build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот - Софија

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1314151617 26>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
mirko View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 04-Aug-2011
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 12
  Quote mirko Quote  Post ReplyReply #281 Posted: 08-Jul-2012 at 13:22
Odlicno izgleda 5+ .
Se prasuvam zosto ne se pocne so vakov proekt vo Skopje i do koga ke ne zamaraat so spomenici iskulpturi. Alo luge otide svetot
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #282 Posted: 08-Jul-2012 at 12:33
Последната, најјужна станица на М2 е станицата во Лозенец, крстена Джејмс Баучер. Според мене се работи за исклучително убава станица, со многу оригинален дизајн, а не треба да се заборава дека платформите се на -5то ниво, односно околу 25 метри под земја, при што над пероните има 4 нива паркинзи и други објекти:















Подземните паркинзи:



Има уште доста работа по целата должина на М2, при што најмногу работа има на станиците Џејмс Баучер, Сердика 2 и Лавов мост. Отворањето е закажано за 30 Август 2012.




"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #283 Posted: 08-Jul-2012 at 12:28
Станица НДК (излези на крстосницата меѓу бул. Витоша и бул. Патриарх Евтимиј:







 
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #284 Posted: 08-Jul-2012 at 12:26
Станицата Хан Кубрат засега ми делува многу стерилно и болнички, но да почекаме да видиме како ќе изгледа со сите финални елементи. Инаку станицата е сместена во крива:










"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #285 Posted: 08-Jul-2012 at 12:24
Станицата Бели Дунав (P+R/Паркирај и патувај) исто така добива многу убав завршен вид:


















Edited by Andrej_LJ - 08-Jul-2012 at 12:29
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #286 Posted: 08-Jul-2012 at 12:22
Станицата Ломско шосе, која надворешно е големо разочарување за мене. Инаку самата станица има многу интересно техничко решение. Станицата е издигната помеѓу двата коловоза на булеварот Ломско шосе, при што под самата станица се наоѓа кружен тек. За да се стигне до платформите, има неколку влеза од сите страни на кружниот тек, додека вестибјулите се сместени подземно, во средината на кружниот тек, од каде се влегува на платформите:













После станицата, ескадата преминува во тунел:




"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #287 Posted: 08-Jul-2012 at 12:16
Update направен од членот Дифиан, на дел од станиците во изградба на М2, односно на станиците за кои претходно малку се знаеше околу нивниот финален изглед:

Започнуваме од станицата Обелја, каде се сруши постоечкиот ѕид кој го означуваше крајот на линијата М1, а каде сега ќе продолжува М2:



Како и ескадата кон надземната станица Ломско шосе:









"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #288 Posted: 25-Jun-2012 at 12:24
Види, на ова прашање не би можел сега и со сигурност да ти одговорам. Неколку нешта се сигурни:
Овие најновите три станици кои ќе се градат (Младост 1 - Младост 4(, односно јужниот крак на М1, се градат во овој програмен период буквално за влакно. Средствата заштедени од тендерот за ширење на М1 на север, односно до Аеродромот Софија беа буквално толку, колку што ќе чини ширењето од Младост 4. Со тоа целиот финансиски ресурс на Програмата до 2014 е исцрпен и нема од каде да се набават возови.
Тие 7 нови станици кои треба да влезат во експолатација кон крајот на 2014 година не се малку и веројатно баш во 2014 година ќе имаме тендер за нови возови. Поготово затоа што со отворањето на јужниот и северниот крак на М1, дефакто во Софија ќе има веќе три линии (М1А, М1Б и М2), за чие опслужување ќе мора да се купат нови композиции. Инаку до 2014 година, линиите ќе изгледаат вака:

1) Слеана М1+М2
2) М1 Сливница-Младост 1 (само во време на утрински и вечерен пик часови), односно подсилувачка линија на најоптоварениот дел на метро мрежата, те. Лјулин-Младост:
Значи нема да има раздвоени М1 и М2:



Конкретно како одговор за возовите, би ти го кажал моето субјективно и тотално неофициално мислење: во 2014 за потребите на новите 7 станици од М1 ќе се отиде повторно со возови на Метровагонмаш, а дури после со изградбата на М3 и проширувањето на М2 (значи најрано 2016-2017) би можело да се очекуваат западни производители.

"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #289 Posted: 25-Jun-2012 at 09:37
Андреј, апдејтите од Софија ти се навистина на ниво. Многу ме интересира кои метро возови следни ќе ги купат бугарите за потребите на проширувањето на метрото? Дали повторно ќе одат со Метровагонмаш или пак ќе биде друг производител?
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #290 Posted: 22-Jun-2012 at 12:56












Cheers
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #291 Posted: 22-Jun-2012 at 12:54









Станица Надежда (М2):







"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #292 Posted: 22-Jun-2012 at 12:53
Станица НДК (М2/М3):














Сликите ги направил членот Jorr, www.gtsofia.ingo


Edited by Andrej_LJ - 22-Jun-2012 at 13:14
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #293 Posted: 15-Jun-2012 at 11:21
Една моја визуализација околу она што треба да се гради од годинава, до крајот на 2014 година, односно до почнување на новиот програмен период кога ќе се гради линијата М3. До тогаш фокусот останува на линијата М1 и нејзино продолжување за 7 нови станици кон двата краја на линијата. Така линијата М1 ќе има вкупно 23 од вкупно предвидените 25 станици.



И една слика на готовата станица Надежда која се отвора заедно со целиот М2 на 30.8:




И за крај една визуализација како треба да изгледа метрото на Софија во долгорочен план, односно со 3 дијаметри и 6 линии и засега трите ЛРТ трамвајни линии:




Edited by Andrej_LJ - 15-Jun-2012 at 11:23
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Tiveriopol View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 18-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Tiveriopol Quote  Post ReplyReply #294 Posted: 06-Jun-2012 at 12:59
Јас сум се возел и со најстарите и со новите.За изглед не коментирам.
А за возењето новите се во се подобри и комоција, кочење старите имат многу лоше запирање и тргнување новите се одлични во тој поглед нема кај нив закочи испушти рамномерно си е.Новите имат далеку подобра звучна изолација.
Кај нас сигурно немаше вакви да изберат ретроLaugh ќе беа сигурно кај нас најважно е изглед потоа идат практичност,економичност и цена како приоритети.



Edited by Tiveriopol - 06-Jun-2012 at 13:00
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #295 Posted: 06-Jun-2012 at 00:59
Iskreno nadvoresno starive vozovi mu se posimpaticni,grub izgled,tipicen podzemen voz koj ne treba da e ubav tuku treba da vrsi rabota,me potsetuvaat na metroto vo New York koe sum go videl samo na film pa mozebi od tamu mi ostanalo deka eden metro voz treba da izgleda taka.

Novive mi se kako nasminkani,kako Zastava koga napravi "novo" Jugo.
No sigurno od tehnicki aspekt se daleku podobri.
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #296 Posted: 05-Jun-2012 at 23:59
Originally posted by N23

Андреј, задоволни се граѓаните од изгледот на возовите? Бидејќи прва работа на Балканот општо е да се види прво изгледот, а после спецификите.


Прво мора да се признае дека руската техника е далеку под нивото на западната. Тука нема сомеж и важи за се: од тролејбуси, трамваи, возови и автомобили. Она што особено им куца на русите е дизајнот и посветеноста на малите детали кои се разбира се многу важни, иако не заостануваат особено во технички аспект.
Кога се проведе тендерот за набавка на 18 нови композиции за Метрополитен Софија имаше голем скандал и незадоволство заради два фактора кои индиректно го фаворизираа рускиот производител Метровагонмаш: прво најзначаен фактор во бодирањето имаше цената, а јасно е дека продукцијата на исток е далеку поефтина од онаа на запад. Втор фактор беше краткиот рок за достава даден од Метрополите, кој западните фирми не можат да го исполнат заради среднорочно планирање и полни капацитети. Со ова на ум се избра новите возови да се купат повторно од Митиштинскиот метрозавод те. Метровагонмаш.

Е, сега Софија има два типа на возови и тоа оние сините, доставени уште во 1990 година, 8 огдини пред отворањето на метрото-уште еден доказ за ефективноста на познатото комунистичко планирање! Овие возови се од моделот 81-717.4/81-714.4. Вакви возови колку ти душа сака во целиот источен блок, при што си се возел со истите во Будимпешта (каде се мизерно одржувани и под секоја критика). Но сакам да ти избројам дел од градовите каде се возат овие возови (и тоа не пуштени во сообраќај во 1998 како во Софија, туку уште во 1976): Будимпешта, Варшава, Прага, Киев, Минск, Москва, Скт. Петерсбург и уште десетина други. Демек најчестиот модел во соц времето. Такви возови во Софија има 12, секој со по 4 вагона, односно вкупно 48 вагона.

Новиот модел возови е
81-740/741 «Русич», во Софија наречен и Скиф. Производството почнува во 2003, а се вози во Софија, Москва и Казан. Првиот Скиф во Софија пристигнува во 2005, при што нивниот вкупен број во моментов е 12 композиции. Со новиот тендер започнаа да пристигнуваат постепено уште 18 композиции, со што бројот на Русичите ќе биде 30. Нов тендер се очекува многу веројатно веќе следната година, кога ќе се набавуваат нови возови за новите 7 станици кои треба да се пуштат во 2014 година.
Последните 3 воза кои стигнаа во 2010 (ми се чини), дел од старите пратки и 18те нови воза дел од новите пратки се всушност далеку подобрена модификација на постарите Русичи. Тоа подразбира подобрувања од технолошки и дизајнерски аспект: имаат поплавно сопирање, подобри кочници, подобри противпожарни системи и електроника... Во самите патнички салони има повеќе врати за побрзо излегување, сите имаат клима уреди, имаат системи за визуално и аудио објавување на станиците, снабдени се со подобар распоред на шипките за наслонување на патниците, подобра изолација од шум, подобри вентилациони системи итн.
Затоа би можел да заклучам дека со право не сум чул некој да е незадоволен од возниот парк на Метрополитен. Не треба да се заборави дека финансискиот ресурс е многу ограничен и дека автоматиката на системот е правена во советско време, која не е наполно прилагодлива на западните марки (те. е прилагодлива но мора да се инвестира во промени). Возовите на меторто во Софија се секогаш чисти и уредни како ретко кое друго метро во светов, аудио и визуално објавување на станиците има, клими во новите возови има (додуша климата не е многу потребна во метро), така што сите базични критериуми се исполнети. Е сега дека е далеку од Сименс тоа е јасно, но мислам дека тоа не е основниот проблем на Софија.

Еве слики дел од моделите Русич во Софија (возовите со плава лента се понови, од зелена и портокалова се постари):








"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #297 Posted: 05-Jun-2012 at 19:36
Originally posted by N23

Андреј, задоволни се граѓаните од изгледот на возовите? Бидејќи прва работа на Балканот општо е да се види прво изгледот, а после спецификите.

Поне jaс не сум чул некоj да е имал нешто против изгледот на возовите.  Софианци навикнаха уште во самиот пуск на метрото во Софиja и ако со децениja имаше купени возови,кои седеха на склад. Првите возови за метрото во Софиja са уште от 1989-1990 година.  Вакви

Со изградбата на првиот метродиаметар М1 се набавиха исто руски вакви во различни бои


Новата нарачка (дел от коja пристигна) са слични.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #298 Posted: 05-Jun-2012 at 12:54
Андреј, задоволни се граѓаните од изгледот на возовите? Бидејќи прва работа на Балканот општо е да се види прво изгледот, а после спецификите.
23ka.wordpress.com
Back to Top
4skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 22-Feb-2011
Online Status: Offline
Posts: 284
  Quote 4skopje Quote  Post ReplyReply #299 Posted: 05-Jun-2012 at 12:53
Браво за Метрото во Софија,многу убава работа,а посебно браво на и за  великодушните и благопријатни коментари за ТрумфалниоТ успех на Столицата.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #300 Posted: 05-Jun-2012 at 11:56
Денеска стана официјално: Не 2, а 3 нови станици ќе се градат со заштедените пари од проектот за ширење на метрото до Аеродромот. На јужниот крак на М1 кон Младост 4 ќе се градат 3 нови станици (од вкупно планираните 4) со околу 60 милиони евра. Отсекот е долг 2,8 километри, целосно подземен и ќе се гради со кат енд кавер методата (станиците минуваат под главниот булевар на Младост - Александар Малинов). Изградбата треба да започне до крајот на годинава и да заврши до крајот на 2014 година.
Така наспроти моите лични очекувања дека во периодот 2012-2014 темпото на изградба на метро во Софија ќе се успори (до 2012 се градеа 13 станици, по 2014 ќе се градат најмалку 18), сепак за моја радост тоа нема да се случи бидејќи годинава започнува изградба на околу 8 километри со 7 станици по двата крака на М1, чија вкупна вредност изнесува околу 140 милиони евра.
За ова голема заслуга има директорот на Метрополитен, г-дин Стојан Братоев, на чија иницијатива експресно се префрлија парите кон оваа отсечка, која беше во план да се гради по 2014 година. Со ова, Софија не само што во целост го исполува планот за развој до 2014, но и го надополнува и проширува.
Така кон крајот на 2014 година градот ќе има 34 станици метро со скоро 40 километри должина, со која се приближува сериозно на градови како Прага и Будимпешта.

Официјална изјава на министерот за транспорт:

На Комитета за наблюдение беше решено да започне и строежа на столичното метро до от Младост 1 до Бизнес парка. “Това става възможно благодарение на спестените средства от проведени тръжни процедури“, каза министър Московски. По думите му до сега са спестени около 55 млн. евро, които могат да бъдат инвестирани в новата линия. Отсечката ще има 3 станции, дължината й е около 2,8 км и ще бъде изградена до края на програмния период“, допълни министърът.

http://focus-news.net/?id=n1661056


Edited by Andrej_LJ - 05-Jun-2012 at 11:58
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1314151617 26>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.211 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.