build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Инфраструктура (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1314151617 33>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #281 Posted: 22-Mar-2009 at 13:44
Должината на товарните вагони се отприлике од 11 м до 20 м некој платформи.

Баш ме заитересира овааја тема која е кај нас најдолга композиција која може да пројде низ кор. X
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #282 Posted: 22-Mar-2009 at 13:35
Еве сега барав нешто по нет. Најголмата должина што е репортирана е на америчкиот континет и тоа 3 км и нешто кусур. Нашата географија ваквио нешто не дозволува, ама па и да можеме мислам дека немам потреба од нешто подолго од неколку стотици метри. 
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #283 Posted: 22-Mar-2009 at 13:30
Да се надоврзам, во Македонија најдолги што сум видел е со по триесет и некој вагон (а да не се минијатурни вагони, бидејќи нормално зависи и од должината на самите вагони).
Претпоставувам дека долж коридор 10 можеме да работиме со композиции од околу 700-800 метри или грешам? За европски услови мислам дека тоа е таман.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #284 Posted: 22-Mar-2009 at 13:22
Malku oftopik: Ваков воз нема шанси да пројде низ балкан пошто има веројатност да се најде у исто време низ три држави!




Edited by lslcrew - 22-Mar-2009 at 13:24
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #285 Posted: 22-Mar-2009 at 13:13
Originally posted by lslcrew

Се мислев у која нипка да ви пишам, па ај тука.

Еве што ме интересира. На сликава се гледа една долга композиција. Ова е една од пократките, често знаат да бидат и подолги.

Ме интересира како инфраструктурно се решава прашањето, и какви се нагибите и аглите и радиусите кои се користат за да може волкава композиција да се оддржи на шини. Највеќе ме интересира како се совладува фактот дека кога ќе се потегне композицијата која се наоќа на одреден радиус, како тогаш не се случува копозицијата поради должината да се придвижи према внатре на радиусот. Незнам како да објаснам, ако не ме сваќате можам и да илустрирам.

Потполно го разбирам прашањето но толку физицки поткован несум Dunno, највероватно силите на секој од вагоните се понашаат ко да е до прв вагон до лок.

Едино можам да ти кажам дека обично радиусите се негде околу 250 м (тоа го условуват некој локомотиви) а должината на композицијата е обично условена од тонажата а најповеќе од должината на местата за разминување а и немаме двоколесечни пруги.

Иначе на сликава гледам 16 цистерни, има композиции и до 150 вагони па ти израчунај колкава кобасица е тоа а сепак се движи. Nuts


фото од : IRJ

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #286 Posted: 22-Mar-2009 at 11:28
Се мислев у која нипка да ви пишам, па ај тука.

Еве што ме интересира. На сликава се гледа една долга композиција. Ова е една од пократките, често знаат да бидат и подолги.



Ме интересира како инфраструктурно се решава прашањето, и какви се нагибите и аглите и радиусите кои се користат за да може волкава композиција да се оддржи на шини. Највеќе ме интересира како се совладува фактот дека кога ќе се потегне композицијата која се наоќа на одреден радиус, како тогаш не се случува копозицијата поради должината да се придвижи према внатре на радиусот. Незнам како да објаснам, ако не ме сваќате можам и да илустрирам.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #287 Posted: 15-Mar-2009 at 13:46
Проблем е што има многу чувари (многу претпријатија) ќе треба Пивара да ја пренесам Big%20smile
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #288 Posted: 15-Mar-2009 at 13:24
Originally posted by Vladimir P

Тоа е кракот кон железара, каде има голема мрежа на пруги.
Ако еден ден успеам да влезам внатре би било убаво.
Влдаимир а да пробаш едноставно да влезеш?! Мислам да си тргнеш од дома и физички да си влезеш, без молења по мејлови и телефони, него со две пива за чуварот.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #289 Posted: 15-Mar-2009 at 13:21
Тоа е кракот кон железара, каде има голема мрежа на пруги.
Ако еден ден успеам да влезам внатре би било убаво.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #290 Posted: 15-Mar-2009 at 13:18
Приметувам и на мапава и на терен има едно слепо црево во железничката мрежа во Скопје, станицата Гоце Делчев ли се вика. Зборам за онаа позади железара. Што е работата со станицава, зашто е така направена, ова треба да биде некоја нова траса према Куманово или што?!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #291 Posted: 15-Mar-2009 at 13:07
Ова изгледа никој не забелеза годината е 1971 - идеен план а се разбира потоа во тек се менувале работите.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #292 Posted: 15-Mar-2009 at 12:28
Originally posted by lslcrew


Исто и Драчево-Лисиче!

Ај прочитај пак што сум напишал! Bash Big%20smile
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #293 Posted: 15-Mar-2009 at 12:27
Originally posted by Cloverstack


Само како да недостасуваат некои мали сегменти од мрежата. Од станицата Илинден и од станицата Лисиче се разбира дека може директно да се оди кон станицата Драчево (и обратно)

Исто и Драчево-Лисиче!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #294 Posted: 15-Mar-2009 at 12:15
Мапава ја имав во мала резолуција, се утепав барајќи ја по нет во ваква поголема  Cheers


Само како да недостасуваат некои мали сегменти од мрежата. Од станицата Илинден и од станицата Лисиче се разбира дека може директно да се оди кон станицата Драчево (и обратно)



Патем, што би требало да значи „Локо-Маџари“?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #295 Posted: 15-Mar-2009 at 11:52
План на решение на скопски железнички јазол од 1971 година

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #296 Posted: 15-Mar-2009 at 11:45
На делницата Скопје север - Горче Петров V max за товарни 80 км/ч а патнички 100 км/ч
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #297 Posted: 14-Mar-2009 at 23:54
Колку што сум запознаен брзината на оваа делница е од 60 до 80 километри на час. А доста е користена оваа траса, иако изгледа запустено. Сите теретни и патнички возови кон Косово и Кичево поминуваат по оваа пруга, а тоа се голем број на возови дневно!
1968 година на револуција... и последна реконструкција на нашите пругиBow!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #298 Posted: 14-Mar-2009 at 21:31
Нарочно за венвите од тркалата, а бидејќи брзините не се големи за безбедноста не би имало некој проблем. 
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #299 Posted: 14-Mar-2009 at 21:25
Претпоставувам ова не е воопшто добро ниту за тркалата на локомотивите и вагоните, ниту пошироко земено, вклучувајќи ги и перформансите и безбедноста...
Question
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #300 Posted: 14-Mar-2009 at 21:10
Ова ќе ти даде одговор, клинот на прагот има утиснато 68, тоа знач прагот е од 1968 година а и шината е сигурно која година горе доле.


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1314151617 33>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.258 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.