build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 155156157158159>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #3121 Posted: 13-Mar-2008 at 14:20


Се слагам но како што рече УрбанФрик во другана нишка, 90% од ова е предизборна пропаганда, да се надеваме само дека она 10% што ќе се реализира ќе бидат поубавите проекти од листава.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #3122 Posted: 13-Mar-2008 at 14:16


Станува епидемија да се мешаат термините клучка и крстосница... еве сега ова доаѓа дури директно од сајтот на градот. Не знам што е толку комплицирано... Тоа се прецизно дефинирани термини и нема простор за поетска слобода Roll%20eyes
Само со оглед на тоа колку им се добри сообраќајните решенија што ги туркаат, не зачудува ни нивното елементарно непознавање на термините од оваа област.

Ама вистински загрижувачко (ако се занемарат старите глупости за клучката континентал, клучката бит-пазар и разноразни жардињери), е ова ново непријатно изненадување - проширување на Теодосиј Гологанов. Контрапродуктивно фрлање на речиси 8 милиони евра Wallbash

Досега кукаа дека немаат пари, а еве сега буквално се расфрлаат со големи пари на лоши проекти. Со парите наменети за неколкуте лоши проекти, може да се изведе некоја навистина поголема инвестиција.

:(
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #3123 Posted: 13-Mar-2008 at 13:57
Еве малку подетална информација за тоа какви проекти не очекуваат (друг муабет е колку од нив ќе почнат а тек па колку ќе завршат). Ни боде очи дека во овој список не се наоѓа проектот на почеток на ЛРТ. Тоа е еден проект за кој сум спремен и да трпам раскопан град подолго време само да почне. Се плашам дека ако не се почне со реализација (макар тоа било само раскопување и поставување шини во должина од 100м) на најавената делинца Н. Лисиче - Транспортен центар ќе дојде до промена на локалната власт и ќе почнеме се од почеток. Консултанти, физибилити студија......................... Како што е редот кај нас нели.

ПРЕЗЕНТИРАН АКЦИОНИОТ ПЛАН ЗА КАПИТАЛНИ ИНВЕСТИЦИИ НА ГРАД СКОПЈЕ

На денешната прес -конференција, Секторот за планирање и уредување на просторот го презентираше големиот Акционен план за капитални инвестиции на Град Скопје, за 2008 и 2009 година.

Раководителот на Секторот, Аљоша Шопар, најнапред потсети на тековните капитални инвестиции, чија реализација е во тек, како што се: клучката кај хотелот Континентал, пробивањето на булевар Србија(прва фаза) и изградбата на булеварот Македонски војски.

Во втората група проекти се вбројуваат оние капитални инвестиции на Град Скопје за кои е изготвена проектна документација и во моментов се спроведуваат тендерски постапки за избор на најповолни изведувачи. Значи, подготвени за изведба се Детелинката кај Бит пазар, клучката кај Тутунски комбинат, проширувањето на булеварот Гоце Делчев (кај МТВ) и започнување на изградбата на булеварот Илинден (втора фаза).

Детелинката кај Бит пазар, претставува целосна реконструкција на мостот и негово сообраќајно уредување како клучка. Изведбата е предвидено да трае пет месеци и ќе чини 40 милиони денари.

Клучката кај Тутунски комбинат ќе опфати проширување на сообраќајниците од Поликлиниката кон Комбинатот и се очекува работите да се изведиваат четири месеци, а ќе чинат 11 милиони денари.

Проширувањето на булеварот Гоце Делчев ќе се реализира на потегот од МТВ кон Саемот и со него треба да се зголеми проточноста на сообраќајот во овој дел. Работите треба да се изведуваат до почетокот на септември и нивната вредност е 22 милиони денари.

Со проектот за булеварот Илинден, во оваа фаза, е предвидено да се направи булеварско решение од фонтаната Лотос до крстосницата кај Воената болница. Градот за реализација на оваа фаза од булеварот Илинден ќе издвои 160 милиони денари и изведбата треба да се реализира до крајот на оваа година.

Град Скопје е во фаза на проектирање сообраќајни решенија, чија реализација треба да се очекува кон крајот на оваа година и во текот на 2009 година. Се работи за уште поголеми инфраструктурни проекти, со кои значителни ќе се подобрат состојбите во сообраќајот.

Се изработуваат проекти за изградба на втората фаза од булеварот Србија (вредност 120 милиони денари), трета фаза од булеварот Илинден (вредност 900 милиони денари), проширувањето на Теодосиј Гологанов во булеварско решение (470 милиони денари) и проширувањето на улицата Првомајска (550 милиони денари).

Раководитеот на Секторот за планирање и уредување ги информираше присутните новинари дека е започната и реализацијата на проектот за уредување на средишните делови на булеварите. Покрај булеварот Александар Македонски, со проектот се опфатени булеварите Партизански Одреди (во должина од 2.600 метри), К.Ј.Питу (750 метри), Гоце Делчев (1.200 метри), Октомвриска револуција (1.200 метри), Кочо Рацин (720 метри) и Крсте Мисирков (1.600 метри). Изведбата на жардиниерите и хортикултурното уредување ќе се изведува во една или две фази на секој булевар одделно).

Покрај големите капитални инвестиции, јавноста е известена дека се работи и на проекти за санација на 12 моста на реката Вардар. Со проектот се опфатени сите елементи на мостовите, коловозите, тротоарите, оградите и осветлувањето. По завршувањето на проектот ќе започне санирањето на мостовите. Во моментов се менува оградата на надвозникот Дијамант. Покрај санацијата на мостовите, Секторот изработува проект за унификација на изгледот и функционалноста на пешачките мостови, кои наскоро ќе се инсталираат на повеќе магистрални улици кои се во надлежност на Градот.

Свој идеен излед добива и проектот за уредување на мајор коритото на реката Вардар, со кој ќе се заживеат две локации на левиот брег. Во оваа фаза се решава проблемот со пристапните површини кон делот на Кајак кану клубот и од Камениот мост кон МКЦ.

Секторот за планирање изработува и два проекти за градските културни установи. Со едниот проект ќе се реставрира фасадата на Пионерски дом Карпош и ќе се уреди дворот, додека другиот прект е за КИЦ, за уредување на салонот 19,19.

Зоолошката градина, како посебен проект, засега се реализира според динамичкиот план и се очекува добар дел од работите предвидени со проекторт за целосна реконструкција, да бидат изведени во текот на оваа година.



Извор: Град Скопје
Back to Top
ProMKD View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 244
  Quote ProMKD Quote  Post ReplyReply #3124 Posted: 12-Mar-2008 at 19:47
Да се надеваме, таму одамна уствари има потреба, во двата правци. Трката е така-така, сигурно ништо посебно ама врши работа, со оглед дека е единствената кружна трка во МКД на градски улици
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #3125 Posted: 12-Mar-2008 at 19:37
Originally posted by ProMKD

А ако рачунаат да прават трета лента на Гоце Делчев (МРТВ - Новиот Мост) дали мислат и да стават нов асфалт на постојните 2 (4) ленти? Таму плаче за ново.. уште малце и не ќе можат трките да се оддржуваат (мада и сега не е за трки..)


Па 100% ќе ставаат и нов асфалт, ама трките мене ми изгледаат прилично мизерни (ради обликот на „стазата“)
Back to Top
ProMKD View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 244
  Quote ProMKD Quote  Post ReplyReply #3126 Posted: 12-Mar-2008 at 19:31
А ако рачунаат да прават трета лента на Гоце Делчев (МРТВ - Новиот Мост) дали мислат и да стават нов асфалт на постојните 2 (4) ленти? Таму плаче за ново.. уште малце и не ќе можат трките да се оддржуваат (мада и сега не е за трки..)
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #3127 Posted: 12-Mar-2008 at 01:45

ГРАДОТ ГО ПРЕТСТАВИ АКЦИОНИОТ ПЛАН ЗА КАПИТАЛНИ ОБЈЕКТИ 2008/2009


Во Скопје стартува градежна офанзива


Проширување на клучката кај Тутунски комбинат, изградба на клучка Детелина на Бит Пазар, како и проширување на булеварот Гоце Делчев и Илинденска се четирите проекти, кои според градските власти се подготвени за изведба


Проширување на клучката кај Тутунски комбинат, изградба на клучка Детелина на Бит Пазар, како и проширување на булеварите Гоце Делчев и Илинденска, се четирите проекти, кои според градските власти, се подготвени за изведба. Според Аљоша Шопар, раководител на Секторот за планирање и уредување при Град Скопје, за овие објекти е веќе подготвена техничка документација, а во тек е и избор на изведувач.

- Вредноста на клучката Бит Пазар е 40 милиони денари и ова е проект кој е планирано да заврши до 1 септември годинава. Се работи за сообраќајно прекројување на клучката во вид на детелина без семафорско решение. Ново сообраќајно решение ќе има и кај Тутунски комбинат, а овој зафат кој треба да заврши до 1 август, ќе го чини Градот 11 милиони денари. Потоа, проширување на булеварот Гоце Делчев во делот од влезот во Универзитетот до Скопски саем, инвестиција која ќе чини 22 милиони денари и треба да заврши до септември. Најобемен проект е сепак, изградба на втората фаза од булеварот Илинденска, на потегот од фонтаната до крстосницата со улицата "8 септември", во должина од 2,2 километри, за која ќе потрошиме 160 милиони денари, а изградбата треба да заврши до декември годинава, објаснува Шопар.

Според надлежните, проширувањето на крстосницата кај Тутунски комбинат е од огромно значење за градот. Поентата е во тоа што со завршувањето на клучката кај Континентал, целиот сообраќај ќе се пренасочи на новиот мост кај Транспортен центар и од тука кон крстосницата кај Тутунски, каде е всушност тромеѓето меѓу општините Центар, К.Вода и Аеродром. Сообраќајното решение предвидува и проширување на улицата Трета македонска бригада на потегот од амбулантата, до сообраќајна полиција и оформување на 4 сообраќајни ленти од крстосницата пред сообраќајната полиција до крстосницата со Тутунски комбинат и тоа на делот кај училиштето и кај делот на Министерството за образование.

Втората фаза од булеварот Србија, трета фаза од булеварот Илинденска, со мост преку Вардар, како и проширување на Гологанов и Првомајска се проекти кои треба да се реализираат во наредната година.



http://vecer.com.mk/?ItemID=611F2BC4799FAE4DB2DD110A40EC21B6
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #3128 Posted: 10-Mar-2008 at 02:26
Абе јас не ни зборев за трафики...

Мада сега кога видов на GE, гледам дека имаше право - има простор према север да се рашири крстосницата и да се направи сообраќајно поефикасна без рушење. Само не знам какви се урбанистичките планови и дали нешто е планирано на тој простор.

Ама проблемите што ги спомна pbanks не се поврзани со таква интервенција и тие треба посебно да се решаваат.


Edited by Cloverstack - 10-Mar-2008 at 02:27
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #3129 Posted: 10-Mar-2008 at 02:20
Да ти кажам право сакам! Ама само трафики и друга буѓаваштина, а згради не. Куќи може ако не фати скапо.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #3130 Posted: 10-Mar-2008 at 02:12
Originally posted by lslcrew

Тука може за ефтина пара да се изведе некоја раскрсница како онаа пред влада.


Па у суштина таква и е, само модифицирана како што диктира околината. Е сега не гледам како би можело нешто суштински да се смени тука, освен ако не сакаш и овде да рушиш Big%20smile


Edited by Cloverstack - 10-Mar-2008 at 02:16
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #3131 Posted: 09-Mar-2008 at 21:44
Originally posted by La Linea


Па не значи тоа дека, ако се преместат трафиките и автобуската, дека всушност се дава простор на сообраќајната некултура да си го прави своето, не значи дека ние се приспособуваме на неа? Решение највероватно  би било, сообраќајната полиција и пајак службата да си ја вршат работата, се другото ќе си дојде само.


Па автобуската дефинитивно треба да се премести, тоа веќе не е прашање на сообраќајна култура, едноставно автобуси неможе да застануваат толку блиску до излезот. Во принцип трафиките идат со автобуска така да.

Во принцип инаку се слагам со тебе не смее да има компромиси со сообраќајната некултура, урбаното дивјаштво и сличните девијантни појави.
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #3132 Posted: 09-Mar-2008 at 21:37
Originally posted by pbanks

Сакам да ви ја посочам оваа црна точка на скопските сообраќајници што подолго време ми боде очи. Се работи за новата раскрсница кај Порта Влае што води продолжува кон студентскиот дом Гоце Делчев (ваљда беше Адолф Циборовски улицата).

Можеби решението и не е толко страшно но ако се стават и нашата возачка некултура и ажурноста на сообраќајната полиција во предвид имаме смртоносна комбинација.



Па не значи тоа дека, ако се преместат трафиките и автобуската, дека всушност се дава простор на сообраќајната некултура да си го прави своето, не значи дека ние се приспособуваме на неа? Решение највероватно  би било, сообраќајната полиција и пајак службата да си ја вршат работата, се другото ќе си дојде само.
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #3133 Posted: 09-Mar-2008 at 21:34
Тука може за ефтина пара да се изведе некоја раскрсница како онаа пред влада.
Back to Top
ProMKD View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 244
  Quote ProMKD Quote  Post ReplyReply #3134 Posted: 09-Mar-2008 at 21:26
Лоша раскрсница за тие што немаат трпение. А МНОГУ често ми се случувало да стигнам до оваа раскрсница (најчесто од партизанска спремна ѓорче) и семафорите да бидат исклучено, односно да трепкаат жолто цело време. И знаеме што станува тогаш: кој има муда да лета преку раскрсница иде... а кој вози мотор треба да пази дали камионот или автобусот ќе го изгази попрво.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #3135 Posted: 09-Mar-2008 at 21:05


Да, сообраќајното решение е сосема во ред, проблем се другите работи што ги спомнуваш.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #3136 Posted: 09-Mar-2008 at 20:40
Сакам да ви ја посочам оваа црна точка на скопските сообраќајници што подолго време ми боде очи. Се работи за новата раскрсница кај Порта Влае што води продолжува кон студентскиот дом Гоце Делчев (ваљда беше Адолф Циборовски улицата).

Можеби решението и не е толко страшно но ако се стават и нашата возачка некултура и ажурноста на сообраќајната полиција во предвид имаме смртоносна комбинација.



Прв момент е точка бр. 1. Тука има автобуска станица и трафики. Редовно лентата е блокирана или со луѓе што ги пуштаат магичните четири жмигавци и купуваат цигари или со автобуси а излезот кон Адолф Циборовски е само на неколку метри подолу. Колите кои идат од позади мора да ја заобиколуваат оваа ситуација и тоа најчесто со камиказа зафат да се вклучат во излезот (бр. 2), бидејќи толку место останува, колку да помине една кола. Тоа значи дека ако паркираните коли или автобусот тргне многу лесно може да настане сообраќајка и колата што се исклучува меѓу другото да се надене и во жардинеријата (бр. 3).
Жардинеријата на сликава од Гугл 'Рт е изгледа тазе направена но денеска е обрасната со зеленило. Колите што го користат излезот (бр. 2) како и колите кои се вклучувааат од спротивниот правец преку другиот излез (бр. 4) немаат никаква видливост, скоро се невидливи едни за други но редовно влегуваат со релативно голема брзина. Тука доаѓаме до втората црна точка. Во бр. 5 на самиот вклучување од излезот на Адолф Циборовски има редовно паркирани коли од околните згради кои пајак воопшто не ги есапи. Повторно редовно има камиказа зафат со кој колите кои доаѓаат од бр. 2 нагло се префрлаат во левата лента и тоа точно на позицијата каде се вклучуваат колите од бр. 4. Повторно да нагласам во голем број случаи возачите не се свесни за можната колизија бидејќи зеленилото е комплетно несоодветно и се нема никаква прегледност. Проблемите за кои зборувам во точките бр. 1 и бр. 5 се дури и евидентирани на Гугл 'Рт сликава од што не се чести.

Решението тука е јасно, дислокација на трафиките и автобуската станица како и серозно посветување на проблемот од пајак службата.

Cheers
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #3137 Posted: 15-Feb-2008 at 20:51
)))
чим нема ништо тогаш здравје, имаш право претерав во ова хахах сеа ми текна дека сум во скопје ,пред малки замислував дека сум во некоја по елитна метропола ,сеа ми текна дека од пред некое време немаат ни нацрт план на канализација , водовод а камоли за сообракајни знаци 

"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #3138 Posted: 15-Feb-2008 at 20:27


Леле човеку ти каде живееш? LOL

Па ние немаме пристап до многу поосновни мапи и податоци, а не пак до некое такво чудо. Не знам дали постои, ама ако постои дефинитивно не и е достапна на јавноста. Во секој случај, судејќи од нередот, произволноста и неспособноста во начинот на кој се поставуват сообраќајни знаци, се соневам дека има некој таков сериозен пристап. Од она што го гледам низ градов, знаци поставуваат тотални лаици, на најбезвезни начини. Да не зборам за содржината и стандардизацијата на тие знаци... Можеби треба да почнеме да ги фотографираме и бисерите од оваа област!
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #3139 Posted: 15-Feb-2008 at 20:15
Па нели има евиденција пример низ секоја улица колку сообракајни знаци се поставени ,мене ми треба мапа од градот скопје со сите сообракајни знаци низ сите улици ,мислам дека има таква мапа на град скопје само што не можам да го најдам :( 
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #3140 Posted: 15-Feb-2008 at 18:31


Не те разбирам на каква мапа мислиш. Можеш да објасниш подетално или да ставиш пример од некој друг град?
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 155156157158159>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.621 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.