Author |
Topic Search Topic Options
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#2681 Posted: 10-Aug-2009 at 11:34 |
Делот после булеварот е двонасочен, има малку поназад во нишкава
|
 |
igorius
Senior Member
Joined: 13-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 187
|
Quote Reply
#2682 Posted: 10-Aug-2009 at 10:25 |
Od minatata nedela del od Vladimir Komarov e ednonasocen ne znam dali i delot posle bulevatot e ednonasocen no za ovoj del sum siguren
|
 |
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
|
Quote Reply
#2683 Posted: 08-Aug-2009 at 14:15 |
Во бледо сеќавање ми е останато дека и во времето на Пенов кога имаше вистинска акција за реконструкција на улиците (11 Октомври, Партизанска до Симпо, Водњанска, Гоце Делчев итн....), токму на Рекорд искористија "специјален асфалт" кој наводно требаше да биде подолготраен. Но одавна беше може и да грешам.
|
 |
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#2684 Posted: 08-Aug-2009 at 13:57 |
Originally posted by pbanks
Кловер да бидеме реални. Бразди на таква прометна улица со исклучителна фреквенција на тешки возила се нормална работа. Не постои суперасфалт кој тој проблем ќе го реши долгорочно.
|
Апсолутно нема вечни материјали. И бетон да се стави, после доволно долго време ќе почне да се рони. Но токму дека е прометна улица со исклучителна фреквенција на автобуси, не смее да се продолжи да се замижува пред тој факт. Специјалните асфалти не се развивани за џабе. Редовно одржување и циклуси на реконструкција секако дека мора да има, во тоа воопшто не задирав. Но сето тоа да си има нормално темпо, а не вака со обичен асфалт да ни се јави потреба за реконструкција после година-две. Еве се присетив на оваа вест дека конечно барем со прст се мрднало на ова поле. За жал не е наведено до кога ќе трае овој пилот проект и кога ќе се премине на вистинска употреба, барем таму каде што е најургентно: http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=96&PID=40981#40981
|
 |
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
|
Quote Reply
#2685 Posted: 08-Aug-2009 at 11:44 |
Originally posted by Cloverstack
Пбанкс, веста е убава, но дефинитивно не би одел дотаму да ја оквалификувам како одлична. Со обичен асфалт, колку ќе треба повторно да се направат бразди? Само се вртиме во круг... Таму каде што ваков проблем е јасно изразен, конечно треба да почне да се применуваат специјално подготвени асфалти или сосема други подлоги.
|
Кловер да бидеме реални. Бразди на таква прометна улица со исклучителна фреквенција на тешки возила се нормална работа. Не постои суперасфалт кој тој проблем ќе го реши долгорочно, туку клучот е во редовното одржување. Ако не се лажам Димитрие Чуповски последен пат е реконструирана во првиот мандат на Ристо Пенов. Значи барем 10 години не е пипната. Од таму мислам дека веста е за поздравување, независно што вакви информации не би требало воопшто да констатираме доколку бевме нормална држава и град.
|
 |
zabegan
Senior Member
Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
|
Quote Reply
#2686 Posted: 08-Aug-2009 at 11:17 |
Originally posted by Cloverstack
Пбанкс, веста е убава, но дефинитивно не би одел дотаму да ја оквалификувам како одлична. Со обичен асфалт, колку ќе треба повторно да се направат бразди? Само се вртиме во круг... Таму каде што ваков проблем е јасно изразен, конечно треба да почне да се применуваат специјално подготвени асфалти или сосема други подлоги.
|
како да очекуваме да стават специјален, кога тие тешко се одлучуваат да стават и обичен асфалт
|
 |
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#2687 Posted: 07-Aug-2009 at 23:35 |
Originally posted by medo
Добро ќе научат ли скопскиве "возачи" дека ЗАБРАНЕТО Е запирање и паркирање на возилото на помало растојание од 15 метри од обележан пешачки премин и раскрсница?
|
Можеби сум досаден што стално повторувам, ама сигурно нема да научат доколку сообраќајната полиција не си ги засука ракавите. Кај просечниот Македонец илјада кампањи не можат да постигнат резултати колку што може да постигне една казна.
|
 |
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#2688 Posted: 07-Aug-2009 at 23:22 |
Пбанкс, веста е убава, но дефинитивно не би одел дотаму да ја оквалификувам како одлична. Со обичен асфалт, колку ќе треба повторно да се направат бразди? Само се вртиме во круг... Таму каде што ваков проблем е јасно изразен, конечно треба да почне да се применуваат специјално подготвени асфалти или сосема други подлоги.
|
 |
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
|
Quote Reply
#2689 Posted: 07-Aug-2009 at 22:08 |
Одличен инфо. Редно беше.
Се асфалтира улицата "Димитрие Чуповски"
Од
Град Скопје, информираат дека продолжуваат со интензивните активности
за санирање на булеварите и улиците во своја надлежност. - Денес
започнавме со санација на едната страна на улицата "Димитрие Чуповски",
во делот на автобуската постојка "Рекорд", која ќе биде целосно
завршена во текот на денешниот ден. Асфалтот на колотразите на овој
потег беше доста оштетен, кој како последица од сообраќајниот метеж и
големата фреквенција на автобуси имаше вдлабнатини и подигнувања. Делот
од коловозот машински ќе биде гребен со механизација на ЈП "Улица и
патишта", по што улицата ќе биде асфалтирана - велат од Град Скопје.
За реализирање на работата ќе бидат вградени 15 тони асфалтна маса
со дебелина од 3 сантиметри. Вкупната површина изнесува 200 метри
квадратни на широчина од 3 метри и должина од 65 метри. Санацијата
на улицата Димитрие Чуповски се врши во овој период, поради летните
одмори и намалената фреквентност на сообраќајот во Скопје, а ја
изведува ЈП "Улици и патишта". |
http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=7FEEAD30D83CAD4FAE13365AA5A4D281
|
 |
medo
Senior Member
Joined: 24-Dec-2007
Online Status: Offline
Posts: 217
|
Quote Reply
#2690 Posted: 07-Aug-2009 at 11:58 |
Добро ќе научат ли скопскиве "возачи" дека ЗАБРАНЕТО Е запирање и паркирање на возилото на помало растојание од 15 метри од обележан пешачки премин и раскрсница? Па ова на ништо не личи, неможеш ниту да свртиш на раскрсница, а не пак да се вклучиш. Зборувам за помалите улици, не булевари. Особено во Центар и Дебар Маало. Аааа зошто не сум сообраќаец!!!
|
 |
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
|
Quote Reply
#2691 Posted: 05-Aug-2009 at 22:14 |
Офтопик во нишкава но бидејќи често се развива дискусија ПРО и КОН кружни текови денеска во Приштина го сликнава хаосот кој се создава на вкрстувањето на кружниот тек кој всушност ги спојува сите главни оски на Косово (од Митровица, Пеќ и Призрен/Урошевац). За жал сликава не доловува ни од блиску колкав беше хаосот. Ми требаше околу половина час да се вклучам и исклучам на кружниот тек а во тоа време пред мене успеаа да поминат не повеќе од 30на возила.
|
 |
Supervisor
Senior Member
Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
|
Quote Reply
#2692 Posted: 31-Jul-2009 at 15:02 |
Браво потребни се вакви проекти се надевам дека наскоро ќе ја видиме и Србија целосна па потоа и Илинденска и Јужен Булевар. Само напред Скопје мора да добие повеќе инфраструктурни сообраќајни проекти.
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
 |
mitatos
Senior Member
Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
|
Quote Reply
#2693 Posted: 31-Jul-2009 at 14:19 |
Koce Trajanov pokazuva dosta napor i interes za gradot skopje, se nadevam vo celiot negov mandat ke raboti taka za da me ubedi naredniot pat da go glasam
|
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
 |
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
|
Quote Reply
#2694 Posted: 31-Jul-2009 at 14:13 |
 www.aerodrom.gov.mk
Edited by lslcrew - 31-Jul-2009 at 14:13
|
 |
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
|
Quote Reply
#2695 Posted: 31-Jul-2009 at 13:33 |
ОТВОРЕН ЗА СООБРАЌАЈ ПРОШИРЕНИОТ БУЛЕВАР ВИДОЕ СМИЛЕВСКИ БАТО
Градоначалникот
на Град Скопје, Коце Трајановски и градоначалникот на општината
Аеродром, Ивица Коневски, денеска /31.07.2009 година/ свечено го
отворија за сообраќај проширениот булевар Видое Смилевски Бато, во
населбата Ново Лисиче.
- Булеварот Видое Смилевски Бато е проширен во
должина од 510 метри на потегот од крстосницата со булеварот Србија до
крстосницата со булеварот Февруарски поход. За градежните работи беа
потрошени 30 милиони денари, а се градеше пет месеци. Ова е модерно
булеварско решение, со вградена атмосферска канализација и штедливи
светилки. Очекуваме сообраќајот во овој дел од градот значитечно да се
растовари, а граѓаните да го скратат времето на патување – изјави
денеска градоначалникот Трајановски.
Со
проширувањето на десната лента од булеварот Видое Смилевски Бато се
доби булевар широк 23,5 метри. Коловозните ленти се широки 10,5 метри,
а пред раскрниците ширината изнесува 14 метри. Зелениот појас е широк
6,5 метри, а велосипедските патеки ќе зафаќаат 2,5 метри. Тротоарите ќе
бидат широки 4 метри.
Одведувањето на атмосферските води е решено со секундарна атмосферска мрежа на сливници со вкупна должина од 400 метри.
По должината на трасата на Видое Смилевски Бато е поставено и ново осветлување со нови штедливи светилки.
Градежните работи за проширувањето на булеварот Видое Смилевски Бато ги изведуваа екипи на компанијата „Конструктор“.



www.skopje.gov.mk |
|
 |
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
|
Quote Reply
#2696 Posted: 30-Jul-2009 at 17:12 |
ПУШТАЊЕ ВО УПОТРЕБА НА ПРОШИРЕНИОТ БУЛЕВАР ВИДОЕ СМИЛЕВСКИ БАТО
|
|
Градоначалникот на Град Скопје, Коце Трајановски
утре /31.07.2009 година/ на крстосницата во Ново Лисиче во 10 часот
официјално ќе го пушти во употреба проширениот булевар Видое Смилевски
Бато.
На настанот ќе присуствува и Градоначалникот на општина Аеродром, Ивица Коневски.
|
http://www.skopje.gov.mk/ |
|
 |
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#2697 Posted: 25-Jul-2009 at 09:29 |
Проширувањето на раскрсницата кај Тутунски комбинат е
услов за реализација на Јужен булевар и „Крушевска република“, кои се
зацртани во Генералниот урбанистички план на Скопје. |
|
 |
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
|
Quote Reply
#2698 Posted: 25-Jul-2009 at 02:17 |
Најраскопаните скопски улици се на елитното Водно!
Одговорните од
општината велат дека допрва ќе изработуваат проект за санација на
посочените улици, но не прецизираат кога ќе почнат градежните активности
Жителите
на улиците Славејко Арсов и Салвадор Аљенде на Водно уште долго ќе
живеат како сред село. Иако во елитниот дел на метрополата и на само
два километра од строгиот центар, тие и натаму ќе минуваат низ
раскопани улици на кои се издигнати опасни шахти, преку купишта
градежни материјали, без тротоари, бидејќи Општина Центар и покрај
нивните упорни настојувања, не планира многу скоро да им го реши
проблемот.
Одговорните од Оштината велат дека допрва ќе се изработува проект за
санација на посочените улици, но не прецизираат кога ќе почнат
градежните активности. - За улицата Славејко Арсов во тек е
изработка на градежно техничка документација за атмосферска
канализациска мрежа и реконструкција на коловозот и тротоари. За
коловозот на улицата Салвадор Аљенде предвидена е санација на ударните
дупки, која работа ќе биде извршена во наредниов период - информираат
од Општина Центар. Пред еден месец, на прашање на Вечер за градежниот
шут и скелињата кои се среде улицата Салвадоре Аљенде, одговорија дека
"ќе испратат комунална инспекција која треба да ги согледа проблемите
по што веднаш ќе интервенира". Но и ова ветување е уште едно од
серијата неисполнети ветувања, се жалат жителите. Тие велат дека дека и
претходно многупати самоиницијативно се собирале и во Месната заедница,
поднеле петиција до Општината со потписи на сите жители, а барале и
средба со градоначалникот Владимир Тодоровиќ за лично да му го објаснат
проблемот. Засега, ниту еден обид не бил успешен и не ги иницирал
инспекциските служби да реагираат.
Овие две улици се типичен пример за грубо нарушување на законските
прописи што се однесуваат на изведба на нови градежни објекти кои што
предизвикаа нарушување на животот во целокупната урбана зона.
Вечер веќе пишуваше дека овие улици се единствени и по новоградбата
на која еден од терасите со поглед на метрополата е изграден околу
постоечкиот електричен столб од тротоарот!?
http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=408B00937E3DFA46819AC3FF8B34F532 |
|
 |
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
|
Quote Reply
#2699 Posted: 25-Jul-2009 at 02:13 |
Се проширува дел од булеварот „Трета македонска бригада“

Проектот за проширување на раскрсницата ќе чини 12 милиони денари
Реконструкцијата на раскрсницата кај Тутунски комбинат продолжува со
проширување на булеварот „Трета македонска бригада“, во делот кај
основното училиште „11 Октомври“. Моментно екипите на градежното
претпријатие „Маврово инженеринг“ работат на тампонирање на проширениот
дел, каде што се поставуваат и нови рабници. По завршувањето на
тампонскиот слој сообраќајницата ќе се подготвува за асфалтирање. Во
меѓувреме, информираат градските власти, се очекува ЕВН да изврши
санација на електричните кабли во близина на трафостаницата на потегот
кој се реконструира. Проектот, кој Градот Скопје ќе го чини 12 милиони
денари, ќе се реализира во фази, за да се избегне попречувањето на
редовното одвивање на сообраќајот. Проширувањето, по асфалтирањето, ќе
продолжи и од другата страна на булеварот, во правец од Центар кон
Мичурин.
Проширувањето на раскрсницата кај Тутунски комбинат е
услов за реализација на Јужен булевар и „Крушевска република“, кои се
зацртани во Генералниот урбанистички план на Скопје. Како што
информираат од Градот Скопје, неизвесно е кога и како ќе бидат
изградени овие сообраќајници, а дополнителен проблем претставува и
немањето детален план за овој дел од градот. Заради тоа, велат од
Градот, за обезбедување на полесно одвивање на сообраќајот на овој
потег се наметна потребата од проширување на раскрсницата.
http://utrinski.com.mk/?ItemID=D30643303C60F54DBF9052C12BE18361 |
|
 |
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
|
Quote Reply
#2700 Posted: 22-Jul-2009 at 23:08 |
Еднонасочноста за градските власти не е решение за метежот

Еднонасочниот сообраќај на „Владимир Комаров“ ќе биде едно од ретките сообраќајни решенија
Градските власти нема да воведуваат еднонасочен сообраќај за да се
растоварат пофреквентните улици и покрај препораките од стручњаците. И
покрај откажувањето на поголем број сообраќајни проекти во име на
штедењето, градските власти не одлучуваат да се насочат кон
поедноставно решение за сообраќајниот метеж.
Според
препораките на сообраќајните инженери, растоварување на метежот со
еднонасочен сообраќај, освен на делот на „Илинденска“, од Владата до
фонтаната „Лотос“ и во спротивен правец на улицата „Орце Николов“,
можно е да се постигне и на улиците „Васил Ѓоргов“ и „Народен фронт“ во
Капиштец. Еднонасочниот сообраќај би бил решение и за хаосот во Дебар
маало, како и зад трговскиот центар „Буњаковец“, велат стручњаците.
Моментно
поради финансиски причини е стопирано проширувањето на „Илинденска“, за
која Генералниот план предвидува да продолжи со мост преку Вардар,
проширувањето на „Гологанов“ како продолжение на Јужен булевар,
кружниот тек кај Католичка црква, булеварот „Србија“ и други најавени
капитални проекти.
Според информациите од градските власти, на
градоначалникот Коце Трајановски во план му е изградба на нови улици
или проширување на постојната сообраќајна мрежа. Еднонасочниот
сообраќај ќе се применува само по исклучок, како што е улицата
„Владимир Комаров“ каде што од неделава има нов режим на сообраќај.
Сепак, возењето во еден правец нема да се применува и на други
сообраќајници каде што има можности за ваков режим.
„Градоначалникот
Коце Трајановски, во својата програма, решението на проблемот на
сообраќајниот метеж го конципира преку проширување и изградба на нови
сообраќајни решенија. Значи ’Владимир Комаров“ ќе биде едно од ретките
сообраќајни решенија со кои ќе се регулираат сообраќајните текови со
еднонасочен сообраќај“, информираат од Градот.
http://utrinski.com.mk/?ItemID=D30DABFA9DA96445AC318F06964CD112 |
|
 |