build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 154155156157158 159>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #3101 Posted: 22-Apr-2008 at 00:20
Еееее, како не требале кранови?! Абе како ги градат низ свет сите оние метро (lines-junction) станици. Може и под земја да се сработи, само колку ќе кошта. Ја мислам дека нема нешто многу повеќе да фати. Или па може понатаму кога ќе се има повеќе пари, тогаш да се размислува за вакво решение.
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #3102 Posted: 22-Apr-2008 at 00:14
@lslcrew Хаха - не ја давам за жива глава. 18 години

Постои ли такво нешто како подземна клучка? Знаете ли колкава дупка треба да се ископа за да се изгради такво нешто, да не збориме за компликациите понатаму. За клучка требаат кранови, не може под земја. Иначе ќе се прекопува плоштадот. Семафори е најдобро решение според мене.
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #3103 Posted: 22-Apr-2008 at 00:10
@La Linea  DA!

p.s. Abe taa renaultkata sho godina ti e, dobro se drzi. Da ne ja prodavash?!


Edited by lslcrew - 22-Apr-2008 at 00:11
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #3104 Posted: 22-Apr-2008 at 00:09
Дали зборите за градење клучка под земја или лошо сум разбрал?! 
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #3105 Posted: 22-Apr-2008 at 00:06
Абе и мене ми текна на клучка којашто реално не би чинело многу. Ај ќе остајме на времето и можностите, па ќе видиме што ќе излезе! Инаку клучка не би чинела како што мислаиш дупло. За ефтина пара би се извело супер решение!

п.с. Со колку ленти се планирани сообраќајниците?!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #3106 Posted: 22-Apr-2008 at 00:02
Па најверојатно би било крстосница, ама со семафори... Клучка би било идеално, ама некако не се надевам многу на тоа... Навистина би ја отерало цената можеби х2

Edited by Cloverstack - 22-Apr-2008 at 00:03
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #3107 Posted: 21-Apr-2008 at 23:53
Добро кловер, се слагам дека со реализација на главната оска ќе се намали гужвата на рекорд. Ама мене не ми е јасно како би го извеле доле спојот. Ваљда нема да биде како што сега е раскрсницата пред католичка!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #3108 Posted: 21-Apr-2008 at 20:05
Епа така, едноставно не можеш да ги споредуваш по ниво на ургентност. Тој крак едноставно не е ургентен, затоа што главната оска Аеродром-Карпош ионака ќе биде многу позначајна од сообраќаен аспект, а уште поважно, таа е неопходна за реализација на трамвајот. Плус тоа, гужвата кај рекорд значително би се намалила со реализација на главната оска, дури и без реализација на кракот.

Мене ако ме прашаш најдобро е да се прават во пакет, зашто ионака кракот е многу пократок, поедноставен и поефтин за изведба, а кога би се граделе одделно, тоа би создало други компликации. Ама поентата ми беше дека без кракот ќе функционираме сосема задоволително, додека без главната оска е загрозен правилниот развој на градот. На крајот на краиштата реков дека којзнае што подразбираат под сообраќајницата под плоштад... Можеби така го ословуваат целиот „пакет“ - и главната оска и кракот.

Edited by Cloverstack - 21-Apr-2008 at 20:06
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #3109 Posted: 21-Apr-2008 at 17:55
Како не е ургентна?!!! Цела гужва од рекорд ќе ја снема. Само незнам какво ќе биде доле поврзувањето.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #3110 Posted: 21-Apr-2008 at 11:02
Епа добро де, таа под плоштад се спојува во една, па ваљда така си ја рачунаат LOL

Ама шала на страна, од тие под плоштад е ургентна таа на потегот Партизанска - Народна Банка (ради трамвајската траса... ваљда конечно увиделе дека не бива без тој тунел да се прави трамвајот, па можеби од тука потекнува оваа иницијатива). Другата, што се влева од кај собранието, не е воопшто ургентна.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #3111 Posted: 21-Apr-2008 at 09:39
Ако како така викаат две сообраќајници под земја кога се три. Една е инлинденска, а под плоштад има две.
Back to Top
blejdsk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 320
  Quote blejdsk Quote  Post ReplyReply #3112 Posted: 21-Apr-2008 at 00:31
Koa ke ima kazat kolku ke kosta,,,ke im se stemni i ke recat vo slednite 2-3 svetlosni godini ,,,ke pocneme da gi praime ,,,))



Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #3113 Posted: 21-Apr-2008 at 00:23


Одлична вест!

Ова одамна го чекаме... Барем да се почне посериозно да се размислува на оваа тема и барем да имаме попрецизна проекција за цената.

Само да не остане на зборови...
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #3114 Posted: 20-Apr-2008 at 23:39
Што е сега ова?! Илинденска под земја? Па нели ќе ја прошируваа?
А уште подобро- сериозно размислуваат да ја спуштат партизанска под плоштад. Ама сепак се работи само за проект - ќе покаже дека чини премногу, и се благодарение на Тифани.

Странски фирми ќе ги проектираат двете подземни сообраќајници во Скопје

Под земја треба да се спуштат дел од „Партизанска“ и „Илинденска“, од Владата до фонтаната „Лотос“

Градот Скопје ќе ангажира фирми од странство за да направат проекти за двете подземни сообраќајници што се предвидени со Генералниот урбанистички план. Се работи за продолжување на булеварот „Партизански одреди“, под објектот „Тифани“ и под плоштадот „Македонија“, во должина од 1,5 километар, кој ќе завршува кај Народната банка и делот „Илинденска“, од Владата до фонтаната „Лотос“ во должина од 700 метри.

Градските власти веќе контактирале со проектанти од Србија, Хрватска и Австрија, а деновиве ќе се обратат и до една јапонска фирма, која во моментот гради метро во Софија. Домашните фирми, велат во Градот, не се нафаќаат да проектираат подземна сообраќајница, бидејќи немаат искуство, со оглед на тоа дека кај нас нема ниту една ваква улица направена во урбани услови. Оттаму нагласуваат дека при вакви проекти се случува изработката на проектот да чини колку и изведбата, бидејќи треба да се работи долго и прецизно.

„Се обративме до неколку фирми во регионот, од кои се' уште очекуваме повратен одговор. Проектите ни се многу важни и мора да бидат добри за да ни ја олеснат изведбата во иднина. Од нив, практично, треба да дознаеме колку би го чинело Градот изградба на овие сообраќајници, кои одамна се предвидени во ГУП, а во последно време претставуваат и реална потреба“, вели Аљоша Шопар, раководител на Секторот за урбанизам, нагласувајќи дека покрај проектот, од странските фирми се очекува да кажат и дали би биле подготвени и да ги реализираат. (С.Н.)



Edited by La Linea - 20-Apr-2008 at 23:41
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #3115 Posted: 13-Mar-2008 at 18:02
Ја би рекол дека е обратно - со ваков закон било кој градоачалник нема да постигне добри резултати. Ама добар закон сепак не значи дека автоматски добро ќе се управува... Еве го Трифке на пример мислам би бил промашај у секакви околности.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #3116 Posted: 13-Mar-2008 at 17:55
На Скопје најголема пречка му е законот. За законот имам дискутирано и несакам таа тема да ја отварам, многу се нервирам!! Да имавме саглам закон било кој градоначалник добро ќе раководеше со Скопје!!!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #3117 Posted: 13-Mar-2008 at 17:51
Ок, тоа си е твое мислење. Мене на пример ми е тешко да го игнорирам цел овој наплив на капитални зафати кои демек треба да се реализираат во последната година на Трифке, особено во споредба со тоа што го правеше во претодните три.

Ама главната поента дури и не е тоа дали се работи за предизборен маркетинг. Главната поента е што упорно се туркаат неквалитетни па дури и штетни проекти. Нешто навистина многу лошо функционира кај градските власти...

Wallbash
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #3118 Posted: 13-Mar-2008 at 17:46
Добро како и да е, јас не гледам кампања во најавата на проектите.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #3119 Posted: 13-Mar-2008 at 17:39


Средства во буџетот на град Скопје се слеваат од различни извори, не само тој минорниот процент што му следува на градот од даноците што ги собира УЈП.

Плус тоа да се има пари не значи и автоматска реализација на проектите. Колку само пати кај нас дури и тие скромни средства што сме ги одделувале за капитални проекти останувале неискористени, поради неспособност и неорганизираност за реализација на проектите.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #3120 Posted: 13-Mar-2008 at 17:30
Нема везе! Не е никава предизборна пропаганда! Вака идат работите: Тоа што е планирано е само проектиран буџет. Колку пари ќе се слеат во градот зависи колку ќе се слеат во УЈП од даноци. Градот го нема годишниот буџет топтан на први јануари. Како се слеваат даноци во ујп, така се пренасочуваат во градот, па од тамо на проекти. Ако се слеат сите пари, тогаш све ќе се изгради!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 154155156157158 159>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.617 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.