build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 142143144145146 159>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #2861 Posted: 26-Dec-2008 at 12:42
@lsl

мислам дека скроз ја имаш утнато раскрсницата. Ако не се лажам ова на скицата од Утрински весник е интервенцијата на раскрсницата Кај Злате. Појди само од имињата на улиците на скицата (и во текстот) па до муабетот за додатна лента за вртење кон десно покраш школото накај КЈ Питу...


Edited by pbanks - 26-Dec-2008 at 12:43
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2862 Posted: 26-Dec-2008 at 12:35
Еве вака во дефицит од транспарентност на иституциите ке се обидам да ви доловам што уствари ќе се работи на раскрсницата кај тутунски комбинат.

Тука главно тесно грло е уличето пред влезот на тутунски, односно она мало делче што ја поврзува оваа раскрсница до локацијата пролече. Тоа уличе по целата должина има само една една лента во правец од јужен према пролече и таа лента често е узурпирана од контињери, паркирани возила, а највеќе од возила кои се приклучуваат или исклучуваат од оваа лента. Целта на оваа реконструкција е да со одпуши тоа запушено делче. Јас се извинувам што така бурно изреагирав во предходниот пост и малку прецрно ја претставив ситуацијата , но сепак оваа реаконструкција нема да донесе значителен проток како што е најавено.

Овдека на оваа раскрсниа се создава еден уште поголем проблем, а тоа е еден проблем што Кловер го имае образложено на предходната страна, односно кога граќаните проаќаат на зелено иако нема место каде да застанат во редот после семафорот. Па така, пошто ова уличе е запушено, возилата што се упатиле да возат по него застануваат буквално да сред раскрсница и се создава ѕид за сообраќајот помеќу кисела вода и центар. Па дошло време за да се отври семафорот за овие другите и се случува лом. Од сабајле и попладне во критичните часови има сообраќајци, ама тоа е само привремено решение. Јас се надевам дека се лажам со моиве предвидувања и дека се ќе биде како што викаат градските власти. Инаку оваа раскрсница знае често да ми земе по 10-тина минути когаидам накај центар и тоа во не така големи гужви. Едноставно раскрсницава е таква да сама од себе генерира гужва.

Сега малку да го оправдам мојот сомнеж зашто мислам дека и покрај тоа што ќе се прошири тесниот дел, пак нема да се растерети раскрницата. Тука еден од големите кочничари и еден од големите дотоци на сообраќај е од кисела вода поради немањето на директна врска меќу кисела вода и аеродром. Пола од тој сообраќај се преточува од тука, а другата половина преку бул. Србија. Ова е проблем на сврзани садови и треба да се решава со релни решениа, а не со вакви квази-зафати. Најава за таква улица под пругите во кисела вода имаше само лани еднаш во некоа статија во весник и толку беше. Само во еден весник, еднаш! Демек нешто беше ставено у програма, ама по изгледа валстите се надеваат дека ова делумно ќе ги ублажи гужвите па сега не процениле дека ваква улица е потребна. Ќе оставам времето да покаже дали ова ќе биде совршено решение, а времето брзо ќе дојде пошто не е некој голем зафат.

За крај, поддржка за градските власти во оваа реконструкција зашто е стварно нужна, но пријателски им порачувам дека ова е кратквидо решение. Јас најискрено им порачувам да се зафатат со планираните две улици под пругите и конечно засекогаш да го решат проблемот.




Edited by lslcrew - 26-Dec-2008 at 12:50
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2863 Posted: 26-Dec-2008 at 06:46
Од сликава, иако е мала, јасно се гледа дека нема нешто многу да постигне со новото решение.Ја знам раскрсницава како дише у секој период од денот, и можам сободно да ви кажам дека ова нема ништо да постигне освен што ќе имаме неколку месеци гужва додека се гради. Тука никој очигледно нема желба да го реши проблемот, него се работи декларативно и типично предизборно. Само ке дојдат булдожери ке прекопаат и ќе се изгради истото што е сега само у друга форма!

Од моја гледан точка главниот проблем се дуќаните, поточно има еден саатчија и еден дуќан за кондури, од едната страна и сервисот аутовуле јуниор од другата страна. Сите објекти кои ги набројав се од времен карактер. Тие се главните објекти кои спречуваат уште една лента во правец од јужен према пролече. Со ваквото решение тесното грло не се отклонува него се пресликува неколку метра понакај пролече! Да имаше градот желба да ги експропреира овие два објекта  дури тогаш ќе можевме да зборуваме за "проширување".


Edited by lslcrew - 26-Dec-2008 at 06:52
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2864 Posted: 26-Dec-2008 at 06:41
Проширувањето на раскрсницата кај Тутунски ќе почне на 15 јануари


Обезбедено е решение за привремено пренасочување на сообраќајот

Проширувањето на раскрсницата и улиците кај Тутунскиот комбинат ќе почне на 15 јануари, информираат градските власти. Градот Скопје обезбеди сообраќајно решение за привремено пренасочување на сообраќајот од Министерството за внатрешни работи, неопходно за реализација на клучката.

Во Градот информираат дека за реконструкцијата, што ќе ја изведува „Маврово-Ингра“, нема дозвола од Општина Центар, со оглед на тоа дека не е донесен детален урбанистички план за околината на Тутунскиот комбинат. За реализација на проширувањето, Градот требаше да докаже дека тоа не отстапува од Генералниот план на Скопје. Документот, кој беше доставен до МВР, го изработи тим во Секторот за урбанизам.

„Бидејќи не се работи за изградба на нов објект, не ни треба градежна дозвола, туку само одобрение за реконструкција на постојната патна мрежа поради што ќе има и нов сообраќаен режим на потегот“, вели Алјоша Шопар, раководител на Секторот за урбанизам.

Тој објаснува дека со проширување за уште една лента во сите правци на раскрсницата на улиците „Пролет“ и „Трета македонска бригада“, ќе се обезбеди полесен проток на возила. Една лента за вртење десно ќе се додаде покрај основното училиште, која ќе продолжи по улицата „Пролет“ до спојувањето со булеварот „Кузман Јосифовски-Питу“. Проширување ќе има и во спротивниот правец кон Аеродром. На тој начин, практично ќе се изедначат сите правци кои ќе имаат по две ленти, со што треба да се намали застојот во движењето на оваа раскрсница, сметаат во Градот.

Реализацијата на проектот ќе го чини Градот Скопје 11 милиони денари.

http://utrinski.com.mk/?ItemID=090FC384E96B2344B1F077DD48943940



Edited by lslcrew - 26-Dec-2008 at 06:44
Back to Top
Б.Ѓ.Т View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 311
  Quote Б.Ѓ.Т Quote  Post ReplyReply #2865 Posted: 25-Dec-2008 at 15:20
можно еBig%20smileсе е можно во оваа држава
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #2866 Posted: 25-Dec-2008 at 15:11
Originally posted by dacito

НОВИ МАШИНИ ЗА ПОУБАВИ ГРАДСКИ УЛИЦИ
 
Градоначалникот на Град Скопје, Трифун Костовски заедно со претседателката на Советот на Град Скопје, Ирена Мишева на големо задоволство на вработените во ЈП „Улици и патишта“, денеска, симболично им врачи градежни машини за времена употреба.


Чекај, што значи времена употреба, мене никако не ми е јасно???


Да не ги изрентал талентот Трифка само за пред избори??? Question
Back to Top
dacito View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 24-Sep-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 131
  Quote dacito Quote  Post ReplyReply #2867 Posted: 25-Dec-2008 at 12:22
НОВИ МАШИНИ ЗА ПОУБАВИ ГРАДСКИ УЛИЦИ
 
Градоначалникот на Град Скопје, Трифун Костовски заедно со претседателката на Советот на Град Скопје, Ирена Мишева на големо задоволство на вработените во ЈП „Улици и патишта“, денеска, симболично им врачи градежни машини за времена употреба.


Чекај, што значи времена употреба, мене никако не ми е јасно???
Back to Top
Б.Ѓ.Т View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 311
  Quote Б.Ѓ.Т Quote  Post ReplyReply #2868 Posted: 25-Dec-2008 at 10:03
iiiiiiii trifco bre,ke pocne i ulicite da gi prai,mnogu se reklamira vo posledno vreme...samo nekako kasno...i fala bogu vishe sto ne podnovile,starite veke se raspadnati,a zagaduvaat,koga ke gi zapalat dishenje samo preku gas maskaLaugh
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #2869 Posted: 24-Dec-2008 at 20:38
добро, купија нови машини, ај сеа нека се фатат на изградба и реновација Big%20smile
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #2870 Posted: 24-Dec-2008 at 01:02
Уште некоја сликичка (не се научија), иначе голем минус за веб страната на улици и патишта Thumbs%20Down
 
 
 
НОВИ МАШИНИ ЗА ПОУБАВИ ГРАДСКИ УЛИЦИ
 
Градоначалникот на Град Скопје, Трифун Костовски заедно со претседателката на Советот на Град Скопје, Ирена Мишева на големо задоволство на вработените во ЈП „Улици и патишта“, денеска, симболично им врачи градежни машини за времена употреба. Со Одлука на Советот, Град Скопје спроведе постапка и набави шест нови градежни машини со кои јавното претпријатие ќе може непречено да реализира проекти за реконструкција на градските улици.

Јавното претпријатие доби модерен ровокопач, машина за гребење асфалт, обележувач за улици и патишта, вибрационен ваљак и финишер за асфалтирање. За опремата, која е дадена на времено користење, Градот Скопје одвои 22 милиони денари.
 
 
    
 
 
 
 
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2871 Posted: 24-Dec-2008 at 00:55


помина цела година, ама битно се оствари:

http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=96&PID=1789#1789

Cheers
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #2872 Posted: 24-Dec-2008 at 00:37

„Улици и патишта“ се поднови со шест машини

Возилата се со вкупна вредност од 22 милионa денари

„Улици и патишта“ набави шест нови машини за работа вредни 22 милиона денари. По речиси 25 години, ова е првата инвестиција што Градот Скопје ја прави во градското јавно претпријатие кое ги одржува скопските улици. На вчерашната свеченост во „Улици и патишта“, проследена со музика и оро, градоначалникот Трифун Костовски и директорот на јавното претпријатие, Илија Мартиновски, ја пресекоа лентата и новите возила ги предадоа во употреба.

Со набавката „Улици и патишта“ доби машини што ги нема, а се неопходни за работата. Набавени се возило за бележење на уличните ленти, компресор за кршење асфалт и за чистење на улиците, комбиниран валјак за асфалтирање, комбиниран ровокопач со гребалка, ровокопач и финишер за асфалт.

Поголемиот дел од машините се повеќефункционални и со додавање делови ќе можат да се користат за неколку намени. Со нив, велат во „Улици и патишта“, ќе се овозможи посамостојна работа на претпријатието којашто нема да биде врзана со соработка со кооперанти. Со тоа поголем дел од профитот ќе останува на сметката на „Улици и патишта“, а ќе се обезбеди и рентабилност во работењето.

„Набавката на новите машини по речиси 25 години се совпаѓа со одбележувањето на 50-годишнината од постоењето на јавното претпријатие. Навистина сме задоволни што конечно ќе можеме квалитетно и професионално да работиме без да зависиме од позајмувањето машини од кооперанти“, истакна директорот Мартиновски. (С.Н.)

 
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2873 Posted: 19-Dec-2008 at 18:10
А ок ама значи не е Никола Карев и не е вртење лево.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2874 Posted: 19-Dec-2008 at 15:50
41 кога доаќа од кисела вода и врти према железничка да иде. Епа на ќошот тука кај што има една месара. Карши Специјал. Епа тука на крајот има 4 ленти раскрсницата. Една за десно, две строго право и една право/лево. Но стотина метра понакајтутунски има само три ленти. Е тука автобуси и коли и све се качуваат на тротоар и после доле кајшто има веќе 4 ленти си се симнуваат од тротоар.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2875 Posted: 19-Dec-2008 at 14:13
Кај црвен крст значи... Инвентивен начин на објаснување  LOL  Thumbs%20Up

Ама пак не ми е јасно кај е ова со тротоарот и од каде Никола Карев во целава приказна
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2876 Posted: 19-Dec-2008 at 05:12
+
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2877 Posted: 19-Dec-2008 at 04:56
Originally posted by lslcrew

Една раскрсница подоле има еден уште погорлив проблем. Имено дупли 41 се качува на тротоар за да се престрои лево за по никола карев и не му се чека па неколку десетици метри си ги вози по тротоар и после си се враќа на асфалт кај што се шири уште една лента. Проблем присутен кај повеќе раскрсници и не само кај дупли 41 него и кај многу други возила.

Не капирам која крстосница е ова Question
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2878 Posted: 19-Dec-2008 at 04:52
Една раскрсница подоле има еден уште погорлив проблем. Имено дупли 41 се качува на тротоар за да се престрои лево за по никола карев и не му се чека па неколку десетици метри си ги вози по тротоар и после си се враќа на асфалт кај што се шири уште една лента. Проблем присутен кај повеќе раскрсници и не само кај дупли 41 него и кај многу други возила.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2879 Posted: 19-Dec-2008 at 04:43


Дополнителен спорт особено кај тутунски, што го влошува овој проблем е од кога ќе се уклучи црвено користејќи ја колоната да поминат уште 2-3-4 коли  Bash
Ако беше сообраќајната полиција ажурна, само на ова ќе направеше мало богатство, а ќе делуваше прилично воспитно на голема група несовесни возачи

Овој проблем се ублажи откако ги продолжија интервалите на семафорите. Но друг проблем кој е многу чест за оваа крстосница останува да перзистира - кога има колона од Пролет накај Јужен Булевар, често се наоѓа некој паметен што за право ја користи лентата која е наменета исклучиво за десно. Со ова ем ги блокира тие што вртат десно додека не му се отвори него семафорот, ем на самата крстосница мора нерописно да се вклучи во колоната за право.
Bash


Edited by Cloverstack - 19-Dec-2008 at 04:45
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2880 Posted: 19-Dec-2008 at 04:30
Eј кловер браво за проблемов секој ден се нервирам за истото. Кај тутунски сите проаќаат а во правец на пролеќе има само една лента и е тесно грла па така цела раскрсница се закрчува. Проблемот е главно во себичноста кај што сите си мислат. Дај ја да си го пројдам семафоров па ме боли дали на некого ќе му затворам пат. Исто така и кај градска го има истиов проблем, а еднаш дури и видов дупли автобус како прави иста грешка. Случајно се најде у околина еден џандар и сите што направија гужва ги препрати да свртат у најслободниот правец (према ЗОИЛ), имаше негодувања дека не биле натака упатени но сепак се сложува со ваквото ад-хок решение коешто незнам дали беше законски но во моментот беше праведно.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 142143144145146 159>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 1.121 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.