build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Проекти
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Skopje East Gate (поранешно ERA City)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1617181920 40>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
MKDSTRUGA View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 20-Jun-2018
Online Status: Offline
Posts: 465
  Quote MKDSTRUGA Quote  Post ReplyReply #341 Posted: 30-Jan-2021 at 17:53
Saemot za da e funkcionalen treba mnogu povekje od funkcionalna saemska infrastruktura. Jas kolku sto znam Skopje nikogas nemal vistinski saemski i seminarski turizam. Po mene Saem treba da ima no prvo da se vidat potencijalite za organiziranje na saemi vo skopje pa potoa da vidime sto toa e definicija za funkcionalen saem vo skopje. Stariot saem moze da go sakame ili ne od arhitektonski stil, istiot bese ne fuknkcionalen, ne zaradi gradbata koja po mene bese solidna tuku poradi menagiranjeto na istiot.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #342 Posted: 30-Jan-2021 at 17:49
Originally posted by alexsend

Локацијата за тој вид на комплекс е одлична!
Влез на град, ливада, змијарник, несредено и страшно навечер... Тоа е таа локација!

А за саем...саем е само еден поголем празен простор, хала која може да се изгради кај било. Со паркинг по можност. Не ко порано.
све тоа супер, ама никаде нема никаква најава дека ќе изградат нов посовремен и пофункционален саем
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #343 Posted: 29-Jan-2021 at 13:00
од твитер

Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #344 Posted: 27-Jan-2021 at 23:24
Локацијата за тој вид на комплекс е одлична!
Влез на град, ливада, змијарник, несредено и страшно навечер... Тоа е таа локација!

А за саем...саем е само еден поголем празен простор, хала која може да се изгради кај било. Со паркинг по можност. Не ко порано.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #345 Posted: 27-Jan-2021 at 22:56

@ antigona

Нешто многу лесно се расфрлаш со етикети. Скоро со иста леснотија како што изместуваш тези и на што на човек му пикаш зборови во уста.

Да не е случајно обратно тоа со интересот, со тој проект што не се реализирал, а бил феноменален, само што нема никаква трага од него... па раскажуваш бајки, а другите треба едноставно да ти веруват...


Јас не го бранам SEG проектот од конструктивна критика, а особено не го бранам уривањето на саемот за коешто и претходно се произнесов. Јас го бранам SEG единствено од твоите небулозни тврдења.




Edited by Cloverstack - 27-Jan-2021 at 22:57
Back to Top
antigona View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 16-Jan-2012
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote antigona Quote  Post ReplyReply #346 Posted: 27-Jan-2021 at 21:29
@zabegan џабе се убедуваш...ова урбанистичко и севкупно злодело со поранешен Саем и ова што сега се гради на негово место може да го брани или некој неук или некој без основен осет за простор (а не велам ни урбанизам) или крајно, како што изгледа е случај на форумов, некој кој има сопствен интерес (работи на проектот во сегашната форма на било кој начин и сл.). Проектов со Скопје ист гејт е еднаков на злосторството со рушењето на Хотел Панорама за на негово место да се изгради шума од грозни станбени објекти кои го загрозуваат градот, "пресоблекувањето" и надградбата на постоечки објекти од СК2014, сегашното демолирање на езеро Треска и тоа што следи со бетонизацијата на Расадник во К. Вода. Пак ќе кажам, поради неукост, себичност и пред се криминал, Скопје е веќе непоправливо изгубено!
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #347 Posted: 27-Jan-2021 at 20:46
Originally posted by Cloverstack


Originally posted by zabegan

трговски центар кој ќе пропадне за 5 години и нема да се користи со полн капацитет
Да речеме дека си во право и трговскиот пропадне за 5 години. Нели е тоа проблем на инвеститорот, а не наш?

Во меѓувреме, наместо огромен змијарник покрај главниот влез во градот, тој простор барем се средил. Исто така тој простор се здобил со инфраструктура, па таму во иднина лесно би можело да легне нешто друго, ако така диктираат потребите и времињата.



Originally posted by zabegan

околу него имаше огромен бришан простор за било какви содржини

Какви содржини конкретно?
гарантирам дека ќе пропадне затоа што тоа е судбината на овие молови... не е само инвеститорот, истото се повторува со години, со изградбата на секој нов мол пропаѓа стариот, трае додека му е трендот и додека се прави фама околу него... а на крај завршуваме со еден куп хангари низ градот со неискористени површини, па и инвеститорот да е најпаметниот на цел свет, тешко се справува со тоа
и сам ви кажувам, буквално го правите истиов муабет за моловиве со секој нов мол, ваков или таков... дека ќе донеселе не знам какви брендови и дека тоа ќе развиело не знам што, не знам како не ви здосади
и на крај краева, да не се натегаме за судбината на трговскиов, проблемот е каква жртва се прави и за што... да срушиш сајмиште за да изградиш мол, е исто ко да срушиш болница, училиште, политичка институција, историски објект и т.н. за да изградиш мол

содржината и не ми е толку битна, зборам дека просторот беше доволно голем да се задржи сајмиште, или ако решеа дека објектот на сајмиште е стар, барем да надокнадеа со нов... и маркицата од претходниот проект за трговски е отприлика слична површина
ова само станбени објекти и мол е буквално нешто без кое што градов нема да пропадне, а од досегашно искуство нема ни да промени нешто... извини, ама во поглед на сите проекти веќе сум крајно песимистичен
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #348 Posted: 23-Jan-2021 at 12:52

@ antigona

Пак прикаски, а ништо црно на бело.
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #349 Posted: 23-Jan-2021 at 12:06
Саемот го изгубивме, што е недозволиво и трагикомично. Сообраќајот веќе е оптеретен во тој дел, кога ќе се изгради комплексов можеби нема да колабира, но ќе биде Сити мол 2 и тоа на главниот источен влез во централно Скопје.

Да, повеќето ќе го посетуваме и ќе го подигне малку имиџот на градов. И тука завршуваат сите придобивки. Можеше попаметно, но зошто па тука би очекувале некое подобро планирање кога го имаме Дајмонд. Таму барем Јужен булевар е придобивка, а тука и саемот како општествен интерес се пушти низ вода.

Edited by <Fresno> - 23-Jan-2021 at 12:07
Back to Top
antigona View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 16-Jan-2012
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote antigona Quote  Post ReplyReply #350 Posted: 23-Jan-2021 at 11:51
Браниш проект кој е монструозен во неговиот габарит (широчина)...да се опфати преку 95% од површина на плац се коси со било кој минимален стандард во урбанизам и градежништво. Со претходниот проект тоа не беше случај и покрај многуте проблеми и со него. Да ја преземеше новиот инвеститор претходната ситуација или на неа слична, немаше да има проблем, туку ќе повторам, си платиле каде треба и си добија двојно, а можеби и тројно поголема маркица која виси над се наоколу. Ова се случува и со Лимак, ќе биде исто и со селски инвеститори ко Пуцко кај Алумина, а е и случај буквално кај се стигне во Скопје каде се што де гради е криминално...затоа ова е град Квазимодо, кој пука по сите шавови...и со последниве проекти поставени на ударни локации (Лимак, Ист Гејт, па и Алумина) оди во неповрат, каде и метро да направиме не знам дали ќе има спас...се повлекувам од темава, реалноста за година/две ќе покаже на што се ова ќе изгледа...поздрав!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #351 Posted: 23-Jan-2021 at 03:53

Остануваш нејасен, дали сакаш да ги споредуваме ДУП-овите за локацијава од разни периоди, или сакаш да го споредуваме сегашниов проект со проектот на ТриГранит.

Во било кој случај, може ли наместо само муабети, да видиме црно на бело и визуелно, која е референтната точка за споредување? Да видиме барем нешто од тие супер решенија што постоеле?



Со пласирање на куп неосновани критики кон SEG ме ставаш во ситуација да бранам проект што навистина не сакам да го бранам, а не сакам да го бранам пред се поради уривањето на саемот (за чие пропаѓање муебетот повторно не враќа кај ERA). А сигурно SEG има редица сериозни слабости, вклучувајќи урбанистички. Но ти викаш дека Скопје тотално ќе колабирало поради SEG и слични небулози.


Edited by Cloverstack - 23-Jan-2021 at 04:20
Back to Top
antigona View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 16-Jan-2012
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote antigona Quote  Post ReplyReply #352 Posted: 23-Jan-2021 at 03:09
Ама ја промашуваш поентата на моево пишување, јас пред се зборувам за урбанизам, а не за тоа кој е инвеститорот (иако и за ова има за муабет ако се оди подлабоко). Значи, сега се гради нешто кое е предимензионирано, залепено буквално на сама улица која за градот има транзитно значење. Со претходниот проект тоа не беше случај или барем беше помалку проблематично (и во тој случај, немаше предвиден периметар на сервисни/пристапни улици). Но, тука не се криви инвеститорите, нашле можност за корупција, подмачкале кај треба и добиле пренамена и дуплирање на маркица. Ако ЕРА беше неодговорна со својот проект (а беше), решението не беше да се овозможи рушење на саемот за да се удоволи на нов инвеститор кој единствено се грижи за голема и брза заработувачка. Во случајот со Ист Гејт се работи за истиот инвеститор ко првичниот на Сити Мол. Верувам и сега, некое време по работењето на новиов мол, исто ко со Сити Мол, ќе го продаде за добра заработувачка, а ние ќе ги трпиме сообраќајните последици за навек. И последно, и толку од мене: Словенечка ЕРА на ниво на групација рикна, но за проектот во Скопје ги ангажираа феноменалните ТриГранит (сите нивни објекти, кои ги има од Варшава, Будимпешта па се до Виена), се кој од кој подобри. За скопскиот проект ТриГранит одржаа промоција на одлични рендери која се одржа во управната зграда на Скопски саем, но набрзо тие увидоа дека ЕРА пропаѓа и самите се повлекоа од проектот и тоа малку што го имаше на нет, го тргнаа, па останаа старите, груби рендери. Но, да повторам, проблемот не е во архитектурата, туку во урбанизмот и тука кривицата е само кај властите, општински и градски.

Edited by antigona - 23-Jan-2021 at 03:13
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #353 Posted: 23-Jan-2021 at 02:46

BTW ако ја разлисташ нишкава од почеток (2007 година) ќе забележиш дека форумашите уште тогаш веќе имале изградено негативно искуство со ЕРА како несериозен субјект што претходно се расфрлал со празни најави и постојано менување на приказните.

Што се однесува од 2007 натака, циркузот на ЕРА со менување на изјавите и плановите и партнерите е убаво евидентиран и во нишкава. „Партнерството“ на ЕRА со TriGranit е само една епизода во тој циркус. Така да ако го споредуваме SEG со планот ERA/TriGranit, клучната разлика се сведува на тоа дека првиов се гради, а вториот (на ничие изненадување) останал празен муабет.

Edited by Cloverstack - 23-Jan-2021 at 02:48
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #354 Posted: 23-Jan-2021 at 02:36



Тука пак се нафрлани многу работи што не држат вода или ги изместуваат тезите, но не би сакал бескрајно да навлегувам во тоа.

Еве да скратиме. Зошто го го немаме, ниту некогаш сме го виделе тој одличен план на ТриГранит и ЕРА, па за него да дебатираме со какви-такви поконкретни информации? Зошто тој план е обвиен во тајност и никогаш не бил достапен до јавноста?



Edited by Cloverstack - 23-Jan-2021 at 02:49
Back to Top
antigona View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 16-Jan-2012
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote antigona Quote  Post ReplyReply #355 Posted: 23-Jan-2021 at 01:49
Многу очигледно е дека со проектот на ТриГранит и ЕРА трговскиот ќе беше доста помал. Ова што го објави за тој проект не е баш точно (имаше подоцна друг, конечен план), втората, помала маркица кон ресторан Дојрана не беше за втор трговски, туку за канцелариска зграда. Овие рендери исто така не беа конечните, на официјалната промоција на ТриГранит имаше одлични архитектонски решенија. И пак ќе кажам, клучно во тој проект објектите не висеа над самите улици како сега. Велиш, ул. Беласица ќе се проширува, што значи влезот во Молот уште повеќе ќе биде залепен до самата улица. Ниту еден редар или полицаец нема да ја спречи гужвата, исто како и со влезот во Сити Мол. Решение кое немаше сообраќајно да го загуши сообраќајот по ул. Беласица и бул. Александар Македонски е изградба на паралелна сервисна улица долж комплексот од страната на Автокоманда од каде ќе беше влезот во Молот и се останато, но некој паметен повторно умеша прсти со промена на маркица и овозможи изградба на новата бензиска на Окта/Пуцко а влезот во Молот е од страната на ул. Беласица. А за аргументот дека и со Саемот се правеше сообраќајна гужва не држи, па саемски манифестации се одржуваа максимум еднаш месечно и во траење од само неколку дена. И решение за тоа беше со планот на Три Гранит предвидената изградба на подземна/катна гаража до управната зграда на Скопски Саем и уште две други повнатре во комплексот. Крајно, изградбата на таму некогаш и ако, на бул. Крушевска република и на новиот мост кон Аеродром, можеби ќе го растеретија сообраќајот во овој дел на Скопје, но само без притисокот на огромен трговски комплекс кој ќе влече гужва скоро 24/7. Не заборавајте, околу Молов од сите страни предвидена е изградба на стотина нови станбени згради, во Крњево, околу УКИМ...уште едно самоубиство за Скопје...али џабе дебатава...ќе видиме многу наскоро какви ќе бидат ефектите од нашиов “урбанизам”...
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #356 Posted: 23-Jan-2021 at 01:22



За саемот во добар дел се согласувам.
Останатото едноставно не држи вода.


А и не можам точно да идентификувам кој е проблемот, дали дека SEG ќе пропадне за 5 години како што викаат едни, или дека ќе привлекува толку многу луѓе што, цитирам: „Скопје сообраќајно конечно ќе колабрира“

Но ајде по ред.

Originally posted by antigona

Значи, вака, камо среќа да се реализираше претходниот проект. Разликата е огромна.

Прва огромна разлика што паѓа во очи е дека ERA City е саде асфалт и бетон, а SEG има и по нешто зеленило и логично испланиран јавен простор помеѓу објектите

Друга огромна разлика е градската естетика на SEG, наспроти индустрискиот шмек на ERA City:
http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=3&PN=6

Јас би рекол SEG е премија во споредба со ERA City, и особено е премија во споредба со 15 хектари змијарник




Originally posted by antigona

Во првиот случај само ќе се доградеше далеку помал трговски центар
Originally posted by antigona

Молов е барем три пати поголем во габарит

Не знам врз база на кои информации дојде до вакви заклучоци. И патем, ERA City предвидуваше два трговски центри, јасно се гледа и на мапата што ја постирав, ама кој да се замара да погледне   

Еве како стојат работите (за SEG ги земав најголемите спомнати квадратури):


Кога на ERA моловите ќе се додаде и саемот, како може тоа да е океј, а SEG сам ќе направел тотален колапс на Скопје?





Originally posted by antigona

буквално е залепен до улица Беласица, кое не само што урбанистички и естетски е одвратно, туку ќе предизвикува огромни гужви не само поради големината на трговскиот, туку и тоа што влезот во исиот ќе биде залепен на само неколлку метри од улица Беласица

Според актуелниот ДУП, Беласица ќе има профил 2х3, со средишно зеленило од 4,5 метри и тротоари од по 4,74 метри. Дополнително, меѓу вака планираната Беласица и SEG има просечно 15-тина метри простор. Објективно, овде може само со сила да се бара проблем.




Originally posted by antigona

постојано ќе застануваат коли и таксија да истоавараат посетители, а со тоа ќе се создава хаос сличен на оној пред Сити мол

Зарем ERA City ќе ја решеше и сообраќајната некултура?
Можеби сепак сообраќајната полиција треба по нешто да работи, наместо SEG да биде крив и за големиот процент кретени во сообраќајот.




Originally posted by antigona

И најпоследно, сообраќајниот колапс со Ист Гејт е неизбежен бидејќи навидум широките сообраќајници околу овој Мол (кои и сега се преоптоварени) се влезни и транзитни артерии за градот, а не се наменети и димензионирани да служат како сервисни улици на еден огромен комерцијален, станбен и деловен комплекс.

Како треба да се димензионираат сообраќајници за ваков комплекс? Плус тоа, ако се и сега преоптоварени, можеби треба да се работи на реализација на булевар Крушевска Република и сл. Пишав и претходно, не може да оставаме огромни змијарници на атрактивна локација, со идеја дека така ќе ги решаваме сообраќајните проблеми.

Нејсе, макар и само со доизградба на булевар АСНОМ, сообраќајниците што го опкружуваат комплексов нема да имаат некој особен проблем со сообраќајот од/кон него, туку проблем евентуално би имало доколку паркинг просторот не е доволен и/или доколку врските со гаражите не се добро испланирани. Во контекст на ова, дали се сеќаваш каков хаос беше околу саемот, кога имаше некоја саемска манифестација или концерт или журка? Но тоа не беше колапс на сообраќајниците, туку паркинг колапс.




Edited by Cloverstack - 23-Jan-2021 at 02:20
Back to Top
antigona View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 16-Jan-2012
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote antigona Quote  Post ReplyReply #357 Posted: 22-Jan-2021 at 15:32
Значи, вака, камо среќа да се реализираше претходниот проект. Разликата е огромна. Во првиот случај само ќе се доградеше далеку помал трговски центар и неколку деловни згради, а ќе се зачуваше саемот, кој беше одлично конципиран и во добра кондиција (првата хала беше скоро претходно адаптирана да функционира и како концертен простор - Метрополис Арена, додека во деловната зграда на Скопски Саем имаше целосно реновирани две сали за семинари/состаноци кои беа често користени). Додека пак Молов е барем три пати поголем во габарит, буквално е залепен до улица Беласица, кое не само што урбанистички и естетски е одвратно, туку ќе предизвикува огромни гужви не само поради големината на трговскиот, туку и тоа што влезот во истиот ќе биде залепен на само неколку метри од улица Беласица каде постојано ќе застануваат коли и таксија да истовараат посетители, а со тоа ќе се создава хаос сличен на оној пред Сити мол, а сигурно и многу поголем.

Првото решение, со задржување на саемот и изградба на далеку помал трговски (кој не ќе беше како сега Молов залепен до ул. Беласица) ќе значеше далеку помал сообраќаен притисок (а Саемот нема активности секој ден).   

Да не потсетувам дека зад претходниот проект стоеше гигантот, реномираната проектно-менаџерска компанија TriGranit, која има огромно портфолио на проектирање и изградба на слични комплекси низ цела Европа.

И на крај, не се ни потребни сите овие аргументи, кога е доволен само следниов: само во примитивна земја ко оваа нашава можеше да се смени намената на маркицата за саемот да прерасне во огромен Мол и со тоа да се овозможи негово рушење. Сега одма некој ќе реагира, демек инвеститорот е приватен, во тоа нашол интерес бла, бла... Не! Само кај нас се меша правото на сопственост (кое е неспорно) со намената на една градежна парцела/маркица, која треба да биде дефинирана од јавниот интерес, а во овој случај и веќе етаблирана дејност на просторот (саем)! Ова е слично како во случајот на Расадник во Кисела Вода. Таму просторот сега е приватен, вратен на поединци со денационализација, но таа земја не смееше да се пренамени од земјоделска/зелена површина во градежна, туку сопствениците на земјата мораше да бидат компензирани по тарифа за земјоделско земјиште и Расадник потоа да се уреди во јавен простор/парк.

И на крај, еве еден позитивен, ист случај како нашиов со Саемот, но со поинаков, здраво-разумен епилог: во 2020 во Србија државата го продаде Сава центар во Белград. Купецот, исто приватна фирма (Делта) е обврзан да ја задржи дејноста (конвециски-саемски простор)!

И најпоследно, сообраќајниот колапс со Ист Гејт е неизбежен бидејќи навидум широките сообраќајници околу овој Мол (кои и сега се преоптоварени) се влезни и транзитни артерии за градот (замислени како брзи сообраќајници), а не се наменети и димензионирани истовремено да служат и како сервисни улици на еден огромен, предимензиониран комерцијален, станбен и деловен комплекс. Со овој Мол и со комплексот на Лимак сред центар до Стара Железничка, Скопје неповратно ќе биде колабриран град, сообраќајно, урбано и крајно, еколошки.

Edited by antigona - 23-Jan-2021 at 01:06
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #358 Posted: 22-Jan-2021 at 10:22

Originally posted by zabegan

трговски центар кој ќе пропадне за 5 години и нема да се користи со полн капацитет
Да речеме дека си во право и трговскиот пропадне за 5 години. Нели е тоа проблем на инвеститорот, а не наш?

Во меѓувреме, наместо огромен змијарник покрај главниот влез во градот, тој простор барем се средил. Исто така тој простор се здобил со инфраструктура, па таму во иднина лесно би можело да легне нешто друго, ако така диктираат потребите и времињата.



Originally posted by zabegan

околу него имаше огромен бришан простор за било какви содржини

Какви содржини конкретно?
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #359 Posted: 21-Jan-2021 at 21:32
мене повеќе ми одговараше претходното решение

непотребно огромен простор се искористи за нешто тотално бескорисно како трговски центар кој ќе пропадне за 5 години и нема да се користи со полн капацитет и беспотребно се лиши Скопје од сајмиште, кога околу него имаше огромен бришан простор за било какви содржини
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #360 Posted: 21-Jan-2021 at 17:04
Originally posted by antigona

Кој безкрупулозен криминал е комплексов најдобро се гледа од последниве слики од високо. Значи, прво од власта дозволија пренамена на дејноста на маркицата (од саем/конвенциски центар) во трговски центар и станбени згради, па доделија маркица тројно поголема од претходните објекти која сега покрива и до 90% од просторот..

Трговски центар и деловен простор на локацијава се планирани барем од 2007, а во 2008 словенците што го имаа купено саемот поставија камен-теменлник на ERA City (проект што скоро и не мрдна од мртва точка).

Во секој случај мислам дека SEG е поквалитетно решение отколку ERA City.
Еве ги плановите од 2007, вака од временска дистанца воопшто не ми се допаѓаат:











за да се изгради ова чудовиште со кое Скопје сообраќајно конечно ќе колабрира бидејќи без разлика дали утре ќе додадат по една лента плус на околните сообраќајници или се пушти новиот мост кон аееродром...едноставно, со сообраќајниот прилив кој ќе го повлекува молов и станбените згради во него, на Скопје повеќе му нема спас!

Мислам дека ова е непотребно фаталистички.

Со комплетирање на околната сообраќајна мрежа и доколку паркинг просторот е адекватен, SEG нема да биде проблем. Во Скопје сообраќајни проблеми има од три главни причини:

1. Примарната сообраќајна мрежа е далеку од комплетирање.
2. Јавниот превоз е лош
3. Преголемо згустнување на одредени реони кои немаат соодветна сообраќајна инфраструктура да издржат такво згустнување.

SEG нема врска со ниту една од овие причини, и секако не може да оставаме неискористени толкави градски простори да бидат грдо деградирано земјиште, со идеја дека така ќе ги решаваме сообраќајните проблеми.

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1617181920 40>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.203 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.