build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Електрични локомотиви

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1112131415>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #241 Posted: 06-Apr-2010 at 21:56
Зоки, не ми делува дека е готова, гледам куката ја нема исто е и со приклучните црева, дали само моторот е пробан ???

Бојане, да генералките на локомотивите се прават во депото во Лисиче. А за констатацијата дека повеке се електрични него дизел, мислам дека најголемиот проблем се резервните делови за дизелките, а верувам дека би сакале да имаат барем по две резерва од двата вида но тоа е реалноста
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #242 Posted: 06-Apr-2010 at 20:10
Originally posted by BOJAN

Ќе излезам малку од темава, многу се вложува во ремонт на електричните локомотиви, а дизел локомотивите Кенеди се запуштени.


Ајде и јас малку ќе излезам од темава...Не се баш запуштени и Кенедиевките..Обновени се неколку локомотиви во изминативе две-три години...Инаку баш денес бев во депо Лисиче и баш се изненадив кога видов дека МЖ 661-219 повторно е на нозе после 2 и пол години...Активно се работеше и на поправка на МЖ 661-146 која настрада кај Лакавица...Се вршеше редовен сервис на МЖ 661-223 а пред халата спремно чекаше МЖ 661-236 која беше планирана за 4903 за Битола...Наредни за обнова се МЖ 661-234 и МЖ 661-241 кои од пред две-три години се вон сообраќај...
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #243 Posted: 06-Apr-2010 at 20:01
Точно така,обновата се врши во депото Лисиче инаку се работи за помал ремонт и фарбање...

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #244 Posted: 06-Apr-2010 at 18:57
Каде се врши обновата на оваа локомотива, според позадината на ентериерот, мене ми изгледа дека е во депото ЛисичеBig%20smile!

Дали се работи само за надворешно фарбање и помал ремонт или се работи за детална обнова како што се правеше за локомотивите 462-001 и 002?

Ќе излезам малку од темава, многу се вложува во ремонт на електричните локомотиви, а дизел локомотивите Кенеди се запуштени.


Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #245 Posted: 06-Apr-2010 at 18:03
После долгата обнова повторно се враќа МЖ 441-754 на македонските пруги...Слика од денес...





Edited by zookisk - 06-Apr-2010 at 18:04
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #246 Posted: 01-Apr-2010 at 10:06
Здраво и добродојде janakija, инфо за тоа имаш во нишката Дизел локомотиви

http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=561&PN=3
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
janakija View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 29-Mar-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote janakija Quote  Post ReplyReply #247 Posted: 01-Apr-2010 at 09:13
Здраво дечки, знае ли некој што се случува со двете маневарски локомотиви од серии 642/643?
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #248 Posted: 02-Feb-2010 at 13:25
Треба да се вложи повеќе во електричните локомотиви и пруги, на пример да се електрифицира пругата до Битола и да се обнови кон Лерин (grcijaShifty)... Мислам дека тоа позитивно ќе влијае од економски аспект...
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #249 Posted: 23-Dec-2009 at 14:46

Мислиш впрегнати 441-108 и 442-002 а не 462-002...

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #250 Posted: 22-Dec-2009 at 23:54

Впрегнати МЖ 441-108 и МЖ 442-002

 
Превид, корегирано Зоки   Yes


Edited by Vladimir P - 23-Dec-2009 at 18:23
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #251 Posted: 21-Sep-2009 at 19:25
Се надевам дека репортажата за македонските пруги брзо ќе биде, бидејќи надимакот на едниот е „ловац на пруге“,
а од труга страна научива и купива се за тавче гравче и пинџур Big%20smile
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #252 Posted: 21-Sep-2009 at 14:06
Originally posted by Vladimir P





Иначе првиот господин од лево има направена мала репортажа за МК (железничка) се надевам дека брго ќе ја видиме и пренесеме тука.


Владимир да не излезе репортажава на Кончар екипата?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #253 Posted: 20-Sep-2009 at 13:23
Проблемот на 002 е трансворматорот кој е изработен во Србија !!?? и сега е испратен таму на „премотување“, се чека да пристигне, до тош 002 ќе ја причекаме да ја видиме на пругите по МК.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #254 Posted: 20-Sep-2009 at 11:50
Thumbs%20Up

А нели се дозна што бил проблемот?
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #255 Posted: 19-Sep-2009 at 23:23
Originally posted by Cloverstack


Што бидна со 462-002Замина за Загреб? Каков проблем се има јавено кај нејзе?

Не замина за Загреб за среќа...462-002 е веќе во ред и крстари по пругите на МЖ...
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #256 Posted: 19-Sep-2009 at 17:33
Кога дојдоа во Скопје, кога почнаа проблемите со овие локомотивиDunno.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #257 Posted: 19-Sep-2009 at 17:31
Што бидна со 462-002

Замина за Загреб? Каков проблем се има јавено кај нејзе?


Edited by Cloverstack - 19-Sep-2009 at 17:32
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #258 Posted: 05-Sep-2009 at 19:33
Originally posted by zookisk

МЖ 462-002 се враќа назад во Загреб во Раде Кончар...

Дали си сигурен дека се враќа, момците - инг. од Кончар не спомнава нешто такво, знам дека донесова некој делови за замена но ... се е можно, баш ќе ги прашам највероватно се веќе стигнати во Загреб па ќе имаме инфо.



Иначе првиот господин од лево има направена мала репортажа за МК (железничка) се надевам дека брго ќе ја видиме и пренесеме тука.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #259 Posted: 05-Sep-2009 at 18:57
Question

Зошто?
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #260 Posted: 05-Sep-2009 at 15:15
МЖ 462-002 се враќа назад во Загреб во Раде Кончар...
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1112131415>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.242 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.