build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 140141142143144 159>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
blejdsk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 320
  Quote blejdsk Quote  Post ReplyReply #2821 Posted: 18-Feb-2009 at 16:56
ЛЕЛЕ значи ова избориве локални го преродуваат Скопје со почнување на проекти ))



Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #2822 Posted: 18-Feb-2009 at 14:07
битно и тука жардињера ќе ставаат Crazy
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2823 Posted: 18-Feb-2009 at 00:37
Целата работа со изградбава на овој дел од булварот ми како да кажам малку чудна некако. Од една страна и самиот градонаалник е свесен дека се големи шансите да пропадне проектот трамвај и упорно се спрема терен за изградбата на трамвајот. Истот така Скопје има многу побитни капитални проекти кои треба да се остварат у централното подрачје. А од друга страна пак се работи само за изградба на 500 метри улица каде што земјиштето е комплет државно и нема да биде некоја значајна сум а пари за разлика од други рпоекти доколку би се граделе!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2824 Posted: 18-Feb-2009 at 00:34
Почна проширувањето на булеварот во Ново Лисиче


Коловозните ленти ќе бидат широки 10,5 метри, зелениот појас 6,5 метри, а велосипедската патека ќе зафаќа 2,5 метри


Пред Поштата во населбата Ново Лисиче вчера почна проширувањето на булеварот "Видое Смилевски Бато", што ги дели населбите Ново Лисиче и Реонскиот центар "Аеродром" во општина Аеродром. Почетокот на работите свечено го означија градоначалниците на Град Скопје и на Општина Аеродром, Трифун Костовски и Кирил Тодоровски.
- Проектот предвидува проширување на десната лента од булеварот во должина од 510 метри од крстосницата со булеварот Србија до крстосницата со булеварот "Февруарски поход". Тоа ќе биде еден модерен булевар со средишен појас, на кој освен коловозните ленти ќе биде изградена патека за велосипедисти, тротоар, а новина е тоа што ќе се изведе нова лента за трамвајските шини, со оглед на тоа што реализацијата на проектот за трамвајот очекувам да почне на средината на април - рече Костовски. Тој најави дека изградбата треба да заврши во рок од три месеци, што е период по неговото заминување од градоначалничката функција. "Би сакал свеченото пуштање во употреба да биде во мојот мандат, но се разбира не по секоја цена. Најважно ми е изведбата да е квалитетна", додаде тој.

Со проширувањето на десната лента ќе се добие булевар со профил од 23,5 метри широчина по цела должина на трасата. Коловозните ленти ќе бидат широки 10,5 метри, зелениот појас 6,5 метри а велосипедската патека ќе зафаќа 2,5 метри. Тротоарите ќе бидат широки 4 метри. Истовремено, ќе бидат изградени сливниците за собирање на атмосферски води во централната атмосферска канализација.

На крајот од првата фаза на изградбата на булеварот ќе биде поставена сообраќајна сигнализација и соодветно осветлување, додека во втората фаза ќе биде изградена и жардениера во средишниот дел на булеварот со хортикултурно уредување по системот капка по капка.

Додека трае изградбата, сообраќајот во овој дел од Ново Лисиче ќе се одвива со посебен режим, но нема да биде целосно прекинат.
Проектот ќе чини 30 милиони денари, средства кои се издвоени од буџетот на Град Скопје.

http://vecer.com.mk/?ItemID=B6C104985284514A9EB3961EB392EEFF
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2825 Posted: 17-Feb-2009 at 17:16
Originally posted by Supervisor


Абе да ти кажам, не мора да ме цитираш, ако мислиш различно од мене не мора да ме убедуваш во твоите логики.
Форумов е за дискусија и за изнесување на мислења, аргументи, идеи и слично. Нема никаква логика во тоа секој да си остави свој коментар кој ќе стои сам за себе.

