build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Моторни гарнитури

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1617181920 41>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #341 Posted: 29-Oct-2015 at 13:04
A sto e so prugite? Kako stojat tuka rabotite? Se spekulira deka novite vozovi nema da mozat da vozat po nasite dotraeni prugi?! I zosto ne se vlozat poveke pari za prosiruvanje na sinskata mreza? Strumica, Ohrid...?

Edited by Denko - 29-Oct-2015 at 13:06
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #342 Posted: 29-Oct-2015 at 11:53
Потполно се согласувам со Бојан за Велес.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #343 Posted: 29-Oct-2015 at 11:50
Originally posted by kliment

Токму така овој тип на возови се користат и во други земји во европа како регионални и покриваат линии до 4 часа возење. Најдолго имам патувано 2 часа со ваков тип на воз и искуствотото беше пријатно.
Меѓутоа сметам дека овој тип на возови не се за меѓународен сообраќај.


Овие моторни гарнитури ќе сообраќаат по македонските пруги. На пример, до Табановце ќе сообраќа оваа електро моторна гарнитури, а од Прешево кон Ниш сообраќа друг патнички воз, имено и Србија се обнови со нови возови од швајцарски Штадлер.

Лично сметам дека за постигнување на ефективен возен ред што ќе им служи на сите граѓани од земјава е неопходно да се стационираат дел од возовите во Велес или Битола. На пример, од Скопје до Велес да сообраќаат возови на секој час, а од таму кон Кочани, Гевгелија и Битола да сообраќаат дизел гарнитури со неколку поаѓања во денот.
Back to Top
kliment View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 18-Sep-2012
Online Status: Offline
Posts: 55
  Quote kliment Quote  Post ReplyReply #344 Posted: 29-Oct-2015 at 11:34
Токму така овој тип на возови се користат и во други земји во европа како регионални и покриваат линии до 4 часа возење. Најдолго имам патувано 2 часа со ваков тип на воз и искуствотото беше пријатно.
Меѓутоа сметам дека овој тип на возови не се за меѓународен сообраќај.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #345 Posted: 29-Oct-2015 at 05:04
Овој тип на возови се стандардни на германските региоанлни линии. Регионална линија во германија знае да биде и до 4 часа возење, зависно од големината на покраината. Инаку можат да се користат и како класични регионални (застанува на секоја станица) или на регионални експреси (застанува само на поголеми станици). Во однос на капацитетот, сум видел вакви компзиции со 3-5 вагони, а кога има потреба од поголем капацитет едноставно се поврзуваат две композиции заедно. Ова е практично ако линијата негде се дели на две насоки и разделувањето се прави на лице место на станицата каде линиите се раздвојуваат. На пример двојна композиција од Гевгелија која во Скопје се дели на и една Композиција продолжува према Кичево а друга према Куманово.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #346 Posted: 28-Oct-2015 at 22:16
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Daniel111222 View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 28-Oct-2015
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Daniel111222 Quote  Post ReplyReply #347 Posted: 28-Oct-2015 at 20:15
Мали се гарнитурите за викендите, помали се од Горбачов за еден вагон. А тоа дека ќе префрлаат вагони од еден на друг тешка работа. И шпанците имаат можност за тоа па тоа никогаш не се правеше. Барем после 90 тите.
661 forever
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #348 Posted: 28-Oct-2015 at 18:40
Овие гарнитури и се поврзуваат една со друга така да не би бил никаков проблем, проблемот секако ќе биде кај менаџментот и нема да се постават како што треба и според мое мислење наместо со овие возови да се надополнат линиите и да станат почести они само ќе ги заменат возовите на постоечките линии.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #349 Posted: 28-Oct-2015 at 18:30
Originally posted by BOJAN

Originally posted by FiLo

За до Битола и назад јас мислам дека е подобро да се има уште еден вагон во средина, значи вкупно да бидат 4 вагони за до таа дестинација.
Не сум се возел со воз прилично долго време, едно 4 години сигурно, ама во секавање ми е останато дека возот до Битола со 5 вагони, во кој има 50 купиња, што значи 300 патници, знаел да биде претерано полн.
Затоа јас мислам дека овие гарнитури би требало да бидат со по 4 вагони.


Нема да има проблем со ова. Тие возови со по 5 вагони сообраќаат само 3-4 пати дневно и трошеа многу нафта. Овие нови возови се енергетски ефикасни, 4 дизел моторни гарнитури ќе ни стигнат од Кина, плус 3-4 постоечки гарнитури познати како Шпанец се доволно за организирање кон Битола на по шест возови дневно, со што би се намалила гужвата.
од овој аспект прашувам и јас... се надевам загубариве од македонски железници ќе ги изменаџираат линиите како што треба и со новите возови ќе се воведат и новитети во начинот на функционирање
џабе е и да го имаш најсовремениот воз на светот, ако не го користиш како што треба... нешто слично збореше и декстер погоре
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #350 Posted: 28-Oct-2015 at 18:10
Originally posted by FiLo

За до Битола и назад јас мислам дека е подобро да се има уште еден вагон во средина, значи вкупно да бидат 4 вагони за до таа дестинација.
Не сум се возел со воз прилично долго време, едно 4 години сигурно, ама во секавање ми е останато дека возот до Битола со 5 вагони, во кој има 50 купиња, што значи 300 патници, знаел да биде претерано полн.
Затоа јас мислам дека овие гарнитури би требало да бидат со по 4 вагони.


Нема да има проблем со ова. Тие возови со по 5 вагони сообраќаат само 3-4 пати дневно и трошеа многу нафта. Овие нови возови се енергетски ефикасни, 4 дизел моторни гарнитури ќе ни стигнат од Кина, плус 3-4 постоечки гарнитури познати како Шпанец се доволно за организирање кон Битола на по шест возови дневно, со што би се намалила гужвата.
Back to Top
Gox View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 08-Oct-2015
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 44
  Quote Gox Quote  Post ReplyReply #351 Posted: 28-Oct-2015 at 16:55
Originally posted by Denko

Originally posted by WolfLeader

Originally posted by Denko

"Zabegan", ovoj tip na vozovi i u Germanija se kratki. Se raboti za regionalni vozovi koi relativno cesto zastanuvaat i se koristat na relacii do 200 km.

http://www.ruhrnachrichten.de/storage/pic/mdhl/artikelbilder/lokales/mz-mlz-evz-gz/mslo/3590471_1_ms-talent.jpg?version=1387233899


Па за нашата километража на пруги што ја имаме сосема е доволен еден ваков тип на воз , немаме кој знае што колку километри железници ....
Pa koj kaza deka vakov tip na voz ne cini za makedonskite potrebi. Ova e i poveke od dovolno. Edinstveno sto ne mi se dopaga e kineskoto poteklo.


Ne znaci ako e proizveden vo Kina deka ne e kvalitetno
Back to Top
FiLo View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 148
  Quote FiLo Quote  Post ReplyReply #352 Posted: 28-Oct-2015 at 16:48
За до Битола и назад јас мислам дека е подобро да се има уште еден вагон во средина, значи вкупно да бидат 4 вагони за до таа дестинација.
Не сум се возел со воз прилично долго време, едно 4 години сигурно, ама во секавање ми е останато дека возот до Битола со 5 вагони, во кој има 50 купиња, што значи 300 патници, знаел да биде претерано полн.
Затоа јас мислам дека овие гарнитури би требало да бидат со по 4 вагони.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #353 Posted: 28-Oct-2015 at 15:06
Originally posted by WolfLeader

Originally posted by Denko

"Zabegan", ovoj tip na vozovi i u Germanija se kratki. Se raboti za regionalni vozovi koi relativno cesto zastanuvaat i se koristat na relacii do 200 km.

http://www.ruhrnachrichten.de/storage/pic/mdhl/artikelbilder/lokales/mz-mlz-evz-gz/mslo/3590471_1_ms-talent.jpg?version=1387233899


Па за нашата километража на пруги што ја имаме сосема е доволен еден ваков тип на воз , немаме кој знае што колку километри железници ....
Pa koj kaza deka vakov tip na voz ne cini za makedonskite potrebi. Ova e i poveke od dovolno. Edinstveno sto ne mi se dopaga e kineskoto poteklo.
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #354 Posted: 28-Oct-2015 at 15:03
Originally posted by zabegan

дали се работи за истата гарнитура? фоткиве ми се пукнати некаде накај 10 саат отсабајле во товарна




инаку, прашање до поупатените... зошто само три вагона имаат гарнитуриве?


Една ваква гарнитура сега собира 200 патници ,и така ќе пристигаат постепено значи по 3 вагона ќе се носат , е сега порачани се 6 вакви гарнитури што значи сите вкупно ќе собираат 1200 ,а тие останатите 5 гарнитури постепено ќе пристигаат како што ти кажав вака по 3 вагона , некаде до кај март/април можеби и порано ќе треба да бидат пристигнати сите гарнитури така е според договорот е сега колку тој ќе се испочитува тоа е се во зависност со кинезите како ќе ги доставуваат , да се надеваме дека ќе нема проблеми и на време ќе ги донесат и останатите , и со сите тие комплетно МЖ ќе покрива 60 % со нови модерни возови , додека останатите 40 % сега за сега ќе се реконструираат нели тие што се во можност да добијат малце подобра шминка ќе се средат на малце по добро ниво ,а понатаки и тие 40 % ќе се заменат со вакви нови возови што значи целосно ќе се има нови возови на располагање и ќе има комплетно нов лик на Македонски железници.Мислм дека доволно ти објаснив да ме разбериш.
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #355 Posted: 28-Oct-2015 at 14:51
Originally posted by Denko

"Zabegan", ovoj tip na vozovi i u Germanija se kratki. Se raboti za regionalni vozovi koi relativno cesto zastanuvaat i se koristat na relacii do 200 km.

http://www.ruhrnachrichten.de/storage/pic/mdhl/artikelbilder/lokales/mz-mlz-evz-gz/mslo/3590471_1_ms-talent.jpg?version=1387233899


Па за нашата километража на пруги што ја имаме сосема е доволен еден ваков тип на воз , немаме кој знае што колку километри железници ....
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #356 Posted: 28-Oct-2015 at 14:07
@Denko vo pravo si. No vo sporedba so germanskite vozovi od slikite se gleda deka nasite (kineskite) imat podebeli sedista slicni na onie na vozovite za podolgi relacii.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #357 Posted: 28-Oct-2015 at 13:55
"Zabegan", ovoj tip na vozovi i u Germanija se kratki. Se raboti za regionalni vozovi koi relativno cesto zastanuvaat i se koristat na relacii do 200 km.

http://www.ruhrnachrichten.de/storage/pic/mdhl/artikelbilder/lokales/mz-mlz-evz-gz/mslo/3590471_1_ms-talent.jpg?version=1387233899
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #358 Posted: 28-Oct-2015 at 12:07
Originally posted by kultuzin

Se raboti navistina za arhitektonsko remek delo koe retko se srekava vo Evropa (ako voopsto i postoi takvo reseni).


Тоа архитектонско ремек-дело кое ретко се среќава во Европа е толку ценето што за неговата реконструкција се одвоени „фантастични“ 3 милиони евра, додека за некакво си тркало се предвидени 18 милиони евра.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #359 Posted: 28-Oct-2015 at 11:59
Импресивна фотографија со кулите во позадина
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #360 Posted: 28-Oct-2015 at 11:30
Aman Zabegan kako da dobivme 20 voza prasuvas dali e istata garnitura Ta taa e edna i edinstvena sega za sega.
Eve i od mene fotografija pozajmena od Facebook. Vozot epten go lici na skopskata zeleznicka stanica. se nadevam deka vo idnina kompletno ke ja restavrirat zaedno so postata i drugite objekti. Se raboti navistina za arhitektonsko remek delo koe retko se srekava vo Evropa (ako voopsto i postoi takvo reseni).
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1617181920 41>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.172 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.