build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 138139140141142 159>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2781 Posted: 10-Apr-2009 at 02:29
Се фативте за висинава "како пијан за плот" ама ја ќе ја вратам топката на замислата на андреј!

Мене малку ми е на некој начин чудно да во должина од неколку км идеме со 3 денивелации. Доколку воопшто се иде на вакво нешто ја би го средил во еден здив од симпо до нбрм, барем ќе обезбедиме апсолтуна комуникација на сите улички горе од двете страни, а не само парцијална. Башка и да е во еден здив и да е во три здива како твојава идеја, сепак не би биле проблем да се решат спојките со споредните улички, тоа е најмал проблем. Сепак доколку ова било попаметното решение мислам дека дури и при изградабата на Партизанска веднаш ќе се отидело на ваква опција. Тука уствари еден од поголемите проблеми, ако не и најголем, се финанасиите и целиот овој диг&ковер кошта колку добар дел од јужен со кои ќе постигнеме доста поголем ефект од овој кој би го доловил твојов проект. Инаку мене вака на делови проектов ми фаќа око пошто и ја имам една слична замислам што ја презентирав пред некое време околу идеја за лебдечки плоштад на раскрницата кај соборна, па така некако оваа твоја змисла ми се виде во кохабитација со онаа замисла што ја имам јас.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #2782 Posted: 10-Apr-2009 at 02:06

па затоа и нагласувам дека на вики страницата нема никаква информација за ценовна споредба или разлика помеѓу заштитено и незаштитено земно напојување, а она дифолт повеќе се однесува бидејќи  трамовите обично им се домашно производство или пак некоја ефтина варијанта!   воедно и не мора да е така, но бар јас имам таков впечаток, бирократија си е секаде бирократија, па и во најразвиените европски градови, така да глупост е слепо да се верува дека грото се светлосни години понапред од нас, па мора секоја цена да го следиме нивниот пример! јасно ова незначи по дифолт ние да тераме контра, но укажувам на можноста дека би требало да се земе вакво нешто предвид и добро да се изанализира! 

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2783 Posted: 10-Apr-2009 at 01:50
Originally posted by beTon

мислам дека по дифолт се оди на надземно напојување, 
бетон, па не се ваљда сите глупи за некакво „одење по дифолт“ да е единствена причина зошто за трам/лрт апсолутно доминира напојување со жици. По светов се прават студии на оправданост, на изводливост, на исплатливост... не е како во Македонија каде што неколку копуци можат да заобиколат секаква (вистински) стручна контрола и да го превртат цел град наопаку според нивните детињасти фантазии.


Originally posted by beTon

Advantages:
1. Cost

Third-rail systems are cheaper to install than overhead wire systems, less prone to weather damage (other than flooding and icing, which cause major problems), and better able to fit into areas of reduced vertical clearance, such as tunnels and bridges. In many countries they were perceived as key means of reducing construction costs of tunnels, hence their popularity at underground railways.

...

http://en.wikipedia.org/wiki/Third_rail#Advantages

   


Си прочитал нешто, ама по обичај не дочитал и не си доразбрал. Таму се збори за најобичен, незаштитен систем на земно напојување. Таков систем е апсолутно неприфатлив за лрт/трам мрежа низ град. Ако не ми веруваш, оди во некоја земја каде што железниците користат таков систем, допри ја „третата шина“ и после извести не што биднало Poke

Јас зборев заштитен систем каков што единствено доаѓа во предвид за  градска употреба. Токму како тој во Бордо.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #2784 Posted: 10-Apr-2009 at 00:44

мислам дека по дифолт се оди на надземно напојување,  аспоред она што го има наведено на вики како предност е токму цената, но  нема некоја компарација колку новиот систем од бордо е поскап

Advantages:

1. Cost

Third-rail systems are cheaper to install than overhead wire systems, less prone to weather damage (other than flooding and icing, which cause major problems), and better able to fit into areas of reduced vertical clearance, such as tunnels and bridges. In many countries they were perceived as key means of reducing construction costs of tunnels, hence their popularity at underground railways.

...

http://en.wikipedia.org/wiki/Third_rail#Advantages

   

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2785 Posted: 10-Apr-2009 at 00:32
Да, барем естетски земното напојување е многу поприфатливо, но за да се постави на сред град системот треба да биде апсолутно безбеден, како на пример од оној тип што го има во Бордо, а тоа е многу поскапо. Претпоставувам дека и за одржување е значително посложен и поскап. Не сум стручњак, ама фактот дека и помеѓу новите лрт системи што се пуштаат во употреба (или допрва планираат) апсолутно доминира напојување преку висечки жици, кажува прилично многу.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #2786 Posted: 10-Apr-2009 at 00:10
комбинацијата од лрт и железница треба да е одвоена, а не е лошо доколку утре се оди со земно напојување за лртето да се постави исто такво и низ железничките пруги во ск, како би се искористила и таа инфраструктура и за трам. а за она што вели Андреј колкава треба да е висината на тунелот мислам дека доколку се обезбеди минимално водот нема проблем и висината на тунелот да е и до метар повисока од трамот со оглед дека пантографот се собира...   
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2787 Posted: 10-Apr-2009 at 00:02
Originally posted by Vladimir P


Висината е таа, сеедно кој напон е (разликата е во типот и пресекот на контактниот вод и изолаторите)
Ама не велам само за висината на жиците под напон, туку за целата конструкција која за лрт/трам се решава на други начини... на пример не мора толку гломазни конструкции, потпорните сајли исто така не мора да бидат фактор во вкупната висина, а и изолацијата во тунели не е толкав проблем па тие може да се направат малце пониски. Бидејќи контактиравме со Андреј на темава, неговата дилема всушност се сведува на тоа колку би била минималната висина потребна за да се изведе тунел низ кој би поминувал лрт/трам.



П.С. Денеска во најголемиот шпиц (15:35) се возев со воз од Транспортен центар до Ѓорче Петров за само 17 мин. по цена од 31 денари па ти види дали се исплати вложување во нови системи и некористење на и така скромните пруги
Токму за користење на пругите од страна на идната ЛРТ потенцирав. Со тоа што пругата до Ѓорче би била електрифицирана, проширена, и на други начини приспособена за користење од градскиот шински превоз. Нејзино користење за потребите на трамвајот беше планирано и во планот на Трифун, а јас би ги додал и шинските коридори кон аеродромот и кон Драчево. Нормално дека  може да ги расцепкаме линиите со различно напојување да бидат опслужувани од различен возен парк и со претовар на патници, но тоа не е најсреќно решение. Како се решава низ светов во случаи кога лрт/трам се движи по класична железничка мрежа?


Edited by Cloverstack - 10-Apr-2009 at 00:07
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #2788 Posted: 09-Apr-2009 at 23:58
Да да знам за постоењето на сите овие авении во Скопје но ова е само една моја замисла која не опфаќа само сообраќајно но и естетско решение кое предвидува нови тротоари, плоштади, подземни премини, фонтани, гаражи за паркирање нов пазар Буњаковец, потоа реновирање на ТЦ Буњаковец, Архитектонски факултет и Библиотека Браќа Миладинови и уште многу други работи. Инспириран сум од Барселона (Авенија Диагонал) Минск и Питер. Еве некои слики како замислувам да изгледа тоа.
Коловозите со ЛРТ (обратете внимание на светилките и глемата зелена конструкција на знакот со стрелките).




ЛРТ пругата со станици и фина, кована ограда:



Самиот пазар Буњковец внатре:



Тротоари и плоштади (пред Т.Ц Буњаковец и кај Арх-Градежен и библиотеката Браќа Миладинови):







Затоа белам ова не е само сообраќајно туку и естетцко-функционална пренамена на просторот, што скопје ја заслужува на својата најпрометна улица...
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #2789 Posted: 09-Apr-2009 at 23:28
Originally posted by Cloverstack

Владимир ова е претпоставувам за 25kV 50Hz кој систем е одличен од многу аспекти, но за лрт/трам не се користи токму поради својата „гломазност“. Дали можеш да дојдеш до податоци за 750V DC кој е извесно најупотребуван систем за модерни лрт мрежи?

И дали евентуално си сретнал двосистемски трамваи, бидејќи проблемот со различни напојни мрежи автоматски се наметнува кога се користи и класична железничка инфраструктура (не верувам дека некаде за лрт/трам мрежа низ самите улици се користат екстремни напони како што е тоа случај со класична железница).

Висината е таа, сеедно кој напон е (разликата е во типот и пресекот на контактниот вод и изолаторите)

А двосистемски можат да се направат како и кај нормалната но тоа е скрос финансиски неисплатливо

Ако идеме на транвај тоа е веќе сосема друго, и дали можеме да си дозволиме условно два система.

П.С. Денеска во најголемиот шпиц (15:35) се возев со воз од Транспортен центар до Ѓорче Петров за само 17 мин. по цена од 31 денари па ти види дали се исплати вложување во нови системи и некористење на и така скромните пруги


Edited by Vladimir P - 09-Apr-2009 at 23:29
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #2790 Posted: 09-Apr-2009 at 23:10
Браво за цртежите.
Сега да се осврнам кон проектот.
Конкретно секаде поточно во сите поголеми европски метрополи еве да започнам со Софија не мора со поголемите, точно така каде што на раскрсниците станува веќе закрчено, освен со кружни текови, се оди со нивелирање на главната сообраќајница во тунел. Во делот на Партизански одреди и Јане Сандански сигурен сум дека секаде е возможно ова решение.
Но, за Скопје тоа ни најмалку не е потребно во овој момент.
Партизанска мора да се остави на мира, таму се е изградено како што треба.
Она што е потребно се новите западни градски магистрали паралелни со Партизанска тоа се Илинден и цел Јужен булвар кој доколку се реализира во булевар со шест ленти тогаш мислам дека нема да имаме повеќе што да зборуваме за сообраќајни решенија.
Исто за намалување на протокот на возила од периферија кон центар потребна е таму Крушевска Република и тука проширување и продолжување на Климент Охрдиски се со цел да се направат кружни заобиколници околу центарот, секако брзи магистрали.
Но денивелирање на сообраќај како оние фикс идеи за Судска палата не се ни воопшто потребни.
Илинден, Јужен Булевар и Крушевска Република се приоритетот и тоа е повеќе од јасно, друго се е екпсеримент.
Дури и тунелот под плоштад е знак прашање дали ќе се исплати,
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2791 Posted: 09-Apr-2009 at 23:02
Владимир ова е претпоставувам за 25kV 50Hz кој систем е одличен од многу аспекти, но за лрт/трам не се користи меѓудругото и поради својата „гломазност“. Дали можеш да дојдеш до податоци за 750V DC кој е извесно најупотребуван систем за модерни лрт мрежи?

И дали евентуално си сретнал двосистемски трамваи, бидејќи проблемот со различни напојни мрежи автоматски се наметнува кога се користи и класична железничка инфраструктура (не верувам дека некаде за лрт/трам мрежа низ самите улици се користат екстремни напони како што е тоа случај со класична железница).


Edited by Cloverstack - 09-Apr-2009 at 23:20
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #2792 Posted: 09-Apr-2009 at 22:49
Originally posted by Andrej_LJ

...
*ЗАРАДИ СИСТЕМОТ НА КОМПАТИБИЛНОСТ ЛРТ-ТЕШКА ЖЕЛ, ПРЕТПОСТАВУВАМ ДЕКА ЖИЦИТЕ СЕ ПОСТАВЕНИ НА ИСТА ВИСИНА. КОЛКУ Е ВИСИНАТА НА ЖИЦИТЕ ПРИ НОРМАЛНА И ЛРТ ЖЕЛЕЗНИЦА?

Столбовите од контактната мрежае се од 9.100 мм до 11.000 мм висина (вкопување 1.200 мм), Најмалата висина на самата контакна мрежа е 4.650 мм (во исклучително екстремни услови)

А ова е некој стандард, кој пак зависи од многу фактори


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #2793 Posted: 09-Apr-2009 at 22:31
ПОВРЗАНОСТ НА ЛРТ СО НАСЕЛЕНИЕТО И ОКОЛНИТЕ НАСЕЛБИ ПРЕКУ АВТОБУСКИ ЛИНИИ:
Затоа што ЛРТ мрежата би бил стожерот на брзиот и висококапацитетен транспорт кој би се движел по Јане Сандански-тунел Македонија-бул. Партизански Одреди, голем дел од сега постоечките линии на автобусите во насока исток-запад би биле пренасочени кон малите улици. Единствена цел е да го придвижуваат населението кон бул. Партизанска односно кон ЛРТ станиците. Би се наплаќала една карта (дневна) за сите видови на јавен транспорт, стимулирајќи поголема искористеност на целата мрежа и комфортно задоволување на потребите на населението во дадениот реон. Еве една моја нацрт-мапа со линиите:



ПЛАВО-ЛРТ пругата.
РОЗЕВИ КРУГЧИЊА - ЛРТ станици во обете насоки и тоа ( Романска Болница-Драмски Театар - Арх.-Градежен Факултет-Соборен Храм-пл. Македонија-ГТЦ - НБМ).
ЦРВЕНИ КОЦКИ- автобуски станици по должината на Коридорот.
МНОГУ ВАЖНО  да се напомене е дека сите станици ( вкупно 4, по две во една насока (ЛРТ и БУС станици) би биле меѓусебно поврзани со подземен премин, кои би имал 4 излези кон сите платформи и би олеснил менување на линии во разни насоки. Еве скица за илустрација, брзав и е многу аматерски...



НОВИ КОЛЕКТОРСКИ АВТОБУСКИ ЛИНИИ ЗА РЕОН ЦЕНТАР И КАРПОШ (по линии со станици и тоа со црвено-конекцијските на ЛРТ и со зелено кругче обични автобуски станици):
ЦРВЕНА:
Аеродром-НБМ (конекција на ЛРТ) - Олимписки Базен- Градска Болница- ул. Македонија- ул. Максим Горки- Главна Пошта- Пионерски дом Карпош-  Зоолошка Градина- ул. Рузвелтова-  Драмски Театар ( конекција на ЛРТ)-....по Партизанска.
ЗЕЛЕНА: нас. Чаир...- Бит Пазар-  Скопски Универзитет- Мавровка- ТЦ Мост- Главна Пошта- Соборен Храм (конекција на ЛРТ) - Арх.-Градежен Факултет (конекција со ЛРТ)- средношколски дом на ул. Рузвелтова- ф-ка Треска- ул. Јуриј Гагарин-  Педагошка Академија- Карпош 2 (конекција на ЛРТ) - Воена Болница- ....по Илинденска.
ЖОЛТА: Клинички Центар-  Нова Гинекологија- Средно Медицинско- Нова Македонија- Соборен Храм (конекција на ЛРТ)-  Арх-Градежен Факултет (конекција на ЛРТ) - ул. Рузвелтова- Зоолошка Градина-  гимн. Орце Николов- Драмски Факултет- спортска сала Борис Трајковски.
СВЕТЛО СИНА: Градски Стадион- Француски Парк- пионерски дом Карпош- ХЕМПРО-  Буњаковец (конекција на ЛРТ) -  АМСМ - гимн. Ј.Б Тито- полициска станица Беко- Собрание на РМ - Холидеј Ин - НБМ (конекција на ЛРТ) - ...по Јане Сандански.
КАФЕНА или студентска линија бидејќи ги поврзува големите факултети и студ домови: Драмски Театар - ул. Никола Тесла - Електро-Машински факултети - Центар за Странски Јазици -  Министерство за Одбрана -  пл. Идадија - ХЕМПРО - Соборен Храм (конекција на ЛРТ) - ул. Максим Горки - полициска станица Беко - Собрание на РМ - Холидеј Ин - МНТ - Мавровка - МРТВ - Скопски Саем - Студентски комплекс во Гази Баба.
 Ваши предлози би сакал да чујам за евентуално вклучување на  други важни објекти кои не се опфатени со мрежава.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #2794 Posted: 09-Apr-2009 at 21:53
Дечки еве го проектот (груб нацрт, следат сите детали околу ова кога ќе бидат готови) околу тоа што ќе го правам (Кловер и Пибенкс нешто знаат): Би го нарекол Премостување на центарот на Скопје во насока запад-исток.

Се работи за брза комуникација помеѓу сите западни квартови на градот, особено во најголемиот од нив, Карпош. Во најгусто населените квартови (Карпош 1-4 и Центар) предлагам бул. Партизански одреди да да се денивелира на раскрсниците со големите улици почнувајќи од Лептокарија и тоа на раскрсниците со: ул. кај Романска б-ца (незнам како се вика) и бул. 8ми Септември (еден тунел долг околу 500м) потоа со ул. Франклин Рузвелт (денивелација од околу макс 7-8 метри во должина од околу 200м. Главниот тунел (должина од околу 2 км) од раскрсницата на Партизанска со ул. Ленинова, под раск. со бул. Св. Климент Охридски, бул. ВМРО и натаму под Арабска куќа и пл. Македонија, по кеј 13 Ноември и излегување кај НБМ. Еве како тоа изгледа грубо:



Со зелено е делот на коловозите (2 ленти во насока, освен од Соборен Храм до НБМ, каде што има по 3 ленти во насока) кои се предвидени подземно односно тунел или денивелација.
Со жолто се обележани коловозните ленти кои се надземни.
Со плава е линијата на ЛРТ (подземна во деловите каде што е паралелна со зелената боја и надземна при палалелност со жолтата.)
Со сини кругови станиците на ЛРТ (подземна станица кај Соборен Храм, пл. Македонија и ГТЦ).
Со црвени коцки станиците на автобуската мрежа кои сообраќаат паралелно со коридоров.
Со лилјакова се останатите улици кои го сечат коридоров.

Со ова се добива брза градска магистрала, долга околу 5 км во без конфликтни точки во насока исток-запад вклучувајќи и брз ЛРТ транспорт со 7 станици. ( Романска Болница, Драмски Театар, Архитектонско-градежен факултет, Соборен Храм, пл. Македонија, ГТЦ и НБМ).
КОЛОВОЗИТЕ:

Груба скица пред денивелација на коловозот и ЛРТ. 1 и 2 лента продолжуваат право а 3та лента си останува на нивото на земјата каде што после 100 метри има семафор за лево и десно (во случајов со ул. Рузвелтова).
ДЕНИВЕЛАЦИЈАТА:


Отприлика мислам дека тунелите кај раскрсниците треба да идат со 7м денивелација со 7% наклон (значи денивелацијата на коловозите и ЛРТ би требало да почне мин 100 метри пред раскрсницата).
Еве слика на едносмерен ваков тунел од Софија да добиете претстава на што мислам:




МНОГУ БИ СЕ РАДУВАЛ НА ВАШИ СУГЕСТИИ, ЗАБЕЛЕШКИ И ИДЕИ СВРЗАНИ СО ПРОЕКТОВ, КОЈ СЕУШТЕ Е ВО НАЦРТ ФАЗА И НИШТО НЕ Е ДЕФИНИТИВНО. ПОТОА ИМАМ НЕКОЛКУ ПРАШАЊА КОН СИТЕ:

*КОЛКУ ДЛАБОК ТРЕБА ДА Е ТУНЕЛОТ ПОД ПЛОШТАДОТ?
*КОЛКУ Е МИНИМУМ ВИСИНА НА ТУНЕЛ (ИЛИ ВИСИНА НА НАДПАТНИК) ЗА ДА МОЖЕ НИЗ НЕГО ДА ПРОЈДЕ ТРАМВАЈ + ЖИЦИТЕ ОД КОНТАКТНАТА МРЕЖА.
*КОЛКУ БИ БИЛ МАКСИМАЛНО ДОЗВОЛЕН НАКЛОН НА ДЕНИВЕЛАЦИЈА ЗА НОРМАЛНО ФУНКЦИОНИРАЊЕ НА ТРАМВАЈ?
*ЗАРАДИ СИСТЕМОТ НА КОМПАТИБИЛНОСТ ЛРТ-ТЕШКА ЖЕЛ, ПРЕТПОСТАВУВАМ ДЕКА ЖИЦИТЕ СЕ ПОСТАВЕНИ НА ИСТА ВИСИНА. КОЛКУ Е ВИСИНАТА НА ЖИЦИТЕ ПРИ НОРМАЛНА И ЛРТ ЖЕЛЕЗНИЦА?
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #2795 Posted: 06-Apr-2009 at 01:03

доброо доколку постојат камери, на секоја раскрсница и на секој пешачки по  главните булевари каде е предвидено да се постават пречкиве, можеби и ќе има ефект од истите, но во таков случај нема да имапотреба од истите.

ова со камерите како опција е и поефтино и пологично и за градот и за полицијата индиректно односно за сообраќајот првенствено! но ваква комбинација ниту ќе видиме наскоро ниту пак некој после фрлените градски пари за  препрекиве лесно ќе реши да ги фрли во бункер и да ги користи исклучиво во посебни случаи...   

инаку многу тешко да се сменат навиките на возачите сами по себе, особено е проблематичен буњаковец  и пазарчето, но се додека не се воведе европскиот систем  на санкционирање  во метрополите, каде казна ти ја лепат доколку и само ти потфатат табличка во кадар при прекршок, мислам дека ќе ја имаме постојано истава ситуација на терен. добро сега и со ова најавите за можно инсталирање на rfid чиповите во регистарските таблички може да се реши овој проблем наједноставно без никој да треба да пази по камерите,туку ќе биде се компјутеризирано маркирање на прекршокот. сепак ова е варијанта која мислам дека нема да ја видиме во догледно време како решение иако веќе опремата е нарачана...

само не ми е јасно зошто толкава неусогласеност со локалната и централната власт, прво со новиот закон и контињерите, а сега и со препрекиве, ајде можеби оваа практика во иднина и ќе се смени. патем 25 евра казна, ова треба да се санкционира (исто и  за не запирање на пешак или не користење појас) со 40 до 50 евра, чисто заради психолошко реоресивениот момент на казната, а јасно заради турбо ефективност мора и редовен надзор од полицијата! 

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2796 Posted: 25-Mar-2009 at 11:42
Новиот семафор ќе биде синхронизиран со семафорите на раскрсницата со булеварот„ 8 Септември“, за да не настанува застој во сообраќајот, информираат од Градот.
Колку пати сме слушнале ваква работа, а во пракса се разбира ништо од тоа!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2797 Posted: 25-Mar-2009 at 06:25

Пожарникарите со нов влез кај „Веро“

Противпожарната бригада и паркингот на супермаркетот „Веро“ во Тафталиџе идната недела ќе добијат нов и проширен влез. Ќе бидат поставени и семафори со кои ќе се регулира влезот и излезот на главната улица „Теодосиј Гологанов“, каде што често се случуваат сообраќајни незгоди. Новиот семафор ќе биде синхронизиран со семафорите на раскрсницата со булеварот„ 8 Септември“, за да не настанува застој во сообраќајот, информираат од Градот. На проширувањето деновиве работат екипи на јавното претпријатие „Улици и патишта“. Досега се премостени неколку подземни кабли и е ставен еден слој тампон на проширувањето. Следната недела, во зависност од временските услови, делот ќе биде асфалтиран. Проектот е заедничка инвестиција на „Веро“ и на Градот Скопје.

http://utrinski.com.mk/?ItemID=CD19C4F76C8FDE4B8BBC4E83A28A367D
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2798 Posted: 22-Mar-2009 at 01:31
Originally posted by zabegan

