![]() |
![]() |
![]() |
Моторни гарнитури |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1617181920 41> |
Author | |||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
||
A sto e so prugite? Kako stojat tuka rabotite? Se spekulira deka novite vozovi nema da mozat da vozat po nasite dotraeni prugi?! I zosto ne se vlozat poveke pari za prosiruvanje na sinskata mreza? Strumica, Ohrid...?
Edited by Denko - 29-Oct-2015 at 13:06 |
|||
![]() |
|||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
||
Потполно се согласувам со Бојан за Велес.
|
|||
Македонија - Земја на чудата!
|
|||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
Овие моторни гарнитури ќе сообраќаат по македонските пруги. На пример, до Табановце ќе сообраќа оваа електро моторна гарнитури, а од Прешево кон Ниш сообраќа друг патнички воз, имено и Србија се обнови со нови возови од швајцарски Штадлер. Лично сметам дека за постигнување на ефективен возен ред што ќе им служи на сите граѓани од земјава е неопходно да се стационираат дел од возовите во Велес или Битола. На пример, од Скопје до Велес да сообраќаат возови на секој час, а од таму кон Кочани, Гевгелија и Битола да сообраќаат дизел гарнитури со неколку поаѓања во денот. |
|||
![]() |
|||
kliment ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 18-Sep-2012 Online Status: Offline Posts: 55 |
![]() ![]() |
||
![]() Меѓутоа сметам дека овој тип на возови не се за меѓународен сообраќај. |
|||
![]() |
|||
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
||
Овој тип на возови се стандардни на германските региоанлни линии. Регионална линија во германија знае да биде и до 4 часа возење, зависно од големината на покраината. Инаку можат да се користат и како класични регионални (застанува на секоја станица) или на регионални експреси (застанува само на поголеми станици). Во однос на капацитетот, сум видел вакви компзиции со 3-5 вагони, а кога има потреба од поголем капацитет едноставно се поврзуваат две композиции заедно. Ова е практично ако линијата негде се дели на две насоки и разделувањето се прави на лице место на станицата каде линиите се раздвојуваат. На пример двојна композиција од Гевгелија која во Скопје се дели на и една Композиција продолжува према Кичево а друга према Куманово.
|
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
Daniel111222 ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2015 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||
Мали се гарнитурите за викендите, помали се од Горбачов за еден вагон. А тоа дека ќе префрлаат вагони од еден на друг тешка работа. И шпанците имаат можност за тоа па тоа никогаш не се правеше. Барем после 90 тите.
![]() |
|||
661 forever
|
|||
![]() |
|||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
||
Овие гарнитури и се поврзуваат една со друга така да не би бил никаков проблем, проблемот секако ќе биде кај менаџментот и нема да се постават како што треба и според мое мислење наместо со овие возови да се надополнат линиите и да станат почести они само ќе ги заменат возовите на постоечките линии.
|
|||
![]() |
|||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
||
џабе е и да го имаш најсовремениот воз на светот, ако не го користиш како што треба... нешто слично збореше и декстер погоре |
|||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
Нема да има проблем со ова. Тие возови со по 5 вагони сообраќаат само 3-4 пати дневно и трошеа многу нафта. Овие нови возови се енергетски ефикасни, 4 дизел моторни гарнитури ќе ни стигнат од Кина, плус 3-4 постоечки гарнитури познати како Шпанец се доволно за организирање кон Битола на по шест возови дневно, со што би се намалила гужвата. |
|||
![]() |
|||
Gox ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 08-Oct-2015 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 44 |
![]() ![]() |
||
Ne znaci ako e proizveden vo Kina deka ne e kvalitetno ![]() |
|||
![]() |
|||
FiLo ![]() Senior Member ![]() Joined: 26-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 148 |
![]() ![]() |
||
За до Битола и назад јас мислам дека е подобро да се има уште еден вагон во средина, значи вкупно да бидат 4 вагони за до таа дестинација.
Не сум се возел со воз прилично долго време, едно 4 години сигурно, ама во секавање ми е останато дека возот до Битола со 5 вагони, во кој има 50 купиња, што значи 300 патници, знаел да биде претерано полн. Затоа јас мислам дека овие гарнитури би требало да бидат со по 4 вагони. |
|||
![]() |
|||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
||
Една ваква гарнитура сега собира 200 патници ,и така ќе пристигаат постепено значи по 3 вагона ќе се носат , е сега порачани се 6 вакви гарнитури што значи сите вкупно ќе собираат 1200 ,а тие останатите 5 гарнитури постепено ќе пристигаат како што ти кажав вака по 3 вагона , некаде до кај март/април можеби и порано ќе треба да бидат пристигнати сите гарнитури така е според договорот е сега колку тој ќе се испочитува тоа е се во зависност со кинезите како ќе ги доставуваат , да се надеваме дека ќе нема проблеми и на време ќе ги донесат и останатите , и со сите тие комплетно МЖ ќе покрива 60 % со нови модерни возови , додека останатите 40 % сега за сега ќе се реконструираат нели тие што се во можност да добијат малце подобра шминка ќе се средат на малце по добро ниво ,а понатаки и тие 40 % ќе се заменат со вакви нови возови што значи целосно ќе се има нови возови на располагање и ќе има комплетно нов лик на Македонски железници.Мислм дека доволно ти објаснив да ме разбериш. |
|||
![]() |
|||
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
||
Па за нашата километража на пруги што ја имаме сосема е доволен еден ваков тип на воз , немаме кој знае што колку километри железници .... |
|||
![]() |
|||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
||
@Denko vo pravo si. No vo sporedba so germanskite vozovi od slikite se gleda deka nasite (kineskite) imat podebeli sedista slicni na onie na vozovite za podolgi relacii.
|
|||
![]() |
|||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
||
"Zabegan", ovoj tip na vozovi i u Germanija se kratki. Se raboti za regionalni vozovi koi relativno cesto zastanuvaat i se koristat na relacii do 200 km.
http://www.ruhrnachrichten.de/storage/pic/mdhl/artikelbilder/lokales/mz-mlz-evz-gz/mslo/3590471_1_ms-talent.jpg?version=1387233899 |
|||
![]() |
|||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
||
Тоа архитектонско ремек-дело кое ретко се среќава во Европа е толку ценето што за неговата реконструкција се одвоени „фантастични“ 3 милиони евра, додека за некакво си тркало се предвидени 18 милиони евра. |
|||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|||
![]() |
|||
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
||
Импресивна фотографија со кулите во позадина
![]() |
|||
![]() |
|||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
||
Aman Zabegan kako da dobivme 20 voza prasuvas dali e istata garnitura
![]() Eve i od mene fotografija pozajmena od Facebook. Vozot epten go lici na skopskata zeleznicka stanica. se nadevam deka vo idnina kompletno ke ja restavrirat zaedno so postata i drugite objekti. Se raboti navistina za arhitektonsko remek delo koe retko se srekava vo Evropa (ako voopsto i postoi takvo reseni). ![]() |
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1617181920 41> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |