build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопски сообраќај (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1516171819 159>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #321 Posted: 20-May-2021 at 22:21
Погрешна анти-употреба на зборот кубурат!
Back to Top
MKDSTRUGA View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 465
  Quote MKDSTRUGA Quote  Post ReplyReply #322 Posted: 20-May-2021 at 10:35
Ova e edna od poslidnite rekonstrukicii ako sporedime pred i potoa. Se nadevam deka ke potegnat cekori kon izgradba na Bulevarot Hrvtska koj treba da go kompletira zapadniot del od vnatresnata obikolnica. Odnosno da gi spoi Kiro Gligorov so Bosna i Herzegovina.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #323 Posted: 20-May-2021 at 07:18
Чаир и Бутел кубурат со здробени улици и дупки



https://alsat.mk/mk/chair-i-butel-kuburat-so-zdrobeni-ulitsi-i-dupki/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #324 Posted: 20-May-2021 at 06:49
Originally posted by Џоле

А бе, нели имаше нишка за овој булевар? Или и таа се изгуби?


За овој булевар мислам дека немавме нишка,доста од вестите поврзани со него биле постирани во општава нишка Скопски сообраќај.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #325 Posted: 19-May-2021 at 19:23
А бе, нели имаше нишка за овој булевар? Или и таа се изгуби?
За сè има вторпат
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #326 Posted: 19-May-2021 at 17:08
ОТВОРЕН НОВ БУЛЕВАР ВО СКОПЈЕ - БИХ Е ЗАВРШЕН ОД ПОЧЕТОК ДО КРАЈ

Денеска официјално се пушти во употреба новозавршената делница на булеварот Босна и Херцеговина во северниот дел на Скопје. На прес-конференцијата по повод отворањето на булеварот се обрати градоначалникот Петре Шилегов.
- Денеска ги пуштаме во употреба последните 500 метри од новопроекрираниот булевар Босна и Херцеговина кој се спојува со булеварот Словенија. За реализацијата на овој капитален проект од Буџетот на Град Скопје се потрошени околу 100 милиони денари со пресметан ДДВ. Вложувањето на овие средства создаде услови за сериозен развој на инфраструктурата, но и сериозен развој на градот во северниот дел и е дел од концептот за кој јас зборував со граѓаните во текот на 2017 година, секундарниот северен прстен - изјави Шилегов.
Тој додаде дека некогашната улица Босна и Херцеговина била изградена пред 40-тина години и оттогаш асфалтот не бил променет, а улицата била широка само 7 метри.🚧
- Сега имаме еден најсовремен по сите светски и европски стандарди булевар, широк 40 метри, со пешачки и велосипедски патеки по целата негова должина, коловозот е веќе спремен, пешачки и велосипедски патеки исто така, ни преостанува во следниот период да го уредиме и средишното булеварско зеленило. На овој булевар поставивме и ново лед осветлување. Новиот булевар за овој дел од градот ќе биде значителен инпут за неговиот развој, особено ако се има предвид дека се спојува со булеварот Никола Карев кој е во завршна фаза, како и со клучката кај Момин поток којашто треба да почнеме да ја градиме во текот на јули – кажа Шилегов.
👷‍♂️Станува збор за целосно нов булевар со вкупна должина од околу 1.700 метри, ширина од 40 метри, со 6 коловозни ленти, пешачки и велосипедски патеки, средишно и странично зеленило од двете страни и ново улично осветлување, од булевар Словенија до булевар Христијан Тодоровски Карпош. Новиот булевар Босна и Херцеговина заедно со булеварот Словенија ќе ги поврзува Карпош, Бутел, Шуто Оризари и Чаир, а заедно со новиот булевар Христијан Тодоровски Карпош за жителите на овој дел од градот ќе претставува побрз излез до скопската обиколница. Развојот на сообраќајната инфраструктура во северниот дел од градот во голема мера освен што ќе ја унапреди мобилноста на населението во овој дел од градот, ќе значи и создавање на услови за подобрување на работата на локалните бизниси кои функционираат на овој потег.🛣
Градоначалникот Шилегов, исто така, им се заблагодари на жителите на општините Бутел, Чаир и Шуто Оризари за трпението за време на изградбата на булеварот и нагласи дека чекор по чекор Скопје прераснува во град со развиена и одржлива урбана мобилност што подразбира безбеден и ефикасен сообраќај и почиста животна средина. ✅
На настанот, покрај градоначалникот Шилегов беа присутни и Фатмир Битиќи вицепремиер за економски прашања во владата на РСМ, градоначалниците Висар Ганиу на Општина Чаир и Велимир Смилевски на Општина Бутел, претседателката на Советот на Град Скопје Љубица Јанчева и советници во Советот на Градот.
Вицепремиер за економски прашања во владата на РСМ, Фатмир Битиќи, изјави дека ова е многу важна и фреквентна сообраќајница која поврзува четири општини, односно Чаир, Бутел, Карпош и Шуто Оризари и дека ова ќе им го олесни животот на нивните граѓани.











https://www.facebook.com/CityofSkopje/
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #327 Posted: 19-May-2021 at 15:01
Неможам да најдам дека има посебна тема за Булевар БиХ, па ќе постирам тука, ако има префрлете.

Две маани, едната не толку страшна со транформаторов што фаќа на тротоар. Вероватно порано бил планиран булеварот со некои потесни ленти и помало средишно зеленило во времето кога бил плански поставен трансформаторот. А сега е по некој понов поширок план и останало овака да штрчни на пешачка патека.



Втора работа, зашто не се искористи шансата со реконструкцијата на Булевар Бих и изградбата на Булевар ХТ Карпош за да се оформи целосно оваа раскрница. Нели Булевар Хрватскавеќе беше веќе во фаза на проектирање. За да нема трет пат раскопување на истата раскрсница добро беше да се оформи целосно раскрсницата со кратко ghost-правци и да се надоврзе булеварот.


Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #328 Posted: 17-May-2021 at 16:10
Богдановиќ најави реконструкција на улицата „Народен Фронт” во Капиштец

Градоначалникот на Општина Центар, Саша Богдановиќ најави реконструкција на улицата „Народен Фронт”, во Капиштец, со што целосно ќе се уреди коловозната конструкција на површина од 11.543 метри квадрани, а ќе бидат опфатени трите краци помеѓу зградите. Покрај улицата ќе се реконструираат и подигнатите пешачки платоа за смирување на сообраќајот и ќе биде поставено ново модерно лед-осветлување.

-Ми претставува особено задоволство и чест да најавам дека започнуваме со целосна реконструкција на улицата „Народен Фронт”, која е една од главните сообраќајници во населбата Капиштец. По завршувањето на реконструкцијата на улицата „Васил Ѓоргов” со Град Скопје, сега ја започнуваме и втората најголема сообраќајница во Капиштец, за којашто од Општинскиот Буџет имаме планирано 40 милиони денари. Воедно, сакам да најавам дека како ќе се одвива реконструкцијата, ќе се обноват и тротоарите, а ќе се направи и резидентно паркирање за сите станари, истакна Богдановиќ.

Реконструкцијата на улицата „Народен Фронт” ќе се изведува по примерот на улица „Орце Николов” во Дебар Маало, а како што посочи градоначалникот оваа година Општината ќе заврши со реконструкција на повеќе од 15 улици во Центар.

Во наредниот период, Општина Центар најави дека започнува со реконструкција на улиците „Јордан Хаџи-Константин Џинот”, „Ристо Шишков”, „Дебарца”, „Драмска”, „Ленинова”, „Мирослав Крлежа”, „Теодосиј Гологанов”, „Рајко Жинзифов”, „Елисије Поповски Марко”, „Алберт Ајнштајн”, „Андон Дуков”, „Дон Бас” и улица „Козара”

https://www.slobodenpecat.mk/bogdanovik-najavi-rekonstrukczija-na-uliczata-naroden-front-vo-kapishtecz/
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #329 Posted: 16-May-2021 at 15:23
Трета работа, многу опасна и потценета! Од кај го смислија овој оваков коцкест знак за кружен тек ??! Какво е ова своеволие за сигнализација што е законски уредена ?! Еве го правилникот во Член 75 јасно се скицирани кои се знаците кои може да се користат, јас такво нешто не гледам. Како воопшто се потценува и запоставува овакво нешто во Македонија. Па утре ќе се случи некоја сообраќајна незгода и општината ќе излезе крива, ако има некој доволно ербап да се тужи до крај дека не го разбрал знакот и дека го збунил и му го одвлекол вниманието.

https://dejure.mk/zakon/pravilnik-za-soobrakjajnite-znaci-oprema-i-signalizacija-na-patot-2


Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #330 Posted: 16-May-2021 at 15:08
Сеуште неможам да сватам зашто упорно во Македонија го фураат овој подигнат оформен тротоар околу кружниот тек. Тамо нема и не треба да има воопшто пешачки или велосипедски сообраќај за да се прави тротоар. Едноставно треба да има подигнат бетонски круг и тоа не со рабници класични за тротоар, него со обратно поставени спуштени рабници за да можат погабаритни возила да го пресечат крајот на кружниот тек со прегазување. Така се прави во цел нормален свет. Па уште со бекатон го наредиле. Еве неколку примери:






Втора работа, грешна им е хоризонталната сигнализција, однонсо непотполна е. Кога веќе примарната цел се гледа дека не им била да направат квалитетно сообраќајно решение, туку по секоја цена иделе на тоа да извадат правилен бетонски круг во средината на улична ситуација која не го дозволува тоа, само за да нацртаат знаме, тогаш барем да го изштрафирале остатокот од просторот кој треба да припаѓа на кружниот тек. Еве на скицата кој дел имаат заборавено да го штрафираат:


Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #331 Posted: 16-May-2021 at 10:25
Аматеризам. Пробале со боја да корегираат и пак им фалат острови. Дури и знамето, што е безвезен избор за декорација, е утнато.
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #332 Posted: 15-May-2021 at 18:59
Од втор обид Еднаш беше асфалтиран, па го копаа, па пак работеа. Не баш среќно решение, според мене.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #333 Posted: 15-May-2021 at 17:05
Кружен тек во Волково









https://www.facebook.com/AleksandarNaumoskizaGorce

Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #334 Posted: 15-May-2021 at 15:14
Јас не гледам тука „жешко“ градежно лето, ама добро, изгледа различна перцепција имам.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #335 Posted: 15-May-2021 at 14:03
Претстои жешко градежно лето за Скопје

КОИ КАПИТАЛНИ ПРОЕКТИ СЕ НА РЕД ВО ПРЕТСТОЈНИОТ ПЕРИОД?

Градските власти најавуваат реализација на голем број капитални проекти за претстојниот период.
Летово, како што информираат од Градот, ќе се искористи за доизградба и завршување на почнатите сообраќајници, на кои се работи веќе подолго време.
– Ќе се работи на изградба на мостот на реката Вардар, во рамките на проектот за изградба на бул. АСНОМ, втората фаза од проектот за проширување на улицата Никола Карев (Пластичарска), пробивањето на улицата Есенинова, втората фаза од изградбата на бул. Босна и Херцеговина, реконструкцијата на кејот 13 Ноември – велат локалните власти.
Оттаму додаваат дека летово ќе се реконструираат поголем број улици во сите скопски општини.
– Голем дел од нив е во постапка на јавни набавки и, доколку тие бидат успешни, летово може да почнат поголем број капитални проекти, како што се изградбата на кружните крстосници на Момин Поток, третата фаза од проектот за изградба на булеварот АСНОМ, реконструкција на дел од булеварот Киро Глигоров, реконструкција и проширување на дел од булеварот Митрополит Теодосиј Гологанов (од кружниот тек кај Католичка црква до крстосницата со булевар Свети Климент Охридски, пред Домот на пратениците), реконструкција на улицата Лука Ѓеров, реконструкција на Индира Ганди (трета фаза), реконструкција на дел од булеварот Крсте Петков Мисирков (кај МАНУ), продолжување на изградбата на булеварот Борис Трајковски до влезот во Драчево, проширување и пробивање на улицата Васко Каранѓелески до булеварот Трета македонска бригада во Аеродром и многу други – информираат од Градот.
Минатото лето, поради реконструкцијата на голем број сообраќајници во исто време, низ градските улици се случуваше поголем сообраќаен метеж, за што возачите најмногу реагираа, но градскиот татко Петре Шилегов тогаш ги замоли за трпение, затоа што таквите реконструкции се реализираат еднаш на подолг временски период.

СТАРТ НА МЕГАПРОЕКТОТ „МОМИН ПОТОК“?

Откако почна годината градот започна, реализира и заврши голем број проекти.
Шилегов најави изградба на два нови кружни тека, подвозници и надвозници како идеално решение за сообраќајниот метеж кај Момин Поток, проект што, како што истакна, ќе чини околу 18 милиони евра.
– Градежните работи ќе ги започнеме во текот на јуни, а изведбата треба да трае од две до две и пол години. Според својата комплексност, се работи за убедливо најсложениот сообраќаен проект што Град Скопје го има изработено од 1965 година наваму. За да се намали сообраќајниот метеж на овој потег, се предвидува изградба на два кружни тека, првиот треба да ја замени крстосницата кај булеварот 8 Септември и улицата Скупи, а вториот треба да ја замени крстосницата на булеварот Никола Карев и патот кон Визбегово, обиколницата и косовската граница. Од вториот кружен тек улицата продолжува до крстосницата со булеварот Словенија, каде што се поврзува со булеварот Словенија и со булеварот Босна и Херцеговина. Оваа сообраќајница е една од клучните градски сообраќајници, бидејќи дневно овде поминуваат 25.000 возила и метежот е голем – рече Шилегов.
Вкупната должина на сообраќајницата меѓу двата кружни тека и до пред раскрсницата со булеварот Словенија изнесува околу 1.600 метри. По должината на целата сообраќајница ќе биде поставено најсовремено булеварско ЛЕД-осветлување, како и пешачки и велосипедски патеки од двете страни на коловозот. Проектот предвидува и изградба на два моста на реката Серава, која тече под оваа сообраќајница.

ЗАВРШНА ФАЗА ЗА БОСНА И ХЕРЦЕГОВИНА

На почетокот на месецов градските власти влегоа во завршна фаза за реализацијата на изградбата на булеварот Босна и Херцеговина, кој од улица со две коловозни ленти, прерасна во булевар со шест коловозни ленти, по три во секоја насока.
– Скопје добива целосно нов булевар, со вкупна должина од околу 1.700 метри, ширина од 40 метри, со шест коловозни ленти, пешачки и велосипедски патеки од двете страни, а предвидено е и средишно и странично зеленило. со прекрасни дрвореди од двете страни. и ново улично осветлување, по целата должина од булеварот Словенија до булеварот Христијан Тодоровски-Карпош – изјавија од Градот.
Булеварот Босна и Херцеговина е дел од секундарниот северен прстен и како таков претставува важна и исклучително фреквентна сообраќајница во овој дел од градот. Булеварот се протега од крстосницата со улицата Македонско-косовска бригада до крстосницата со булеварот Христијан Тодоровски-Карпош.
Заедно со булевар Словенија ги поврзува граѓаните на општините Шуто Оризари, Карпош, Чаир, Бутел и Железара со преостанатиот дел од градот, додека со булеварот Христијан Тодоровски-Карпош претставува брз излез на скопската обиколница.

ВО ПОЧЕТОКОТ НА ЛЕТОТО НОВ ИЗГЛЕД НА КЕЈОТ 13 НОЕМВРИ

Со забрзана динамика работат на терен екипите на градот за побрзо да заврши изградбата и реконструкцијата на кејот 13 Ноември.
– Градежните активности на терен се интензивирани. Отстранети се централните и предните делови на терасите на угостителските објекти, со што се ослободени шеталиштето и прекрасниот средишен дрворед, што е едно од најатрактивните места во нашиот град. Изминатиов период се работеше на обновување на целокупната подземната инфраструктура, а во моментов се работи на поплочувањето на кејот и моите очекувања се дека во втората половина на јуни, на почетокот на летото, скопјани ќе добијат нов кеј за уживање – истакна Шилегов.
Овој проект е во вредност од 88,6 милиони денари, со вклучен ДДВ, средства обезбедени од буџетот на Град Скопје. Со реконструкцијата е опфатено целосно ново поплочување, патека за лицата со инвалидитет, високо зеленило – дрворед, поставување клупи, паметни клупи, канти за џебен отпад, нови жардиниери за дрворедот, канделабри, рефлектори за осветлување и нови бетонски и електрични столбови заради реализација на забраната за паркирање и движење по кејот 13 Ноември. На новиот кеј ќе биде ослободено повеќе место за велосипедистите и пешаците, преку целосно спречување на можноста за нелегално паркирање на овој простор и сериозно ограничување на протокот на возила.
Терасите што ќе ги користат угостителските објекти ќе бидат унифицирани и поставени на начин што ќе овозможи да дојде до израз прекрасниот двоен дрворед од повеќегодишни развиени дрвја.
Изграден беше и зелен сквер кај поликлиниката „Идадија“, во центарот на градот. На локацијата кај „Млин Балкан“ целосно се преуредени површините на предниот и на задниот парк. Делот на паркот што е лоциран пред амбулантата е уреден за максимално да се искористи како место за одмор, релаксација и контакти, а задниот парк е детско игралиште, кое може да го користат сите деца над три години.

https://www.novamakedonija.com.mk/makedonija/skopje/претстои-жешко-градежно-лето-за-скопј/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #336 Posted: 11-May-2021 at 15:18
НАСЕЛБАТА ШУТО ОРИЗАРИ БЛОКИРАНА ПРЕД РАМАЗАН БАЈРАМ, ГЛАВНАТА УЛИЦА ПРЕТВОРЕНА ВО ПАЗАР



Целата улица Индира Ганди во скопската населбата Шуто Оризари е претворена во пазар. Пред празникот Рамазан Бајрам, населбата е целосно блокирана од тeзги и продавачи поставени кој каде стаса и паркирани возила на сите страни.

Автобусите на ЈСП „Скопје“ и приватните превозници нема шанси да ја минат оваа делница и да стасаат до последната автобуска станица, па патниците ги оставаат кај затворот во Шутка.

„На оваа делница имаме три автобуски линии 19, 20 и 81. Точно е дека изминатиов период односно од викендов имаме проблеми да стигнеме до крајната станица. Додека работи пазарот автобусите не можат да се пробијат низ улицата. Доколку нема асистенција на полицијата да се регулира сообраќајот се движиме само до затворот“, велат од ЈСП „Скопје“.

Улицата тешко се минува и со автомобил, а вчера поради хаосот имало и сообраќајна несреќа меѓу две возила. Како што велат од Министерството за внатрешни работи, повредените лица со возило на Брза помош биле пренесени во Ургентниот центар, им биле констатирани телесни повреди и се пуштени на домашно лекување.

„Општината има свои служби и инспекции и потребно е да интервенираат доколку недозволиво се блокира целата улица“, велат од МВР.

Жителите на населбата велат дека неколку пати побарале од градоначалникот Курто Дудуш да интервенира и да овозможи улицата да биде проодна, за да може автобусите да се движат и да не одат дури до затворот да чекаат автобус.

Градоначалникот Дудуш не одговараше на нашите телефонски повици ниту на смс пораки со прашањата зошто дозволува да владее хаос во населбата и каде се службите да интервенираат.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/naselbata-shuto-orizari-blokirana-pred-ramazan-bajram-glavnata-ulitsa-pretvorena-vo-pazar/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #337 Posted: 11-May-2021 at 13:54
Ќе се реконструира улицата „Народен фронт“

Кон средината на јуни ќе започнат градежните зафати за реконструкција на улицата „Народен фронт“. Општина Центар веќе распиша тендер за реконструкција на оваа улица со нејзините краци.

Оттаму информираат дека санацијата на „Народен фронт“ ќе се одвива по целата должина на улицата, 924 метри.

– Притоа, се предвидува реконструкција на коловозот (горен и долен слој) и нанесување на 9.140 квадратни метри асфалт. Со градежните работи се планира да се започне на средината на јуни, а готова ќе биде на почетокот на септември -одговорија од Општина Центар.

Во однос на колку ќе чини санацијата на оваа улица, општинските власти велат дека во моментов не можат точно да кажат, затоа што јавната набавка се уште е во тек, а цената јавноста ќе биде дополнително известена.

https://www.vecer.press/ќе-се-реконструира-улицата-народен-ф/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #338 Posted: 11-May-2021 at 13:53
Да се направат поголеми острови, а радиусите за десно вртење да се намалат



Граѓаните сакаат да возат велосипед. Би возеле уште повеќемина, ако условите продолжат да се подобруваат. Овие решенија на булевари се од 1970 година и треба конечно да влеземе во 21 век со сообраќајните стандарди. Потребно е планирање на улици по мерка на луѓето, на безбедноста и квалитетот на живот, а не брзината на автомобилот – реагираат од „На точак“



Од неформалната група скопски велосипедисти „На точак“ уште еднаш предупредуваат дека се потребни нови стандарди за улици, но и реконструкции по нови стандарди, со нови решенија, не само рехабилитација на стар асфалт, а повторување на решението, но и дека островите стануваат премали и претесни, особено централните.

-Граѓаните сакаат да возат велосипед. Би возеле уште повеќемина, ако условите продолжат да се подобруваат. Овие решенија на булевари се од 1970 година и треба конечно да влеземе во 21 век со сообраќајните стандарди. Потребно е планирање на улици по мерка на луѓето, на безбедноста и квалитетот на живот, а не брзината на автомобилот – реагираат од „На точак“.

Тие додаваат дека лентите за автомобили треба да се стеснат, радиусите за десно вртење да се намалат (некаде и да се укине слободното десно вртење), а островите за пешаци да се зголемат.

И граѓаните реагираат на социјалните мрежи.

Ружица Андроникова вели дека особено за вртење десно е многу опасно за велосипеди.

-Се вози брзо, возилото иако има општо црвено светло, воопшто не внимава, не застанува, сосема игнорира дали има пешак или велосипедист на пешачкиот премин со отворено зелено светло – нагласува Андроникова.

Ана Попова Манасиевска пак смета оти е потребен зелен булевар за велосипеди низ Скопје.

-Нашиве планери како да не гледаат како се димензионираат и како изгледаат улиците во многу држави во Европа. Две возни патеки за автомобили и соодветни патеки за велосипедисти одвоени од патеките за пешаците. Со доследно почитување на сообраќајните правила и прописи ете безбеден и брз сообраќај… А, не да возиш по тротоар обележан за велосипедисти каде пешаците ниту те перцепираат ниту слушаат ѕвонче, а кога ќе дојдеш на спој со друга улица мора да застанеш за да видиш дали доаѓа автомобил, па доколку нема да ја поминеш или да се вклучиш на улицата…-коментира Томислав Башевски, потенцирајќи дека треба уште многу да се работи за да се стигне таму каде што посакуваме во сообраќајот за сите учесници…

-Ако мислиме дека со парцијални решенија сме постигнале некаков напредок, се лажеме сите, а не само оние што мислат дека прават нешто за подобрување на сообраќајот. Едни кабли паднати на патеката од Пантелејмон до Средно и од Средно кон Детско стојат и претставуваат опасност не само за велосипедистите, туку и за возилата, патеката на Кеј оштетена никој не презема ништо да се санираат дупките, испакнувањата, и слични на нив дребулии… Како да нема служби кои водат грижа за тоа што се случува на терен. А за односот да не зборуваме… Место застанување и почитување на предност, возачите се смеат во лице и ја покажуваат нивната возачка „супериорност”. За жал, тоа е вистината за сообраќајната (не)култура – смета Башевски.

https://www.vecer.press/потребни-се-поголеми-острови-а-радиус/
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #339 Posted: 09-May-2021 at 14:44
СКОПЈЕ ДОБИ УШТЕ ЕДЕН МОДЕРЕН БУЛЕВАР – ИЗГРАДБАТА НА БУЛЕВАРОТ БОСНА И ХЕРЦЕГОВИНА ВЛЕГУВА ВО ЗАВРШНА ФАЗА







Екипите на Град Скопје влегоа во завршна фаза од изградбата на новопроектираниот булевар Босна и Херцеговина, кој изминативе месеци прерасна од улица со две ленти во современо булеварско решение со шест сообраќајни ленти и комплетна инфраструктура.
Во текот на следната седмица се очекува да биде целосно завршен и пуштен во употреба. Со тоа Скопје добива целосно нов булевар со вкупна должина од околу 1700 метри, ширина од 40 метри, со 6 коловозни ленти, пешачки и велосипедски патеки од двете страни, а предвидено е и средишно и странично зеленило со прекрасни дрвореди од двете страни и ново улично осветлување, по целата должина од бул. Словенија до бул. Христијан Тодоровски Карпош.
Булеварот Босна и Херцеговина е дел од секундарниот северен прстен и како таков претставува важна и исклучително фреквентна сообраќајница во овој дел од градот. Булеварот се протега од крстосницата со улицата Македонско-косовска бригада до крстосницата со бул Христијан Тодоровски Карпош. Заедно со булевар Словенија ги поврзува граѓаните на општините Шуто Оризари, Карпош, Чаир, Бутел и Железара со преостанатиот дел од градот, додека со булеварот Христијан Тодоровски Карпош претставува брз излез на скопската обиколница.

https://www.facebook.com/CityofSkopje/
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #340 Posted: 09-May-2021 at 11:41
Во ГУП-от на Скопје има зацртана една улица некаде во делот меѓу фабрика Железара и Обиколница која досега незнам дали воопшто станала некогаш предмет на дискусија тука, ама мислам дека е време да почне да се работи на нејзино пробивање. Се работи исклучиво на неизградено земјиште, запустено, државно. А на Ченто очајно му треба уште еден сообраќаен влез и излез према северните и западните делови од градот. Ова во никој случај не е никаква алтернатива на Булевар Хрватска, но е многу значајно за актуелизирање на овие делови од Скопје и одвлекување на дел од новоизградените куќи и згради према овој дел.

Така да апел до Град Скопје, или Општините Гази Баба и Бутел, незнам кој е надлежен, да се зафатат со проектирање и изведба!





Баш денес прочитав на Марх еден интересен текст што го третира овој дел:
https://marh.mk/alternativni-modeli-na-urbano-ziveenje-vo-pejsaz-andonova/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1516171819 159>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.585 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.