гради на земја. Барем во густо населените места, како што е и ова, треба да се изведе на виадукти (ако така се викаат), односно денивелирано, нешто слично како обиколницата во Софија (сум ги видел сликите на форумов). Така ќе помине преку кружниот тек и нема да претставува никаков проблем.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #211 Posted: 27-Sep-2011 at 23:39
Аманте бре луѓе! Па никаде не исклучен Јужен поради ова. Камо среќа да беше само ова, според вас "узурпирање" на трасата, што се нема, па за еден кружен ток од кој и не би имало потреба понатаму. Како така размислувате. Извинете за тонов, но стварно ме фрапира што читам вакви постови како да сте влегле во тематикава од завчера. Ако може да не водиме два паралелни муабета за истата тема.


Edited by lslcrew - 27-Sep-2011 at 23:40
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #212 Posted: 16-May-2011 at 22:02
На пример... може како за почеток да се даде простор по кој ќе биде трасата на ЈБ. На сликава е само делот во западно Скопје... ама во опција е цела траса до Драчево...

Ако биде подземја... тој простор е огромен и на него може да се изградат многу објекти со кои инвеститорот би ја повратил инвестиција... дури и да оди на нивна продажба по делови... пак мислам дека му се исплати, и така цената е висока, а по изградбата на ЈБ уште повеќе би скокнала...

Но, во опција може да влезе и цела Треска... И така стои празна... Но ќе зависи како ќе стои рамнотежата помеѓу износот на инвестицијата и првичните субвенции...

Еве слика за што мислам... Само зацртаната траса на ЈБ опфаќа простор од одприлика 17-18 хектари... без Треска...




Edited by FoSsiL - 16-May-2011 at 22:03
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #213 Posted: 16-May-2011 at 21:54
Крале... може тоа многу добро да се изрегулира ако се сака...

И не зборувам за фирмички... инвеститорчиња... зборувам за инвеститори... со голем обрт на пари на нивнити сметки и со големи инвестиции.... на тендер ќе се стави пример... искуство 10-20 години... брј на инвестиции... банкарска гаранција... проверка на сметка... и пример незнам... да располагаат со најмалку 200-500 милиони евра во секој момент на сметка... итн...
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #214 Posted: 16-May-2011 at 21:35
Originally posted by FoSsiL



Ми падна идеја за урбаниве автопати во Скопје. Поготово за Јужен.Мислам дека многу би било добро да се приватен инвеститор кој ќе го изгради. А за возврат да добие субвенции во недвижности низ Скопје и Македонија. Секако соодветно со износот за изградба на Јужен Булевар.Или пак, делумно со субвенции во недвижности, делумно во наплата на користењето на Јужен Булевар или субвенции со директни пари, што е многу подобро од земање кредит... Или пак тоа јавно-приватно партнерство... Што мислите вие. Би било добро или не.


Токму при ваквите „зделки“ се прават најмногу коруптивни зделки. Недвижностите во Скопје ќе ги проценат нереално ниско, и инвеститорот на јужен ќе ќари дупло поише од коштање на булеварот.

Ако веќе има толку недвижности - продај ги по пазарна цена, па гради булевар.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #215 Posted: 16-May-2011 at 20:42
Ми падна идеја за урбаниве автопати во Скопје. Поготово за Јужен.

Мислам дека многу би било добро да се приватен инвеститор кој ќе го изгради. А за возврат да добие субвенции во недвижности низ Скопје и Македонија. Секако соодветно со износот за изградба на Јужен Булевар.

Или пак, делумно со субвенции во недвижности, делумно во наплата на користењето на Јужен Булевар или субвенции со директни пари, што е многу подобро од земање кредит... Или пак тоа јавно-приватно партнерство...

Што мислите вие. Би било добро или не.



Edited by FoSsiL - 16-May-2011 at 20:44
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #216 Posted: 01-Nov-2010 at 17:59
Муабетиве за зградава се лица кои живеат во близина на трасата. Ме интересираше да видам ако има некој ДУП од таа област да видиме како се стои со маркици.

позз
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #217 Posted: 01-Nov-2010 at 15:56
Горчо отвори ја нишката за гуп-от, по последните постови ќе најдеш подетални верзии од гупот. Точно тука е трасата на јужен булевар. Инаку ако може точно да кажеш што си разбрал да знаеме кои се намерите ако ги има. Или па што точно била информацијата, да не е некој расипан телефон од човек на човек.

Edited by lslcrew - 01-Nov-2010 at 16:19
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #218 Posted: 01-Nov-2010 at 15:20


za vo Kisela Voda delot zboruvam ovoj pat, posle Seavus nakaj 11-ti Oktomvri




Edited by lslcrew - 01-Nov-2010 at 16:18
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #219 Posted: 01-Nov-2010 at 14:12
Од другари од Кисела Вода и населба 11-ти Октомври имам инфо дека треба да се гради траса: на некоја локација од оваа 41°59'1.74"N,  21°26'31.43"E, до следнава точка 41°58'49.93"N,  21°26'54.16"E

Clover, lsl Имате детален план да видиме ? какви се маркициве ? овдека
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #220 Posted: 21-Sep-2010 at 19:21
не ми е јасно како може да викаат дека сега бил моментот за реализација на еден ваков крупен и скап проект, а истовремено да се правдаат дека немале пари и време за други помали инфраструктурни проекти
и не ми е јасно како може да споредуваат пеесетина метри од Гоце Делчев со тунелот за Јужен булевар Dunno
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.160 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.