build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопат Кичево - Охрид

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1213141516 45>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Joralemon View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 02-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 27
  Quote Joralemon Quote  Post ReplyReply #261 Posted: 21-May-2020 at 02:35
Минатата година имаше некои најави дека делницата Кичево-Букојчани (12.7 км) ќе почне да се гради кон средината на 2020 година.

https://meta.mk/avtopatot-kichevo-gostivar-ќe-pochne-da-se-gradi-vo-2020-godina/
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #262 Posted: 21-May-2020 at 02:05
Треба и опрема за рано детектирање и предупредување на земјотреси да постават. На волку долги вијадукти и тунели, јас богами не би ризикувал да се случи нешто, и треба секако и убаво е што ќе има најмодерна заштита и најмодерни системи.

А Гостивар - Кичево ќе биде уште потежок проект, со дупло повеќе тунели и вијадукти, барем како што гледам на мапа таму поголем и потежок планински предел има.

Edited by The Wild Boy - 21-May-2020 at 02:05
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #263 Posted: 20-May-2020 at 12:30
Неколку факти и бројки за Автопат А2, делница Кичево-Охрид

54 објекти, како што се вијадукти, надпатници и подтпатници, се градат на оваа делница и тоа:

 15 вијадукти поголеми од 150м¹, со вкупна должина од 7.387,82м¹.

 39 вијадукти помали од 150м¹, надпатници и подпатници, со вкупна должина од 2.669,60м¹.

Најимпресивен од сите нив е конзолниот вијадукт што се гради кај село Добреноец, најголем од предвидените.

За првпат во Македонија македонска компанија гради конзолни вијадукти.

Неколку факти и бројки:

 Конзолен вијадукт,
- Вкупна должина 520,76м
- Висина на столбовите 70м
- Длабоко темелење на шипови со дијаметар ф120 см, со должина од 11,00-17,00 м
- Попречен пресек во променлива висина од 8,00м над столбовите до 3,50м во средина на распонот

Уште неколку факти и бројки поврзани со делницата:

 Автопатската делница Кичево – Охрид се состои од пет подделници
 Се работи на 5 клучки во моментов
 Се работи на алтернативни и паралелно пристапни патишта
 На потпорни ѕидови - 3.579,00м¹., и на
 194 цевасти и плочасти пропусти

Приказна за споделување е и изградбата на тунелите. Процесот на изградба на тунели е нешто што не треба да го пропуштите доколку имате можност да го видите од блиску.

 Тунел - две цевки (народски: два тунела), во вкупна должина од 4010м:

 Вкупната должина на десната цевка е 1994,5м¹,
 Вкупната должина на лева цевка 2015,5м¹,
 Коловоз со ширина од 2 х 7,50м
 Четири попречни премини, од кои едниот е и за возила, а останатите три се за пешаци

По завршување на градежните работи, останува да се изврши опремување и тоа:
• електрична инсталација,
• вентилационен систем,
• хидрантска мрежа,
• против пожарна заштита,
• системи за детекција на опасни гасови,
• видео надзор,
• променлива сообраќајна сигнализација,
• изградба на команден центар и др.

Сите овие системи се во согласност со најсовремените европски стандарди.

И за крај. На овој проект во моментов се ангажирани многу работници и опрема, што во услови на општа криза значи дека многу семејства и фирми ангажирани на него опстојуваат. Или во бројки:

• Работници: ангажирани вкупно 652 работника, и
• Машини, опрема, возила, вкупно: 220.













https://www.facebook.com/drzavnipatista/
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #264 Posted: 19-May-2020 at 22:58
За Кичево - Букојчани лажат и оваа и претходната власт дека упорно се проектира. Веројатно hyperloop линија ќе изградиме од толку многу проектирање. А клучката во Кичево се препроектираше изминативе месеци поради тоа што во првичниот проект беше проектирана врз резервоар за вода, така што не мислам дека има некој објавен документ од неа.
Back to Top
MKDSTRUGA View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 465
  Quote MKDSTRUGA Quote  Post ReplyReply #265 Posted: 19-May-2020 at 22:42
Тоа најдобро би се извело со изградба на делницата Кичево Букојачани па кај село Зајас би имало клучка со постојниот пат. Вака ако останје ќе има некоја клучка Кичево Југ и од таму ке се приклучува. Не знам зашто не го почнаа Кичево Букојачан. Проектот беше при крај уште пред 3-4 години. Тоа е една од трите делнци на автопатот Кичево-Гостивар.
Back to Top
FiLo View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 148
  Quote FiLo Quote  Post ReplyReply #266 Posted: 19-May-2020 at 19:37
Како ќе биде поврзан овој автопат со постоечкиот Кичево-Гостивар ?
На гугл мапа се гледа дека е до село Осој пробиено(северозападно од Кичево), и потоа нема никакво пробивање понатаму ? Висински е доста повисоко од нивото на Кичево.
Како ќе биде изведено, каде ќе има клучка или било што ?

Edited by FiLo - 19-May-2020 at 19:38
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #267 Posted: 19-May-2020 at 12:49










https://www.facebook.com/drzavnipatista/
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #268 Posted: 18-May-2020 at 20:15
Super e sto se gleda seto ova , se izraduvav bas , sega uste na Gradsko - Drenovo da se pocne novata firma so vakvo tempo i ke bide top , da se zavrsat pocnatite proekti pa da moze da se misle na novi
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #269 Posted: 17-May-2020 at 14:19
Фотка од репортажата на миа.мк

За сè има вторпат
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #270 Posted: 17-May-2020 at 00:26
Нормално тука дека ќе има само 1 патарина, оти највеќе испраа пари. Скопје - Велес има повеќе, Миладиновци - Три Чешми ќе има повеќе, Демир Капија - Смоквица ќе има повеќе, оти на тие неможеа да исперат толку многу пари.

Инаку под делот со пречки подразбираш брда, карпи, пештери, и тунели???

Кога сме веќе кај тунелите, секој ќе има по 2 ленти, или по 3?

Срамота 56% комплетираност.
Демир Капија - Смоквица, Миладиновци - Три Чешми порано ги почнаа во споредба со овој проект, и порано завршија, а овој проект еве го токму време уште се со 56% комплетираност.
Back to Top
Expresway View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 18-Apr-2020
Location: Steyr
Online Status: Offline
Posts: 28
  Quote Expresway Quote  Post ReplyReply #271 Posted: 16-May-2020 at 22:06
https://youtu.be/1U3LVn4zHhQ
Glavniot revident objasnuva deka se sto bilo precka e nadminato sega ostanuva da se realizira proektot toj rece deka vo momentov se rabota 38 izgotveni proekti so tehnicki resenija i se ceka uste 20 noch,taka da ostanuvaat okolu 9 proekti a toa se tie kosinite sto treba da se dorabotat,od koj jas licno mislam ke odzemat i najmnogu vreme.
Back to Top
Expresway View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 18-Apr-2020
Location: Steyr
Online Status: Offline
Posts: 28
  Quote Expresway Quote  Post ReplyReply #272 Posted: 16-May-2020 at 22:01
https://youtu.be/1U3LVn4zHhQ
Eve nesto i od mia.mk
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #273 Posted: 16-May-2020 at 21:00
Хахахахаха
Back to Top
elnino View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Mar-2010
Location: kavadarci
Online Status: Offline
Posts: 129
  Quote elnino Quote  Post ReplyReply #274 Posted: 16-May-2020 at 20:49
ауууу, слабо географија типкава, не знаев дека патот минува и преку демир хисар
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #275 Posted: 16-May-2020 at 16:47
Канал 5 во обиколка на автопатот Кичево - Охрид



Корона вирусот го сопре светот за момент. Колку кризата удри и по инфраструктурните проекти во земјава?! Надлежните уверуваат дека тука нема застој. Канал 5 во обиколка на западот. Да видиме како се работи на автопатската делница Кичево – Охрид.

Колку кризата удри и по инфраструктурните проекти во земјава?! Надлежните уверуваат дека тука нема застој. Канал 5 во обиколка на западот во Македонија. Да видиме како се работи на автопатската делница Кичево – Охрид.

Екипата на Канал 5 имаше прилика да ги посети сите места на кои има градежни активности, а не се забележуваат со голо око.

Градежните активности и темпото на работа на овој мега инфраструктурен проект не застана поради кризата. Над 600 градежни работници се ангажирани на трасата, која е одамна пробиена.

Во моментов на почетокот на трасата се работи на ископ на дополнителните усеци, кои се според новиот проект. Луѓето кои секојдневно се на терен и му даваат живот на проектот велат – кризата се почуствувала, се јавиле проблеми со набавката на материјали, но со градба не се запрело ниту еден ден.

Во нашата обиколка забележавме огромен број на машини и градежни работници.

Возејќи по трасата стигнавме до еден од двата конзолни мостови кој е во завршна фаза. Надзорот ни раскажа дека токму овој мост е еден од покритичните со кои се соочиле. Се наоѓа кај село Добреноец, помеѓу градовите Кичево и Демир Хисар. Мостот од земјата го делат 70 метра, а неговата должина е 520 метри.

Патот го продолживме и до следната критична точка. Конзолниот вијадукт.

Надлежните велат дека трасата поминува низ тешки предели, населени места. Се соочиле со голем број предизвици досега. Главниот надзор вели најтешкото поминало, но се уште ги чека доста работа.

Па така, стигнавме и до „фамозните“ тунели во Пресека. Голем број градежни работници со засилено темпо работат и овде. Тунелите се долги 2 километри.

18 километри од 57 километарскиот автопат досега имаат готов асфалт. Работници затекнавме и овде.

На оваа автопатска делница ќе има само една патарина. Директорот на ЈПДП Зоран Китанов вели дека секој дел како се завршува така и ќе се пушта за сообраќај.

Кичево- Охрид започна да се гради во 2014 година, но, поради сериозни пропусти во проектирањето рокот за изградба на 57-километри долгиот автопат, е пролонгиран за 2021 година, а трошоците од околу 360 милиони евра, веќе надминаа половина милијарда евра. Надлежните уверуваат дека рокот овој пат ќе биде запазен.

https://kanal5.com.mk/kanal-5-vo-obikolka-na-avtopatot-kichevo-ohrid/a422389
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #276 Posted: 16-May-2020 at 15:43
Во Канал 5 има една мала репортажа. Значи 56% е направена а ЗА СРЕЌА тој дел што е асвалтиран е само привремено . Ваља се работи..
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #277 Posted: 30-Apr-2020 at 10:34
Originally posted by The Wild Boy

Originally posted by WolfLeader

Ne mi e jasno , resena li e eksproprijacijata za benzinski , kukji , dalnovodi i red drugi raboti koj sto stoat na mestoto kaj sto treba da minuva trasata ? Nikoj nisto za toa ne kazuva

Нормално нема да кажат. Уште 2 години ќе се повлечкаат сигурно. Гледам и на експресниот пат Штип - Радовиш неможат да се средат со бензинските и фабриките исто така.


Ne veruvam da se reseni tie problemi , ako bea sigurno ke se pofalea , ili ni prodavaat magla samo deka ke se zabrza izgradbata , Daj boze da bide za dve godini sakam da sum optimist ama momentalnata situacijata mislam deka ni do togas nema da bide reseno , sega e virusot , posle virus ke dojde izbori , pa ke dojde drug problem , uste na pocetokot so ovoj avtopat i so Gradsko - Prilep se znaese deka ke ima golemi problemi i golemi propusti pri samata realizacija na proektite ,i deka samo gospod znae koga tie ke bidat zavrseni ...
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #278 Posted: 29-Apr-2020 at 22:58
Originally posted by WolfLeader

Ne mi e jasno , resena li e eksproprijacijata za benzinski , kukji , dalnovodi i red drugi raboti koj sto stoat na mestoto kaj sto treba da minuva trasata ? Nikoj nisto za toa ne kazuva

Нормално нема да кажат. Уште 2 години ќе се повлечкаат сигурно. Гледам и на експресниот пат Штип - Радовиш неможат да се средат со бензинските и фабриките исто така.
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #279 Posted: 29-Apr-2020 at 08:54
Ne mi e jasno , resena li e eksproprijacijata za benzinski , kukji , dalnovodi i red drugi raboti koj sto stoat na mestoto kaj sto treba da minuva trasata ? Nikoj nisto za toa ne kazuva
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #280 Posted: 28-Apr-2020 at 21:17


Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1213141516 45>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.230 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.