![]() |
![]() |
![]() |
Скопски сообраќај (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 147148149150151 159> |
Author | |||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||
Бетон тачно ГУП-от не е устав, ама не е нити па некој флаер на град скопје па да не се почитува. Гледам го спомна фракталниот урбанизам. Зарем треба Скопје коешто има испоректирано идеална сообраќајна мрежа да го загушиме со фрактален урбанизам.
Секоја интервенција на ГУП-от е ГРУБ УПАД во урбанизмот на Скопје. Кој не го бива да се придржува до ГУП-от нека си оди, ќе дојдат други што ги бива. Ова што сега Скопје го има како ГУП е најидеалното можно решение. |
|||||||
![]() |
|||||||
evolutionary ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 198 |
![]() ![]() |
||||||
Beton: досега најверојатно не се проектирал тој правец само
заради касарната Илинден но сега откако има паднато одлука таму да има
резиденцијални објекти т.е. населба дефинитивно ова и ќе биде реалност
само прашање е кога...
Evolutionary: ne sum slusnal deka e planirano kasarnata veke da ne bide tamu. Dali nekoj ima informacija koja naznacuva deka takvo nesto ke se sluci? |
|||||||
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
|
|||||||
![]() |
|||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||
Модификацијата на постојната клучка во детелинка по секоја цена, а без обезбедување на доволно простор (особено рушење на новата зграда кај полициската станица), ќе создаде многу проблеми. Еве во овие два поста конкретно се имам осврнато на деталите, па да не се повторувам: http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=405&PID=1973#1973 http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=405&PID=15884#15884 Инаку се слагам дека Цветан Димов во наредниов период видливо ќе се растерети, но мислам дека причините се други: - Бул. Словенија - Скопската обиколница - Клучката Континентал Edited by Cloverstack - 10-Oct-2008 at 22:40 |
|||||||
![]() |
|||||||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
||||||
|
|||||||
![]() |
|||||||
evolutionary ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 198 |
![]() ![]() |
||||||
Nemam nisto protiv tunelot pod kale (nitu pak mislam deka mojov predlog moze da mu bide alternativa), no sepak e mnogu daleku od nas i verojatno ke ceka podobri vreminja.
Sega da se vratam na bazata na raspravata. Cveta Dimov vo skoro vreme moze da se obestereti so dovrsuvanje na kluckata na Bit Pazar so sto semaforite pred nadvoznikot nema poveke da bidat potrebni. Isto taka bi sledelo gradenje na barem dva nadzemni premini kaj pazarot za konecno soobrakajot da moze normalno da funkcionira na taa delnica. |
|||||||
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
|
|||||||
![]() |
|||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||
Којзнае... Им оставам на стручните лица да соберат се и да се израчунаат кое е подобро решение - да бушат или да ископуваат.
Ние на форумов сега за сега не располагаме ама баш со никакви информации кои би ни помогнале да оформиме мислење, па би било несериозно да развиваме цела дискусија во таа насока. |
|||||||
![]() |
|||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||
Абе едно прашање: Дали мислите дека вертикален преков може да биде поевтино решение?! НЕкако препок ми изгледа дека ќе биде поевтино, побрзо може да се заврши од тунел. Инаку горе нема некои позначајни артефакти, а башка вака со прекоп ќе може и темелно да се истражи теренот, додека со тунел само најдолниот слој. Мислам дека на овој дел нема ѕидини, ако има сепак си стојам на планот за тунел.
|
|||||||
![]() |
|||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||
Исто така, тунелот е единствена потенцијална проблематична точка од археолошки аспект, но е релативно краток и може да се извршат археолошки истражувања доколку е потребно. Од друга страна, трасата што викаш дека држела повеќе вода поминува право низ аквадуктот и момин поток, долга е околу 2km и скоро по цела должина поминува по потенцијални археолошки наоѓалишта. Но без разлика на тоа, џабе ја дискутираме кога од сообраќаен аспект во никој случај не може да ја замени врската помеѓу Македонско-Косовска Бригада и Климент Охридски.
Клучката кај Бит-Пазар е сосема друга работа. Клучка кај Бит-Пазар не е „идеја“ туку е зацртана во ГУП-от и веќе постои во приближна форма. Таму клучка е неопходна затоа што се работи за вкрстување со урбан автопат и мора да биде денивелирано. За жал по се изгледа дека повторно прават лоша импровизација од оваа клучка, но тоа е друга приказна за која веќе имам пишувано и не сакам да се повторувам додека нема нови информации за да се искоментираат. Но не знам каде тоа сум се сложил со детелина кај Бит-Пазар, особено со ваква како што планираат. Те молам престани со од ракав извадени работи! Ете си ја искористил скицата што сум ја нацртал, па си можел да го прочиташ и постот што сум го напишал. http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=405 Зарем ти изгледа дека сум дал подршка??? Во секој случај, да не ги мешаме работите кои се очигледно различни. Клучка кај Бит-Пазар, дури и лоша е неопходна, а импровизација кај судска палата би бил упад во ГУП-от, а во оваа фаза и упад во здравиот разум.
А тунелот „под кале“ не го ставај во ист кош. Тој е и потребен и изводлив и е дел од еден цел концепт во кого е добро вклопен, Како таков е дел и од ГУП-от. Edited by Cloverstack - 10-Oct-2008 at 21:24 |
|||||||
![]() |
|||||||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
||||||
колку што гледам ова поминува некаде зад театар на народностите и полициска бит пазар па така да и го сече калето бидејќи тврдината била се до француски гробишта некогаш за времето на Св.Јустинијан а и блиску е до чаршија т.е. делот на Дуќанџик, така да врти сучи само со метеор низ тој дел ќе се пробие тунел (административно гледано)... а дека клучка-надвозник кај судска ќе го растерите Цветко тоа е сигурно, па ти се сложуваше со идејата за детелината кај бит пазар дали, негледам зошто и тука такво нешто да не се изведе, пак ќе речам процени колку само ќе се зголеми сообраќајот за некои 5 до 10 години, па со семафори нема да можеме да стигне во центар ни за два саати! има само една сомнителна работа кај ова решение што долгорочно е функционално само доколку се спроведе по цело скопје, што реално е исто така mission impossible но далеку повеќе од тунелот кај кале, па така нема да има голем ефект на сообраќајот доколку не се продолжи со надвозници-клучки и меѓу мавровка и мнт, како и кај потегот пошта-влада па сетне раскрсницата кај новиот ујп каде би требало да излезе тунелот од плоштад итн, но во таков случај малтене ќе станеме токио во мало Edited by beTon - 10-Oct-2008 at 20:30 |
|||||||
![]() |
|||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||
![]() Најблиските делови на калето се на околу 400m. Чаршијата е уште подалеку... Џон Кенеди исто така треба да се пробие понатака (предвидено е според ГУП-от), но тоа си има друга намена и друга логика во контекст на целокупното решение. Не може ниту да се изедначуваат овие проекти, ниту едниот проект да го исклучува другиот. |
|||||||
![]() |
|||||||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
||||||
аргумент немав само мене ми делува тој предлог неостварлив, ем е под кале ем поминува блиску до чаршија каде само метеор може да се пробие а да не заглави, па како стојат работите дефинитивно предлогот на evolutionary држи вода или пак може да се оди на решението со пробивањето на џон кенеди преку топаана...
|
|||||||
![]() |
|||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||
Хех, па не може без мост - ќе мора да го премости Вардар ![]() А со оглед на тоа дека мостот ќе треба да почнува директно после излезот од тунелот, тоа ќе биде и најдолг мост преку Вардар и шанса да добиеме мост кој ќе биде архитектонски бисер. |
|||||||
![]() |
|||||||
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
||||||
Me interesira dali vo ovoj proekt e predviden nov most ili ?
|
|||||||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|||||||
![]() |
|||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||
![]() Колку би било добро такво решение, можеш да извлечеш заклучок од тоа дека никаде не се применува таква крпеница. Тоа е рецепт за хаос и за зголемување на проблемите, а не за нивно решавање. Edited by Cloverstack - 10-Oct-2008 at 22:11 |
|||||||
![]() |
|||||||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
||||||
велам дека доколку треба да се бира тунел под кале и предлогот на evolutionary, тоа повеќе ми држи вода. 350 метри се ништо за паранојата на америте, па затоа и велам дека за секоја блиска интервенција ќе се прашуваат и тие се додека сме нивни миленичиња, а за бул.Словенија е лапсуз мислев на бул.Никола Карев. а за надвозниците ај пак подразмисли оти да не обезбедуваат вртење во лево кога тоа се решава на крајот т.е. излезот од надвозникот каде во полуктуг се приклучува на долниот спротивен правец - надвозник клучка така. таквиот концепт е далеку поизводлив, поевтин и припитомен на постоечките правци низ градот, она каде може да биде проблем ваквиот пристап можеби би била единствено појавата на паника и страв што ќе ја шират неупатените и подмачкани фабрички новинари |
|||||||
![]() |
|||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||
beton, тебе не стигнав прееска да ти одговорам...
Како прво, зошто тунел под кале (а како што објаснив всушност не се работи за кале во потесна смисла) би бил невозможен од археолошка гледна точка, а трасата што ја исцрта evolutionary ти е прифатлива, кога целата таа траса исто така поминува низ потенцијални богати археолошки наоѓалишта??? Како второ, не знам како успеа повторно да ги вмешаш Американците и амбасадата... Трасата на тунелот е на над 350m оддалеченост од амбасадата. Не верувам дека некој ќе стави некакви замерки за овој тунел, а уште помалку за Словенечка, која исто така не ми е јасно како успеа да ја вклучиш во приказната дека Американците ќе вмешале прсти. Како трето, тоа решение со едноставни надвозници и подвозници на крстосниците (како цртежот на линеа што го репостираше) не проаѓа - тие едноставно не можат да функционираат затоа што не обезбедуваат вртење на лево. И на линеа веднаш му стана јасен тој факт, не знам зошто ти одбра да го игнорираш. За растеретување на сообраќајот треба реализација на примарната сообраќајна мрежа која што е добро предвидена според ГУП-от. Си има предвидено и клучки (а не обични надвозници) на местата каде што е потребно, а не на кого како ќе му текне да ги насадува без концепт. Треба да се посветиме на реализација бидејќи планот си е добар, а не на импровизаторски упади. Edited by Cloverstack - 10-Oct-2008 at 19:27 |
|||||||
![]() |
|||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||
Да, предвиден е според ГУП на Скопје. Инаку каде точно треба да поминува може да се види на мапата од ГУП-от. Загледај повнимателно, иако тунелот не е одбележан (само трасата на булеварот), можеш да заклучиш каде ќе биде - гледано од горе негде помеѓу француски гробишта и музеј на современа уметност. Можеби те буни тоа што меѓу народов е познат како тунел „под кале“, а всушност е прилично далеку од калето што го знаеме денеска. Еве ја трасата на целата таа спојка што недостасува. Самиот тунел не е многу долг - цирка 300m. ![]() |
|||||||
![]() |
|||||||
evolutionary ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 198 |
![]() ![]() |
||||||
Ok, me interesira otkade e predvideno da pominuva tunelot pod Kale i dali e (sigurno e no ne uspeav da go vidam na mapata) predviden spored GUP-ot.
|
|||||||
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
|
|||||||
![]() |
|||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||
Е сега... Оди кај Момин Поток и сам ќе видиш каков е рељефот и дека без тунел не може.
|
|||||||
![]() |
|||||||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
||||||
предлогот на Evolutionary донекаде држи вода заради тоа што тунел под кале ќе биде mission impossible како од археолошка гледна точка но сега со американската амбасада сигурно тој дел ќе трпи корекции, сепак како ќе засвират америте така ќе играме и ние, со оглед дека регионалниот центар на циа ќе биде таму дефинитивно и тие ќе вмешаат прсти во прекројувањето и доработката на комбинациите околу бул. словенија , а како единствено решение за растеретување на цветан димов го гледам во надвозник или подвозник на потегот кај мавровка како што е случајот со оној меѓу битпазар и газибаба. ваквиот начин на премостување на застој со надвозници и подвозници е доста практикуван во светот каде семафорите постојат само по споредните улици но не и по главните артерии, но иако делува дека такви зафати чинат пари мислам дека повеќе ќе не чини пробивањето на нови булевари него интервенции во проточноста на старите. ако не се запре темпото на зголемување на сообраќајот и возилата во скопје тешко дека ќе не спасат и десет нови булевари. можеби затоа најдобро е под итно да се интервенира со метро, трамвај или жичари но за сите овие проекти ќе треба концесионери кои и не така ефтино ќе удрат по џебот на народот па така повторно тоа нема многу да влијае на растеретување на сообраќајот, да не зборуваме дека треба да се планира уште поголем прилив на работна снага во ск во наредните 5 до 10 години таман кога ќе влеземе во еу, па дури тогаш ќе ја заглавиме од жолти, зелени, црни и црвени квалификувани работници од цел свет...
curtesy of La Linea - build.com.mk Edited by beTon - 10-Oct-2008 at 14:34 |
|||||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 147148149150151 159> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |