build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1112131415 90>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
IN_MOTION View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Jul-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 204
  Quote IN_MOTION Quote  Post ReplyReply #241 Posted: 06-Mar-2012 at 00:19

Еден од новите автобуси чини 11,3 милиони фунти? 

Хм, ова сигурно е грешка. 

Целиот проект за 8 вакви автобуси со се истражување, дизајн, развивање итн чини 11.4 милиони фунти, а не 1 автобус.

Што сепак не е баш малце Smile

http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-london-17181064

Типот од видеото исто така кажува дека автобускиот превоз во Лондон опслужува 2 Милијарди патници годишно.  

Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #242 Posted: 05-Mar-2012 at 23:04
Скопје има ретро, а Лондон доби футуристички „даблдекер“

понеделник, 05 март 2012
 
На улиците во Лондон во редовен сообраќај е пуштен првиот нов автобус „Рутмастер“, што е нова и сосема современа верзија на старите класични двокатни автобуси.
 
 
Првиот ваков автобус ќе сообраќа на линијата што ги поврзува железничката станица „Викторија“ во центарот на британскиот главен град со источната населба Хакни каде е подигнат новиот Олимписки парк.

Новите двокатни автобуси се дизајнирани во центарот за дизајн на „Порше“ и се опремени со најсовремена опрема и хибридни дизел-електрични мотори, како едано од мерките за намалување на загадноста на воздух во Лондон, кој е преполн со моторни возила.

Покрај врата на предната страна од автобусот, што ја имаат сите нови двокатни автобуси, на оваа верзија на класичниот „Рутмастер“ е вратена отворената задна платформа, од која патниците по потреба ќе може да се симнуваат и да се качуваат не чекајќи автобусот да стигне до автобуската станица, онака како што тоа беше порано.

Новите автобуси, кои одново ќе имаат кондуктери, нема да сообраќаат преку викендот и во текот на ноќните часови.

Последниот класичен двокатен автобус со само една врата и со отворена платформа на задниот дел, беше повлечен од градскиот сообраќај во Лондон во 2005 година.

Еден од новите автобуси чини 11,3 милиони фунти, па набавката на осум вакви автобуси беше критикувано од опозицијата во Советот на Лондон, а градоначалникот Борис Џонсон беше обвинет за „расфрлање со парите“.




извор: www.svmagazin.mk

http://kirilica.com.mk/vest.asp?id=68432
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #243 Posted: 05-Mar-2012 at 20:05
Previous
 
Па ова е Македонија, земјата на чудата, и при пуштање во употреба на нови канти за ѓубре се сечат ленти или се врзуваат панделки и се држи говор за реализираната инвестиција, секако дека е голема работа менувањето на маските на вентилационите отвори во двокатните градски автобуси од кинески Јутонг.
 
Не е смешно, но не е ни трагично, комбинирано е - трагикомично.


Edited by Dexter26 - 05-Mar-2012 at 20:15
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #244 Posted: 05-Mar-2012 at 20:01
Големата работа ако се сменеле овие капаци.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #245 Posted: 05-Mar-2012 at 19:58

 

 
Можеби менувањето на маските на вентилационите отвори Мишко го планира за до година, како предизборно ветување за редовните локални избори 2013.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #246 Posted: 05-Mar-2012 at 16:52
"...од којшто 80 се нископодни и 136 двокатни".
A dvokatnite neli se niskopodni? Tolku li e tesko da se razbere deka niskopoden avtobus e edna rabota, a dvokaten i ednokaten sosema druga. 
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #247 Posted: 05-Mar-2012 at 16:32
НОВИ 68 ДВОКАТНИ АВТОБУСИ ЗА ЈСП - СКОПЈЕ

Одлуката за прием на сопственост на 68 (шеесет и осум) нископодни двокатни автобуси наменети за јавен градски (општински) превоз на патници, како и Одлуката за пренесувањето на правото на сопственост на ЈСП „Скопје“ беше дел од одлуките коишто ги донесе Советот на Град Скопје на својата шеесета седница. Со оваа одлука, вкупниот број на нови автобуси за потребите на ЈСП - Скопје ја достигна бројката од 216, од којшто 80 се нископодни и 136 двокатни.

На денешната седница Советот ги донесе и Годишната сметка и извештај на Буџетот на Град Скопје за 2011 година, како и Одлуката за измена на распоредот на средствата во Буџетот на Град Скопје за 2012 година и Одлуката за извршување на Буџетот на Град Скопје за 2012 година.

Советот на Град Скопје на денешната седница одобри и набавка на опрема за Центар за управување и автоматска контрола на сообраќај, како и за набавка на транспортен софтвер. Станува збор за опрема и софтвер како дел од проектот за изградба на Центар за управување и автоматска контрола на сообраќај, чијашто главна цел е создавање услови за подобрување на сообраќајот во Скопје преку адаптивно управување на сообраќајот.

Советот на Град Скопје даде согласност за Одлуката за земање финансиски средства по пат на финансиски лизинг за ЈП „Дрисла”-Скопје кај меѓународна финансиска институција, со што се овозможи ова јавно претпријатие да земе финансиски средства по пат на финансиски лизинг кај меѓународната финансиска институција „АБЕКС Финансиски Консалтинг ЛЛЦ” во износ од 4.602.000,00 евра. Овие средства ќе се наменат за плаќања за јавната набавка на печка за медицински отпад.

На денешната седница Советот донесе одлуки за воспоставување соработка со општините Центар и Карпош за финансиско учество за изградба на топловод, како и повеќе одлуки со коишто се дополнија Програмите за работа на повеќе јавни претпријатија.

Извор: http://bukvar.mk/news/novi-68-dvokatni-avtobusi-za-jspskopje?newsid=6Owm
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #248 Posted: 02-Mar-2012 at 20:47


За добивање на статус (а со тоа и таблица) на возило со музејска вредност (олдтајмер) не е доволно возилото да биде само постаро од 35 години.

Според Законот за возила, статус на возило со музејска вредност се доделува на возило постаро од 35 години, кое е зачувано и технички е одржувано, како и сообразено со оригиналниот конструкциски состав и форма, а заради своите историски и технички значења не се употребува за секојдневен превоз.

Оној кој сака да регистрира возило со музејска вредност, поднесува барање до фирма која врши технички преглед која ќе го додели статусот доколку се исполнети барањата од Правилникот за критериумите што треба да ги исполнуваат возилата за да добијат статус на возила со музејска вредност (олдтајмери) и постапката за утврдување на исполнетоста на тие критериуми. При оценка дали се исполнети одредени специфични барања, потребно е да се обрне посебно внимание, а по потреба да се консултираат стручни лица од Националната федерација на друштва кои програмски се грижат за возила со музејска вредност.

Горенаведеното е осврт на важечките прописи. Според мене, има грешка во текстот на Правилникот - „националната федерација“. Мора да се мисли на „меѓународната федерација“, а тоа е FIVA која се уште нема претставништво во Македонија. Според тоа, на фирмите кои се бават со регистрација на возила им се оставаат две опции. Првата е по свое убедување да издаваат статус на олдтајмер, а втората доколку не се сигурни дека возилото ги исполнува условите да го упатат сопственикот на возилото да се обрати кај некое претставништво на FIVA (на пр. во Бугарија) за потврда. Доколку ја изберат втората опција, тоа ќе значи дополнителни трошоци за сопственикот на возилото.

Друго објаснување би било дека Правилникот е препишан од држава која членува во FIVA, а за потребите на македонскиот пазар „националната федерација на друштва кои програмски се грижат за возила со музејска вредност“ ќе биде поистоветена со АМСМ.

Edited by OCB - 02-Mar-2012 at 20:59
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #249 Posted: 02-Mar-2012 at 19:39
Се испостави дека за да ја добие таа табличка треба одобрение од АМСМ или некое слично здружение, т.е. да е вистински олдтајмер, а не само стара крнтија. Го имаше некаде во некоја статија.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #250 Posted: 02-Mar-2012 at 19:32
Возилата постари од 35 години ќе добијат посебни регистерски таблички на кои писмото наместо со црна ќе биде со сива боја и на табличката од десната страна ќе ја има и бројката 35. Тоа важи и за мотоциклите. Е сега, постарите автобуси од 35 години ќе добијат олдтајмер табличка. Прашањето е дали и понатаму автобус, откако ќе добие ваква табличка, ќе превезува патници. Не гледам кој би го санкционирал тоа, ако превезувал патници и досега. Зарем олдтајмер табличката ќе ги натера инспекциите да му забранат вршење јавен превоз?
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #251 Posted: 02-Mar-2012 at 17:42
Originally posted by phenomenon

А кога автобуси со олдтајмер таблички ќе превезуваат патници, тоа ќе биде законски, нели?
Ne razbiram sto sakas da kazes so ovoj post, bidi malku pojasen.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #252 Posted: 02-Mar-2012 at 17:15
А кога автобуси со олдтајмер таблички ќе превезуваат патници, тоа ќе биде законски, нели?
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #253 Posted: 02-Mar-2012 at 14:13
Bez registarski tablicki??? Nekoj uporno gi krsi zakonite i nikomu nisto, ne samo sto nadleznite institucii ne reagiraat, tuku toa i kaj novinarite i graganite pominuva nezabelezitelno t.e. kako normalna pojava!
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #254 Posted: 02-Mar-2012 at 11:54
Originally posted by Dexter26


Додека чекавме со пријатели ручек во ресторан Галеб (спроти хотел Континентал на булевар Александар Македонски), забележав дека ги возат новопристигнатите двокатни градски автобуси од кинески Јутонг, празни и без регистарски таблички, а некои од возачите ми делуваа помлади од 30 години, дали пробно ги возеа или на регистрација, не знам, но помнам дека видов барем 3 такви автобуси, по еден на секои 5 минути поминуваше од Автокоманда накај Континентал, празни, возачите сами ги возеа, без никаква придружба.




Истото се случуваше и кога пристигна првата пратка од Јутонг. Претпоставувам дека ќе мора да поминат мал тест - период пред да се пуштат во сообраќај, иако искрено не ги разбирам професионалните правила во таа област.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #255 Posted: 01-Mar-2012 at 21:36
Додека чекавме со пријатели ручек во ресторан Галеб (спроти хотел Континентал на булевар Александар Македонски), забележав дека ги возат новопристигнатите двокатни градски автобуси од кинески Јутонг, празни и без регистарски таблички, а некои од возачите ми делуваа помлади од 30 години, дали пробно ги возеа или на регистрација, не знам, но помнам дека видов барем 3 такви автобуси, по еден на секои 5 минути поминуваше од Автокоманда накај Континентал, празни, возачите сами ги возеа, без никаква придружба.

Edited by Dexter26 - 01-Mar-2012 at 21:37
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #256 Posted: 01-Mar-2012 at 21:02
Новодојденциве ќе имаа од новите регистарски таблички... (?)
Back to Top
Macedonicus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Google Maps: Regional Expert

Joined: 29-May-2011
Location: Czech Republic
Online Status: Offline
Posts: 398
  Quote Macedonicus Quote  Post ReplyReply #257 Posted: 01-Mar-2012 at 16:13
Originally posted by Cresevo

НеНема двокатни 24-ки ,16-ки и 9-ки заради тоа

Тогаш најверојатно по пристигнувањето на сите двокатни, повеќето нископодни од Лаз би ги распоредиле на линиите 9, 24 и 16 што е подобро според мене. Украинските ми се пофини на изглед
ಠ_ಠ
Back to Top
Cresevo View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 30-May-2009
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Cresevo Quote  Post ReplyReply #258 Posted: 01-Mar-2012 at 16:02
Originally posted by Macedonicus

Дали кај надвозникот кај булевар Македонија што се сече со Кочо Рацин можат да поминуваат двокатни? Мислам дека тоа е причината што сеуште не пуштиле двокатни 9ки.


Не
Нема двокатни 24-ки ,16-ки и 9-ки заради тоа
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #259 Posted: 01-Mar-2012 at 15:29
Originally posted by Macedonicus

Дали кај надвозникот кај булевар Македонија што се сече со Кочо Рацин можат да поминуваат двокатни? Мислам дека тоа е причината што сеуште не пуштиле двокатни 9ки.
може да поминуваат, не знам за други линии, ама јас се имам неколку пати возено со двокатна 2-ка која врти на таа клучка

едит: дури сега приметив дека сум ги помешал Булевар Македонија со булевар Александар Македонски Doh


Edited by zabegan - 01-Mar-2012 at 18:19
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Macedonicus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Google Maps: Regional Expert

Joined: 29-May-2011
Location: Czech Republic
Online Status: Offline
Posts: 398
  Quote Macedonicus Quote  Post ReplyReply #260 Posted: 01-Mar-2012 at 14:14
Дали кај надвозникот кај булевар Македонија што се сече со Кочо Рацин можат да поминуваат двокатни? Мислам дека тоа е причината што сеуште не пуштиле двокатни 9ки.
ಠ_ಠ
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1112131415 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.385 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.