![]() |
![]() |
![]() |
Дизел локомотиви |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1516171819 23> |
Author | ||
BullDoG ![]() Groupie ![]() Joined: 14-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 86 |
![]() ![]() |
|
Znam deka e za manevri, no pred izvesno vreme repariranite manevarki odea za Kicevo ali poradi nedostih da snaga kako sto kaza Vladimir ne mozea da se drzat do vozniot red.
|
||
![]() |
||
polval ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177 |
![]() ![]() |
|
Маневарка служи за маневра, и во крајна линија 642 ќе направи и поголем трошок затоа што не е за таа намена.
|
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Точно дека далеку повеќе се заштедува, но тие на големо вртат за маневри, наша стара болка - недостаток на возен парк. Но сепак тие се за маневри и ја немаат „доволно“ снагата за да го задржи тајмингот на возниот ред. Постојат лок кој се помеѓу двете во снага кој добро би ни дошле за релацијата кон Кичево и Приштина, но се надевам во некој подобри времиња. |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
BullDoG ![]() Groupie ![]() Joined: 14-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 86 |
![]() ![]() |
|
Da
![]() Nego zasto ne gi prakaat tie manevarkite ? mnogu poveke se zasteduva so niv ![]() |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Сега ја видов другата фотографија во Возен парк (општо) каде се гледа дека вагоните се МЖ ![]() |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
BullDoG ![]() Groupie ![]() Joined: 14-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 86 |
![]() ![]() |
|
Ne za Kicevo.
|
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Моќно делуват фотосите
Дали е ова воз 892 за Приштина ? |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
BullDoG ![]() Groupie ![]() Joined: 14-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 86 |
![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
превод од сајтот на CD - Maribor
|
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Прекрасна информација, тоа би значело дека годинава ќе имаме 6 дизел локомотиви со парен генератор кои ќе може да сообраќаат на патничките возови. Ќе нема ладни вагони, а можеби и некој нов пар возови кон Битола ![]() Edited by BOJAN - 16-Oct-2010 at 00:09 |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Пред се, за да се исплати електрификација на една пруга, треба да има доволно сообраќај на нејзе. На пример линијата Велес-Кочани нема никаква логика да се електрифицира, ниту гледам таков потенцијал во било каква догледна иднина. За Скопје-Кичево исто така не верувам дека прави логика да се електрифицира доколку тоа не е во склоп на комплетирање на К8. Од она што досега е изнесено на форумов, сум добил впечаток дека Велес-Битола прави највеќе логика за електрификација, се разбира доколку е проследено со интензивирање на сообраќајот, за што мислам постојат реални предуслови и потреба. Во секој случај, како што кажа Владимир, дизелките се неизбежни од повеќе аспекти
![]() |
||
![]() |
||
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
|
Da da ama kaj nas vekje bez pauza rabotuvaat, a ova vo svajcarija recisi nikogas ne se gleda
Recisi se e vo svajcarija elektronsko!Mnogu pati sum patuval so ICE!!Da ne zboruvam kako bese ![]() |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Се слагам дека би било убаво да се електрифицираат сите пруги но и тогаш ке бидат потребни дизел локомотиви - стратешки. А за маневарки секаде и секогаш ќе ги има, впрочем еве и во најригорозната ЕКО земја Швајцарија една дизелка. ![]() Фото: Harry Stipkes |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
|
Jas mislam deka vakvi dizel lokomotivi ne treba da ima povekje! pari kje se stedi !Neka stavat sekade elektronska mreza, navistina kje cini nesto ama kje bide investicija sto kje e dobro za site!
Dzabe nova boja, renovirana!Sto e staro, staro e!Videte go prvo izgledot na lokomotivata! ![]() |
||
![]() |
||
zookisk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
|
За оваа зима ќе бидат горенаведениве 4 локомотиви и плус 661-146 и би требало и новава 661-234... |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
МЖ 642-404 и оваја убавица да ја регистрираме.
![]() |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Bojane, со сигурност не би можел да ти одговорам, но се надевам барем четирите ќе бидат спремни ако не повеќе.
|
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Браво за Владимир и за вредните мајстори од влеча на возови. 661-234 прекрасно изгледа.
Владимир, имам прашање во однос на дизел локомотивите. Како стои МЖ со парните генератори на дизел локомотивите за претстојнава грејна сезона која треба да започне наскоро? Минатата година само 4 дизелки(ако не се лажам тоа беа 223, 235, 236 и 238) имаа парен генератор, дали бројот ќе биде зголемен за годинава? |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
МЖ 661-234 обнова
![]() Се е средено ![]() Последна проверка од страна на екипата ![]() Останува само проверка на кочиониот систем ![]() Се е во ред ![]() И затутнува оној познат звук ![]() |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Сеуште едини локомотиви, иако толку стари го издржуваат тој нагиб на превецот кон Битола.
|
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1516171819 23> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |