![]() |
![]() |
![]() |
Инфраструктура (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1617181920 33> |
Author | |||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||
Vladimir да не знаеш случајно колку тежи едно метро шина?!
|
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
![]() Велес е прилично добро покриен со железничкиве коридори. Паралелни пруги / адаптирање и дуплирање на постоечките може да се искористи за воведување на некаков трам. Единствен прашалник е колку е тоа исплатливо кога ќе се земе во предвид големината на Велес, но има простор за размислување. Инаку Вардар, не би се чудел премногу на железничкиот јазол во Велес. Со оглед на топографијата и со оглед на стандардите за пруги веројатно не ни има некакво многу поелегантно решение. Всушност пругите се вака слично извртени дури и низ градови со поедноставна топографија. |
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
![]() Се е можно но дали е практично и исплатливо, да воз застанува на секој километар, тоа веќе е градски сообраќај - LRT |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
vardar ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
![]() ![]() |
||
![]() Владимир да те прашам пошто никад не сум бил во велес, дали е изводливо ова што го бараат граѓаните или како што викаат од мж-транспорт технички не е можно, и колку/дали воопшто се потребни овие станици???
|
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
![]() Еве го урнебесниот железнички чвор во Велес ![]() |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
vardar ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
![]() ![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
![]() А имаш ли сознанија како стојат работите и какви се плановите со пругата према Бугарија? Можеме ли барем таму да се надеваме на брз развој на настаните? |
|||
![]() |
|||
nikolata ![]() Newbiе ![]() Joined: 06-Dec-2008 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||
Поточно се мисли на физибилити студија која опфаќа многу сегменти, од
кои најбитен за еден проект каков што е железница (се проектира за 20
год) е општествено-економска еклоатација. Актуелно-најново, а го
слушнав на новогодишната седница на влада
![]()
|
|||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
Пругата Кичево-албанска граница има иднина во секој случај. За неа е заинтересирана Албанија, Косово и Македонија. Албанија веќе вети дека ќе го доврши својот крак од пругата до македонска граница во 2009 година, Косово поради планинскиот масив никогаш нема да може да се поврзе директно со Албанија, па поради тоа пругата преку Македонија им е во интерес и конечно Македонија ќе го добие пристаништето Драч како втор адекватен избор наместо Солун.
|
|||
![]() |
|||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||
Nikola Добредојде! Добро што веќе почнува да се изработва проектот, само те молам кажи ми зашто мислиш дека тоа е краток рок?! Ја не се разбирам многу, ама тоа и изгледа долг рок.
|
|||
![]() |
|||
nikolata ![]() Newbiе ![]() Joined: 06-Dec-2008 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||
Само како инфо (градежен факултет-катедра за патишта и железници), во моментов почнуваат подготовки за изработка на студија (израз од новиот закон за градење) за поврзување на железничката пруга од Кичево до албанска граница (кон Елбасан).Трасата уште не е одредена, мегутоа би требало да минува близу Струга. Даден е многу краток период за изработка на истиот (1 год)
|
|||
![]() |
|||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
Интервју: Миле Јанакиески, министер за транспорт и врски
Првпат во Македонија сериозно се вложува во инфраструктурата ... Ќе се гради Коридорот 8 Ќе се гради ли идната година нова железничка инфраструктура? - И во сегментот на железницата оваа влада инвестира најмногу средства од осамостојувањето на Република Македонија. Нашата цел е железничкиот транспорт во земјава да застане на здрави нозе и да функционира профитабилно. Освен за тековно и инвестициско одржување на железничката инфраструктура, за што во 2009 година се обезбедени 3 милиони евра, предвидуваме и изградба на нови делници по должината на Коридорот 8. Целта е да се заокружи изградбата на овој значаен дел од европската транспортна мрежа, кој ги поврзува Европа и Азија. Предвидуваме инвестиција во висина од 10 милиони евра за доизградба на врските што недостасуваат кон Бугарија. Во текот на 2009 година ќе биде утврдена и конкретната финансиска конструкција. Во однос на изработка на техничката документација за железничкото поврзување кон Република Албанија, ЈП „МЖ Инфраструктура“ на 24 ноември 2008 година распиша меѓународен оглас за доделување договор за јавна набавка за изработка на студија и идеен проект за пругата Кичево - граница со Република Албанија. За спроведување на оваа јавна набавка се обезбедени средства од буџетот на Република Македонија, а се очекува изработката на целокупната потребна документација да заврши во следните 3 години. ... http://www.novamakedonija.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=1&tabid=2&fCat=1&EditionID=270&top=1&ArticleID=14165 |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
Инаку да апелирам до сите, сега кога ја поделивме железничката тематика, колку можете да ја држите дискусијата во рамките на темата. Неизбежно е дека понекогаш во инфраструктура ќе забегаме со муабетот накај возен парк или обратно или па некоја друга комбинација, но во рамките на можностите да се потрудиме да селектираме каде што ќе постираме.
Edited by pbanks - 17-Dec-2008 at 15:19 |
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
|
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
||
Бојан види за К8 нема проектна документација па владата со свои средства ќе го направи проектот, сетне со завршен проект ќе одиме пред EBRD, WB и IMF за кредитен аранжман. е сега дали откако К8 ќе се заврши целосно, ние ќе го дадеме под концесија или не, тоа е веќе работа на владата. Edited by pbanks - 17-Dec-2008 at 15:23 |
|||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
Beton, останувам и понатаму на мојот став, не успеа да ме разубедиш.
Коридор 8 ќе се гради со средства од европските фондови или со позајмување од Светската банка. Македонија ќе учествува со свои средства, а за дел од делниците ќе се бара коинвеститор, кој за изградба на пругата би управувал со неа во неколку наредни години. 2017 година е краен рок кога Коридор 8 треба да биде потполно завршен и електрифициран. |
|||
![]() |
|||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
||
ова со последниот и првиот воз има една доброчудна димензија, а тоа е дека кај нас само после невреме може сонце да не огрее. и денес не грее истото сонце, но доколку и понатаму трчаме по европските стандарди ќе треба две сонца за да стасаме на време или пак нормално со денешнава состојба да бараме(како и сите) екстра додатоци во форма на ММФ рефлектори и телескопи, како би ги наполниле батериите и исчистиле вирусите. но рефлекторите неретко имаат в себе темпиран вграден куршлуз, кој единствено се неутрализира преку покорност и коленичење пред монополистите(фабрикантите) на вештачката расвета, па од тука колку е ова најсречно решение незнам, но како велат запален бивол нечини со вода да го смириш, најдобро е со токмак, како не би распалил се одоколу. значи најдобро е во нашиот случај да не чекаме на малку веројатното невреме и второ сонце, ниту пак на фабрикантите на долго жаречки сијалици, туку едноставно да го успиеме државниот капитал во МЖ и да се пушти да влезат капиталистички чергари кои ќе ни ги врзат врките и исчистат кондурите на К8 и К10, нормално ќе има и нешто нови сандали и папучи, а малку подоцна може и спринтерки ќе видиме... дефакто сами да инвестираме милијарда до две за оправање на цела инфраструктура и возен парк ниту имаме капацитет ниту пак ќе се најде толку амбициозен јунак кој во вакви геополитички констелации ќе се одважи да се задолжи од сесрце. затоа и велам Бојан дека освен шминкање владата не прави ништо особено, освен што на тој начин се спрема да го продаде патничкиот транспорт и да ја даде под концесија инфраструктурата. за К8 од долните два цитати ќе извлечам заклучок дека проектот ќе се доработува со буџетски средства, а за работите на терен(оперативниот дел) ќе се бараат кредити од банките.
Во обновата на српската Железница годинава ќе бидат вложени една милијарда евра - Т - 03.04.2006 ЕИБ и ЕБОР ја кредитираат српската Железница со 140 милиони евра - Т - 19.04.2006 Словенија вложува девет милијарди евра во модернизирање на железницата - Т - 08.11.2006 Хрватска ќе вложи две милијарди евра во модернизирање на железницата - Т - 23.04.2007 |
|||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
Од конфузноста на министерот не може многу да се разбере, ама наредната година според неговите кажувања Владата ќе одвои 15 милиони евра за железницата. Од тоа, 2 милиони евра ќе одат за покривање на загубите од патничкиот железнички сообраќај за 2009 година, 3 милиони евра за одржување и реконструкција на Коридор 10 и 10 милиони евра за проектирање на Коридор 8 со нагласка дека тендерот за делницата Кичево-Албанска граница веќе бил распишан. Според текстот во Утрински, министерот остава можност за дополнителни средства со ребалансите на буцетите.
Тоа значи дека пругата кон Бугарија владата ја заборави и за наредната 2009 година, а албанското лоби си го стори своето.
|
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
Еве ја и европската стратегија и за МК
Sauth-East Europe Core Regional Transport Network Development Plan Five Year Multi Annual Plan 2008 to 2012 ![]() Edited by Cloverstack - 09-Dec-2008 at 05:27 |
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1617181920 33> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |