![]() |
![]() |
![]() |
Скопски сообраќај (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 144145146147148 159> |
Author | ||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
![]() ![]() ![]() Која е оваа „малата клучка“????? |
||||
![]() |
||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||
Еве за тоа што зборев неодамна.
Edited by lslcrew - 19-Nov-2008 at 23:38 |
||||
![]() |
||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||
Еве како изгледа круг со радиус 30 метри (дијаметар 60 метри). Обидете се да го сместите некако во просторот.
![]() А еве како изгледа кржен ток со радиум 15 метри (дијаметар 30 метри). Потполно е вклоплив во просторот, ама некако радиусов ми изгледа мал. ![]() Очегледно новинариве не знаат што е радиус, а што е дијаметар. Ова се учи у второ одделение. А се сомневам дека некој од новинарите воопшто отворил гоогле еартх, па да се осигура во тоа што го пишува. |
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
![]() Како човек да не стравува дека наместо Јужен Булевар засекогаш ќе останеме со проширена Иво Лола Рибар, наместо Крушевска ќе си возиме по ул. Никола Карев, наместо клучки ќе добиеме кружни текови, наместо се што било добро испланирано ќе добиеме крпеници и заебанции... ![]() |
||||
![]() |
||||
vardar ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
![]() ![]() |
|||
|
||||
![]() |
||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||
![]() „Ко пре, њему девојка“ Во наши услови со нашата возачка култура, и до тепачка ќе дојде ![]() |
||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
Хмммм... Нешто не го отвара вториот клип во постот, па еве линк:
http://au.youtube.com/watch?v=C3pDh_NslKI |
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
Еве и видео илустрации.
Првите пет клипови се од кружниот тек кој предизвикува најсилна ерекција кај вљубениците во кружни текови и кој е нивен најсилен „аргумент“ - триумфалната капија во Париз. Таква „совршеност“, „ефикасност“, „безбедност“ и „континуиран тек на сообраќајот“ дефинитивно не ми прави ќејф. Шестиот и седмиот клип се од кружни текови на излези од автопати и е речиси неверојатно колку тие можат да го закрчат и самиот автопат. Чекање повеќе од еден час само во кружниот тек и колона од 5 миљи од спротивен правец е регистрирана на седмиот клип. На шестиот клип се гледа гужвата на приодот кон кружениот тек „Бурџуман“ во Дубаи (каде во меѓувреме е направено ново сообраќајно решение, а таква одлука е донесена за сите кружни текови од тој тип во градот). Тие два ги постирам поради бројните заложби вакви решенија да се применат за Јужен Булевар. 1 2 3 4 5 6 7 Edited by Cloverstack - 18-Nov-2008 at 22:19 |
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
Во меѓувреме еве уште примери на „совршеното функционирање“ на кружните текови.
1 ![]() 2 ![]() 3 ![]() 4 ![]() 5 ![]() |
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
Решението за сообраќајот во Скопје е дооформувањето на примарната сообраќајна мрежа (особено урбаните автопати), токму без импровизации, а во такви импровизации спаѓаат и најголем дел од најавените кружни текови. Во секој случај еве ти види како тоа функционира совршено во современи услови во Букурешт: ![]()
- За тоа дека го растеретува сообраќајот не е точно (освен во многу специфични услови), затоа што е правило дека на простор со иста големина, семафоризирана крстосница (а камо ли клучка) има поголем капацитет од кружен тек. Како тоа ќе сме воведувале кружни текови за да се справуваме со метежот, а тие всушност имаат помал капацитет??? Кружните текови се добри за континуиран тек на сообраќајот каде што нема потенцијал за стварање на гужва и особено каде се вкрстуваат повеќе од 4 правци, а не магично решение каква што заблуда се наметна кај нас! - За тоа дека изгледало модерно и совршено... Збориме за решавање на сообраќајни проблеми, каде што ваков емотивен/субјективен критериум е тотално ирационален. Не знам која ти е логиката? Кога ќе се заглавиш во гужва, да имаш нешто убаво во што ќе можеш да гледаш??? - За тоа дека не биле реткост... Не знам каков ти е критериумот за „реткост“, но уклучи google earth, разгледај 10-20 рандом градови и направи една рачуница дали се ретки или не. Дополнително можеш да направиш анализа и колку од тие кружни текови се на вкрстувања на помалку од 5 правци. И најважно - да направиш истражување по нет кога се планирани и изградени најголемиот дел од кружните текови на кои ќе наидеш. Не знам како поинаку да ја доловиме реалноста на која се повика... |
||||
![]() |
||||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|||
|
||||
![]() |
||||
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
|||
Ни на крај памет не се сложувам и нема врска ништо. Кружен тек е најдобро решение за кое што убаво наведов дека пред се го растеретува сообраќајот, изгледа МОДЕРНО и СОВРШЕНО. Тоа дека е реткост нема врска никаква. Тоа е можеби твое мислење меѓутоа во реалноста не е така како што замислуваш токму ти. @Andrej_LJ се сложувам дефинитивно и во право си. Букурешт е пример за тоа како треба да функционираат (и како фунцкионираат совршено) кружните текови. Edited by Junkie - 18-Nov-2008 at 13:13 |
||||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
@ Andrej
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=96&PID=3515#3515 Сите клипчиња се од кружни текови со голем број ленти, но како што се гледа тоа не е магично решение за капацитетот. На првото клипче (многу извиканиот и од наши „стручњаци“ фален кружен тек кај триумфалната капија во Париз) убаво се гледа и хаосот кој настанува на кружен тек со многу ленти. http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=96&PID=3512#3512 Сликата бр.3 е од Букурешт (Ја посочувам чисто зошто го спомна, инаку генерално се слагам со првите 2/3 од твојот пост)
Edited by Cloverstack - 17-Nov-2008 at 23:48 |
||||
![]() |
||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||
Тоа е направено не ради сообраќајот туку за загадувањето које е непоносливо и за заштита на историските објекти - акрополис се „распаѓа“ |
||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||
![]() |
||||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|||
Град со прекрасни големи и проточни кружни токови секако е Букурешт. Но тоа се прекрасни, огромни плоштади каде што се вкрстуваат 5+ улици и секое друго сообраќајно решение (за времето кога биле градени) било невозможно. Сега се пробиваат тунели (обично главната улица која го сече токот, се спушта под земја) за да се намали бројот на возила и конфликти ситуации.
Скопските идни кружни токови, според мене би требало да имаат најмалку 3 ленти, а просторот кај Католичка тоа не го овозможува, дистанцата меѓу улиците е премала. Многу конфликтни ситуации на мал простор. Уште знаејќи ја нашата сообраќајна култура-тотален колапс. Иначе убаво осмислени и големи кружни токови, се најубаво и елегантно решение за потесното градско подрачје (фонтани, обелисци, скулптури, прекрасно аранжирано зеленило), Скопје е меѓудругото е селендра затоа што нема ниту еден кружен ток-плоштад. |
||||
![]() |
||||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|||
![]() истамбул е исто за пофалба ![]() ![]() ![]() |
||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||||
![]() |
||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||
![]() |
||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
Инаку не е точно дека возењето е без застој. Зависи од многу работи дали ќе има или нема застој. Плус тоа со „зелен бран“ исто така нема застој. Друга работа што често е предмет на заблуда е капацитетот на кружните текови. На ист простор, семафоризирана крстосница има значително поголема пропустна моќ од кружен тек. Побарајте малку по нет, ќе видите дека токму капацитетот е една од ахиловите пети на кружните текови. За крај - Атина. Не сум убеден дека со оглед на големината на градот заклучокот ти е точен (барем колку што можам да видам на google earth), но мислам дека слободно може да се каже дека Атина е најголемото урбанистичко и архитектонско промашување во Европа, па тоа сигурно не е место од каде би земале примери, барем не во поглед на тоа како во минатото грците го обликувале градот. |
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
Имам и до сега спомнато - не сум апсолутно против кружни текови. Има околности каде тие се потребни и пожелни (пред се во зависност од карактеристиките на сообраќајните текови на конкретниот јазол и од просторните услови). Но тоа е реткост. А за да се утврди треба навистина добра анализа спроведена од навистина стручни лица, кои изгледа за жал ги немаме... |
||||
![]() |
||||
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
|||
Воопшто не е лошо да има кружни текови и тоа е модерен начин во градска површина. Единствено некоја клучка со подвозници и надвозници е најдобро решение меѓутоа просторните услови секаде не го дозволуваат тоа. Во поглед на обичните раскрсници со семафори и застои, кружниот тек е апсолутно најдобра замена.
|
||||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 144145146147148 159> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |