![]() |
![]() |
![]() |
Скопски сообраќај (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 153154155156157 159> |
Author | |
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
![]() Сликано е од неперена кола, ама се гледа! ![]() |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Ама чекај тоа е тунел на автопат или градски тунел?
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Во Грција има еден тунел сличен, го градеа за олимпијадата. Проаѓа под Катерини. Може да е некаде по должина колку неколку овакви. Стварно е мерак ипол. Ако најдам фото по дома ке пратам.
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Линеа, еве ти тунели со клучки
![]() Првиот клип е од Мадрид. Вториот е од Стокхолм и има интересна дополнителна содржина... И после Швеѓаните биле културни луѓе што почитувале закон и ред... ![]() |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Е тоа господ знае... Да почнеше да се гради утре и се да течеше како што треба и да имаше пари на претек да се дадат за брза изградба, веројатно би можело да биде готово за пола година... Ама чекај бе човек, ние уште чекаме студиите да почнат да се прават... Ај еве од рукав, ко за македонски прилики веројатно би требало да бидеме среќни со изградба од ~ две години... Само дај боже да стигнеме до стадиум на изградба во некое догледно време...
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Кловер ја имам слабо "чувство за осет" кога се работи за време. Колку би требало одприлика за реализација на овој проект. И кога би се завршил ако се почне утре. А пошто нема да се почне утре, кога мислиш дека би се сечела лента на тунелов. Нормално со моторџии и ролеријада!
![]() |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Па зависи точно од каде ќе понираат тунелите и од некои други ситници, ама во суштина тоа не прави толкава разлика. Ова е неопходен стратешки проект за градот и дали ќе кошта 25 или 35 милиони евра не треба да ја поткопува нашата решеност да го изградиме.
Ајде да почекаме што ќе кажат овие студии и проекти што ќе се изработат, па да дискутираме подетално. Вака имаме премногу непознати во равенкава. |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Абе кај обиколницата имаше проблеми со екпропријација (не дека сега ги нема...). Затоа отидоа тамо плус пари. Овде нема екпропријација. Мене ме зачуди 220 милиони, зашто да ги имавме ние тие пари за инфраструктура, до сега коридорите готови ќе беа. Не ми се верува мене да е толку, затоа прашувам. Ова 30 разумно ми изгледа, иако е малце повеќе. А трасата мислам дека нема 2 км. Може да е 1,5 комплет. Уствари па ај ако можеш измери на гугл, мене не ми работи гуглот.
Edited by lslcrew - 22-Apr-2008 at 01:24 |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Дефинитивно цена надвор од памет (ако збориме само за подземните коридори под плоштад). Па колку е вкупната должина побогу, 2km? Не знам, кажи кај си наишол на ваков податок?
Вакви работи под земја е многу тешко да се предвидат, ама јас памтам податок од 30 милиони евра и тој како за првичн проценка ми изгледа сосема веродостојно, колку што можев да компарирам со други слични проекти. Инаку за обиколницата знаеш дека има голема шареноликост на податоците (80-120-135 милиони). Моја претпоставка е дека 80 можеби се однесува само на градежните работи. |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Горе-доле се слагаме!
![]() |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Да за ова си во право. Во суштина ти беше повеќе во право, мислам јас повеќе ја преценив цената на таква клучка отколку што ти ја потцени. ![]() Ама останува она што го кажав со бројот на лентите. Имајќи го тоа во предвид, работава многу превагнува накај крстосница ![]() |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Де бе кловер! Не се убедуваме него само разгледуваме решенија. Инаку за инклинацијата се слагам дека не треба да биде како влез за во гаража. Ама ја колку што знам, раскрсницата не доаѓа под плоштад, него некаде тамо под тие уличките кај пошта.
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Е сега тука се наметнува и друго прашање (доколку биде клучка).
Испаѓа дека накај Партизанска треба да биде поширок коридорот. Кај самава клучка 2х4, а понатака логично би било 2х3. Континуиран сообраќај кој би се влевал со 2х2 и од Аеродром и од Кисела Вода, наметнува таква потреба. Ама од Партизанска не можеш да спуштиш повеќе од 4 ленти (2х2)... Со крстосница би било многу поедноставно во овој поглед - на сите три страни 2х2, и без проблеми каде што тунелот ќе понира од Партизанска. Edited by Cloverstack - 22-Apr-2008 at 01:07 |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() Епа сега да се раскопува плоштадот ли? На тоа требаше да мисли Пенов, кога сето ова плус огромен паркинг под плоштад можеше да се изведе многу поефтино. Али типот си имаше предизборна агенда, а да се зафати со поголеми проекти не беше кадарен... Него не ги потценувај инклинациите. Прво 4m не е доволна висина. Мораш да рачунаш на повеќе од 5m со оглед на тоа што голем дел од просторот ќе биде пополнет со самата конструкција, а не само оние стандардни 4m максимална дозволена висина за возила. Ако на ова ставиш некоја пристојна инклинација (каква што би посакувале), ќе добиеш прилично голема должина. Ама главната поента е дека се работи за сосема друг тунел и комплицирање на работата од градежен аспект. А тоа комплицирање под земја кошта многу повеќе него на површина. Ама во секој случај реков дека посакувам клучка, не знам што си толку упорен да ме убедиш во истото ![]() |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Ѕирни во ГУП-от, тамо се познава дека нема маркица, за просторот кој го нацртав горе. Така да би можело и скроз да се отвори па да се работи и ско ранови, и покрај тоа што нема потреба од тоа. Со огледн на тоа што овој дел би требало да биде спуштен некои си 4-5м од останатиот, мислам дека не би требало да има поголеми поблеми околу запазување на инклинациите. можеби маку со радиусите би можело, ама мислам дека и тука нема да се јави проблем поради тоа што се работи за многу блага кривини. Сепак овдека е Y, а не класично Т, па да треба огромен простор.
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Да, во право си, нема потреба од комплетна клучка, затоа што нема потреба тука да се поврзуваат Аеродром и Кисела Вода. Доволна е само една „рампа“. Но кога ќе земеш во предвид дека треба да се внимава на радиуси и инклинации, таа рампа нема да биде воопшто мала и кратка, плус ќе треба да се оди подлабоко. Абе дај боже нека се изгради ова, па дури и крстосница не би ми пречела... Ама дефинитивно би навивал за клучка! Само нека тргне работава...
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
![]() Еве на што мислев. Зарем ова би коштало многу повеќе?! |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() Дека е скапо, скапо е... Ама технички воопшто не е научна фантастика. Едноставно копаш тунели. |
|
![]() |
|
La Linea ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
![]() ![]() |
Каква врска има метрото? Тоа се само тунели, тука нема ништо слично на клучки. За клучка е многу различно. Подземна клучка e научна фантастика, ние немаме пари за такво нешто, а сигурен сум дека има подобри решенија.
|
|
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Клучка под земја секако дека може, има такви мал милион низ светот. Ама мислам дека лсл забегува (и тоа многу) кога вика дека тоа би можело да се направи за ефтини пари
![]() Инаку од ДУП-от изгледа дека и оската и кракот треба да бидат 2х2. Во ДУП-от ме буни што не е предвиден простор за шини и станици за трамвајот. Најлогично би било сето тоа да оди во ист тунел. |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 153154155156157 159> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |