build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Дизел локомотиви

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1516171819 23>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BullDoG View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 14-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote BullDoG Quote  Post ReplyReply #321 Posted: 16-Nov-2010 at 23:04
Znam deka e za manevri, no pred izvesno vreme repariranite manevarki odea za Kicevo ali poradi nedostih da snaga kako sto kaza Vladimir ne mozea da se drzat do vozniot red. 
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #322 Posted: 16-Nov-2010 at 22:46
Маневарка служи за маневра, и во крајна линија 642 ќе направи и поголем трошок затоа што не е за таа намена. 
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #323 Posted: 16-Nov-2010 at 22:40
Originally posted by BullDoG

Da Nego zasto ne gi prakaat tie manevarkite ? mnogu poveke se zasteduva so nivSmile

Точно дека далеку повеќе се заштедува, но тие на големо вртат за маневри, наша стара болка - недостаток на возен парк.
Но сепак тие се за маневри и ја немаат „доволно“ снагата за да го задржи тајмингот на возниот ред.
Постојат лок кој се помеѓу двете во снага кој добро би ни дошле за релацијата кон Кичево и Приштина, но се надевам во некој подобри времиња.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BullDoG View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 14-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote BullDoG Quote  Post ReplyReply #324 Posted: 16-Nov-2010 at 22:25
Da
Nego zasto ne gi prakaat tie manevarkite ? mnogu poveke se zasteduva so nivSmile
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #325 Posted: 16-Nov-2010 at 22:19
Originally posted by BullDoG

Ne za Kicevo.

Сега ја видов другата фотографија во Возен парк (општо) каде се гледа дека вагоните се МЖ
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BullDoG View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 14-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote BullDoG Quote  Post ReplyReply #326 Posted: 16-Nov-2010 at 21:54
Ne za Kicevo.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #327 Posted: 16-Nov-2010 at 21:48
Моќно делуват фотосите
Дали е ова воз 892 за Приштина ?
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BullDoG View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 14-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote BullDoG Quote  Post ReplyReply #328 Posted: 16-Nov-2010 at 21:24


Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #329 Posted: 30-Oct-2010 at 20:31
превод од сајтот на CD - Maribor
Модернизација и ремонт на дизел локомотиви 642

Партнер: Македонски железници - Скопје АД Транспорт
Земја: Македонија
Тип на возило: дизел локомотиви
Година: 2010

Во 2009 година победи на меѓународниот тендер за реконструкција на дизел локомотиви 642/643 серија. Проектот за модернизација и ремонт, која се состоеше од четири дизел локомотиви тип 642, успешно е изведена во производството на Марибор. Целосно модернизација вклучени пескарење, боење, дополнително изолирање на кабината, со посебен звучна изолација, монтажа на нови уреди, уредите и инсталациите. Тој е целосно реставрирана нисконапонски и високонапонски електрични инсталации и заменува сите компоненти на високо-напонски кабинет. И сите нови електрични тела, од витално значење за сопирање производителот WEBTEC - МЗТ Скопје, нова опрема во кабината, и слично.

При ремонтот на локомотивите вградени се во нови дизел мотори на производителот Wartsila UD 30V12 R, адаптирана систем за ладење, издувен систем, систем за подмачкување, гориво систем и систем за напојување на дизел моторот со воздух. Ревидираниот мотор успешно помина сите тестови и мерења, и гордо беше предаден на користење на претплатникот.


http://www.sz-cd.si/modernizacija-in-remortorizacija-dizel-lokomotive-642
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #330 Posted: 16-Oct-2010 at 00:06
Originally posted by zookisk

Originally posted by BOJAN

Како стои МЖ со парните генератори на дизел локомотивите за претстојнава грејна сезона која треба да започне наскоро?
Минатата година само 4 дизелки(ако не се лажам тоа беа 223, 235, 236 и 238) имаа парен генератор, дали бројот ќе биде зголемен за годинава?


За оваа зима ќе бидат горенаведениве 4 локомотиви и плус 661-146 и би требало и новава 661-234...


Прекрасна информација, тоа би значело дека годинава ќе имаме 6 дизел локомотиви со парен генератор кои ќе може да сообраќаат на патничките возови. Ќе нема ладни вагони, а можеби и некој нов пар возови кон БитолаBig%20smile.


Edited by BOJAN - 16-Oct-2010 at 00:09
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #331 Posted: 15-Oct-2010 at 23:52
Пред се, за да се исплати електрификација на една пруга, треба да има доволно сообраќај на нејзе. На пример линијата Велес-Кочани нема никаква логика да се електрифицира, ниту гледам таков потенцијал во било каква догледна иднина. За Скопје-Кичево исто така не верувам дека прави логика да се електрифицира доколку тоа не е во склоп на комплетирање на К8. Од она што досега е изнесено на форумов, сум добил впечаток дека Велес-Битола прави највеќе логика за електрификација, се разбира доколку е проследено со интензивирање на сообраќајот, за што мислам постојат реални предуслови и потреба. Во секој случај, како што кажа Владимир, дизелките се неизбежни од повеќе аспекти
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #332 Posted: 15-Oct-2010 at 21:04
Da da ama kaj nas vekje bez pauza rabotuvaat, a ova vo svajcarija recisi nikogas ne se gleda
Recisi se e vo svajcarija elektronsko!Mnogu pati sum patuval so ICE!!Da ne zboruvam kako bese
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #333 Posted: 15-Oct-2010 at 20:56
Originally posted by my Macedonia

Jas mislam deka vakvi dizel lokomotivi ne treba da ima povekje! pari kje se stedi !Neka stavat sekade elektronska mreza, navistina kje cini nesto ama kje bide investicija sto kje e dobro za site!Dzabe nova boja, renovirana!Sto e staro, staro e!Videte go prvo izgledot na lokomotivata!

Се слагам дека би било убаво да се електрифицираат сите пруги но и тогаш ке бидат потребни дизел локомотиви - стратешки.

А за маневарки секаде и секогаш ќе ги има, впрочем еве и во најригорозната ЕКО земја Швајцарија една дизелка.


Фото: Harry Stipkes
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #334 Posted: 15-Oct-2010 at 18:43
Jas mislam deka vakvi dizel lokomotivi ne treba da ima povekje! pari kje se stedi !Neka stavat sekade elektronska mreza, navistina kje cini nesto ama kje bide investicija sto kje e dobro za site!

Dzabe nova boja, renovirana!Sto e staro, staro e!Videte go prvo izgledot na lokomotivata!
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #335 Posted: 15-Oct-2010 at 17:55
Originally posted by BOJAN

Како стои МЖ со парните генератори на дизел локомотивите за претстојнава грејна сезона која треба да започне наскоро?
Минатата година само 4 дизелки(ако не се лажам тоа беа 223, 235, 236 и 238) имаа парен генератор, дали бројот ќе биде зголемен за годинава?


За оваа зима ќе бидат горенаведениве 4 локомотиви и плус 661-146 и би требало и новава 661-234...
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #336 Posted: 15-Oct-2010 at 10:32
МЖ 642-404 и оваја убавица да ја регистрираме.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #337 Posted: 13-Oct-2010 at 20:12
Bojane, со сигурност не би можел да ти одговорам, но се надевам барем четирите ќе бидат спремни ако не повеќе.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #338 Posted: 13-Oct-2010 at 19:23
Браво за Владимир и за вредните мајстори од влеча на возови. 661-234 прекрасно изгледа.

Владимир, имам прашање во однос на дизел локомотивите. Како стои МЖ со парните генератори на дизел локомотивите за претстојнава грејна сезона која треба да започне наскоро?
Минатата година само 4 дизелки(ако не се лажам тоа беа 223, 235, 236 и 238) имаа парен генератор, дали бројот ќе биде зголемен за годинава?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #339 Posted: 13-Oct-2010 at 15:11
МЖ 661-234 обнова



Се е средено



Последна проверка од страна на екипата



Останува само проверка на кочиониот систем



Се е во ред



И затутнува оној познат звук

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #340 Posted: 26-Sep-2010 at 09:42
Сеуште едини локомотиви, иако толку стари го издржуваат тој нагиб на превецот кон Битола.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1516171819 23>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.208 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.