![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1213141516 90> |
Author | |
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Има ли некаква најава дали со влегувањето на новите двокатни автобуси ќе се исфрлаат од употреба стари автобуси и кои ќе бидат тие? Дали ќе ги исфрлиме зглобните автобуси или сите единечни стари автобуси или ќе се врши комбинирана промена? Со пристигнувањето на новите 68 парчиња, бројот на нови автобуси ќе се искачи над 200, што е приближната бројка на транспортни средства на ЈСП што сообраќа дневно по скопските улици.
|
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
од сите можни работи во државава, ова најмалку сакам да го гледам како доаѓа пред време
![]() |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
mr bombastic ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 420 |
![]() ![]() |
Е ова е за поздравување ![]() |
|
![]() |
|
Ma ![]() Groupie ![]() Joined: 04-Mar-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
" Glad"- pominuvaat, od sabajle na perenje se sobiraat.
|
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
ПРАТКАТА ОД ШАНГАЈ ДОЈДЕ ПОРАНО ОД ПРЕДВИДЕНОТО Новата тура двокатни автобуси пристигна во Скопје! Согласно склучените договори се очекува до 2013 година да бидат испорачани последните 64 двокатни автобуси од затворен тип и 16 двокатни панорамски автобуси и со тоа набавката ќе заврши ![]() Новата тура од 68 двокатни автобуси во ретро-стил од кинескиот производител Јутонг веќе е пристигната во главниот град. Од Министерството за транспорт и врски информираа дека пратката на нови автобуси што беше испорачана од пристаништето во Шангај во јануари преку грчкото пристаниште Пиреја во Македонија пристигнале пред три дена што е порано од првичната најава тие да дојдат во март. Автобусите во моментов се наоѓаат во царинскиот склад на фирмата Макошпед, а министерството преку јавен повик бара услуги за избор на шпедитерска фирма којашто ќе ги заврши царинските постапки. Бидејќи ваков тип на автобуси веќе се увезени во земјава, новата пратка нема да подлежи на хомологација и откако ќе завршат останатите царински постапки автобусите веднаш ќе бидат пуштени во употреба. - Досега е реализирана набавката на 80 едноподни соло автобуси и дел од набавката на двокатните автобуси, односно пристигнати се вкупно 136 двокатни автобуси од затворен тип и еден двокатен од отворен тип. Исто така, пристигнати се 16 минибуси кои во моментов се на хомологација.Од пристигнатите автобуси во сообраќај се пуштени: 68 двокатни автобуси од затворен тип, 1 двокатен автобус од отворен тип и 80 едноподни соло автобуси - информираа од Министерството за транспорт и врски. Согласно склучените договори се очекува до 2013 година да бидат испорачани уште 64 двокатни автобуси од затворен тип и 16 двокатни автобуси од отворен тип. Наскоро на скопските улици ќе се најдат и мини автобусите кои ќе ги заменат сегашните автобуси кои сообраќаат на приградските улици како што се линиите до Матка, Прешево, Брњарци, каде што бројот на патници е со помал интензитет, а кои беа увезени на почетокот на годината. Новопроизведените двокатни автобуси се дизајнирани во ретро-стил како автобусите што се користеле за градски сообраќај во педесеттите и шеесеттите години од минатиот век во Скопје и ќе бидат препознатливи само за главниот град, бидејќи нема да се возат на друга локација и не се во сериско производство. Автобусите се направени според сите потребни стандарди, односно имаат емисија на издувни гасови еуро 4, дигитален тахограф, автоматски управувана рампа за инвалидски и детски колички и целосно се климатизирани. Набавката на двокатни затворени и отворени автобуси, нископодни и мини автобуси претставуваат дел од проектот за обновување на возниот парк на Јавното сообраќајно претпријатие (ЈСП) за да се обезбеди удобен и модернизиран градски сообраќај. Владата од кинеската фабрика Јутонг порача изработка на 200 двокатни затворени автобуси, 17 панорамски, 80 едноподни и 16 мини автобуси. Новиот возен парк на ЈСП најмногу ги израдува граѓаните кои претходно беа принудени да се возат со автобуси стари повеќе децении, кои беа надвор од сите стандарди. Сања МОМИРОВСКА http://www.vecer.com.mk/?ItemID=744B4C6039A64A4BB79B3F1EBBD3A6BF |
|
![]() |
|
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
освен тоа сигурно губат едно 5 сантиметри кога се полни со патници
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Епа ако они се високи 4,2 а таму има простор од 4,3 тогаш зошто не би можеле да поминат???
|
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Ама многу малку луфта има. Мислиш ќе можат тука да поминат?
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() 4,2 метри Оваа вредност е помала од грото други модели двокатни автобуси за јавен превоз, па затоа и плафоните се нешто пониски. Но тоа се случува кога по секоја цена мора да се купат двокатни автобуси, и тоа не само неколку примероци кои би се движеле по неколку погодни линии, туку над 200 примероци кои просто морало да се движат на сите линии. Edited by Cloverstack - 25-Feb-2012 at 02:05 |
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
A колку беа високи Јутонзиве?
|
|
![]() |
|
vlatko.mk ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 259 |
![]() ![]() |
100% - 4,3м е висината на тој надвозник, ако сте забележале нивото на булеварот е намерно снижено во тој дел со цел да се обезбеди максимална висина. ![]() |
|
![]() |
|
sanos_a ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
![]() ![]() |
![]() |
|
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum |
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Имам прашање... Дали Јутонзиве можат да се протнат под железничката ескада кај Лисиче кој минува над булевар Србија?
Edited by FoSsiL - 24-Feb-2012 at 18:47 |
|
![]() |
|
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
![]() Кога веќе ги спомна камерите, интересна работа, слушам дека контролорите на билетите без ни малку пардон пишуваат казни ако некој доцни па макар и 1 (ЕДЕН) ден без нова месечна маркица на слободен билет, или ако билетот не е поништен бидејќи автоматот не работел, па поради гужвата патникот не успеал да стигне до возачот за рачно да му го поништи билетот, а ако патникот се осмели да објасни зошто билетот не бил поништен, веднаш ќе му се нафрлаат со камерите, велејќи дека во возилото имало 10 камери и лесно ќе се дознаело од истите дали патникот ја зборува вистината, а патникот не секогаш има дополнително време за да го троши на разгледување на видео снимки само за да докаже дека ја говори вистината. Значи контролорите на билетите во возилата на ЈСП Скопје експресно си ја вршат својата работа и без ни малку пардон се фалат со камерите, а од друга страна, за нешто вакво како што е изгорено или сечено седиште, ЈСП Скопје не се подготвени експресно да реагираат ? Туку зошто прашувам воопшто, тие на еден од единечните нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ сеуште не му смениле пукнато ветробранско стакло уште од јуни 2011, а камо ли па да обрнат внимание на тоа кој се обидел да изгори или да исече седиште во некое од нивните возила. И за ова претпоставувам вреди да се зголеми цената на билетите - бидејќи ЈСП Скопје знае да казнува и да бара пари од патниците со непоништени билети или без билети, но не знае да ги одржува сопствените возила. Edited by Dexter26 - 15-Feb-2012 at 18:33 |
|
![]() |
|
vlatko.mk ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 259 |
![]() ![]() |
![]() Изгледа дека ЈСП треба да ги прегледа камерите и да се казни сторителот за да не се повторат вакви немили настани. Edited by vlatko.mk - 15-Feb-2012 at 17:44 |
|
![]() |
|
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Да, снегот си ја одиграл својата улога во ова, но ова се случи во Автокоманда, каде што ЈСП Скопје има своја гаража, свој сервис и своја диспечерска станица, а сепак не пратија 2 автобуса за замена, па макар и стари канти за да ги заменат овие два автобуса кои се учукале. Наместо тоа, на патниците остана да чекаат нареден редовен автобус да пристигне, а за тоа не верувам дека можеме да му припишеме вина на снегот, бидејќи како што веќе спомнав, ова се случи во Автокоманда, на станицата после семафорите, на неполн километар од гаражата на ЈСП Скопје во истата скопска населба. Edited by Dexter26 - 14-Feb-2012 at 03:09 |
|
![]() |
|
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
Жално е деновиве во каква состојба се автобусите на ЈСП. Гнасни се. Сфаќам минус температури, ама тоа не значи дека не треба да се ичистат прозорите од страна. Не е потребнжа секогаш вода за да се ичисти нешто. Жално е се што е под капата на држава, град или локална самоуправа. Приватњацине ни се познати по прљавиот аутфит, ама ЈСП мора да биде лидер во јавните услуги.
|
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
ко на `Брилијантин` со Џон Траволта се бандажите
|
|
![]() |
|
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
![]() Светките кои се забележуваат на фотографијата се снегулки, заборавив да го исклучам блицот, па затоа се гледаат како сијалички или светки. Забележав дека само кај двокатните градски автобуси од кинески Јутонг се појавува ова - снегот како да е залепен за бандажите на предните тркала, како да се магнетизирани, кај старите канти, кај саносите со МАН шасија и кај единечните нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ го нема ова. Какви се овие бандажи, да не знае некој ? Што придонесува за ваквата појава ? Кога го видов прв пат, ми делуваше како волна залепена да го штити тркалото. ![]() Edited by Dexter26 - 10-Feb-2012 at 22:50 |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Некако премногу рано пристигнаа новите автобуси од кинеското пристаниште до Солун? Како и да е, мислам дека ќе биде супер за нас ако успеат да ги пуштат овој месец. Одлична информација ни донесе Санос_а, да ја следиме состојбата овие денови по ова прашање. ![]() |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1213141516 90> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |