build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Привремени и напуштени објекти

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 11121314>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #241 Posted: 22-May-2010 at 00:48
Почна чистката на трафиките во Аеродром
 



Сопствениците на сите привремени објекти во Аеродром деновиве добиле решенија од Општината во рок од 15 дена да ги отстранат своите трафики од локациите каде што се поставени. Вакви решенија добиле сите сопственици на киосци, без разлика дали ги потпишале новите договори за закуп со Општината.

Тие се револтирани од, како што велат, нехуманиот однос на Општината, која ги брка на улица во период додека чекаат Уставниот суд да реши за нивната жалба на новите правила за поставување трафики во Аеродром.

- Добивме решенија за селење на киосците што досега ги користевме. Мораме да се иселиме во рок од 15 дена, иако ги поседуваме сите документи. Тие ни се издадени во различни периоди, но сепак во нив експлицитно е потенцирано дека киосците се привремени објекти кои остануваат на таа и таа локација се до реализација на детаљниот урбанистички план, а не додека на некој не му текне да си донесе одлука за поставување нов киоск на нашите места, ама со друга боја - вели еден од сопствениците на киосци.

Граѓаните, кои со години работат во киосците, велат дека околу 200 луѓе, односно 50 фамилии ќе останат без основни приходи, поради неразумната одлука на Советот на Општина Аеродром.

- Ни велат да се жалиме до Министерството за транспорт и врски, но ние знаеме дека и таму се нивни луѓе, па кое фајде од такво нешто. Веројатно нашите права ќе ги бараме на суд, но знаеме дека додека процесот заврши, ќе поминат години. И ако излеземе во право, обесштетувањето нема да го плати градоначалникот Ивица Коневски или советниците од свој џеб, туку ќе плати Општината со парите на граѓаните - велат револтираните граѓани.

Општина Аеродром неодамна најави дека ќе ја спроведе одлуката за поставување привремени објекти, според која сите трафики ќе бидат со унифициран изглед. Целта била да се стави ред во оваа област и да се разубави општината. Тие во новите договори за изнајмување на трафиките на сопствениците им бараат по 400 евра месечно за кирија. Од општината, кога ја носеа одлуката се пожалија и дека голем дел од сопствениците со години не плаќале закуп, оти работите не биле до крај регулирани.

Сепак, останува нејасно што ако навистина сите трафики во Аеродром бидат отстранети во следниве две недели. Општината не објасни каде граѓаните ќе купуваат списанија, цигари и дребулии додека не се изработат новите киосци.

Во Општината велат дека нема да отстранат ниту еден привремен објект се' додека не се испочитуваат сите законски рокови за жалба.

- На територијата на Аеродром има околу 50 трафики, а близу половина од нив ги потпишаа новите договори за закуп. Општина Аеродром донесе решенија за отстранување на привремените објекти, но не само на оние што не ги потпишуваат договорите за закуп, туку на сите, бидејќи старите решенија за поставување подолго време им се истечени - велат од одделението за односи со јавноста.

Според одлуката на Аеродром, новите киосци ќе имаат површина од 8 квадратни метри. Општината го утврди нивниот изглед, а сопствениците што потпишале договор за закуп треба самите да ги изработат на сопствен трошок. Поради оваа одлука и скапата кирија тие во минатиот месец излегоа и на протест.
 
Back to Top
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #242 Posted: 04-May-2010 at 15:27

Високата закупнина ќе го остави Аеродром без трафики?!

Корисниците на трафики досега плаќале најмногу 30.000 денари годишно, а според новата одлука треба да даваат од 400 до 800 евра месечно, односно 50 евра по квадрат, плус 14.000 евра за нов киоск

 

Последната одлука на советот на општината Аеродром за зголемување на киријата за времените објекти, односно за трафиките што се наоѓаат на нејзино подрачје, ги револтира сегашните кираџии. Покрај ова, постојните трафики ќе се менуваат со новодизајнирани, за што закупувачите на киосците ќе треба на општината да и платат по 14.000 евра. Закупувачите велат дека досега плаќале најмногу 30.000 денари годишно, а според новата одлука треба да даваат од 400 до 800 евра месечно, односно 50 евра од квадратен метар. Неможејќи да ги прифатат новите услови за работа што им ги понуди општината, сопствениците организираат и протести пред општинската зграда. Како што нé информираа претставниците на трафикантите, договорите за новите услови на изнајмување се подготвени на 12 април, а одлуката на советот е донесена еден ден подоцна. Некои од нив во времените објекти работат веќе 25 години. Во тоа време изгледот на трафиките во градот, а и во тогашната општина Кисела Вода, од која неодамна се одвои Аеродром, беа унифицирани во зелена боја, а производство на фирмата „Полипласт Струга“. За закупнината велат дека според сите законски прописи би требало да плаќаат од 8 до 15 евра за квадрат, колку што изнесува и цената за поставување урбана опрема во градот. Истовремено, сметаат дека со оваа одлука се повредени и Законот за градење, како и одлуката на градот за поставување опрема како што се и трафиките.

- Повеќе не знаеме што да правиме, испративме претставки до сите надлежни и ненадлежни институции и сега чекаме одговори. До Министерството за транспорт и врски испративме и писмо со наш предлог како овој проблем да се реши побезболно за сите. Киосците се на државно земјиште, па закупнина за користење на трафиките би требало да плаќаме не само на општината, туку и на градот- објаснуваа претставниците.

Во писмото испратено до Министерството за транспорт и врски се вели дека сегашните закупувачи сакаат да ги продолжат договорите склучени со оваа институција, практика каква што постоеше до 2005 година. Дуќанџиите додаваат дека уште пред пет години барале им се продолжат договорите, но дека тогаш и општината Кисела Вода, па и градот и Министерството за транспорт се прогласиле како ненадлежни за целата ситуација.

- Се согласуваме ако треба и ретроактивно да си ги платиме заостанатите кирии, па дури и да ги пребојуваме трафиките, но сé друго е тотално неприфатливо. Од овие трафики живеат многу семејства, а ако ни ги срушат сите ќе завршиме во Бирото за вработување. Дури и да се сложиме да плаќаме закупнина од 50 евра за квадрат, пак нема да можеме да се прехраниме затоа што во трафиките се продаваат производи од кои баш и нема некоја голема заработка. Многумина од нас нема да ги потпишат новите договори за закуп, но има и такви кои како партиски војници и послушници ќе потпишат - ни изјавија претставниците на закупците на трафики од Аеродром.

Од општината велат дека веќе се потпишани дваесетина договори, а најверојатно ќе следат и нови.

Според најновата одлука на советот на општината Аеродром, за закуп на трафика ќе се плаќа 50 евра за квадратен метар со ДДВ, а новите киосци треба да се постават до средината на идната година.
 
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #243 Posted: 16-Apr-2010 at 13:24

Новите киосци отворија стари маки

Изградбата на новите киосци во Аеродром ќе чини од 9.000 до 14.000 евра.

09:00 | 16.04.2010 | Автор: Шпиц

/ Новите киосци во општина Аеродром што треба да ги заменат старите ќе бидат изработени од алуминиум и од стакло и сопствениците ќе ги чинат од 9.000 до 14.000 евра. Лицата кои ги потпишаа новите договори со кои ќе плаќаат месечна кирија од 200 до 400 евра ќе ги постават новите објекти најдоцна до 1 јуни 2011 година. Тие не се обврзани урбаната опрема да ја набават преку една

фирма, туку ќе можат самостојно да ги изработат според проект од општината.
Од пред некој ден, општинската инспекција почна да издава решенија за отстранување на старите трафики на оние кои не го потпишале новиот договор за закуп.
- Не велиме дека не треба да се плаќа, но сумата што ни ја наложија е премногу висока и навистина најголем дел од нас нема да можат да го издржат тој товар. Општината го прави тоа што го наумила, а се плашам дека е можно да се случи и поголем инцидент кога ќе се почне уривањето на трафиките - вели сопственичка на трафика која не го потпишала новиот договор.
Незадоволните дуќанџии го обвинуваат градоначалникот Ивица Коневски дека не се однесува праведно кон сите кога станува збор за давање под закуп општински простории.
- Не е логично ние за трафика од осум квадрати да плаќаме по 400 евра, а за дуќан од 60 квадратни метри во трговскиот центар во Лисиче општината да и бара на приватната здравствена установа „Полимедика“ месечна

кирија од 200 евра. Како е можно тоа? - прашуваат револтираните трафиканти.
Тие наведуваат и дека општината дала деловен простор од 60 квадратни метри на користење на хуманитарното здружение на жени „Мимоза“, застапувано од Лилјана Бахчованска, без никаков паричен надомест и на неопределено време. Единственото објаснување за ова засегнатите го поврзуваат со наводна роднина врска на Лилјана со директорот на ЈП за стопанисување со станбен и деловен простор, Владимир Бахчовановски.
Од општината велат дека овие деловни простории не се се уште официјално во нивна сопственост. Одлуката за нивната месечната кирија произлегува од делбениот биланс со општина Кисела Вода.
- Ова е преземена ситуација. Им дадовме рок на сегашните закупци да си бараат други простории додека не се среди документацијата - велат од општината и истакнуваат дека на нивна територија има повеќе вакви деловни простории за кои не се регулирани имотно-правните односи.
Кога ќе поминат катастарските процедури овие простории се планира да се пренаменат во месни и урбани заедници.


http://www.spic.com.mk/kat/skopje/novite-kiosci-otvorija-stari-maki.html
Back to Top
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #244 Posted: 09-Apr-2010 at 23:59

Новата кирија за трафиките во Аеродром пред Уставен

Уставниот суд ќе ја испитува законитоста на новата одлука на Општина Аеродром, согласно која поскапе киријата за трафиките покрај булеварите.
Откако пред една недела Советот на Општината го изгласа новиот тарифник, според кој сопствениците треба место досегашните 36.000 денари годишна кирија, да плаќаат по 400 евра месечно, тие вчера поднеле жалба и до Министерството за транспорт и врски и до јавниот правобранител.
"Освен што ја дадовме одлуката на Уставен суд, се пожаливме и до сите други надлежни институции. Како што се најде решение за цветен пазар, треба и нас да нe решат, и нема да се откажеме од нашите барања", велат оштетените.
Сопствениците на киосците во вторникот ја блокираа Општината и најавија дека ќе продолжат да протестираат, сe додека градоначалникот не попушти.
Тие вчера пак побараа да се видат со Ивица Коневски, но само напразно се изначекаа пред општинската зграда.
(М.Ѓ.)

 
Back to Top
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #245 Posted: 07-Apr-2010 at 23:43

Трафиките станаа луксуз

Општина Аеродром им нареди на трафикантите да направат нови унифицирани трафики и им ги зголеми кириите

20:00 | 01.04.2010 | Автор: Шпиц
 

 
Сопствениците на трафиките во општина Аеродром имаат два месеца да ги урнат постојните објекти и на нивно место да постават нови унифицирани за кои треба самите да платат. Покрај тоа, на општината месечно треба да и плаќаат кирија од 50 евра по квадратен метар за земјиштето. Така, месечно ќе им дојде кирија од 400 до 600 евра. Ова досега се регулирало на годишно ниво и изнесувало околу 21. 000 денари.
Револтираните сопственици вчера се собраа пред општинската зграда.
- Нема никаква потреба да се унифицираат повторно објектите кога веќе се такви. Пред дваесетина години добивме локации и според тогашниот договор купивме и поставивме објекти од фирмата „Плопласт“ од Струга. Сами плативме за инфраструктурата и со години плаќаме нормален надоместок за земјиштето. Ова е апсурдно, не може за користење земја да се плаќа месечно, тоа секогаш се регулирало годишно - вели Борис Димитров, сопственик на трафика.
Според градоначалникот на Аеродром, Ивица Коневски, трафиките 10 години работат со нерегулиран статус зашто договорите им истекле.
- Киосците на главните булевари ќе треба да плаќаат 400 евра, додека тие на споредните улици по 200 евра закупнина за месец. Сакаме на сегашните корисници да им дадеме предност и да склучиме договор со нив, но ако некому не му одговара цената, тогаш општината ќе издаде оглас за киосците за кои веќе постојат заинтересирани - рече Коневски.
Засегнатите велат дека одлуката на Советот на општината е противуставна бидејќи земјиштето на кое се поставени трафиките е државно, а не општинско. Сопствениците треба до 9 април да се изјаснат дали се согласуваат со новите услови.
- Ова навистина е нечесна игра и веројатно се оди кон тоа да се откажеме од објектите за да ги земе некој друг. Дури ни бараат да плаќаме кирија два месеца однапред. Ова ни е велигденската честитка од нашиот градоначалник - гневно вели една сопственичка.
Од оваа дејност егзистираат над 170 семејства.
 


Edited by SkyBoy - 07-Apr-2010 at 23:46
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #246 Posted: 06-Apr-2010 at 23:50
Која е гаранцијата дека новиот градоначелник за 2-3-4 години нема да му текне да прави нов унифициран дизајн? Значи ќе повторам, унифициран дизајн ДА, но како дел од еден сеопфатен план за подигање на стандардите во градов а не како дел од некакви ад хок решенија на локалните моќници за да го полнат буџетот.

Инаку ниту мене не ми се јасни математиките, верувам дека за 400ЕУР месечно може да се земе локал еден дуќан во Бисер или околината со површина на трафика и без никакви дополнителни инвестиции да се продолжи бизнисот без човек да го боли глава од бистрите идеи на локалната администрација.
Back to Top
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #247 Posted: 06-Apr-2010 at 23:40
ама овака стварно е смешно и луѓево се во право.
 
1.Општината решава да ги смени киосците (океј)
2.Трговциве треба да си платат изработка (и ваљда со самото тоа преоѓаат во нивна трајна сопственост)
3. Да плаќаат кирија (добро, ваљда за местото)
4.На користење од 2 години (!?) не разбирам што е со двеве години и што после нив?
 
Па зар е можно да си платил све и после 2 години, не ти го продолжуваат договорот и доаѓа друг место тебе да го работи објектот, а ти си лупнал 10.000 евра, кои сите понатаму (нови сопственици на секои 2 години кога би се менувале на пр.) не би плаќале. Nuts
 
Па чекај ако е за 2 години тогаш зашто ја плаќаат изработката, нека ги плати општината, нека бидат во нејзина сопственост, а трговците нека плаќаат партиципација за користење на објектите, како што е киријата. Па макар бил тој износ додаден на тие 400. Не контам, не сум запознаен, коментирам на база на статијава (ама и нов е проблемов), ама најдискутабилен ми е временскиот рок 2 години.
 
Ова му доаѓа као ти градиш куќа со твои средства, живееш 2 години у нејзе и после ти си одиш, а во неа доаѓа да живее некој друг. Crazy
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #248 Posted: 06-Apr-2010 at 23:20
Јас сум апсолутно ЗА типизација на времените објекти во Скопје но во ситуација кога секојдневно се измислуваат комбинации од овој тип за да мрзливите административци ги полнат своите каси, воопшто не го подржувам проектов.

Ајде да видиме некаков план од Општина Аеродром, една мапа на кои позиции се поставени времените објекти, кои се параметрите според кои се одредени локациите, каков е типизираниот киоск, имало ли конкурс за ова итн...

На сајтот освен баналните вести од типот дека имало маскенбал на 1 април Crazy сите релевантни информации се заглавени од прилика во 2008 година.
Back to Top
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #249 Posted: 06-Apr-2010 at 23:14

Протест против новите киосци во Аеродром

Сопствениците не сакаат да платат 10.000 евра за изработка на нов киоск и 400 евра месечна кирија без ДДВ, оти тоа е прескапо за нив, а немаат доверба во Општината, оти им нуди договори во времетраење од само две години

Сопствениците на трафиките и на другите привремени објекти поставени на територијата на Аеродром вчера протестираа пред општинската зграда против одлуката на Советот која ги задолжува на свој трошок да набават нови типизирани киосци и за нив да плаќаат и до 400 евра месечна кирија без ДДВ.

Сопствениците на киосци сметаат дека киријата е нереално висока и не дозволуваат Општината да ги условува со, според нив, невозможни работи.

- Во трафика во близина на трговскиот центар „Бисер“ работиме повеќе од две децении. Сега, по толку време, општината не' условува или да инвестираме во нов објект, кој чини 10 илјади евра и да плаќаме месечна кирија од 400 евра или да се откажеме од киоскот. Нам не ни требаат киосци од метал и стакло, нашите објекти се веќе типизирани и квалитетни, би можеле да ги смениме само тендите, кои се различни. Зошто во време на рецесија да правиме непотребни трошоци? Зад барањата на општината се наѕираат матни зделки. Тие не' условуваат: земи или остави - вели една сопственичка на трафика.

За сопствениците е спорно тоа што ќе мора да вложат до 10 илјади евра за нов киоск, а парите ќе мора да ги вратат за две години, оти на толку време ќе им бидат склучени новите договори со Општината Аеродром.

- Ние ќе инвестираме, ќе разработиме и по две години некој друг ќе си дојде на готово. Нема шанси за такво нешто. Бараме од Општината да размисли добро што прави, оти ако не се реши овој проблем до крајот на неделата, пред Општината заедно со нас ќе дојдат и пазарџиите и сопствениците на дуќаните од „Бисер“, оти Општината со неколку непромислени потези ги уништи граѓаните, а се обиде само да ја наполни својата каса - револтирани се сопствениците на трафики.

Од Општина Аеродром велат дека одлуката за типизирање на објектите ја донел Советот со намера подобро и поубаво да се уреди општината. Општината го утврди изгледот на новите киосци, а сопствениците треба сами да ги изработат според проектот.

- Одлуката на Советот е во интерес на граѓаните. Советниците изгласаа дека на територијата на општината треба да се постават типизирани птивремени објекти во модерен стил, изработени од метал и стакло. Сите објекти ќе бидат со иста димензија и ќе зафаќаат површина од осум квадратни метри. Месечниот надомест за закуп ќе чини 400 евра на главните улици и булеварите и по 200 на сервисните улици, секако плус ДДВ. Тоа се цени според реалната пазарна вредност. Со поставување на новите објекти ќе се регулира статусот на сите киосци и трафики кои во овој момент работат без да платат ниту денар. Сопствениците на објектите имаат време уште неколку дена да поднесат барање за поставување привремен објект - изјавија од одделението за односи со јавноста во Општина Аеродром.

Сопствениците на објектите потврдуваат дека од 2004 година не и' плаќале закуп на општината оти, како што велат, општинарите не покажале интерес за соработка, односно не сакале да им ги продолжат договорите.

Марија Тасев

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #250 Posted: 04-Apr-2010 at 20:50

Аеродром ги принудува газдите да купат нови киосци

Револт и забуна предизвика Општина Аеродром кај сопствениците на трафики со одлуката со која ги принудува да ги тргнат старите киосци и на нивно место да постават нови, со изедначен изглед. Од Аеродром тврдат дека корисниците немаат продолжени договори, а ако сакаат да склучат нови, ќе мора да купат нови трафики.

- Вината за договорите не е наша. Аеродром изминативе години не ни ги продолжи, иако баравме. Тоа впрочем е нормално во другите општини - велат сопственици на киосци.

Надлежните не одговорија на прашањето на кој Закон или Правилник сега се повикуваат за ретроактивно да ги принудуваат сопствениците да купуваат нови киосци со друг изглед, што е предвидено со проект.

- Општина Аеродром има право и обврска да се грижи за изгледот на Општината, значи и за објектите и за локации на нејзина територија. Затоа и предвидовме киосците да бидат типизирани. За таа цел е потребно постојните киосци да бидат заменети со типски, според проектот што е предвиден - изјавија од одделението за односи со јавноста на општината.

Тие само објаснија дека оваа одлука е во согласност со Правилникот за урбана опрема на градската власт, усвоен неодамна. Но, разликата е во тоа што во него се зборува за поставување нови трафики на скопските тротоари по неколку години забрана.

Проблемот со старите привремени објекти, кој допрва ќе треба да се разрешува и да се види кој е во право, е што многу од нив се со документи стари и по една-две децении, издадени од органи на Општина Кисела Вода, пред формирањето на Аеродром. Кога биле поставувани, се воделе од тогашните стандарди, а нивната правна важност е да стојат на јавна површина до реализација на урбанистички план, односно додека нешто не почне да се гради на тоа место. Дозволата им се продолжуваше на секои две години, а закуп и' плаќаа на општината.

Сопствениците на киосци, како што во меѓувреме се информирале, мора да платат многу висока цена за нов типизиран објект, околу 10.000 евра, или приближно иста и доколку би го продале.

- Ние сме непријатно изненадени. Пред неколку дена не' повикаа на состанок и само ни кажаа дека имаме рок од 10 дена да отпочнеме постапка за замена на киосците. Десет илјади евра се нешто незамисливо за нас. Ние сме продавачи на весници и цигари. Плаќаме од 13.000 до 15.000 денари за закуп на земјиште годишно, а најавено ни е дека ќе плаќаме околу 800 евра. Ако ги тужиме на суд, ќе поминат години додека се докаже кој е во право - се пожали сопственик на киоск, кој сакаше да остане анонимен.

Иако корисниците тврдат дека поседуваат легални документи, издадени од надлежни органи во минатото, кои се' уште се со правно дејство, од Општината велат дека повиканите киосците ги користат без никаква правна основа, поточно без продолжени договори. Засегнатите сопственици на трафики велат дека тоа е така затоа што Аеродром изминативе години од непознати причини не им ги обновувала договорите.

- Целта на оваа акција, од една страна, е да се регулираат односите со постојните корисници, кои со години ги користат киосците без никаков надомест. Цената на чинење не ни е позната, а немаме склучено ниту договор со фирма за изработка на киосци. На сопствениците на трафики им се дава можност сами да пронајдат кој ќе им изработи киоск според предвидениот проект - изјавија од Општината.

Ако корисниците не постапат според новите правила, од Аеродром најавуваат дека општинската инспекција ќе биде принудена да ги отстранува киосците. Оттаму се надеваат дека нема да дојде до тоа. Тврдат дека тоа не им е целта, туку на постојните корисници да им овозможат да ги задржат локациите, но со регулирани односи со Општината.

Јорданка Ивановска

http://dnevnik.com.mk/?ItemID=F78A38C4EADF5B498BD3DA2B9CA605A0
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #251 Posted: 01-Feb-2010 at 15:27
Опожарени шест трафики во центарот на Скопје

Три трафики на улица 11 Октомври на автобуската постојка кај Зелено пазарче, изгореа, а три се помалку зафатени од пожарот, што се случил синоќа.

Според полицијата повеќе зафатени од огнот биле ТП Ален, трафиката на ЈСП, како трафиката во која се сместени Тобако Прч и Дрита трејд.

Причините за пожарот, засега не се познати, а не се знае ниту колкава материјална штета е причинета.



makfax.com.mk
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #252 Posted: 18-Aug-2009 at 18:42

Урнат привремен објект што 15 години стоел без дозвола


 

Од општината Центар велат дека на местото на запуштените трафики зад новиот објект на НЛБ Тутунска банка ќе направат ново паркче

 
 
%20  
Општината Центар ќе направи уште еден парк на своето подрачје на аголот меѓу булеварот Водњанска и улицата Железничка, зад новиот објект на НЛБ Тутунска банка. Градежната инспекција на општината вчера од ова место отстрани два запуштени привремени објекти, од кои едниот стоел на тоа место дури 15 години без соодветна дозвола. Милан Пижула, градежниот инспектор на Центар вели дека сопствениците на оваа поранешна сендвичарница веќе добиле решение самите да си го отстранат објектот.

- Тоа беше доставено пред еден месец. Но сопственикот не си го тргна привремениот објект, па затоа ние моравме да интервенираме. Имавме асистенција од полицијата и немаше никакви проблеми додека траеше акцијата за отстранување. Сопственикот дојде, си ги зема сите предмети што му беа потребни од трафиката и си замина без никакви забелешки - објасни Пижула.

Во деталниот урбанистички план со кој е опфатена таа локација се предвидува на неа да има парк, низ кој ќе поминуваат пешачки патеки и ќе се постават клупи и канти за отпадоци. Засега нема конкретни најави кога точно ќе почне да се уредува ова новонајавено зеленило, но вчерашното уривање на запуштените трафики се вршеше заради реализација на планот.

Минатата недела поради реализирање урбанистички план беа тргнати и трафиките на улицата Илинденска покрај фонтаната „Лотос“ пред Градскиот парк. Планирано е и да се дислоцираат и привремените објекти покрај булеварот Водњанска.


http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=81891031262&id=14&prilog=0&setIzdanie=21766
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #253 Posted: 12-Aug-2009 at 06:00
Некои градови низ свет па воопшто ги изоставаат трафиките како опција. Прават гужва голема, едноставно трн у здрава нога и тотално непотребна глупост. Обично тоа многу решно се дешава низ свет, а и скопје им апредиспозииции, односно се практикува деловниот простор во зградите доле. Е сега проблем кај нас е пречката поради која во станбена зграда со деловен простор доле неможе да се одобри работно време за 24ч.

Не сум точно сигурен, но мислам дека во Париз се отстранети трафиките и се оставаат само едни многу мали трафики во кои исклучиво се продава цигари, со тоа што сигарите се забранети за продажба во редовни колонијали и продавници туку исклучиво во ваквите трафики. едноставно автомати за цигари со човек во нив. И толку од трафики.

Локацијата за трафика е привилегија, а не право! И да се спуштат на земја малку сопствениците зашто не се во право. Па уште види, пак ќе спомнам, барале нив општината да им докажува дека ќе го спроведад ДУП-от. Не се они ниту суд, ниту инспектори ниту ревизија. Да се спаковаат додека се уште на добра воља од општина.
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #254 Posted: 11-Aug-2009 at 21:57
Originally posted by UrbanFreak

...како утсвари треба да изгледаат и каде да се постават ваквите објекти (трафики). Мислам дека град како Скопје треба да пропише критериум како треба тие да изгледаат и да се инсистира на нивна униформност. Друго со план точно треба да се знае каде смее да има вакви трафики....

Добра идеја. Нешто слично сакавме да напраиме уште додека бевме на факултет, со неколку колеги, поточно сакавме да направиме некој дизајн, униформиран, модуларен во кој што ќе влезат трафиките и автобуските постројки, со тоа што денес ова поинаку го гледам. Тогаш дури и размислувавме пр. да имаат и скараџилниците (спикани во трафики) да имаат униформиран оџак и сл., ама кога поубаво ќе се изанализира, прво што е погрешно е што се дозволува во овие објекти да се продава што ќе им текне на сопствениците,  а се знае дека тие со својот капацитет тоа не можат да го поднесат (само како пример ќе земам една такозвана „скара на кило“ во моја близина што праеше крш во едно време и се чекаше ред за маса, а во исто време немаше wc). Прво треба да се ограничи една листа на производи што би можело да се продаваат во овие објекти, нешто што се користи кратко (марамчиња, цигари, мастики, весници...) и да се забрани продажба на пиперки, пиво или шампони. Тоа што е посебно важно е тоа што овие објекти не смее да имаат голема димензија во однос на ширината на тротоарот и поради тоа што влегуваат во уличниот профил треба прецизно да се одредат локации (проширени делови од улицата, дел од коридорот каде што е зеленило и сл.) каде што може да се постават. Сега сме навикнати да бидат нараснати по ширината на целиот тротоар и да мора како пешаци да се движиме по улица, што е тотално безвезе и никаде во светот не може да се сретне. Ова е случај и со едни понови автобуски постројки што се заградени од сите страни и што зафаќаат 80% од ширината на тротоарот.

Може звучи носталгично, ама со старите скопски трафики и автобуски станици имаше ред. Требаше да се задржи концептот, а да се обноват објектите кои беа застарени...

А за овие од Илинденска, мислам дека сега се поравнува сметката. Во еден период беа главен снабдувач на малолетници со алкохол во летниот период во паркот, па и не ми е толку жал, а и без тоа изгледаа катастрофално на влезот во паркот...

MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #255 Posted: 11-Aug-2009 at 14:52

http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=58&PID=44823#44823

оваа вест ме натера да размислувам како утсвари треба да изгледаат и каде да се постават ваквите објекти (трафики). Мислам дека град како Скопје треба да пропише критериум како треба тие да изгледаат и да се инсистира на нивна униформност. Друго со план точно треба да се знае каде смее да има вакви трафики, дури и не би ги нарекол времени објекти бидејќи на некои локации каде што е целосно изграден ГУП (како на пример Бул.Јане Сандански), со убаво планирање, изглед и дозвола до колку метри околу секоја од нив смее да користи, не гледам причина таквите објекти да не бидат и трајни. Проблемот со неуниформноста на трафиките, нивните договори и надокнади кои тие ги плаќаат на градот сметам дека се исто така нетранспарентни. Дали на пример Тобако во аеродром плаќа за целиот простор кој го користи?

Инаку се согласувам со акцијата, доколку е планирана сообраќајница, и ваквите објекти сметаат, сепак и да се трајни треба да се отстранат, а понатака сопствениците нека се расправаат дали треба или не да бидат обесштетени. Па во случајот со Водњанска и траен објект прави повеќе од 10 години вистинска тортура на цело Скопје и пошироко имајќи во предвид колку е фрекфентна Водњанска.


Edited by Cloverstack - 11-Aug-2009 at 23:23
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #256 Posted: 09-Jun-2009 at 02:27

Во Аеродром место само за типски киосци

Во Нацрт-програмата што ја усвои Советот на општината се прецизирани локациите, изгледот и условите за поставување и за користење на привремените објекти

Сите трафики на територијата на Општина Аеродром до крајот на годинава треба да добијат ист, унифициран изглед. Вака одлучи Советот на општина Аеродром на последната седница, со изгласувањето на Нацрт-програмата за поставување привремени објекти и урбана опрема за 2009 година. Целта на програмата е детаљно да се утврди на кои локации каква урбана опрема ќе се поставува и да се воспостави ред во оваа област. Наведени се само основните правила според кои ќе се третираат летните тераси и трафиките, но не е прецизирано кој ќе го поднесе трошокот за набавка на новите киосци, дали општината или сопствениците.

Градоначалникот на Аеродром, Ивица Коневски, објаснува дека со програмата за поставување на привремените објекти и урбаната опрема ќе се направи нивна евиденција, ќе се подобри естетскиот впечаток за општината и ќе се уреди и облагороди просторот.

- Со оваа програма Општината ги утврди сите видови привремени објекти и урбана опрема што ќе се поставуваат во Аеродром, нивните локации, како и начинот и условите за нивното поставување, дислоцирање и отстранување. Голем дел од постојните привремените објекти воопшто не беа евидентирани и закупците и да сакаа, не можеа да си ги намируваат обврските кон Општината. Наша идеја е со овој правилник точно да се знаат локациите на сите трафики и нивната точна квадратура. Со програмата не е предвиден конкретниот изглед на трафиките, но е наведено дека ќе бидат типски. За нивниот изглед ќе распишеме посебен тендер и општинска комисија ќе го одбере најповолното решение. Се' уште не сме решиле кој ќе ги плати новите типски објекти, дали тоа ќе биде во договор со закупувачите или, пак, чисто општинска инвестиција. Но, како и да е, Општината нема намера ниту размислува да ги избрка старите закупци на објектите. Оваа програма се носи само за да се воведе ред во општината - вели Коневски.

На територијата на Аеродром има стотици трафики. Многу од сопствениците го зафаќаат и јавниот простор околу трафиките со фрижидери за сладолед, клупи за седење и дополнителни тезги за разновидна стока. Некои киосци, наместо да се користат за продажба на весници и друг вид стока, се пренаменети во ќебапчилници или вршат други видови угостителски дејности.

Со новата програма, Општината ќе се обиде да ја спречи оваа појава и строго да ја ограничи дејноста што може да се врши во трафиките. Наведено е дека привремените објекти треба да бидат приземни, со максимална висина на венец од 3,5 метри. Не се дозволува надградба, доградба и други надворешни и внатрешни интервенции. Во врска со летните тераси на кафетериите е наведено дека сета опрема што ќе биде поставена треба да е во согласност со микролокациските услови, со високоестетски вредности, вклопена во пејзажот на околината. Опремата не смее да ја нарушува безбедноста во сообраќајот. Во Нацрт-програмата стои и дека трошоците за одржување, дислокација и отстранување на привремените објекти и на урбаната опрема паѓаат на товар на инвеститорот. А за привремените објекти и урбаната опрема што ги поставува Општина Аеродром, трошоците ќе се платат од општинска каса.

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=5B62054A5149F7418908DA1905EE3248
Back to Top
46&2 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2008
Location: Куманово
Online Status: Offline
Posts: 347
  Quote 46&2 Quote  Post ReplyReply #257 Posted: 07-May-2009 at 18:38
Originally posted by my Macedonia

znae li nekoj kade e tocno lokacijata??
 
41°59'29.50"N
21°25'21.80"E
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #258 Posted: 07-May-2009 at 18:13
znae li nekoj kade e tocno lokacijata??
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #259 Posted: 07-May-2009 at 11:54
Се уриваат трафиките на Водњанска, ќе се гради деловен објект

Општина Центар вчера почна да ги урива трафиките на улицата Водњанска, во близина на Средното медицинско училиште. Инспекторите од Општината, со интервенција на полицијата, вчера со багер ги отстрануваа единаесетте трафики кои педесетина години се наоѓаат на оваа локација. Од Општина Центар велат дека трафиките ги уриваат бидејќи на овој простор, според Деталниот урбанистички план, е предвидена изградба на деловен објект. Овие објекти биле од времен карактер и за нивното отстранување сопствениците биле известени уште лани во ноември.

http://www.vest.com.mk/?ItemID=3D33BC5DA924BD4E8384FD88457CD552
Back to Top
zpp View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 25-Feb-2009
Location: zaerodrom
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote zpp Quote  Post ReplyReply #260 Posted: 27-Apr-2009 at 21:11
jas ziveam vo zgradite kaj mavrovo,i mislam krajno vreme bese da se resi najgrdata slika na aerodrom. za toa mesto mislam deka se predvideni fudbalski,teniski igralista kako i izgradba na diskoteki(ne sum siguren). 
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 11121314>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.145 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.