build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1617181920 90>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #341 Posted: 08-Oct-2011 at 09:10
Originally posted by dule

МНОГУ ЈА УПСЛЕСКАА РАБОТАТА СО ПРОМЕНАТА НА МУЗИКАТА ВО ДВОКАТНИТЕ АВТОБУСИ.ТУРБО ФОЛКОТ 99 % СИТЕ ГО СЛУШАМЕ  ОД СТАРО ДО МЛАДО И НЕ РАСПОЛОЖУВА ,И АКО НЕ МНОГУ Е ПОДОБАР ЗА РАЗЛИКА ОД ОВАА МУЗИКА КОЈА ЈА СТАВИЈА-КЛАСИЧНА,ЕЛЕКТРОНСКА И ШТО УШТЕ НЕ.


Ova ti seriozno ili?
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
dule View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Mar-2011
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 255
  Quote dule Quote  Post ReplyReply #342 Posted: 08-Oct-2011 at 08:42
МНОГУ ЈА УПСЛЕСКАА РАБОТАТА СО ПРОМЕНАТА НА МУЗИКАТА ВО ДВОКАТНИТЕ АВТОБУСИ.ТУРБО ФОЛКОТ 99 % СИТЕ ГО СЛУШАМЕ  ОД СТАРО ДО МЛАДО И НЕ РАСПОЛОЖУВА ,И АКО НЕ МНОГУ Е ПОДОБАР ЗА РАЗЛИКА ОД ОВАА МУЗИКА КОЈА ЈА СТАВИЈА-КЛАСИЧНА,ЕЛЕКТРОНСКА И ШТО УШТЕ НЕ.

НАМЕСТО КАКО ШТО БЕШЕ ДО СЕГА КОГА ИДЕВ НАКАЈ ШКОЛО ДЕНОТ МИ ПОЧНУВАШЕ СО ЛЕПА БРЕНА И СЕВЕРИНА ,А МИ ЗАВРШУВАШЕ СО ЗЕМЈО МАКЕДОНСКА.

СЕГА КЕ МИ ПОЧНУВА СО НЕКОЈА ДЕГЕНСКА ЗА ЗАСПИВАЊЕ , И УШТЕ ПОГЛУПА КОА КЕ СЕ ВРАЌАМЕ.

Штетааааа !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 741
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #343 Posted: 02-Oct-2011 at 10:08
Можда и јас ќе бидам офф-топик, може модераторите да ја префрлат во друга нишка. Имено во светот на јавниот транспорт (воошпто транспортот во) во големите градови има две парадигми и концепти на организирање: 1. автомобилск/автобускоо-трамвајски и 2. метро/железнички.Полесно е да се организира првиот! Скопје како и поголем бр градови во слаборазвиените земји нема планиран развој така да автомобилскиот (без трамвај) е и логички избор - како се ширел градот (стихијно) така се отварале и нови линии на градски превоз, без проширување и оспособување на сообраќајниците. НО градот се наближува до милион жители, а современото живеење бара се поголема мобилност. Недозволиво е денешните гужви да го кочат градот, а ќе биде се полошо. Проширувањето на сообраќајниците ќе растеретат, но да видиме за колку, По мене за две години состојбата ќе се врати на старо.
Време е да се мисли да надградба на системот. Ако веќе метрото е прескапо, тогаш ЛРТ или физички издвоени ленти за градски автобуси. Сето тоа се пари, но за сега барем да се донеса одлука. На форумов видов и конкретни предлози за неколку линии трамвај, може тоа да биде појдовна точка.
П.С. За автобусите: Докажано дека за град како Скопје, на равница и со таа големина се најдобри зглобните автобуси. Каде што има потесни и пострмни улици единечни! Тоа со двокатните е ОК да се има неколку колку за штос и туризам, но да се одлучи тие да бидат носител на градскиот превоз е тотално неодговорно. Тие ни во ЛОндон не се носители! За некоку години ќе се види тоа и ќе треба да се донесе одлука за нивна замена.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #344 Posted: 01-Oct-2011 at 22:10
забеган како и секогаш тоа што го опиша се сведува на македоснката премиса како се ставаат работи и системи во функционална состојб. А тоа е легендарното мото: „плукни-залепи“. Така и Властите и ЈСП пристапува на проблемот. наместо ЈСП да направи елборат за да ја подигне ефикасноста тие само го крпат 40 години стариот систем, кој не е соодветен повеќе на денешните услови, и да кажат реално имаат потеба од толку и толку и такви и такви автобуси, тие само се туфкаат како се во загуба. А властите кога веќе решиле да инвестираат во јавниот транспорт требаа да пристапат кон решавање прво на коренот на проблемот а не само купи автобуси и се ќе биде супер. Имено истата власт истата грешка ја направи и во здравствотот каде набави еден куп модерни и добри апарати ама тие неможат да се користата сеуште како што терба бидејќи нема обучен кадар.
Нам ни теба уште многу да созреваме како држава и нација за стигнеме до точката да согледуваме по како навистина терба да им се пристапува кон решавање на проблемите. Извинете малку off topic ама морав.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #345 Posted: 01-Oct-2011 at 17:21
сите проблеми општо кажано кои се појавија со новиве автобуси, не се должат само на самиот факт што автобусите се двокатни и со ретро изглед, туку дека целава оваа работа е направена наопаку
реално гледано, во Скопје можат да оперираат и двокатни автобуси, но не на ваков начин, требаше најпрво да се направи комплетна реформација на начинот на кој функционира ЈСП, да се увиди фреквентноста на патници на разни релации и кога се шпицовите на тие релации, па потоа какви се самите траси по кои треба да поминуваат автобусите и каков е нивниот сообраќај, па дури потоа ЈСП да си одлучи колку и какви автобуси и требаат на секоја траса посебно, па Скопје можеше да има и зглобни и единечни и двокатни автобуси, како секој нормален град
вака, се купи тотално рандом број на автобуси, од рандом производител, по рандом желби на нарачателите, без воопшто да се размисли за било каква потреба на скопскиот јавен сообраќај или реалните услови и потреби на градот
и така, ќе си останеме со двокатни автобуси, значително неважен мал број на единечни автобуси и крнтии од стари автобуси кои мора да се чуваат бидејќи двокатните не ни ги задоволуваат потребите, без никаква промена во рутините на ЈСП, без нови траси и т.н.
а сите ќе треба да претрпиме еден куп промени и импровизации, за да може воопшто автобусиве да функционираат како што треба, и наместо видот на превозот да се прилагодува на условите на градот, градот и ЈСП ќе се прилагодуваат кон нив, што е тотално катастрофално

Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #346 Posted: 01-Oct-2011 at 00:52
Вози Мишко Rollin
 

 
А на нас, патниците во возилата на ЈСП Скопје, останува да се надеваме дека навистина Мишко ќе не превезе безбедно, со или без врзани очи.


Edited by Dexter26 - 01-Oct-2011 at 00:52
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #347 Posted: 30-Sep-2011 at 20:08
Директорот на ЈСП демантира оти изјавил дека има недостатоци кај двокатните автобуси
30.09.2011

Директорот на ЈСП „Скопје“ Мишо Николов демантира дека изјавил оти има некакви недостатоци кај двоктните кинески автобуси за било кој медиум.



- Енергично ги отфрлам написите и искажувањата во разни медиуми за мои наводни изјави за недостатоци кај двокатните автобуси. Потецирам дека, кај ниту еден автобус не е забележано протекување на коровот и освен малите проблеми со дувалките од клима-уредот, предизвикани од несовесни патници, немаме никакви други забелешки на квалитетот на производителот, се вели во демантот од директорот на ЈСП „Скопје“.

Проблемот со споменатите дувалки од клима-уредот, се нагласува, ќе биде надминат во најскоро време.

http://www.sitel.com.mk/dnevnik/makedonija/direktorot-na-jsp-demantira-oti-izjavil-deka-ima-nedostatoci-kaj-dvokatnite-avtob
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #348 Posted: 30-Sep-2011 at 17:01
Проблемот е во структурата на ЈСП и процедурите по кои што работат. Еден способен директор од типот на оној што беше на Зоолошка, би можел да смени многу работи без зголемување на субвенциите од градот. Треба само да донесе солиден тим околу себе, да соработува со други институции и да почне да ги менува од корен работите.

Прв проблем е вандализмот. Потребна е една подолга медиумска кампања (финансирана од МТЦ на пример) наменета за повеќе таргет групи: кон вандалите закани, кон потенцијалните вандали предупредување, кон совесните граѓани мотивирање да пријавуваат вандализми. Паралелно со ова воведување на тел. број за пријавување било какви вандализми или постапки на шоферот, формирање на полициски тимови за брза реакција по пријава за вакви случаи (кои би реагирале и за вандализми врз секаков вид на јавна сопственост) и определување на неколку возачи кои одговараат за едно возило.

Доколку шоферот забележи вандализам, а не го пријави, или по извозување на рутата не направи проверка на состојбата на авотбусот (и не пријави евентуален вандализам), треба да биде санкциониран со одземање од платата. Истото да важи и за оштетувања на авотбусот или дефекти каде ќе се утврди вина кај возачот. Така возачите ќе бидат мотивирани да ги чуваат авотбусите како свои. Посебно формиран тим ќе треба да ги прегледува автобусите барем еднаш неделно, за да утврди дефекти или вандализми кои возачот не ги пријавил.

Во исто време треба да се подобри одржувањето на автобусите. Сега ЈСП имаат договори за сервисирање и за некои делови гаранција со ЛАЗ и Јутонг, па барем најчестите делови кои се цел на вандализам треба да се имаат на лагер. Добро е и што изреагираа за вентилациските решетки, и да бидат поскапи новите, ќе бидат поиздржливи. Исто и тука ќе има потреба за засилен надзор врз сервисот на ЈСП, за кога ќе им бидат обезбедени условите за работа, да ја извршуваат својата задача во најкус можен рок и квалитетно.

Со оглед на тоа што се оди на поставување на wifi во автобусите, добро би било тоа да се искористи и за нешто друго освен ФБ. Почетната страна нека биде некоја апликација за која ќе биде потребно креирање корисничка сметка за да биде овозможен пристап до интернет. Тука покрај корисни информации за патникот, може да има линк за пријавување на било какви неправилности и вандализми. Пријавата оди директно до диспечерскиот центар кој реагира или до возачот или испраќа тим за реакција. Лажните пријави ќе бидат оневзоможени поради корисничката сметка на оној што пријавил.

Само со овие неколку мерки драстично ќе се намали вандализмот и ќе се подобри одржувањето, а камо ли кога би седнал стручен тим да размисли за уште неколку решенија. За другите проблеми како возниот ред, гужвата и однесувањето на патниците и возачите во друга прилика.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #349 Posted: 30-Sep-2011 at 15:32
Originally posted by kultuzin

Сакав и порано да пишам но сепак оставив малку време да видам како ќе се движат работите. Моите остварвања дека ЈСП нема капацитет да менаџира со јавниот градски превоз во Скопје а особено сега кога има нови автобуси полека се остваруват.

 
Веројатно мислеше на твоите мислења, а не остварувања.

Originally posted by kultuzin

Едно од решениата е директно поврзување на автобусите со полицијата и регулатива со која ќе се одредуват огромни казни за оние кои намерно кршат инвентар. Во Германија на пример ако пријавиш кршење на инвентар во Воз или Трамвај може да бидеш награден и до 500 евра.
Значи во одржувањето можат да помогнат и граѓаните. Според мене со здрава управа секој проблем е решлив. Најлесно е да се каже „граѓаните се некултурни и автобусите не се квалитетни„ и со тоа да се очекува амнестирање од одговорноста.

 
Те молам не вели награден, бидејќи нашинциве може сериозно да те сфатат и да им се фрлат на новите градски автобуси за да ги уништат, очекувајќи ја таа награда од 500 евра за извршениот вандализам.
 
Инаку, да, секако дека треба да се воведат ригорозни казни за тие кои ги уништуваат автобусите, а хигиената дефинитивно е одговорност на ЈСП Скопје.
 
Не за џабе велиме Скопје има микроклима, изгор лето, кочан зима.
 
Дождови, снегови, суви денови, влажни денови, ги имаме колку ни душа сака, а од тука следува и фактот дека не можат сите патници во автобусот да влегуваат со чисти обувки, односно после недела дена поминати кругови низ градот, нема теоретски шанси возилото да се врати чисто.
 
А кога сме кај Германија, ќе те надополнам со моето искуство, каде што исклучија ескалатор во метрото во Хановер, само за да заменат една мала неонка, не подолга од 50 сантиметри.
 
Една мала неонка прегорела, сите останати одлично си работат, но сепак, еве ги луѓево од Оддел за одржување и сервисирање, го исклучуваат ескалаторот, 5 минути подоцна ескалаторот повторно работи, со нова и исправна неонка.
 
