build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Моторни гарнитури

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1213141516 41>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 678
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #261 Posted: 28-Nov-2015 at 16:11
Originally posted by kultuzin

Originally posted by pedza

Еве нова најава, ако испадне вака тогаш е супер.
Груевски: Заменивме 60% од патничките возови, останатите до втората половина од 2016

-Веќе купивме железнички композиции со кои заменивме 60 проценти од нашите патнички возови и сега почнуваме процедура за замена на остатокот, кои би требало да бидат испорачани до втората половина на следната година, заклучува премиерот.
линк


Според мене се работи за грешка во преводот или некој друг вид на недоразбирање. Јас повеќе би рекол дека претседателот на владата на Република Македонија мислел дека 60% се заменети и дека се очекува до половината на наредната година да пристигнат сите возови од 60 те % а не дека ќе се набавуваат нови.
Не се работи за грешка, туку за нова вест. Со набавката на 6 композиции се обновени 60% (не физички сеуште), а во втората половина на 2016 ќе се направи набавка за останатите 40%.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #262 Posted: 28-Nov-2015 at 15:32
Originally posted by pedza

Еве нова најава, ако испадне вака тогаш е супер.
Груевски: Заменивме 60% од патничките возови, останатите до втората половина од 2016

-Веќе купивме железнички композиции со кои заменивме 60 проценти од нашите патнички возови и сега почнуваме процедура за замена на остатокот, кои би требало да бидат испорачани до втората половина на следната година, заклучува премиерот.
линк


Според мене се работи за грешка во преводот или некој друг вид на недоразбирање. Јас повеќе би рекол дека претседателот на владата на Република Македонија мислел дека 60% се заменети и дека се очекува до половината на наредната година да пристигнат сите возови од 60 те % а не дека ќе се набавуваат нови.
Back to Top
pedza View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 27-Mar-2015
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote pedza Quote  Post ReplyReply #263 Posted: 28-Nov-2015 at 12:37
Еве нова најава, ако испадне вака тогаш е супер.
Груевски: Заменивме 60% од патничките возови, останатите до втората половина од 2016

-Веќе купивме железнички композиции со кои заменивме 60 проценти од нашите патнички возови и сега почнуваме процедура за замена на остатокот, кои би требало да бидат испорачани до втората половина на следната година, заклучува премиерот.
линк
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #264 Posted: 22-Nov-2015 at 20:36
Originally posted by FoSsiL

Овој е друг, сликано е изгледа во Кина. Гледам по регистрацијата. Е сега не знам дали станува збор за електрична или дизел гарнитура, ама со оглед дека електрични се две, а овој веќе е 103, можно е да е дизел верзијата.


Друг е сигурно, ама веројатно втората ЕМВ.
Првата е МЖ 411-101/102 (по различен број се водат двете погонски глави + средниот вагон).
Интересно е каква е гарнитурата во позадина по изглед - со оглед дека би требало да е првата ДМВ (ако е готова) и дали постојат некакви слики од неа.Дали ќе е иста надворешната колор шема или различна според видот на мотори...

Интересно е и дека е веќе ставено лого и сериски број на оваа гарнитура, а првата беше ставано дополнително во Скопје.


Originally posted by kultuzin


Za velosipedi pretpostavuvav deka ne mu ja mislat mnogu, no dobro bi bilo da se misli i na toa. Spored mene moze na primer od 9 saatot vo raboten den i za vikendi celodnevno da bide besplatno.
Jasno e deka performansite na vozovite najmnogu zavisat od sinite no mislam deka vo slucaj na modernizacija na sinite novite vozovi sepak ke imat podobri performansi od starite.
Da ne ni se sluci samo kako sto e slucaj so avtobusite koi soobrakjaat na relacija Skopje Strumica. Taa relacija e fiksirana na 3 saati i toa e taka 40 godini. Vo meguvreme ima pobrzi avtobusi, patot e podobar taka da patuvanjeto sigurno moze da se skrati najmalku za polovina Saat no ne se nason nekoj pameten toa da go promeni pa taka soferite se primorani vestacki da vozat pobavno za da mozat da se drzat na vozniot red.

Министерство за транспорт (и нивниот тнр. електронски систем за возни редови).Скоро е невозможно аплицирање за некаква нова линија која е меѓу поголемите места, па едвај искомбинираа некако намалување за делот меѓу Скопје и Велес/Тетово/Куманово, со оглед дека поголем дел од тие линии фигурираа на хартија, а немаше место за патниците од Велес на пример, со оглед дека најголем дел беа со тргнување од Струмица/Берово/Дојран/Гевгелија/Кочани/Битола/Охрид и беа веќе полни во Велес.
Истото е за сатниците, сигурно сега не е Велес- Штип или Битола - Ресен 50-60 мин. како најголем дел од досегашните возни редови.Па се нервираме кога паузите се место 10 до 30 и кусур минути.
Потребна е само желба и упорност.Истото и за МЖ, ако добро се сеќавам рехабилитираниот дел Неготино - Гевгелија или Градско - Гевгелија го проектираа за 140 км/ч.


Edited by Тркало - 22-Nov-2015 at 20:46
Back to Top
zokidac View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 24-Aug-2009
Location: MKD
Online Status: Offline
Posts: 13
  Quote zokidac Quote  Post ReplyReply #265 Posted: 22-Nov-2015 at 19:48
во позадина се гледа уште еден
Back to Top
Sharko View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 06-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 20
  Quote Sharko Quote  Post ReplyReply #266 Posted: 22-Nov-2015 at 15:06
Некој ако знае да каже за какви мотори имаат, моќност?
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #267 Posted: 22-Nov-2015 at 14:45
Овој е друг, сликано е изгледа во Кина. Гледам по регистрацијата. Е сега не знам дали станува збор за електрична или дизел гарнитура, ама со оглед дека електрични се две, а овој веќе е 103, можно е да е дизел верзијата.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #268 Posted: 22-Nov-2015 at 11:45
За сè има вторпат
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 313
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #269 Posted: 20-Nov-2015 at 20:13
Ако некој од Вас го испробал возењето со „Кинезот„, нека сподели искуства со форумџиите.
Back to Top
Sharko View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 06-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 20
  Quote Sharko Quote  Post ReplyReply #270 Posted: 16-Nov-2015 at 16:52
Ако имаше воопшто барем малку интерес за правење нови траси тоа сигурно ќе беше направено со трасата Скопје - Штип по должина на новиот автопат а отпосле и Штип - Струмица што страшно многу ќе допринесеше за народот од источна Македонија а богами и за профит во МЖ но видовме дека на никој воопшто не му ни текна на тоа и дека нема никаква заинтересираност.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #271 Posted: 16-Nov-2015 at 11:29
Јас да сум би земал железничките врски до Велес, Тетово и Куманово би им променил траси, би изградил нови траси со дупли колосеци, а постоечките траси би се користеле само за товарни возови.

Тетово би била сосема нова траса која би го следела автопатот Скопје - Тетово, Велес исто така со тоа што би го следела автопатот Велес - Скопје и би поминувала од кај Катланово. Е сега со оглед на тоа дека ако би се градела Вардарска долина постоечката пруга ќе треба да се дислоцира би било убаво во еден потег да се изгради покрај оваа и да се користи како пруга за товарни возови. Исто така во исто време најдоборо би било да се изгради и автопатот Скопје - Велес долж Велес - Скопје, со што би се оформил еден убав транспортен коридор. Куманово би била траса која ќе биде паралелна на постоечката со тоа што би била повеќе права.

Дупли електрифицирани колосеци проектирани за брзини до 200 км/ч.

Куманово би била најлесна и најефтина за изведба. Тетово и Велес малку потешки и поскапи.

И потоа, на овие линии би пуштил возови со мин. брзина од 160 км/ч, на секои 30 минути и помалку зависи од побарувачка. Со тоа овие четири града кои поприлично се блиски би ги споил како една конурбација.

Траењето на патувањата од и до овие 3 града во однос на Скопје би било

Куманово - 20-25 минути

Велес - 25-30 минути

Тетово - 30-35 минути
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #272 Posted: 16-Nov-2015 at 11:17
Originally posted by BOJAN

Originally posted by kultuzin

So ogled na toa sto vozot so sigurnost e pobrz od starite vozovi, prasanje e dali MZ ke vovede nov vozen red koj ke se odnesuva na novite vozovi? Isto taka se gleda od pogornite fotografii deka ima mesto za velosipedi. Kako e toa regulirano, se plaka bilet za velosipedi ili prevozot e sloboden?


И постарите возови имаат можност да развијат брзина до 160 километри на час. Патничките вагони се правени за таа брзина. Така што во тој поглед не може да стане збор. Во железницата денес се познати нагибните возови, како технологија што овозможува поголеми брзини на пруги со помали перформанси. Ние немаме таков воз. Можеби кај постигнувањето на максимална брзина овој воз е подобар, па од тоа да се заштеди некоја минута во возниот ред. Сепак, она што останува е подобрување на железничката инфраструктура.


Досега за велосипедите МЖ-Транспорт не береше многу гајле. Праксата покажува дека носење на точак со тебе може да те чини ништо, или да му дадеш на кондуктерот некој денар, или пак да ти извадат некоја сума како товар што не е добро. Секој си има различно искуство.


Za velosipedi pretpostavuvav deka ne mu ja mislat mnogu, no dobro bi bilo da se misli i na toa. Spored mene moze na primer od 9 saatot vo raboten den i za vikendi celodnevno da bide besplatno.
Jasno e deka performansite na vozovite najmnogu zavisat od sinite no mislam deka vo slucaj na modernizacija na sinite novite vozovi sepak ke imat podobri performansi od starite.
Da ne ni se sluci samo kako sto e slucaj so avtobusite koi soobrakjaat na relacija Skopje Strumica. Taa relacija e fiksirana na 3 saati i toa e taka 40 godini. Vo meguvreme ima pobrzi avtobusi, patot e podobar taka da patuvanjeto sigurno moze da se skrati najmalku za polovina Saat no ne se nason nekoj pameten toa da go promeni pa taka soferite se primorani vestacki da vozat pobavno za da mozat da se drzat na vozniot red.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #273 Posted: 16-Nov-2015 at 10:57
Originally posted by kultuzin

So ogled na toa sto vozot so sigurnost e pobrz od starite vozovi, prasanje e dali MZ ke vovede nov vozen red koj ke se odnesuva na novite vozovi? Isto taka se gleda od pogornite fotografii deka ima mesto za velosipedi. Kako e toa regulirano, se plaka bilet za velosipedi ili prevozot e sloboden?


И постарите возови имаат можност да развијат брзина до 160 километри на час. Патничките вагони се правени за таа брзина. Така што во тој поглед не може да стане збор. Во железницата денес се познати нагибните возови, како технологија што овозможува поголеми брзини на пруги со помали перформанси. Ние немаме таков воз. Можеби кај постигнувањето на максимална брзина овој воз е подобар, па од тоа да се заштеди некоја минута во возниот ред. Сепак, она што останува е подобрување на железничката инфраструктура.


Досега за велосипедите МЖ-Транспорт не береше многу гајле. Праксата покажува дека носење на точак со тебе може да те чини ништо, или да му дадеш на кондуктерот некој денар, или пак да ти извадат некоја сума како товар што не е добро. Секој си има различно искуство.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #274 Posted: 16-Nov-2015 at 10:03
So ogled na toa sto vozot so sigurnost e pobrz od starite vozovi, prasanje e dali MZ ke vovede nov vozen red koj ke se odnesuva na novite vozovi? Isto taka se gleda od pogornite fotografii deka ima mesto za velosipedi. Kako e toa regulirano, se plaka bilet za velosipedi ili prevozot e sloboden?
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #275 Posted: 16-Nov-2015 at 09:13
За сè има вторпат
Back to Top
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 420
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #276 Posted: 16-Nov-2015 at 04:31
Како е можно да е пуштен во сообраќај возот, а дури од јануари да почне со вожња? Директорот на МЖ Транспорт пред неколку дена кажа дека у декември ќе стартува со редовен сообраќај, а сега испаѓа јануари, кажува и дека до крајот на годинава ќе пристигнат сите гарнитури а од друга страна министерот Мисајловски вика уште еден ваков воз ќе стигне до крај на годинава а другите дизел до април 2016?!?!
Изгледа и самите незнаат што и како ќе биде па маваат од тепка нешто...
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 678
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #277 Posted: 15-Nov-2015 at 18:26
ФОТО: ПРОМОТИВНО ПУШТЕН ВО СООБРАЌАЈ НОВИОТ ВОЗ



Со возење на делницата Скопје - Велес и обратно, денеска беше пуштен промотивно за користење новиот патнички воз на „Македонски железници - транспорт“. Тој е набавен од Кина и е првиот од вкупно шесте воза кој стаса во Македонија. Изработен е во согласност со техничките стандарди за интероперабилност на ЕУ, има капацитет од 180 седишта и 120 места за стоење.

„Новиот воз е електричен и ќе сообраќа на делницата од Скопје до Велес и обратно. Во зависност од потребите, можно е да вози и до Гевгелија или Табановци. Во сообраќај ќе се вклучи од крајот на јануари идната година, бидејќи дотогаш мора да завршат сите обуки кои ги прават кинеските стручњаци. До крајот на годината ќе добиеме уште пет патнички воза, еден електричен и четири моторни. Тие ќе се користат за патување до Битола, Кочани и Кичево“, изјави Никола Костов, директор на „МЖ Транспорт“. Тој најави дека наскоро нема да има зголемување на цените на возниот билет, иако се набавени нови возови. Вкупната инвестиција за набавка на овие шест возови е 25 милиони евра.

На промотивното патување беше и кинескиот амбасадор во Македонија, Вен Жен Шун и премиерот Груевски, министрите Зоран Ставревски и Владимир Мисаловски и директорите на „МЖ Транспорт и инфраструктура“. „Со набавката на овој нов електричен воз, со кој пристигнавме во Велес, ќе им овозможиме на неговите жители поквалитетен превоз. Градот има многу вработени кои патуваат со воз и затоа верувам дека многумина ќе бидат задоволни од новите возови, како и од реконструкцијата на железничката станица, која е во тек“, изјави Груевски. (П.П.)







Извор
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #278 Posted: 15-Nov-2015 at 17:33
Колку што знам 25 милиони чинат сите шест. Грубо, по 4 милиони за гарнитура. Дали знае некој колку кошта ваков тип на тро-делна гарнитура од Сименс или некој друг европски производител?
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #279 Posted: 15-Nov-2015 at 14:12
Originally posted by Џоле

Не си во право, провери. Кредитот на ЕБОР изнесува 25 милиони евра, но со 15 милиони се платени новите товарни вагони. Значи, остануваат само 10 милиони евра за возовите.

Набавката на возовите се врши со 25 милиони евра, дел од кредитот од Европската банка за обнова и развој наменет за обнова на возниот парк на МЖ – Транспорт. Со 15 милиони евра од кредитот се финансираше и купувањето 150 товарни вагони за МЖ – Транспорт, а со 10 милиони евра обновата на постоечките локомотиви и гарнитури.


http://365.com.mk/202062/pristigna-prviot-od-sheste-novi-vozovi-vo-makedonija


Еве ти поназад во темава.

Уште еден
.


Edited by daci92 - 15-Nov-2015 at 14:26
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #280 Posted: 14-Nov-2015 at 15:02
Не си во право, провери. Кредитот на ЕБОР изнесува 25 милиони евра, но со 15 милиони се платени новите товарни вагони. Значи, остануваат само 10 милиони евра за возовите.

Набавката на возовите се врши со 25 милиони евра, дел од кредитот од Европската банка за обнова и развој наменет за обнова на возниот парк на МЖ – Транспорт. Со 15 милиони евра од кредитот се финансираше и купувањето 150 товарни вагони за МЖ – Транспорт, а со 10 милиони евра обновата на постоечките локомотиви и гарнитури.


http://365.com.mk/202062/pristigna-prviot-od-sheste-novi-vozovi-vo-makedonija

Edited by Џоле - 14-Nov-2015 at 15:03
За сè има вторпат
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1213141516 41>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.191 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.