build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен превоз во Скопје (линии и возен ред)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 141516
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #301 Posted: 20-Oct-2008 at 18:51
Здраво дечки, јас сум нов на форумов, живеам во Словенија ама многу ме интересира како напредува нашата државичка.
Темава за градскиот превоз ми е особено интересна, но неможам да се изначудам на некомпетентноста и несериозноста на одговорните лица.
Би сакал да укажам на целосната нефункционалност на целиот систем за градски транспорт во Скопје и ке направам споредба со 3 пати помалата Љубљана каде и студирам.

1. Распоредот на линии во Скопје е целосно застарен и не одговара на денешните потреби на патниците (подрачјето околу Стара Жел. Ст. кое интензивно се развива го опслужува само линијата 9 која вози кон Чаир. Каде се тука врските со Аеродром, Карпош или Автокоманда? Потоа големи и важни за градот улици како Илинденска, Рузвелтова, Даме Груев, Орце Николов, 8ми Септември и многу други се оставени без линии или со по една нередовна.) Огромен дел од линиите возат по главните патни артерии на градот притоа оставајки цели населби без соодветна поврзаност (ако учиш во гимн. Орце Николов и живееш во Центар како јас треба да пешачиш 10 мин од Партизанска до Илинденска).

2) Доста од линиите се дуплираат по својата траса а нема главни станици за трансфер на линиите. На пример во Љубљана постојат 2 т.н. трансферни каде што се вкрстуваат сите можни градски линии. Се разбира кај нас би биле потребни најмалку 5, но не постоечките кои ионака го оптоваруваат централното подрачје а не те оставаат блиску до голем дел од центарот.
Еве шема на градскиот превоз во Љубљана да се разјаснат работите
http://www.jh-lj.si/upload/lpp/MPP/shema_MPP.pdf

3) Треба да размислиме за воведуванје на т.н. Експресни линии. Да речеме Ѓорче Петров --- Ново Лисиче. На крајните станици на линијата би имало  P + R (Park and Ride) центри каде што луѓето кои доаѓаат од двата влеза на градот ги оставаат колите и се возат со градски транспорт. Линијата би застанувала само на главните 5-8 станици и би била исклучително примамлива (нпр тука со купување на карта за паркинг добиваш гратис повратна карта за градски автобус).

4) Воведување на повеќе зглобни автобуси во сообраќај (особено на тие линии каде што токот на патници е голем и оние кои сообраќаат по големите булевари како 15, 5, 50, 2 итн). Кратките автобуси би ги распоредил по линиите кои (би) сообраќаат по улиците и тесните делови на градот. Тука 90% од автобусите се зглобни и вршат одлична работа.

5) За тие двоспратни автобуси воопшто и не ми се зборува мислам дека на сите ни е јасно дека тоа е чиста глупост и ке му донесе само штета како на градот така и на ЈСП.

Толку за сега, кога ке ми каже некој како се постираат слики, ќе го надополнам мислењево со примери од тукашниот транспорт. Ме интересира што мислите за идеите кои ги дадов горе. Поздрав до сите...Smile

Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #302 Posted: 19-Oct-2008 at 21:26
веројатно го знаете но како и да мора да го пофалам:
http://www.jsp.com.mk/gradskil.php

интересно и корисно
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #303 Posted: 13-Oct-2008 at 16:05
мислам дека е потребно, бидејќи скопје е секогаш активно најмалку до 1:00, ако ништо друго барем преку викенди нека има ваков термин
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
evolutionary View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 198
  Quote evolutionary Quote  Post ReplyReply #304 Posted: 12-Oct-2008 at 23:07
Pred 5-6 godini Skopje imase nokni avtobusi na gradski prevoz megutoa deneska tie ne postojat. Ne znam koja bese pricinata JSP da gi ukine megutoa smetam deka deneska postoi potreba za niv no me interesira i vaseto mislenje dali se potrebni i dokolku e taka kako bi mozele da se vratat na skopskite ulici.
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #305 Posted: 20-Jun-2008 at 10:55
Кај им текнува на вакви оригинални решенија LOL

Убаво за трудот но има многу поедноставни, поефикасни и постандардни начини за презентација на линиите

http://www.jsp.com.mk/gradskil.php?idJazik=1
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #306 Posted: 18-Apr-2008 at 20:24
Во Солун нема единица (демек нешто прва линија да нема привилегирана), нема тринаесетка (демек малер), и некои други датуми од некои мрачни настани за нив. Значи некое суеверие.


Edited by гитардемон - 08-Mar-2010 at 21:20
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #307 Posted: 18-Apr-2008 at 16:52
Абе да ве прашам нешто! Ме интересира кој ги одредува трасите на градските линии и кој ги одредува броеви?! И зашто има броеви за којшто нема линни како 1,6 и други?! Ја се мислам дека линиите се одрдуваат според ГУП, зашто линијата 13 што иде од автокоманда до киселса вода, планирано е да иде по продолжетокот на бул србија којшто сега се прави. Мислам дека оние линии како 1 и 6 се испланирани ама ќе се возат кога ќе се изградат улиците за коишто се планирани! Ај ако знае некој точно како иде оваа работа нека објасни!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #308 Posted: 12-Nov-2007 at 18:59
http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=F7583218C3E9F2409EC0F7173779DCA7


Автобусот број „13“ од денеска ќе вози цел ден

Во шпицовите автобусите ќе сообраќаат на 25 минути, а во остатокот од денот на 40 минути


Линијата на бројот „13“ останува иста, од Кисела Вода до Железарница

Автобусот со број „13“, кој сообраќа од Кисела Вода до Железарница, од денеска ќе вози преку цел ден. По барањата на граѓаните, на дел од советниците во Градскиот совет, а најмногу на студентите, овој автобус кој досега сообраќаше само двапати во денот во иднина ќе ги опслужува граѓаните постојано. Во време на шпицовите, односно од 6 до 9 часот наутро и од 14 до 17 часот попладне, автобусите ќе сообраќаат во интервал од 25 минути, додека, пак, во остатокот на денот на 40 минути. Во Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“ информираат дека линијата останува иста, значи од почетната станица во Кисела Вода до населбата Железарница, со тоа што ќе бидат вклучени поголем број возила. Линијата со број „13“ се движи по улиците „Христо Татарчев“ и „Првомајска“, булеварите „Србија“ и „Александар Македонски“ и по улицата „Коце Металец“.

Од ЈСП се надеваат дека со оваа промена на редовноста на „13“-ката ќе им излезат во пресрет на граѓаните, а особено на студентите од населбите Кисела Вода и Јане Сандански низ кои поминува линијата и кои ќе го користат овој автобус да стигнат до Шумарскиот факултет, Факултетот за ветеринарна медицина и до Природно-математичкиот факултет. Автобусите шест дена седмично ќе сообраќаат преку цел ден, додека во неделите линијата ќе биде редуцирана. Според директорот на ЈСП Орце Георгиевски, засега не може да се претпостави дали линијата ќе биде рентабилна, но, сепак, се надева дека ќе ги задоволува потребите на жителите на неколку поголеми скопски населби. (В.Д.)




Edited by Cloverstack - 12-Nov-2007 at 19:00
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 141516

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.315 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.