Еееј, што направија за една неонка, а овие од ЈСП Скопје немаа пари за нови автобуси, па еве, добија нови автобуси како подарок од државата, па сега не можат редовно да ги чистат, сервисираат и одржуваат ?
 
Па ова навистина ги надминува сите граници над нормалата.
 
Ако ова вака продолжи, а претпоставувам дека ќе продолжи, наредна година ова време, односно, на крајот на септември 2012 и почетокот на октомври 2012, најверојатно никој нема ни да ги препознае скопските градски автобуси како нови, срам невиден. Bash


Edited by Dexter26 - 02-Oct-2011 at 20:16
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #350 Posted: 30-Sep-2011 at 13:28


Епа ете тоа се случува кога директор се бира со цел да потпише и да аплаудира за двокатните. Мишко си ја исполни функцијата, сега нека бараат друг, некој поспособен. Ама за жал оној вистинскиот проблем кој што е 20 пати поголем од овие моменталниве, не може да го реши ниту најспособниот директор на светот. Нема човек кој што може да го реши проблемот со недостаток на капацитет на двокатниве ретро кинези, искомплициран со нивната помала комерцијална брзина и осетно поголема потрошувачка по превезен патник. Тек кога ќе стигнат сите 200 и кога ќе станат стожер на јавниот превоз во Скопје, тек тогаш ќе се чудиме што не снашло и кој Мишко да не спаси. Нека ни се наздравје двокатниве!



Originally posted by Zoc

Земајки в предвид дека цената на овие двокатни е скоро иста со цената за набавка на зглобни ЛАЗ автобуси, ќе изразам големо жалење што е направена ваква неопростива грешка со нарачката на 200 двокатни автобуси.
Ако веќе мораше да се нарачаат доволни ќе беа 40тина ,а другиот капацитет ке го пополнеа незаменливите за наши услови зглобни автобуси, како и новите солидни нископодни автобуси .
Се согласувам со се што кажа во постот, освен овој дел за цените. Во право си и дека цената на двокатниве Јутонзи е поголема и од цената на зглобните ЛАЗ-ови, но цената на ЛАЗ-овите не може да се земе како репер. Веќе е сосема јасно дека ЛАЗ-овите се со исклучително слаб квалитет, кои за илустрација дури и прокиснуваат, иако се ганц нови. Со оглед на двокатнава „алтернатива“, јас баш навивав за Украинците, ама факт е дека и со ЛАЗ-овите гадно се зезнавме и дека за квалитетни автобуси мора да се искешира нешто повеќе отколку што е цената на еден ЛАЗ. Не мора да се ултра-скапи Мерцедеси, во Европа има еден куп солидни производители од кои може да се бира. Но тука доаѓаме до уште еден проблем... зошто на нашите тендери се пријавуваа само фирми како ЛАЗ, Ѓулерјус Бурса, Јутонг, Кинг Лонг, Пре-ос и слични? Особено што бројката на автобуси воопшто не беше потценувачка... Навистина многу смрдат на местенки нашите тендери, до толку смрдат што реномирана фирма воопшто не поднесува понуда. Отсуство на вистински критериуми за квалитет, а вметнување на пресуден субјективен критериум за „ретро изглед“, доволно кажува зошто е тоа така.

Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #351 Posted: 30-Sep-2011 at 09:00
Сакав и порано да пишам но сепак оставив малку време да видам како ќе се движат работите. Моите остварвања дека ЈСП нема капацитет да менаџира со јавниот градски превоз во Скопје а особено сега кога има нови автобуси полека се остваруват. Како прво однесувањето на возачите воопшто не е променето, читам и слушам по медиумите дека буквално се изживуват врз новите автобуси, неработат дисплеи, не се користат камери, не носат ЈСП унифицирана облека и тн. Несериозно е од едн претпријатие своите проблеми да ги префрла врз граѓаните. Јас сум свесен какви сме и што сме , но дивјаци има секаде, можеби не толку екстремно како кај нас но ги има. Проблемот е што за ЈСП ова е постојано изговор па така се возиме во неисчистени автобуси, а дефеците не се попраат туку се импровизира. Ситни дефеци е многу нормално да има , како на пример прегорен дисплеј, прегорени сиалици, оштетени седишта и тн. Но едно сериозно претприатие МОРА да ги менаџира ваките проблеми. Што се однесува до хигиената , незнам што очекуват од ЈСП веројатно би сакале никогаш да не ги чистат автобусите. Значи хигиената апсолутно не е до граѓаните туку е до ЈСП проблемот. Што се однесуа до вандализмот ЈСП и тука е должна да интервенира. Едно од решениата е директно поврзување на автобусите со полицијата и регулатива со која ќе се одредуват огромни казни за оние кои намерно кршат инвентар. Во Германија на пример ако пријавиш кршење на инвентар во Воз или Трамвај може да бидеш награден и до 500 евра.
Значи во одржувањето можат да помогнат и граѓаните. Според мене со здрава управа секој проблем е решлив. Најлесно е да се каже „граѓаните се некултурни и автобусите не се квалитетни„ и со тоа да се очекува амнестирање од одговорноста.
Од тука ја подржувам јавната критика на министерството за транспорт упатена кон ЈСП:

Министерството за транспорт и ЈСП во кавга за новите автобуси



ЈСП „Скопје“ ја презема одговорноста за одржување, заштита и чување на новите автобуси во јавниот превоз, кои му ги додели Град Скопје, откако ги доби како донацијаод Владата, укажува преку соопштение Министерството за транспорт и врски по информациите за вандализрање на новите автобуси.

Од Министерството истакнуваат дека се загрижени за случувањата во јавните автобуси како директни учесници во нивната набавка. Со нив целосно се обновува возниот парк во јавниот градски превоз во Скопје, а граѓаните имаат можност да се возат во автобуси кои ги исполнуваат сите современи стандарди во јавниот превоз.

Имаат емисија на издувни гасови „ЕУРО 4“, дигитален тахограф, автоматски управувана рампа за инвалидски и детски колички, целосно се климатизирани и многу поудобни од автобусите кои претходно се користеа во главниот град. Двокатните автобуси со ретро дизајн се препознатливи исклучиво за Скопје, тие се уникатни, не се возат на ниту една друга локација во светот и не се во сериско производство, посочуваат од Министерството.

Апелираат до директорот на ЈСП „Скопје“ да се воздржи од давање какви било нестручни изјави и квалификации во поглед на новопроизведените двокатни автобуси, бидејќи, истакнуваат, тие се произведени од „Јутонг“ кој од повеќе релевантни институции е второрангиран производител по квалитет во светски рамки.

- Исто така му укажуваме на директорот на ЈСП „Скопје“ дека е потребно претпријатието да ги презеде сите мерки и да ги вклучи сите надлежни органи, притоа да ја искористи можноста да се употребат и снимките од инсталираните камери со цел да се фатат сторителите и да се изречат соодветни санкции за лицата кои несовесно ги оштетуваат автобусите, соопштува Министерството за транспорт.

Според Министерството, граѓаните кои се корисници на јавниот превоз треба да се однесуваат примерно во автобусите, кои, се вели во соопштението, треба да ги чуваме како свои за да траат подолго со цел што повеќе луѓе и генерации да ги искористат нивните благодетите.
http://www.time.mk/read/0a0e4a2257/003c330292/index.html
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #352 Posted: 29-Sep-2011 at 21:29
OK, ajde togas po privatna poraka prati mi kakov password sakas da ti podesam i kje sredam rabota.

Mislam deka ti mozes da ni prakjas privatni poraki na nas drugite, no nie ne mozeme tebe poradi izbagiranoto ime.



Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #353 Posted: 29-Sep-2011 at 21:23
Originally posted by pbanks

Koga vekje go spomna korisnickoto ime na Obedineta.@Obedineta dali mozes da mi kazes kako originalno si sakal da se registriras pa da ti go promenam korisnickoto ime vo latinicna verzija. Alternativa e da odberes ime na kirilica koe kje ima do 9 bukvi. Znaci passwordot bi ti ostanal ist, site postovi koi dosega si gi napisal bi ostanale, samo bi ti go promenile korisnickoto ime. Se raboti za star bug na forumot so kratenje na kirilicni iminja.



Stvarno bi ti bil blagodaren ako go storis toa imeto koe sakav da go koristam bese Obedineta Makedonija !!! Aj probaj da go promenis. blagodaram, a da znaes deka go imam zaboraveno passvword-ot
Back to Top
Zoc View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Mar-2009
Online Status: Offline
Posts: 101
  Quote Zoc Quote  Post ReplyReply #354 Posted: 29-Sep-2011 at 18:21
Сакам да искажам револт и кратко мое мислење и за новиве двокатни автобуси и искуството со нив.
Минативе 10тина дена имам прилика во утринските часови да се возам често со двокатните автобуси на линија 57.Искрено не очекував премногу, но сепак не бев позитивно изненаден.
Всушност навистина сум разочаран.Пред се зборувам за пространоста и капацитетот на овие автобуси,за кој слободно ќе кажам дека ми е смешен.Толку е ниско и посебно тесно во овие автобуси, што просто добивам чувство дека се правени само за деца од предшколска возраст.Апсолутно нема никаков простор за движење внатре во автобусот кога прилично ќе се пополни, а тоа често се случува бидејки има далеку повеке патници на линијата 57 отколку што можат овие автобуси да опслужат.Отежнатото движење помеѓу тесно поставените седишта надополнето со малите врати па уште и гужва на скалите а згора на тоа и ТУРБОФОЛКОТ на шоферите го прават патувањето со овие автобуси навистина неудобно. Жалосно е ова што ке го кажам, но навистина се радувам кога ќе видам „дупла стара“ 57ца и целата таа пространост што ја пружи како и прилично лесното влегување и излегување од истата.
Земајки в предвид дека цената на овие двокатни е скоро иста со цената за набавка на зглобни ЛАЗ автобуси, ќе изразам големо жалење што е направена ваква неопростива грешка со нарачката на 200 двокатни автобуси.
Ако веќе мораше да се нарачаат доволни ќе беа 40тина ,а другиот капацитет ке го пополнеа незаменливите за наши услови зглобни автобуси, како и новите солидни нископодни автобуси .
Со ова Скопје прави еден голем чекор НАЗАД во организацијата и капацитетот на јавниот превоз.

Edited by Zoc - 29-Sep-2011 at 18:23
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #355 Posted: 29-Sep-2011 at 15:48
А дали оштетувања има на сите линии или само на ордерени?
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #356 Posted: 29-Sep-2011 at 11:56
Koga vekje go spomna korisnickoto ime na Obedineta.

@Obedineta dali mozes da mi kazes kako originalno si sakal da se registriras pa da ti go promenam korisnickoto ime vo latinicna verzija.

Alternativa e da odberes ime na kirilica koe kje ima do 9 bukvi.

Znaci passwordot bi ti ostanal ist, site postovi koi dosega si gi napisal bi ostanale, samo bi ti go promenile korisnickoto ime.

Se raboti za star bug na forumot so kratenje na kirilicni iminja.

Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #357 Posted: 29-Sep-2011 at 10:30
Previous
 
Еве ти упатство како да ги средиш линковите, се обидов да ти го пратам преку приватна порака, но бидејќи корисничкото име ти е на кирилица, форумот не може да ти го испрати преку приватна порака.
 
http://img28.imageshack.us/img28/1174/ureduvanjenalinkovi.jpg
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #358 Posted: 29-Sep-2011 at 00:51
@Dexter26
iskreno da ti kazam nemam iskustvo vo sreduvanje na linkovite pa ke zamolam za pomos ako nemas nisto protiv !?? pozzz
Back to Top
MGS View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 10-May-2011
Location: Охрид,МКД
Online Status: Offline
Posts: 307
  Quote MGS Quote  Post ReplyReply #359 Posted: 29-Sep-2011 at 00:37
Па добро немаа камери новиве автобуси??Види го кој е во суратот,опни му казна и готово.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #360 Posted: 28-Sep-2011 at 20:55
http://www.sitel.com.mk/dnevnik/makedonija/natrapnici-gi-unishtuvaat-novite-gradski-avtobusi
 

Натрапници ги уништуваат новите градски автобуси

 
Искршени отвори за вентилација, нефункционален светлосен систем, напукнати рачки. Новите двоспратни автобуси по само еден месец личат како низ Скопје да се возат цела година. Првиот дожд покажа и некои пропусти кај произведувачот.

 
Кај видео клипот поставен на веб сајтот кон кој води линкот, од 0:14 до 0:20 се гледа нова двокатна 15-ка, но не баш современа благодарејќи на идиотската картонска табла. Bash
 
@Обединета �
 
Среди си ги линковите.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1617181920 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.557 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.