build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Дизел локомотиви

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1415161718 23>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #301 Posted: 26-Dec-2010 at 22:47
Originally posted by BOJAN

661-146, 234 и 236 се феноменална комбинација за возовите кон Битола, во текот на вчерашниот ден, не само што не доцнеа возовите, туку под водство на овие Кенедиевки пристигнуваа предвремеBig%20smile.


661-146 беше на 4903...661-236 беше на Пелагонија 191 а 661-234 беше на 4905...
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #302 Posted: 26-Dec-2010 at 18:26
661-146, 234 и 236 се феноменална комбинација за возовите кон Битола, во текот на вчерашниот ден, не само што не доцнеа возовите, туку под водство на овие Кенедиевки пристигнуваа предвремеBig%20smile.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #303 Posted: 23-Nov-2010 at 12:31
Да, но за жал до мојата последна посета од пред некоја недела сеуште не беше поправена, иако во тој дел нема некои големи витални делови изгледа некоја „квака“ е во прашање !!!???

Edited by Vladimir P - 23-Nov-2010 at 12:32
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #304 Posted: 23-Nov-2010 at 10:54
@ polval и Bojan

Од пред месец и пол е тоа:
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=1018&PID=77657#77657
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #305 Posted: 23-Nov-2010 at 10:42
Според сликата нема големи оштетувања и сигурно може да се поправи. Се надевам дека нема повредени.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #306 Posted: 23-Nov-2010 at 10:34
Се надевам дека нема тешки повреди на персоналот од оваа сообраќајна несреќа.

Владимир, какви се првичните проценки за оштетувањата на маневарката, однадвор изгледа поприлично удрена, има голема штета или ќе може да се поправи?



Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #307 Posted: 23-Nov-2010 at 00:16
разочарување... 
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #308 Posted: 22-Nov-2010 at 22:52
Зоки ме потсети дека ова беше сударот во близина на Непроштено, Скопје - Кичево.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #309 Posted: 22-Nov-2010 at 22:15


Каде и како се случило ова?
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #310 Posted: 22-Nov-2010 at 22:03
Да го регистрираме и ова, последица од нашата возачка култура и поштување на сообракајните знаци.



И тоа малку што го имаме ни се уништува
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #311 Posted: 22-Nov-2010 at 18:22
Originally posted by BOJAN

Ги разгледувам архивите на поставените фотографии од дизел локомотиви по форумите и ме интересира во каква состојба се во моментов 661-144, 661-237, 661-241 и 661-404. Овие дизелки возеле до пред некоја година, но во моментов не можат да се сретнат на патнички и товарни возови.Дали има некаква информација кога би можеле дел од нив повторно да видиме по нашите пруги? Од Владимир има фотографии од поправка и модернизација на 661-404 и 661-241, ме интересира до каде е работата.


661-144 (во депо на поправка)
661-237 (во возна состојба исклучиво во Трубарево за маневра бидејќи има остри венци на тркалата и не смее да сообраќа на патнички возови со поголеми брзини)
661-241 ( во депо на поправка и модернизација)
661-404 (во депо на поправка и модернизација но нема да сообраќа на патнички возови)
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #312 Posted: 22-Nov-2010 at 11:25
Ги разгледувам архивите на поставените фотографии од дизел локомотиви по форумите и ме интересира во каква состојба се во моментов 661-144, 661-237, 661-241 и 661-404. Овие дизелки возеле до пред некоја година, но во моментов не можат да се сретнат на патнички и товарни возови.

Дали има некаква информација кога би можеле дел од нив повторно да видиме по нашите пруги? Од Владимир има фотографии од поправка и модернизација на 661-404 и 661-241, ме интересира до каде е работата.
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #313 Posted: 18-Nov-2010 at 23:01
Како што може да се види од графиконот 642 има доволно снага за да ги извлече возовите од 2-4 вагони, па и повеќе. Со обзир на тоа дека при модернизацијата не се променети влечните мотори и генераторот а вградените нови дизел мотори се со истата сила (825 КС) практично графиконот е исти и за модернизираните 642.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #314 Posted: 18-Nov-2010 at 13:18

Немаат парен генератор

Еден диаграм на оргиналната маневарка 642 која има сличен мотор на новите

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #315 Posted: 18-Nov-2010 at 12:19
А дали дизел маневарките 642 имаат парно-генератори за затоплување на вагоните?
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #316 Posted: 18-Nov-2010 at 11:45
4 патнички вагони отприлика прават 200 тона воз што не е преголем проблем дури и за 642. Колку за илустрација, максималното оптеретување на 661 е 2000 тона на рамно.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #317 Posted: 17-Nov-2010 at 12:35
Јас гласам за шпанците целосно да сообраќаат по кичевската пруга. Кенеди во текот на зимскиот период треба да сообраќа на релацијата кон Кичево поради греењето.

Дизел маневарките влечат 2 вагони до Кичево, но дали би се јавил проблем при влеча на 3 или 4 вагони колку што навистина се потребни за оваа релација?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #318 Posted: 17-Nov-2010 at 11:51
Еве слика од првото пробно возење и нејзиното оптоварување на едната дизелка МЖ 642-402 со два патничка вагона на релацијата Скопје - Кичево - Скопје.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #319 Posted: 17-Nov-2010 at 07:59
Originally posted by BullDoG

Znam deka e za manevri, no pred izvesno vreme repariranite manevarki odea za Kicevo ali poradi nedostih da snaga kako sto kaza Vladimir ne mozea da se drzat do vozniot red. 


642-400 е локомотива со 825 коња кои се доволни за лесни патнички возови, сигурно не е снагата во прашање за 2 вагона да ги извлече до Кичево. 
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #320 Posted: 16-Nov-2010 at 23:50
А бетонските прагови чекаат подобро време, или едноставно некој да ги собере и да ги продаде?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1415161718 23>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.552 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.