Ако размислувам различно од тебе, не мора одма да го земаш тоа при срце. Не мора да прифатиш ништо од тоа што го кажав, но би било убаво доколку се трудиме да дискутираме аргументирано и со образложување, а не во стил - јас си имам зацементирано мислење кое ќе го изнесам, а нема да го поткрепам со ништо, ама другите нека не го коментираат.
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #2826 Posted: 17-Feb-2009 at 17:03
Originally posted by Cloverstack

Страшно!!! Некои навистина запињаат да исчезнат сите клучни сообраќајни решенија во ГУП-от и градов пополека да го претворат во серија на сообраќајни импровизации (како и во сите други сфери впрочем), кој нема да може ни минимално да се носи со потребите на граѓаните и економијата.
Во кратки црти кажано, би добиле неефикасен град чив развој би бил силно успорен поради неефикасна сообраќајна мрежа. Не преувеличувам - погледнете што се случува не само со Јужен Булевар, туку и со Крушевска Република, Северен Булевар, тунелот под центар и многу други помали проекти... За мотивите на оваа багра не би навлегувал во моментов.



@ Supervisor
Повторно приказната за тоа колку кружните текови биле „модерни“, дека не создавале закрчување, дека не ни требале подземни и надземни сообраќајници...
Уште почудно затоа што еднаш ти одговорив и илустрирав, ама одговор не добив, само прилично непријателски истап:
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=96&PID=22195#22195

Ајде повторно да одговорам на кратко:

1. Не знам по кој основ кружните текови изгледале по „модерни“ и што точно подразбираш под тоа. За едно сообраќајно решение изгледот е безначаен фактор, важни се перформансите. А кружните текови имаат специфични перформанси кои не се универзално применливи во секоја ситуација како што нам ни се сервира.
Во секој случај тие се едно од најстарите сообраќајни решенија, кое во денешно време има примена само во специфични услови. Кај нас единствен специфичен услов е ваљда инвазијата на скулптури, кои ќе можат да ги насадат и на сред кружните текови, па да ни кажат дека со тоа конечно сме станале „метропола“

2. Семафори прават закрчување, а кружни текови растеретување ли што??? Зошто не ги коментираш сликите и клиповите што ги постирав оној пат (линкот од погоре)? И зошто ако кружните текови се толку прекрасни и универзални, цел свет до сега не ги баталил семафорите во полза на кружни текови? Сите ли се глупи и слепи освен ова нашево скопско лоби за кружни текови на секој чекор?

3. Што правиме со ГУП-от? Тој го предвидува Јужен Булевар како главна градска оска, а не некаква бедна импровизација со Теодосиј Гологанов (Иво Лола Рибар), која е предвидена како негова колекторска/дистрибуторска улица. По обичај ќе го игнорираме ГУП-от и ќе си градиме во зависност од моменталното расположение? За инфраструктурата мора да се планира со децении унапред и планот да се почитува.

4. Подземни/надземни сообраќајници може да се окарактеризираат како фикс идеи само доколку се некој пристапи крајно малодушно, и без осет за потребите. Не само што не се нереални, туку веќе се и ургентна потреба. Особено за ваков случај  (Јужен Булевар) каде има дефинитивна сообраќајна логика, а трасата е чиста за ефтин "dig & cover" тунел!
Сакаш да нема закрчување? Кружни текови нема да обезбедат таков исход, туку токму реализација на примарната сообраќајна мрежа според ГУП-от!
Долгорочно гледано пак, не ни има алтернатива за Јужен булевар. Само што треба да чекаме? Да се доразмножат разноразни перални и кафани по трасата кои по коруптивни канали добиваат секакви можни дозволи, па после за нивно „обештетување“ да треба да се плати повеќе отколку за самата изградба??? Сигурно тука се кријат и добар дел од мотивите на овие што запнале да го бришат и Јужен булевар!


@ lslcrew
Може да биде булевар и со 4 ленти и без средишно раздвојување, но семантика не е битна, битно е дека такво решение секако не задоволува сообраќајно (дури ни краткорочно, а камо ли долгорочно) и не е во согласност со урбанистичките планови.
Инаку Аљоша е машко име бе, не е тоа г-ѓа туку господин LOL


Абе да ти кажам, не мора да ме цитираш, ако мислиш различно од мене не мора да ме убедуваш во твоите логики.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2827 Posted: 17-Feb-2009 at 16:43
Кловер муѕабетот ми беше дека уредени ќошиња се обидуваат да ни ги продадат како авении!

Извинување до господинот Аљоша Шопар!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2828 Posted: 17-Feb-2009 at 16:13
Страшно!!! Најавите на градските власти по обичај се крајно загрижувачки. Некои навистина запињаат да исчезнат сите клучни сообраќајни решенија во ГУП-от и градов пополека да го претворат во серија на сообраќајни импровизации (како и во сите други сфери впрочем), кој нема да може ни минимално да се носи со потребите на граѓаните и економијата.
Во кратки црти кажано, би добиле неефикасен град чив развој би бил силно успорен поради неефикасна сообраќајна мрежа. Не преувеличувам - погледнете што се случува не само со Јужен Булевар, туку и со Крушевска Република, Северен Булевар, тунелот под центар и многу други помали проекти... За мотивите на оваа багра не би навлегувал во моментов.



@ Supervisor
Повторно приказната за тоа колку кружните текови биле „модерни“, дека не создавале закрчување, дека не ни требале подземни и надземни сообраќајници...
Уште почудно затоа што еднаш ти одговорив и илустрирав, ама одговор не добив, само прилично непријателски истап:
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=96&PID=22195#22195

Ајде повторно да одговорам на кратко:

1. Не знам по кој основ кружните текови изгледале по „модерни“ и што точно подразбираш под тоа. За едно сообраќајно решение изгледот е безначаен фактор, важни се перформансите. А кружните текови имаат специфични перформанси кои не се универзално применливи во секоја ситуација како што нам ни се сервира.
Во секој случај тие се едно од најстарите сообраќајни решенија, кое во денешно време има примена само во специфични услови. Кај нас единствен специфичен услов е ваљда инвазијата на скулптури, кои ќе можат да ги насадат и на сред кружните текови, па да ни кажат дека со тоа конечно сме станале „метропола“

2. Семафори прават закрчување, а кружни текови растеретување ли што??? Зошто не ги коментираш сликите и клиповите што ги постирав оној пат (линкот од погоре)? И зошто ако кружните текови се толку прекрасни и универзални, цел свет до сега не ги баталил семафорите во полза на кружни текови? Сите ли се глупи и слепи освен ова нашево скопско лоби за кружни текови на секој чекор?

3. Што правиме со ГУП-от? Тој го предвидува Јужен Булевар како главна градска оска, а не некаква бедна импровизација со Теодосиј Гологанов (Иво Лола Рибар), која е предвидена како негова колекторска/дистрибуторска улица. По обичај ќе го игнорираме ГУП-от и ќе си градиме во зависност од нечие моментално расположение? За инфраструктурата мора да се планира со децении унапред и планот да се почитува.

4. Подземни/надземни сообраќајници може да се окарактеризираат како фикс идеи само доколку некој пристапи крајно малодушно, и без осет за потребите. Не само што не се нереални, туку веќе се и ургентна потреба. Особено за ваков случај  (Јужен Булевар) каде има дефинитивна сообраќајна логика, а трасата е чиста за ефтин "dig & cover" тунел!
Сакаш да нема закрчување? Кружни текови нема да обезбедат таков исход, туку токму реализација на примарната сообраќајна мрежа според ГУП-от!
Долгорочно гледано пак, не ни има алтернатива за Јужен булевар. Само што треба да чекаме? Да се доразмножат разноразни перални и кафани по трасата кои по коруптивни канали добиваат секакви можни дозволи, па после за нивно „обештетување“ да треба да се плати повеќе отколку за самата изградба??? Сигурно тука се кријат и добар дел од мотивите на овие што запнале да го бришат и Јужен булевар!


@ lslcrew
Може да биде булевар и со 4 ленти и без средишно раздвојување, но семантика не е битна, битно е дека такво решение секако не задоволува сообраќајно (дури ни краткорочно, а камо ли долгорочно) и не е во согласност со урбанистичките планови.
Инаку Аљоша е машко име бе, не е тоа г-ѓа туку господин LOL


Edited by Cloverstack - 17-Feb-2009 at 18:36
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2829 Posted: 17-Feb-2009 at 14:05
Пааа, доста е од семафори не помага!! Ohno Семафорите одсекогаш биле и ќе бидат дел од урбаните заедници, тие се едноставно, лесно изводливо, ефтино и практично решение. Да не ги бивало ќе изчезнеле многу оддамна и само кружни токови ќе беше градов. Скопје има од прилика ~100 семафоризирани крстосници. Да беа 100 кружни токови незнам кај ќе ни беше крајот!

Подземните и надземните сообраќајници не се воопшто фикс идеја него се чиста реалност низ светот, а ќе станат и кај нас. Не само што се идеи него се и нужна потреба во некои делови од Скопје. Инаку во тој дел за кој збориме нема планирано никакви под/над-земни сообраќајници.

Што е до модерниот изглед и јас делумно се залагам кога се работи некој проект да се работи не само да изгледа модерно, него и да биде функционално модерен. Но изгледот неможе да биде пресуден во никој случај околу проектите и неможе да градиме нешто чисто зашто изгледало модерно. Па не е ова скулптура или архитектура па да ја судиме по изглед, ова е инфраструктурен капитален проект кој има за цел голем број на возила навремено да ги префрли од една точка до друга! А освен тоа кружниот тек не ни изгледа нешто посебно модерно!


Edited by lslcrew - 17-Feb-2009 at 14:07
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #2830 Posted: 17-Feb-2009 at 13:53
Едноставна причина. Доста е со семафори, поголемо кочење, изгледа многу по модерно, и најбитно да се престане со фикс идеи од типот да се гради подземна или надземна сообраќајница, во тој дел кружни текови на тие 3-4 раскрсници колку што се' е сосема реален проект. 
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2831 Posted: 17-Feb-2009 at 13:50
Супервизор неколку пати ги имаме разгледувано кружните токови како проблем, а не како решение. Незнам што виде во овие кружни токови толку добро, освен што тебе и на мала група луѓе им изгледа убаво. Ќе се загуши ионака недоволната проточност. На што ќе личи, односно која ќе биде функционалноста на "булевар" кој ќе биде испокасапен со кружни токови.
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #2832 Posted: 17-Feb-2009 at 13:39
Веќе има неколку идејни решенија за проширување на улицата Иво Рибар - Лола, со предлог на сите раскрсници да се направат кружни текови

Браво!!! Конечно веќе, се надевам дека ќе се реализира проектов!
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2833 Posted: 17-Feb-2009 at 12:20
Какви кружни токови! Ова ќе биде рамно на тахикардија! Башка да не зборам повторно за ГУП-от!

Г-ќо Шопар 4 ленти не значи автоматски булевар. Ја колку што се сеќавам булвевар беше со мин 6!

Страшно се мешаат поими на секој чекор клучка=раскрсница, булевар=улица, сквер=пешачка зона=плоштад.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2834 Posted: 17-Feb-2009 at 12:17
ГРАДОТ НАЈАВУВА НОВИ ПРОЕКТИ
Иво Рибар - Лола ќе стане булевар
Веќе има неколку идејни решенија за проширување на улицата Иво Рибар - Лола, со предлог на сите раскрсници да се направат кружни текови

Градските власти најавуваат дека годинава ќе го почнат проектот за проширување на улицата Иво Рибар - Лола, од раскрсницата кај студентскиот дом "Гоце Делчев" во населбата Карпош 4 до раскрсницата со улицата Водњанска во Центар. Аљоша Шопар, раководител на секторот за планирање и уредување на просторот, вели дека планираат улицата да ја направат булевар, односно да има четири коловозни ленти. Тој објаснува дека веќе имаат неколку идејни решенија за проширување на улицата, со предлог сите раскрсници да ги направат со кружни текови.
"Во моментов идејните решенија се на разгледување во секторот за сообраќај, кој треба да каже, од сообраќаен аспект, кое решение е најприфатливо за да можеме да нарачаме изработка на главен проект за проширувањето", вели Шопар.
Оваа улица е едно од најтесните сообраќајни грла во градот, а коловозот речиси по целата должина е оштетен, со многу дупки, крпеници и прокопи. Градските власти лани ветуваа дека ќе направат кружен тек на оваа улица на потегот кај Католичка црква, но реализацијата на проектот беше одложена за годинава.
"Додека не се одбере идејно решение за проширување на улицата, со кое се регулираат и раскрсниците, не можам да кажам кога ќе се почне со градежни работи. Се надевам дека до крајот на мандатот на оваа админи

http://www.vest.com.mk/default.asp?id=163637&idg=9&idb=2601&rubrika=Skopje
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2835 Posted: 16-Feb-2009 at 19:12
ВО НОВО ЛИСИЧЕ
Ќе се проширува булеварот Видое Смилевски-Бато

Неделава ќе почне проширување на булеварот Видое Смилевски-Бато што ги дели населбите Ново Лисиче и Реонски центар „Аеродром“. Градежните работи ќе се изведуваат на потегот од крстосницата со булеварот Србија до крстосницата со булеварот Февруарски поход. Проектот за булеварско решение на оваа сообраќајница предвидува, покрај постојната, изградба на дополнителна сообраќајна лента во должина од 500 метри, како и тротоар и велосипедска патека. На крајот ќе биде поставена сообраќајна сигнализација и соодветно осветлување, додека во втората фаза ќе биде изградена и жардиниера во средишниот дел на булеварот, со хортикултурно уредување по системот капка по капка.



http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=1&tabid=1&EditionID=1624&ArticleID=107782
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2836 Posted: 11-Feb-2009 at 07:14

Конечно падна договор за проширување на Илинденска

Градоначалникот Трифун Костовски и градоначалничката на општината Центар Виолета Аларова на вчерашната средба конечно успеаја да се договорат да почне проширувањето на булеварот Илинден и на раскрсницата кај Тутунскиот комбинат, а улиците Пролет и Трета македонска бригада треба да прераснат во булевари. Проширувањето на булеварот Илинден ќе почне од делот кај фонтаната во Градскиот парк до влезот во градската администрација. Аларова изјави дека Центар ќе почне постапки за издавање одобренија за проширување на сообраќајниците на споменатите локации.

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=9FFBD2732E5A6A468579BAAE7AFE8245

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2837 Posted: 09-Feb-2009 at 04:13

Ни знак дека ќе се реши метежот меѓу Ново Лисиче и Реонски центар

Жителите од населбите Ново Лисиче и Реонски центар во Аеродром со петиција ќе бараат општината и Градот да го решат сообраќајниот метеж, односно да постават знаци на раскрсницата меѓу населбите. Граѓаните се загрижени за безбедноста на учениците што секојдневно одат од едната во другата населба. Реонски центар е нова населба во која до пред три години улицата ги задоволувала критериумите за безбедност и сообраќај, но дека сега ризикот е огромен.

Во општината велат дека Градот е надлежен за регулирање на сообраќајот и за поставување знаци и семафори. Во Генералниот урбанистички план на Скопје е предвидено проширување на булеварот Видое Смилевски-Бато и проширување на улицата на влезот во Реонски центар. Во изградбата на улиците општината учествува со 40, а Градот со 60 отсто. Од Градот велат дека граѓаните со право негодуваат.

- Градот поставува сообраќајна сигнализација на магистрални патишта, а за сервисните е одговорна општината. Таа треба да поднесе барање за поставување знаци, потоа секторот за сообраќај прави проект, кој се доставува до Министерството за внатрешни работи. Откако ќе го одобри тоа, Градот одредува какви сообраќајни знаци се потребни и ги поставува. Значи постапката мора да ја почнат од општината - велат од кабинетот на градоначалникот Трифун Костовски. Од општина Аеродром известуваат дека тие ја асфалтирале улицата на која од двете страни претходно биле поставени бехатон-плочки на тротоарите. Оваа улица е долга 350, а тротоарите се широки околу два метра.

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=71E18531B6DC434C9041E2CA97170CB1

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2838 Posted: 03-Feb-2009 at 23:07
Андреј, ако се изгради главната оска на тунелот под плоштад, поврзувањето со 11 Октомври е многу помала работа. Инаку мислам дека е извесно дека тој спој ќе биде со крстосница - имаме правено муабет на темава (мислам со лсл) не знам до каков заклучок дојдовме тогаш, ама клучка таму реално не доаѓа во предвид. Дури и ако ги занемариме трошоците, едноставно нема да може да се набутаат толку ленти. Да земеме минимални опции по 2х2 да доаѓаат и од кај комплекс банки и од 11 октомври, тоа значи 4х4 во еден добар дел од продолжетокот на тунелот што пак значи минимум 3х3 да излегуваат кај партизанска што е исто под знак прашалник (имаме дискутирано и за ова: http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=458&PID=16528#16528 ). Мислам дека овие опции се нереални и таму треба да рачунаме на крстосница, не на клучка.

Кај Даме Груев според ДУП-от треба да се руши една зграда како булеварот би се проширил 2х2 по целата должина (мада и тука има прашалници и ова го имам спомнато овде:http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=357&PID=26926#26926 , во точката бр.3)
BTW, таму ја имам и спомнато и мојата визија за континуирана пешачка зона која ќе завршува со плато пред стара железничка за што подетално има во нишката за пешачки зони.


Edited by Cloverstack - 03-Feb-2009 at 23:09
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #2839 Posted: 03-Feb-2009 at 22:34
Originally posted by Andrej_LJ

Пбанкс, јас живеам кај хотел Бристол, на Даме Груев. Тој реон е исклучително густо населен а прва автобуска станица е Рекорд која е оддалечена 10 мин пеш. Мислам дека барем во центарот предност треба да му дадеме на градскиот транспорт како што е секаде во светот. Во некој од нишкиве зборувавме дека треба да се рашири мрежата на ЈСП во смисол на помала концентрираност на линиите на главните булевари. Па зарем неважна улица е Даме Груев што нема автобуси по неа? Дупли ленти за автобуси замислив затоа што на сите кои живеат во Западно Скопје 1) Рекорд им го спојува самиот центар на градот (ГТЦ, Плоштад, ул. Македонија, министерства итн). 2) ул. Даме Груев ги доближува со Рамстор, Ст. Жел. Станица, НЛБ и новите хотели кои се градат позади Рамстор, Беко итн. 


Лично сметам дека од Хотел Бристол до Рекорд нема некоја раздалеченост (просечна раздалечина ~250м до внатрешноста на Градски Ѕид и ~300м до надворешноста на Градски Ѕид). Точно е дека е центар на градот но сепак мислам дека линиите треба рационално да се планираат. Бидејќи така се отвараат и други прашања. Кои линии ќе продолжуваат по Рекорд а кои ќе одат по Даме Груев? Зошто само автобуси во еден правец (за жителите кои се кај Даме Груев)? Или пак тие линии што ќе идат по Д. Груев ќе се дистрибуираат во сите правци на раскрсницата со 11 Октомври?

Рамстор, Стара Железничка, НЛБ, Хотелите......... Таму веќе треба паралелен систем, за почеток да ги користи МХ Јасмин и Железничка а во некоја иднина кога тоа ќе биде реално да се концентрира на Јужниот Булевар. Неможе тие делови да ги решиме со автобуска на Даме Груев.



Edited by pbanks - 03-Feb-2009 at 22:36
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #2840 Posted: 03-Feb-2009 at 22:18
Пбанкс, јас живеам кај хотел Бристол, на Даме Груев. Тој реон е исклучително густо населен а прва автобуска станица е Рекорд која е оддалечена 10 мин пеш. Мислам дека барем во центарот предност треба да му дадеме на градскиот транспорт како што е секаде во светот. Во некој од нишкиве зборувавме дека треба да се рашири мрежата на ЈСП во смисол на помала концентрираност на линиите на главните булевари. Па зарем неважна улица е Даме Груев што нема автобуси по неа? Дупли ленти за автобуси замислив затоа што на сите кои живеат во Западно Скопје 1) Рекорд им го спојува самиот центар на градот (ГТЦ, Плоштад, ул. Македонија, министерства итн). 2) ул. Даме Груев ги доближува со Рамстор, Ст. Жел. Станица, НЛБ и новите хотели кои се градат позади Рамстор, Беко итн. 
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 140141142143144 159>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.703 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.