build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Моторни гарнитури

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1516171819 41>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Gox View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 08-Oct-2015
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 44
  Quote Gox Quote  Post ReplyReply #321 Posted: 01-Nov-2015 at 22:39
Originally posted by BOJAN

Драги мои,

за Куманово возот ќе постане реална можност за патување откога ќе се заврши пругата кон Бељаковце и ќе се електрифицира пругата од Лопате до новата железничка станица, или до стојалиште што би било кај спомен-костурницата. Од таму до центар на Куманово има 10 минути пеш. Сегашната железничка станица во Куманово е „богу иза трегера“, така што никој не ја користи. Реално, кога ќе се изгради новата пруга, тогаш би можело да има воз на 40 минути во rush hours, до 2 часа во претпладневните часови во периодот од 5 до 23 часот. Меѓу 23 и 05 часот би било добро да има еден ноќен воз.

Влечење на дизел и електро моторни гарнитури не знам колку е возможно. Всушност не ја гледам причината за тоа.

Според мене, во Македонија преседнувањето од еден во друг воз треба да стане правило.

Велес да добие железничко депо, со дизел моторни гарнитури, кои ќе сообраќаат кон Кочани и Битола. Возови од Скопје до Велес би сообраќале идентично како и до Куманово, на 45 минути во rush hours и на 2 саати во другите периоди од денот. Три-четири од овие возови кон Велес би продолжувале кон Гевгелија. Оние што патуваат кон Кочани и Битола, тие би преседнувале во Велес.

Јас сум скептик за воведување на линија Скопје-Тетово, бидејќи трасата е многу подолга од патната врска меѓу овие два града. Сметам дека кон Кичево треба да има барем четири пара возови дневно. Дури, сметам дека би било поисплатливо да има воз Кичево-Гостивар-Кичево неколку пати дневно отколку да има Скопје-Тетово-Скопје.

Исто така, сметам дека со Косово треба да потпишеме еден договор, со кој ќе се дозволи сообраќање на моторни гарнитури во двете земји од двете железнички управи. Едноставно, наутро наша гарнитура да сообраќа како експресен воз кон Приштина, додека попладне косовската гарнитура да се враќа како експрес кон Приштина. Врската меѓу овие два главни градови сите ја забораваат, иако се работи за голема фреквенција на луѓе на дневно ниво.


Cesto patuvam so voz.
Prugata do sega na koridor 8 odamna trebase da bidi zavrsena.
Sprema moe mislenje treba da se pusti vozot gorbacov da se obraka od Gevgelija do Beljakovce na koridorot 10.
A lugeto ne patuvaat tolku so voz zatoa sto gi ukinaja vozovite nema povraten voz kako sto imase nekogas.
Koga che si idam so vozvozot sto se obraka kon Kicevo ima pusteno samo 2 vagoni i ima mnogu malku patnici isto taka i so vozot kon Pristina e sekogas prazen i ima pusteno eden a mnogu retko dva vagoni i trgnuva so eden do dvajca patnici a nekogas i prazen, a dodeka vozovite koj se obrakaat kon drugite destinacii kako Skopje Tabanovce, kon Gevgelija, Kon Bitola, Veles, Kocani ima sekogas patnici
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #322 Posted: 01-Nov-2015 at 22:10
Драги мои,

за Куманово возот ќе постане реална можност за патување откога ќе се заврши пругата кон Бељаковце и ќе се електрифицира пругата од Лопате до новата железничка станица, или до стојалиште што би било кај спомен-костурницата. Од таму до центар на Куманово има 10 минути пеш. Сегашната железничка станица во Куманово е „богу иза трегера“, така што никој не ја користи. Реално, кога ќе се изгради новата пруга, тогаш би можело да има воз на 40 минути во rush hours, до 2 часа во претпладневните часови во периодот од 5 до 23 часот. Меѓу 23 и 05 часот би било добро да има еден ноќен воз.

Влечење на дизел и електро моторни гарнитури не знам колку е возможно. Всушност не ја гледам причината за тоа.

Според мене, во Македонија преседнувањето од еден во друг воз треба да стане правило.

Велес да добие железничко депо, со дизел моторни гарнитури, кои ќе сообраќаат кон Кочани и Битола. Возови од Скопје до Велес би сообраќале идентично како и до Куманово, на 45 минути во rush hours и на 2 саати во другите периоди од денот. Три-четири од овие возови кон Велес би продолжувале кон Гевгелија. Оние што патуваат кон Кочани и Битола, тие би преседнувале во Велес.

Јас сум скептик за воведување на линија Скопје-Тетово, бидејќи трасата е многу подолга од патната врска меѓу овие два града. Сметам дека кон Кичево треба да има барем четири пара возови дневно. Дури, сметам дека би било поисплатливо да има воз Кичево-Гостивар-Кичево неколку пати дневно отколку да има Скопје-Тетово-Скопје.

Исто така, сметам дека со Косово треба да потпишеме еден договор, со кој ќе се дозволи сообраќање на моторни гарнитури во двете земји од двете железнички управи. Едноставно, наутро наша гарнитура да сообраќа како експресен воз кон Приштина, додека попладне косовската гарнитура да се враќа како експрес кон Приштина. Врската меѓу овие два главни градови сите ја забораваат, иако се работи за голема фреквенција на луѓе на дневно ниво.
Back to Top
Gox View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 08-Oct-2015
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 44
  Quote Gox Quote  Post ReplyReply #323 Posted: 01-Nov-2015 at 20:43
Originally posted by phenomenon

Originally posted by Тркало


Убаво е читање внимателно без директен атак после.Ај можда лошо се имам изразено, да повторам:

Зборувам за делот Табановце - Куманово - Скопје - Велес - Гевгелија/Битола т.е. главните коридори, барем два пати дневно (иако пак мислам дека е малку) за да понудат МЖ опција одење и враќање во ист ден од било која поголема станица на мрежата, за разлика од сега (типичен пример е со Кочани).

За Куманово / Велес - Скопје тргнувања на секои 30-40 мин. со останатите гарнитури или локомотива/вагони, како и да е.
И ова е малку, со оглед на автобуската конкуренциај од секои 10-15 минути и временски побрзо патување.
И генерално да се директни линии, за да можат да понудат и временска предност пред автобусите.30 мин. експрес, а 45-50 патнички е премногу разлика на таа километража.

Понатака и некоја локална опција Куманово - Тетово преку Маџари, Ск-Север и Ѓорче Петров, како и Волково - ЃП - Ск-Север - Транспортен Центар - Лисиче - Драчево - Велес.


Tвојот пост делува толку ентузијастички, наивно, па дури и детски нереално. Еве зошто:

1. Куманово/Велес-Скопје тргнување на секои 30-40 минути?

- Знаеш ли каква гужва има да се створи на пругите во ваков случај? Знаеш ли дека во услови на ваков мизерен сообраќај и штрајк на патничкиот дел од МЖ во изминатиот период за кратко време беа избегнати два судара на возови со мигранти? Сега замисли каков хаос би настанал со возови кои би оделе Скопје-Куманово и Скопје-Велес и обратно на секој половина час. Секоја седмица би имале по некоја железничка несреќа.

2. Локална опција Куманово - Тетово преку Маџари, Ск-Север и Ѓорче Петров, како и Волково - ЃП - Ск-Север - Транспортен Центар - Лисиче - Драчево - Велес.

- Им бранеше некој до сега да направат скопска приградска железница? Пример Ѓорче Петров/Волково - Скопје Север - Транспортен Центар - Горно Лисиче - Драчево и Драчево - Горно Лисиче - Транспортен Центар - Маџари - Илинден?
Погледни како е решен транспортот во Талин (јавниот превоз им е бесплатен http://www.vesti-online.com/Vesti/Svet/303987/Talin-Besplatni-gradski-prevoz-puni-gradsku-kasu). Имаат автобус, трамвај, тролејбус и приградска железница.

http://disainiblogi.ee/wp-content/uploads/2015/05/3-Tallinna-Transpordi-skemaatiline-kaart.jpg

3. Генерално, во целиот пост негуваш некоја надеж дека МЖ така добро ќе ги изменаџира работиве, што ќе бидат конкуренција на автобускиот превоз.

- Во Европа, возовите не на автобусите, туку на авионите им се директна конкуренција, носејќи го прекарот хотели на тркала.
Каква конкуренција очекуваш овде од менаџмент кој:

a) пушта еден вагон за Велес, а знае дека има 200 патници, посебно изразено за време на празниците (исто и за Богомила-Прилеп-Битола);
б) пушта воз во зимски период без греење, а понекогаш и без светло;
в) патничките возови редовно им доцнат при тргнување по петнаесетина минути;
г) чекаат да презакачат локомотива од еден на друг воз, па така ако утринскот воз кој доаѓа од Куманово доцни во доаѓање во Скопје, утринскиот воз што трга за Белград ќе доцни бидејќи ја чека локомотивата од Куманово;
д) на почетокот на 80-тите години за Куманово идеа 12 возови за Куманово, сега идат 5.

Има и многу други работи кои не ми текнуваат во моментот и затоа постот што го имаш напишано оваа раководство на МЖ ниту во сон не може да го спроведе.

Ако сакаме тоа што го напиша да стане реалност, МЖ (патнички сообраќај) треба да отиде на буништето на историјата како скопски Пролетер и Југ-Турист во автобускиот транспорт. Наместо нив да дојде некоја друга фирма која ќе знае како се работи со патнички железнички транспорт.



Treba mnogu da se raboti vo MZ soobrakaj no eden den ke vidime i ovaa firma kako se privatizira
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #324 Posted: 01-Nov-2015 at 17:36
Originally posted by Тркало


Убаво е читање внимателно без директен атак после.Ај можда лошо се имам изразено, да повторам:

Зборувам за делот Табановце - Куманово - Скопје - Велес - Гевгелија/Битола т.е. главните коридори, барем два пати дневно (иако пак мислам дека е малку) за да понудат МЖ опција одење и враќање во ист ден од било која поголема станица на мрежата, за разлика од сега (типичен пример е со Кочани).

За Куманово / Велес - Скопје тргнувања на секои 30-40 мин. со останатите гарнитури или локомотива/вагони, како и да е.
И ова е малку, со оглед на автобуската конкуренциај од секои 10-15 минути и временски побрзо патување.
И генерално да се директни линии, за да можат да понудат и временска предност пред автобусите.30 мин. експрес, а 45-50 патнички е премногу разлика на таа километража.

Понатака и некоја локална опција Куманово - Тетово преку Маџари, Ск-Север и Ѓорче Петров, како и Волково - ЃП - Ск-Север - Транспортен Центар - Лисиче - Драчево - Велес.


Tвојот пост делува толку ентузијастички, наивно, па дури и детски нереално. Еве зошто:

1. Куманово/Велес-Скопје тргнување на секои 30-40 минути?

- Знаеш ли каква гужва има да се створи на пругите во ваков случај? Знаеш ли дека во услови на ваков мизерен сообраќај и штрајк на патничкиот дел од МЖ во изминатиот период за кратко време беа избегнати два судара на возови со мигранти? Сега замисли каков хаос би настанал со возови кои би оделе Скопје-Куманово и Скопје-Велес и обратно на секој половина час. Секоја седмица би имале по некоја железничка несреќа.

2. Локална опција Куманово - Тетово преку Маџари, Ск-Север и Ѓорче Петров, како и Волково - ЃП - Ск-Север - Транспортен Центар - Лисиче - Драчево - Велес.

- Им бранеше некој до сега да направат скопска приградска железница? Пример Ѓорче Петров/Волково - Скопје Север - Транспортен Центар - Горно Лисиче - Драчево и Драчево - Горно Лисиче - Транспортен Центар - Маџари - Илинден?
Погледни како е решен транспортот во Талин (јавниот превоз им е бесплатен http://www.vesti-online.com/Vesti/Svet/303987/Talin-Besplatni-gradski-prevoz-puni-gradsku-kasu). Имаат автобус, трамвај, тролејбус и приградска железница.

http://disainiblogi.ee/wp-content/uploads/2015/05/3-Tallinna-Transpordi-skemaatiline-kaart.jpg

3. Генерално, во целиот пост негуваш некоја надеж дека МЖ така добро ќе ги изменаџира работиве, што ќе бидат конкуренција на автобускиот превоз.

- Во Европа, возовите не на автобусите, туку на авионите им се директна конкуренција, носејќи го прекарот хотели на тркала.
Каква конкуренција очекуваш овде од менаџмент кој:

a) пушта еден вагон за Велес, а знае дека има 200 патници, посебно изразено за време на празниците (исто и за Богомила-Прилеп-Битола);
б) пушта воз во зимски период без греење, а понекогаш и без светло;
в) патничките возови редовно им доцнат при тргнување по петнаесетина минути;
г) чекаат да презакачат локомотива од еден на друг воз, па така ако утринскот воз кој доаѓа од Куманово доцни во доаѓање во Скопје, утринскиот воз што трга за Белград ќе доцни бидејќи ја чека локомотивата од Куманово;
д) на почетокот на 80-тите години за Куманово идеа 12 возови за Куманово, сега идат 5.

Има и многу други работи кои не ми текнуваат во моментот и затоа постот што го имаш напишано оваа раководство на МЖ ниту во сон не може да го спроведе.

Ако сакаме тоа што го напиша да стане реалност, МЖ (патнички сообраќај) треба да отиде на буништето на историјата како скопски Пролетер и Југ-Турист во автобускиот транспорт. Наместо нив да дојде некоја друга фирма која ќе знае како се работи со патнички железнички транспорт.



Edited by phenomenon - 01-Nov-2015 at 18:23
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
avijacijamk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2013
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 364
  Quote avijacijamk Quote  Post ReplyReply #325 Posted: 01-Nov-2015 at 14:44
И кај е сега во употреба новата гарнитура?Ја донесоа за украс само ради + гласови најверојатно. Ќе ја уништат чуејќи како се вози
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #326 Posted: 01-Nov-2015 at 14:40
Originally posted by Џоле

Originally posted by geny


А от тези влакове колко са дизел и колко електрически и ако има дизел дали е хидравличен  -механичен - пневматичен ?????


4 дизел и 6 електрични возови.


Си смешал нешто...., вкупно од новонарачаните се 6 од кој 2 електро и 4 дизел.
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #327 Posted: 01-Nov-2015 at 13:51
Originally posted by geny


А от тези влакове колко са дизел и колко електрически и ако има дизел дали е хидравличен  -механичен - пневматичен ?????


4 дизел и 6 електрични возови.
За сè има вторпат
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #328 Posted: 01-Nov-2015 at 13:14
Originally posted by phenomenon

Originally posted by Тркало


Така би имало повеќе гарнитури во два центри кои држат сериозна дневна миграција кон главниот град:

1.Во правец Скопје - Куманово и обратно двојна гарнитура (400 седишта или 6-7 класични вагони)


Сериозна дневна миграција од Куманово кон Скопје со воз со два утрински воза во 5:27 и 7:28? Ти мора да се шегуваш.

Тој воз во 5:27 не го стига ниеден градски автобус, така што патници може да има само од Железничката Станица и Черкези, а тој другиот во 7:28 оди прилично доцна за да стигнеш било на работа или на факултет.

Од друга страна, знаеш ли колку автобуси поаѓаат од 05:00 до 7:30 oд кумановската автобуска станица кон Скопје? Плус колку автобуси за превоз на работници возат изутрина на оваа релација?


Убаво е читање внимателно без директен атак после.Ај можда лошо се имам изразено, да повторам:

Зборувам за делот Табановце - Куманово - Скопје - Велес - Гевгелија/Битола т.е. главните коридори, барем два пати дневно (иако пак мислам дека е малку) за да понудат МЖ опција одење и враќање во ист ден од било која поголема станица на мрежата, за разлика од сега (типичен пример е со Кочани).

За Куманово / Велес - Скопје тргнувања на секои 30-40 мин. со останатите гарнитури или локомотива/вагони, како и да е.
И ова е малку, со оглед на автобуската конкуренциај од секои 10-15 минути и временски побрзо патување.
И генерално да се директни линии, за да можат да понудат и временска предност пред автобусите.30 мин. експрес, а 45-50 патнички е премногу разлика на таа километража.

Понатака и некоја локална опција Куманово - Тетово преку Маџари, Ск-Север и Ѓорче Петров, како и Волково - ЃП - Ск-Север - Транспортен Центар - Лисиче - Драчево - Велес.

Edited by Тркало - 01-Nov-2015 at 13:16
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #329 Posted: 01-Nov-2015 at 12:38
Originally posted by Тркало


Така би имало повеќе гарнитури во два центри кои држат сериозна дневна миграција кон главниот град:

1.Во правец Скопје - Куманово и обратно двојна гарнитура (400 седишта или 6-7 класични вагони)


Сериозна дневна миграција од Куманово кон Скопје со воз со два утрински воза во 5:27 и 7:28? Ти мора да се шегуваш.

Тој воз во 5:27 не го стига ниеден градски автобус, така што патници може да има само од Железничката Станица и Черкези, а тој другиот во 7:28 оди прилично доцна за да стигнеш било на работа или на факултет.

Од друга страна, знаеш ли колку автобуси поаѓаат од 05:00 до 7:30 oд кумановската автобуска станица кон Скопје? Плус колку автобуси за превоз на работници возат изутрина на оваа релација?
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #330 Posted: 01-Nov-2015 at 12:10
Originally posted by Gox

Originally posted by FiLo

Originally posted by BOJAN

На пример, од Скопје до Велес да сообраќаат возови на секој час, а од таму кон Кочани, Гевгелија и Битола да сообраќаат дизел гарнитури со неколку поаѓања во денот.


До Гевгелија пругата е електрифицирана, до таму нема потреба да сообрака дизел гарнитура, туку електрична.


Novite vozovi pretezbo ke se obrakaat na relacija Skopje Bitola i Skopje Gevgelija


Не знам дали ќе е проблем со влечењето, да се спојат две електрични и една дизел гарнитура во Скопје, ама мислам дека не.
Проблем е можен кај осовинскиот притисок на Велес - Кочани, не знам каква е тежината на овие гарнитури, ама не верувам да се потешки од Макосата...

Првите две - едната би одела во правец Табановце - Гевгелија, а другата Табановце - Битола (со разделување во Велес)
Третата во насока Кичево - Кочани (спојување со претходните две во Скопје и разделување во Велес)

Пример:
1.Таб (6:34) - КУМ(6:44) - СК(7:14-6:20) - ВЕ(8:00-8:04)- Гра(8:24) - НЕГ(8:44) - ДК (8:59) - ГЕВ(9:29)
2.Табановце (6:34) - КУМ(6:44) - СК(7:14-7:20) - ВЕЛ (8:00-8:06) - Чаш (8:20) - Бог (8:47) - ПРИ - (9:28) - (10:02)
3.КИЧ (5:23) - Зај (5:36) - ГОС (6:00) - ТЕТ (6:22)- Јег (6:37) - ЃП (7:03) - СК (7:17-7:20) - ВЕ (8:00-8:08) - Ов.П.(8:45) - ШТИ(9:04) - Зле (9:29) - КОЧ (9:49)
Обратен смер:
1.ГЕВ (6:31) - ДК (7:01) - НЕГ (7:15) - Гра(7:35) - ВЕ(7:55-8:08) /
2.БИТ (6:02) - ПРИ (6:36) - Бог (7:15) - Чаш (7:42) - ВЕЛ (7:56-8:08)/
СК (8:48-8:54) - КУМ (9:24) - Таб (9:35)
3.КОЧ (6:17) - Зле (6:37) - ШТИ (7:02) - Ов.П.(7:21) - ВЕЛ (7:58-8:08) - СК (8:48-8:56) - ЃП(9:10) - Јег (9:35) - ТЕТ(9:50) - ГОС(10:12) - Зај (10:36) - КИЧ (10:49)

Би сообраќале барем по 2 пати дневно вакви комбинации (утрински и попладневен термин - околу 6 и 16 на пример), со тенденција за до 4 (6:00, 10:00, 14:00, 18:00).Паралелно до Кичево и Кочани уште по 2 гарнитури патнички воз (гарнитурите ги подразбирам како брз/експрес воз).

Така би имало повеќе гарнитури во два центри кои држат сериозна дневна миграција кон главниот град:

1.Во правец Скопје - Куманово и обратно двојна гарнитура (400 седишта или 6-7 класични вагони)
2.Во правец Скопје - Велес и тројна гарнитура на едно тргнување (600 седишта или 9-10 класични вагони), а сите сме запознати колкав дел од патниците на МЖ се од Велес.

Исто и со трансфер во Велес би се овозможиле комбинации од типот Кичево - (Неготино - Д. Капија - Гевгелија) и обратно.

Вкрстувањето со возо/т-вите во обратна насока би било исто така во Велес со кое би се овозможило поврзување на Гевгелија со Кочани, Штип, Прилеп и Битола со трансфер во Велес.

Нормално со реновирање на станицата во Велес (под реновирање подразбирам нов од корен објект, покривање на пероните, мало локомотивско депо).
Истовремено покриен објект за преспивање на гарнитура и базирање др. возила во Битола, Гевгелија, Кичево, Кочани и Табановце, ако сакаме барем намалување на уметничкиот изглед на возниот парк.Во некоја подоцна фаза и на сите поголеми станици.
Еее, соништа

Edited by Тркало - 01-Nov-2015 at 13:08
Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #331 Posted: 01-Nov-2015 at 08:18
А от тези влакове колко са дизел и колко електрически и ако има дизел дали е хидравличен  -механичен - пневматичен ?????


Edited by geny - 01-Nov-2015 at 08:19
Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #332 Posted: 01-Nov-2015 at 08:15
Дали новите ви влакове могат да се закачат с тези гарнитури -правя си сметка за нещо след 10-12 години за деве баирBig%20smile

Edited by geny - 01-Nov-2015 at 08:20
Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #333 Posted: 01-Nov-2015 at 08:14
Back to Top
Gox View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 08-Oct-2015
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 44
  Quote Gox Quote  Post ReplyReply #334 Posted: 29-Oct-2015 at 18:47
Originally posted by FiLo

Originally posted by BOJAN

На пример, од Скопје до Велес да сообраќаат возови на секој час, а од таму кон Кочани, Гевгелија и Битола да сообраќаат дизел гарнитури со неколку поаѓања во денот.


До Гевгелија пругата е електрифицирана, до таму нема потреба да сообрака дизел гарнитура, туку електрична.


Novite vozovi pretezbo ke se obrakaat na relacija Skopje Bitola i Skopje Gevgelija
Back to Top
FiLo View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 148
  Quote FiLo Quote  Post ReplyReply #335 Posted: 29-Oct-2015 at 16:53
Originally posted by BOJAN

На пример, од Скопје до Велес да сообраќаат возови на секој час, а од таму кон Кочани, Гевгелија и Битола да сообраќаат дизел гарнитури со неколку поаѓања во денот.


До Гевгелија пругата е електрифицирана, до таму нема потреба да сообрака дизел гарнитура, туку електрична.

Edited by FiLo - 29-Oct-2015 at 16:54
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #336 Posted: 29-Oct-2015 at 16:12
Previous
 
Токму напротив - треба на форумот да се дискутира за различни проекти на соодветни теми за истите тие проекти, но има една многу голема и сериозна пречка за тоа - најчесто инвеститор во тие проекти е државата, а изминативе 7 и повеќе години, државата е многу повеќе заинтересирана за проекти кои не се од никаква важност, а на крајот завршуваат како бели слонови - исцицувајќи огромни суми на пари за да се добие нешто што на крај испаѓа 2, 3, 4, па можеби и 10 пати поскапо во споредба со првично планираната инвестиција.
 
Железницата е во државна сопственост, а актуелната влада на Република Македонија најави дека нема да го либерализира железничкиот превоз додека Македонија не стане членка на ЕУ - или со други зборови кажано, либерализација на железничкиот превоз и влез на барем 1 (ЕДЕН) приватен железнички превозник можеме да очекуваме за 5 години од сега, или можеби за 10 години од сега, или па можеби никогаш. Бидејќи нема да имаме приватен железнички превозник во блиска иднина, железницата останува во рацете на државата.
 
Во вакви околности, кога државата ја држи железницата во окови, а истовремено не е сериозно заинтересирана за инвестирање во обновување и осовременување на железничката инфраструктура, тешко е да се биде оптимист за иднината на железницата, а уште потешко, или подобро кажано, речиси невозможно е да не се критикуваат другите тотално непотребни инвестиции на кои државата ги расфрлува народните пари.


Edited by Dexter26 - 29-Oct-2015 at 16:16
Back to Top
skoz13 View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Oct-2015
Online Status: Offline
Posts: 41
  Quote skoz13 Quote  Post ReplyReply #337 Posted: 29-Oct-2015 at 14:45
Аха.Тогаш во ред.
Значи форумов не треба да се дели на разни проекти, поглавја и слично, туку треба да се нарече ФОРУМ ЗА СЕ И СЕШТО

Па кој што го мачи нешто, да си напише тука.

Edited by Џоле - 29-Oct-2015 at 16:01
Back to Top
kliment View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 18-Sep-2012
Online Status: Offline
Posts: 55
  Quote kliment Quote  Post ReplyReply #338 Posted: 29-Oct-2015 at 14:28
Токму и за тоа се дискутира, предходните постови се однесуваат на како што велиш ти функционалостт на нештата. Купување на возови само по себе не ги решава проблемите на железницата факт е дека е потребна обнова на пругите и станиците и ред други работи од областа на нормално функционирање.
За жал не живееме во здрава средина и споменувањето на две неповрзани работи како споменици и тркала е неизбежно.
Би било добро да се споредуваат идеи од областа на сообраќајот но за жал тие и скоро да не постојат туку се работи за адхог решенија а капителните инвестирања се префрлени во непродуктивни работи.
Back to Top
skoz13 View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Oct-2015
Online Status: Offline
Posts: 41
  Quote skoz13 Quote  Post ReplyReply #339 Posted: 29-Oct-2015 at 13:28
Го читам форумов и често се прашувам дали овде се дискутира за квалитет на градба, дизајн, фукционалноста на нештата или како во претходниов пост за истерување и лечење на сопствени фрустрации.
Инаку возот е супер а исто така очекувам да биде со реновирањето на станиците долж Коридорот 10.

Edited by skoz13 - 29-Oct-2015 at 13:30
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #340 Posted: 29-Oct-2015 at 13:14
Previous
 
Па за почеток, бидејќи допрва следуваат избори.
 
Но главната причина е бидејќи сеуште не постои усовршен модел за исцицување на крвта на обичниот македонски смртник преку проширување и обновување на железницата, како што тоа е од поодамна усовршено со поставувањето на споменици, изградбата на административни објекти, карусели, панорамско тркало и бројни други тотално непотребни глупости.
 
Кога ќе биде усовршен модел за пљачкосување преку железницата, како што секое село има универзитет, така и секое село ќе си има и железничка станица.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1516171819 41>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.207 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.