проширување е глупо и скоро невозможно решение на улиците во центарот
Зависи од случај до случај. Конкретно за Даме Груев не само што е возможно, туку е и апсолутно неопходно за подобра организација на центарот и е во склоп со планот за многу поефикасно решавање на сообраќајот во центарот и во целиот град.
Проширување на Даме Груев не е некаква новоизмислена импровизација, туку нераздвоен дел од еден добро испланиран долгорочен концепт. Според него треба да се водиме и за ова и за многу други работи. Но исто така исклучително  важен е и начинот на реализација! Проширувањето може да се изведе и многу лошо доколку не се пристапи одговорно... Проширувањето произлегува од ГУП-от, нормално е зацртано и во ДУП-овите, ама кај ДУП-овите имам доста прашалници... изгледа општина центар сака ем булевар ем паркинзи на некои места каде што нема простор за обете. Ова го имаме дискутирано во нишката за Голем Ринг. Проблемот пак со зградата која е спомната во текстот и вкрстувањето со улица Македонија го имаме дискутирано во нишката за пешачки зони (муабетот за понирање на Даме Груев и М.Х.Јасмин кои би биле споени со подземна врска и да се оформи голема пешачка зона со плато пред стара железничка).

Инаку не ми се допаѓа идејата Димитрија Чуповски да се зачува како сообраќајна макар и само за градски превоз (што како опција е спомнато во новинарскиот текст). Таму евентуално би прифатил само електрични туристички автобуси.
На крајот на краиштата, доколку се оди на реализација на според ГУП-от планираното (а на тоа се темели целиот концепт на градот, вклучувајќи го и концептот на централното јадро сосе сообраќајните решенија за него), нема да има никаква пречки Димитрија Чуповски да биде 100% пешачка улица.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2799 Posted: 22-Mar-2009 at 01:05
Originally posted by lslcrew


Денеска приметив една недореченост во патната мрежа на Скопје, тука е обележана со црвено. Дали одприлика некој од вас знае што е проблемот со оваа ваква аномалија која создава доста гужви во оној тесен пролаз обележан со тегет на сликава. Тука нема простор да се разминат две коли, дури на некои места се гледа калдрмата што ѕирка од под дотраениот асфалт. Често пати оваа точка ја знаеме како црна точка и точка каде што многу луѓе настрадале од судир со воз. Се работи за излезот од станицата маџари а дефакто и излез на депото во Трубарево. Со само еден краток пролаз по пругата и со мали корекции на другиот простор ќе се добие една многу значајна врска која што доста е ја растерети и раскрницата во автокоманда и маџари ќе го растерети од гужвата која му се создава.

Аномалијата како и обично лежи во недооформената мрежа како што е планиорано според ГУП-от. Врската што ја предлагаш си е планирана, а и кај пругите е планирано сосема подруго решение.
И мене ми има упаднато во очи ова и го сметам за приоритет (тоа што го имаш обележано со црвено) поради тоа што со со навистина мали средства ќе се постигне голем ефект.
Ама кој ни е крив кога така неодговорно се однесуваме спрема плановите кои на крајот на краиштата само сме ги носеле. Каква полза од тоа и најлогичните сообраќајни решениј да останат само на хартија...




Edited by Cloverstack - 22-Mar-2009 at 01:05
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2800 Posted: 20-Mar-2009 at 20:10


Денеска приметив една недореченост во патната мрежа на Скопје, тука е обележана со црвено. Дали одприлика некој од вас знае што е проблемот со оваа ваква аномалија која создава доста гужви во оној тесен пролаз обележан со тегет на сликава. Тука нема простор да се разминат две коли, дури на некои места се гледа калдрмата што ѕирка од под дотраениот асфалт. Често пати оваа точка ја знаеме како црна точка и точка каде што многу луѓе настрадале од судир со воз. Се работи за излезот од станицата маџари а дефакто и излез на депото во Трубарево. Со само еден краток пролаз по пругата и со мали корекции на другиот простор ќе се добие една многу значајна врска која што доста е ја растерети и раскрницата во автокоманда и маџари ќе го растерети од гужвата која му се создава.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 138139140141142 159>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.640 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.