![]() |
![]() |
![]() |
Скопски сообраќај (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 137138139140141 159> |
Author | ||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
сепак мислам дека треба да постои како улица ако не за транзит за потребите на околните објекти, несо како обична уличка иако можеби ќе биде и повеќе од тоа зависи.ако не се затвори пак може по навика возачите да се движат по неа плус ќе биде еднонасочна + за автобус |
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
ти реков ок е и така со раскрсница. само треба добро да се процени затоа што како што рековме се зависи едно од друго. од кај знаеш кога ќе се направи тунелот возачите може да ги влече тоа што побрзо ќе се стига, нов ќе биде, високи стандарди, на почеток можеби и интересен. повеќе можности отвараат желба на возачите да се насочуваат кон тунелот а со тоа може да се стави во прашање капацитетот на тунелот и да се направи хаос. некои возачи ќе мора да се движат и по другите улици (поготово рекорд и затоа не сум да биде пешачка). не може се во тунелот но добро се ова се претпоставки, и затоа викам дека ќе треба да го разгледаат професионалци кои изгледа ги немаме па ќе треба од странство да викаме |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Епа нема баш цел сообраќај да се пренасочи во тунелот, ама најголем дел. Плус тоа земи го во предвид и Јужен Булевар. Даме Груев ќе биде минимално користена за транзит па логично би било дека ќе нема поголеми проблеми.
Проблемот со закрчување кај рекорд денеска е големиот процент на транзитен сообраќај, кој во отсуство на соодветни транзитни алтернативи мора да ја користи оваа сообраќајница. Edited by Cloverstack - 11-Apr-2009 at 19:56 |
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
а за чуповски да биде пешачка..хмм... има добра работа што ќе нема гужви кај улица македонија во случај да се направи пешачка целиот сообраќај ќе се префрли на даме груев која би била двосмерна и ќе се создаваат гужви. сигурно нема со изградба на тунелот цел сообраќај од рекорд да се насочи кон тунелот, а ако биде пешачка ќе мора на даме груев Edited by FoSsiL - 11-Apr-2009 at 19:50 |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
![]() Може и така, ама ефектот нема премногу да се ублажи. Поентата ми беше да ги доловам нелогичностите во сообраќајните текови кога има недооформена мрежа (каква што имаме ние сега) |
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
во право си, се е поврзано, не може да се гледа одделно и цел сообраќај зависи од поврзаноста на улиците. само зошто да се врти десно кај пролет кога може лево кај тутунски да се уклучи на 11 октомври и право до гтц |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Јас да се надоврзам и за ова
Возило се движи од правец на Лисиче или Аеродром по 3-та Македонска Бригада, кон строгиот центар. Доколку би постоела оваа врска, кај тутунски комбинат само би продолжило право и до ГТЦ би имало само уште еден дополнителен семафор (овој што го збориме). А во денешна ситуација треба да сврти десно кај поликлиниката Пролет, па има да помине многу подолг пат и четири семафори за да стигне до истата точка кај ГТЦ. Во исто време ги оптеретува и тие сообраќајници низ кои кружи, па проблемот се шири и по други делови од мрежата. Затоа мора да одиме на дооформување на мрежата, да не ни фалат вакви алки. Плус тоа кога конечно ќе воспоставиме центар за контрола на сообраќајот, крстосниците ќе бидат многу покоординирани и ќе обезбедуваат многу подобар тек на сообраќајот, така да не гледај од аспект на денешнава катастрофална ситуација на ова поле што е еднаква на раштиман оркестар. Edited by Cloverstack - 11-Apr-2009 at 19:22 |
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
a koja e cupovski |
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
osven ako ima stesnuvanje na lentite pred da izleze na partizanska. no kako so vikas dobro e i krstosnica.neam niso protiv.samo kazav kako mislam.a za konekcijata 11 oktomvri i K.J.Pitu namerno ja izostaviv zatoa so ke moze da se stiga od kaj olimpiski, no ako bi imalo raskrsnica zoso ne. |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Незнам фосил зашто имаш забуна за чуповски и дма груев. Даме груев треба да си биде булевар, а чуповски пешачка како Македонија. Никакви едносмерни неможат да го заменат булеварот груев, а посебно ќе им биде од корисит на оние кои евентуално би менувале два автобуса како што е случај денес, па немосто едноставно да преминат улица, би требало да се пеќачи неколку стотини метри од едниот крај на ул Македонија до другиот. И ова не е само единствен аргумент, до долгорочно чуповски мора да стане пешачка зона со изградба на тунелот под плоштад.
|
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
@ Cloverstack go neam videno gupot , taka da go pravev ova onaka po moja zamisla. ne sum nekoj ekspert i zatoa rekov moze da ima drugi resenija no go postaviv za da otvoram diskusija za alternativni resenia i idei koi bi bile najostvarlive i najevikasni. za ova: - Кај народна банка во гуп-от нема крстосница туку тространа клучка, а тунелот понира пред клучката (во правец на железничка) hmm..klucka...mozebi ama nekako mi go zatvara prostorot.znam deka vo centarot na nekoi gradovi ima klucki ama nekako dali deka najcesto ima oblakoderi pa se vklopuva(mozebi gresam). druga rabota...mislam deka ke nema potreba..dovolno bi bilo samo da se rekonstruira raskrsnicata. za tunelot....kako ke bide pred kluckata..t.e mozno e ama i togas ne bi bil za klucka. inaku jas kako so go imam pretstaveno ke ponira posle raskrsnicata pri sto ke ima prostor megu raskrsnicata i tunelot. a ulicata so e so kaldrma bi se pretvorila vo pesacka zona za dvete: - Димитрија Чуповски треба да биде пешачка, а Даме Груев да се прошири на 2х2 da ti kazam iskreno ne znam tocno koi ulici se dimitrija cupovski i m.h jasmin zatoa sto ne vozam i ne gi znam bas taka(mal sum za kaj olimpiski krstosnica so vikas...sum za toa..samo edna zabeleska so malku ke se zabavuva soobrakajot no ne e golem problem a za juzen bulevar tamu si vo pravo samo so napraviv greska a na paint tesko se poprava(imav i nekoj virus) taka da go ostaviv taka ne mi se pravese od pocetok istoto i bi go rekol i za onoj del kaj mepso telekom hotel jadran iako tamu ne e do tolku mozebi samo nekoi mali korekcii |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Не ме разбра, не велам дали клучка би било скапо или не, туку дека не може такво сообраќајно решение поради овој факт:
Од друга страна крстосница го решава проблемот со распределба на капацитетот. А таа може ефикасно да функционира поради тоа што е трокрака (плус тоа една комуникација е изоставена), а особено ако има проширување на тоа место за сообраќајот Партизанска --> 11 Октомври и К.Ј.Питу --> Партизанска да тече како условно вртење во десно. Значи би имале таква крстосница на која 50% од сообраќајот ќе тече континуирано, а 50% посто ќе зависи од семафор со само 2 фази. Значи ваква крстосница сигурно ќе има многу поголема пропустна моќ од околните крстосници кои би го диктирале протокот на сообраќајот во тунелот и дефинитивно нема да биде никаква слаба алка туку напротив. Edited by Cloverstack - 11-Apr-2009 at 18:41 |
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
ja napraviv kako klucka za da ne se pravi guzva ako ima krstosnica.nekako dvata tunela ke mora da se spojat.mozebi ima i drugi resenija.jas ne sum bas za krstosnica.inaku za kluckata moze da se naprai na nivoa so toa sto tunelot ke bide na malku pogolema dlabocina.e sea mozebi e skapo ama mislam deka ako ima sredstva bi bilo dobro resenie.tunelot bi bil brz nacin kako da se pomine centarot.onie koli koi odat kon karpos ne bi odele niz centar ili stokvna kuka "most" pa bi se rasteretil rekord i guzvata kaj "most". e sea ima alternativa mesto da izleguva na pocetok na partizanska da bide pod cela partizanska kako so zabelezav vo post prethodno ama treba dobro da se razgleda. uste za ostrata krivina ako vo slucaj ima klucka ke moze da se prilagodi i da bide poblaga.ne veruvam deka bi imalo problem bidejki bi bilo pod plostad i bi imalo dosta mesto. vo sekoj slucaj ke treba profesionalno da se napravi za da ne ni padne plostadot. |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
@ FoSsiL
![]() Да соораќајната мрежа што си ја нацртал е горе доле како што е и предвидено со ГУП-от http://www.build.com.mk/docs/GUP-Transport.jpg Разликите се: - Кај народна банка во гуп-от нема крстосница туку тространа клучка, а тунелот понира пред клучката (во правец на железничка) - Димитрија Чуповски треба да биде пешачка, а Даме Груев да се прошири на 2х2 - Треба да има врска помеѓу Даме Груев и М.Х.Јасмин - Покрај олимписки е предвидена дополнителна сообраќајница која се надоврзува на улицата што доаѓа од кај ГТЦ и ја поврзува со Бул. 3-та Македонска Бригада - Јужен Булевар е сосема поинаку поврзан со М.Х.Јасмин и ул. Железничка (негови идни колекторски/дистрибуторски улици) Јас би дал уште една забелешка за подземната клучка под плоштад што си ја предвидел. Мислам дека не би можело да се оди на клучка затоа што фали простор за доволно ленти на влезот од Партизанска. Имаме случај каде што два правци се слеваат во еден, што е многу битна разлика отколку сите три правци да комуницираа меѓусебно. Затоа мислам дека ќе мора да се оди на крстосница, што и не го сметам за некој голем хендикеп. Edited by Cloverstack - 11-Apr-2009 at 17:34 |
||
![]() |
||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
@ FoSsil ја мислам дека ти е супер замислата, се ова што си го нацртал е досега дискутирано и фала што ти целосно го нацрта, се е сосема во ред и е добро како решение
ова со клучкава под плоштад мислам дека е нешто ново, ама мислам дека не е толку потребно доколку се друго на површината е реализирано, а и плус малку е непрактично бидејќи ми делува како остра кривина и ми личи како неизводливо за наши услови |
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
eve neso i od mene. na paint e praveno ama mislam deka ke go dolovi ona so go zamisluvam. inaku e prvicno taka da moze i da ima nekoi greski koi so vasi zabeleski ke vidam so moze da se promeni. od golema visina e taka da detali nema. so zolto se ulicite (postoecki i onie so gi zamisluvam), zavisno od toa dali se dve ili edna linii zavisi i kolku nasoki ima. ima i nekoi so se posiroki se misli na dve nasoki ama bidejki namase mesto pa se spoija osven za ulicata pred ramstor. avtubuskite linii se vo sklop na zoltite linii osven kade sto e dadeno. so zelenokafeava se avtobuskite lini koi se posebni bez lenta za koli so crveno e tunelot pod plostad i kaj "most" preminot, neso i gtc so zelena se parkinzi, onaka gi staviv moze imase i neso drugo ama za toa ponatamu inaku nov sum po forumive pa neznam bas kako ide Edited by FoSsiL - 11-Apr-2009 at 15:18 |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Незнам зашто се измешавте со висините и стубовите !!!???.
- Нормална висина на контактен вод 5,5 м - Екстремен случај 4,65 м - Стубовите правете ги како сакате - Може да нема столбови да биде затегната попречна сајла на згради - Да се користат постоечките бандери за затегачи (ако се во норма) Да се ..... проектирање према услови и потреба. И на крај висина на тунелот би била ~ 6.5-7 м за да протрча LRT низ него |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
@ beton
Се разбира дека треба да се земат во предвид и според нашаи околности да се извагаат различни начини на напојување, но игнорирање на фактот дека земјено напојување е вистинска реткост и релативизирање на причините зошто е тоа така, сигурно нема да доведат до правилна анализа. А на вики страницата што ја посочи, баш има нешто и за чинењето на системот во Бордо, само малку подолу во текстот:
@ lslcrew За вакви подетални дискусии, ако не сакаме да извлечеме погрешни заклучоци, работи како потребната висина не можеме да ги занемариме. @ Supervisor Воглавно се слагам со гледиштата, освен за тоа дека исплатливоста на тунелот под плоштад е под знак прашање, и (сигурно претпоставуваш) дека кружни текови наводно биле решение за закрчен сообраќај. Темата со кружниве текови ја имаме повеќе пати дискутирано, па да не ја рециклираме непотребно и вон контекст. @ Andrej_LJ ![]() Улицата кај румунска болница се вика бледски договор (од другата страна на партизанска е париска). Оваа, како и Рузвелтова во суштина не се некои клучни коридори па (иако сум хард кор љубиел на денивелација) прашање е колку би било исплатливо во оваа фаза. На пример денивелација на крстосницата со Московска/Љубљанска е многу попотребна од аспект на ГУП-от. Од друга страна сосема ти ја разбирам поентата за континуираност на коридорот. Ама и лсл кажа битна поента - дека доколку се оди на опсежна денивелација, цената нормално дека ќе е голема, а за тие пари многу поголем ефект ќе постигнеме со Јужен Булевар. Исто така не смее да се занемари ни фактот дека ваква интервенција на Партизанска без изграден Јужен Булевар би го колабирало сообраќајот во градов. Значи лично јас, ваква интервенција би оставил да се извага дали е потребна во некоја подалечна иднина, а сега апсолутен приоритет би дал на Јужен и Крушевска и тунелот под плоштад. Она што го сметам за неопходно кај Партизанска (дополнително на тунелот под плоштад) е лрт трасата да понира пред вкрстувањето со Климент Охриски, одделно од понирањето на тунелот за патен сообраќај. Со ова ем ќе се растерети оваа важна и оптеретена крстосница, ем нема да се закрчува влезот во тунелот кај соборна, ем нема да има луди вкрстувања дури и доколку продолжат да го тераат проектот за лрт странично наместо по средина на булеварот. Уште две забелешки: - тунелот од другата страна треба да излегува токму некаде кај народна банка, а не кај дрводекор (а сегашната крстосница треба да биде клучка, но останува со три правци) - кафеавата линија не може да сврти од Климент Охридски на Орце Николов. Браво за трудот и за идеите ![]() Edited by Cloverstack - 10-Apr-2009 at 04:41 |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 137138139140141 159> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |