build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Аеродроми

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 113114115116117 124>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2281 Posted: 30-Sep-2008 at 15:58
Во контекст на предходната вест ги постирам сликиве од аеродромот Ататурк.





































Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2282 Posted: 30-Sep-2008 at 15:54
Да да видов! Па тоа не е само моја желба, тоа е една од предусловите за станување конкуренетен аеродром. Ајде само напред, па ќе видиме што ќе излезе.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2283 Posted: 30-Sep-2008 at 15:52
ЛСЛ, ако Турците се навистина сериозни и ако се оди добро, ќе ти се оствари желбата за трансфер Thumbs%20Up
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2284 Posted: 30-Sep-2008 at 15:35

Скопскиот аеродром ќе биде број 1 не само на балканот

30.09.2008 15:14
 

 

Во Истанбул може да се стаса на сите можни начини. Сепак, најголемиот број туристи во турската економска престолнина патуваат со авион. Првата и последната импресија за овој 12-милионски град ја добиваат на аеродромот „Кемал Ататурк“.

Го изгради и го стопанисува компанијата ТАВ, истата што ќе ги модернизира аеродромите во Македонија. На аеродромот на кој во секоја минута слетуваат или полетуваат по неколку авиони, не пречека првиот човек на оваа компанија, една од најмоќните во Турција, Сани Шенер, истиот кој во Скопје го стави потписот на концесискиот договор.

Не поведе на прошетка по аеродромот која не можеше да биде куса бидејќи станува збор за огромен простор. Истанбулскиот ќе биде само урнек за скопскиот.

„Ќе направиме макета на овој во Македонија, но ќе биде помал. Помала верзија на истанбулскиот аеродром, кој е најдобар во Европа“, изјави Сани Шенер.

ТАВ во Скопје ќе гради нова терминална и административна зграда и ќе ја продолжува пистата, Охридскиот ќе го реконструира, а во Штип ќе прави нов аеродром.

Двесте милиони евра се многу пари. Прометот на патници ќе мора да расте за концесионерите во наредните 20 години да си ја повратат инвестицијата.

„Очекуваме пет милиони патници во Македонија. Но за да се постигне оваа бројка, не доволно само да направите аеродром. Хотелите и останатите придружни бранши мораат да се подобрат во Македонија. Јас верувам во оваа земја. На аеродромот „Ататурк“, во 2000, кога го зедовме аеродромов, бројот на патници беше десет милиони. Сега таа бројка изнесува 24 милиони. “, рече Сани Шенер.

Со пет милиони патници годишно, Скопскиот ќе биде прв аеродром, не само на Балканот. На прашањето дали е ова остварливо, Турчинот одговара уште поамбициозно.

„На Балканот...Мислам дека е Виенскиот. Ви реков, ние сме многу амбициозни. Виена ќе ни биде конкуренција. Нема да кажам Тирана, зошто треба да се размислува во пошироки рамки. За Македонија ние имаме големи планови

Во Истанбул летаат најпознатите светски авиокомпании на повеќе од сто дестинации во светот. Турците планираат дел од големите имиња да ги преселат во Скопје. Александар Велики да го направат концесиски трансфер аеродром.

Главниот менаџер е строг, ама вработените на македонските аеродроми не треба да се плашат за своите работни места. Нема да биде отпуштен ниту еден, но од сите ќе се бара да работат поефикасно.

Македонија ќе добие аеродром со кој ќе се гордее, а „Александар Велики“ ќе си го заслужи името, не уверува нашиот домаќин.

По една година нема да можете да го препознаете. Реконструкцијата почнува за деведесет дена.

http://a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=98271

Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #2285 Posted: 27-Sep-2008 at 21:01

pbanks, Toa P to sto ti znachi??

Nego kako sto gledam Turcive ne se mnogu optimisti za kargo aerodromot vo Stip, ocigledno e deka nema da mislam deka ke napravat nekoja paricka tamu. Pa tuka se aerodromskite taksi ke lapnat nesto sigurno.


Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #2286 Posted: 27-Sep-2008 at 19:09
Полeтување од Охрид Убаво клипче се гледа малце и терминалот


Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #2287 Posted: 27-Sep-2008 at 12:56
Аеродромов стварно ветува Thumbs%20Up Ова дефинитивно ќе биде проект што ќе биде супер за следење.

Само што се нервирам што материјалите повторно не ни се достпани по интернет.

Еве извадив една слика од клипот на А1



А еве го и клипот од А1




Edited by pbanks - 27-Sep-2008 at 12:57
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #2288 Posted: 25-Sep-2008 at 20:06
Clover, Ako si primetil ima i VIP aerodrom izgradeno glanc nov od levata strana na Aerodromot. I da ne se pomeshame ne mislam VIP za Mobiltel Austria mislam VIP za povazhni faci sto ke dojdat vo Aerodromot i da ne chekaat vo redici pravo tamu da gi odnesat i po brzo da pominat pasoshka kontrola. Sekoj Aerodrom ima takvo chudo.

E toa e nova zgrada izgradena ili renovirana dali ke ja rushat taa zgrada ili pa ke ja ostavat taka??


Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2289 Posted: 25-Sep-2008 at 18:35
Originally posted by lslcrew

На која клучка мислиш?! Онаа меѓу М1 и М3 или онаа за пристап кон аеродромот.


Не туку таа новата што се спомнува дека треба да се гради.

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2290 Posted: 25-Sep-2008 at 18:29
На која клучка мислиш?! Онаа меѓу М1 и М3 или онаа за пристап кон аеродромот.

Башка ме интересира дворот околу аеродромот како ќе го уредат и што се планира со паркирањето?
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2291 Posted: 25-Sep-2008 at 18:08
Туку каде точно ќе се гради новиот терминал? Изгледа ќе го зафаќа просторот на стариот плус проширување према север, со што плус би се овозможила фазна изградба и релативно нормално функционирање до целосно комплетирање на новиот и рушење на стариот.
Друга можна опција е комплетно поместување кон север, од другата страна на контролната кула, а со тоа би се зафатила голема површина од постоечкиот воен дел на аеродромот.
Мене лично првата варијанта ми изгледа поверојатна.

Исто ме копка и она околу новата клучка...

Ајде веќе еднаш нека постават материјали на сајтот на ТАВ   Shake


Edited by Cloverstack - 25-Sep-2008 at 18:09
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #2292 Posted: 25-Sep-2008 at 16:09

Pa kaj mozhe da bide Aerodrom promashena investicija? Tie si imaat monopol lugeto ke patuvaat sea ushte da gi skinat vizite vo Evropska Unija pa ke bide mnogu po lesno za site.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #2293 Posted: 25-Sep-2008 at 15:31
Супер изгледа замислата за скопскиот аеродром, иако се сомневам во тоа дека би можело да стане регионален центар. Да не заборавиме дек Косово си го форсира својот аеродром во Приштина, Србите оној во Ниш, па не знам како тоа нашиот аеродром ќе се стекне со толку многу патници! Се надевам дека нема да биде промашена инвестицијаQuestion!
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #2294 Posted: 25-Sep-2008 at 15:24
Abe ruski granati bile toa LOLLOL

Fantasticno nema sto, dobro e shto stavile klauzi da ne im tekne slucajno da zakasnuvaat.

Ali kako sto se pisuvase po mediumite, dali Turcite ke go izgradat kargo aerodromot vo Shtip? imashe nekolku nedorazbiranja so toa.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2295 Posted: 25-Sep-2008 at 11:34
Пак протече покривот на Аеродромот во Тбилиси

Во обилните дождови на крајот на минатата недела во Грузија, повторно настрадал покривот на Меѓународниот аеродром во Тбилиси кој го градеше турски ТАВ.
Интернет изданието на "Џорџија тудеј" од 22 септември пренесува:
"Немилосрдните врнежи го оштетија покривот на Меѓународниот аеродром во Тбилиси и ја поплавија железницата во близина на Аеродромот". Теа Табиџи, претставник на државната компанија за аероконтрола "Тав-Грузија", изјави дека штом ќе се подобрат временските услови, во рок од две недели компанијата ќе изврши поправки на покривот на аеродромот, што ќе чини околу 1,2 милиони евра.
"Дождот го оштети покривот и секторот за пристигнувања. Подот беше поплавен. Компанијата планираше да ја заврши изградбата на Аеродромот во август, меѓутоа странските работници не сакаа да дојдат во земјата поради војната, а и временските услови не беа погодни за изведување на градежни работи", изјави Табиџи.
Аеродромот во Грузија е еден од аеродромите кои ги изградил турскиот конзорциум ТАВ. Досега четири пати имал проблеми со покривот. Отворен е на 7 февруари лани. Турската компанија "Тепе- Акфен-Вие" (ТАВ), во соработка со градежната фирма "Урбан", го изградила аеродромот во кој се вложени околу 62 милиона долари. Концесијата
е на 15 години. Конструиран е да опслужи 1.500 патници на саат.
Инцидентите со Аеродромот наскоро по отворањето ги поттикнале
прашањата дали Аеродромот е навистина добивка за
Грузија или, како што проценила опозицијата, скапа грешка. (А.С.)

http://www.vest.com.mk/default.asp?id=157467&idg=8&idb=2483&rubrika=Makedonija

Crazy

Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #2296 Posted: 25-Sep-2008 at 11:15
Cheers Yes 
 
Фала богу и ова конечно бидна. Новиот аеродром дефинитивно не ме разочара (како што до негде очекував со оглед на сите заебанции), напротив ми се допаѓа иако од сликите што ги имаме сега за сега и тоа краткото клипче на а1 не може баш убаво да се види и оцени, ај ќе почекам малце пред да го стаам овој смајли (  Drool   )  Big%20smile .
 
 
 
Него ај последен пат да го спомнам штипскиот, дека нема никаква логика (барем финансиска ) да се гради овој аеродром ни покажува фактот дека ТАВ ќе го изградат и одма ќе и го поклонат на државата Nuts значи не само што не гледаат шанса да си ја вратат инвестицијата, дури не го сметаат ни за рентабилен па одма се ослободуваат од него, значи нејќат ништо да имаат со штипскиот. Е сега дали ќе добиевме "подобар" скопски да не постоеше условот за аеродром во штип никогаш нема да дознаеме. Ај доста негативност се надевам дека на крај скопскиот во живо ќе биде и поубав од рендериве. Cheers 
 
 

Турски „ТАВ“ ги презеде македонските аеродроми

Турската компанија нема да го стопанисува карго-аеродромот во Штип, туку само ќе го изгради, а потоа Владата ќе процени дали таа ќе оперира со него или ќе бара друг концесионер


Министерот Миле Јанакиески и директорот на „ТАВ“, Мустафа Сани Шенер (десно), најавија инвестиција од 200 милиони евра за модернизација и изградба на аеродромите

Турската компанија „ТАВ“ вчера потпиша договор со Владата со што ги доби под концесија аеродромите во Скопје и во Охрид, „Александар Велики“ и „Св. Апостол Павле“ во наредните 20 години и се обврза да изгради нов карго-аеродром во Штип.

Потписниците на договорот, министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески и главниот извршен директор на „ТАВ“, Мустафа Сани Шенер, најавија инвестиција од 200 милиони евра во модернизација и изградба на аеродромите и подобрување на аеродромските услуги.

- Македонија заслужува ваква инвестиција, која ќе овозможи подобрување на услугите за македонските граѓани и за сите што ќе доаѓаат во државава. Владата нема да биде флексибилна ако концесионерот не ги исполнува навреме условите од договорот. Нема да има простор за одложување, затоа што постојат точно определени рокови - истакна Јанакиески.Модернизацијата на аеродромите треба да почне најдоцна за три месеци, при што за реконструкција на скопскиот аеродром се предвидени 20 месеци, за аеродромот во Охрид 12 месеци и 3 години за изградба на карго-аеродромот во Штип. Турската компанија, според договорот, нема да го стопанисува карго-аеродромот, туку само ќе го изгради. Владата потоа ќе процени дали таа ќе оперира со него или ќе бара друг концесионер.

Министерот за транспорт објасни дека сите вработени од државното аеродромско претпријатие ќе бидат преземени од новоформираното претпријатие „ТАВ Македонија“, кое, покрај компанијата „ТАВ“, како негов стопроцентен сопственик, е потписник на договорот за концесија.

Според Јанакиески, државата во наредните 20 години може да очекува прилив меѓу 30 и 40 милиони евра во буџетот од издавањето под концесија на аеродромите. Надоместокот што ќе го плаќаат турските инвеститори секоја година ќе зависи од бројот на патниците на аеродромите. Сегашната бројка од 500.000 патници годишно, според министерот за транспорт, треба да се зголеми на два до три милиони.Главниот извршен директор на „ТАВ“ вети дека ќе изгради модерни и современи аеродроми, за што во наредните три години ќе инвестира 200 милиони евра, како и дополнителни инвестиции ако биде потребно за успешно оперирање со аеродромите.

- Аеродромите се порти при влез во секоја земја. Патниците што доаѓаат во една земја го добиваат првиот впечаток кога пристигнуваат, а последниот кога си заминуваат. Веруваме во иднината на земјата - рече Сани Шенер.Турски „ТАВ“ беше единствена компанија на јавниот оглас што го распиша Владата за издавање на аеродромите под концесија. „ТАВ“ на скопскиот аеродром треба да изгради нова терминална зграда, да ја продолжи полетно-слетната патека, да изгради паркинг за автомобили, пристапен пат со нова клучка, да инсталира системи за земска навигација, да воспостави комунална инфраструктура, да ја догради административната зграда и да изгради нов карго-терминал, противпожарна станица и нов паркинг за воздухоплови. На охридскиот аеродром за една година е предвидено реконструирање на постјниот паркинг, реновирање на објектите во карго-ентарот, изградба на ВИП-објект, реконструкција на административната зграда и набавка на нова опрема. Карго-аеродромот во близина на Штип треба да биде готов за три години. Намерата на Владата е во иднина да функционира како алтернативен за цивилната авијација.

„ТАВ“ оперира со три аеродроми во Турција, вклучувајќи го и најголемиот истанбулски аеродром „Ататурк“. Во Тунис, исто така, оперира со три аеродроми и со уште два во Грузија. Во тек е изградба и на аеродроми во Катар и во Каиро.

Марјан Блажевски

 
 
 
Ова чисто ради сликичката Big%20smile
 

ПОТПИШАН ДОГОВОРОТ СО КОНЦЕСИОНЕРОТ НА АВИОПРИСТАНИШТАТА


ТАВ Македонија ќе ги стокми аеродромите


Државата во наредните 20 години од наплата на надоместокот за концесија ќе собере до 40 милиони евра


ТАВ Македонија е компанијата која ќе ги модернизира и концесионира аеродромите во Скопје и во Охрид и ќе го гради карго-аеродромот кај Штип. Договорот вчера го потпишаа министерот за транспорт Миле Јанакиески и директорот на турски ТАВ, Мустафа Сани Шенер. Тој вети дека од скопскиот аеродром ќе направи модерно авиопристаниште со кое сите ќе се гордеат.
- Ова е одличен проект за чија реализација македонската влада нема да вложи ниту денар. Аеродромите се сликата за една земја и преку нив патниците го добиваат првиот впечаток кога влегуваат или излегуваат од неа - рече Сани Шенер, по потпишувањето на договорот.
Министерот Јанакиески нагласи дека ова е прва концесија од ваков тип што се дава во земјава.
- Македонија заслужува ваква инвестиција која ќе овозможи подобрување на услугите за граѓаните и за сите што ќе доаѓаат во државата - истакна Јанакиески.

Според него, покрај модерни аеродроми, државата во наредните 20 години очекува од наплата на надоместокот за концесија прилив во буџетот од 30 до 40 милиони евра.
- Износот на надоместокот што ќе го плаќаат турските инвеститори секоја година зависи од бројот на патниците на аеродромите. Од сегашната бројка од 500.000 патници на годишно ниво, проценките се дека за 20 години ќе има пораст од два до три милиони луѓе што ќе поминат низ аеродромите - објасни Јанакиески.

Во првите три години, турски ТАВ ќе инвестира над 200 милиони евра. Најголем дел од средствата ќе бидат вложени во изградба на карго-аеродромот во Штип, но со него турската компанија нема да стопанисува.
- Во документацијата имаше опција со штипскиот аеродром да стопанисува Владата или идниот концесионер. Три години по изградбата на штипскиот аеродром ќе бараме друг концесионер, или пак државата ќе стопанисува со овој аеродром, кој на почетокот ќе биде во функција на слободната економска зона во Штип - појасни Јанакиески.

Акционерското друштво за аеродромски услуги продолжува да функционира, а сите вработени ќе бидат преземени од новото претпријатие ТАВ Македонија.
- За незавршена работа во предвиден рок компанијата ќе плаќа дневни пенали од 5.000 евра и ако во тој рок не ја заврши работата, ќе се раскине договорот - увери Јанакиески.

(С.Бл)
ФОТО: Д. Андоновски



Edited by vardar - 25-Sep-2008 at 11:16
Back to Top
maestro View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 02-Aug-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 505
  Quote maestro Quote  Post ReplyReply #2297 Posted: 24-Sep-2008 at 19:43

Е ова е веќе мнооооогу подобро!
Генерално ми се допаѓа, па ај ги чекаме резултатите
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #2298 Posted: 24-Sep-2008 at 19:42
Да ти кажам право и мене ептен ми прави кејф, се надевам нема да го сменат ова што го гледам HEHEH
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2299 Posted: 24-Sep-2008 at 19:35


Го видов клипчето на вести. Терминалот ми прави мерак Big%20smile

Cheers


Edited by Cloverstack - 24-Sep-2008 at 19:36
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #2300 Posted: 24-Sep-2008 at 18:53

урски „ТАВ“ ги зеде аеродромите под свое

goran-petreski.jpg Горан Петрески
 
24.09.2008 19:22
 

 

Ставен е потпис за старт на проектот што на аеродромите во Скопје и Охрид треба да им донесе европски изглед. Двете авиопристаништа во земјава, кои повеќе наликуваат на несредена автобуска станица во неразвиениот свет и го даваат првиот впечаток за Македонија, за две години треба да станат модерни регионални аеродроми кои ќе го поврзуваат Балканот со останатиот дел на светот.

Бизнисот го презема турската компанија ТАВ која има богато искуство во оваа дејност. Оперира со три аеродроми во Турција, три во Тунис, два во Грузија.

На многумина македонски граѓани можеби им е познат аеродромот во Истанбул. Ако скопскиот барем малку наликува на него по реконструкцијата, „Александар Велики“ ќе си го заслужи името.

„Ние веруваме во иднината на Македонија и и ветуваме на Владата и на народот на Македонија дека ќе изградиме врвен аеродром во Скопје со кој сите ќе се гордеат“, рече Мустафа Сани Шенер, претседател на УО на ТАВ.

Освен реконструкција на охридскиот и скопскиот, турските инвеститори се обврзани да изградат и карго аеродром во Штип. Инвестицијата се проценува на околу 200 милиони евра.

За возврат Турците ги преземаат аеродромите под концесија на 20 години.




 

„Сите вработени до еден ќе бидат преземени од новото претпријатие што е формирано и што е потписник на концесијата“, изјави Миле Јанакиески, министер за транспорт и врски.

Роковите за реализација на проектот во Македонија се куси. За помалку од две години, „Александар Велики“ во Скопје треба да добие нов терминал, нова писта и нова административна зграда.


http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=98021

Eve prviot izgled na novite aerodromi

"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 113114115116117 124>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.605 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.