![]() |
![]() |
![]() |
Автопат Кичево - Охрид |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1112131415 45> |
Author | |||
ironm ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
![]() ![]() |
||
Не се срушени ниту бензински, ниту куќи, ниту се почнати некои клучки. Како што пишав погоре моментално се работи единствено на вијадуктите меѓу Пресека и Кичево и тунелите под Пресека.
|
|||
![]() |
|||
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
||
Не ме зимај за збор, не проверив убаво туку така. Бензинските може се сеуште таму. Ако ги срушиле уште подобро. |
|||
![]() |
|||
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
||
Siguren si deka benzinskite i kukjite koj sto se na toj del od trasata se urnati ?? Ako e toa taka togas mediumot ni plasira netocni i neprovereni informacii , ako se navistina otstraneti kako sto kazuvas ti togas ima realni sansi do 2022 da bide gotov , AMA ako ne se urnati i tamu seuste rabotat 2 benzinski i ima lugje koj sto ziveat vo kukji toa sigurno ke potrae uste dolgo vreme. Inaku za tunelite kako sto rekoa vlastite do kraj na godina bi bile skoro gotovi , a najgolemata rabota momentalno bila na vijaduktite , mostovite , novo proektiranite klucki , patista za vklucuvanje i isklucuvanje na avtopatot , sto tie ne bile staveni vo plan od prethodnata vlada , e sega realnata sostojba na teren kakva e nie moze da si nagoduvame , edinstveno nekoj koj sto e momentalno tamu moze da potvrdi taka da ..... |
|||
![]() |
|||
skopskodete ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 17-Feb-2017 Online Status: Offline Posts: 926 |
![]() ![]() |
||
Па колку што се сеќавам викаа дека во 2020 година ќе почнат со првиот дел од Кичево-Гостивар, ама очигледно ништо од тоа. Да не правам муабет за проширување со уште една лента (во двете насоки) на Тетово-Гостивар.
|
|||
![]() |
|||
ironm ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
![]() ![]() |
||
Скоро никаде не се работи на трасата, единствено на вијадуктите меѓу Пресека и Кичево и тунелите под Пресека, вкупно не повеќе од 5км. Трасата Охрид - Врбјани што најавија дека ќе биде пуштена во 2020 не е возможно да биде завршена годинава.
|
|||
![]() |
|||
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
||
![]() ![]() Денес проверив и на Google Maps, и на Sentinel Hub, и трасата изгледа целосно пробиена. Останува да се довршат мостовите, вијадуктите, за тунелите тоа појма немам, да се асвалтира сето тоа, да се поврзе автопатот со Кичево, за тој мостот што го срушија незнам дали почнаа со реконструкција на таа клучка, но вака мислам крајта на 2021 или некаде средина 2022 сигурно ќе биде пуштен овој автопат. И требаше до сега и со Кочани - Тетово да се почне. Ќе чекаме уште 10 - 15 години во целост да се среди овој коридор..... |
|||
![]() |
|||
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
||
Na trasata seuste ima 2 benzninski koi rabotat i kukji koj sto ziveat lugje , a toa e jasen znak deka vo dogledno vreme nema da se sluci nikakvo rusenje i dokompletiranje na toj del od trasata , sto avtomatski znaci deka sekoe pustanje vo upotreba na ovoj avtopat vo dogledno vreme e samo son i farbanje oci za pred izboren marketing ....
|
|||
![]() |
|||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
||
Летото дојде, првите километри од автопатот Кичево – Охрид допрва ќе се пуштаат во употреба (галерија)
Новата летна сезона е пред самиот праг, а првите километри од автопатот Кичево – Охрид сè уште не се ставени во функција за возачите. Најавите на државните власти беа дека годинава ќе возиме по првите десетина километри од овој автопат на потегот од Врбјани до Охрид, на којшто потег всушност има и најголема фреквенција на сообраќај и најголема опасност од сообраќајни несреќи. Градежните компании работат на изведба на автопатот на терен, но со забавено темпо поради појавата на корона вирусот во земјава и непредвидените негативни ефекти што ги донесе таа. Мета.мк“ уште на крајот на мај побара одговори од Јавното претпријатие за државни патишта за реализацијата на автопатот Кичево – Охрид, но до денешен ден не добивме одговори на поставените прашања. Директорот на ЈП за државни патишта, Зоран Китанов во изјава за „Дојче Веле“ појасни дека албанската компанија „Викторија“ имала проблеми со работниците од Албанија, кои периодов не можеле да бидат ангажирани во изградбата. Токму овој изведувач во изминативе години работеше на изградба на последните километри од автопатот пред Охрид. Китанов во интервју за „Слободна ТВ“ посочува дека експропријацијата на земјиштето на трасата е целосно завршена, додека досега биле завршени 74 препроектирања од договорот за неопходното препроектирање и допроектирање на утврдените пропусти и недостатоци во проектната документација за овој автопат. Завршени се 80 отсто од препроектирањата, изјави директорот Китанов. Тој посочи дека 685 градежни работници и 228 машини работат на терен во изградбата на трасата долга 57 километри, но и дополнува дека овие бројки ќе се дуплираат во следните два месеци. Директорот на ЈП за државни патишта посочи дека годинава ќе биле пуштени во употреба измеѓу 5 и 15 километри од овој автопат, но не посочи во кој временски период ќе се случи ова. Од состојбата што може да се увиди на терен, на секцијата која што се очекува прва да се пушти во функција, во делот меѓу Охрид и Врбјани, се одвиваат градежни работи со забавена динамика. На терен може да се согледаат две бензински станици што се наоѓаат на самата автопатска траса, кои и понатаму работат, а не се срушени и неколку куќи во кои живее месното население. На потегот од Подмоље до Охрид се вози по новоизградената траса, но допрва ќе се реконструира досегашниот пат што ќе служи за движење на возилата во спротивен правец. Пролетва беше срушен надвозниот над патот Кичево – Охрид, каде што се гради нова клучка за идниот автопат. Автопатот Кичево – Охрид започна да се гради во февруари 2014 година, со актуелен рок на завршување на проектот до 30 јуни 2021 година. Цената на изградба на автопатот изнесува 598 милиони евра, средствата се обезбедија преку кинеската Ексим банка, а за главен изведувач на автопатот е избрана кинеската компанија „Синохидро“. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() https://meta.mk/letoto-dojde-prvite-kilometri-od-avtopatot-kichevo-ohrid-doprva-kje-se-pushtaat-vo-upotreba-galerija |
|||
![]() |
|||
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
||
2021 или 3021 ???
|
|||
![]() |
|||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
||
Китанов: Патот Кичево – Охрид ќе биде готов 2021 година
Најгоркиот проблем – Кичево – Охрид. Јас мислев дека тоа кога ќе дојдеме ќе може да го раскинеме и да почнеме од ново. На крај памет не ми паѓаше дека јас ќе треба да се борам со „Сизифовски“ работи. 74 препроиктирања веќе се направија за оваа делница. Експропријацијата 100% е завршена. Планот е Кичево – Охрид да биде готов 2021 година, рече Китанов. https://www.slobodenpecat.mk/kitanov-patot-kichevo-ohrid-ke-bide-gotov-2021-godina-video/ |
|||
За сè има вторпат
|
|||
![]() |
|||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
||
Preseka
![]() https://www.facebook.com/Mik-Trans-Kicevo |
|||
![]() |
|||
ironm ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
![]() ![]() |
||
Тоа што е на сликата е трасата од моменталниот пат. Кружниот тек кај Жито Караорман и клучката кај с. Пополжани се многу пониско од автопатот и колку што знам нема планирани клучки за тие два правци. Најголемиот вијадукт што се гледа на сликите и снимките погоре е всушност над с. Пополжани и мислам дека клучка воопшто не е изводлива. Дел од проектот е покрај автопатот да се направи и патот од Арбиново до Кичево (затоа патарината ќе е кај Арбиново), па ми делува дека тие што сакаат да одат накај Демир Хисар ќе треба да се исклучат од автопатот кај Арбиново па да продолжат по тој пат и обратно ако доаѓаш од Кичево треба во градот да влезеш.
Точно е дека нашиве политичари се експерти за крадење, ама не биди пребрз со заклучоци дека клучка ќе имало за секое село бидејќи Дебрца има 35 села растурени низ планините. Да не ги заборавиме и околу 10тина села од кичевска страна. |
|||
![]() |
|||
Marxentric ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
||
Нели спомнаа последен пат кога се правеше увид дека ќе има 10 клучки. Шанса за лапање некое милионче благодарејќи на апсурдот е да се прави клучка за секое село, вака му доаѓа по една на секои 5 км, премногу.
|
|||
![]() |
|||
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
||
Никаде на автопатов на гледам да има планирано клучки за регионалните патишта со кои се разминува или прекрстува автопатов, без разлика дали постоечки регионални патишта или некои кои допрва би требало да се градат. Може и тоа да се најлогичните клучки кои би требало да ги има проектирано, без разлика за каков терен станува збор, а ги нема.
![]() |
|||
![]() |
|||
ironm ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
![]() ![]() |
||
На Кичево - Гостивар се планирани три делници од кои првата е Кичево - Букојчани (должина 12.7 км), а не Гостивар - Букојчани. Втората делница е Букојчани - Горна Ѓоновица и третата делница Горна Ѓоновица – Гостивар.
|
|||
![]() |
|||
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
||
Dve delnici se za izgradba na Kicevo - Gostivar , a kolku so gledame proektna dokumentacija se planira vo 2020 da se izraboti samo za ednata delnica a toa e Gostivar - Bukojcani i toa e voedno prva delnica.
|
|||
![]() |
|||
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
||
Не, тоа е една од двете подделници. Првата е Гостивар-Букојчани со должина од 29.3 километри.
|
|||
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|||
![]() |
|||
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
||
Чекајте, од кога ќе се заврши овој дел остануваат уште тие ~12km да се спои Кичево со Гостивар?
Ако е така, срамота за толку малце да се влечкаат. Да беше некоја друга држава 100 пати побрзо ќе завршеа. |
|||
![]() |
|||
ironm ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
![]() ![]() |
||
Ова ми делува на несреќна изјава слично на изјавите за Тетово - Гостивар, бидејќи тендер на крајот од 2019 немаше, а во програмата за 2020 пишува:
|
|||
![]() |
|||
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
||
Za mene do sega bese najubav izgraden avtopat kaj nas definitivno Demir kapija - Smokvica , ama kako sto minuva vremeto i napredokot na ovoj avtopat mislam deka ovoj ke bide najdobar i najubav , a sekako tuka ostanuva vo igra i idniniot avtopat od Kicevo do Gostivar da se izgradi i da mu parira na negoviot komsija
![]() |
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1112131415 45> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |