build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автобуски постојки и терминали

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1516171819>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
gko View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 21-Apr-2009
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote gko Quote  Post ReplyReply #321 Posted: 16-Sep-2010 at 16:20
Originally posted by lslcrew

Мене М-6 ми изгледа најповолна. ама според тоа Светлана во името ме асоцира на несериозна човек-ташна-фирма што допрва после тендер станува нешто......


Па не се баш човек фирма зашто Тиквеш е повеќе од 70% нивно + еден куп компании, и ги води Свето Пивара...
Сепак успешноста на проектот не зависи од тоа...
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #322 Posted: 16-Sep-2010 at 14:31
Инаку оние класичните трафики се од времето на социјализмот од СФРЈ и баш на ССЦ имаше таква тема па очигледно само кај нас останале CrazyCrazy
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #323 Posted: 16-Sep-2010 at 14:26
Originally posted by Dave Gahan

[QUOTE=lslcrew] Може ова ќе потегне и да се размисли за киосците (читај супермаркети и скара на кило) на автобуските станици и нивните гајби извадени на улица...


Кај мене на автобуска има адвокат во таква трафика, шнајдер со бутик исто така во таква трафика, такви две супермарктчиња со пуштено лимови, трски и настрашници како "освоена" територија. Само да почне да се прави Првомајска, се ова ќе отиде во историја.
Back to Top
Swimmer View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 09-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 294
  Quote Swimmer Quote  Post ReplyReply #324 Posted: 16-Sep-2010 at 12:23

„ ....... Иако конкурентите се изјаснија за фер игра, "Лазов груп" смета дека нема конкуренција.
"Јас ги почитувам сите понудувачи, но мислам дека нема јака конкуренција. Ако се земе предвид дека нашата банкарска гаранција е скоро дупло поголема од останатите, може да се види дека нудиме изградба на квалитетни и естетски станици", рече Владимир Лазов, сопственик на групацијата..... "

Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #325 Posted: 16-Sep-2010 at 08:25
Originally posted by lslcrew

Мене М-6 ми изгледа најповолна. ама според тоа Светлана во името ме асоцира на несериозна човек-ташна-фирма што допрва после тендер станува нешто, а предходно ниакде ги нема. Со Лазов имаме веќе искуство во градот со билборди....


Па и „Лазов груп“ како го познавам не ми звучи баш како Allianz или Lloyds, ова не мора ништо да значи. Како и да е, фала богу што се потегна и ова. Се надевам дека нема да биде нападен дизајн (недај боже „барок“) и нема да фаќа 8/9 од тротоарот како што беше случај со неколкуте црвени настрешници од поново време што ги има по центар, само за да се истопори реклама. Може ова ќе потегне и да се размисли за киосците (читај супермаркети и скара на кило) на автобуските станици и нивните гајби извадени на улица...
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #326 Posted: 16-Sep-2010 at 02:45
Мене М-6 ми изгледа најповолна. ама според тоа Светлана во името ме асоцира на несериозна човек-ташна-фирма што допрва после тендер станува нешто, а предходно ниакде ги нема. Со Лазов имаме веќе искуство во градот со билборди. Вија ми е некаде измеѓу, а Кераванос воопшто не ми изгледа како поволна понуда. Долг рок на отплата, мал годишен надомест, воопшто не атрактивно. Рокот за инсталација не го земам во предвид, во Македонија тоа не важи, само формалност е, а и не е некој битен фактор.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #327 Posted: 16-Sep-2010 at 00:20

Еве моја анализа... кој би бил фаворит?

Но има некои работи кои треба да се земат во предвид....

0. Не знаеме какви се искуствата на секој пеодинично и дали можат да се споредуваат. Познато ми е Лазов Груп.... ама што има тоа врска... условите се тие

1. Не знаеме како изгледаат.

2. Не знаеме каков квалитет и каква изработка ќе добиеме за рокот кој е предвиден.

3. Не знаеме дали има фаворит и пред да се отвори тендерот (интереси)

4. Валидноста на тендерот (читај корупција)? Се сомневам дека би имало но да се има во предвид. Се надевам дека нема да се поништува по неколку пати

И тоа би било се...

Вија Сигнал е најповолна.



Edited by FoSsiL - 16-Sep-2010 at 00:20
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #328 Posted: 16-Sep-2010 at 00:09

Ај да погодуваме.... 

Back to Top
Swimmer View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 09-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 294
  Quote Swimmer Quote  Post ReplyReply #329 Posted: 15-Sep-2010 at 22:07

ОТВОРЕН ТЕНДЕРОТ ШТО ГО ОБЈАВИ ЈСП ЗА ИЗБОР НА ПРИВАТЕН ПАРТНЕР


Четири компании во трка за уредување на автобуските постојки


Кераванос Атина, Вија Сигнал, Лазов Груп и М-6 се заинтересирани да инвестираат во стојалиштата, да ги уредат и да стопанисуваат со нив, а за возврат да го користат рекламниот простор


Една грчка компанија и три домашни фирми влегуваат во трка за уредување на автобуските постојки во Град Скопје. Кераванос Атина, Вија Сигнал, Лазов Груп и М-6 учествуваа на меѓународниот тендер што во јули годинава го објави ЈСП Скопје за избор на концесионер којшто е заинтересиран по принципот јавно-приватно партнерство - ЈПП да инвестира во стојалиштата, да ги уреди и да стопанисува со нив, а за возврат да го користи рекламниот простор. Комисијата што ги отвори понудите има задача во следниот период на направи евалуација и по принципот бодување да ја избере најприфатливата понуда. Најмногу поени, вкупно 35 носи, времетраењето на експлоатацијата (за помалку години се даваат повеќе бодови), по 30 бода носат рокот на изработка на постојките и идејното решение со дизајнот, а само 5 бода тежи понудата за месечен надомест што е подготвена фирмата да му го плати на ЈСП. Естетскиот изглед на постојките и за квалитетот на материјали којшто ќе биде употребен за изработка на настрешниците ќе го разгледуваат двајца архитекти.

Најкус рок за стопанисување понуди Вија сигнал, на која ќе и бидат доволни само пет години ЈПП за да си ја поврати инвестицијата. Оваа фирма е согласна за три месеци, по добивањето на сите потребни дозволи, да ги уреди постојките и уште за концесијата да плаќа по 20 илјади евра годишно.

Лазов Груп, пак, е подготвен да инвестира нешто помалку од четири милиони евра во уредување на постојките и понуди три идејни решенија од кои едното има добиено прва награда за дизајн на светско ниво. Кое од трите ќе биде избрано, оставаат да избере ЈСП. Времето што им е потребно за инсталирање на конструкциите е од 4 до 6 месеци, а до 2012 би ги поставиле сигналните табли. Лазов груп ќе плаќа 6.000 евра годишно, а за возврат бараат концесионерство во рок од 25 години.

Грчката Керавнос понуди 18-годишно јавно-приватно партнерство и девет месеци рок за уредување на постојките кое би се реализирало во три фази. Керавнос за концесијата е подготвена да издвојува 4.500 евра годишно.

Понудата на М6 - Светлана д.о.о. важи за 10 години јавно-приватно партнерство, период во којшто се подготвени да плаќаат по 36.000 евра годишно. Тие нудат постојки од сопствено производство кои би ги инсталирале во рок од 12 месеци.

Директорот на ЈСП, Мишо Николов, којшто беше присутен на отаворањето на понудите истакна дека се надева дека уредувањето на стојалиштата ќе се реализира многу бргу, што за скопјани ќе значи чекор напред во подобрувањето на условите во јавниот сообраќај, а истовремено и подобрување на општиот имиџ на градов.

На автобуските станици, покрај стандардните елементи, треба да има и клупи, информативни табли, фонтани, киосци, различни штандови и друга опрема, во зависност од големината на станицата.

Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #330 Posted: 18-Aug-2010 at 11:24

Со концесија до поубави 292 автобуски станици


ЈСП „Скопје“ ќе склучи договор со приватен партнер за проектот вреден 1,5 милион евра

 
 
%20  
Од вкупно 496 градски и 505 приградски автобуски станици, ЈСП „Скопје“ во наредниве две години планира 292 да даде под концесија. Приватниот партнер ќе има обврска од корен да ги уреди овие стојалишта, а 80 од нив ќе добијат и електронски информативни дисплеи. Приватниот партнер кој ќе ги изгради овие стојалишта и ќе стопанисува со нив ќе се избере на 15 септември, кога ќе се отворат понудите што стасаа на јавниот повик за уредување на стојалиштата. Фирмата што ќе го добие овој вносен бизнис ќе треба да му плаќа на ЈСП „Скопје“ и одреден надомест за користење на станиците на годишно ниво. Проектот е вреден 1,5 милион евра, а концесионерот ќе може да заработува и со издавање на рекламниот простор на станиците. На пробниот оглас објавен пролетва за овој бизнис веќе имало 16 заинтересирани фирми.

