![]() |
![]() |
![]() |
Од регионот - Софија |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1314151617 26> |
Author | |
mirko ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 04-Aug-2011 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 12 |
![]() ![]() |
Odlicno izgleda 5+
![]() Se prasuvam zosto ne se pocne so vakov proekt vo Skopje i do koga ke ne zamaraat so spomenici iskulpturi. Alo luge otide svetot |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Последната, најјужна станица на М2 е станицата во Лозенец, крстена Джејмс Баучер. Според мене се работи за исклучително убава станица, со многу оригинален дизајн, а не треба да се заборава дека платформите се на -5то ниво, односно околу 25 метри под земја, при што над пероните има 4 нива паркинзи и други објекти:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Подземните паркинзи: ![]() Има уште доста работа по целата должина на М2, при што најмногу работа има на станиците Џејмс Баучер, Сердика 2 и Лавов мост. Отворањето е закажано за 30 Август 2012. |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Станица НДК (излези на крстосницата меѓу бул. Витоша и бул. Патриарх Евтимиј:
![]() ![]() ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Станицата Хан Кубрат засега ми делува многу стерилно и болнички, но да почекаме да видиме како ќе изгледа со сите финални елементи. Инаку станицата е сместена во крива:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Станицата Бели Дунав (P+R/Паркирај и патувај) исто така добива многу убав завршен вид:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Edited by Andrej_LJ - 08-Jul-2012 at 12:29 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Станицата Ломско шосе, која надворешно е големо разочарување за мене. Инаку самата станица има многу интересно техничко решение. Станицата е издигната помеѓу двата коловоза на булеварот Ломско шосе, при што под самата станица се наоѓа кружен тек. За да се стигне до платформите, има неколку влеза од сите страни на кружниот тек, додека вестибјулите се сместени подземно, во средината на кружниот тек, од каде се влегува на платформите:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() После станицата, ескадата преминува во тунел: ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Update направен од членот Дифиан, на дел од станиците во изградба на М2, односно на станиците за кои претходно малку се знаеше околу нивниот финален изглед:
Започнуваме од станицата Обелја, каде се сруши постоечкиот ѕид кој го означуваше крајот на линијата М1, а каде сега ќе продолжува М2: ![]() Како и ескадата кон надземната станица Ломско шосе: ![]() ![]() ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Види, на ова прашање не би можел сега и со сигурност да ти одговорам. Неколку нешта се сигурни:
Овие најновите три станици кои ќе се градат (Младост 1 - Младост 4(, односно јужниот крак на М1, се градат во овој програмен период буквално за влакно. Средствата заштедени од тендерот за ширење на М1 на север, односно до Аеродромот Софија беа буквално толку, колку што ќе чини ширењето од Младост 4. Со тоа целиот финансиски ресурс на Програмата до 2014 е исцрпен и нема од каде да се набават возови. Тие 7 нови станици кои треба да влезат во експолатација кон крајот на 2014 година не се малку и веројатно баш во 2014 година ќе имаме тендер за нови возови. Поготово затоа што со отворањето на јужниот и северниот крак на М1, дефакто во Софија ќе има веќе три линии (М1А, М1Б и М2), за чие опслужување ќе мора да се купат нови композиции. Инаку до 2014 година, линиите ќе изгледаат вака: 1) Слеана М1+М2 2) М1 Сливница-Младост 1 (само во време на утрински и вечерен пик часови), односно подсилувачка линија на најоптоварениот дел на метро мрежата, те. Лјулин-Младост: Значи нема да има раздвоени М1 и М2: ![]() Конкретно како одговор за возовите, би ти го кажал моето субјективно и тотално неофициално мислење: во 2014 за потребите на новите 7 станици од М1 ќе се отиде повторно со возови на Метровагонмаш, а дури после со изградбата на М3 и проширувањето на М2 (значи најрано 2016-2017) би можело да се очекуваат западни производители. |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Андреј, апдејтите од Софија ти се навистина на ниво. Многу ме интересира кои метро возови следни ќе ги купат бугарите за потребите на проширувањето на метрото? Дали повторно ќе одат со Метровагонмаш или пак ќе биде друг производител?
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() Станица Надежда (М2): ![]() ![]() ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Станица НДК (М2/М3):
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Сликите ги направил членот Jorr, www.gtsofia.ingo Edited by Andrej_LJ - 22-Jun-2012 at 13:14 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Една моја визуализација околу она што треба да се гради од годинава, до крајот на 2014 година, односно до почнување на новиот програмен период кога ќе се гради линијата М3. До тогаш фокусот останува на линијата М1 и нејзино продолжување за 7 нови станици кон двата краја на линијата. Така линијата М1 ќе има вкупно 23 од вкупно предвидените 25 станици.
![]() И една слика на готовата станица Надежда која се отвора заедно со целиот М2 на 30.8: ![]() И за крај една визуализација како треба да изгледа метрото на Софија во долгорочен план, односно со 3 дијаметри и 6 линии и засега трите ЛРТ трамвајни линии: ![]() Edited by Andrej_LJ - 15-Jun-2012 at 11:23 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Tiveriopol ![]() Newbiе ![]() Joined: 18-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Јас сум се возел и со најстарите и со новите.За изглед не коментирам.
А за возењето новите се во се подобри и комоција, кочење старите имат многу лоше запирање и тргнување новите се одлични во тој поглед нема кај нив закочи испушти рамномерно си е.Новите имат далеку подобра звучна изолација. Кај нас сигурно немаше вакви да изберат ретро ![]() Edited by Tiveriopol - 06-Jun-2012 at 13:00 |
|
![]() |
|
ovaj_stariov ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
![]() ![]() |
Iskreno nadvoresno starive vozovi mu se posimpaticni,grub izgled,tipicen podzemen voz koj ne treba da e ubav tuku treba da vrsi rabota,me potsetuvaat na metroto vo New York koe sum go videl samo na film pa mozebi od tamu mi ostanalo deka eden metro voz treba da izgleda taka.
Novive mi se kako nasminkani,kako Zastava koga napravi "novo" Jugo. No sigurno od tehnicki aspekt se daleku podobri. |
|
build.mk, гради форумска историја
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Прво мора да се признае дека руската техника е далеку под нивото на западната. Тука нема сомеж и важи за се: од тролејбуси, трамваи, возови и автомобили. Она што особено им куца на русите е дизајнот и посветеноста на малите детали кои се разбира се многу важни, иако не заостануваат особено во технички аспект. Кога се проведе тендерот за набавка на 18 нови композиции за Метрополитен Софија имаше голем скандал и незадоволство заради два фактора кои индиректно го фаворизираа рускиот производител Метровагонмаш: прво најзначаен фактор во бодирањето имаше цената, а јасно е дека продукцијата на исток е далеку поефтина од онаа на запад. Втор фактор беше краткиот рок за достава даден од Метрополите, кој западните фирми не можат да го исполнат заради среднорочно планирање и полни капацитети. Со ова на ум се избра новите возови да се купат повторно од Митиштинскиот метрозавод те. Метровагонмаш. Е, сега Софија има два типа на возови и тоа оние сините, доставени уште во 1990 година, 8 огдини пред отворањето на метрото-уште еден доказ за ефективноста на познатото комунистичко планирање! Овие возови се од моделот 81-717.4/81-714.4. Вакви возови колку ти душа сака во целиот источен блок, при што си се возел со истите во Будимпешта (каде се мизерно одржувани и под секоја критика). Но сакам да ти избројам дел од градовите каде се возат овие возови (и тоа не пуштени во сообраќај во 1998 како во Софија, туку уште во 1976): Будимпешта, Варшава, Прага, Киев, Минск, Москва, Скт. Петерсбург и уште десетина други. Демек најчестиот модел во соц времето. Такви возови во Софија има 12, секој со по 4 вагона, односно вкупно 48 вагона. Новиот модел возови е 81-740/741 «Русич», во Софија наречен и Скиф. Производството почнува во 2003, а се вози во Софија, Москва и Казан. Првиот Скиф во Софија пристигнува во 2005, при што нивниот вкупен број во моментов е 12 композиции. Со новиот тендер започнаа да пристигнуваат постепено уште 18 композиции, со што бројот на Русичите ќе биде 30. Нов тендер се очекува многу веројатно веќе следната година, кога ќе се набавуваат нови возови за новите 7 станици кои треба да се пуштат во 2014 година. Последните 3 воза кои стигнаа во 2010 (ми се чини), дел од старите пратки и 18те нови воза дел од новите пратки се всушност далеку подобрена модификација на постарите Русичи. Тоа подразбира подобрувања од технолошки и дизајнерски аспект: имаат поплавно сопирање, подобри кочници, подобри противпожарни системи и електроника... Во самите патнички салони има повеќе врати за побрзо излегување, сите имаат клима уреди, имаат системи за визуално и аудио објавување на станиците, снабдени се со подобар распоред на шипките за наслонување на патниците, подобра изолација од шум, подобри вентилациони системи итн. Затоа би можел да заклучам дека со право не сум чул некој да е незадоволен од возниот парк на Метрополитен. Не треба да се заборави дека финансискиот ресурс е многу ограничен и дека автоматиката на системот е правена во советско време, која не е наполно прилагодлива на западните марки (те. е прилагодлива но мора да се инвестира во промени). Возовите на меторто во Софија се секогаш чисти и уредни како ретко кое друго метро во светов, аудио и визуално објавување на станиците има, клими во новите возови има (додуша климата не е многу потребна во метро), така што сите базични критериуми се исполнети. Е сега дека е далеку од Сименс тоа е јасно, но мислам дека тоа не е основниот проблем на Софија. Еве слики дел од моделите Русич во Софија (возовите со плава лента се понови, од зелена и портокалова се постари): ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
ink ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
![]() ![]() |
Поне jaс не сум чул некоj да е имал нешто против изгледот на возовите. Софианци навикнаха уште во самиот пуск на метрото во Софиja и ако со децениja имаше купени возови,кои седеха на склад. Првите возови за метрото во Софиja са уште от 1989-1990 година. Вакви ![]() Со изградбата на првиот метродиаметар М1 се набавиха исто руски вакви во различни бои ![]() Новата нарачка (дел от коja пристигна) са слични. |
|
![]() |
|
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
Андреј, задоволни се граѓаните од изгледот на возовите? Бидејќи прва работа на Балканот општо е да се види прво изгледот, а после спецификите.
|
|
23ka.wordpress.com
|
|
![]() |
|
4skopje ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 22-Feb-2011 Online Status: Offline Posts: 284 |
![]() ![]() |
Браво за Метрото во Софија,многу убава работа,а посебно браво на и за великодушните и благопријатни коментари за ТрумфалниоТ успех на Столицата.
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Денеска стана официјално: Не 2, а 3 нови станици ќе се градат со заштедените пари од проектот за ширење на метрото до Аеродромот. На јужниот крак на М1 кон Младост 4 ќе се градат 3 нови станици (од вкупно планираните 4) со околу 60 милиони евра. Отсекот е долг 2,8 километри, целосно подземен и ќе се гради со кат енд кавер методата (станиците минуваат под главниот булевар на Младост - Александар Малинов). Изградбата треба да започне до крајот на годинава и да заврши до крајот на 2014 година.
Така наспроти моите лични очекувања дека во периодот 2012-2014 темпото на изградба на метро во Софија ќе се успори (до 2012 се градеа 13 станици, по 2014 ќе се градат најмалку 18), сепак за моја радост тоа нема да се случи бидејќи годинава започнува изградба на околу 8 километри со 7 станици по двата крака на М1, чија вкупна вредност изнесува околу 140 милиони евра. За ова голема заслуга има директорот на Метрополитен, г-дин Стојан Братоев, на чија иницијатива експресно се префрлија парите кон оваа отсечка, која беше во план да се гради по 2014 година. Со ова, Софија не само што во целост го исполува планот за развој до 2014, но и го надополнува и проширува. Така кон крајот на 2014 година градот ќе има 34 станици метро со скоро 40 километри должина, со која се приближува сериозно на градови како Прага и Будимпешта. Официјална изјава на министерот за транспорт: На Комитета за наблюдение беше решено да започне и строежа на столичното метро до от Младост 1 до Бизнес парка. “Това става възможно благодарение на спестените средства от проведени тръжни процедури“, каза министър Московски. По думите му до сега са спестени около 55 млн. евро, които могат да бъдат инвестирани в новата линия. Отсечката ще има 3 станции, дължината й е около 2,8 км и ще бъде изградена до края на програмния период“, допълни министърът. http://focus-news.net/?id=n1661056 Edited by Andrej_LJ - 05-Jun-2012 at 11:58 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1314151617 26> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |