build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 144145146147148 159>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2901 Posted: 20-Nov-2008 at 00:35
поради изградбата на малата клучка од скопската обиколница


Question  Question  Question

Која е оваа „малата клучка“?????
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2902 Posted: 19-Nov-2008 at 23:37
Еве за тоа што зборев неодамна.
Бутелска пуштена за сообраќај


По три недели забрана пуштен е сообраќајот на улицата Бутелска. Новиот возен ред беше воведен поради изградбата на малата клучка од скопската обиколница, а освен новиот надвозник се направи и корекција на трасата на улицата на излезот од Бутел 1 кон населбата Радишани.
- Во изминатите три недели сообраќајот се одвиваше отежнато, бидејќи беше пренасочен по "Марко Крале" и големата клучка на скопската обиколница што е од поодамна готова. Со задоволство можеме да кажеме што навреме го завршивме својот дел од обврските, особено решавањето на имотноправните работи, заради што и немаше застој во изградбата на исклучително значајната скопска обиколница. Истовремено им изразуваме голема благодарност на граѓаните за трпението и дисциплината - информираат од Општина Бутел
Тие се надеваат дека збогатената патна инфраструктура ќе го поттикне и забрза развојот на Општината. Во непосредна близина веќе е почната изградбата на елитната населба Хот-Хот, а долж обиколницата наскоро треба да никне и нова индустриска зона.

http://vecer.com.mk/?ItemID=F749BE3C54A61D4EAAA1B08EFE7EDB00




Edited by lslcrew - 19-Nov-2008 at 23:38
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2903 Posted: 19-Nov-2008 at 04:02
Еве како изгледа круг со радиус 30 метри (дијаметар 60 метри). Обидете се да го сместите некако во просторот.



А еве како изгледа кржен ток со радиум 15 метри (дијаметар 30 метри). Потполно е вклоплив во просторот, ама некако радиусов ми изгледа мал.



Очегледно новинариве не знаат што е радиус, а што е дијаметар. Ова се учи у второ одделение. А се сомневам дека некој од новинарите воопшто отворил гоогле еартх, па да се осигура во тоа што го пишува.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2904 Posted: 19-Nov-2008 at 01:04
Wallbash


Како човек да не стравува дека наместо Јужен Булевар засекогаш ќе останеме со проширена Иво Лола Рибар, наместо Крушевска ќе си возиме по ул. Никола Карев, наместо клучки ќе добиеме кружни текови, наместо се што било добро испланирано ќе добиеме крпеници и заебанции...

Suicide
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #2905 Posted: 19-Nov-2008 at 00:56
 
ЗА ДА СЕ УСОГЛАСИ СО ОБНОВАТА НА УЛИЦАТА ИВО ЛОЛА - РИБАР
Кружен тек кај Католичка в година
Градоначалникот Костовски на почетокот на годинава најави дека кружниот тек ќе почне да се гради есенва

Од кружниот тек на раскрсницата кај Католичка црква годинава нема да има ниту една лента, иако градските власти ветија дека есенва ќе почне да се гради. Градоначалникот на Скопје Трифун Костовски на почетокот на годината побара од своите служби итно да почне проектирањето и изградбата на кружниот тек кај Католичката црква, но, според последните информации од Градот, овој проект ќе мора да остане за следната година. Од одделението за односи со јавност на Градот велат дека веќе изработиле проект за изградба на кружниот тек, но оти не можат да почнат со реализација додека не се заврши идејниот проект за проширување на улицата Иво Рибар - Лола за да се усогласат.
"Ако сега почнеме со изградба на кружниот тек, без да бидат усогласени проектите, може да се доведеме во опасност да мора да ја изместуваме трасата на улицата Иво Рибар - Лола. Откако ќе се изработи идејното решение за улицата и тоа се усогласи со проектот за кружниот тек, ќе распишеме тендер за избор на изведувач", велат од одделението за односи со јавност на Градот.
Според сообраќајниот проект, кружниот тек кај Католичка црква ќе има по две сообраќајни ленти и радиус од 30 метри. Како што објаснија градските власти, токму поради кружниот тек мора да ја прошират и улицата Иво Рибар - Лола. Тие очекуваат со изградба на овие сообраќајници ќе се зголеми безбедноста во сообраќајот, бидејќи раскрсницата кај Католичка црква важи за една од црните точки во градот. (Е.А.)

 
vest
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #2906 Posted: 18-Nov-2008 at 20:50
Previous
„Ко пре, њему девојка“

Во наши услови со нашата возачка култура, и до тепачка ќе дојде Big%20smile
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2907 Posted: 18-Nov-2008 at 19:55
Хмммм... Нешто не го отвара вториот клип во постот, па еве линк:

http://au.youtube.com/watch?v=C3pDh_NslKI
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2908 Posted: 18-Nov-2008 at 19:29
Еве и видео илустрации.
Првите пет клипови се од кружниот тек кој предизвикува најсилна ерекција кај вљубениците во кружни текови и кој е нивен најсилен „аргумент“ - триумфалната капија во Париз. Таква „совршеност“, „ефикасност“, „безбедност“ и „континуиран тек на сообраќајот“ дефинитивно не ми прави ќејф.
Шестиот и седмиот клип се од кружни текови на излези од автопати и е речиси неверојатно колку тие можат да го закрчат и самиот автопат. Чекање повеќе од еден час само во кружниот тек и колона од 5 миљи од спротивен правец е регистрирана на седмиот клип. На шестиот клип се гледа гужвата на приодот кон кружениот тек „Бурџуман“ во Дубаи (каде во меѓувреме е направено ново сообраќајно решение, а таква одлука е донесена за сите кружни текови од тој тип во градот). Тие два ги постирам поради бројните заложби вакви решенија да се применат за Јужен Булевар.

1


2


3


4


5


6


7



Edited by Cloverstack - 18-Nov-2008 at 22:19
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2909 Posted: 18-Nov-2008 at 19:07
Во меѓувреме еве уште примери на „совршеното функционирање“ на кружните текови.

1


2


3


4


5

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2910 Posted: 18-Nov-2008 at 19:05
Originally posted by Junkie

@Andrej_LJ се сложувам дефинитивно и во право си. Букурешт е пример за тоа како треба да функционираат (и како фунцкионираат совршено) кружните текови.
Па не би рекол дека Андреј го кажа истото што и ти. Пре би рекол дека мојот став (иако имам разлики) е многу поблизок до тоа што го кажа Андреј - Букурешт е планиран околу однапред осмислени кружни текови (и архитектонски и сообраќајно). Тоа е сосема друга приказна од Скопје кое има многу посовремен сообраќаен концепт и каде сега некои се залагаат отпосле да насадат импровизирани кружни текови на секој чекор.
Решението за сообраќајот во Скопје е дооформувањето на примарната сообраќајна мрежа (особено урбаните автопати), токму без импровизации, а во такви импровизации спаѓаат и најголем дел од најавените кружни текови.

Во секој случај еве ти види како тоа функционира совршено во современи услови во Букурешт:



Originally posted by Junkie


Ни на крај памет не се сложувам и нема врска ништо. Кружен тек е најдобро решение за кое што убаво наведов дека пред се го растеретува сообраќајот, изгледа МОДЕРНО и СОВРШЕНО. Тоа дека е реткост нема врска никаква. Тоа е можеби твое мислење меѓутоа во реалноста не е така како што замислуваш токму ти.
Гледам дека наведе, ама не гледам со што го поткрепи...
- За тоа дека го растеретува сообраќајот не е точно (освен во многу специфични услови), затоа што е правило дека на простор со иста големина, семафоризирана крстосница (а камо ли клучка) има поголем капацитет од кружен тек. Како тоа ќе сме воведувале кружни текови за да се справуваме со метежот, а тие всушност имаат помал капацитет??? Кружните текови се добри за континуиран тек на сообраќајот каде што нема потенцијал за стварање на гужва и особено каде се вкрстуваат повеќе од 4 правци, а не магично решение каква што заблуда се наметна кај нас!
- За тоа дека изгледало модерно и совршено...  Збориме за решавање на сообраќајни проблеми, каде што ваков емотивен/субјективен критериум е тотално ирационален. Не знам која ти е логиката? Кога ќе се заглавиш во гужва, да имаш нешто убаво во што ќе можеш да гледаш???
- За тоа дека не биле реткост... Не знам каков ти е критериумот за „реткост“, но уклучи google earth, разгледај 10-20 рандом градови и направи една рачуница дали се ретки или не. Дополнително можеш да направиш анализа и колку од тие кружни текови се на вкрстувања на помалку од 5 правци. И најважно - да направиш истражување по нет кога се планирани и изградени најголемиот дел од кружните текови на кои ќе наидеш. Не знам како поинаку да ја доловиме реалноста на која се повика...
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #2911 Posted: 18-Nov-2008 at 17:38
Originally posted by Junkie

Originally posted by Cloverstack

Originally posted by Junkie

Ајде фаќајте се за работа и нов кружен тек кај католичка црква. Меѓутоа јас пак мислам дека тука мора прво Јужен булевар да се изгради или дел од него поради фактот што потоа ќе мора повторно да се проширува и кругот.
Ако се изгради „јужен“, тогаш воопшто ќе нема потреба од кружен тек (затоа што М.Х.Јасмин и Теодосиј Гологанов ќе бидат еднонасочни колекторски улици), а не да се проширува.



Originally posted by Junkie

Воопшто не е лошо да има кружни текови и тоа е модерен начин во градска површина. Единствено некоја клучка со подвозници и надвозници е најдобро решение меѓутоа просторните услови секаде не го дозволуваат тоа. Во поглед на обичните раскрсници со семафори и застои, кружниот тек е апсолутно најдобра замена.
Побогу луѓе, зборите ко Момо Николовски. По кој критериум кружен тек е „модерен начин“? И зошто кружен тек е најдобро решение во секакви услови? И зошто побогу воопшто постојат семафоризирани крстосници низ светот ако кружен тек е магичното решение за сите сообраќајни проблеми? И зошто трендот е се повеќе да се напуштаат кружните текови, дури и да се преправаат стари кружни текови во семафоризирани крстосници? Никој освен нас не приметил дека кружен тек е толку прекрасно решение? Сите ли се во заблуда освен нас?

Имам и до сега спомнато - не сум апсолутно против кружни текови. Има околности каде тие се потребни и пожелни (пред се во зависност од карактеристиките на сообраќајните текови на конкретниот јазол и од просторните услови). Но тоа е реткост. А за да се утврди треба навистина добра анализа спроведена од навистина стручни лица, кои изгледа за жал ги немаме...


Ни на крај памет не се сложувам и нема врска ништо. Кружен тек е најдобро решение за кое што убаво наведов дека пред се го растеретува сообраќајот, изгледа МОДЕРНО и СОВРШЕНО. Тоа дека е реткост нема врска никаква. Тоа е можеби твое мислење меѓутоа во реалноста не е така како што замислуваш токму ти.
@Andrej_LJ се сложувам дефинитивно и во право си. Букурешт е пример за тоа како треба да функционираат (и како фунцкионираат совршено) кружните текови.
јас се согласувам со ова, значи кружните текови се специфични, не може да ги ставиш кај сакаш, зависи какви услови има, каков сообраќај, какви и колкави улици и т.н.

Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #2912 Posted: 18-Nov-2008 at 13:09
Originally posted by Cloverstack

Originally posted by Junkie

Ајде фаќајте се за работа и нов кружен тек кај католичка црква. Меѓутоа јас пак мислам дека тука мора прво Јужен булевар да се изгради или дел од него поради фактот што потоа ќе мора повторно да се проширува и кругот.
Ако се изгради „јужен“, тогаш воопшто ќе нема потреба од кружен тек (затоа што М.Х.Јасмин и Теодосиј Гологанов ќе бидат еднонасочни колекторски улици), а не да се проширува.



Originally posted by Junkie

Воопшто не е лошо да има кружни текови и тоа е модерен начин во градска површина. Единствено некоја клучка со подвозници и надвозници е најдобро решение меѓутоа просторните услови секаде не го дозволуваат тоа. Во поглед на обичните раскрсници со семафори и застои, кружниот тек е апсолутно најдобра замена.
Побогу луѓе, зборите ко Момо Николовски. По кој критериум кружен тек е „модерен начин“? И зошто кружен тек е најдобро решение во секакви услови? И зошто побогу воопшто постојат семафоризирани крстосници низ светот ако кружен тек е магичното решение за сите сообраќајни проблеми? И зошто трендот е се повеќе да се напуштаат кружните текови, дури и да се преправаат стари кружни текови во семафоризирани крстосници? Никој освен нас не приметил дека кружен тек е толку прекрасно решение? Сите ли се во заблуда освен нас?

Имам и до сега спомнато - не сум апсолутно против кружни текови. Има околности каде тие се потребни и пожелни (пред се во зависност од карактеристиките на сообраќајните текови на конкретниот јазол и од просторните услови). Но тоа е реткост. А за да се утврди треба навистина добра анализа спроведена од навистина стручни лица, кои изгледа за жал ги немаме...


Ни на крај памет не се сложувам и нема врска ништо. Кружен тек е најдобро решение за кое што убаво наведов дека пред се го растеретува сообраќајот, изгледа МОДЕРНО и СОВРШЕНО. Тоа дека е реткост нема врска никаква. Тоа е можеби твое мислење меѓутоа во реалноста не е така како што замислуваш токму ти.
@Andrej_LJ се сложувам дефинитивно и во право си. Букурешт е пример за тоа како треба да функционираат (и како фунцкионираат совршено) кружните текови.


Edited by Junkie - 18-Nov-2008 at 13:13
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2913 Posted: 17-Nov-2008 at 23:42
@ Andrej

http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=96&PID=3515#3515
Сите клипчиња се од кружни текови со голем број ленти, но како што се гледа тоа не е магично решение за капацитетот. На првото клипче (многу извиканиот и од наши „стручњаци“ фален кружен тек кај триумфалната капија во Париз) убаво се гледа и хаосот кој настанува на кружен тек со многу ленти.



http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=96&PID=3512#3512
Сликата бр.3 е од Букурешт  (Ја посочувам чисто зошто го спомна, инаку генерално се слагам со првите 2/3 од твојот пост)


Скопје е меѓудругото е селендра затоа што нема ниту еден кружен ток-плоштад.
Не се слагам. Мислам дека тоа не е никаков критериум, а и да беше, сепак ефикасноста на сообраќајната мрежа е критериум кој треба да ги засени сите други во нејзиното планирање. Ако негде има потреба од голем кружен тек не сум против, ама ако не, нема ваљда со сила да го правиме за да бидеме „метропола“.


Edited by Cloverstack - 17-Nov-2008 at 23:48
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #2914 Posted: 17-Nov-2008 at 21:45
Originally posted by гитардемон


истамбул е исто за пофалба а атина, има систем каде што е забрането влегување на автомобили во центарот на градот, во парен датум парните регистрации, во непарен непарните. помага сепак, иако глупаво

Тоа е направено не ради сообраќајот туку за загадувањето које е непоносливо и за заштита на историските објекти - акрополис се „распаѓа“
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #2915 Posted: 17-Nov-2008 at 21:36
Град со прекрасни големи и проточни кружни токови секако е Букурешт. Но тоа се прекрасни, огромни плоштади каде што се вкрстуваат 5+ улици и секое друго сообраќајно решение (за времето кога биле градени) било невозможно. Сега се пробиваат тунели (обично главната улица која го сече токот, се спушта под земја) за да се намали бројот на возила и конфликти ситуации.
Скопските идни кружни токови, според мене би требало да имаат најмалку 3 ленти, а просторот кај Католичка тоа не го овозможува, дистанцата меѓу улиците е премала. Многу конфликтни ситуации на мал простор.  Уште знаејќи ја нашата сообраќајна култура-тотален колапс. Иначе убаво осмислени и големи кружни токови, се најубаво и елегантно решение за потесното градско подрачје (фонтани, обелисци, скулптури, прекрасно аранжирано зеленило), Скопје е меѓудругото е селендра затоа што нема ниту еден кружен ток-плоштад.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #2916 Posted: 17-Nov-2008 at 20:59

истамбул е исто за пофалба а атина, има систем каде што е забрането влегување на автомобили во центарот на градот, во парен датум парните регистрации, во непарен непарните. помага сепак, иако глупаво
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #2917 Posted: 17-Nov-2008 at 18:24
Originally posted by Cloverstack

.... но мислам дека слободно може да се каже дека Атина е најголемото урбанистичко и архитектонско промашување во Европа, па тоа сигурно не е место од каде би земале примери, барем не во поглед на тоа како во минатото грците го обликувале градот.

Thumbs%20Up Потполно се слагам, Атина наголем проектански УРБАН ХАОС, едино можда може да се такмичи со Индија и Пакистан.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2918 Posted: 17-Nov-2008 at 18:14
Originally posted by BlacK

cloverstack i ne e taka loso resenie kruzen tok.U Tetovo na primer ima edno 5-6 napraeno na eden bulevar na"ilindenska".E sea i ja bev kao tebe so razmisljanjata ova je moda pojma nemaa ovja od lokalnava,ali vozenjeto e bez zastoi, cekas zamo na pocetok od bulevarot i nakrajot kon izlezot kon Gostivar kaj sto ima klasicna raskrsnica so semafori.Na pocetok del od naselenieto ne znaese kako se vozi na kruzen tokOhnoBashDunno ali posle odredeno vreme se naucija. Taka sto ne znam zaso e loso da ima kruzni tokovi.Primer za pocesta upotreba na kruzen tok e mislam Atina.
Пак ќе кажам дека под одредени услови кружен тек не е лошо решение. Е сега за во Тетово не знам, ама имам некое претчуство дека е ад-хок така испланирано.
Инаку не е точно дека возењето е без застој. Зависи од многу работи дали ќе има или нема застој. Плус тоа со „зелен бран“ исто така нема застој.
Друга работа што често е предмет на заблуда е капацитетот на кружните текови. На ист простор, семафоризирана крстосница има значително поголема пропустна моќ од кружен тек. Побарајте малку по нет, ќе видите дека токму капацитетот е една од ахиловите пети на кружните текови.
За крај - Атина. Не сум убеден дека со оглед на големината на градот заклучокот ти е точен (барем колку што можам да видам на google earth), но мислам дека слободно може да се каже дека Атина е најголемото урбанистичко и архитектонско промашување во Европа, па тоа сигурно не е место од каде би земале примери, барем не во поглед на тоа како во минатото грците го обликувале градот.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2919 Posted: 17-Nov-2008 at 18:02
Originally posted by Junkie

Ајде фаќајте се за работа и нов кружен тек кај католичка црква. Меѓутоа јас пак мислам дека тука мора прво Јужен булевар да се изгради или дел од него поради фактот што потоа ќе мора повторно да се проширува и кругот.
Ако се изгради „јужен“, тогаш воопшто ќе нема потреба од кружен тек (затоа што М.Х.Јасмин и Теодосиј Гологанов ќе бидат еднонасочни колекторски улици), а не да се проширува.



Originally posted by Junkie

Воопшто не е лошо да има кружни текови и тоа е модерен начин во градска површина. Единствено некоја клучка со подвозници и надвозници е најдобро решение меѓутоа просторните услови секаде не го дозволуваат тоа. Во поглед на обичните раскрсници со семафори и застои, кружниот тек е апсолутно најдобра замена.
Побогу луѓе, зборите ко Момо Николовски. По кој критериум кружен тек е „модерен начин“? И зошто кружен тек е најдобро решение во секакви услови? И зошто побогу воопшто постојат семафоризирани крстосници низ светот ако кружен тек е магичното решение за сите сообраќајни проблеми? И зошто трендот е се повеќе да се напуштаат кружните текови, дури и да се преправаат стари кружни текови во семафоризирани крстосници? Никој освен нас не приметил дека кружен тек е толку прекрасно решение? Сите ли се во заблуда освен нас?

Имам и до сега спомнато - не сум апсолутно против кружни текови. Има околности каде тие се потребни и пожелни (пред се во зависност од карактеристиките на сообраќајните текови на конкретниот јазол и од просторните услови). Но тоа е реткост. А за да се утврди треба навистина добра анализа спроведена од навистина стручни лица, кои изгледа за жал ги немаме...
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #2920 Posted: 17-Nov-2008 at 17:38
Воопшто не е лошо да има кружни текови и тоа е модерен начин во градска површина. Единствено некоја клучка со подвозници и надвозници е најдобро решение меѓутоа просторните услови секаде не го дозволуваат тоа. Во поглед на обичните раскрсници со семафори и застои, кружниот тек е апсолутно најдобра замена.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 144145146147148 159>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.668 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.