![]() |
![]() |
![]() |
Моторни гарнитури |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1213141516 41> |
Author | ||
Navigator ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 678 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
|
Според мене се работи за грешка во преводот или некој друг вид на недоразбирање. Јас повеќе би рекол дека претседателот на владата на Република Македонија мислел дека 60% се заменети и дека се очекува до половината на наредната година да пристигнат сите возови од 60 те % а не дека ќе се набавуваат нови. |
||
![]() |
||
pedza ![]() Newbiе ![]() Joined: 27-Mar-2015 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
Еве нова најава, ако испадне вака тогаш е супер.
Груевски: Заменивме 60% од патничките возови, останатите до втората половина од 2016 -Веќе купивме железнички композиции со кои заменивме 60 проценти од нашите патнички возови и сега почнуваме процедура за замена на остатокот, кои би требало да бидат испорачани до втората половина на следната година, заклучува премиерот. линк |
||
![]() |
||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
|
Друг е сигурно, ама веројатно втората ЕМВ. Првата е МЖ 411-101/102 (по различен број се водат двете погонски глави + средниот вагон). Интересно е каква е гарнитурата во позадина по изглед - со оглед дека би требало да е првата ДМВ (ако е готова) и дали постојат некакви слики од неа.Дали ќе е иста надворешната колор шема или различна според видот на мотори... Интересно е и дека е веќе ставено лого и сериски број на оваа гарнитура, а првата беше ставано дополнително во Скопје.
Министерство за транспорт (и нивниот тнр. електронски систем за возни редови) ![]() Истото е за сатниците, сигурно сега не е Велес- Штип или Битола - Ресен 50-60 мин. како најголем дел од досегашните возни редови.Па се нервираме кога паузите се место 10 до 30 и кусур минути. Потребна е само желба и упорност.Истото и за МЖ, ако добро се сеќавам рехабилитираниот дел Неготино - Гевгелија или Градско - Гевгелија го проектираа за 140 км/ч. Edited by Тркало - 22-Nov-2015 at 20:46 |
||
![]() |
||
zokidac ![]() Newbiе ![]() Joined: 24-Aug-2009 Location: MKD Online Status: Offline Posts: 13 |
![]() ![]() |
|
во позадина се гледа уште еден
|
||
![]() |
||
Sharko ![]() Newbie ![]() ![]() Joined: 06-Nov-2015 Online Status: Offline Posts: 20 |
![]() ![]() |
|
Некој ако знае да каже за какви мотори имаат, моќност?
|
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
Овој е друг, сликано е изгледа во Кина. Гледам по регистрацијата. Е сега не знам дали станува збор за електрична или дизел гарнитура, ама со оглед дека електрични се две, а овој веќе е 103, можно е да е дизел верзијата.
|
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
MIKI1 ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 313 |
![]() ![]() |
|
Ако некој од Вас го испробал возењето со „Кинезот„, нека сподели искуства со форумџиите.
|
||
![]() |
||
Sharko ![]() Newbie ![]() ![]() Joined: 06-Nov-2015 Online Status: Offline Posts: 20 |
![]() ![]() |
|
Ако имаше воопшто барем малку интерес за правење нови траси тоа сигурно ќе беше направено со трасата Скопје - Штип по должина на новиот автопат а отпосле и Штип - Струмица што страшно многу ќе допринесеше за народот од источна Македонија а богами и за профит во МЖ но видовме дека на никој воопшто не му ни текна на тоа и дека нема никаква заинтересираност.
|
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
Јас да сум би земал железничките врски до Велес, Тетово и Куманово би им променил траси, би изградил нови траси со дупли колосеци, а постоечките траси би се користеле само за товарни возови.
