![]() |
![]() |
![]() |
Автопат Кичево - Охрид |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1516171819 45> |
Author | ||
ironm ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
![]() ![]() |
|
Кој дел од автопатот е пропаднат?
|
||
![]() |
||
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
|
6 години а плус за 2 години пропаѓа асвалтот
![]() На македонски патишта им треба нов концепт, како да се задржува еден автопат, пунудите не треба да имаат критериум за најниска цена туку најдобар квалитет. Секаде се зборува за најниска цена- е тоа е како прво една голема грешка. Автопатот пуштен во употреба во Албанија мерак да ти е да се возиш и плус функционира веќе 3 години ,,бојата на асфалт,, сеуште ја има. И Косово сега да унапреди и како серани ќе си гледаме. Edited by my Macedonia - 28-Oct-2019 at 16:46 |
||
![]() |
||
velezoski ![]() Newbiе ![]() Joined: 24-Oct-2019 Location: Kicevo Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
Доста се шесте илјади
|
||
![]() |
||
Влатко ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Aug-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 518 |
![]() ![]() |
|
И веројатно ќе избегнеш некој полуписмен шеф да ти сер* над глава.
|
||
![]() |
||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
|
За Германија би било 1500+ во најмала рака .
|
||
![]() |
||
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
|
Во Швајцарија 6000 плус ќе си научиш како се работи и како се живее со албанци ![]() ![]() |
||
![]() |
||
Влатко ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Aug-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 518 |
![]() ![]() |
|
Срамота е и за 20.000 да црнчат, и затоа и бегаат. За истата работа на запад верувам дека минимум 1000 евра би земале. |
||
![]() |
||
velezoski ![]() Newbiе ![]() Joined: 24-Oct-2019 Location: Kicevo Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
Автопат Кичево – Охрид: Од идеја до 600 милиони евра долг (хронологија)
Три и пол години доцнење во изведбата на проектот и негово поскапување за над 180 милиони евра е краткиот пресек од досегашната изградба на автопатот Кичево – Охрид. „Најголемата инфраструктурна инвестиција во земјава во последните пет децении“, помпезна најава искажана лично од поранешниот премиер Никола Груевски, претворена е во проект кој опасно придонесува за натамошен раст на надворешниот долг на нашата земја со неговата вредност од 598 милиони евра. До заминувањето од власт на ВМРО – ДПМНЕ, многу мал број од граѓаните на земјава знаеја за големите проблеми со кои се соочува изградбата на делницата долга 57 километри. По промената на владејачките структури, во јавноста се дозна за бројните пропусти во проектната документација, вклучувајќи ги погрешната категоризација на квалитетот на земјиштето низ кое се пробиваше тунелот „Пресека“, недостатокот на клучки за поврзување со автопатот на околните населени места, грешки во проектирањето на косините и други недостатоци. На 4 септември годинава, беше потпишан договор за препроектирање и допроектирање на откриените пропусти во проектната документација за автопатот Кичево – Охрид. Паралелно на ова, кинеската Ексим банка ги стави на располагање дополнителните средства што се неопходни за довршување на изведбата на овој инфраструктурен проект, за чие користење треба допрва да се потпише договорот за заем. Во меѓувреме, на терен продолжува изградбата на неспорните делови од делницата долга 57 километри, со ветување дека првите километри автопат меѓу Врбјани и Охрид ќе бидат пуштени во употреба во 2020 година. До моментов, завршени се 75,42 отсто од севкупните градежни работи на автопатот Кичево – Охрид, а пробиени се околу 96 отсто од трасата. Крајниот рок на неговото ставање во функција за возачите е 30 јуни 2021 година. https://meta.mk/avtopat-kichevo-ohrid-od-ideјa-do-600-milioni-evra-dolg-hronologiјa/ |
||
![]() |
||
Bakica ![]() Groupie ![]() Joined: 09-Feb-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 93 |
![]() ![]() |
|
Mislam deka platite se okolu 20000 za rabotnicite sto rabotat na avtopatite.
Edited by Bakica - 26-Oct-2019 at 18:16 |
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
Гранит ја работат делницата Кичево-Подвис ова го најдов на нивниот веб сајт незнам од кога се фотките
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() https://www.granit.com.mk/mk/construction-motorway-kicevo-ohrid-section-podvis-mk-2/#prettyphoto[group-682]/24/ |
||
![]() |
||
Влатко ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Aug-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 518 |
![]() ![]() |
|
Згора на се, како што слушам и гледам, работникот се освестува и не сака да црнчи за 12-15 илјади и се повеќе бегаат во Европа, некако 2021 е премногу блиску.
|
||
![]() |
||
velezoski ![]() Newbiе ![]() Joined: 24-Oct-2019 Location: Kicevo Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
Гранит ја превзеде делницата на Трансмет, и моментално работат на три моста со не повеќе од 30 работници. Или во превод, автопатот не е завршен ниту 50%. За смешниот поставен рок Јуни 2021ва година, не сакам ниту да коментирам. Со вакво темпо и дефицит на работници 2031ва е оптимистичка прогноза.
|
||
![]() |
||
AleksandarTheGreat ![]() Groupie ![]() Joined: 12-Jul-2019 Online Status: Offline Posts: 99 |
![]() ![]() |
|
Имаше и официјална објава во текот на летото дека целата работа која претходно Синохидро им ја дал на Трансмет сега му е дадена на Гранит: |
||
![]() |
||
Влатко ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Aug-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 518 |
![]() ![]() |
|
И Гранит е вклучен и работи на делницата Кичево-Подвис. Ако не се лажам тој дел го имаше добиено Трансмет на времето.
|
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
![]() Колку што знам на патов сега работат само Викторија Инвест така да нема шанси само со нив да го дотуркаат до крај целиот проект без да ги пробијат роковите.Едно време се збореше дека во изградбата ќе се вклучи Гранит но незнам што бидна,пред извесно време кога поминував немаше речиси никаква активност,претстои уште доста работа... |
||
![]() |
||
ironm ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
![]() ![]() |
|
Само тие што не поминале по патов ќе мислат дека се завршени 75%.
Завршени 75 отсто од градежните работи на автопатот Кичево – Охрид Првите километри од автопатот Кичево – Охрид ќе бидат пуштени во употреба наредната година, додека целокупниот проект е предвидено да се заврши до 30 јуни 2021 година како краен рок за изведба на автопатот. Вкупниот прогрес на градежните работи на делницата во моментов е 75,42 отсто, а пробиени се околу 96 отсто од трасата. По одобрувањето на дополнителните средства за изградба на автопатската делница, во тек е постапката за потпишување на заемот со кинеската Ексим банка. Овие средства ќе овозможат непречена и забрзана работа на изведувачите во наредниот период, а до септември 2020 година ќе се докомплетира проектната документација за автопатот Кичево – Охрид. Тунелот „Пресека“ во изминатиов период беше целосно пробиен, завршена е примарната конструкција на објектот, при што во моментов се довршува секундарната конструкција. На автопатот е извршено асфалтирање на новата траса со прв и втор асфалтен слој и е рехабилитиран коловозот на постојниот магистрален пат, во вкупна должина од над 29 километри. – Се работи на земјани работи, завршени се 142 пропусти, на 5 пропусти се работи, завршени се 21 потпорни ѕидови, а на 11 потпорни ѕидови се работи, се работи на 3 мостови и на 28 вијадукти, се работи на 12 натпатници и потпатници и се работи на клучките Арбиново, Издеглавје, Ботун, Мешеишта и Подмоље – велат за „Мета.мк“ од Јавното претпријатие за државни патишта. Министерот за транспорт и врски Горан Сугарески веќе најави дека изведувачите ќе направат напори автопатот на потегот од селото Врбјани до Охрид да биде пуштен во употреба догодина. Автопатот Кичево – Охрид е дел од паневропскиот Коридор 8, чија изградба чини 598 милиони евра. Изведбата на проектот започна на почетокот од 2014 година, а поради бројните пропусти и недостатоци во проектната документација финалниот рок за неговото пуштање во употреба беше продолжен до средината на 2021 година. https://meta.mk/zavrsheni-75-otsto-od-gradezhnite-raboti-na-avtopatot-kichevo-ohrid/ |
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
Изградбата на автопатот Кичево – Охрид со бавно темпо
https://www.alsat-m.tv/mk/изградбата-на-автопатот-кичево-охри/ |
||
![]() |
||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
|
Ај не мораТ, ќе си возиме по стариот.
|
||
![]() |
||
Bakica ![]() Groupie ![]() Joined: 09-Feb-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 93 |
![]() ![]() |
|
Министерот за транспорт и врски Горан Сугарески очекува позасилена динамика на изградбата на автопатот Кичево-Охрид, каде, како што вели, се прават напори дел од патот на делницата од Охрид до Врбјани да биде отворен наредната година.
https://denesen.mk/sugareski-pravime-napori-avtopatot-od-kichevo-v-godina-da-go-otvorime-od-vrbjani-do-ohrid/ |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1516171819 45> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |