![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1617181920 90> |
Author | ||
ovaj_stariov ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
![]() ![]() |
|
Ova ti seriozno ili? |
||
build.mk, гради форумска историја
|
||
![]() |
||
dule ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-Mar-2011 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 255 |
![]() ![]() |
|
МНОГУ ЈА УПСЛЕСКАА РАБОТАТА СО ПРОМЕНАТА НА МУЗИКАТА ВО ДВОКАТНИТЕ АВТОБУСИ.ТУРБО ФОЛКОТ 99 % СИТЕ ГО СЛУШАМЕ ОД СТАРО ДО МЛАДО И НЕ РАСПОЛОЖУВА ,И АКО НЕ МНОГУ Е ПОДОБАР ЗА РАЗЛИКА ОД ОВАА МУЗИКА КОЈА ЈА СТАВИЈА-КЛАСИЧНА,ЕЛЕКТРОНСКА И ШТО УШТЕ НЕ.
НАМЕСТО КАКО ШТО БЕШЕ ДО СЕГА КОГА ИДЕВ НАКАЈ ШКОЛО ДЕНОТ МИ ПОЧНУВАШЕ СО ЛЕПА БРЕНА И СЕВЕРИНА ,А МИ ЗАВРШУВАШЕ СО ЗЕМЈО МАКЕДОНСКА. СЕГА КЕ МИ ПОЧНУВА СО НЕКОЈА ДЕГЕНСКА ЗА ЗАСПИВАЊЕ , И УШТЕ ПОГЛУПА КОА КЕ СЕ ВРАЌАМЕ. Штетааааа !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
||
![]() |
||
nenad ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 741 |
![]() ![]() |
|
Можда и јас ќе бидам офф-топик, може модераторите да ја префрлат во друга нишка. Имено во светот на јавниот транспорт (воошпто транспортот во) во големите градови има две парадигми и концепти на организирање: 1. автомобилск/автобускоо-трамвајски и 2. метро/железнички.Полесно е да се организира првиот! Скопје како и поголем бр градови во слаборазвиените земји нема планиран развој така да автомобилскиот (без трамвај) е и логички избор - како се ширел градот (стихијно) така се отварале и нови линии на градски превоз, без проширување и оспособување на сообраќајниците. НО градот се наближува до милион жители, а современото живеење бара се поголема мобилност. Недозволиво е денешните гужви да го кочат градот, а ќе биде се полошо. Проширувањето на сообраќајниците ќе растеретат, но да видиме за колку, По мене за две години состојбата ќе се врати на старо.
Време е да се мисли да надградба на системот. Ако веќе метрото е прескапо, тогаш ЛРТ или физички издвоени ленти за градски автобуси. Сето тоа се пари, но за сега барем да се донеса одлука. На форумов видов и конкретни предлози за неколку линии трамвај, може тоа да биде појдовна точка. П.С. За автобусите: Докажано дека за град како Скопје, на равница и со таа големина се најдобри зглобните автобуси. Каде што има потесни и пострмни улици единечни! Тоа со двокатните е ОК да се има неколку колку за штос и туризам, но да се одлучи тие да бидат носител на градскиот превоз е тотално неодговорно. Тие ни во ЛОндон не се носители! За некоку години ќе се види тоа и ќе треба да се донесе одлука за нивна замена. |
||
![]() |
||
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
|
забеган како и секогаш тоа што го опиша се сведува на македоснката премиса како се ставаат работи и системи во функционална состојб. А тоа е легендарното мото: „плукни-залепи“. Така и Властите и ЈСП пристапува на проблемот. наместо ЈСП да направи елборат за да ја подигне ефикасноста тие само го крпат 40 години стариот систем, кој не е соодветен повеќе на денешните услови, и да кажат реално имаат потеба од толку и толку и такви и такви автобуси, тие само се туфкаат како се во загуба. А властите кога веќе решиле да инвестираат во јавниот транспорт требаа да пристапат кон решавање прво на коренот на проблемот а не само купи автобуси и се ќе биде супер. Имено истата власт истата грешка ја направи и во здравствотот каде набави еден куп модерни и добри апарати ама тие неможат да се користата сеуште како што терба бидејќи нема обучен кадар.
Нам ни теба уште многу да созреваме како држава и нација за стигнеме до точката да согледуваме по како навистина терба да им се пристапува кон решавање на проблемите. Извинете малку off topic ама морав. |
||
![]() |
||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
сите проблеми општо кажано кои се појавија со новиве автобуси, не се должат само на самиот факт што автобусите се двокатни и со ретро изглед, туку дека целава оваа работа е направена наопаку
реално гледано, во Скопје можат да оперираат и двокатни автобуси, но не на ваков начин, требаше најпрво да се направи комплетна реформација на начинот на кој функционира ЈСП, да се увиди фреквентноста на патници на разни релации и кога се шпицовите на тие релации, па потоа какви се самите траси по кои треба да поминуваат автобусите и каков е нивниот сообраќај, па дури потоа ЈСП да си одлучи колку и какви автобуси и требаат на секоја траса посебно, па Скопје можеше да има и зглобни и единечни и двокатни автобуси, како секој нормален град вака, се купи тотално рандом број на автобуси, од рандом производител, по рандом желби на нарачателите, без воопшто да се размисли за било каква потреба на скопскиот јавен сообраќај или реалните услови и потреби на градот и така, ќе си останеме со двокатни автобуси, значително неважен мал број на единечни автобуси и крнтии од стари автобуси кои мора да се чуваат бидејќи двокатните не ни ги задоволуваат потребите, без никаква промена во рутините на ЈСП, без нови траси и т.н. а сите ќе треба да претрпиме еден куп промени и импровизации, за да може воопшто автобусиве да функционираат како што треба, и наместо видот на превозот да се прилагодува на условите на градот, градот и ЈСП ќе се прилагодуваат кон нив, што е тотално катастрофално |
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
Вози Мишко
![]() А на нас, патниците во возилата на ЈСП Скопје, останува да се надеваме дека навистина Мишко ќе не превезе безбедно, со или без врзани очи. Edited by Dexter26 - 01-Oct-2011 at 00:52 |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
|
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
![]() ![]() |
|
Проблемот е во структурата на ЈСП и процедурите по кои што работат. Еден способен директор од типот на оној што беше на Зоолошка, би можел да смени многу работи без зголемување на субвенциите од градот. Треба само да донесе солиден тим околу себе, да соработува со други институции и да почне да ги менува од корен работите.
Прв проблем е вандализмот. Потребна е една подолга медиумска кампања (финансирана од МТЦ на пример) наменета за повеќе таргет групи: кон вандалите закани, кон потенцијалните вандали предупредување, кон совесните граѓани мотивирање да пријавуваат вандализми. Паралелно со ова воведување на тел. број за пријавување било какви вандализми или постапки на шоферот, формирање на полициски тимови за брза реакција по пријава за вакви случаи (кои би реагирале и за вандализми врз секаков вид на јавна сопственост) и определување на неколку возачи кои одговараат за едно возило. Доколку шоферот забележи вандализам, а не го пријави, или по извозување на рутата не направи проверка на состојбата на авотбусот (и не пријави евентуален вандализам), треба да биде санкциониран со одземање од платата. Истото да важи и за оштетувања на авотбусот или дефекти каде ќе се утврди вина кај возачот. Така возачите ќе бидат мотивирани да ги чуваат авотбусите како свои. Посебно формиран тим ќе треба да ги прегледува автобусите барем еднаш неделно, за да утврди дефекти или вандализми кои возачот не ги пријавил. Во исто време треба да се подобри одржувањето на автобусите. Сега ЈСП имаат договори за сервисирање и за некои делови гаранција со ЛАЗ и Јутонг, па барем најчестите делови кои се цел на вандализам треба да се имаат на лагер. Добро е и што изреагираа за вентилациските решетки, и да бидат поскапи новите, ќе бидат поиздржливи. Исто и тука ќе има потреба за засилен надзор врз сервисот на ЈСП, за кога ќе им бидат обезбедени условите за работа, да ја извршуваат својата задача во најкус можен рок и квалитетно. Со оглед на тоа што се оди на поставување на wifi во автобусите, добро би било тоа да се искористи и за нешто друго освен ФБ. Почетната страна нека биде некоја апликација за која ќе биде потребно креирање корисничка сметка за да биде овозможен пристап до интернет. Тука покрај корисни информации за патникот, може да има линк за пријавување на било какви неправилности и вандализми. Пријавата оди директно до диспечерскиот центар кој реагира или до возачот или испраќа тим за реакција. Лажните пријави ќе бидат оневзоможени поради корисничката сметка на оној што пријавил. Само со овие неколку мерки драстично ќе се намали вандализмот и ќе се подобри одржувањето, а камо ли кога би седнал стручен тим да размисли за уште неколку решенија. За другите проблеми како возниот ред, гужвата и однесувањето на патниците и возачите во друга прилика. |
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
Веројатно мислеше на твоите мислења, а не остварувања.
