![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1112131415 90> |
Author | ||||||||||||
IN_MOTION ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Jul-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 204 |
![]() ![]() |
|||||||||||
Еден од новите автобуси чини 11,3 милиони фунти? Хм, ова сигурно е грешка. Целиот проект за 8 вакви автобуси со се истражување, дизајн, развивање итн чини 11.4 милиони фунти, а не 1 автобус. Што сепак не е баш малце http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-london-17181064 Типот од видеото исто така кажува дека автобускиот превоз во Лондон опслужува 2 Милијарди патници годишно. |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
|||||||||||
http://kirilica.com.mk/vest.asp?id=68432 |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|||||||||||
![]() Па ова е Македонија, земјата на чудата, и при пуштање во употреба на нови канти за ѓубре се сечат ленти или се врзуваат панделки и се држи говор за реализираната инвестиција, секако дека е голема работа менувањето на маските на вентилационите отвори во двокатните градски автобуси од кинески Јутонг. Не е смешно, но не е ни трагично, комбинирано е - трагикомично. Edited by Dexter26 - 05-Mar-2012 at 20:15 |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
|||||||||||
Големата работа ако се сменеле овие капаци.
|
||||||||||||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|||||||||||
![]() ![]() Можеби менувањето на маските на вентилационите отвори Мишко го планира за до година, како предизборно ветување за редовните локални избори 2013. |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|||||||||||
"...од којшто 80 се нископодни и 136 двокатни".
A dvokatnite neli se niskopodni? Tolku li e tesko da se razbere deka niskopoden avtobus e edna rabota, a dvokaten i ednokaten sosema druga. |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|||||||||||
НОВИ 68 ДВОКАТНИ АВТОБУСИ ЗА ЈСП - СКОПЈЕ
Одлуката за прием на сопственост на 68 (шеесет и осум) нископодни двокатни автобуси наменети за јавен градски (општински) превоз на патници, како и Одлуката за пренесувањето на правото на сопственост на ЈСП „Скопје“ беше дел од одлуките коишто ги донесе Советот на Град Скопје на својата шеесета седница. Со оваа одлука, вкупниот број на нови автобуси за потребите на ЈСП - Скопје ја достигна бројката од 216, од којшто 80 се нископодни и 136 двокатни. На денешната седница Советот ги донесе и Годишната сметка и извештај на Буџетот на Град Скопје за 2011 година, како и Одлуката за измена на распоредот на средствата во Буџетот на Град Скопје за 2012 година и Одлуката за извршување на Буџетот на Град Скопје за 2012 година. Советот на Град Скопје на денешната седница одобри и набавка на опрема за Центар за управување и автоматска контрола на сообраќај, како и за набавка на транспортен софтвер. Станува збор за опрема и софтвер како дел од проектот за изградба на Центар за управување и автоматска контрола на сообраќај, чијашто главна цел е создавање услови за подобрување на сообраќајот во Скопје преку адаптивно управување на сообраќајот. Советот на Град Скопје даде согласност за Одлуката за земање финансиски средства по пат на финансиски лизинг за ЈП „Дрисла”-Скопје кај меѓународна финансиска институција, со што се овозможи ова јавно претпријатие да земе финансиски средства по пат на финансиски лизинг кај меѓународната финансиска институција „АБЕКС Финансиски Консалтинг ЛЛЦ” во износ од 4.602.000,00 евра. Овие средства ќе се наменат за плаќања за јавната набавка на печка за медицински отпад. На денешната седница Советот донесе одлуки за воспоставување соработка со општините Центар и Карпош за финансиско учество за изградба на топловод, како и повеќе одлуки со коишто се дополнија Програмите за работа на повеќе јавни претпријатија. Извор: http://bukvar.mk/news/novi-68-dvokatni-avtobusi-za-jspskopje?newsid=6Owm |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
OCB ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
![]() ![]() |
|||||||||||
![]() За добивање на статус (а со тоа и таблица) на возило со музејска вредност (олдтајмер) не е доволно возилото да биде само постаро од 35 години. Според Законот за возила, статус на возило со музејска вредност се доделува на возило постаро од 35 години, кое е зачувано и технички е одржувано, како и сообразено со оригиналниот конструкциски состав и форма, а заради своите историски и технички значења не се употребува за секојдневен превоз. Оној кој сака да регистрира возило со музејска вредност, поднесува барање до фирма која врши технички преглед која ќе го додели статусот доколку се исполнети барањата од Правилникот за критериумите што треба да ги исполнуваат возилата за да добијат статус на возила со музејска вредност (олдтајмери) и постапката за утврдување на исполнетоста на тие критериуми. При оценка дали се исполнети одредени специфични барања, потребно е да се обрне посебно внимание, а по потреба да се консултираат стручни лица од Националната федерација на друштва кои програмски се грижат за возила со музејска вредност. Горенаведеното е осврт на важечките прописи. Според мене, има грешка во текстот на Правилникот - „националната федерација“. Мора да се мисли на „меѓународната федерација“, а тоа е FIVA која се уште нема претставништво во Македонија. Според тоа, на фирмите кои се бават со регистрација на возила им се оставаат две опции. Првата е по свое убедување да издаваат статус на олдтајмер, а втората доколку не се сигурни дека возилото ги исполнува условите да го упатат сопственикот на возилото да се обрати кај некое претставништво на FIVA (на пр. во Бугарија) за потврда. Доколку ја изберат втората опција, тоа ќе значи дополнителни трошоци за сопственикот на возилото. Друго објаснување би било дека Правилникот е препишан од држава која членува во FIVA, а за потребите на македонскиот пазар „националната федерација на друштва кои програмски се грижат за возила со музејска вредност“ ќе биде поистоветена со АМСМ. Edited by OCB - 02-Mar-2012 at 20:59 |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|||||||||||
Се испостави дека за да ја добие таа табличка треба одобрение од АМСМ или некое слично здружение, т.е. да е вистински олдтајмер, а не само стара крнтија. Го имаше некаде во некоја статија.
|
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
|||||||||||
Возилата постари од 35 години ќе добијат посебни регистерски таблички на кои писмото наместо со црна ќе биде со сива боја и на табличката од десната страна ќе ја има и бројката 35. Тоа важи и за мотоциклите. Е сега, постарите автобуси од 35 години ќе добијат олдтајмер табличка. Прашањето е дали и понатаму автобус, откако ќе добие ваква табличка, ќе превезува патници. Не гледам кој би го санкционирал тоа, ако превезувал патници и досега. Зарем олдтајмер табличката ќе ги натера инспекциите да му забранат вршење јавен превоз?
|
||||||||||||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|||||||||||
|
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
|||||||||||
А кога автобуси со олдтајмер таблички ќе превезуваат патници, тоа ќе биде законски, нели?
|
||||||||||||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|||||||||||
Bez registarski tablicki??? Nekoj uporno gi krsi zakonite i nikomu nisto, ne samo sto nadleznite institucii ne reagiraat, tuku toa i kaj novinarite i graganite pominuva nezabelezitelno t.e. kako normalna pojava!
|
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|||||||||||
Истото се случуваше и кога пристигна првата пратка од Јутонг. Претпоставувам дека ќе мора да поминат мал тест - период пред да се пуштат во сообраќај, иако искрено не ги разбирам професионалните правила во таа област. |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|||||||||||
Додека чекавме со пријатели ручек во ресторан Галеб (спроти хотел Континентал на булевар Александар Македонски), забележав дека ги возат новопристигнатите двокатни градски автобуси од кинески Јутонг, празни и без регистарски таблички, а некои од возачите ми делуваа помлади од 30 години, дали пробно ги возеа или на регистрација, не знам, но помнам дека видов барем 3 такви автобуси, по еден на секои 5 минути поминуваше од Автокоманда накај Континентал, празни, возачите сами ги возеа, без никаква придружба.
Edited by Dexter26 - 01-Mar-2012 at 21:37 |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|||||||||||
Новодојденциве ќе имаа од новите регистарски таблички... (?)
|
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
Macedonicus ![]() Senior Member ![]() ![]() Google Maps: Regional Expert Joined: 29-May-2011 Location: Czech Republic Online Status: Offline Posts: 398 |
![]() ![]() |
|||||||||||
Тогаш најверојатно по пристигнувањето на сите двокатни, повеќето нископодни од Лаз би ги распоредиле на линиите 9, 24 и 16 што е подобро според мене. Украинските ми се пофини на изглед ![]() |
||||||||||||
ಠ_ಠ
|
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
Cresevo ![]() Newbiе ![]() Joined: 30-May-2009 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|||||||||||
Не Нема двокатни 24-ки ,16-ки и 9-ки заради тоа |
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|||||||||||
едит: дури сега приметив дека сум ги помешал Булевар Македонија со булевар Александар Македонски ![]() Edited by zabegan - 01-Mar-2012 at 18:19 |
||||||||||||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||||||||||||
![]() |
||||||||||||
Macedonicus ![]() Senior Member ![]() ![]() Google Maps: Regional Expert Joined: 29-May-2011 Location: Czech Republic Online Status: Offline Posts: 398 |
![]() ![]() |
|||||||||||
Дали кај надвозникот кај булевар Македонија што се сече со Кочо Рацин можат да поминуваат двокатни? Мислам дека тоа е причината што сеуште не пуштиле двокатни 9ки.
|
||||||||||||
ಠ_ಠ
|
||||||||||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1112131415 90> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |