![]() |
![]() |
![]() |
Скопски сообраќај (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 141142143144145 159> |
Author | ||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
![]() Јас тунелот под пл. Македонија го сметам за приоритет број еден на следниот градоначалник и силно се залагам за негово завршување во следниот 4 годишен мандат. Но не верувам дека тој целосно би го растеретил строгиот центар на градот. Потоа јас неверувам дека ќе го денивелираат 11 Октомври од кај Пела па да прават подземна клучка на Плоштад па и уште подземна трамвајна станица... Исто така сум против улицата Дилитрие Чуповски да стане пешачка зона. Според мене таа е една од редките во Скопје типично градски улици, заобиколена од двете страни со редови од згради. На Даме Груев: Знам за пробелмот на раскрсницата со ул. Маједонија и нема друго решение освен повторен премин во 2 ленти. Третиот дел пак на улица Македонија би можел да стане едносмерен во насока кон Стара Железничка. Така би се зголемил протокот на возила од западно Скопје кон Рамстор. Фино може да се обележи една лента за паркирање и две за возење. Раскрсницата кај Собрание, во секој случај би се реконструирала обемно. Инаку ул. Стив Наумов (и дали воопшто се викаше така?! мислам за онаа под Соравија) може да стане повторно едносмерна кон Мавровка и да е логичен продолжеток на Даме Груев. Мислам дека во Скопје недоволно е искористен потенцијалот на едносмерните улици, особено оние поголемите (по населбите ги има почесто). |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Како дополнителна замерка.
или би одел со I. 2 ленти за јавен сообраќај на Рекорд (двосмерно) + 2 ленти за обичен сообраќај (едносмерно) и 3 ленти за обичен сообраќај на Даме Груев (едносмерно). Или со II. 1 лента за јавен сообраќај на рекорд (едносмерно) + 3 ленти за обичен (едносмерно) и 1 лента за јавен сообраќај на Даме Груев (едносмерно) + 2 ленти за обичен (едносмерно). Варијантава за 2 ленти за јавен на рекорд (двосмерно) и 1 лента за јавен на Даме Груев (едносмерно) мислам дека е неиздржана. |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
@lsl
Теоретски и сега ја имаш таа резервирана лента, затоа е со жолто. Но во пракса единствено нешто за што е резервирана се таксистите на рекорд кои таму си застануваат и прават гужва. Решението на Андреј има логика но лично мислам дека има и некои слаби точки. -конфликтна точка на Македонија-Даме Груев. Сообраќајот кој што доаѓа од МХ Јасмин не е голем но со овој план Даме Груев станува прометен правец така да возилата кои ќе пробат да се вклучат ќе претставуваат проблем -доколку нема добра интервенција на раскрсницата Даме Груев-11 Октомври и таму ќе имаме сериозни проблеми -подземен пешачки кај Рекорд кој мислам дека е невозможен. Улицата е со премал профил и мислам дека таков премин повеќе би користел како јавно WC отколку за преминување Edited by pbanks - 03-Feb-2009 at 22:03 |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Да замислата е интересна, но се плашам дека доколку би се одело на ваква опција уште повеќе ќе се опуштиме во врска со тунелот под плоштад, а немаме повеќе време да го одложуваме...
Инаку андреј не знам колку си запознаен но улицата Димитрија Чуповски (од Палома Бјанка до плоштадчето Пела) во иднина треба да е пешачка зона. 11 Октомври треба да понира некаде кај Пела и да се спои со главниот тунел под плоштад, а Даме Груев да се претвори во 2х2 по целата должина, со што и центарот би добил ефикасно сообраќајно решение, а и би се добил континуитет на пешачките зони. |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
![]() Андреј уште еднаш, интересно решение. Никогаш не ми паднало на памет вакво нешто слично, а и добар момент во замислата е едната лента резервирана исклучиво за градски сообраќај на рекорд во прваец п.бјанка-собрание! Фукнкционално е во просторот, ама не би сакал ниту едни градски власти да си дадат алиби со вакво некое решение за неизградба на тунелот! Ова е нешто што може да трае кратко, ама сепак растретувањето во центарот треба да се движи во насока на тунелот! Edited by lslcrew - 03-Feb-2009 at 21:55 |
||
![]() |
||
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
|
Интересна замисла Андреј, со тоа што има тесно грло на раскрсницата Даме Груев - ул. Македонија, каде што едноставно нема простор поради зградите за проширување а друг недостаток е вориот дел од Даме Груев и паркингот на тој потег. Гаражата би била предалеку, а тој простор и онака е загушен и претрпан. Мислам дека сепак најдобро и најисплатлива долгорочна инвестиција е подземниот тунел под плоштад, кој до максимум би ја намалил потребата за транзит низ центарот.
|
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Еден предлог за растеретување на превозот (јавен и приватен) во самиот центар на градот односно на улиците Димитрија Чуповски и Даме Груев. Главен услов за изведба на ова е градењето на катната гаража кај Лотарија на Македонија.
![]() Со ЖОЛТО-ленти за градски транспорт. Со СИНО-ленти за обични возила. Со ЛИЛАВО-подземни пешачки премини. Со ЦРВЕНО-смер на движење на возилата. Целиот простор да се даде под наем на луѓето кои живеат и работат во зоната на улицата Даме Груев. Со тоа би се тргнале сите коли од тротоари во гаража. Улицата е многу широка, и со решавање на проблемот со пракинг во тој дел, се ослободува голем простор (и тоа од раскрсницата кај ТЦ Палома Бјанка до раскрсницата со ул. Македонија како и од ул. Македонија до Градска Болница). Предлагам 2 ленти за приватни возила и една лента (крајна десна) да биде за градскиот транспорт. ![]() ![]() Рекорд може да стане делумно едносмерен. Тоа значи дека би останала само една лента (за градскиот транспорт) во смер од ТЦ Палома Бјанка кон Собрание и 3 ленти (2 за приватни возила и една, крајната десна за градски транспорт за смерот од Собрание кон ТЦ Палома Бјанка). Со изградба на евентуален подземен премин на ул. Македонија кај Рекорд, не би имало смеафори на целиот потег. ![]() Со ова би добиле еден голем кружен тек кој ги опфаќа најцентралните улици во градот и го растеретува, забрзува и шири градскиот транспорт. Се намалува чекањето и бројот на семафорите (помалку смерови на движење значи помалку конфликтни ситуации). Освен паркинг-гаражата, другиот дел од планот бара минорни инвестиции. |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
ми се свиѓа што се рамислува на поврзување на АСНОМ, со Гоце Делчев, за ова имаме дискутирано,фактички, бидејќи Гоце делчев води кон Партизанска и Илинденска, ќе се поврзат источниот и западниот дел и можеби (но само можеби) некое време ќе нема потреба од тунел за поврзување на К.Ј. Питу со Партизанска , исто така и проширувањето на бул.Србија ме радува, тука има огромни гужви
само текстов не кажува, а уште помалку ветува нешто, па затоа немам некои надежи, и зошто се фаќаат на нови идеи, кога сеуште не ги завршиле старите, пр. што е со Јужен булевар и Крушевска република, и ууште многу други улици? |
||
![]() |
||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
|
па дека е паметна работа се согласувам но тајмингот е целосно утнат па истата повеќе ми изгледа малку безврска! инаку се е добро, но што им требало сега ова со продолжувањето на бул Гоце Делчев, прво нека ја средат работата со бул Македонија(јужен) па сетне нека почнуваат други егзибиции кои во случајов со ГД-АСНОМ добро ќе дојдат за растеретување само на семафорите кај железничка и во продолжение кај сок банка, а ова со бул Словенија е супер вест конечно северната артерија ќе профункционира а и село Бардовци ќе добие почист и удобен пристап до СК! |
||
![]() |
||
La Linea ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Ако добро разбрав - ќе го прават тој мостот што ќе го поврзува Гоце Делчев со АСНОМ, т.е. идеен проект за него. Една од најпаметните работи што ги направиле градските власти во последниве 17 години. уште да остварат пола од тоа |
||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=658F2FA574127848B06827C6A0F8F10B |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
|
еве како и од кога се влечи раскрсницава и проширувањето на 3МБ, во цитираниот текст има малку и појасна слика за муабетов Трета македонска бригада ќе се проширува на лето - Вест - 10.10.2005
добро без разлика на се ќе видиме добра и корисна раскрсница, но повторно истиов потег ќе биде блокиран постојано како и до сега само заради раскрницата во продолжение Edited by Cloverstack - 23-Jan-2009 at 09:32 |
||
![]() |
||
La Linea ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Таа фамозна 2020 година... Веќе 10 години сигурно слушам за крајот на светот во 2020 доколку не се изградела основната мрежа во Скопје а на терен ништо не се случува.
BTW Скопје веќе е во тотален сообраќаен колапс, ако некој е слеп да го види тоа.... |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Да лсл, ја имаш утнато крстосницата. Мислам дека ова е ок решение за таа крстосница на која се однесува (кај злате) и дека значително ќе ја подобри проточноста. Исто така ќе ја „опраи“ работата од аспект на тоа дека оваа крстосница до сега беше безвезно прикрпена, а сега ќе биде точно центрирана (зборам за оној излезот од правец на студио паб).
Само ме буни она вртење во десно кога се оди од Кисела вода накај поликлиниката Пролет. Некако е чудна ширината колку што можам да видам од оваа мала сличка. Се проширува малце, па се стеснува на една стандардна лента, па после се проширува на две цели ленти. Ваљда не е некое имотно-правно срање што ќе се влечка со децении... Edited by Cloverstack - 26-Dec-2008 at 17:40 |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Џуро фала на упозорење!
Инаку еве ја сликата од раскрсницата за пролече. ![]() |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 141142143144145 159> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |