![]() |
![]() |
![]() |
Од регионот - Софија |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1617181920 26> |
Author | |
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Станицата Централна гара (Централна железничка станица):
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Станица Лавов мост: ![]() ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Доволно јасно...
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Далеку од тоа! Трамвајска мрежа (пак особено не толку мала каква што е предвидена во Скопје со околу 20 трамваја) нема шанси да троши толку многу струја. Зарем имаме буџетски дефицит од локомотивите на МЖ, кои се многу поснажни од трамвајчиња?! Трамвајот е многу поеколошки е поефтин тип на превоз од страна на тековни расходи, но бара поголема почетна инвестиција (како на инфраструктура, така и на возила), затоа пак истите служат најмалку двојно подолго од автобусите.
Прашање до некој од бугарските членови: Сум чул дека СКГТ/Ел.Тр. имаат своја мала централа за производство на струја (дали на гас?). Дали е ова вистина или јас нешто сум грешка? Edited by Andrej_LJ - 26-Mar-2012 at 23:28 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Иако можеби и не е најсоодветната нишка, покрај тоа што прашав за лично знаење и претстава за системот во Софија, податоци итн... Прашав и поради Скопје... Како тоа би било кај нас.... Ние немаме НЕК, немаме ни многу ефтина струја... И да изградиме трамвај или што и да е... дали ќе можеме тековно да го одржуваме... односно колку би не чинела струјата за негово користење... Ова е можеби многу тешко да се процени и предвиди... најверојатно е поефтино од автобускиот превоз... Но со оглед дека ние немаме големи капацитети за производство на електрична енергија... многу веројатно дека евентуален трамвај би влијаел на увозот на електрична енергија... односно би се одразило со поголем увоз на струја... кој би влијаел и на цената на услугите, односно користење на трамвајот... но и на целата економија, дефицитот, итн... Edited by FoSsiL - 26-Mar-2012 at 23:18 |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Јас не сум сретнал интегрирани податоци бидејќи различните типови на превоз во Софија се организирани во различни друштва, сите обединети под Центарот за градска мобилност. Така, матрото спаѓа под Метрпополитен, додека трамваите и тролејбусите спаѓаат под Столичен Електротранспорт ЕАД. Неколку податоци за Електротранспорт успеав да најдам:
Во рамките на Столичен Електротранспорт спаѓаат 5 депа и тоа 3 трамвајни (Красна Полјана, Банишора и Искар) и 2 тролејбусни депа (Надежда и Искар), погонот за поправка и рехабилитација на трамвајни возила Трамкар како и одделна служба задолжена за инфраструктурата (кабелна мрежа и шини) наречена Трансенерго и релсов път. Во 2009 година, со електричниот транспорт (без метрото) се превезени околу 200 милиони патници, со 178 трамваја на 15 линии и со 103 тролејбуса на 9 линии. Што се однесува до контактната мрежа (тука се сврзани многу направи кои јас не ги разбирам нпр. подстаници, станици за исправување на струјата итн.), вкупната моќност на мрежата е 125950 kW,а истата има 24 станици, 73 гарегати... Вкупната должина на контактната трамвајска мрежа е 263 километри, на тролејбусната мрежа е 257 километри, додека на други кабелни патишта е 770 километри. Значи се работи за многу голема, густа и комплицирана целина. Не треба да се заборави дека Бугарија има сеуште многу и ефтина струја (АЕЦ Козлодуј, Марица Изток...) и затоа веројатно Електротранспортот е многу поефтин од оној движен на бензин (особено во овие времиња на нафтени шокови). Токму затоа и околу 15 други градови во Бугарија имаат тролејбусни мрежи и тролејбусен транспорт. |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Андреј... А се има ли податоци колкаво количество електрична енергија троши јавниот превоз (тролејбусите, трамвајот, метрото...) во Софија: -дневно -месечно -годишно (?) И цената на потрошената струја соодветно по години, со оглед на тоа дека цената секогаш се менува... |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Станица Надежда:
![]() ![]() ![]() Станица Марија - Луиза: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Нова порција пресни слики од изградбата на дел од М2 во Софија ((М1)Обелја-Надежда-Лавов мост), овој пат направени од Jlokum, SSC!
Ескадата која ги сврзува станиците Обелја и Ломско Шосе, која се наоѓа во перифериите на Софија е скоро готова. Останува уште да се монтираат панелите кои ќе служат за звучна и визуелна изолација на околината: ![]() ![]() ![]() Мостот над една рекичка: ![]() ![]() Мостот и самата надземна станица (во позадината-Ломско шосе): ![]() ![]() ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
VirginAtlantic ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jun-2009 Location: Софиjа Online Status: Offline Posts: 254 |
![]() ![]() |
Беа направени промени во правилникот за такси превоз. Наместо традиционалното жолто, еколошките автомобили ќе бидат во зелено.
Во Софиjа веке могат да се видат првите зелени таксита. ![]() |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Слики од развојот на трамвајската мрежа и превоз на Софија во периодот од 1910 до 1944 година, односно до и заклучно со 2 Светска Војна:
ул. Трговска на вкрстувањето со бул. Александар Дондуков: ![]() ул. Граф Игнатиев на пл. Славејков: ![]() ![]() Плоштад Александар Први: ![]() Плоштад Св. Неделја, каде се вкрстувале скоро сите тогашни трамвајски линии, а денеска се вкрстуваат и првите две метро линии: ![]() ![]() ![]() ![]() Edited by Andrej_LJ - 13-Mar-2012 at 01:05 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Со задоволство и радост сакам да ве инфоримирам дека граѓанската инициатива Спаси метрото http://spasimetroto.org/ ги постигна сите свои зададени цели, но продолжува со својата активност за да ги следи изработката и реализацијата на проектот за третиот метродијаметар во Софија или линијата М3. Еве ги конечните заклучоци во врска со тоа како ќе изгледа линијата и кои се нејзините основини карактеристики:
1) Линијата М3 ќе биде 100% автономна и независна од останатиот транспорт во Софија. 2) Линијата М3 ќе биде изградена со параметрите на класичното метро (минимален радиум на кривите од 300 метри и должина на станиците од 105 метра). 3) Мксималната проектирана брзина на трасата ќе биде 80 километри на час, додека предвидената експлоатациона брзина ќе биде 40 км/час. 4) Во рамките на пешачкиот опфат на линијата живеат 277 000 жители, при што се очекува истата да вози по најмалку 160 000 патници на ден. 5) Капацитетот на линијата М3 ќе биде 40 000 патници на час, додека во првата фаза се предвидува дека оптовареноста на линијата ќе достигнува до 24 000 патници на час. 6) Линијата ќе биде долга 16 километри и ќе има 18 станици. Меѓустаничното растојание е просечно по 900 метри. 7) Половината од станиците ќе бидат надземни, додека другата половина подземни. Слични се и распределбите што се однесува до самата траса (однос тунел:ескада). 8) Линијата М3 ќе има трансферни станици со М1 на станицата СУ Св. Климент Охридски и со линијата М2 на НДК, како што беше предвидено и во првобитниот проект на Софија. 9) Минималниот интервал на движење на возилата по оваа линија ќе биде поголем од оние на М1 и М2 (90 секунди за М1 и М2, и 3 минути за М3). Изградбата на оваа линија треба да започне во 2014 година и целата да се стави во функција во периодот помеѓу 2018 и 2020 година (во зависност од сегментот). Предност ќе има трасата низ и околу Центарот, која ќе биде целосно подземна, и каде ќе има 9 станици. Во самиот Центар се предвидени 4 станици, од кои 2 трансферни. Изглед на трасата на М3: ![]() Темно зелено - подземен дел Светло зелено - неподземен дел Изглед на линијата во зависност од тоа дали линијата оди подземно, надземно или наземно, како и начинот на нејзиното градење: ![]() Лила - подземен дел граден на подземен начин (со ТБМ машина или тн. Кртица) Црвено - подземен дел граден површински Сино - надземен дел на ескади Зелено - наземен дел Многу се радувам што граѓанското општество вака тврдо застана во одбрана на севкупниот општествен интерес, што го извршија неопходниот притисок врз институциите и ги принудија потполно да го сменат мислењето и намерите за волку важен инфраструктурен проект. За потсетување линијата М3 беше замислена од страна на Општината и Метрополитен како лесно метро, па дури и брз трамвај со неавтономна маршрута, по многу поразлична траса од сегашната, без директни конекции со М1 и М2, многу пократки подземни делници, многу пократки станици и меѓустанични растојанија, со проектирана експлоатациона брзина од под 25 километри на час и со трамвајски возила, наменети за брз трамвај. Оваа голема победа на секое поле дава повод да се верува дека граѓанското општество во огромна мерка може да биде коректив и оценувач на властите, како и да ги принудува да ги сменат своите мислења, замисли и идеи. ![]() Edited by Andrej_LJ - 13-Mar-2012 at 00:17 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Приказ на пешачката достапност на метро мрежата во Софија во центарот на градот. Вцртани се сите 3 линии и станиците кои се градат или се планирани до 2018-2020 година, вклучително и М3. Малиот круг има радиус од 500 метри и прикажува блиска достапност за пешаците, додека големиот круг има 800 метри и прикажува подалечна достапност:
![]() Картата е дело на членот witch_honor, SSC |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
На големо се шпекулира дека на објавениот тендер за набавка на 50 нови зглобни тролејбуси, најголеми шанси за победа има моделот Škoda 27Tr Solaris, на фирмите Шкода и Соларис, пред се заради фактот што во Софија веќе има 35 нивни возила, купени пред две години и тоа моделот Škoda 25Tr Solaris, односно кратката верзија на горе-покажаниот модел. Еве неколку слики од Острава, која има слични бои на јавниот транспорт како Софија, за да се добие претстава што може да се очекува:
![]() ![]() ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
50 НОВИ ТРОЛЕЈБУСИ ЗА СОФИЈА
Објавен е тендер за набавка на 50 нови зглобни тролејбуси за потребите на градот Софија. Индикативната (максималната) вредност на проектов е 27.5 милиона евра или по над 500 000 евра по возило. Ова е фантастична сума која овозможува купуање на најсовремени тролејбуси од реномирани производители, кои долги години би требало добро да и служат на Софија. Интересно е да се видат дел од критериумите наведени во тендерот: -возилата да имаат и дизел агрегатори што осигуруваат алтернативен погон за движење на возилата -возилата да се снабдени со моќни клима уреди, кои ќе гарантираат минимум 15 степени во салонот при -25 степени надвор од тролејбусот (или 40 степени разлика) и за мене одлично искуство за нас кои очигледно не знаеме да изведеме ништо како што треба, еден од условите во тендерот е минимален број на превозен капацитет на возило, како и минимален број на седишта во возилото: -тролејбусите ќе треба да располагаат со вкупен капацитет од најмалку 160 патници, од кои најмалку 40 седишта. 50 нови тролейбуса ще зарадват софиянци Quote:
"Столичен електротранспорт" обяви обществена поръчка за 50 нови съчленени тролейбуси, съобщиха от дружеството. Индикативната стойност е 27,5 млн. евро. Поръчката е част от Проекта за интегриран столичен градски транспорт, финансиран по ОП "Регионално развитие", съобщи БТА. Срокът за подаването на офертите е 20 април. Кандидатите трябва да внесат гаранция за участието си в конкурса в размер на 250 хиляди евро, гаранция за изпълнение на договора в размер на три процента от стойността на договора. Комисията ще преценява подадените оферти по икономически най-изгодната оферта, като с най-голяма тежест - 70 процента, ще е общата цена за доставка на 50-те тролейбуса, по 10 процента ще носят оценката на техническите качества на превозните средства, срокът за доставка и предложените гаранционни условия. От кандидатите за доставка на нископодовите тролейбуси се иска те да са снабдени с допълнителна тягова система - генератор с дизелово гориво или бензин, който да осигури алтернативно придвижване на превозното средство. Освен това има изискване тролейбусите да са с климатична система, като тя трябва да осигурява до 15 градуса температура в салона при минус 25 градуса извън превозното средство. Основните цветове, в които може да са превозните средства са син, жълт, бял и черен. Тролейбусите трябва да имат капацитет не по-малък от 160 пътници, като най-малко 40 трябва да са местата за седящи. С доставката на тези превозни средства ще бъде обновен напълно тролейбусният състав в София. В столицата от две години се движат 30 нови нископодови тролейбуси "Шкода", които бяха доставени със средства от заем от ЕБВР. 15 КАНДИДАТИ ЗА ИЗГРАДБА НА МЕТРОТО ДО АЕРОДРОМ СОФИЈА Изградбата на продолжението на М1 од Цариградско шосе до Летиште Софија треба да започне за неколку месеци, затоа кон крај се доведува тендерот за избор на изведувачи на трасата долга 5 километри, на која ќе бидат изградени 4 станици. Самата траса е поделена на три подсегмента, со цел експресно градење и диверзификација на ризикот. Трите подсегмента се поделени во зависност од разни критериуми според тежината на изградбата, нпр. тоа дали трасата оди подземно, наземо или надземно... Рокот за изведба е 28 месеци, при што доколку се започне со работа кон средината на оваа година, реално изградбата на метрото до Аеродромот и Дружба треба да заврши кон крајот на 2014 година, кога стартира и новиот програмен период каде што приоритетите ќе бидат други и погледот ќе се насочи кон изградба на М3 и продолжување на М1 кон Младост 4 за уште 4 станици. Во секој случај следува уште долг пат да се изоди во Софија, за да се постигне планираната примарна мрежа од околу 56 километри, кои треба во потполност да се завршат до 2018-2020 година. Во моментов (ако ги сметаме дека отсечките кои треба да се пуштат годинава за готови), Софија веќе има изградено над 50% од својата зацртана примарна мрежа. 15 кандидати искат да строят метрото до летището Най-голяма е конкуренцията за третия лот, който е най-лесен за изпълнение Quote:
Надпреварата за проектиране и строителство на метропоръчката на
годината – участъкът от "Цариградско шосе" до летище София, е голяма.
Общо 15 са кандидатите, сред които 10 обединения. "Трейс София" и "Трейс
груп холд" участват в две обединения за по две отсечки. Дружествата
"Адвал" и "Стойинжект" - част от "Евро алианс инженеринг", също играят
за два лота. В надпреварата са се включили и други български фирми, част
от които с опит в строежа на метрото в София. От чуждите играчи са се
включили турската "Доуш", австрийската "Порр Бау", чешката "Метропроект"
и руската "Мостовик". Най-голям е интересът към строителството на
последния, трети, лот, който стига летището, защото е най-лесен. Очаква
се, че трите спечелили участника ще си поделят около 130 млн. евро.Кандидатите за първата отсечка Участъкът от "Цариградско шосе" до летището е разделен на три отсечки. Първата е от "Интер експо център" до бул. "Цветан Лазаров" и "Димитър Списаревски" с дължина 1046 метра и една метростанция. За нея кандидатстват "Адвал" АД, обединенията "Станилов – Метропроект", "Геометро – 20". "Адвал" е част от "Евро алианс инженеринг" на инж. Валентин Трашлиев и участва в "Метро Младост", което строи продължението от "Младост" 1 до бул. "Цариградско шосе". В "Геометро – 20" влиза "Геотехмин", което е проектирало и построило тунела под бул. "Драган Цанков" и една метростанция. "Станилов" строи част от втория метродиаметър при кв. "Надежда", а чешката "Метропроект" е проектирала трасето на третия метродиаметър. Чуждите фирми с интерес към втората отсечка Втортият лот е до ул. "Поручик Неделчо Бончев" и е дълъг 1825 метра. Той е и най-сложният и се очаква да е най-скъп. За него се състезават предимно компании с опит в строителството на столичното метро. Сред кандидатите е "Стройинжект", също част от "Евро алианс инженеринг". Вторият кандидат е обединение "Метро Дружба", в което участва "Трейс груп холд", "Мост консулт" и архитектите от Ар Джи Би. Кандидат е и българският клон на австрийската "Порр Бау Гмбх", който ще прави основен ремонт на жп линията Харманли – Свиленград и гарите между тях за 116 млн. лв. без ДДС, заедно с "Пи Ес Ти холдинг" (старото дружество "Пътностроителна техника"), контролиран от Васил Божков. Третият участник за втория лот е турската "Доуш иншаат ве тиджарет", която строи част от втория метродиаметър и участва в много от пътните търгове, обявени от Агенция "Пътна инфраструктура". Друг участник в надпреварата за втория лот е обединение "Метро билд 2012" с партньори "Джи Пи груп" ООД и "Биас – М" ЕООД. "Джи Пи груп" е строило бензиностанции "Лукойл" и изгражда метроучастъка от ул. "Бели Дунав" до "Надежда" заедно със "Сиенит". Този път обаче двете дружества са конкуренти. "Сиенит" е част от друго обединение - "Метро Сифер", заедно с "Архитект Серафимови". Най-желан е... Третият лот е от ул. "Поручик Неделчо Бончев" до втория терминал на летището и включва изграждане на две станции. За него се състезават обединенията "Метро конструкциони 2012", "Главболгарстрой", "Аргогруп Екзакт" ООД с управител Атанас Апостолов, "Метро София", в което участва "Трейс София", и Пи Ес Ай, които строят продължението до бул. "Цариградско шосе" и част от втория метродиаметър от "Надежда" до бул. "Черни връх". Тук се състезава и обединение "Метро – Монолит" ДЗЗД. В него влизат "Монолит София" и "Монолит 3". Кандидати за този лот са и компаниите от обединение с руско участие - "Хидрострой – Мостовик 2012". Изборът Строителите на трите отсечки трябва да бъдат избрани до 20 април. Срокът за строеж на всеки от лотовете е 28 месеца, а критерият за избор ще е най-ниската цена. В момента текат отчуждителните процедури по трасето и се проучват възможностите за две пътеки, които да свържат жк "Дружба" 2 с метростанцията при "Интер експо център" на бул. "Цариградско шосе". Кои са кандидатите? Лот 1 "Адвал" АД Обединение "Станилов – Метропроект" - партньори - "Станилов" ЕООД и "Метропроект" (Прага) Обединение "Геометро – 20" - партньори - "Геотехмин" ООД, "Геострой" АД и "Метропроект" ООД Лот 2 "Стройинжект" АД "ПОРР Бау ГМБХ" - София "Доуш иншаат ве тиджарет" АД Обединение "Метро билд 2012" - партньори: "Джи Пи груп" ООД и "Биас – М" ЕООД Обединение "Метро Дружба" - партньори - "Трейс груп холд", "Мост консулт", Ар Джи Би Лот 3 Обединие "Метро конструкциони 2012" - партньори: "Хидрострой – П" ЕООД и италианските "Си МБ сочиета кооператива", "Униеко кооперативно дружество", "Проджер" АД, "Акмер" АД и "Джи Си Еф Дженерале конструциона феровиарие" АД Обединение "Главболгарстрой" - партньори: "Главболгарстрой" и "Главболгарстрой инфраструктурно строителство" Обединение "Метро Сифер" - партньори: "Сиенит" ООД и "Архитект Серафимови" Обединение "Метро – Монолит" ДЗЗД – партньори "Монолит София" АД, "Монолит 3" ООД, "Хидрострой – Мостовик 2012" - партньори - "Хидрострой" АД, гр. Белене, и "Мостовик" ООД (Русия) "Аргогруп Екзакт" ООД Обединеине "Метро София" - партньори: "Трейс София" АД, Пи Ес Ай АД, "Инжпроект" ООД |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
ink ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
![]() ![]() |
Еве един мал спот за проектот за интегриран градски траснспорт на Софиja
http://www.sofiatraffic.bg/media/video/Sofia-City-in-motion.mp4 Исто така е обjaвен тендер за покупка на 50 нови тролеи (веке има 30 нови Skoda) со кое ке биде обновен тролеjниот парк целостно. http://sofia.dir.bg/news.php?id=10619668 Edited by ink - 28-Feb-2012 at 03:52 |
|
![]() |
|
nenad ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 741 |
![]() ![]() |
да, интересен осврт. би се задржал малку на граѓанското општество, за која јас тврдам дека е клучно во развојот на една држава.
Јас не сум бил во Бугарија едно 10 и повеќе години и морам да ти верувам бидејќи гледам имаш контакти, но тогаш нивото на свест им беше далеку под ова нашето. што се случило да така напреднат? Прва мисла ми е членството и топ -даун апроуцх , но навистина е изненадувачки што така брзо е развиено |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Главната разлика помеѓу мислењето на надлежните во Скопје и Софија доаѓа од неколку меѓусебно поврзани фактори. Тоа пред се е долгорочното мислење на надлежните, кои планираат за цела деценија напред, додека во Скопје се се прави според девизата *мали резултати веднаш!*. Втор фактор е фактот што во Софија системот за јавен транспорт се развива интегрирано, сите форми на транспорт се земени во предвид и се развиваат паралелно и во меѓусебна корелација. Трет фактор е што граѓанското општество во Бугарија е многу поразвиено од нашето, граѓаните захтеваат и притискаат за реализација вистинските приоритети кои се клучни за развој на еден град.
Една интересна информација која кажува многу за смерот во кој се движи Софија е формирањето и постоењето на Центарот за градска мобилност. Така под една капа, освен што е здружен целиот градски транспорт http://www.sofiatraffic.bg/bg/ (јавни и проватни автобуски превозници, тролејбуси, трамваи и метрото), во овој центар се надлежни и за целосниот систем на јавни паркинзи и зони во градот, потоа од таму се следат и координираат системите за интелигентно управување и следење на сообраќајот (преку камери, далечински упраувачи и собир на информации)... Значи правењето реформи во градот е многу поедноставно, бидејќи една институција е надлежна за целокупниот транспорт и мобилност во градот, за разлика од Скопје каде и секоја глупава општина си има свој систем и тарифи за паркинзите, има многу фирми за јавен превоз итн. Без големи и целосни реформи во Скопје, нема наскоро да видиме слични резултати и напредок, а квалитетот на јавен транспорт и живот во Скопје ќе продолжи да паѓа според сите признати критериуми. Edited by Andrej_LJ - 12-Feb-2012 at 15:22 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1617181920 26> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |