build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопат Кичево - Охрид

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1516171819 45>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #321 Posted: 28-Oct-2019 at 19:30
Кој дел од автопатот е пропаднат?
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #322 Posted: 28-Oct-2019 at 16:39
6 години а плус за 2 години пропаѓа асвалтот. Изградба на автопат значи доволно ,,квалификуван,, персонал со доста добри материалии за да држи автопатот барем 5 години. Делот од автопатот каде има асфалт веќе пропаднал тоа е скандал!!
На македонски патишта им треба нов концепт, како да се задржува еден автопат, пунудите не треба да имаат критериум за најниска цена туку најдобар квалитет. Секаде се зборува за најниска цена- е тоа е како прво една голема грешка.
Автопатот пуштен во употреба во Албанија мерак да ти е да се возиш и плус функционира веќе 3 години ,,бојата на асфалт,, сеуште ја има. И Косово сега да унапреди и како серани ќе си гледаме.

Edited by my Macedonia - 28-Oct-2019 at 16:46
Back to Top
velezoski View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 24-Oct-2019
Location: Kicevo
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote velezoski Quote  Post ReplyReply #323 Posted: 28-Oct-2019 at 16:14
Доста се шесте илјади
Back to Top
Влатко View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Aug-2016
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 518
  Quote Влатко Quote  Post ReplyReply #324 Posted: 28-Oct-2019 at 13:02
И веројатно ќе избегнеш некој полуписмен шеф да ти сер* над глава.
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #325 Posted: 28-Oct-2019 at 10:13
За Германија би било 1500+ во најмала рака .
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #326 Posted: 28-Oct-2019 at 09:31
Originally posted by Влатко

Originally posted by Bakica

Mislam deka platite se okolu 20000 za rabotnicite sto rabotat na avtopatite.


Срамота е и за 20.000 да црнчат, и затоа и бегаат. За истата работа на запад верувам дека минимум 1000 евра би земале.


Во Швајцарија 6000 плус ќе си научиш како се работи и како се живее со албанци
Back to Top
Влатко View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Aug-2016
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 518
  Quote Влатко Quote  Post ReplyReply #327 Posted: 28-Oct-2019 at 08:48
Originally posted by Bakica

Mislam deka platite se okolu 20000 za rabotnicite sto rabotat na avtopatite.


Срамота е и за 20.000 да црнчат, и затоа и бегаат. За истата работа на запад верувам дека минимум 1000 евра би земале.
Back to Top
velezoski View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 24-Oct-2019
Location: Kicevo
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote velezoski Quote  Post ReplyReply #328 Posted: 27-Oct-2019 at 20:40
^ Хехехехе...
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #329 Posted: 27-Oct-2019 at 15:54
Автопат Кичево – Охрид: Од идеја до 600 милиони евра долг (хронологија)

Три и пол години доцнење во изведбата на проектот и негово поскапување за над 180 милиони евра е краткиот пресек од досегашната изградба на автопатот Кичево – Охрид. „Најголемата инфраструктурна инвестиција во земјава во последните пет децении“, помпезна најава искажана лично од поранешниот премиер Никола Груевски, претворена е во проект кој опасно придонесува за натамошен раст на надворешниот долг на нашата земја со неговата вредност од 598 милиони евра.

До заминувањето од власт на ВМРО – ДПМНЕ, многу мал број од граѓаните на земјава знаеја за големите проблеми со кои се соочува изградбата на делницата долга 57 километри. По промената на владејачките структури, во јавноста се дозна за бројните пропусти во проектната документација, вклучувајќи ги погрешната категоризација на квалитетот на земјиштето низ кое се пробиваше тунелот „Пресека“, недостатокот на клучки за поврзување со автопатот на околните населени места, грешки во проектирањето на косините и други недостатоци.

На 4 септември годинава, беше потпишан договор за препроектирање и допроектирање на откриените пропусти во проектната документација за автопатот Кичево – Охрид. Паралелно на ова, кинеската Ексим банка ги стави на располагање дополнителните средства што се неопходни за довршување на изведбата на овој инфраструктурен проект, за чие користење треба допрва да се потпише договорот за заем.

Во меѓувреме, на терен продолжува изградбата на неспорните делови од делницата долга 57 километри, со ветување дека првите километри автопат меѓу Врбјани и Охрид ќе бидат пуштени во употреба во 2020 година. До моментов, завршени се 75,42 отсто од севкупните градежни работи на автопатот Кичево – Охрид, а пробиени се околу 96 отсто од трасата. Крајниот рок на неговото ставање во функција за возачите е 30 јуни 2021 година.

https://meta.mk/avtopat-kichevo-ohrid-od-ideјa-do-600-milioni-evra-dolg-hronologiјa/
Back to Top
Bakica View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 09-Feb-2016
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 93
  Quote Bakica Quote  Post ReplyReply #330 Posted: 26-Oct-2019 at 18:15
Mislam deka platite se okolu 20000 za rabotnicite sto rabotat na avtopatite.

Edited by Bakica - 26-Oct-2019 at 18:16
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #331 Posted: 26-Oct-2019 at 16:57
Гранит ја работат делницата Кичево-Подвис ова го најдов на нивниот веб сајт незнам од кога се фотките















https://www.granit.com.mk/mk/construction-motorway-kicevo-ohrid-section-podvis-mk-2/#prettyphoto[group-682]/24/
Back to Top
Влатко View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Aug-2016
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 518
  Quote Влатко Quote  Post ReplyReply #332 Posted: 25-Oct-2019 at 06:53
Згора на се, како што слушам и гледам, работникот се освестува и не сака да црнчи за 12-15 илјади и се повеќе бегаат во Европа, некако 2021 е премногу блиску.
Back to Top
velezoski View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 24-Oct-2019
Location: Kicevo
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote velezoski Quote  Post ReplyReply #333 Posted: 24-Oct-2019 at 17:00
Гранит ја превзеде делницата на Трансмет, и моментално работат на три моста со не повеќе од 30 работници. Или во превод, автопатот не е завршен ниту 50%. За смешниот поставен рок Јуни 2021ва година, не сакам ниту да коментирам. Со вакво темпо и дефицит на работници 2031ва е оптимистичка прогноза.
Back to Top
AleksandarTheGreat View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 12-Jul-2019
Online Status: Offline
Posts: 99
  Quote AleksandarTheGreat Quote  Post ReplyReply #334 Posted: 22-Oct-2019 at 08:25
Имаше и официјална објава во текот на летото дека целата работа која претходно Синохидро им ја дал на Трансмет сега му е дадена на Гранит:

Back to Top
Влатко View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Aug-2016
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 518
  Quote Влатко Quote  Post ReplyReply #335 Posted: 22-Oct-2019 at 07:54
И Гранит е вклучен и работи на делницата Кичево-Подвис. Ако не се лажам тој дел го имаше добиено Трансмет на времето.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #336 Posted: 22-Oct-2019 at 07:02

Колку што знам на патов сега работат само Викторија Инвест така да нема шанси само со нив да го дотуркаат до крај целиот проект без да ги пробијат роковите.Едно време се збореше дека во изградбата ќе се вклучи Гранит но незнам што бидна,пред извесно време кога поминував немаше речиси никаква активност,претстои уште доста работа...
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #337 Posted: 21-Oct-2019 at 22:15
Само тие што не поминале по патов ќе мислат дека се завршени 75%.

Завршени 75 отсто од градежните работи на автопатот Кичево – Охрид

Првите километри од автопатот Кичево – Охрид ќе бидат пуштени во употреба наредната година, додека целокупниот проект е предвидено да се заврши до 30 јуни 2021 година како краен рок за изведба на автопатот. Вкупниот прогрес на градежните работи на делницата во моментов е 75,42 отсто, а пробиени се околу 96 отсто од трасата.

По одобрувањето на дополнителните средства за изградба на автопатската делница, во тек е постапката за потпишување на заемот со кинеската Ексим банка. Овие средства ќе овозможат непречена и забрзана работа на изведувачите во наредниот период, а до септември 2020 година ќе се докомплетира проектната документација за автопатот Кичево – Охрид.

Тунелот „Пресека“ во изминатиов период беше целосно пробиен, завршена е примарната конструкција на објектот, при што во моментов се довршува секундарната конструкција. На автопатот е извршено асфалтирање на новата траса со прв и втор асфалтен слој и е рехабилитиран коловозот на постојниот магистрален пат, во вкупна должина од над 29 километри.

– Се работи на земјани работи, завршени се 142 пропусти, на 5 пропусти се работи, завршени се 21 потпорни ѕидови, а на 11 потпорни ѕидови се работи, се работи на 3 мостови и на 28 вијадукти, се работи на 12 натпатници и потпатници и се работи на клучките Арбиново, Издеглавје, Ботун, Мешеишта и Подмоље – велат за „Мета.мк“ од Јавното претпријатие за државни патишта.

Министерот за транспорт и врски Горан Сугарески веќе најави дека изведувачите ќе направат напори автопатот на потегот од селото Врбјани до Охрид да биде пуштен во употреба догодина.

Автопатот Кичево – Охрид е дел од паневропскиот Коридор 8, чија изградба чини 598 милиони евра. Изведбата на проектот започна на почетокот од 2014 година, а поради бројните пропусти и недостатоци во проектната документација финалниот рок за неговото пуштање во употреба беше продолжен до средината на 2021 година.

https://meta.mk/zavrsheni-75-otsto-od-gradezhnite-raboti-na-avtopatot-kichevo-ohrid/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #338 Posted: 21-Oct-2019 at 07:19
Изградбата на автопатот Кичево – Охрид со бавно темпо



https://www.alsat-m.tv/mk/изградбата-на-автопатот-кичево-охри/
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #339 Posted: 04-Oct-2019 at 06:27
Ај не мораТ, ќе си возиме по стариот.
Back to Top
Bakica View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 09-Feb-2016
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 93
  Quote Bakica Quote  Post ReplyReply #340 Posted: 03-Oct-2019 at 13:43
Министерот за транспорт и врски Горан Сугарески очекува позасилена динамика на изградбата на автопатот Кичево-Охрид, каде, како што вели, се прават напори дел од патот на делницата од Охрид до Врбјани да биде отворен наредната година.

https://denesen.mk/sugareski-pravime-napori-avtopatot-od-kichevo-v-godina-da-go-otvorime-od-vrbjani-do-ohrid/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1516171819 45>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.227 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.