build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот - Софија

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1213141516 26>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #261 Posted: 10-Jul-2012 at 15:40
Продолжете ја „економската“ дебата овдека

http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=46


Edited by pbanks - 10-Jul-2012 at 15:40
Back to Top
Block View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 18-Dec-2011
Location: Карпошово
Online Status: Offline
Posts: 377
  Quote Block Quote  Post ReplyReply #262 Posted: 10-Jul-2012 at 12:07
Катастрофа е ова плавово.


Edited by Block - 10-Jul-2012 at 12:12
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #263 Posted: 10-Jul-2012 at 11:30
Originally posted by ink

Originally posted by 4skopje

Многу се убави станиците,а и целокупното метро, но и тука има еден проблем додека Софија се гради , другите градови пустелија.

Наполно спротивното. Инфраструктурата на Софиja е била проектирана за многу помалце жители, но после падот на социализма (каде не можеше слободно да живееш во Софиja, имаше софиjско "државенство" доjдоа многу луге). Градови како Пловдив, Варна, Бургас,Стара Загора, Велико Трново и уште са многу подобро во однос на градска средина, инфраструктура и изглед от Софиja.


Се сложувам!

Моментално на мене лично Бургас ми се чини, како наj брзо и
бурно развиващиот се град во земjата. Бев минатата седмица тамо и сум очарован
од сите промени кон по-добро во однос на градска средина, инфраструктура и
реновиране на стари сгради. Jako моментално во Софиja да се градjaт наj-големите
и скапи инфраструктурни проекти, градот не е на едно од првите места во однос на
развитие и промена на градската среда.  Поради кризата има и момент на застоj
во однос на сголемуването на Софиjа и миграциjата кон столицата од другите
по-мали населени места во државата.

A во однос на безбедносниот минимум еве уште една слика, но од метрото во Прага.
Тамо полата станици, кои видов беха со вакви колони пред краjoт на пероните:




Edited by pavche - 10-Jul-2012 at 11:40
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #264 Posted: 10-Jul-2012 at 11:03
Originally posted by 4skopje

Многу се убави станиците,а и целокупното метро, но и тука има еден проблем додека Софија се гради , другите градови пустелија.

Наполно спротивното. Инфраструктурата на Софиja е била проектирана за многу помалце жители, но после падот на социализма (каде не можеше слободно да живееш во Софиja, имаше софиjско "државенство" доjдоа многу луге). Градови како Пловдив, Варна, Бургас,Стара Загора, Велико Трново и уште са многу подобро во однос на градска средина, инфраструктура и изглед от Софиja.
Back to Top
Delyno View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 15-Mar-2012
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Delyno Quote  Post ReplyReply #265 Posted: 10-Jul-2012 at 11:01
Originally posted by Andrej_LJ

После станицата, ескадата преминува во тунел:



Андреј, разбирам зошто станицата не ти се допаѓа. Многу е чудна, но такви сум видел во Лондон и во Њујорк, оваа изгледа најдобро од нив. Не мислам дека материјалите се евтини.
Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #266 Posted: 10-Jul-2012 at 10:53
@ Andrej_LJ

UK Clearence Standard и DIN предвидуваат 2,5 метра до било каква препрека, вклучително и перонски мебел. Можеби софиското метро е проектирано по поинаков, веројатно советски стандард? Сеедно, во случајот на Орлов Мост лесно можеле да го одбегнат овој потенцијален проблем.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #267 Posted: 10-Jul-2012 at 10:28
Originally posted by Andrej_LJ


Кои се тие градови и по кои критериуми ти ги определуваш за пустелија? Ај баш ме интересира предложи ни докази, затоа што од на памет зборење ми е преку глава!
Точно е дека Софија има преголем број на граѓани во споредба со бројот на жителни на земјата, но тој проблем е евидентен во сите држави на Балканот, заради лошата економска слика и децениската политика ем на комунистите, ем на транзиционалистите!


Не се согласувам ниту со тебе. Воопшто не сметам дека Софија е преголема во споредба со Бугарија, дури и сметам дека има простор за понатамошен раст и развој.

Ајде да земеме неколку европски примери.

Во Германија 57.74 милиони луѓе од 82 милиони живеат во метро региони.
Во Грција околу 70% од населението живее во Атина, Солун и Патра
Шведска помеѓу 4 и 5 милиони од 9.5 живеат во 4-5те големи града.

итн.

Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #268 Posted: 10-Jul-2012 at 10:16
Originally posted by 4skopje

Многу се убави станиците,а и целокупното метро, но и тука има еден проблем додека Софија се гради , другите градови пустелија.


Кои се тие градови и по кои критериуми ти ги определуваш за пустелија? Ај баш ме интересира предложи ни докази, затоа што од на памет зборење ми е преку глава!
Точно е дека Софија има преголем број на граѓани во споредба со бројот на жителни на земјата, но тој проблем е евидентен во сите држави на Балканот, заради лошата економска слика и децениската политика ем на комунистите, ем на транзиционалистите!
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #269 Posted: 10-Jul-2012 at 10:16
Originally posted by 4skopje

Многу се убави станиците,а и целокупното метро, но и тука има еден проблем додека Софија се гради , другите градови пустелија.


Од каде па овој муабет? Бугарија е релативно успешна земја на тема децентрализација и за својата големина има низа градски центри кои во ред функционираат.

Дополнително, никогаш не сум го разбрал тој проблем кој луѓе го имаат со градење/развојот на големите/главните градови. Па зарем не е нормално центрите на капитал, на економска и политичка моќ поинтензивно да се развиваат од другите градови? Каде на планетава е тоа различно?


Edited by pbanks - 10-Jul-2012 at 10:17
Back to Top
4skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 22-Feb-2011
Online Status: Offline
Posts: 284
  Quote 4skopje Quote  Post ReplyReply #270 Posted: 10-Jul-2012 at 10:11
Многу се убави станиците,а и целокупното метро, но и тука има еден проблем додека Софија се гради , другите градови пустелија.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #271 Posted: 10-Jul-2012 at 10:02
Originally posted by mladen_s

Сериозно ова со канделабриве? Безбедносниот минимум би требало да биде 2,5 метра. Навистина, перониве се широки и даваат простор за ваква интервенција, но зошто морале да ги постават напред?

Од друга страна, ваквото жртвување на функционалноста за сметка на „добивање на соодветен изглед“ укажува дека СК2014 почнува да се шири како концепт.


Концептот на станицата е да ја долови Стара, предвоена Софија.
И мене не ми се допаѓаат канделабрите, но со што иначе би се наполнила огромнава станица имајќи го в предвид ограничувачкиот фактор наметнат од тематиката? Нема многу опции во игра. Иначе безбедносниот минимум е 1,5 метри кои станицава го почитува, а овој минимум е применет и на многу други станици (Лјулин, Вардар...), каде наместо тенки канделабри има столбови од по 2-3 метри, кои значително повеќе го блокираат движението, но тоа не е проблем.
Сепак се согласувам дека не е пријатно да се отворат вратите и да се лупнеш во столпче, бидејќи бетонските столбови се далеку повоочливи (а и служат за статички и конструктивни намени, а не за изглед).

Не би рекол дека се работи за ширење на Ск2014 синдром во никој случај! 

МС Вардар:



МС Лјулин:




Edited by Andrej_LJ - 10-Jul-2012 at 10:14
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #272 Posted: 10-Jul-2012 at 09:51
Сериозно ова со канделабриве? Безбедносниот минимум би требало да биде 2,5 метра. Навистина, перониве се широки и даваат простор за ваква интервенција, но зошто морале да ги постават напред?

Од друга страна, ваквото жртвување на функционалноста за сметка на „добивање на соодветен изглед“ укажува дека СК2014 почнува да се шири како концепт.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #273 Posted: 10-Jul-2012 at 09:05
Први слики од станицата Лавов мост која веќе добила финален изглед:




"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #274 Posted: 08-Jul-2012 at 22:16
Originally posted by Block

Скопје нема потреба од метро ,градот е со 400,000 урбано население,нема густина.



Токму затоа можеби и некој би го изградил. Во нашата држава е традиција да се работи на проекти што не се потребни и во нормално општество би се сметале за максимално маргинални или луди за подигнување. За промашени инвестиции сме експерти.
Back to Top
Block View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 18-Dec-2011
Location: Карпошово
Online Status: Offline
Posts: 377
  Quote Block Quote  Post ReplyReply #275 Posted: 08-Jul-2012 at 21:59
Скопје нема потреба од метро ,градот е со 400,000 урбано население,нема густина.



Edited by Block - 08-Jul-2012 at 22:00
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #276 Posted: 08-Jul-2012 at 16:16
Originally posted by Andrej_LJ

Дечки, мислам дека ова е речено со иронија, барем судејќи според претходните постови на членов (кои паметам дека ги имало, но незнам зошто на неговиот профил стои дека има само 1 пост-можеби ги брише?).


Пребројувачот на постови на форумскиот софтвер е нуклеарна катастрофа, особено кога се работи за членови со малку постови паѓа во очи.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #277 Posted: 08-Jul-2012 at 16:10
Дечки, мислам дека ова е речено со иронија, барем судејќи според претходните постови на членов (кои паметам дека ги имало, но незнам зошто на неговиот профил стои дека има само 1 пост-можеби ги брише?).
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #278 Posted: 08-Jul-2012 at 16:08
Originally posted by Delyno

Скопје 2014 е сто пати поубаво од метро.


Зошто?
23ka.wordpress.com
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #279 Posted: 08-Jul-2012 at 15:54


Плус е и постаро
Back to Top
Delyno View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 15-Mar-2012
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Delyno Quote  Post ReplyReply #280 Posted: 08-Jul-2012 at 14:37
Скопје 2014 е сто пати поубаво од метро.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1213141516 26>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.210 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.