![]() |
![]() |
![]() |
Автопат Кичево - Охрид |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1213141516 45> |
Author | ||
Joralemon ![]() Newbie ![]() Joined: 02-Jun-2018 Online Status: Offline Posts: 27 |
![]() ![]() |
|
Минатата година имаше некои најави дека делницата Кичево-Букојчани (12.7 км) ќе почне да се гради кон средината на 2020 година.
https://meta.mk/avtopatot-kichevo-gostivar-ќe-pochne-da-se-gradi-vo-2020-godina/ |
||
![]() |
||
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
|
Треба и опрема за рано детектирање и предупредување на земјотреси да постават. На волку долги вијадукти и тунели, јас богами не би ризикувал да се случи нешто, и треба секако и убаво е што ќе има најмодерна заштита и најмодерни системи.
А Гостивар - Кичево ќе биде уште потежок проект, со дупло повеќе тунели и вијадукти, барем како што гледам на мапа таму поголем и потежок планински предел има. Edited by The Wild Boy - 21-May-2020 at 02:05 |
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
Неколку факти и бројки за Автопат А2, делница Кичево-Охрид
54 објекти, како што се вијадукти, надпатници и подтпатници, се градат на оваа делница и тоа: 15 вијадукти поголеми од 150м¹, со вкупна должина од 7.387,82м¹. 39 вијадукти помали од 150м¹, надпатници и подпатници, со вкупна должина од 2.669,60м¹. Најимпресивен од сите нив е конзолниот вијадукт што се гради кај село Добреноец, најголем од предвидените. За првпат во Македонија македонска компанија гради конзолни вијадукти. Неколку факти и бројки: Конзолен вијадукт, - Вкупна должина 520,76м - Висина на столбовите 70м - Длабоко темелење на шипови со дијаметар ф120 см, со должина од 11,00-17,00 м - Попречен пресек во променлива висина од 8,00м над столбовите до 3,50м во средина на распонот Уште неколку факти и бројки поврзани со делницата: Автопатската делница Кичево – Охрид се состои од пет подделници Се работи на 5 клучки во моментов Се работи на алтернативни и паралелно пристапни патишта На потпорни ѕидови - 3.579,00м¹., и на 194 цевасти и плочасти пропусти Приказна за споделување е и изградбата на тунелите. Процесот на изградба на тунели е нешто што не треба да го пропуштите доколку имате можност да го видите од блиску. Тунел - две цевки (народски: два тунела), во вкупна должина од 4010м: Вкупната должина на десната цевка е 1994,5м¹, Вкупната должина на лева цевка 2015,5м¹, Коловоз со ширина од 2 х 7,50м Четири попречни премини, од кои едниот е и за возила, а останатите три се за пешаци По завршување на градежните работи, останува да се изврши опремување и тоа: • електрична инсталација, • вентилационен систем, • хидрантска мрежа, • против пожарна заштита, • системи за детекција на опасни гасови, • видео надзор, • променлива сообраќајна сигнализација, • изградба на команден центар и др. Сите овие системи се во согласност со најсовремените европски стандарди. И за крај. На овој проект во моментов се ангажирани многу работници и опрема, што во услови на општа криза значи дека многу семејства и фирми ангажирани на него опстојуваат. Или во бројки: • Работници: ангажирани вкупно 652 работника, и • Машини, опрема, возила, вкупно: 220. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() https://www.facebook.com/drzavnipatista/ |
||
![]() |
||
ironm ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
![]() ![]() |
|
За Кичево - Букојчани лажат и оваа и претходната власт дека упорно се проектира. Веројатно hyperloop линија ќе изградиме од толку многу проектирање. А клучката во Кичево се препроектираше изминативе месеци поради тоа што во првичниот проект беше проектирана врз резервоар за вода, така што не мислам дека има некој објавен документ од неа.
|
||
![]() |
||
MKDSTRUGA ![]() Senior Member ![]() Joined: 20-Jun-2018 Online Status: Offline Posts: 465 |
![]() ![]() |
|
Тоа најдобро би се извело со изградба на делницата Кичево Букојачани па кај село Зајас би имало клучка со постојниот пат. Вака ако останје ќе има некоја клучка Кичево Југ и од таму ке се приклучува. Не знам зашто не го почнаа Кичево Букојачан. Проектот беше при крај уште пред 3-4 години. Тоа е една од трите делнци на автопатот Кичево-Гостивар.
|
||
![]() |
||
FiLo ![]() Senior Member ![]() Joined: 26-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 148 |
![]() ![]() |
|
Како ќе биде поврзан овој автопат со постоечкиот Кичево-Гостивар ?
На гугл мапа се гледа дека е до село Осој пробиено(северозападно од Кичево), и потоа нема никакво пробивање понатаму ? Висински е доста повисоко од нивото на Кичево. Како ќе биде изведено, каде ќе има клучка или било што ? Edited by FiLo - 19-May-2020 at 19:38 |
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() https://www.facebook.com/drzavnipatista/ |
||
![]() |
||
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
|
Super e sto se gleda seto ova , se izraduvav bas , sega uste na Gradsko - Drenovo da se pocne novata firma so vakvo tempo i ke bide top , da se zavrsat pocnatite proekti pa da moze da se misle na novi
![]() |
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
Фотка од репортажата на миа.мк
![]() |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
|
Нормално тука дека ќе има само 1 патарина, оти највеќе испраа пари. Скопје - Велес има повеќе, Миладиновци - Три Чешми ќе има повеќе, Демир Капија - Смоквица ќе има повеќе, оти на тие неможеа да исперат толку многу пари.
Инаку под делот со пречки подразбираш брда, карпи, пештери, и тунели??? Кога сме веќе кај тунелите, секој ќе има по 2 ленти, или по 3? Срамота 56% комплетираност. Демир Капија - Смоквица, Миладиновци - Три Чешми порано ги почнаа во споредба со овој проект, и порано завршија, а овој проект еве го токму време уште се со 56% комплетираност. |
||
![]() |
||
Expresway ![]() Newbie ![]() ![]() Joined: 18-Apr-2020 Location: Steyr Online Status: Offline Posts: 28 |
![]() ![]() |
|
https://youtu.be/1U3LVn4zHhQ
Glavniot revident objasnuva deka se sto bilo precka e nadminato sega ostanuva da se realizira proektot toj rece deka vo momentov se rabota 38 izgotveni proekti so tehnicki resenija i se ceka uste 20 noch,taka da ostanuvaat okolu 9 proekti a toa se tie kosinite sto treba da se dorabotat,od koj jas licno mislam ke odzemat i najmnogu vreme. |
||
![]() |
||
Expresway ![]() Newbie ![]() ![]() Joined: 18-Apr-2020 Location: Steyr Online Status: Offline Posts: 28 |
![]() ![]() |
|
https://youtu.be/1U3LVn4zHhQ
Eve nesto i od mia.mk |
||
![]() |
||
skopskodete ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 17-Feb-2017 Online Status: Offline Posts: 926 |
![]() ![]() |
|
Хахахахаха
|
||
![]() |
||
elnino ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Mar-2010 Location: kavadarci Online Status: Offline Posts: 129 |
![]() ![]() |
|
ауууу, слабо географија типкава, не знаев дека патот минува и преку демир хисар
|
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
Канал 5 во обиколка на автопатот Кичево - Охрид
Корона вирусот го сопре светот за момент. Колку кризата удри и по инфраструктурните проекти во земјава?! Надлежните уверуваат дека тука нема застој. Канал 5 во обиколка на западот. Да видиме како се работи на автопатската делница Кичево – Охрид. Колку кризата удри и по инфраструктурните проекти во земјава?! Надлежните уверуваат дека тука нема застој. Канал 5 во обиколка на западот во Македонија. Да видиме како се работи на автопатската делница Кичево – Охрид. Екипата на Канал 5 имаше прилика да ги посети сите места на кои има градежни активности, а не се забележуваат со голо око. Градежните активности и темпото на работа на овој мега инфраструктурен проект не застана поради кризата. Над 600 градежни работници се ангажирани на трасата, која е одамна пробиена. Во моментов на почетокот на трасата се работи на ископ на дополнителните усеци, кои се според новиот проект. Луѓето кои секојдневно се на терен и му даваат живот на проектот велат – кризата се почуствувала, се јавиле проблеми со набавката на материјали, но со градба не се запрело ниту еден ден. Во нашата обиколка забележавме огромен број на машини и градежни работници. Возејќи по трасата стигнавме до еден од двата конзолни мостови кој е во завршна фаза. Надзорот ни раскажа дека токму овој мост е еден од покритичните со кои се соочиле. Се наоѓа кај село Добреноец, помеѓу градовите Кичево и Демир Хисар. Мостот од земјата го делат 70 метра, а неговата должина е 520 метри. Патот го продолживме и до следната критична точка. Конзолниот вијадукт. Надлежните велат дека трасата поминува низ тешки предели, населени места. Се соочиле со голем број предизвици досега. Главниот надзор вели најтешкото поминало, но се уште ги чека доста работа. Па така, стигнавме и до „фамозните“ тунели во Пресека. Голем број градежни работници со засилено темпо работат и овде. Тунелите се долги 2 километри. 18 километри од 57 километарскиот автопат досега имаат готов асфалт. Работници затекнавме и овде. На оваа автопатска делница ќе има само една патарина. Директорот на ЈПДП Зоран Китанов вели дека секој дел како се завршува така и ќе се пушта за сообраќај. Кичево- Охрид започна да се гради во 2014 година, но, поради сериозни пропусти во проектирањето рокот за изградба на 57-километри долгиот автопат, е пролонгиран за 2021 година, а трошоците од околу 360 милиони евра, веќе надминаа половина милијарда евра. Надлежните уверуваат дека рокот овој пат ќе биде запазен. https://kanal5.com.mk/kanal-5-vo-obikolka-na-avtopatot-kichevo-ohrid/a422389 |
||
![]() |
||
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
|
Во Канал 5 има една мала репортажа. Значи 56% е направена а ЗА СРЕЌА тој дел што е асвалтиран е само привремено
![]() |
||
![]() |
||
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
|
Ne veruvam da se reseni tie problemi , ako bea sigurno ke se pofalea , ili ni prodavaat magla samo deka ke se zabrza izgradbata , Daj boze da bide za dve godini sakam da sum optimist ama momentalnata situacijata mislam deka ni do togas nema da bide reseno , sega e virusot , posle virus ke dojde izbori , pa ke dojde drug problem , uste na pocetokot so ovoj avtopat i so Gradsko - Prilep se znaese deka ke ima golemi problemi i golemi propusti pri samata realizacija na proektite ,i deka samo gospod znae koga tie ke bidat zavrseni ... |
||
![]() |
||
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
|
Нормално нема да кажат. Уште 2 години ќе се повлечкаат сигурно. Гледам и на експресниот пат Штип - Радовиш неможат да се средат со бензинските и фабриките исто така. |
||
![]() |
||
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
|
Ne mi e jasno , resena li e eksproprijacijata za benzinski , kukji , dalnovodi i red drugi raboti koj sto stoat na mestoto kaj sto treba da minuva trasata ? Nikoj nisto za toa ne kazuva
|
||
![]() |
||
ironm ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1213141516 45> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |