build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1213141516 90>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #261 Posted: 01-Mar-2012 at 11:12
Има ли некаква најава дали со влегувањето на новите двокатни автобуси ќе се исфрлаат од употреба стари автобуси и кои ќе бидат тие? Дали ќе ги исфрлиме зглобните автобуси или сите единечни стари автобуси или ќе се врши комбинирана промена? Со пристигнувањето на новите 68 парчиња, бројот на нови автобуси ќе се искачи над 200, што е приближната бројка на транспортни средства на ЈСП што сообраќа дневно по скопските улици.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #262 Posted: 29-Feb-2012 at 18:07
од сите можни работи во државава, ова најмалку сакам да го гледам како доаѓа пред време Roll%20eyes
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 420
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #263 Posted: 29-Feb-2012 at 04:20
Originally posted by gjoko


ПРАТКАТА ОД ШАНГАЈ ДОЈДЕ ПОРАНО ОД ПРЕДВИДЕНОТО

Новата тура двокатни автобуси пристигна во Скопје!

Согласно склучените договори се очекува до 2013 година да бидат испорачани последните 64 двокатни автобуси од затворен тип и 16 двокатни панорамски автобуси и со тоа набавката ќе заврши

Новата тура од 68 двокатни автобуси во ретро-стил од кинескиот производител Јутонг веќе е пристигната во главниот град. Од Министерството за транспорт и врски информираа дека пратката на нови автобуси што беше испорачана од пристаништето во Шангај во јануари преку грчкото пристаниште Пиреја во Македонија пристигнале пред три дена што е порано од првичната најава тие да дојдат во март. Автобусите во моментов се наоѓаат во царинскиот склад на фирмата Макошпед, а министерството преку јавен повик бара услуги за избор на шпедитерска фирма којашто ќе ги заврши царинските постапки. Бидејќи ваков тип на автобуси веќе се увезени во земјава, новата пратка нема да подлежи на хомологација и откако ќе завршат останатите царински постапки автобусите веднаш ќе бидат пуштени во употреба.
- Досега е реализирана набавката на 80 едноподни соло автобуси и дел од набавката на двокатните автобуси, односно пристигнати се вкупно 136 двокатни автобуси од затворен тип и еден двокатен од отворен тип. Исто така, пристигнати се 16 минибуси кои во моментов се на хомологација.Од пристигнатите автобуси во сообраќај се пуштени: 68 двокатни автобуси од затворен тип, 1 двокатен автобус од отворен тип и 80 едноподни соло автобуси - информираа од Министерството за транспорт и врски.
Согласно склучените договори се очекува до 2013 година да бидат испорачани уште 64 двокатни автобуси од затворен тип и 16 двокатни автобуси од отворен тип. Наскоро на скопските улици ќе се најдат и мини автобусите кои ќе ги заменат сегашните автобуси кои сообраќаат на приградските улици како што се линиите до Матка, Прешево, Брњарци, каде што бројот на патници е со помал интензитет, а кои беа увезени на почетокот на годината.
Новопроизведените двокатни автобуси се дизајнирани во ретро-стил како автобусите што се користеле за градски сообраќај во педесеттите и шеесеттите години од минатиот век во Скопје и ќе бидат препознатливи само за главниот град, бидејќи нема да се возат на друга локација и не се во сериско производство.
Автобусите се направени според сите потребни стандарди, односно имаат емисија на издувни гасови еуро 4, дигитален тахограф, автоматски управувана рампа за инвалидски и детски колички и целосно се климатизирани.
Набавката на двокатни затворени и отворени автобуси, нископодни и мини автобуси претставуваат дел од проектот за обновување на возниот парк на Јавното сообраќајно претпријатие (ЈСП) за да се обезбеди удобен и модернизиран градски сообраќај. Владата од кинеската фабрика Јутонг порача изработка на 200 двокатни затворени автобуси, 17 панорамски, 80 едноподни и 16 мини автобуси. Новиот возен парк на ЈСП најмногу ги израдува граѓаните кои претходно беа принудени да се возат со автобуси стари повеќе децении, кои беа надвор од сите стандарди.

Сања МОМИРОВСКА

http://www.vecer.com.mk/?ItemID=744B4C6039A64A4BB79B3F1EBBD3A6BF



Е ова е за поздравувањеApplause Конечно нешто во државава да видиме предвреме зошто нели научени сме си ние да чекаме долго, долго, со пробивање рокови итн.
Back to Top
Ma View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 04-Mar-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Ma Quote  Post ReplyReply #264 Posted: 29-Feb-2012 at 00:10
" Glad"- pominuvaat, od sabajle na perenje se sobiraat.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #265 Posted: 29-Feb-2012 at 00:09

ПРАТКАТА ОД ШАНГАЈ ДОЈДЕ ПОРАНО ОД ПРЕДВИДЕНОТО

Новата тура двокатни автобуси пристигна во Скопје!

Согласно склучените договори се очекува до 2013 година да бидат испорачани последните 64 двокатни автобуси од затворен тип и 16 двокатни панорамски автобуси и со тоа набавката ќе заврши

Новата тура од 68 двокатни автобуси во ретро-стил од кинескиот производител Јутонг веќе е пристигната во главниот град. Од Министерството за транспорт и врски информираа дека пратката на нови автобуси што беше испорачана од пристаништето во Шангај во јануари преку грчкото пристаниште Пиреја во Македонија пристигнале пред три дена што е порано од првичната најава тие да дојдат во март. Автобусите во моментов се наоѓаат во царинскиот склад на фирмата Макошпед, а министерството преку јавен повик бара услуги за избор на шпедитерска фирма којашто ќе ги заврши царинските постапки. Бидејќи ваков тип на автобуси веќе се увезени во земјава, новата пратка нема да подлежи на хомологација и откако ќе завршат останатите царински постапки автобусите веднаш ќе бидат пуштени во употреба.
- Досега е реализирана набавката на 80 едноподни соло автобуси и дел од набавката на двокатните автобуси, односно пристигнати се вкупно 136 двокатни автобуси од затворен тип и еден двокатен од отворен тип. Исто така, пристигнати се 16 минибуси кои во моментов се на хомологација.Од пристигнатите автобуси во сообраќај се пуштени: 68 двокатни автобуси од затворен тип, 1 двокатен автобус од отворен тип и 80 едноподни соло автобуси - информираа од Министерството за транспорт и врски.
Согласно склучените договори се очекува до 2013 година да бидат испорачани уште 64 двокатни автобуси од затворен тип и 16 двокатни автобуси од отворен тип. Наскоро на скопските улици ќе се најдат и мини автобусите кои ќе ги заменат сегашните автобуси кои сообраќаат на приградските улици како што се линиите до Матка, Прешево, Брњарци, каде што бројот на патници е со помал интензитет, а кои беа увезени на почетокот на годината.
Новопроизведените двокатни автобуси се дизајнирани во ретро-стил како автобусите што се користеле за градски сообраќај во педесеттите и шеесеттите години од минатиот век во Скопје и ќе бидат препознатливи само за главниот град, бидејќи нема да се возат на друга локација и не се во сериско производство.
Автобусите се направени според сите потребни стандарди, односно имаат емисија на издувни гасови еуро 4, дигитален тахограф, автоматски управувана рампа за инвалидски и детски колички и целосно се климатизирани.
Набавката на двокатни затворени и отворени автобуси, нископодни и мини автобуси претставуваат дел од проектот за обновување на возниот парк на Јавното сообраќајно претпријатие (ЈСП) за да се обезбеди удобен и модернизиран градски сообраќај. Владата од кинеската фабрика Јутонг порача изработка на 200 двокатни затворени автобуси, 17 панорамски, 80 едноподни и 16 мини автобуси. Новиот возен парк на ЈСП најмногу ги израдува граѓаните кои претходно беа принудени да се возат со автобуси стари повеќе децении, кои беа надвор од сите стандарди.

Сања МОМИРОВСКА

http://www.vecer.com.mk/?ItemID=744B4C6039A64A4BB79B3F1EBBD3A6BF
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #266 Posted: 25-Feb-2012 at 05:42
освен тоа сигурно губат едно 5 сантиметри кога се полни со патници
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #267 Posted: 25-Feb-2012 at 02:52
Епа ако они се високи 4,2 а таму има простор од 4,3 тогаш зошто не би можеле да поминат???
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #268 Posted: 25-Feb-2012 at 02:13
Ама многу малку луфта има. Мислиш ќе можат тука да поминат?
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #269 Posted: 25-Feb-2012 at 02:04


4,2 метри

Оваа вредност е помала од грото други модели двокатни автобуси за јавен превоз, па затоа и плафоните се нешто пониски. Но тоа се случува кога по секоја цена мора да се купат двокатни автобуси, и тоа не само неколку примероци кои би се движеле по неколку погодни линии, туку над 200 примероци кои просто морало да се движат на сите линии.


Edited by Cloverstack - 25-Feb-2012 at 02:05
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #270 Posted: 25-Feb-2012 at 01:43
A колку беа високи Јутонзиве?
Back to Top
vlatko.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote vlatko.mk Quote  Post ReplyReply #271 Posted: 25-Feb-2012 at 01:15
Originally posted by FoSsiL

 

Имам прашање... Дали Јутонзиве можат да се протнат под железничката ескада кај Лисиче кој минува над булевар Србија?


100% - 4,3м е висината на тој надвозник, ако сте забележале нивото на булеварот е намерно снижено во тој дел со цел да се обезбеди максимална висина.

Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #272 Posted: 24-Feb-2012 at 21:06
^ ако минат шлепери тогаш и они можат да поминат
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #273 Posted: 24-Feb-2012 at 18:46
  Имам прашање... Дали Јутонзиве можат да се протнат под железничката ескада кај Лисиче кој минува над булевар Србија?

Edited by FoSsiL - 24-Feb-2012 at 18:47
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #274 Posted: 15-Feb-2012 at 18:27
Previous
 
Кога веќе ги спомна камерите, интересна работа, слушам дека контролорите на билетите без ни малку пардон пишуваат казни ако некој доцни па макар и 1 (ЕДЕН) ден без нова месечна маркица на слободен билет, или ако билетот не е поништен бидејќи автоматот не работел, па поради гужвата патникот не успеал да стигне до возачот за рачно да му го поништи билетот, а ако патникот се осмели да објасни зошто билетот не бил поништен, веднаш ќе му се нафрлаат со камерите, велејќи дека во возилото имало 10 камери и лесно ќе се дознаело од истите дали патникот ја зборува вистината, а патникот не секогаш има дополнително време за да го троши на разгледување на видео снимки само за да докаже дека ја говори вистината.
 
Значи контролорите на билетите во возилата на ЈСП Скопје експресно си ја вршат својата работа и без ни малку пардон се фалат со камерите, а од друга страна, за нешто вакво како што е изгорено или сечено седиште, ЈСП Скопје не се подготвени експресно да реагираат ?
 
Туку зошто прашувам воопшто, тие на еден од единечните нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ сеуште не му смениле пукнато ветробранско стакло уште од јуни 2011, а камо ли па да обрнат внимание на тоа кој се обидел да изгори или да исече седиште во некое од нивните возила.
 
И за ова претпоставувам вреди да се зголеми цената на билетите - бидејќи ЈСП Скопје знае да казнува и да бара пари од патниците со непоништени билети или без билети, но не знае да ги одржува сопствените возила.


Edited by Dexter26 - 15-Feb-2012 at 18:33
Back to Top
vlatko.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote vlatko.mk Quote  Post ReplyReply #275 Posted: 15-Feb-2012 at 17:43
Овде можеби снегот си ја одиграл улогата, за среќа немало поголеми оштетувања. Тоа што мене ме загрижува е тоа што денес го забележав во двокатен автобус на линијата 4 - на едно од седиштата на горниот кат тапацирот и сунѓерот беше исечен од страна на некој несовесен кој откако најверојатно се обидел да го оштети седиштето со запалка, прешол кон сечење ...

Изгледа дека ЈСП треба да ги прегледа камерите и да се казни сторителот за да не се повторат вакви немили настани.

Edited by vlatko.mk - 15-Feb-2012 at 17:44
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #276 Posted: 14-Feb-2012 at 02:00










Да, снегот си ја одиграл својата улога во ова, но ова се случи во Автокоманда, каде што ЈСП Скопје има своја гаража, свој сервис и своја диспечерска станица, а сепак не пратија 2 автобуса за замена, па макар и стари канти за да ги заменат овие два автобуса кои се учукале.

Наместо тоа, на патниците остана да чекаат нареден редовен автобус да пристигне, а за тоа не верувам дека можеме да му припишеме вина на снегот, бидејќи како што веќе спомнав, ова се случи во Автокоманда, на станицата после семафорите, на неполн километар од гаражата на ЈСП Скопје во истата скопска населба.

Edited by Dexter26 - 14-Feb-2012 at 03:09
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #277 Posted: 10-Feb-2012 at 23:01
Жално е деновиве во каква состојба се автобусите на ЈСП. Гнасни се. Сфаќам минус температури, ама тоа не значи дека не треба да се ичистат прозорите од страна. Не е потребнжа секогаш вода за да се ичисти нешто. Жално е се што е под капата на држава, град или локална самоуправа. Приватњацине ни се познати по прљавиот аутфит, ама ЈСП мора да биде лидер во јавните услуги. 
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #278 Posted: 10-Feb-2012 at 22:52
ко на `Брилијантин` со Џон Траволта се бандажите
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #279 Posted: 10-Feb-2012 at 22:49

 
Светките кои се забележуваат на фотографијата се снегулки, заборавив да го исклучам блицот, па затоа се гледаат како сијалички или светки.
 
Забележав дека само кај двокатните градски автобуси од кинески Јутонг се појавува ова - снегот како да е залепен за бандажите на предните тркала, како да се магнетизирани, кај старите канти, кај саносите со МАН шасија и кај единечните нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ го нема ова.
 
Какви се овие бандажи, да не знае некој ?
 
Што придонесува за ваквата појава ?
 
Кога го видов прв пат, ми делуваше како волна залепена да го штити тркалото. Big%20smile


Edited by Dexter26 - 10-Feb-2012 at 22:50
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #280 Posted: 09-Feb-2012 at 01:04
Originally posted by sanos_a

денес околу 15:20 часот на автопат после патарина Петровец видов неколку нови двокатни автобуси кои доагаа од правец на грција


Некако премногу рано пристигнаа новите автобуси од кинеското пристаниште до Солун? Како и да е, мислам дека ќе биде супер за нас ако успеат да ги пуштат овој месец. Одлична информација ни донесе Санос_а, да ја следиме состојбата овие денови по ова прашање.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1213141516 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.492 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.