build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 148149150151152 159>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
evolutionary View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 198
  Quote evolutionary Quote  Post ReplyReply #2981 Posted: 10-Oct-2008 at 13:38
Cloverstack: Од една страна не гледам зошто цената на ваква варијанта би била таква за да можеме да се надеваме на поскора изградба. Тука веројатно би требало еден подолг тунел, а од тунелот да се излегува директно на една многу поскапа клучка од сега планираната.

Evolutionary: Nema potreba od tunel.

Cloverstack: Во најголем дел ќе го „дуплира“ моменталниот сегмент од Бул. Словенија, со тоа што ќе биде малку пократка варијанта. Но сообраќајните проблеми не ги решава и пак ќе недостасува втора врска директно спрема центар, а притисокот врз Цветан Димов само минимално ќе опадне и тоа за сметка на оптоварување на други места.

Evolutionary: na Slovenija ke se gradi klucka i samiot bulevar treba da prodolzi preku Zlokukani nakaj Gjorce Petrov, a Cair ke ostane odalecen od Karpos 2,3,4, Taftalidze 1,2, Kozle, Trnodol... Nemam nisto protiv tunelot pod Kale, se soglasuvam so tebe deka e dalecna zelba, no ova resenie podobro bi go povrzalo Cair so gorenavedenive naselbi odosto tunelot. Se soglasuvam deka pritisokot na Cvetan Dimov ke opadne minimalno no drugi mesta nema da bidat optovareni, osobeno otkako zaobikolnicata ke proraboti.






Edited by evolutionary - 10-Oct-2008 at 15:28
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2982 Posted: 10-Oct-2008 at 02:11


Од една страна не гледам зошто цената на ваква варијанта би била таква за да можеме да се надеваме на поскора изградба. Тука веројатно би требало еден подолг тунел, а од тунелот да се излегува директно на една многу поскапа клучка од сега планираната.

Од друга страна не гледам дека обезбедува некакви поволности. Во најголем дел ќе го „дуплира“ моменталниот сегмент од Бул. Словенија, со тоа што ќе биде малку пократка варијанта. Но сообраќајните проблеми не ги решава и пак ќе недостасува втора врска директно спрема центар, а притисокот врз Цветан Димов само минимално ќе опадне и тоа за сметка на оптоварување на други места.

Останува и фактот дека се коси со ГУП-от и дека би била упад во еден веќе добро обмислен и избалансиран систем.

Мислам дека поврзување на Македонски-Косовска Бригада со Климент Охридски преку тунелот под кале (како што е и планирано со ГУП-от) е оптимално решение.
Back to Top
evolutionary View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 198
  Quote evolutionary Quote  Post ReplyReply #2983 Posted: 10-Oct-2008 at 01:06


Iako ne sum siguren deka trasava ponegde ne pominuva nis kasarnata.
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2984 Posted: 09-Oct-2008 at 21:36
Па сними еден google earth screenshot и после нацртај во било кој програм, макар и во paint и резултатот постирај го како што се постира и обична слика
Back to Top
evolutionary View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 198
  Quote evolutionary Quote  Post ReplyReply #2985 Posted: 09-Oct-2008 at 13:51
Izvini: malku sum neupaten vo vrska so crtanje. Ako negde na forumot ima upatstvo te molam da me nasocis ili da mi objasnis nakratko.
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2986 Posted: 09-Oct-2008 at 13:03


Ај нацртај точно како тоа го замислуваш. Вака џабе да збориме - за такви работи мора да се збори прецизно.
Мада во секој случај не би била во согласност со ГУП-от...
Back to Top
evolutionary View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 198
  Quote evolutionary Quote  Post ReplyReply #2987 Posted: 09-Oct-2008 at 10:33
(Во продолжение на дискусијата започната во нишката за ЛРТ/Трамвај)

Originally posted by Cloverstack

Некакво продолжување на 2ра Македонска Бригада до Никола Карев според мене би била само лоша импровизација која оди во спротивност со ГУП-от, а е лоша и сама по себе.


Ne znam zosto bi bila losa improvizacija dokolku se napravi klucka.





Edited by Cloverstack - 10-Oct-2008 at 03:17
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2988 Posted: 04-Oct-2008 at 00:58
Мене целата таа рекапитулација само ми потврдува колку импровизаторски се работи... Без вистински издржан долгорочен план, ќе се направат големи штети на долг период.

Највеќе ме плаши како ќе заврши измената на ГУП-от. Се разбира тука на прво место е да не направат некаква глупост со „преместување“ на булевар Крушевска Република, но има и многу други глупости кои можат да не снајдат.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2989 Posted: 04-Oct-2008 at 00:50
Прв пат да прочитам било каква најава за поврзување на Аеродром и Кисела Вода! Cheers
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2990 Posted: 04-Oct-2008 at 00:41

стратегиЈа за растоварување на шпицот во центарот на градот

Пошироки сообраќајници решение за метежот

До март главниот град ќе стане градилиште, во кое ќе се гради трамвајска траса, ќе се довршува клучката, ќе се пробиваат нови и ќе се прошируваат постојните булевари


Зголемениот број автомобили, несоодветниот јавен превоз и недостатокот од сообраќајна култура ја отежнуваат состојбата

Скопјани секој работен ден буквално бијат битка навреме да стасаат на работа. Ако до пред неколку години сообраќајниот шпиц беше наутро и попладне, сега го има буквално во текот на целиот ден. Недостигот од сообраќајна култура, но и недоволниот капацитет на сообраќајниците за се' поголемиот број возила се причините за метежот што се создава.

- Зголемен е бројот на возилата низ скопските сообраќајници, особено во центарот. Доволно е еден неискусен возач да направи еден кикс, да дојде до незгода за да се создаде колона и да се сопре сообраќајот за цел час - вели Сашо Рајчановски, сопственик на такси-компанијата „Коммак-комерц“ и претседател на Групацијата на автотакси-превоз при Стопанската комора на Република Македонија. За Рајчановски, решението е да се затвори Големиот ринг за сообраќај, како и во сите поголеми светски метрополи. Тој смета дека во тоа подрачје треба да биде дозволено само присуството на специјални возила, такси-служби и автобусите на јавниот градски превоз.

- Проблемите се детерминирани од несразмерниот урбанистички развој и изградба на соодветна сообраќајна мрежа која ќе ја следи зголемената фреквенција на учесници во сообраќајот. Зголемениот број автомобили, несоодветниот јавен превоз, немањето алтернатива, како и недостатокот од сообраќајна култура кај сите субјекти се дополнителни фактори што ја отежнуваат состојбата - сметаат градските власти.

Во изминатите три години Градот системски пристапи кон решавање на овие проблеми. Изграден е булеварот Словенија, прв новоизграден во Скопје по дваесетина години. Во минатата година почна изградбата и на клучката кај хотелот „Континентал“, прва по 25-годишна пауза. Изградбата е во завршна фаза и се очекува до крајот на оваа година да биде пуштена во сообраќај. Градот во клучката инвестираше 2,7 милиони евра. Се изведуваат кружниот тек и проширувањето на улицата Беласица. Пред нејзиното пуштање во употреба ќе биде поставена и сообраќајната сигнализација. Секторот за сообраќај , пред пуштањето во употреба на клучката, со помош на медиумите ќе изврши едукација на учесниците во сообраќајот како ќе се користи сообраќајниот режим.

- Клучката значително ќе го растовари сообраќајот на излезот и на влезот во Скопје, како и низ централниот дел, кон Бит-пазар, Чаир и најтесното централно градско јадро - истакнуваат градските власти.

Градот проширува повеќе сообраќајници. Во моментов се работи на булеварот Гоце Делчев, а се очекува и почеток на изградбата на клучката „Детелинка“, на постојниот натпатник на Бит-пазар. Ќе се пробиваат помали булевари, како што се Македонски војски и Србија. Тоа треба да биде само прва фаза во изградба на големите булевари кои ќе го растоварат сообраќајот во делот на излезот кон Тетово. Ќе се поврзуваат Аеродром и Кисела Вода. Наскоро ќе се проширува крстосницата кај Тутунскиот комбинат. Споменатите проекти треба да завршат до март в година.

Скопје во својата стратегија за подобрување на сообраќајот, ја предвиде и сигнализацијата, одбројувачите, новите лантерни и сообраќајни знаци, жолти ленти за автобуси и слично, воведување алтернативен превоз - трамвај и подобрување на организациските, материјалните и на финансиските перформанси на ЈСП. Сообраќајните решенија, покрај законската обврска за измена на ГУП-от, беа една од основните идеи-водилки за изработка на нов Генерален урбанистички план.

ИНФО - Сообраќајна некултура

Според МВР, од 310.000 регистрирани возила во целата земја, една третина се од Скопје. Во просек од 25 до 30 незгоди се случуваат секој ден.

Од 1 до 8 септември биле утврдени 233 прекршоци поради истечени возачки дозволи, 212 поради нерегистрирано возило, 79 поради технички неисправно возило и 4 поради несоодветни регистраски таблички. На 10 септември биле утврдени 135 непрописни престигнувања, од кои најголем број биле во Скопје 28, во Велес - 15, Битола - 12 итн.

http://dnevnik.com.mk/?ItemID=C5E5133F96C67F469A22504948BCE85A

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2991 Posted: 04-Oct-2008 at 00:38
Истовремено, спроти раскрсницата, триаголникот со мали дуќанчиња
Оваа реченица ми направи збрка, пошто укажува на тоа дека се работи за нешто одма таму кај вкрстувањето на улиците Пролет и Трета македонска бригада.


Инаку ако најавуваат нешто во стил на тоа што црташе ЛСЛ, ја би ги обесил стварно  Bash







Edited by Cloverstack - 04-Oct-2008 at 00:54
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2992 Posted: 04-Oct-2008 at 00:37
Јас како што памтам Џорџе кај Јанко у емисија пред година дена збореше за рушење на комплексот со продавници кај што е Ив* и тука изградба на кружен тек (круг). Еве сега истиот кружен тек кој го нацртав поназад се импровизира со триаголник. Инаку за раскрницата кај полицијата само ќе се додаваат ленти дополнителни (убаво си пишува во текстот). Тука нема дилема. Единствена мука што ме јаде е триаголнестиот ток, којшто дополнително ќе внесе заебанција во сообраќајот на скопје пошто еве јас сум од кислеа вода и знам која гужва е сабајле кај тутунски, и која гужва е попладне кај Ив, и многу добро знам која мука ја имам со приклужување од јужен кон кисела вода. Ваков кружен ток може само да ја влоши ситуацијата и ништо повеќе.

*Ив е токму ќошот од триаголникот кој го дискутираме. Оној ќош што гледа одма према рампата (да не заборавиме рампава треба да биде некаков споменик Crazy)
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #2993 Posted: 03-Oct-2008 at 18:50


Абе се зезам види колку објаснил LOL

Ив мислам дека е кај рампа


Edited by pbanks - 03-Oct-2008 at 18:50
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2994 Posted: 03-Oct-2008 at 18:45


Далеку од тоа, има места каде што кружни текови се и добри решенија, но ретко... Секако не како што градските власти форсираа на секој чекор проблемите да ги „решаваат“ со кружни текови Roll%20eyes

Всушност во текстот и не гледам вистински кружен тек, туку импровизација со тој триаголникот кај полициската станица и Корчагин. Затоа и прашував каде е тоа „Ив“, за да ги расчистиме дилемите.


Edited by Cloverstack - 03-Oct-2008 at 18:47
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #2995 Posted: 03-Oct-2008 at 18:39


Јас мислам дека ти веќе само на спомнување на 'кружен тек' добиваш тахикардија


Edited by pbanks - 03-Oct-2008 at 18:39
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2996 Posted: 03-Oct-2008 at 18:19
Чекајте сега... Каде е тоа Ив?

ЛСЛ, да не си ги побркал крстосниците?

Колку што можам да сватам од текстот, се работи за онаа крстосница кај полициската станица и тие гостилниците. Од она што читам (барем колку што можам да сватам) се ми изгледа ок (освен импровизацијата со триаголникот која и не е толку страшна како привремено решение кое ништо не ремети). Така да нема да ме стрефи срце ако добро сум го прочитал текстов Laugh


Edited by Cloverstack - 03-Oct-2008 at 18:20
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #2997 Posted: 03-Oct-2008 at 17:25
Можеби токму овој раскрсница ја сметаат за алтернатива на булеварот кај Народна банка со градењето на трамвајот. Се сложувам дека овој дел е слепо црево, но и јас не се сложувам со кружен тек на малата улица кај Ив.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #2998 Posted: 02-Oct-2008 at 23:09
. У право е Кловер што ќе се нервира, и ја се нервирам. Како може тоа тесно уличе од јужен према кисела вода да служи за кружен ток. Тамо има нон-стоп паркирано камиони и што све не, па ќе крахне сообраќајот одма. И не е само тоа проблемот, како може да се изводи тука кружен ток?! Епа све е катастрофа, дај више нека дојдат избори у курац, ама што па пак исти ташаци ќе се појават. Мене стварно не ми е јасно, зашто мора да се отстапува од ГУП и ДУП кога веќе однапред е планирано што и како треба. Што кур сега Џорџе и Трифка изводат нешто?!

Edited by lslcrew - 02-Oct-2008 at 23:14
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #2999 Posted: 02-Oct-2008 at 23:05
Кловер ќе го стрефи срце Laugh
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #3000 Posted: 02-Oct-2008 at 23:02

На раскрсницата кај Тутунски комбинат ќе има кружен тек

Градските власти моментно не прецизираат датум кога ќе започне изградбата

Раскрсницата на улиците „Пролет“ и „Трета македонска бригада“, кај Тутунскиот комбинат, ќе се прошири за уште една лента во сите правци, заради обезбедување полесен проток на возила, планираат градските власти. Една лента за вртење десно ќе се додаде покрај основното училиште, која ќе продолжи по улицата „Пролет“ до спојувањето со булеварот „Кузман Јосифовски- Питу“. Проширување ќе има и во спротивниот правец кон Аеродром. На тој начин, практично, ќе се изедначат сите правци кои сега ќе имаат по две ленти, со што ќе се намали застојот во движењето на оваа раскрсница, сметаат во Градот.

Истовремено, спроти раскрсницата, триаголникот со мали дуќанчиња каде што се наоѓа и ресторанот „Ив“, во иднина ќе има улога на своевиден кружен тек. Имено, движењето на возилата ќе биде регулирано на тој начин да нема пресечување на правците на движење на автомобилите, како што е случајот во моментов. Според планот на градските власти, движењето лево ќе се избегнува, а возилата ќе се движат десно околу триаголникот.

Во моментов, соопштуваат во Градот, се подготвува сообраќајното решение за привремено пренасочување на сообраќајот додека траат градежните работи, а се очекува и одобрението за реконструкција. Иако беше најавено дека проектот ќе почне во јуни, а ќе заврши на 1 август, градските власти во моментов не прецизираат датум кога ќе започне изградбата. Реализацијата на проектот ќе го чини Градот Скопје 11 милиони денари, а ќе ја изведе „Маврово - Ингра“. (С.Н.)

http://utrinski.com.mk/?ItemID=FDFC904F956E1D4C885A9910ABAD7E6D

Во некои страни поназад имам направено некоја скица како би треба да изгледа кружниот тек кој се збореше оддамна, ама изгледа нема да се работи по тој.

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 148149150151152 159>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.746 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.