build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Аеродроми

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 108109110111112 124>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2181 Posted: 07-May-2009 at 22:07
Експропријацијата на земјиштето не е завршена


Турците, заедно со финансиери од ЕБОР, ги посетиле авиопристаништа и разговарале за деталите околу можното кредитирање на активностите за модернизација, како и за изградба на нов карго аеродром крај Штип


Турската ТАВ, која лани ја доби 20-годишната концесија за двата аеродроми, не се откажува од инвестицијата во земјава вредна 260 милиони евра. Подготовките за преземање на аеродромите од крајот на август се во тек. Како што дознаваме, делегација на турската компанија, која во земјава формираше своја компанија ТАВ Македонија, неодамна престојувала во земјава и извршила обиколка на аеродромите Александар Велики и Св. Апостол Павле, а била и на локацијата во Штип каде ќе се гради новиот карго аеродром. Во посета на двете авиопристаништа престојувале и претставници од Европската банка за обнова и развој (ЕБОР).
Од ТАВ работат темелна анализа на состојбата со аеродромите. Дознаваме дека на финансиерите од ЕБОР им ги презентирале своите инвестициски планови за модернизација на македонските аеродроми, а се разговарало и за техничките детали околу можното кредитирање на овие инфраструктурни проекти. Засега Турците не се директно вклучени во водењето и менаџирањето на аеродромите и тоа и натаму им е препуштено на домашни кадри и менаџери поставени од Владата.

За проширување на полетно-слетната патека на Александар Велики и за изградбата на новиот карго-аеродром во Штип треба да се експроприра земјиште од приватни сопственици. Од Министерството за транспорт и врски велат дека постапката за експропријација на градежно-неизградено земјиште за потребите на предвидените градежни инвестиции на аеродромите е во тек и се одвива согласно однапред предвидената динамика. На вчерашната собраниска Комисија за транспорт и врски беше усвоен Предлог-ребалансот на државниот Буџет, каде во делот што се однесува на буџетот на ресорното министерство беше дадено зелено светло за зголемување на ставката за експропријација на земјиште за потребите на аеродромите за 15 милиони денари или околу 243.000 евра.

Турскиот концесионер требаше да го преземе управувањето на скопскиот и охридскиот аеродром и да ги почне активностите за изградба на нов карго аеродром крај Штип уште во средината на декември минатата година, веднаш по потпишувањето на договорот со Владата. Поради финансиската криза, компанијата го пролонгира преземањето на македонските аеродроми за есеноска.

За менаџерите на ТАВ ова е одличен проект за чија реализација македонската влада нема да вложи ниту денар. Според договорот, во првите три години треба да инвестираат околу 260 милиони евра, при што најголем дел од средствата се за изградба на карго-аеродромот во Штип. Модернизацијата на аеродромите треба да почне најдоцна за три месеци од официјалното преземање, при што за реконструкција на скопскиот аеродром се предвидени 20 месеци, а за аеродромот во Охрид - 12 месеци.

Министерот за транспорт Миле Јанакиески веќе изнесе јасен и дециден став дека во оваа работа нема флексибилностт и дека во договорот има точно утврдени рокови за работите што треба да се реализираат. За незавршените работи во предвиден рок, ТАВ ќе плаќа пенали на дневна основа од 5.000 евра. Ако и во овој рок не ја заврши работата, договорот ќе биде раскинат.

http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=142A85966AF5554EB8D182F569D19926
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #2182 Posted: 03-May-2009 at 14:55
eve nekoj sliki od ohridskiot aerodrom
izvinite za slikite sto ne se kvalitetni deka slikav so mobilen telefon
 
1.
2.
a policaicite bea so maski poradi svinskiot gripBig%20smile
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2183 Posted: 13-Mar-2009 at 01:23
Јасно ми е дека има и луѓе кои егзистенцијата им зависи од земјиштето. Секако тоа ќе се реши но ќе се игубат многу време во години и живци. Ама има и голем дел кои не се во право. До нова година овде земјиштето се препродаваше со невидено темпо и се крена а цените на нивите на некој начин намерно. Ова е веќе чист бизнис во Македонија. Купуваш ниви кај што има проект во најава и после кукаш пред медиуми. Е сега покрај ваквите има и онакви кои страдаат ни криви ни должни. Лично познавам луѓе кои го направија ова токму со ова земјиште, затоа и си земам слобода да ги рогам прилично големпроцент од овие луѓе тука! Целата процедура сама по себе е дупка во закон и практично све е легално, а цената на земјиштето расте до плафон. Ова треба да се третира како проблем и да се замрзне катастерски било каква купопродажба од најава до експропријација.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2184 Posted: 13-Mar-2009 at 01:10
Ајдеееее пак истите жалопојки......
Со трактори против авионите

Седумдесетина земјоделци со дваесетина трактори вчера излегоа на протест на земјоделските површини во атарот на светиниколското село Мустафино. Таму турската компанија ТАВ, која доби концесија и за скопскиот и за охридскиот аеродром, од септември треба да гради карго-аеродром. Мустафинци се незадоволни од понудената цена за експропријација на нивите на кои ќе се гради аеродромот, а плодоуживателите бараат државата да им даде друго соодветно земјиште бидејќи ќе останеле без никаква егзистенција.

- Од државата на користење добив пет хектари земја под систем за наводнување. Сега не знам што ќе правам, од што ќе живеам. А морав да се регистрирам како земјоделец, да плаќам придонеси. Никој не кажува дали во замена ќе добиеме друго земјиште - се жали Васил Лазаров. Аеродромот ќе зафаќа површина од околу 400 хектари, од кои повеќе од 300 се во Светиниколско, а останатите во Штипско. Во атарот на Мустафино аеродромот делумно или целосно без добиената земја ќе оставел 22 плодоуживатели, а другите површини биле приватни имоти.

- Речиси нема ниедно од 180-те семејства во селото на кое нема да му биде експроприрано земјиште. Ние имаме по четири хектари земја, од кои половината ќе ни биде експроприрана. Ни се нуди срамно ниска цена од 200 денари за квадратен метар. Штипјани добија по 300 денари, а во Охрид и во Скопје квадратен метар чинел и по 20 или 25 евра. Ние сме повеќечлени земјоделски семејства и земјата ни е единствена егзистенција, па не знаеме како ќе живееме во иднина - велат Трајко Симонов и Милан Милковски.

Претседателот на Фондацијата за обнова и развој на Овче Поле, Никола Шалев, истакна дека проблемот мора итно да се реши бидејќи земјоделците биле во паника.

- Никој не е против изградбата на аеродромот, кој е од стратегиско значење за регионот, но се работи за егзистенционална загрозеност на ова население. Плодоуживателите ги извадивме од списоците на центрите за вработување, па што ќе прават сега ако не добијат друга земја. Сопствениците на имоти, пак, треба да добијат разумно обесштетување - рече Шалев. Од Министерството за земјоделство се категорични дека сите проблеми ќе бидат решени и нема причина за протести.

- Се работи за ист аеродром и за земја во ист регион, па и светиниколските земјоделци, како и штипските, ќе добијат по 300 денари од квадратен метар за нивните имоти. Хидросистемот ќе функционира и по изградбата на аеродромот. Иако државата нема таква обврска, плодоуживателите ќе добијат во замена други површини државно земјиште - ни изјави вчера директорот на Државниот инспекторат за земјоделство, Ванчо Димитриев.

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=A505E6E2FE6F35459CFDB6A8D3362514
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2185 Posted: 08-Feb-2009 at 04:00
Originally posted by lslcrew

Инаку ако се срушил покривот, тогаш е вероватнно и кај нас да има таква опасност да се сруши!
Ако потсеќа визуелно не значи дека конструкцијата е иста, ниту пак околностите.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2186 Posted: 07-Feb-2009 at 17:53
Па изгледа тоа беше непосредно пред да се сруши, пред 4-5 години тука некаде! Инаку ако се срушил покривот, тогаш е вероватнно и кај нас да има таква опасност да се сруши! Да не знаеш поради кои причини се срушил покривот?! Јас убаво се сеќавам дека стаклата ми изгледаа онака како прљави, онака како да беше се зарѓано од надвор. Ме изненади дека една толку реномирана држава, првиот поглед што го добив за нејзе не беше баш позитивен токму поради аеродромската зграда!
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #2187 Posted: 07-Feb-2009 at 17:42
Originally posted by lslcrew

Токму тој терминал што го посочуваш Linea го имам искусено пред неколку години. Просториите внатре што се чекалниците и фришоповите се онака некако интересни како да се наоѓаш во некоја оранжерија. Башка тој аеродромот CDG е испреплетен со некои автопати со некои клучки и изгледа како по иста клучка да се движат и автомобили и авиони што слетуваат/полетуваат! Сликите од аеродромот ми изгледаат како да се доста понови пошо јас го памтам во некоја позапуштена состојба, стаклата ми изгледаа малку како неоддржавани.


Не знам дали е ова офтопик, но ти најверојатно си бил таму пред да го реновираат. Пред 4 години отприлика покривот се срушил и загинале 4 лица. Сега е реконструиран и затоа ти изгледа нов
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2188 Posted: 07-Feb-2009 at 17:33
Токму тој терминал што го посочуваш Linea го имам искусено пред неколку години. Просториите внатре што се чекалниците и фришоповите се онака некако интересни како да се наоѓаш во некоја оранжерија. Башка тој аеродромот CDG е испреплетен со некои автопати со некои клучки и изгледа како по иста клучка да се движат и автомобили и авиони што слетуваат/полетуваат! Сликите од аеродромот ми изгледаат како да се доста понови пошо јас го памтам во некоја позапуштена состојба, стаклата ми изгледаа малку како неоддржавани.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #2189 Posted: 07-Feb-2009 at 17:27
напиов проект делува како микс од двата. самиот терминал е ист како оној во Дубаи додека модуларниот дел со капиите се како во Париз.

Како и да е не ми го нарушува сето ова впечатокот. Многу малку аеродроми во светов се вистински архитектонски ремек дела според мене поголемиот дел се градат според шаблон.
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #2190 Posted: 07-Feb-2009 at 17:24
За споредба: планираната реконструкција на „Александар Велики“

Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #2191 Posted: 07-Feb-2009 at 17:22
Дечки, можеби аеродромот во дубаи ве потсеќал на нашиот, но терминалот 2е (Шарл де Гол) е скроз на скроз идентичен: зборам за планираната реконструкција

1.


2.


3.


4.



Edited by La Linea - 07-Feb-2009 at 17:22
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2192 Posted: 07-Feb-2009 at 17:02

Го видов јас аеродром уште рееска кога го постираше. Да стварно има сличности!
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #2193 Posted: 07-Feb-2009 at 16:55
luge sto vi e Big%20smile 
neli licit kako nasiot?
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #2194 Posted: 07-Feb-2009 at 15:23
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2195 Posted: 30-Jan-2009 at 02:33
Оваа кампањава веќе толку за кратко време се излити некако! Практично и нема ефекти повеќе. Пораката е пратена, ама џабе што е пратена. Пред некој ден слушам еден владин член (ај да не кажам кој да не ме докачи и мене руката железна па да излезам национален предавник.....) изјавува како некоја си компанија дошла тука поради профит. Ама го кажува она со тон како да дошол ѓаволот у Македонија и да ги осиромашува локалниве граѓани. Слушам и се чудам, не ми се верува, чоече што кажува типов!!! Малку може би избегав офтопик ама нека не ве чуди инвестицијава кога комплет ќе си отиде одтука и воопшто нема да се реализира како и дузина други најави! Тоа што еден будала ќе заеба за 4 години, 100 паметни за 4000 години нема да можат да оправат!
Back to Top
kire85 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2007
Location: Düsseldorf
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote kire85 Quote  Post ReplyReply #2196 Posted: 29-Jan-2009 at 20:31
Previous

apsolutno se soglasuvam!!! da se reklamira edna zemja so svoite uslovi za biznis i investiranje e del od politikata na sekoja zemja i site evropski zemji porano ili podocna imaat pominato niz toa! Nema apsolutno nikakov prostor za zamerka na ovoj plan!
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #2197 Posted: 26-Jan-2009 at 22:39
Originally posted by zabegan

мене ова инвест ин маседониа ми личи на последен крик за помош, просиме во стилот: Дај жити се пет денари господ да те благослови



Кампањите за привлекување на инвеститори се нормални за сите земји, нема ништо просјачко во оваа кампања. Офтопик
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #2198 Posted: 26-Jan-2009 at 22:35
мене ова инвест ин маседониа ми личи на последен крик за помош, просиме во стилот: Дај жити се пет денари господ да те благослови

Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #2199 Posted: 26-Jan-2009 at 21:26
Еве неколку мои слики од Аеродром Скопје...За баксуз, апаратот ми тресна на аеродром во Загреб и сликите се со ужасен квалитет но тоа е тоа... Некои од моите впечатоци се-
1) Скалите за качување во авион немаат покрив, многу се високи, што претставува проблем за постарите.
2) Нема никаков превоз од терминалот до авионот. И во Загреб нема цевки-излези но има минимум 10тина одлични автобуси кои те носат до авионот. Кај нас мораш да одиш пешки. Дополнителен резил беше и замрзнатата писта зимоска, при што едно службено лице ги предупредуваше сите патници со ВНИМАВАЈТЕ-МНОГУ СЕ ЛИЗГА...А знам дека има еден доста солиден зглобен автобус (со супер дизајн, бело-портокалово-син), но тој стои паркиран. Какава функција има никој не знае!
3) Пунктовите за пасошка контрола се само 2 на број. Плус има некакво идиотско разделување на ДОМАШНИ и СТРАНСКИ (ЕУ И НЕ-ЕУ), кое патем никој не го почитува, ниту патници ниту надлежни.







И последниот резил- ИНВЕСТИРАЈТЕ ВО МАК:
Ја поздравувам кампањата НО: да напишеш дека Македонија е земја со EXCELLENT INFRASTRUCTURE (Wi Fi country) си е срамно и чиста лага, небаре на секој странец не му станува јасно колку е ОДЛИЧНА ИНФРАСТРУКТУРАТА кога ќе го види мизерното зградуле на аеродромот.


Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2200 Posted: 21-Jan-2009 at 17:12
41°49'36.85"N  22° 3'41.20"E


Насока на писти 13/31  Big%20smile


Edited by Cloverstack - 21-Jan-2009 at 17:21
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 108109110111112 124>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.836 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.