Тетово би била сосема нова траса која би го следела автопатот Скопје - Тетово, Велес исто така со тоа што би го следела автопатот Велес - Скопје и би поминувала од кај Катланово. Е сега со оглед на тоа дека ако би се градела Вардарска долина постоечката пруга ќе треба да се дислоцира би било убаво во еден потег да се изгради покрај оваа и да се користи како пруга за товарни возови. Исто така во исто време најдоборо би било да се изгради и автопатот Скопје - Велес долж Велес - Скопје, со што би се оформил еден убав транспортен коридор. Куманово би била траса која ќе биде паралелна на постоечката со тоа што би била повеќе права. Дупли електрифицирани колосеци проектирани за брзини до 200 км/ч. Куманово би била најлесна и најефтина за изведба. Тетово и Велес малку потешки и поскапи. И потоа, на овие линии би пуштил возови со мин. брзина од 160 км/ч, на секои 30 минути и помалку зависи од побарувачка. Со тоа овие четири града кои поприлично се блиски би ги споил како една конурбација. Траењето на патувањата од и до овие 3 града во однос на Скопје би било Куманово - 20-25 минути Велес - 25-30 минути Тетово - 30-35 минути |
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
![]() |
||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
|
Za velosipedi pretpostavuvav deka ne mu ja mislat mnogu, no dobro bi bilo da se misli i na toa. Spored mene moze na primer od 9 saatot vo raboten den i za vikendi celodnevno da bide besplatno. Jasno e deka performansite na vozovite najmnogu zavisat od sinite no mislam deka vo slucaj na modernizacija na sinite novite vozovi sepak ke imat podobri performansi od starite. Da ne ni se sluci samo kako sto e slucaj so avtobusite koi soobrakjaat na relacija Skopje Strumica. Taa relacija e fiksirana na 3 saati i toa e taka 40 godini. Vo meguvreme ima pobrzi avtobusi, patot e podobar taka da patuvanjeto sigurno moze da se skrati najmalku za polovina Saat no ne se nason nekoj pameten toa da go promeni pa taka soferite se primorani vestacki da vozat pobavno za da mozat da se drzat na vozniot red. |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
И постарите возови имаат можност да развијат брзина до 160 километри на час. Патничките вагони се правени за таа брзина. Така што во тој поглед не може да стане збор. Во железницата денес се познати нагибните возови, како технологија што овозможува поголеми брзини на пруги со помали перформанси. Ние немаме таков воз. Можеби кај постигнувањето на максимална брзина овој воз е подобар, па од тоа да се заштеди некоја минута во возниот ред. Сепак, она што останува е подобрување на железничката инфраструктура. Досега за велосипедите МЖ-Транспорт не береше многу гајле. Праксата покажува дека носење на точак со тебе може да те чини ништо, или да му дадеш на кондуктерот некој денар, или пак да ти извадат некоја сума како товар што не е добро. Секој си има различно искуство. |
||
![]() |
||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
|
So ogled na toa sto vozot so sigurnost e pobrz od starite vozovi, prasanje e dali MZ ke vovede nov vozen red koj ke se odnesuva na novite vozovi? Isto taka se gleda od pogornite fotografii deka ima mesto za velosipedi. Kako e toa regulirano, se plaka bilet za velosipedi ili prevozot e sloboden?
|
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
mr bombastic ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 420 |
![]() ![]() |
|
Како е можно да е пуштен во сообраќај возот, а дури од јануари да почне со вожња? Директорот на МЖ Транспорт пред неколку дена кажа дека у декември ќе стартува со редовен сообраќај, а сега испаѓа јануари, кажува и дека до крајот на годинава ќе пристигнат сите гарнитури а од друга страна министерот Мисајловски вика уште еден ваков воз ќе стигне до крај на годинава а другите дизел до април 2016?!?!
Изгледа и самите незнаат што и како ќе биде па маваат од тепка нешто... |
||
![]() |
||
Navigator ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 678 |
![]() ![]() |
|
ФОТО: ПРОМОТИВНО ПУШТЕН ВО СООБРАЌАЈ НОВИОТ ВОЗ
![]() Со возење на делницата Скопје - Велес и обратно, денеска беше пуштен промотивно за користење новиот патнички воз на „Македонски железници - транспорт“. Тој е набавен од Кина и е првиот од вкупно шесте воза кој стаса во Македонија. Изработен е во согласност со техничките стандарди за интероперабилност на ЕУ, има капацитет од 180 седишта и 120 места за стоење. „Новиот воз е електричен и ќе сообраќа на делницата од Скопје до Велес и обратно. Во зависност од потребите, можно е да вози и до Гевгелија или Табановци. Во сообраќај ќе се вклучи од крајот на јануари идната година, бидејќи дотогаш мора да завршат сите обуки кои ги прават кинеските стручњаци. До крајот на годината ќе добиеме уште пет патнички воза, еден електричен и четири моторни. Тие ќе се користат за патување до Битола, Кочани и Кичево“, изјави Никола Костов, директор на „МЖ Транспорт“. Тој најави дека наскоро нема да има зголемување на цените на возниот билет, иако се набавени нови возови. Вкупната инвестиција за набавка на овие шест возови е 25 милиони евра. На промотивното патување беше и кинескиот амбасадор во Македонија, Вен Жен Шун и премиерот Груевски, министрите Зоран Ставревски и Владимир Мисаловски и директорите на „МЖ Транспорт и инфраструктура“. „Со набавката на овој нов електричен воз, со кој пристигнавме во Велес, ќе им овозможиме на неговите жители поквалитетен превоз. Градот има многу вработени кои патуваат со воз и затоа верувам дека многумина ќе бидат задоволни од новите возови, како и од реконструкцијата на железничката станица, која е во тек“, изјави Груевски. (П.П.) ![]() ![]() ![]() Извор |
||
![]() |
||
stratus ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Aug-2010 Location: Bitola/Skopje Online Status: Offline Posts: 755 |
![]() ![]() |
|
Колку што знам 25 милиони чинат сите шест. Грубо, по 4 милиони за гарнитура. Дали знае некој колку кошта ваков тип на тро-делна гарнитура од Сименс или некој друг европски производител?
|
||
![]() |
||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
|
Еве ти поназад во темава. Уште еден. Edited by daci92 - 15-Nov-2015 at 14:26 |
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
Не си во право, провери. Кредитот на ЕБОР изнесува 25 милиони евра, но со 15 милиони се платени новите товарни вагони. Значи, остануваат само 10 милиони евра за возовите.
http://365.com.mk/202062/pristigna-prviot-od-sheste-novi-vozovi-vo-makedonija Edited by Џоле - 14-Nov-2015 at 15:03 |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1213141516 41> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |