build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 147148149150151 159>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2961 Posted: 10-Oct-2008 at 22:49
Бетон тачно ГУП-от не е устав, ама не е нити па некој флаер на град скопје па да не се почитува. Гледам го спомна фракталниот урбанизам. Зарем треба Скопје коешто има испоректирано идеална сообраќајна мрежа да го загушиме со фрактален урбанизам.

Секоја интервенција на ГУП-от е ГРУБ УПАД во урбанизмот на Скопје. Кој не го бива да се придржува до ГУП-от нека си оди, ќе дојдат други што ги бива. Ова што сега Скопје го има како ГУП е најидеалното можно решение.
Back to Top
evolutionary View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 198
  Quote evolutionary Quote  Post ReplyReply #2962 Posted: 10-Oct-2008 at 22:45
Beton: досега најверојатно не се проектирал тој правец само заради касарната Илинден но сега откако има паднато одлука таму да има резиденцијални објекти т.е. населба дефинитивно ова и ќе биде реалност само прашање е кога...

Evolutionary: ne sum slusnal deka e planirano kasarnata veke da ne bide tamu. Dali nekoj ima informacija koja naznacuva deka takvo nesto ke se sluci?
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2963 Posted: 10-Oct-2008 at 22:40
Originally posted by evolutionary

Nemam nisto protiv tunelot pod kale (nitu pak mislam deka mojov predlog moze da mu bide alternativa), no sepak e mnogu daleku od nas i verojatno ke ceka podobri vreminja.
Sega da se vratam na bazata na raspravata. Cveta Dimov vo skoro vreme moze da se obestereti so dovrsuvanje na kluckata na Bit Pazar so sto semaforite pred nadvoznikot nema poveke da bidat potrebni. Isto taka bi sledelo gradenje na barem dva nadzemni premini kaj pazarot za konecno soobrakajot da moze normalno da funkcionira na taa delnica.


Модификацијата на постојната клучка во детелинка по секоја цена, а без обезбедување на доволно простор (особено рушење на новата зграда кај полициската станица), ќе создаде многу проблеми. Еве во овие два поста конкретно се имам осврнато на деталите, па да не се повторувам:

http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=405&PID=1973#1973

http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=405&PID=15884#15884


Инаку се слагам дека Цветан Димов во наредниов период видливо ќе се растерети, но мислам дека причините  се други:
- Бул. Словенија
- Скопската обиколница
- Клучката Континентал



Edited by Cloverstack - 10-Oct-2008 at 22:40
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #2964 Posted: 10-Oct-2008 at 22:38
Originally posted by Cloverstack

Не поминува од таму, не знам каде гледаш...
гледам онаму кај си бележел, тоа е Дуќанџик!

Originally posted by Cloverstack

Од друга страна, трасата што викаш дека држела повеќе вода поминува право низ аквадуктот и момин поток, долга е околу 2km и скоро по цела должина поминува по потенцијални археолошки наоѓалишта. Но без разлика на тоа, џабе ја дискутираме кога од сообраќаен аспект во никој случај не може да ја замени врската помеѓу Македонско-Косовска Бригада и Климент Охридски.
баш таму освен аквадуктот (кој во тој случај ќе биде експониран доколку минува од таму таква траса) нема ништо археолошко бидејќи сондите имаат покажано дека само зад зајчев рид и во правец спроти аквадуктот спрема Бардовци и Злокуќани и Визбегово се простира Скупи. инаку не дека ќе го замени пробивот на џон кенеди но сигурно ќе биде алтербативен правец бидејќи од кај типо се врви проодно е и скопје север и чаир и бутел за сите кои ќе одат накај карпош и ќорче а и обратно а тоа не е мала бројка, досега најверојатно не се проектирал тој правец само заради касарната Илинден но сега откако има паднато одлука таму да има резиденцијални објекти т.е. населба дефинитивно ова и ќе биде реалност само прашање е кога... инаку ГУПот како што имам кажано порано не е устав туку нешто што служи како темел или насока за реализирање на инфраструктурата, но со секоја нова околност истиот може да биде и ревидиран!

Originally posted by Cloverstack

Originally posted by beTon

а дека клучка-надвозник кај судска ќе го растерите Цветко тоа е сигурно, па ти се сложуваше со идејата за детелината кај бит пазар дали, негледам зошто и тука такво нешто да не се изведе
Тоа што е сигурно е дека надвозник како што предлагаш ќе направи невиден хаос, а за добра клучка нема место. Нема ни потреба во овој момент да се импровизира со клучка на тоа место... Ај да ја дооформиме примарната сообраќајна мрежа, па да видиме дали некаде ќе биде закрчено и дали ќе треба дополнително да се интервенира. Пена ми фати устата објаснувајќи (со аргументи) дека проблемите не произлегуваат од тоа што крстосницата кај судска наводно била тесна или и фалел надвозник... Проблемите произлегуваат од многубројните сегменти во примарната сообраќајна мрежа кои се планирани а не се изградени. Затоа има толку неприродни текови на сообраќајот во Скопје и затоа се ствара хаос на места кои не се предвидени за такво оптоварување.
пак ќе кажам размисли дали за десет години аи за понатака со оправање т.е. дооформување на како што велиш примарната сообраќајна мрежа ќе се направи непречен проток низ Скопје, само ќе се отворат повеќе правци и ништо повеќе, а додека со надвозници и подвозници ќе се обезбеди постојан проток без застој од илјада семафори и џандари!

Originally posted by Cloverstack

Но не знам каде тоа сум се сложил со детелина кај Бит-Пазар, особено со ваква како што планираат. Те молам престани со од ракав извадени работи! Ете си ја искористил скицата што сум ја нацртал, па си можел да го прочиташ и постот што сум го напишал. http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=405 Зарем ти изгледа дека сум дал подршка??? Во секој случај, да не ги мешаме работите кои се очигледно различни. Клучка кај Бит-Пазар, дури и лоша е неопходна, а импровизација кај судска палата би бил упад во ГУП-от, а во оваа фаза и упад во здравиот разум.
индиректно да, само имаш дадено забелешки на неизводливоста! 

Originally posted by Cloverstack

Originally posted by beTon

има само една сомнителна работа кај ова решение што долгорочно е функционално само доколку се спроведе по цело скопје, што реално е исто така mission impossible но далеку повеќе од тунелот кај кале, па така нема да има голем ефект на сообраќајот доколку не се продолжи со надвозници-клучки и меѓу мавровка и мнт, како и кај потегот пошта-влада па сетне раскрсницата кај новиот ујп каде би требало да излезе тунелот од плоштад итн, но во таков случај малтене ќе станеме токио во мало
Да де, што ќе ни е ГУП, што ќе ни се експерти, кога може секој да дојде да избрише што сака и да додаде што сака. Извини бетон, ама си ја промашил цела поента, а не се ни трудиш да ја сватиш... Планов дури и да ти беше остварлив на терен (а и сам викаш дека не е, па не знам зошто го предлагаш, ваљда колку да си го потрошиш муабетот), пак ќе си останеше лош план кој само би ги зајакнал тие деформации во насочувањето на сообраќајот во Скопје кои ги спомнав.
А тунелот „под кале“ не го ставај во ист кош. Тој е и потребен и изводлив и е дел од еден цел концепт во кого е добро вклопен, Како таков е дел и од ГУП-от.
а за упадот сме на различна фреквенција, гупот не е устав ниту партија па посекако доколку се процени дека нешто треба да се промени тоа нешто треба и да се промени бидејќи проекциите се или правени преамбициозно или од луѓе што во секој случај немале поим од фрактален урбанизам (fractal urbanism) а тунелот најверојатно е исто толку преамбициозен колку что бече идејата да поминува булевар низ чаршија покрај хотел арка и да излезе на стив наумов кај мнт и универзитетска, абе халуцинации за во вртелешка! но она што е mission impossible кај мојот предлог е што нема кој да се нафати на таков зафат сепак ќе го изедат и новинарите а и ќе заглави околу роковите бидејќи се ќе се гради едно по едно па ќе имаме ситуација на константно градилиште како што е случајот со клучката континентал. и ако некој го почне тој тунел јас верувам дека никогаш нема да го дочекам тоа, најверојатно ќе бидам некаде далеку од овој свет!
Back to Top
evolutionary View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 198
  Quote evolutionary Quote  Post ReplyReply #2965 Posted: 10-Oct-2008 at 22:29
Nemam nisto protiv tunelot pod kale (nitu pak mislam deka mojov predlog moze da mu bide alternativa), no sepak e mnogu daleku od nas i verojatno ke ceka podobri vreminja.
Sega da se vratam na bazata na raspravata. Cveta Dimov vo skoro vreme moze da se obestereti so dovrsuvanje na kluckata na Bit Pazar so sto semaforite pred nadvoznikot nema poveke da bidat potrebni. Isto taka bi sledelo gradenje na barem dva nadzemni premini kaj pazarot za konecno soobrakajot da moze normalno da funkcionira na taa delnica.
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2966 Posted: 10-Oct-2008 at 21:27
Којзнае... Им оставам на стручните лица да соберат се и да се израчунаат кое е подобро решение - да бушат или да ископуваат.
Ние на форумов сега за сега не располагаме ама баш со никакви информации кои би ни помогнале да оформиме мислење, па би било несериозно да развиваме цела дискусија во таа насока.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2967 Posted: 10-Oct-2008 at 21:22
Абе едно прашање: Дали мислите дека вертикален преков може да биде поевтино решение?! НЕкако препок ми изгледа дека ќе биде поевтино, побрзо може да се заврши од тунел. Инаку горе нема некои позначајни артефакти, а башка вака со прекоп ќе може и темелно да се истражи теренот, додека со тунел само најдолниот слој. Мислам дека на овој дел нема ѕидини, ако има сепак си стојам на планот за тунел.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2968 Posted: 10-Oct-2008 at 20:53
Originally posted by beTon

колку што гледам ова поминува некаде зад театар на народностите и полициска бит пазар па така да и го сече калето бидејќи тврдината била се до француски гробишта некогаш за времето на Св.Јустинијан а и блиску е до чаршија т.е. делот на Дуќанџик, така да врти сучи само со метеор низ тој дел ќе се пробие тунел (административно гледано)...
Не поминува од таму, не знам каде гледаш...

Исто така, тунелот е единствена потенцијална проблематична точка од археолошки аспект, но е релативно краток и може да се извршат археолошки истражувања доколку е потребно. Од друга страна, трасата што викаш дека држела повеќе вода поминува право низ аквадуктот и момин поток, долга е околу 2km и скоро по цела должина поминува по потенцијални археолошки наоѓалишта. Но без разлика на тоа, џабе ја дискутираме кога од сообраќаен аспект во никој случај не може да ја замени врската помеѓу Македонско-Косовска Бригада и Климент Охридски.


а дека клучка-надвозник кај судска ќе го растерите Цветко тоа е сигурно, па ти се сложуваше со идејата за детелината кај бит пазар дали, негледам зошто и тука такво нешто да не се изведе
Тоа што е сигурно е дека надвозник како што предлагаш ќе направи невиден хаос, а за добра клучка нема место. Нема ни потреба во овој момент да се импровизира со клучка на тоа место... Ај да ја дооформиме примарната сообраќајна мрежа, па да видиме дали некаде ќе биде закрчено и дали ќе треба дополнително да се интервенира. Пена ми фати устата објаснувајќи (со аргументи) дека проблемите не произлегуваат од тоа што крстосницата кај судска наводно била тесна или и фалел надвозник... Проблемите произлегуваат од многубројните сегменти во примарната сообраќајна мрежа кои се планирани а не се изградени. Затоа има толку неприродни текови на сообраќајот во Скопје и затоа се ствара хаос на места кои не се предвидени за такво оптоварување.

Клучката кај Бит-Пазар е сосема друга работа. Клучка кај Бит-Пазар не е „идеја“ туку е зацртана во ГУП-от и веќе постои во приближна форма. Таму клучка е неопходна затоа што се работи за вкрстување со урбан автопат и мора да биде денивелирано. За жал по се изгледа дека повторно прават лоша импровизација од оваа клучка, но тоа е друга приказна за која веќе имам пишувано и не сакам да се повторувам додека нема нови информации за да се искоментираат.

Но не знам каде тоа сум се сложил со детелина кај Бит-Пазар, особено со ваква како што планираат. Те молам престани со од ракав извадени работи! Ете си ја искористил скицата што сум ја нацртал, па си можел да го прочиташ и постот што сум го напишал. http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=405

Зарем ти изгледа дека сум дал подршка???

Во секој случај, да не ги мешаме работите кои се очигледно различни. Клучка кај Бит-Пазар, дури и лоша е неопходна, а импровизација кај судска палата би бил упад во ГУП-от, а во оваа фаза и упад во здравиот разум.


има само една сомнителна работа кај ова решение што долгорочно е функционално само доколку се спроведе по цело скопје, што реално е исто така mission impossible но далеку повеќе од тунелот кај кале, па така нема да има голем ефект на сообраќајот доколку не се продолжи со надвозници-клучки и меѓу мавровка и мнт, како и кај потегот пошта-влада па сетне раскрсницата кај новиот ујп каде би требало да излезе тунелот од плоштад итн, но во таков случај малтене ќе станеме токио во мало
Да де, што ќе ни е ГУП, што ќе ни се експерти, кога може секој да дојде да избрише што сака и да додаде што сака. Извини бетон, ама си ја промашил цела поента, а не се ни трудиш да ја сватиш... Планов дури и да ти беше остварлив на терен (а и сам викаш дека не е, па не знам зошто го предлагаш, ваљда колку да си го потрошиш муабетот), пак ќе си останеше лош план кој само би ги зајакнал тие деформации во насочувањето на сообраќајот во Скопје кои ги спомнав.

А тунелот „под кале“ не го ставај во ист кош. Тој е и потребен и изводлив и е дел од еден цел концепт во кого е добро вклопен, Како таков е дел и од ГУП-от.


Edited by Cloverstack - 10-Oct-2008 at 21:24
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #2969 Posted: 10-Oct-2008 at 19:50

колку што гледам ова поминува некаде зад театар на народностите и полициска бит пазар па така да и го сече калето бидејќи тврдината била се до француски гробишта некогаш за времето на Св.Јустинијан а и блиску е до чаршија т.е. делот на Дуќанџик, така да врти сучи само со метеор низ тој дел ќе се пробие тунел (административно гледано)...

а дека клучка-надвозник кај судска ќе го растерите Цветко тоа е сигурно, па ти се сложуваше со идејата за детелината кај бит пазар дали, негледам зошто и тука такво нешто да не се изведе, пак ќе речам процени колку само ќе се зголеми сообраќајот за некои 5 до 10 години, па со семафори нема да можеме да стигне во центар ни за два саати!

има само една сомнителна работа кај ова решение што долгорочно е функционално само доколку се спроведе по цело скопје, што реално е исто така mission impossible но далеку повеќе од тунелот кај кале, па така нема да има голем ефект на сообраќајот доколку не се продолжи со надвозници-клучки и меѓу мавровка и мнт, како и кај потегот пошта-влада па сетне раскрсницата кај новиот ујп каде би требало да излезе тунелот од плоштад итн, но во таков случај малтене ќе станеме токио во мало LOL .



Edited by beTon - 10-Oct-2008 at 20:30
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2970 Posted: 10-Oct-2008 at 19:33


Најблиските делови на калето се на околу 400m. Чаршијата е уште подалеку...

Џон Кенеди исто така треба да се пробие понатака (предвидено е според ГУП-от), но тоа си има друга намена и друга логика во контекст на целокупното решение. Не може ниту да се изедначуваат овие проекти, ниту едниот проект да го исклучува другиот.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #2971 Posted: 10-Oct-2008 at 19:19
аргумент немав само мене ми делува тој предлог неостварлив, ем е под кале ем поминува блиску до чаршија каде само метеор може да се пробие а да не заглави, па како стојат работите дефинитивно предлогот на  evolutionary држи вода или пак може да се оди на решението со пробивањето на џон кенеди преку топаана...  
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2972 Posted: 10-Oct-2008 at 19:08
Originally posted by mitatos

Me interesira dali vo ovoj proekt e predviden nov most ili ?



Хех, па не може без мост - ќе мора да го премости Вардар Big%20smile

А со оглед на тоа дека мостот ќе треба да почнува директно после излезот од тунелот, тоа ќе биде и најдолг мост преку Вардар и шанса да добиеме мост кој ќе биде архитектонски бисер.
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #2973 Posted: 10-Oct-2008 at 19:05
Me interesira dali vo ovoj proekt e predviden nov most ili ?

"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2974 Posted: 10-Oct-2008 at 19:02
Originally posted by beTon

велам дека доколку треба да се бира тунел под кале и предлогот на evolutionary, тоа повеќе ми држи вода.
Не слушам аргументација, само гол став... И уште еднаш нагласувам, не се работи за тунел под кале каква што заблуда наметнува општо прифатеното име.


350 метри се ништо за паранојата на америте, па затоа и велам дека за секоја блиска интервенција ќе се прашуваат и тие се додека сме нивни миленичиња, а за бул.Словенија е лапсуз мислев на бул.Никола Карев.
Приметувам дека има параниоја, ама очигледно не е кај Американците.


а за надвозниците ај пак подразмисли оти да не обезбедуваат вртење во лево кога тоа се решава на крајот т.е. излезот од надвозникот каде во полуктуг се приклучува на долниот спротивен правец - надвозник клучка така. таквиот концепт е далеку поизводлив, поевтин и припитомен на постоечките правци низ градот, она каде може да биде проблем ваквиот пристап можеби би била единствено појавата на паника и страв што ќе ја шират неупатените и подмачкани фабрички новинари Yes.
Значи според тебе цела една река од возила треба да врти 180 степени на минимален простор и после да се пробие низ неколку ленти на густ сообраќај, за да го фати излезот... И тоа од сите 4 страни. Многу „функционално“ решение нема што... Roll%20eyes

Колку би било добро такво решение, можеш да извлечеш заклучок од тоа дека никаде не се применува таква крпеница. Тоа е рецепт за хаос и за зголемување на проблемите, а не за нивно решавање.



Edited by Cloverstack - 10-Oct-2008 at 22:11
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #2975 Posted: 10-Oct-2008 at 18:46

велам дека доколку треба да се бира тунел под кале и предлогот на evolutionary, тоа повеќе ми држи вода.   

350 метри се ништо за паранојата на америте, па затоа и велам дека за секоја блиска интервенција ќе се прашуваат и тие се додека сме нивни миленичиња, а за бул.Словенија е лапсуз мислев на бул.Никола Карев.       

а за надвозниците ај пак подразмисли оти да не обезбедуваат вртење во лево кога тоа се решава на крајот т.е. излезот од надвозникот каде во полуктуг се приклучува на долниот спротивен правец - надвозник клучка така. таквиот концепт е далеку поизводлив, поевтин и припитомен на постоечките правци низ градот, она каде може да биде проблем ваквиот пристап можеби би била единствено појавата на паника и страв што ќе ја шират неупатените и подмачкани фабрички новинари Yes.        

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2976 Posted: 10-Oct-2008 at 18:27
beton, тебе не стигнав прееска да ти одговорам...

Како прво, зошто тунел под кале (а како што објаснив всушност не се работи за кале во потесна смисла) би бил невозможен од археолошка гледна точка, а трасата што ја исцрта evolutionary ти е прифатлива, кога целата таа траса исто така поминува низ потенцијални богати археолошки наоѓалишта???

Како второ, не знам како успеа повторно да ги вмешаш Американците и амбасадата... Трасата на тунелот е на над 350m оддалеченост од амбасадата. Не верувам дека некој ќе стави некакви замерки за овој тунел, а уште помалку за Словенечка, која исто така не ми е јасно како успеа да ја вклучиш во приказната дека Американците ќе вмешале прсти.

Како трето, тоа решение со едноставни надвозници и подвозници на крстосниците (како цртежот на линеа што го репостираше) не проаѓа - тие едноставно не можат да функционираат затоа што не обезбедуваат вртење на лево. И на линеа веднаш му стана јасен тој факт, не знам зошто ти одбра да го игнорираш.
За растеретување на сообраќајот треба реализација на примарната сообраќајна мрежа која што е добро предвидена според ГУП-от. Си има предвидено и клучки (а не обични надвозници) на местата каде што е потребно, а не на кого како ќе му текне да ги насадува без концепт. Треба да се посветиме на реализација бидејќи планот си е добар, а не на импровизаторски упади.


Edited by Cloverstack - 10-Oct-2008 at 19:27
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2977 Posted: 10-Oct-2008 at 18:14
Originally posted by evolutionary

Ok, me interesira otkade e predvideno da pominuva tunelot pod Kale i dali e (sigurno e no ne uspeav da go vidam na mapata) predviden spored GUP-ot.


Да, предвиден е според ГУП на Скопје.

Инаку каде точно треба да поминува може да се види на мапата од ГУП-от. Загледај повнимателно, иако тунелот не е одбележан (само трасата на булеварот), можеш да заклучиш каде ќе биде - гледано од горе негде помеѓу француски гробишта и музеј на современа уметност.
Можеби те буни тоа што меѓу народов е познат како тунел „под кале“, а всушност е прилично далеку од калето што го знаеме денеска.

Еве ја трасата на целата таа спојка што недостасува. Самиот тунел не е многу долг - цирка 300m.


Back to Top
evolutionary View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 198
  Quote evolutionary Quote  Post ReplyReply #2978 Posted: 10-Oct-2008 at 15:26
Ok, me interesira otkade e predvideno da pominuva tunelot pod Kale i dali e (sigurno e no ne uspeav da go vidam na mapata) predviden spored GUP-ot.
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2979 Posted: 10-Oct-2008 at 14:34
Originally posted by evolutionary


Nema potreba od tunel.

Е сега... Оди кај Момин Поток и сам ќе видиш каков е рељефот и дека без тунел не може.



na Slovenija ke se gradi klucka i samiot bulevar treba da prodolzi preku Zlokukani nakaj Gjorce Petrov, a Cair ke ostane odalecen od Karpos 3,4, Taftalidze 2, Kozle, Trnodol... Nemam nisto protiv tunelot pod Kale, se soglasuvam so tebe deka e dalecna zelba, no ova resenie podobro bi go povrzalo Cair so gorenavedenive naselbi odosto tunelot. Se soglasuvam deka pritisokot na Cvetan Dimov ke opadne minimalno no drugi mesta nema da bidat optovareni, osobeno otkako zaobikolnicata ke proraboti.
Чаир преку Бул. Словенија ќе биде сосема солидно поврзан со деловите кои што ги спомнуваш. Не е изводливо сите населби да бидат директно поврзани. А за Чаир главен проблем ионака не е поврзување во тој правец, туку алтернативен правец кон центарот. Плус тоа, со продолжувањето на Македонско-Косовска бригада кон Климент Охридски, исто така се создаваат добри варијанти за патување на релација Чаир - општина Карпош.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #2980 Posted: 10-Oct-2008 at 14:23

предлогот на Evolutionary донекаде држи вода заради тоа што тунел под кале ќе биде mission impossible како од археолошка гледна точка но сега со американската амбасада сигурно тој дел ќе трпи корекции, сепак како ќе засвират америте така ќе играме и ние, со оглед дека регионалниот центар на циа ќе биде таму дефинитивно и тие ќе вмешаат прсти во прекројувањето и доработката на комбинациите околу бул. словенија , а како единствено решение за  растеретување на цветан димов го гледам во надвозник или подвозник на потегот кај мавровка како што е случајот со оној меѓу битпазар и газибаба.

ваквиот начин на премостување на застој со надвозници и подвозници е доста практикуван во светот каде семафорите постојат само по споредните улици но не и по главните артерии,  но иако делува дека такви зафати чинат пари мислам дека повеќе ќе не чини пробивањето на нови булевари него интервенции во проточноста на старите. ако не се запре темпото на зголемување на сообраќајот и возилата во скопје тешко дека ќе не спасат и десет нови булевари. можеби затоа најдобро е под итно да се интервенира со метро, трамвај или жичари но за сите овие проекти ќе треба концесионери кои и не така ефтино ќе удрат по џебот на народот па така повторно тоа нема многу да влијае на растеретување на сообраќајот, да не зборуваме дека треба да се планира уште поголем прилив на работна снага во ск во наредните 5 до 10 години таман кога ќе влеземе во еу, па дури тогаш ќе ја заглавиме од жолти, зелени, црни и црвени квалификувани работници од цел свет...      

Надвозници во Скопје како решение за проблемот на некои критични сообраќајници
                   

curtesy of La Linea - build.com.mk



Edited by beTon - 10-Oct-2008 at 14:34
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 147148149150151 159>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.699 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.