build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Дизел локомотиви

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213 23>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #201 Posted: 11-Nov-2012 at 17:25
знам дека биле во тесно,само се шалев.и кај нас да се има локмотиви на претек,нема да биде ваква ситуацијата,ама за жал немаме
Back to Top
tomo441 View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 21-Feb-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9
  Quote tomo441 Quote  Post ReplyReply #202 Posted: 11-Nov-2012 at 15:42
Originally posted by gjoko

не си го читал Марфи,затоа незнаеш зошто


Gjoko... nema vrska marfi so ova... nemale vo momentot mala masina (642) pa pratile golema (661) koja e mozno da nemala paren generator (zboram za letoto). Sega veke se startuva so greenje i redovno odat 661 so paren generator.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #203 Posted: 03-Nov-2012 at 00:58
не си го читал Марфи,затоа незнаеш зошто
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #204 Posted: 02-Nov-2012 at 22:47
Многу сум заинтересиран зошто МЖ пушташе дизел локомотиви кон Кичево во текот на целото лето, а штом дојде грејна сезона започнаа да сообраќаат дизел маневарки кои не можат да обезбедат греење во вагоните. Изѕемнав денеска во кичевскиот воз, разликата во цената на картата ја пренаменив за лекови.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #205 Posted: 25-Oct-2012 at 22:58
од Владимир(поздрав ако чита понекогаш)






и се спрема за ремонтување



Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #206 Posted: 16-Sep-2012 at 22:58
Originally posted by BOJAN

Ова би било практично идентично на минатата сезона, единствена новина ќе биде 712-103/104. Не е за во нишката дизел локомотиви, но ме интересира има ли некаква најава на кој воз би сообраќала 712-105/106 откога ќе биде заменета на Пелагонија Експрес? Можно е да се формира утрински експресен воз Скопје-Битола-Скопје или пак ќе биде вклучена во постојните патнички возови?

Па моментално распоредот на гарнитури за Битола е следниов:
Воз бр. 641/642 сообраќа 712-101/102
Воз бр. 643/644 сообраќа Кенеди
Воз бр. 541/540 сообраќа 712-105/106
Воз бр. 645/640 сообраќа Кенеди во работни денови (понекогаш во викенд сообраќа и шпанец-ги нема Велешаните во 640 за на работа во Скопје)
Најверојатно 712-105/106 ќе биде вклучена во редовниот турнус на патнички возови...
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #207 Posted: 16-Sep-2012 at 10:32
Originally posted by zookisk

Со исправен парен генератор ќе бидат:
661-146
661-234
661-235
661-236
661-238
и плус 4 моторни гарнитури:
712-101/102
712-103/104 (во сообраќај за отприлика еден месец- за Пелагонија Експрес)
712-105/106
712-107/108
Така да за претстојната зимска сезона ќе се задоволи турнусот на возови за Битола, Кичево и Кочани...


Ова би било практично идентично на минатата сезона, единствена новина ќе биде 712-103/104. Не е за во нишката дизел локомотиви, но ме интересира има ли некаква најава на кој воз би сообраќала 712-105/106 откога ќе биде заменета на Пелагонија Експрес? Можно е да се формира утрински експресен воз Скопје-Битола-Скопје или пак ќе биде вклучена во постојните патнички возови?
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #208 Posted: 15-Sep-2012 at 15:26
Со исправен парен генератор ќе бидат:
661-146
661-234
661-235
661-236
661-238
и плус 4 моторни гарнитури:
712-101/102
712-103/104 (во сообраќај за отприлика еден месец- за Пелагонија Експрес)
712-105/106
712-107/108
Така да за претстојната зимска сезона ќе се задоволи турнусот на возови за Битола, Кичево и Кочани...
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #209 Posted: 15-Sep-2012 at 09:59
Како стои МЖ-Транспорт со дизел локомотиви во моментов? Колку од нив се во сообраќај и колку имаат парен генератор за претстојната грејна сезона ќе има за патничките возови?
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 763
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #210 Posted: 14-Sep-2012 at 10:16
Eh da imavme nekoj kako Vladimir i vo JZ erata, sega ce imavme polna foto-arhiva so nasi vozila.
Roll%20eyes
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #211 Posted: 14-Sep-2012 at 09:38
дур мсе кај дизелките `ќе му крадам ` уште една слика на Владимир каде се прикажани сите видови на дизел локомотови што ги имаме на едно место


Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #212 Posted: 14-Sep-2012 at 00:04
МЖ 661-238



Uploaded with ImageShack.us
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #213 Posted: 14-Sep-2012 at 00:03
МЖ 661-146



Uploaded with ImageShack.us
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #214 Posted: 08-Aug-2012 at 10:16
За жал, наместо да се реконструира како што се говореше, дизел локомотивата 661-241 е извлечена од планираната поправка во депото и во моментов стои на отворено. Според нејзината актуелна надворешна состојба, треба да се вложат многу финансиски средства и труд за таа некогаш да се доведе во возна состојба.
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 763
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #215 Posted: 25-Jul-2012 at 12:04
Originally posted by zookisk

...дали до Словенија оделе македонски локомотиви но во Србија,Грција сообраќале сигурно...
 
Upotreba na lokomotiva od edna drzava za vleca vo druga drzava moze da se odobri samo so
medjudrzaven dogovor na drzavata-sopstvenik na lokomotivata i drzavata niz koja taa lokomotiva ce soobraca.
So eden vakov medjudrzaven dogovor vo toa vreme bil dozvolen i reguliran soobracajot na JZ-vozila vo Grcija.
Kolku sto mi e mene poznato ovoj dogovor se odnesuval samo na linijatata do Solunskoto pristaniste
poradi direkno prevzemanje na sirova nafta od brodovite.
 
Druga prikazna e vlecenjeto na teritorijata na togasnata Jugoslavija.
Lokomotivite od edna ZTO na JZ mozele da vlecat se do domasnata stranica na sosedna ZTO.
Na primer: lokomotiva na JZ-ZTO Skopje dokolku imalo potreba mozela da vlece do Belgrad
a lokomotiva na JZ-ZTO Belgrad se do Skopje itn.
Medjutoa, najpovolno mesto za zameni na Sk-Bgd lokomotivi bila stanicata vo Nis kade sto i
voobicaeno se vrsele ovie zameni.  
 
Imalo slucaevi na lokomotivi da vlecat (tovarni) vozovi i podaleku od sosednata ZTO medjutoa mnogu retko.
Ili pak, pricinata bila da se iskoristi odenjeto na lokomotivata na remont/revizija pa uz pat da se "prefrlat" i nekolku vagoni. :-))
Znaci ne bi ste imale bas sreca edna lokomotiva na JZ-ZTO Skopje da vidite vo Ljubljana i obratno, mada gletkata bi bilo prekrasna
! :-)
 
 
 


Edited by mon - 25-Jul-2012 at 12:07
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
MAPJAH View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 246
  Quote MAPJAH Quote  Post ReplyReply #216 Posted: 25-Jul-2012 at 10:33
Originally posted by zookisk

На првата слика 661-220 се наоѓа во Македонија поточно во станица Битола ако не се лажам додека 661-410 е сликана во Грција...Во 80-тите години локомотивите од ЖТП Скопје се праќале на испомош во Грција за превлекување на товарни возови (цистерни со нафта)...Инаку Бојан немам податок дали до Словенија оделе македонски локомотиви но во Србија,Грција сообраќале сигурно...
 
661-410 е сликана во пограничната станица Идомени во Грција.
 
Македонските електро локомотиви одеа до Ниш (патнички возови) и до Поповац (товарни возови) во Србија.
 
Парните локомотиви оделе до Белград (преку Ниш) и до Лапово (преку Косово Поле и Кралево) во Србија.
 
До Словенија па и Хрватска не оделе македонски локомотиви,
бидејќи не биле такви влечните реони во поранешна Југославија.
Но интересно е дека парните локомотиви не биле помалку брзи од електричните !!!
 
 
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #217 Posted: 14-Apr-2012 at 21:19
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #218 Posted: 11-Apr-2012 at 13:38
Локалниот воз Прилеп-Битола-Прилеп е составен од локомотива 642-401 и еден вагон...
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #219 Posted: 11-Apr-2012 at 10:30
Да, на линијата кон Кочани веројатно е дека ќе возат дизел маневарките со класични вагони, бидејќи Шпанците треба да сообраќаат кон Битола. Политика на штедење. Локомотивите Кенеди што возат кон Битола трошат премногу, поради тоа е одлучено тие да се повлечат, а на нивно место да сообраќаат Шпанците. За Кочани и Кичево би сообраќале дизел маневарки кои исто така трошат помалку гориво.
Back to Top
ko4ani View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 288
  Quote ko4ani Quote  Post ReplyReply #220 Posted: 10-Apr-2012 at 11:17
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213 23>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.164 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.