build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопат Кичево - Охрид

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1314151617 45>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #281 Posted: 28-Apr-2020 at 21:15










Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #282 Posted: 28-Apr-2020 at 21:12
Originally posted by ironm

Инфо за состојбата од пред некое време е дека пуштена е делницата од клучката кај Чекоштина на излезот од Охрид до клучката кај с. Подмоље во должина од околу 4.5 километри. Таа е најлошиот дел од целиот пат до Кичево бидејќи е силно оптоварена со транзитот меѓу Охрид и Струга, па јас неколкупати предлагав тој дел да прерасни во туристичка атракција за здравствен туризам - вадење камења од бубрези како дел од пакет аранжман.

Не знам дали тоа е финален слој (се надевам не е), но делницата која е тазе градена веќе е крпена на околу 30 места минимум. Тоа веројатно зборува за потфрлање со квалитетот на материјалот, кој се оштетил од ... ветар?

Еве фотки од делницата за која спомнав пред месец дена.

Мистер Нефи е насекаде околу нас, до нас и во нас, па така го имаше и на стартот од делницата.




Надвозник во градба





Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #283 Posted: 15-Apr-2020 at 19:51
Оваа клучка мораше да се сруши без разлика на тоа дали ќе се гради автопат накај Струга, бидејќи лежи на магистралниот пат кон Кичево. Клучката за можниот автопат кон Струга требаше да е кај село Требеништа.
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #284 Posted: 15-Apr-2020 at 09:38
Але луја мрднаа.
Значи сепак до Струга имаат план да изнајдат некое решение за Автопат.
Барем клучката би требало да биде проектирана така, како што гледам.
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #285 Posted: 15-Apr-2020 at 08:36
Надвозникот кај Подмолје замина во историјата

Надвозникот на магистралниот пат Охрид – Кичево, кај селото Подмолје, заминува во историјата.


Градежна механизација ангажирана на изградбата на новиот автопат го урна надвозникот кој беше дел од клучката која ја поврзуваше Струга со Охрид и магистралниот пат за Кичево. Од него остана само куп железо. Тука ќе минува новиот автопат, а според планот треба да биде изградена нова клучка.



Поради уривањето на надвозникот кај бензиската станица на „Макпетрол“ во Подмолје поставена е сообраќајна сигнализација која ги предупредува возачите. Доколку се движат од Охрид во правец на Кичево тие минуваат низ селото Подмолје, додека за Струга може да се користи излезот од старата клучка кој сега е двонасочен, а секако алтернатива е и стариот пат за Струга.




Поради изградбата на автопатот измени има и во режимот на сообраќај од Подмолје до Охрид, кој се одвива по делницата од новиот автопат.



Изградбата на автопатот Охрид – Кичево, кој го следат многу проблеми и контроверзи, започна да се гради во 2014 година, со најава дека ќе биде готов до јануари  2018 година. Но поради сериозни пропусти во проектирањето, имотно правни и проблеми со трасата, рокот за изградба на 57-километри долгиот автопат, кој го гради кинеската компанија „Синохидро“ со подизведувачи од Македонија и Албанија, е пролонгиран за 2021 година, а трошоците од околу 360 милиони евра, веќе надминаа половина милијарда евра.

https://www.ohridnews.com/foto-nadvoznikot-ka-podmol-e-zamina-vo-istori-ata/
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #286 Posted: 04-Apr-2020 at 10:47
Нема автопат туку само пуштен е во употреба новоизградениот коловоз (левиот коловоз во правец Охрид - Кичево), додека другиот коловоз е затворен и ќе треба допрва да се проширува и реконструира.
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #287 Posted: 04-Apr-2020 at 01:29
Проверив сега на Google Maps и иако постара GPS снимка, ми изгледаше дека е прилично готова таа делница, па така да како што кажа ironm ништо чудно да ја имаат пуштено таа делница.
Ако минува некој нека фотне, пратете па да видиме.
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #288 Posted: 04-Apr-2020 at 01:25
Значи сега 1 дел има автопат?
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #289 Posted: 03-Apr-2020 at 10:52
Инфо за состојбата од пред некое време е дека пуштена е делницата од клучката кај Чекоштина на излезот од Охрид до клучката кај с. Подмоље во должина од околу 4.5 километри. Таа е најлошиот дел од целиот пат до Кичево бидејќи е силно оптоварена со транзитот меѓу Охрид и Струга, па јас неколкупати предлагав тој дел да прерасни во туристичка атракција за здравствен туризам - вадење камења од бубрези како дел од пакет аранжман.

Не знам дали тоа е финален слој (се надевам не е), но делницата која е тазе градена веќе е крпена на околу 30 места минимум. Тоа веројатно зборува за потфрлање со квалитетот на материјалот, кој се оштетил од ... ветар?
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #290 Posted: 02-Mar-2020 at 16:30
https://www.facebook.com/ExsplosivesMaktek/photos/pcb.2772679646141862/2772677639475396/?type=3&theater
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #291 Posted: 27-Feb-2020 at 20:12
Многу високо ова...страшно за возење
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #292 Posted: 27-Feb-2020 at 19:32
Originally posted by <Fresno>

Originally posted by ironm

Кој е бенефитот за државава што има регион заштитен од УНЕСКО? Ако Охридскиот регион не беше заштитен од УНЕСКО сега единствена туристичка атракција(?) ќе беше Скопје 2014.

Веројатно ќе беше. Но, сепак не гледам дека заштитата функционира доволно. Дивоградби, унаказени стари фасади, транзициска архитектура, узурпиран јавен простор има и сега. Природата исто е цело време загрозена, еден колектор не функционира како што треба и е парцијален.

Инаку ќе биде интересен автопатов за возење.

УНЕСКО може да го заштити Охрид преку стручни мислења, експертиза (техничка асистенција и професионален тренинг), градење визија со властите, а бара од истите да креираат планови за менаџирање и системи за известување. Тие не можат да ги напишат нашите закони, ниту да ги спроведат. Заштитата функционира онолку колку што сме ние спремни да прифатиме.
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #293 Posted: 27-Feb-2020 at 10:36
Тоа е единствениот виадукт кој што не е завршен, или има уште овакви на овој автопат?
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #294 Posted: 26-Feb-2020 at 23:53
Originally posted by ironm

Кој е бенефитот за државава што има регион заштитен од УНЕСКО? Ако Охридскиот регион не беше заштитен од УНЕСКО сега единствена туристичка атракција(?) ќе беше Скопје 2014.

Веројатно ќе беше. Но, сепак не гледам дека заштитата функционира доволно. Дивоградби, унаказени стари фасади, транзициска архитектура, узурпиран јавен простор има и сега. Природата исто е цело време загрозена, еден колектор не функционира како што треба и е парцијален.

Инаку ќе биде интересен автопатов за возење.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #295 Posted: 26-Feb-2020 at 17:58
На фејсбук профилот на новинарката Милка Смилевска има објавено неколку фотографии од вијадуктот кај Добреноец, од 19 декември 2019.











За сè има вторпат
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #296 Posted: 08-Feb-2020 at 22:21
Така е, да беше понуден проект каде ќе беа земени сите тие сегменти во предвид веројатно ниту УНЕСКО, ниту еко здруженија ќе се бунеа. Овие се проекти во стилот на експресен пат Штип - Радовиш со тоа што ова е насред еден од само три национални паркови во државава и регион под заштита на УНЕСКО.

Кој е бенефитот за државава што има регион заштитен од УНЕСКО? Ако Охридскиот регион не беше заштитен од УНЕСКО сега единствена туристичка атракција(?) ќе беше Скопје 2014.
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #297 Posted: 08-Feb-2020 at 21:52



Постоечкиот хаотичен сообраќај е навистина проблем и мислам дека може далеку да се регулира ако се оствареше идејата за бродски сообраќај од Охрид до Свети Наум со попатни застанувања во сите места.

Исто така, јас не мислам дека ова што го викаш ти современ пат на Галичица различен од постоечкиот со издржан проект да не им биде прифатен, туку тие сакаат со обичен проект како што прават насекаде и тука да направат. А така не може реално. Дефинитивно треба нов пат Охрид-Свети Наум.
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #298 Posted: 08-Feb-2020 at 19:40
Кој е бенефитот за државава што има регион заштитен од УНЕСКО? И не е ли изводливо да се направи автопат (или експресен до Пештани) што ќе вклучува премини за животни, звучни бариери и што и да треба за да не смета на биосферата? Не гледам како постоечкиот хаотичен сообраќај (особено Охрид - Св. Наум) е ок, а некои идни решенија во старт се проблем, без било какво разгледување на модерни технологии што се користат низ светов.
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #299 Posted: 08-Feb-2020 at 10:39
Тоа што Албанија гради пат кон Дебар кој како што кажа daci92 не е автопат, воопшто не е фактор за прекинот на овој проект. Минатата власт беа спремни да го реализираат и покрај тоа што многу еко организации и граѓани беа против овој проект и кога дојде новата власт го стопира проектот заедно со неколку други (пругата Кичево - Охрид, автопат Струга - Ќафасан, експресен пат Охрид - Пештани и ски центар на Галичица), бидејќи УНЕСКО во нивните реактивни мисии сите тие проекти ги наведе како проблем што треба да го решиме ако сакаме да го задржиме статусот.

Конкретно проблемот со Требеништа - Струга е како што кажав во претходниот пост тоа што делницата е во УНЕСКО зоната, односно поминува низ прекуграничен биосферен резерват кој ние сами (министерство за животна средина) сме побарале да се прогласи, а потоа истото министерство дава мислење дека нема да има влијание врз животната средина. Истиот случај е со Охрид - Пештани кој поминува низ националниот парк, а министерството (во минатата власт) сметало дека ни таму нема да има влијание врз животната средина.

Во моментов колку што знам државава добива стручна помош за тоа како да се реши делницата Струга - Ќафасан во однос на автопатско и железничко решение, со тоа што веројатно наместо Струга - Лин, би се одело на делница Струга - Прењас која всушност би чинела многу повеќе.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #300 Posted: 07-Feb-2020 at 22:40
Originally posted by The Wild Boy

Дали со ова ќе биде и Струга поврзана со Автопат?
Знам дека автопатот е од Кичево до Охрид, но Струга не е далеку.


На нет може да се најде по некој документ за овој автопат. На хартија постои, но како што пишаа и другите, во догледна иднина ќе остане само на хартија.

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1314151617 45>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.220 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.