- Пред да го објавиме официјалниот повик за избор на фирма што ќе ги уреди автобуските станици, организиравме состанок за да го испипаме пулсот на терен и на наше задоволство се јавија 16 заинтересирани фирми за соработка. Ова нé охрабри за да продолжиме и да го реализираме овој бизнис-проект - ни изјави Ана Груевска од јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“.

Потребата од подновување или комплетно уредување на автобуските станици е неодложна. Стари искршени и веќе одамна дотраени автобуски станици ве пречекуваат на секој чекор во градот. Досега овој вид урбана опрема претрпе неколку измени. До 80-тите години од дваесеттиот век автобуските станици беа обележувани само со црвена метална прачка во облик на буквата „Г“, на која стоеше табла со бројот на автобусот што вози на таа линија. Потоа дојдоа жолтите пластични чадор-печурки што штитеа од дожд и снег, ама не и од ветар. Тие сé уште го „красат“ урбаниот простор, но за жал се максимално истрошени и амортизирани. Пред десетина години, пак, градот и ЈСП „Скопје“ ги заменија овие зелено-жолти чадори со помодерните црвени кабини. Станици од алуминиумски рамки и плексиглас, канти за отпадоци, клупи за седење и светлечки ѕидови, што служеа како рекламни паноа. Но и овие стојалишта потклекнаа пред налетот на времето. Делови од нив завршија и по приватните дворови, пред сé кантите за отпадоци.

Каква боја ќе бидат новите автобуски станици не се знае, но се знае дека ќе се поставуваат три типа.

- Типот А, е планирано да има натстрешник, клупа, канта за отпадоци, рекламно пано, светилки, информативни табли, како и табла со бројот на автобуси што стојат на станицата. Вакви станици од вкупно 292, што ќе ги добие под концесија приватен партнер, ќе има вкупно 68 на број. Според вториот тип А1 ќе бидат уредени 129 станици. Овој модел ќе ги содржи истите елементи како и првиот, но со мали измени, што засега ќе биде мало изненадување за скопјани. Според третиот тип А-двојна ќе се направат 95 станици. Овој модел ќе биде фактички спојување на двата типа станици, ќе бидат поголеми и пред сé наменети за пофреквентните локации во градот, каде што сообраќаат поголем број автобуси - информираат од ЈСП „Скопје“.

Од приватниот партнер ќе се бара што е можно пократок рок за реализација на договорот. Ќе се вреднува и квалитетот на материјалот од кој ќе се произведат стојалиштата, како и современиот дизајн кој ќе има предност во изборот. Изработката, поставувањето и доведувањето во функционална состојба на 292 автобуски станици, како и на 80 електронски информативни дисплеи е обврска на приватниот партнер, а проценетата вредност на концесијата изнесува 1.500.000 евра. По потпишувањето на договорот, односно по изборот на приватниот партнер, тој ќе има обврска до крајот на 2011 година да постави и 40 електронски информативни дисплеи, а другите во 2012 година.

Во отсуство на закон за јавно приватно партнерство, издавањето на автобуските станици ќе се направи според Законот за концесии и други видови јавно приватно партнерство.

http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=81810103911&id=14&setIzdanie=22062
Back to Top
The Man View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 135
  Quote The Man Quote  Post ReplyReply #331 Posted: 08-Aug-2010 at 19:50
Previous Таму каде што стои фотографот, само малце повисоко треба да погледне (иако најверојатно е видено...) нема еден од панелите поставени од ЈСП со GPS info. Ohno
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #332 Posted: 08-Aug-2010 at 18:12
Автобуска построја во домашна атмосвера. (прекопат општина Карпош)

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #333 Posted: 05-Aug-2010 at 14:50
НА ОГЛАСОТ НА ЈСП „СКОПЈЕ“
Шест фирми заинтересирани за постојките Шест фирми се заинтересирани да ги уредат автобуските постојки во градот. Дознаваме дека толку до сега се пријавиле на објавениот оглас на јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“, со кој се бара фирма со која ќе се склучи договор за јавно приватно партнерство за поставување на автобуските постојки. Преку јавно приватно партнерство треба да се постават и да се доведат во функционална состојба 292 автобуски станици низ Скопје. Сите стојалишта ќе бидат современи, со стреа, канта за отпадоци, информативни табли, табла со број на автобусите што стојат на станицата, урбани светилки, а некои од нив ќе имаат и рекламно пано и клупи. Крајниот рок за доставување на понудите е 15 септември, а истиот ден, точно на пладне, ќе бидат јавно отворени во просториите на јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“.

http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=1&EditionID=2086&ArticleID=145824
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #334 Posted: 22-Jul-2010 at 08:00

ЈСП бара инвеститор за нови стојалишта

Ќе бидат уредени вкупно 292 автобуски постојки, а најголемиот дел од нив ќе имаат настрешник, клупа за седење, кошница за отпадоци, рекламно пано, светилки и информативни табли

Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“ бара приватна форма што ќе ги уреди и ќе стопанисува со автобуските стојалишта во градот. Тоа вчера распиша јавен повик за доделување договор за јавно-приватно партнерство за поставување на 292 постојки. Доколку овој повик успее, се очекува скопјани конечно достоинствено да чекаат автобус, без да бидат принудени да стојат на секакви временски услови.

Оној што ќе победи на повикот, треба да изработи, да постави и да доведе во функционална состојба вкупно 292 автобуски стојалишта на локациите на кои се врши јавен линиски градски превоз. Од нив, 63 од таканаречениот тип А, опфаќаат настрешник, клупа за седење, кошница за отпадоци, рекламно пано, светилки, информативни табли и табла со броевите на автобусите што стојат на станицата. Најголем број, 129 стојалишта, ќе бидат уредени со настрешник, кошница и се' останато како претходниот тип, но нема да имаат клупи. Деведесет и пет постојки ќе бидат двојни, односно ќе се добијат со спојување на две стојалишта од типот А. Освен стојалиштата, предмет на јавно-приватното партнерство е и изработка и поставување на 80 електронски информативни дисплеи.

Според конкурсот, проценетата вредност на концесијата изнесува 1,5 милион евра. Инвеститорот ќе си ги врати парите со тоа што ќе го издава под закуп рекламниот простор на стојалиштата и на електронските дисплеи.

Предвидено е за изгледот на опремата на стојалиштата и за материјалот од кој ќе бидат направени да реши самиот инвеститор, што му носи максимум 30 поени на конкурсот. Најмногу поени - 35, се добиваат за времетраењето на договорот за јавно-приватно партнерство, а за рокот во кој ќе бидат изработени и поставени стојалиштата можат да се добијат максимум 230 бода. До пет бода се добиваат за надоместокот што приватниот партнер ќе му го плаќа на ЈСП „Скопје“.

Краен рок за доставување на понудите, кога и ќе бидат отворени, е 15 септември. Право на учество имаат домашни и странски правни лица, како и група понудувачи, односно конзорциум
 
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #335 Posted: 05-Jul-2010 at 05:31

ЈСП бара партнер за уредување на автобуските

Неделава ќе биде распишан тендер, а концесионерот ќе ги добие постојките на 35 години

Сања Наумовска

Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“ неделава ќе распише тендер за избор на партнер што би ги уредил автобуските станици. Долгонајавуваниот проект, конечно, влегува во завршна фаза, бидејќи во јавното претпријатие се надеваат дека лесно ќе најдат инвеститор. На повикот за заинтересираност се јавиле многу компании, од кои четири странски, што за ЈСП е значи дека скопските автобуски станици наскоро ќе заличат на европските.

Советот на Скопје на последната седница ги утврди конечните локации на над 300 постојки што ќе треба темелно да се преуредат. На нив ќе има рекламни паноа што ќе ги користи приватниот партнер, а за возврат ќе треба да постави урбана опрема. Што ќе има на автобуските станици, ќе зависи од проектот на компаниите што ќе се јават на тендерот. Во секој случај, коментираат од Јавното претпријатие, моменталната очајна состојба ќе се промени на подобро, а корист од проектот ќе имаат, пред се', граѓаните, но и ЈСП и приватниот партнер.

Во ЈСП очекуваат свое место на автобуските станици, покрај стандардните елементи, како што се натстрешници и канти за отпадоци, во иднина да има и клупи, информативни табли, фонтани или чешми, киосци, различни штандови и друга опрема, во зависност од големината на станицата.

„Колку побогата понуда за опрема, толку повеќе поени“, вели директорот на

ЈСП, Мишо Николов, за условите на тендерот. Ќе се бодува и квалитетот на материјалите, како и понудата за висината на надоместокот што ќе треба да го плаќа приватниот партнер на ЈСП за користењето на постојките. Концесијата може да трае најмногу 35 години.

„Во зависност од фреквентноста на станицата, е одредена и нејзината големина. Има големи, средни и мали постојки што ќе се разликуваат по просторот одреден за реклами, како и по видот на урбана опрема. Во конечниот број на автобуски станици овој пат ги додаваме и локациите на новите сообраќајници, како што е ’Илинденска’“, вели Николов.

Тој објаснува дека заинтересирани, пред се', се компании од областа на рекламирањето, но и неколку градежни фирми. На повикот за искажување заинтересираност се појавиле и две француски, една шпанска и една фирма од Австралија. Една од овие компании работи исклучиво со уредување на станици и веќе има искуство во повеќе европски градови.

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=AACA3CEB7AA931439758CDED456434C6

Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #336 Posted: 15-May-2010 at 23:17
А оти ЈСП да не крене еден кредит, да ги направи сите постојки, и после ЈСП да си ги зема парите од рекламите? Ете, нека нема ЈСП кредитен рејтинг, или нека има катастрофален, ама затоа нека влезе градот со гаранција за кредитоспособноста на ЈСП, ако ништо друго од македонска банка ќе дигнат пари, не треба некоја астрономска сума за 329 постојки! Не ми е јасно како можат да дозволат толку пари да им се излеваат (зборуваме за билборди на постојки), а за возврат да добијат 329 нови стреи. Велам стреи, бидејќи ете дисплеи сами ќе си инсталирале од ЈСП, клупи нема да има на сите постојки, тогаш што остана?

Значи сакам да кажам дека некако не сум убеден дека ова е толку голем залак за ЈСП да мора да го дава на други, и не сум убеден дека е најдобра финансиска одлука.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
ArchiTechTone View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 280
  Quote ArchiTechTone Quote  Post ReplyReply #337 Posted: 15-May-2010 at 22:06
За десет дена ЈСП ќе избере фирма за „смарт“-тикетите

     
На 25 мај ќе заврши тендерот што јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“ го распиша за избор на „смарт“-картичките, кои ќе ги заменат хартиените билети во автобусите на ЈСП
     

     
     
На тендерот досега се пријавени 20 заинтересирани фирми, меѓу кои има и неколку странски од Хрватска, Турција и од Словачка. Мишо Николов, директорот на ЈСП „Скопје“, вели дека со овој вид билети ќе се олесни возењето со градските автобуси. Во автобусите нема да се чека за да се наплати автобускиот билет, а со тоа ќе се намали нервозата и кај патниците кај возачите.

- На овој тендер се пријавија дваесетина фирми, од кои неколку наши и неколку странски. Се надевам дека овој пат тендерот ќе биде успешен и дека конечно ќе можеме да ги воведеме овие „умни“ тикети и кај нас - изјави Николов.


Директорот на ЈСП исто така информира и дека наскоро ќе се постават и 80 нови информативни табли, кои на станиците ќе го покажуваат точното време на пристигнување на автобусите.


- Идната недела ќе се одржи презентација на веќе постојните табли.


На некои од поставените сé уште се случуваат грешки, па ќе ни треба една недела за решавање на проблемите. Во план ни е вакви табли да поставиме на сите автобуски станици во градот- најави Николов.


Од ЈСП информираат и дека е при крај и тендерот за уредување на 329 автобуски станици, на кој треба да се избере фирма што ќе ги прави новите стојалишта. Фирмата избрана на тендерот за возврат ќе го добие рекламниот простор на автобуските. На тендерот засега се пријавени 14 заинтересирани фирми, од кои две француски фирми, една шпанска и една од Австралија.      
       
Автор: А.М.Д.

http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=515101042116&id=14&setIzdanie=21984

Edited by Cloverstack - 17-May-2010 at 01:41
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #338 Posted: 05-May-2010 at 01:15
ПРЕМЕСТУВАЊЕ НА АВТОБУСКАТА СТАНИЦА КАЈ ЈУГОДРВО

По барање на граѓаните, Град Скопје донесе решение за дислокација на автобуската станица на булеварот Кочо Рацин, кај “Југодрво“, во насока кон крстосницата со комплексот банки.

Од 06. мај станицата ќе се дислоцира на просторот пред Олимпискиот базен.

Градот Скопје го уважи барањето на граѓаните поради зголемувањето на безбедноста на патниците коишто  користат јавен превоз, но и поради економичноста во искористувањето на станицата.

http://www.skopje.gov.mk/ShowAnnouncements.aspx?ItemID=3325&mid=24&tabId=1&tabindex=0
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #339 Posted: 20-Apr-2010 at 00:08
Сè во ред, ама без клупи? По која логика па сега тоа?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #340 Posted: 19-Apr-2010 at 23:29
КОНЕЧНО, ЌЕ СЕ СРЕДУВААТ АВТОБУСКИТЕ СТАНИЦИ
Новите стојалишта без билетарници

Роза Петкова


Скопјани, конечно, може да се надеваат дека ќе чекаат автобус седнати на клупа, на пристојни станици, со кошници за ѓубре и со стреи. ЈСП „Скопје“ го објави долгоочекуваниот оглас за јавно - приватно партнерство со кое би се изградиле 329 нови автобуски станици. Според огласот, јавното претпријатие бара партнер за поставување на станиците од три типа. Од првиот тип ќе се поставуваат 134 станици опремени со стреи, клупа, кошница за отпадоци, рекламно пано, светилки, информативни табли за времето на пристигнување на автобусите и табли за број на автобусите што застануваат на станицата. Вториот тип станици, вкупно 95, ќе ги имаат сите елементи, но не и клупи за седење. Сто автобуски станици од третиот тип ќе бидат двојни и ќе се направат со спојување на две станици од првиот вид. На новите станици нема да се градат киосци и билетарници, како што беше најавувано досега. - Се решивме да немаме вакви објекти затоа што тие ги нагрдуваат автобуските станици. Другите градови од соседството веќе ги отстранија киосците, па и ние ќе го направиме тоа. Граѓаните ќе ги купуваат билетите во трафиките, а нови билетарници нема да градиме - вели директорот на ЈСП, Мишо Николов. Според него, со објавениот оглас потенцијалните партнери само се повикуваат на разговор во кој заеднички со претпријатието ќе ги утврдат условите на тендерот што треба да биде распишан за две до три недели. - Ние не смееме да кажеме каков да биде изгледот на станиците, туку само ги даваме димензиите, за да не не обвинат дека преферираме некого. Затоа заинтересираните лица ќе треба да предложат идејно решение за изгледот, рок на изградба и рок на времетраење на стопанисувањето со нив. Ние, пак, ќе бараме станиците да бидат со убав изглед, не многу скапи, да се изградат што побрзо и да се изнајмат за пократок рок - објаснува Николов, кој очекува да има заинтересирани за огласот. Тој вели дека ќе се разгледа можноста партнерот да ги постави и информативните табли на тие станици каде што ги нема. За почеток ЈСП постави десет табли од кои во моментов функционираат три, а другите треба да проработат следната недела. Директорот најавува дека за нив ќе организира официјално пуштање. Фирмата што ќе ги опреми станиците за возврат ќе го добие рекламниот простор на паноата, но ќе има обврска и да ги одржува. Одлуката за изградба на нови автобуски станици со јавно - приватно партнерство е донесена пред неколку години, но многу бавно се реализира. Прво сопирачка беа општините, кои требаше да дадат одобрение за станиците што се наоѓаат на нивно подрачје, а потоа се чекаше да се избере фирма за да изработи елаборат во кој ќе се утврдат микролокациите за станиците.

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1516171819>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.230 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.