Те молам не вели награден, бидејќи нашинциве може сериозно да те сфатат и да им се фрлат на новите градски автобуси за да ги уништат, очекувајќи ја таа награда од 500 евра за извршениот вандализам. Инаку, да, секако дека треба да се воведат ригорозни казни за тие кои ги уништуваат автобусите, а хигиената дефинитивно е одговорност на ЈСП Скопје. Не за џабе велиме Скопје има микроклима, изгор лето, кочан зима. Дождови, снегови, суви денови, влажни денови, ги имаме колку ни душа сака, а од тука следува и фактот дека не можат сите патници во автобусот да влегуваат со чисти обувки, односно после недела дена поминати кругови низ градот, нема теоретски шанси возилото да се врати чисто. А кога сме кај Германија, ќе те надополнам со моето искуство, каде што исклучија ескалатор во метрото во Хановер, само за да заменат една мала неонка, не подолга од 50 сантиметри. Една мала неонка прегорела, сите останати одлично си работат, но сепак, еве ги луѓево од Оддел за одржување и сервисирање, го исклучуваат ескалаторот, 5 минути подоцна ескалаторот повторно работи, со нова и исправна неонка. Еееј, што направија за една неонка, а овие од ЈСП Скопје немаа пари за нови автобуси, па еве, добија нови автобуси како подарок од државата, па сега не можат редовно да ги чистат, сервисираат и одржуваат ? Па ова навистина ги надминува сите граници над нормалата. Ако ова вака продолжи, а претпоставувам дека ќе продолжи, наредна година ова време, односно, на крајот на септември 2012 и почетокот на октомври 2012, најверојатно никој нема ни да ги препознае скопските градски автобуси како нови, срам невиден. ![]() Edited by Dexter26 - 02-Oct-2011 at 20:16 |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
![]() Епа ете тоа се случува кога директор се бира со цел да потпише и да аплаудира за двокатните. Мишко си ја исполни функцијата, сега нека бараат друг, некој поспособен. Ама за жал оној вистинскиот проблем кој што е 20 пати поголем од овие моменталниве, не може да го реши ниту најспособниот директор на светот. Нема човек кој што може да го реши проблемот со недостаток на капацитет на двокатниве ретро кинези, искомплициран со нивната помала комерцијална брзина и осетно поголема потрошувачка по превезен патник. Тек кога ќе стигнат сите 200 и кога ќе станат стожер на јавниот превоз во Скопје, тек тогаш ќе се чудиме што не снашло и кој Мишко да не спаси. Нека ни се наздравје двокатниве!
|
||
![]() |
||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
|
Сакав и порано да пишам но сепак оставив малку време да видам како ќе се движат работите. Моите остварвања дека ЈСП нема капацитет да менаџира со јавниот градски превоз во Скопје а особено сега кога има нови автобуси полека се остваруват. Како прво однесувањето на возачите воопшто не е променето, читам и слушам по медиумите дека буквално се изживуват врз новите автобуси, неработат дисплеи, не се користат камери, не носат ЈСП унифицирана облека и тн. Несериозно е од едн претпријатие своите проблеми да ги префрла врз граѓаните. Јас сум свесен какви сме и што сме , но дивјаци има секаде, можеби не толку екстремно како кај нас но ги има. Проблемот е што за ЈСП ова е постојано изговор па така се возиме во неисчистени автобуси, а дефеците не се попраат туку се импровизира. Ситни дефеци е многу нормално да има , како на пример прегорен дисплеј, прегорени сиалици, оштетени седишта и тн. Но едно сериозно претприатие МОРА да ги менаџира ваките проблеми. Што се однесува до хигиената , незнам што очекуват од ЈСП веројатно би сакале никогаш да не ги чистат автобусите. Значи хигиената апсолутно не е до граѓаните туку е до ЈСП проблемот. Што се однесуа до вандализмот ЈСП и тука е должна да интервенира. Едно од решениата е директно поврзување на автобусите со полицијата и регулатива со која ќе се одредуват огромни казни за оние кои намерно кршат инвентар. Во Германија на пример ако пријавиш кршење на инвентар во Воз или Трамвај може да бидеш награден и до 500 евра.
Значи во одржувањето можат да помогнат и граѓаните. Според мене со здрава управа секој проблем е решлив. Најлесно е да се каже „граѓаните се некултурни и автобусите не се квалитетни„ и со тоа да се очекува амнестирање од одговорноста. Од тука ја подржувам јавната критика на министерството за транспорт упатена кон ЈСП: Министерството за транспорт и ЈСП во кавга за новите автобуси ЈСП „Скопје“ ја презема одговорноста за одржување, заштита и чување на новите автобуси во јавниот превоз, кои му ги додели Град Скопје, откако ги доби како донацијаод Владата, укажува преку соопштение Министерството за транспорт и врски по информациите за вандализрање на новите автобуси. Од Министерството истакнуваат дека се загрижени за случувањата во јавните автобуси како директни учесници во нивната набавка. Со нив целосно се обновува возниот парк во јавниот градски превоз во Скопје, а граѓаните имаат можност да се возат во автобуси кои ги исполнуваат сите современи стандарди во јавниот превоз. Имаат емисија на издувни гасови „ЕУРО 4“, дигитален тахограф, автоматски управувана рампа за инвалидски и детски колички, целосно се климатизирани и многу поудобни од автобусите кои претходно се користеа во главниот град. Двокатните автобуси со ретро дизајн се препознатливи исклучиво за Скопје, тие се уникатни, не се возат на ниту една друга локација во светот и не се во сериско производство, посочуваат од Министерството. Апелираат до директорот на ЈСП „Скопје“ да се воздржи од давање какви било нестручни изјави и квалификации во поглед на новопроизведените двокатни автобуси, бидејќи, истакнуваат, тие се произведени од „Јутонг“ кој од повеќе релевантни институции е второрангиран производител по квалитет во светски рамки. - Исто така му укажуваме на директорот на ЈСП „Скопје“ дека е потребно претпријатието да ги презеде сите мерки и да ги вклучи сите надлежни органи, притоа да ја искористи можноста да се употребат и снимките од инсталираните камери со цел да се фатат сторителите и да се изречат соодветни санкции за лицата кои несовесно ги оштетуваат автобусите, соопштува Министерството за транспорт. Според Министерството, граѓаните кои се корисници на јавниот превоз треба да се однесуваат примерно во автобусите, кои, се вели во соопштението, треба да ги чуваме како свои за да траат подолго со цел што повеќе луѓе и генерации да ги искористат нивните благодетите. http://www.time.mk/read/0a0e4a2257/003c330292/index.html |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
OK, ajde togas po privatna poraka prati mi kakov password sakas da ti podesam i kje sredam rabota.
Mislam deka ti mozes da ni prakjas privatni poraki na nas drugite, no nie ne mozeme tebe poradi izbagiranoto ime. |
||
![]() |
||
Obedineta Makedonija ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
![]() ![]() |
|
Stvarno bi ti bil blagodaren ako go storis toa imeto koe sakav da go koristam bese Obedineta Makedonija !!! Aj probaj da go promenis. blagodaram, a da znaes deka go imam zaboraveno passvword-ot |
||
![]() |
||
Zoc ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-Mar-2009 Online Status: Offline Posts: 101 |
![]() ![]() |
|
Сакам да искажам револт и кратко мое мислење и за новиве двокатни автобуси и искуството со нив.
Минативе 10тина дена имам прилика во утринските часови да се возам често со двокатните автобуси на линија 57.Искрено не очекував премногу, но сепак не бев позитивно изненаден. Всушност навистина сум разочаран.Пред се зборувам за пространоста и капацитетот на овие автобуси,за кој слободно ќе кажам дека ми е смешен.Толку е ниско и посебно тесно во овие автобуси, што просто добивам чувство дека се правени само за деца од предшколска возраст.Апсолутно нема никаков простор за движење внатре во автобусот кога прилично ќе се пополни, а тоа често се случува бидејки има далеку повеке патници на линијата 57 отколку што можат овие автобуси да опслужат.Отежнатото движење помеѓу тесно поставените седишта надополнето со малите врати па уште и гужва на скалите а згора на тоа и ТУРБОФОЛКОТ на шоферите го прават патувањето со овие автобуси навистина неудобно. Жалосно е ова што ке го кажам, но навистина се радувам кога ќе видам „дупла стара“ 57ца и целата таа пространост што ја пружи како и прилично лесното влегување и излегување од истата. Земајки в предвид дека цената на овие двокатни е скоро иста со цената за набавка на зглобни ЛАЗ автобуси, ќе изразам големо жалење што е направена ваква неопростива грешка со нарачката на 200 двокатни автобуси. Ако веќе мораше да се нарачаат доволни ќе беа 40тина ,а другиот капацитет ке го пополнеа незаменливите за наши услови зглобни автобуси, како и новите солидни нископодни автобуси . Со ова Скопје прави еден голем чекор НАЗАД во организацијата и капацитетот на јавниот превоз. Edited by Zoc - 29-Sep-2011 at 18:23 |
||
![]() |
||
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
|
А дали оштетувања има на сите линии или само на ордерени?
|
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Koga vekje go spomna korisnickoto ime na Obedineta.
@Obedineta dali mozes da mi kazes kako originalno si sakal da se registriras pa da ti go promenam korisnickoto ime vo latinicna verzija. Alternativa e da odberes ime na kirilica koe kje ima do 9 bukvi. Znaci passwordot bi ti ostanal ist, site postovi koi dosega si gi napisal bi ostanale, samo bi ti go promenile korisnickoto ime. Se raboti za star bug na forumot so kratenje na kirilicni iminja. |
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
![]() Еве ти упатство како да ги средиш линковите, се обидов да ти го пратам преку приватна порака, но бидејќи корисничкото име ти е на кирилица, форумот не може да ти го испрати преку приватна порака. http://img28.imageshack.us/img28/1174/ureduvanjenalinkovi.jpg |
||
![]() |
||
Obedineta Makedonija ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
![]() ![]() |
|
@Dexter26
iskreno da ti kazam nemam iskustvo vo sreduvanje na linkovite pa ke zamolam za pomos ako nemas nisto protiv !?? pozzz |
||
![]() |
||
MGS ![]() Senior Member ![]() Joined: 10-May-2011 Location: Охрид,МКД Online Status: Offline Posts: 307 |
![]() ![]() |
|
Па добро немаа камери новиве автобуси??Види го кој е во суратот,опни му казна и готово.
|
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
http://www.sitel.com.mk/dnevnik/makedonija/natrapnici-gi-unishtuvaat-novite-gradski-avtobusi
Натрапници ги уништуваат новите градски автобуси
Кај видео клипот поставен на веб сајтот кон кој води линкот, од 0:14 до 0:20 се гледа нова двокатна 15-ка, но не баш современа благодарејќи на идиотската картонска табла. ![]() @Обединета � Среди си ги линковите. |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 1617181920 90> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |