build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Аеродроми

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 116117118119120 124>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #2341 Posted: 25-Aug-2008 at 13:02
Неможам а да не се сомневам дека овој дебакл се должи на глупоста со вметнувањето на аеродромот во Штип во пакет Wallbash

Компанијата “ТАВ“, единствена со понуда за концесија на македонските аеродроми

Турската компанија “ТАВ“, е единствената што доставила понуда во втората фаза од постапката за давање на концесија на аеродромите “Александар Велики“ – Скопје и “Свети Апостол Павле“ – Охрид и за изградба на карго-аеродромот во Штип.

“Денеска до архивата на министерството за транспорт и врски пристигна само една понуда за концесија на аеродромите и тоа од турската компанија “ТАВ“, изјави претседателот на Комисијата за евалуација на тендерската документација Игор Јанушев на денешното јавно отворање на доставената понуда.

“На 15 јули беше објавена втората фаза за постапката на давање на оваа концесија. До денескан поминаа 42 дена, а согласно законот рокот е минимум 40 дена. Во меѓувреме беа организирани неколку настани се' со цел да се добие што поконкретна и подобра понуда. Со самото почнување на постапката на 15 јули започна да функционира базата на податоци. На шести август се одржа конференција на понудувачите во владата, додека на седми и осми август имаше посета на локацијата на аеродромите“, додаде Јанушев.

Во втората фаза од постапката за издавање на македонските аеродроми под концесија беа квалификувани четири компании и тоа “ТАВ“ од Турција, “Виена Интернационал Аирпорт“ од Австрија, “Хочтиф“ од Германија и “ЕГИС“ - Коуптхинг Сингер анд Фриедландер“ од Франција и Велика Британија. Јанушев соопшти дека согласно предвидената динамика, комисијата примила околу 500 прашања од сите четири понудувачи, како и голем број на забелешки и коментари во однос на предлог договорот за концесија. Одговорите биле доставени на 16 август до сите четири компании.

“Во наредниот период комисијата ќе заседава и ќе изврши целосна и темелна евалуација на целокупната доставена документација. Во наредниот период ќе следи потпишување на договорот и регистрација на фирма за посебна намена.



http://www.netpress.com.mk/vest.asp?id=38144&kategorija=2
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #2342 Posted: 24-Aug-2008 at 22:19
Cheers

ВО 12 ЧАСОТ

Се отвораат понудите за аеродромите

Денеска во 12 часот во просториите на Министерството за транспорт и врски јавно ќе бидат отворени понудите од втората фаза од постапката за давање под концесија на аеродромите Александар Велики во Скопје и Св. Апостол Павле во Охрид, како и изградба на карго аеродромот во Штип. Во втората фаза влегоа австриската Vienna International airport, ТАВ од Турција, Hochtief од Германија и француско-англискиот конзорциум EGIS Koupting Singer & Fridlander.
Аеродромите ќе се даваат под концесија на 20 години, а со ова се очекува и конечна нивна модернизација во европски стил.


http://www.vecer.com.mk/?ItemID=422CAC03B3AC8A4E97665B33F6C9BE07
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #2343 Posted: 18-Aug-2008 at 04:47
да но да претпоставиме дека нато ќе го користи аеродромот турбо доколку криволак го стопанисуваат, во тој случај мислам дека пристапот кон штипско од старт нема да биде многу поволен сепак ветерниците ем се високи ем на високо ги поставуваат ем густо а најавите се дека цела европа е заинтересирана за тој регион, па по некоја логика затоа и се прашувам во таков случај колку истите тие фарми ќе бидат некакво ограничување за воената машинерија, но мислам дека тоа ќе биде последен проблем но го спомнам чисто како дилема не и како неповолен факт...
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2344 Posted: 18-Aug-2008 at 04:18
beton, ми промакнал твојот претпоследен пост...

Можеби има вистина во тоа што го кажуваш во последните два поста во врска со комбинаториките на НАТО присуството кај нас, особено во отсуство на друго логично објаснување.
Но сепак тешко дека ќе дознаеме за сигурно, барем не доека на работите не погледнеме наназад...


Единствено морам да ти ставам замерка на ова:
но единствена дилема ми се ветерниците кои ги најавуваат за во штипско и како и колку можат истите да бидат проблем за авио сообраќајот на тој потег каде е планиран аеродромот

Мислам дека ветерниците не се ни од далеку толку високи (ни најголемите), за да би преставувале опасност за авиосообраќајот. Ако авион (особено поголем) се најде толку ниско за да биде загрозен од ветерница, реално загрозеноста ќе му биде многу поголема од самиот факт што се наоѓа толку ниско...
Нормално, на самиот праг на пистата јасно дека ќе нема никакви ветерници LOL
На крајот на краиштата големи ветерници имаат никнато по цела планета, сигурно и на места со густ авио-сообраќај... Мислам дека ветерниците не се ни најмал проблем vis-a-vis потенцијалниот аеродром кај Штип.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #2345 Posted: 18-Aug-2008 at 03:56
абе и вие сега кршите клечки те министер, растојание, градоначалник... не дека и тоа нема некаков ефект, но сепак мислам дека се работи за експресно решение исклучиво заради криволак, па тоа нато воопшто не сака да се меша со никаков цивилен сообраќај а вака карго демек ајде , колку карго авиони дневно ќе слетаат во штип? сигурно не повеќе од два и тоа во сезона нема одма сите да се префрлат на авио сообраќај, а чисто заради не дигање прашина се оправдува во моментов аеродромот како карго, па од авион се гледа дека е тоа само фарба, а доколку сакаме можеме помали карго писти да направиме и во секое село еве два примера првиот од Tegucigalpa airport Honduras а вториот од Saba airport Netherlands Antilles

Tegucigalpa за големи авиони 1000 метри писта


Saba за мали авиони 400 метри писта


Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2346 Posted: 18-Aug-2008 at 02:18


Игрите се матни, мотивите се нејасни... Wallbash
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2347 Posted: 18-Aug-2008 at 02:06
Треба да се движиме во правец на некое прилично исто растојание, рамномерно да го поставиме аеродромот да добиеме некоја оптимална покриеност врз целата територија. Струмичко-гевгелискиот регион е идеален за тоа, од авион се гледа (во вистинска смисла). Најголем глупак може да го заклучи тоа.

Дури и министерот Ташковиќ кој не е дел он новата влада, по самото излегување од владата даде изјава која гласеше дека Овче Поле имало нафта, тамо не требало да сме правеле, но не сум сигурен дали кажа нешто за Струмичкиот регион. Очигледно притисокот кој го трпел веќе не го трпи па сега може слободно да каже. Еве завчера имаше и изјава од Заев (можеби е намерата да се насочи јавното внимание во друга насока, но нема везе).
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2348 Posted: 18-Aug-2008 at 01:59
Originally posted by lslcrew

Штипскиот регион целосно може да ги задоволи потребите со употреба на скопскиот аеродорм, а посебно со изградбата на регионалниот пат од Миладиновци.


Да и јас мислам дека барем кога се збори за Штип конкретно, скопскиот аеродром е во непосредна близина и за македонски потреби би било глупо да на тоа растојание да се прави уште еден поголем аеродром. Особено со подобро патно и железничко поврзување, работата станува уште поглупа...
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2349 Posted: 18-Aug-2008 at 01:43
Штипскиот регион целосно може да ги задоволи потребите со употреба на скопскиот аеродорм, а посебно со изградбата на регионалниот пат од Миладиновци.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #2350 Posted: 18-Aug-2008 at 01:34
Originally posted by Cloverstack

Како што реков, има милион фактори и можеби е помислено и на оваа опција па е оправдано отфрлена.

А можеби не помислиле ни на ова, ни на Струмица, ни на друга алтернатива, туку од којзнае кои мотиви решиле тоа да биде Штип по секоја цена и без оглед на се друго. Roll%20eyes


можеби појасно делува мотивот доколку се размислува безбедносно, просторот околу штип е нај прикладен и за воено воздухопловство по потреба, посебно заради близината на воените полигони криволак и пенуш кои сигурно ќе бидат нато опција за еден од главните нато полигони во европа, па така и да не сме во нато - нато ќе биде целосно кај нас, па не мора да бериме бар гајле за безбедносни закани од комшилукот а само да се фокусираме на внатрешните диверзанти и дилетанти LOL а воедно и цела македонија ќе има карго аеродром на располагање, но единствена дилема ми се ветерниците кои ги најавуваат за во штипско и како и колку можат истите да бидат проблем за авио сообраќајот на тој потег каде е планиран аеродромот...

она со валандово и струмица како поистурени локации кон грција воопшто не е стратешки исплатливо додека економски засега струмица има највеќе потреба од карго аеродром но со оглед дека наскоро ќе имаме бум низ цела Македонија во искористувањето на обработливата површина која сега е мислам 60% експлоатирана ако не и помалку, бум потикнат од субвенциите и јаките цени на овошјето и зеленчукот на светските берзи за храна кој дефинитивно ќе го крене производството и во другите региони па проектирано во следните 10 години ќе имаме многу струмици, но сите би имале корист доколку карго аеродромот е некаде во среде...
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2351 Posted: 17-Aug-2008 at 23:41
Originally posted by lslcrew

Абе кога разгледував по ГЕ случај го здогледав и сеуште не ми е јасно како не им текнало на релевантните за ваква опција.


Како што реков, има милион фактори и можеби е помислено и на оваа опција па е оправдано отфрлена.

А можеби не помислиле ни на ова, ни на Струмица, ни на друга алтернатива, туку од којзнае кои мотиви решиле тоа да биде Штип по секоја цена и без оглед на се друго. Roll%20eyes
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2352 Posted: 17-Aug-2008 at 23:37
Абе кога разгледував по ГЕ случај го здогледав и сеуште не ми е јасно како не им текнало на релевантните за ваква опција. Локацијата е супер а башка и не е многу далеку од Кожуф, Дојран. А автопатот е на одлична поставеност во однос на аеродромот. Башка има бришан простор за изградба. Проблемот во оваа писта е што е 850 метри, а скопскиот аеродром има писта од 2,5 км. 
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2353 Posted: 17-Aug-2008 at 23:32
Originally posted by lslcrew


Еве ја идеалната локација за изградба на аеродром. Се работи за постојниот аеродром во Валандово (not Airport, but Airfield). Локацијата е на само 1 км од Валадово, и на само 7,5 км од автопатот Е-75. Оддалечен е од Струмица и од Гевгелија на растојание од 10-15 км. Башка со пренамена на овој аеродром нема да треба средства колку што би требало за Штип или Струмица.


Да, од аспект на поставеност е интересна локација, но сепак тука има и милион други фактори...

А од каде ти текна? Си чул нешто или лично твое согледување?


Edited by Cloverstack - 17-Aug-2008 at 23:33
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2354 Posted: 17-Aug-2008 at 23:28


Еве ја идеалната локација за изградба на аеродром. Се работи за постојниот аеродром во Валандово (not Airport, but Airfield). Локацијата е на само 1 км од Валадово, и на само 7,5 км од автопатот Е-75. Оддалечен е од Струмица и од Гевгелија на растојание од 10-15 км. Башка со пренамена на овој аеродром нема да треба средства колку што би требало за Штип или Струмица.

Edited by lslcrew - 17-Aug-2008 at 23:29
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2355 Posted: 16-Aug-2008 at 11:37
Заев: Струмица е подобра варијанта за изградба на карго аеродром

Струмичкиот градоначалник Зоран Заев тврди дека Струмица е подобра варијанта за изградба на карго аеродром.

“Во однос на Штип, Струмица е подобра варијанта за изградба на карго аеродром“, изјави струмичкиот градоначалник. Ова, според него, нема да значи поттикнување на ривалитет кој ќе значи економски, политички или друг вид антагонизам помеѓу Штип и Струмица. Наспроти ова, Заев за Нетпрес ја истака тесната можна соработка помеѓу него и  штипскиот градоначалник Панде Сарев. Комуникациите помеѓу Штип и Струмица се одвиваат на секаков план, пред се на економски и во сферата на инетерсите на обете локални самоуправи гледано преку работата и взаемната соработка на одделениата на двете општини, истакна струмичкиот градоначалник.

Заев изрази надеж дека ваквата соработка ќе продолжи и во иднина.


http://www.netpress.com.mk/vest.asp?id=37482&kategorija=1
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2356 Posted: 11-Aug-2008 at 04:30
Излезе чоекот од влада и одма гукна кај треба аеродром, си знае он, паметен е!!! Ваљда и претходно го изнел истово мислење ама кој го слуша?!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2357 Posted: 10-Aug-2008 at 22:43
http://www.kanal5.com.mk/ShowNews.aspx?ItemID=36623&mid=1500&tabId=1&tabindex=0

Економија
Ташковиќ: Владата да ја преиспита одлуката за менување на локацијата на карго аеродромот

Владата уште еднаш да ја преиспита одлуката за менување на локацијата за изградба на карго аеродромот од место веднаш покај Штип на простор кај селото Ерџелија во светиниколскиот регион, порачува доскорешниот министер за странски инвестиции Глигор Ташковиќ. Екс министерот вели дека постоеле сериозни документирани показатели дека тоа областа кај Ерџелија е богата со природен гас и сурова нафта. Ако Владата ја одбере оваа локација ќе направи погрешен потег, смета Ташковиќ.

 

- Поради овие околности ја повикувам Владата да размисли за локацијата, постојат податоци дека има нешто таму, не е добра идејата за изградбата на таа локација, не е безбедно – вели Ташковиќ.

 

Како опции за карго-аеродром, Ташковиќ ги посочува Струмица или Битола, региони во кои производството на земјоделски култури е најголемо.

 

Геолошките експерти подолг период зборуваат дека светиниколскиот регион е богат со минерални суровини. Испитувањата биле прекинати поради недостиг на финансиски средства.

 

- Се испитуваше на 1200 метри но не се најде ништо, но постојат показатели дека на 5000 метри има резерви на гас – вели Тодор Делипетров, декан на Рударско геолошки факултет во Штип.

 

Од Министерството за транспорт велат дека локацијата кај Ерџелија е избрана врз основа на мерењата што ги извршил консултантот од Холандија НАКО. Но, екс-министерот Ташковиќ вели дека Министерството за економија годинава преку јавен оглас барало консултантска компанија со чија помош ќе се оценат минералните резерви во овој регион. Потоа, според него, Владата имала намера преку тендер да бара нафтени компании заинтересирани за експлоатација.


(10.08.2008) Кире%20Коцевски
Автор: Кире Коцевски
kire.kocevski@kanal5.com.mk



Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2358 Posted: 08-Aug-2008 at 13:18


Е па тоа не е во нивна надлежност...

Плус тоа ако тој што ја плаќа студијата (владата) има несериозен пристап и сака да ги истурка своите „визии“ без разлика на заклучоците од студиите, има прилично голем простор за „убедување“ на консултантот да ги „подеси“ студиите во тој правец...




Edited by Cloverstack - 08-Aug-2008 at 13:19
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2359 Posted: 08-Aug-2008 at 12:32
Мене не ми е јасно кај се најде волку глупава консултантска куќа. Па ако некој е кадарен да има консултантска куќа, ваљда треба и да биде паметен да увиди дека Струмица е подобра опција.
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #2360 Posted: 08-Aug-2008 at 11:10
Cheers
 

Конференција со потенцијалните концесионери на аеродромите

Компаниите кои влегоа во втората фаза од тендерот за давање под концесија на аеродромите „Александар Велики“ во Скопје и „Св. Апостол Павле“ во Охрид, вчера во зградата на Владата одржаа Конференција на понудувачите. На Конференцијата, освен министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески, присуствуваа претставници на четирите квалификувани компании „Виена интернешенел ерпорт“ од Австрија, „ТАВ“ од Турција, „Хохтиф“ од Германија и „ЕГИС - Коуптинг сингер и фридландер“ од Франција и од Велика Британија.

На средбата тие имаа можност да поставуваат прашања во врска со постапката и со тендерската документација. Рокот за доставување на пополнетата тендерска документација во Министерството за транспорт и врски е 25 август, по што Комисијата за спроведување на тендерската постапка ќе изврши евалуација и ќе одбере прворангиран понудувач пред конечната одлука на Владата, која ќе го избере најповолниот понудувач. (С.Н.)

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 116117118119120 124>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.773 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.